The Conway School

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Η Ιστορία μας

Walter Cudnohufsky δεν ήταν ικανοποιημένοι με το status quo. Είχε λάβει πτυχίο Master στην αρχιτεκτονική τοπίου από το Χάρβαρντ το 1965, πέρασε δεκαοκτώ μήνες που ταξιδεύουν, και ήταν η διδασκαλία του σχεδιασμού σε ένα μεγάλο πανεπιστήμιο. Ήταν απογοητευμένοι με την παραδοσιακή εκπαίδευση του σχεδιασμού, το οποίο θεωρείται πολύ σε διαμερίσματα, σε ευέλικτο και θεωρητική.

Είχε διερευνηθεί εκπαίδευση του σχεδιασμού σε προπτυχιακό διατριβή του και είχε την ανάγνωση προοδευτική θεωρία της εκπαίδευσης. Ήθελε να δοκιμάσετε ένα νέο τρόπο αντιμετώπισης των πραγμάτων, με τα χέρια-για την εκμάθηση, περισσότερο σαν ένα σχέδιο εργασίας fi ce. Νόμιζε ότι θα πρέπει να είναι σπουδαστής που βασίζεται, όχι θεσμικά οργανωμένη, και ήθελε να είναι μια κοινή εμπειρία, που τόνισε την ομαδική εργασία. Ήθελε να ξεκινήσει ένα νέο σχολείο που θα μετέτρεπαν την εκπαίδευση του σχεδιασμού στο κεφάλι του. Και το έκανε.

Ένα προσωπικό δάνειο ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Παρά το γεγονός ότι ο ίδιος δεν είχε οραματιστεί μια σχολή σχεδιασμού σε μια αγροτική περιοχή, για λόγους οικονομίας, Walt άρχισε το σχολείο σε Conway σπίτι του και περιφερικό κτίρια-ένα σάκχαρο-house και μετατρέπεται αχυρώνα. Εξασφάλισε ένα προσωπικό δάνειο $ 8.000 για να πληρώσει για ανακαινίσεις και fl βρώμης το σχολείο κατά το πρώτο έτος. Κατασκευή έλαβε χώρα το καλοκαίρι του 1972, εν αναμονή της πρώτης κατηγορίας, επτά άνδρες και δύο γυναίκες, ως επί το πλείστον από τη Μασαχουσέτη.

Τα μαθήματα γίνονταν κάθε μέρα, μερικές φορές με το στούντιο επίσης κάθε μέρα. Μπορεί να υπάρχουν ένα αυτοσχέδιο πέτρινο τοίχο επίδειξης κτιρίου ή άλλες προσκλήσεις για «μάθουν στην πράξη." Δουλειές ήταν πάντα μέρος της ανταλλαγής, potlucks και παιχνίδια μέρος της διασκέδασης. Επικοινωνίες πάντα ήταν και εξακολουθεί να είναι μια σημαντική εστίαση του σχολείου.

Πεποίθηση Walt ήταν ότι, αν δεν μπορείτε να εξηγήσετε τις ιδέες σας στα γραπτά και προφορικά, τότε δεν είστε υπεύθυνος για τον εαυτό σας ή τι κάνετε.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ φθάσει ως ΦΟΙΤΗΤΗΣ

Don Walker, ο οποίος θα μπορούσε να αποδειχθεί μια σημαντική δύναμη στην εξέλιξη του σχολείου, ήρθε ως φοιτητής το 1978. Είχε ήδη δύο βαθμούς στην αρχιτεκτονική τοπίου και μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία και την πρακτική. Ο ίδιος, επίσης, ήταν απογοητευμένος με διδακτική εμπειρία του και την επίμονη πίεση για να κάνουν έρευνα. Με την προσθήκη του Don στον προσωπικό ήρθε μια σταδιακή μετατόπιση του κέντρου βάρους από τη διδασκαλία παραδοσιακής αρχιτεκτονικής τοπίου για την ενθάρρυνση του σχεδιασμού που είναι φιλική προς το περιβάλλον. Όλο και περισσότερο οι αιτούντες ζητούσαν αυτό το νέο τρόπο θεώρησης του σχεδιασμού.

ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗΣ ΕΠΕΤΕΥΧΘΗ

Η Νέα Αγγλία Ένωση Σχολείων και Κολλεγίων χορηγηθεί πλήρης πιστοποίηση αποτελεσματικές 1989. Το 1992, ο Walt εγκατέλειψε το σχολείο για να εφαρμοστεί στην πράξη τα πράγματα που είχε διδάξει. Άρχισε τι εξακολουθεί να είναι μια ακμάζουσα ιδιωτικό ιατρείο, ένα που έχει πολλές οικολογικές και την οικοδόμηση της κοινότητας διαστάσεις. Σήμερα, τι αφορά το Conway School ως τη μεγαλύτερη συμβολή της ζωής του, δίνοντας παράλληλα τα εύσημα στους ανθρώπους που φέρουν το σχολείο προς τα εμπρός.

Don Walker έγινε διευθυντής το 1992, θέση που κατείχε μέχρι τη συνταξιοδότησή του το 2005. Don και το προσωπικό επέβλεψε τη μετάβαση από τριάντα χρόνια στο σπίτι του σχολείου σε ένα κοντινό λόφο και. Το 34,5 στρεμμάτων πανεπιστημιούπολη έχει ήδη προγραμματιστεί ως εργαστήριο μάθησης για την αειφόρο σχεδιασμό.

Conway του τρίτου σκηνοθέτη, τον αρχιτέκτονα τοπίου και τη διατήρηση σχεδιαστής Paul Cawood Hellmund, έχει δεσμευτεί για την μοναδική διδακτική προσέγγιση του σχολείου και του αειφόρου σχεδιασμού. Έχει επίσης ένα έντονο ενδιαφέρον για την επέκταση της προοπτικής του σχολείου των παγκόσμιων περιβαλλοντικών ευκαιριών. Σε ζωντανή ιστορία του σχολείου, κάποια πράγματα, όπως την εξωτερική εμφάνιση και το προσωπικό της, έχουν αλλάξει. Άλλα πράγματα, ειδικά την εστίασή της στην εξατομικευμένη μάθηση, θα παραμείνει πάντα ως σταθερές.

Αποστολή

Εμείς διερευνήσουν, να αναπτύξουν, πρακτική, και να διδάξουν το σχεδιασμό της γης που είναι οικολογικά και κοινωνικά βιώσιμη.

Κατά τη διαδικασία που:

  • παρέχει στους αποφοίτους με τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την άσκηση του προγραμματισμού, του σχεδιασμού και της διαχείρισης της γης που σέβεται τη φύση, καθώς και η ανθρωπότητα?
  • αναπτύξουν οικολογική συνείδηση, σεβασμό, κατανόηση και καταλύματα σε μαθητές του και τους πελάτες του έργου?
  • παράγουν έργα που ταιριάζουν ανθρώπινη χρήση στις φυσικές συνθήκες.

Οδηγοί αποστολή του σχολείου στη λήψη αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα: ο οποίος προσλαμβάνεται, ποια έργα έχουν αναληφθεί, πώς τα μαθήματα δομημένα και ποια γραφεία και ιστοσελίδες επισκέπτονται σε εκδρομές. Ενώ το πρόγραμμα είναι καλά βασίζονται σε οικολογική γνώση και τις πρακτικές, τα εκπαιδευτικά εστίαση Conway είναι σχετικά με το σχεδιασμό της γης και όχι της περιβαλλοντικής επιστήμης.

Γιατί Conway

Κλιματική αποσταθεροποίηση. Τρόφιμα + ανασφάλεια νερό. Είδος κατάρρευση.

Το μέλλον δεν έπρεπε να μοιάζει με αυτό!

Βοήθεια εφεύρουμε εκ νέου το μέλλον. Εργασία προς ένα καλύτερο πλανήτη χρησιμοποιώντας οικολογική σκέψη ολόκληρα συστήματα. Βοηθήστε να διασφαλιστεί υγιείς κοινότητες και παραγωγικών εκτάσεων για τις μελλοντικές γενιές.

Εξοπλίστε τον εαυτό σας με:

Fix τι είναι σπασμένο. Αποθηκεύστε τι λειτουργεί. Σχεδιάσει το μέλλον!

Conway είναι δέκα μήνες εντατικής, εξειδικευμένων μεταπτυχιακών σπουδών που θα σας προετοιμάσει για να εργαστεί ως σχεδιαστής / προγραμματιστής σε σημαντικό πραγματικού κόσμου έργα από. . . (Έτοιμοι για αυτό;) που εργάζονται σε σημαντικό, στον πραγματικό κόσμο τα έργα-ως φοιτητής, με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών που είναι δοκιμασμένων επαγγελματιών.

Για σαράντα χρόνια έχει συμβεί σε Conway: πραγματικό κόσμο, τα πραγματικά αποτελέσματα.

10 λόγοι για να υποβάλετε αίτηση

Αυτά τα μεγάλα δέκα θα μιλήσει στους υποψηφίους, αλλά επίσης να πω γιατί οι πελάτες του έργου θα πρέπει να εξετάσει το Conway School. Το ίδιο για όποιον ενδιαφέρεται για την υποστήριξη του σχεδιασμού και του σχεδιασμού της καινοτομίας για τον πλανήτη.

  1. Εργασία σε πραγματικά έργα για πραγματικούς πελάτες, από την αρχή. Αυτό είναι ό, τι εννοούμε με τον όρο «πραγματικό κόσμο. Έχουν πραγματικά αποτελέσματα. "Και τα αποτελέσματα έχουν αποδείξει εδώ και σαράντα χρόνια.

  2. Πάρτε τα εργαλεία που χρειάζεστε για να οικοδομήσουμε μια βιώσιμη καριέρα ... και ενός καλύτερου κόσμου μέσα από το πιο καινοτόμο πρόγραμμα του είδους του οπουδήποτε.

  3. Μάθετε σε μικρές τάξεις με πολλά επιμέρους προσοχή. Ξεχάστε για τους βαθμούς! Αντί να επικεντρωθεί στην εκμάθηση να κάνει τη δουλειά, και να το κάνουμε καλά.

  4. Συνεργαστείτε, δεν ανταγωνίζονται. Κάθε άτομο ή μικρή ομάδα έχει το δικό της σχέδιο και ο καθένας προσφέρει βοήθεια στην υπόλοιπη τάξη.

  5. Δείτε τη μεγάλη εικόνα και να δώσουν προσοχή στις λεπτομέρειες. Αυτή είναι η διαδρομή προς τη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα.

  6. Πτυχιούχος με μια διαδικασία σχεδιασμού μπορείτε να βάλετε για να λειτουργήσει αμέσως, και με τις δεξιότητες για να είναι μια δια βίου μαθητή. Αυτή είναι μια γρήγορη προς τα εμπρός για σας εάν είστε ανήσυχοι για να πάμε στη δουλειά μας κάνουμε τη διαφορά.

  7. Δημιουργήστε ένα χαρτοφυλάκιο επαγγελματικών έργων με αναφορές από πραγματικούς πελάτες.

  8. Να είστε μέρος ενός σχολείου που είναι πλήρως προσηλωμένη στην εξερεύνηση, την ανάπτυξη, την άσκηση και τη διδασκαλία του σχεδιασμού και του σχεδιασμού της γης που είναι οικολογικά και κοινωνικά βιώσιμη. Η αποστολή μας είναι για τη φύση και για τους ανθρώπους.

  9. Σχηματίστε μια σφιχτοδεμένη μπάντα παράγοντες αλλαγής, καθώς και για δέκα μήνες, σε επαφή για τη ζωή.

  10. Δουλέψουν μαζί με τους καθηγητές οι οποίοι είναι έμπειροι επαγγελματίες, αλλά και τη φροντίδα των εκπαιδευτών.
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην αειφόρο σχεδιασμό τοπίου και του σχεδιασμού

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση September 2017 Ηνωμένες Πολιτείες Conway

Το πρόγραμμα Conway είναι μια ζωντανή μίξη της διδασκαλίας στην τάξη, την εφαρμοσμένη ατελιέ, των φοιτητών και των επισκεπτών παρουσιάσεις, εργασίες πεδίου, επιτόπιες επισκέψεις, και άτυπες συζητήσεις στη συλλογική κουζίνα. [+]

Το πρόγραμμα Conway είναι μια ζωντανή μίξη της διδασκαλίας στην τάξη, την εφαρμοσμένη ατελιέ, των φοιτητών και των επισκεπτών παρουσιάσεις, εργασίες πεδίου, επιτόπιες επισκέψεις, και άτυπες συζητήσεις στη συλλογική κουζίνα. Σκιαγραφώντας στον τομέα Οι μαθητές μαθαίνουν από την σχολή, από την άλλη, από τους επισκέπτες, και από εξερευνήσεις τους δικτυακούς τόπους του έργου τους και τις κοινότητες όπου τα εν λόγω έργα ενσωματωμένα. Το περιβάλλον είναι προσωπική, συνεργατική και αυστηρή μάθηση καθοδηγείται από κίνητρα φοιτητές που εργάζονται για πραγματικές κοινότητες να λύσουν πραγματικά και πιεστικά προβλήματα. Το πρόγραμμα Conway Είναι χτισμένο γύρω από αυτά τα πραγματικά έργα για πραγματικούς πελάτες. Τα έργα που εγείρουν ζητήματα, ερωτήματα και προκλήσεις-από τεχνικές ερωτήσεις σχετικά με μηχανική περιοχή, σε ηθικά ζητήματα σχετικά με τη συμμετοχή της κοινότητας ή σοφή χρήση των πόρων, σε πρακτικά ερωτήματα σχετικά με το πώς η ανθεκτικότητα μπορεί να ενσωματωθεί σε συστήματα για την αντιμετώπιση των αβέβαιο μέλλον, που οδηγούν το τάξεις, συζητήσεις, και το πεδίο και το έργο στούντιο που συνθέτουν το υπόλοιπο της πλήρως ολοκληρωμένο, διεπιστημονικό πρόγραμμα. Αναθέσεις-γραφικών Class, τεχνικές, και γραπτές υποστήριξης εργασιών του έργου. Μια τυπική εβδομάδα σε Conway Είμαστε μικρή. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να αλλάξουμε το χρονοδιάγραμμα για την προκήρυξη φορτίο μιας στιγμής μέχρι το φορτηγό και να πάει σε μια εκδρομή για να δούμε τι συμβαίνει όταν ένα φράγμα καταρρέει? επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του έργου κατά τη διάρκεια ενός φεστιβάλ κοινότητα δρόμο? προσθέσετε μια κατηγορία για να εισάγει καινούριο λογισμικό που ξαφνικά έγινε διαθέσιμη. Εμείς, όμως, έχουμε ένα κανονικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Έργα Κάθε μαθητής Conway λειτουργεί σε τρία έργα, ένα για κάθε όρο. Το φθινόπωρο, οι μαθητές έχουν τους σχεδιασμό του έργου το δικό του site, συνήθως μια-δυο στρέμματα ή λιγότερο από ένα μαθητή χωροθέτηση ένα νέο σπίτι σε μια υπανάπτυκτη περιοχή, προσαρμόζοντας ένα ενσωματωμένο χώρο στους νέους ιδιοκτήτες ή χρήσεις, σχεδιάζοντας ένα εκπαιδευτικό κέντρο ή στον κήπο της αγοράς για μια μικρό αγρόκτημα ή εργάζονται σε ένα πάρκο τσέπη ή η μικρή ιδιοκτησία γης εμπιστοσύνη. Μέσα από αυτό το πρώτο έργο, οι μαθητές μαθαίνουν τα βασικά της διαδικασίας σχεδιασμού: το site αναγνώριση και αξιολόγηση, τον ορισμό / τελειοποίηση των στόχων του έργου και των αναγκών του πελάτη, και τη διερεύνηση λύσεων που λειτουργούν με τα φυσικά συστήματα στο χώρο του ξενοδοχείου. Μικρές ομάδες μαθητών δουλεύουν on-και είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση του χειμώνα και την άνοιξη έργων. Χειμώνας έργα είναι μεγαλύτερα έργα σχεδιασμού χρήσεων γης, όπως ένα πρόγραμμα επισιτιστικής ασφάλειας για την πόλη ή την περιοχή, ένα σχέδιο διαχείρισης για ένα οικόπεδο εμπιστοσύνης ή περιφερειακό πάρκο, ένα master plan πανεπιστημιούπολη, ή μια στρατηγική διατήρησης χωράφια. Άνοιξη έργα είναι επίσης η κοινοτική κλίμακα, αλλά με μεγαλύτερη λεπτομέρεια, όπως ένα σχέδιο streetscape, ένα πάρκο ή ψυχαγωγικών εγκαταστάσεων, ή ένα σχέδιο αποκατάστασης για ένα πρώην βιομηχανικό χώρο. Οι μαθητές μαθαίνουν επίσης από την τακτική έκθεσή τους σε άλλα προγράμματα σπουδαστών-30 με 35 διαφορετικά σχέδια σε τρία διαφορετικά κλίμακες. Όλα είναι πραγματικά έργα για πραγματικούς πελάτες. Οι φοιτητές εκτίθενται επίσης με αυτόν τον τρόπο στους πιθανούς εργοδότες σε εταιρείες καταπιστευτικής διαχείρισης της γης, την πόλη και τον περιφερειακό σχεδιασμό των υπηρεσιών, των κοινοτικών οργανώσεων και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Μαθήματα Μαθήματα στη θεωρία του σχεδιασμού, γραφικά, δεξιότητες ηλεκτρονικών υπολογιστών (όπως το InDesign και GIS), Εδαφομηχανικής και ανθρωπιστικές υποστηρίξει και να αντλήσει από τις εμπειρίες των μαθητών στα έργα. Παρουσιάσεις Φοιτητών Οι μαθητές δίνουν εβδομαδιαίες παρουσιάσεις στους καθηγητές και τους συμμαθητές, γίνεται όλο και πιο άνετα τη διατύπωση και την αφήγηση των έργων τους και κάνουν πειστικά επιχειρήματα για το συγκεκριμένο σχεδιασμό και τον προγραμματισμό λύσεις. Κοντά στο τέλος κάθε χρόνου, οι μαθητές παρουσιάσουν επισήμως πριν από μια κριτική επιτροπή από τρία εξωτερικά επαγγελματίες-έμπειρους σχεδιαστές, σχεδιαστές, και οι οικολόγοι-που προσφέρουν συμβουλές ώστε οι μαθητές να μπορούν στη συνέχεια να ενσωματώσει τις τελευταίες δύο εβδομάδες του χρόνου. Στούντιο Σχολή πάει από το γραφείο στο γραφείο για την ημέρα studio για την ατομική και ομαδική διαβούλευση. Μετά τη σχολή να πάει στο σπίτι, οι μαθητές συνεχίζουν να μαθαίνουν στο στούντιο από κάθε άλλη. Επισκέπτες Τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, ένας εξωτερικός εμπειρογνώμονας σε ένα σχετικό θέμα, για παράδειγμα, το περιβαλλοντικό δίκαιο, πράσινο σχεδιασμό κτιρίων, ενδιαιτημάτων άγριας ζωής, ή περιβαλλοντικής δικαιοσύνης, δίνει μια διάλεξη στο σχολείο. Συχνά μείνετε για την ομάδα γεύμα που ακολουθεί, και μερικές φορές περνούν το χρόνο τους στο στούντιο για να μιλήσει με τους μαθητές για τα έργα. Το πεδίο εργασίας Η εβδομάδα τελειώνει με ένα ταξίδι στο φορτηγάκι, σε τεχνητοί υγρότοποι, ένα περιφερειακό γραφείο σχεδιασμού, ένα τρέμουν ΤτΕ, ένα καινοτόμο παρτίδα ή στάθμευσης με εργασίες πεδίου, να μάθουν για λιθοδομή, πράσινες κατασκευές οροφής, ή σε ένα κτίριο λιμνούλα. [-]