Master in Education Sciences - Theory, Practice and Evaluation of Teaching

University of Nicosia School of Education

Περιγραφή Προγράμματος

Master in Education Sciences - Theory, Practice and Evaluation of Teaching

University of Nicosia School of Education

  • Duration (years): 1.5 έτη
  • Qualification Awarded: Επιστήμες Αγωγής: Θεωρία, Πρακτική και Αξιολόγηση Διδασκαλίας (MEd, 1.5 έτη ή 3 εξάμηνα)
  • Level of Qualification: 2ος κύκλος (Πτυχίο Μάστερ)
  • Language of Instruction: Ελληνική
  • Mode of Study: Πλήρης και μερική φοίτηση
  • Minimum Credits: 30
  • Minimum ECTS Credits: 90

Profile of the Programme:

7.1 Σκοπός

Ο σκοπός του προγράμματος είναι διπλός. Από τη μια, να βοηθήσει το φοιτητή να αποκτήσει βαθιά γνώση στον τομέα της εξειδίκευσής του μέσα από (α) την παρακολούθηση παιδαγωγικών μαθημάτων σε προκεχωρημένο επίπεδο, (β) τη μελέτη σχετικής βιβλιογραφίας, και (γ) την αλληλεπίδραση με τα Μέλη ΔΕΠ και τους υπόλοιπους φοιτητές. Από την άλλη, το πρόγραμμα στοχεύει στην καλλιέργεια ερευνητικών δεξιοτήτων μέσα από (α) την παρακολούθηση ειδικών μαθημάτων ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας, (β) την ανάληψη ερευνών μικρής κλίμακας στο πλαίσιο των διαφόρων μαθημάτων ή/και την εκπόνηση Μεταπτυχιακής Εργασίας, και (γ) τη συμμετοχή σε σεμινάρια/συνέδρια ερευνητικού περιεχομένου. Γενικά, ο συνολικός σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθήσει το φοιτητή να γίνει σκεπτόμενο άτομο και επιστήμων παιδαγωγός.

7.2 Στόχοι

  1. Να προωθούν και να στηρίζουν την ποιοτική διδασκαλία μέσα από την ανάλυση κοινωνιολογικών, φιλοσοφικών και ψυχολογικών παραδοχών αναφορικά με την οργάνωση, διεξαγωγή και αξιολόγηση της διδασκαλίας.
  2. Να συμβάλλουν στον εκσυγχρονισμό της διδασκαλίας, ασκώντας καθοδηγητικό και συμβουλευτικό ρόλο τόσο ως προς την ανάπτυξη προγραμμάτων σε επίπεδο σχολικής μονάδας όσο και ως προς την οργάνωση, διεξαγωγή και αξιολόγηση της διδασκαλίας.
  3. Να εμβαθύνουν στα πορίσματα ερευνών καθώς και σε μεθοδολογικά ζητήματα αναφορικά με την οργάνωση και διεξαγωγή της διδασκαλίας.
  4. Να αξιοποιούν τη νεότερη τεχνολογία για σκοπούς διδασκαλίας και μάθησης.
  5. Να εμβαθύνουν σε θέματα τεχνογνωσίας, κατασκευής δοκιμίων επιτευγμάτων, ανάλυσης και τεκμηρίωσης των μαθησιακών αποτελεσμάτων και παρακολούθησης της ακαδημαϊκής προόδου των μαθητών.
  6. Να εφαρμόζουν ποικιλία τεχνικών για συστηματική παρατήρηση και αξιολόγηση της διδασκαλίας.
  7. Να εμβαθύνουν σε θέματα τεχνογνωσίας, τα οποία σχετίζονται με την παιδαγωγική καθοδήγηση και την ανάπτυξη προσωπικού.
  8. Να ασκούν ρόλο «καταλύτη» σε θέματα ποιοτικής διδασκαλίας, σχολικής κουλτούρας και σχολικού οράματος, καθώς και ανάπτυξης της σχολικής μονάδας, ως συνόλου.
  9. Να εξετάζουν κριτικά τα αποτελέσματα εκπαιδευτικών ερευνών και τις προεκτάσεις τους στην καθημερινή εργασία της σχολικής μονάδας και να οργανώνουν τη δική τους ερευνητική προσπάθεια.

Career Prospects:

Οι πτυχιούχοι του προγράμματος έχουν τις παρακάτω επιλογές:

  • 9.1 Να επιδιώξουν διοικητική θέση σε επίπεδο σχολείου (π.χ. Διευθυντής, Βοηθός Διευθυντής) ή/και Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (π.χ. Επιθεωρητής).
  • 9.2 Να εργαστούν ως επιμορφωτές στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
  • 9.3 Να καταλάβουν ακαδημαϊκή θέση σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Access to Further Studies:

Οι απόφοιτοι του Προγράμματος μπορούν να επιδιώξουν σπουδές διδακτορικού επιπέδου.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • ελληνικά


Τελευταία ενημέρωση November 25, 2015
Διάρκεια & Τιμή
This course is με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Start Date
Ημερομηνία Έναρξης
Σεπτ., 2016
Duration
Διάρκεια
3 Εξάμηνα
Ημερομηνία Έναρξης Σεπτ., 2016
Τοποθεσία
Κυπριακή Δημοκρατία Λευκωσία
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ελληνική Δημοκρατία Αθήνα
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Ημερομηνία Λήξης Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Διάρκεια 3 Εξάμηνα
τιμή Αίτηση Παροχής Πληροφοριών