IFA Paris

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

IFA Παρίσι Το Παρίσι Σχολή Μόδας για το Σχεδιασμό και Επιχειρήσεις

Σύμφωνα με τα λόγια της Suzy Menkes, IFA Παρίσι είναι πού μπορεί να «Μάθετε το γαλλικό τρόπο να δει τη μόδα και την τέχνη." (Herald Tribune, Ιούνιος 2004) IFA Παρίσι είναι ένα σύγχρονο Σχέδιο Μόδας Σχολής, η οποία έχει τις ρίζες της που στην ιστορία της τέχνης και βιοτεχνίες στη Γαλλία.

IFA Παρίσι είναι στην πρώτη γραμμή της μόδας και της πολυτέλειας εκπαίδευση και προσφέρει μαθήματα που αντανακλούν το εύρος των ευκαιριών διαθέσιμες σε αυτές τις ζωντανές βιομηχανίες. IFA Παρίσι προσφέρει προπτυχιακό, μεταπτυχιακό και σπουδές μερικής απασχόλησης στο Σχέδιο Μόδας, Media, Επιχειρήσεις, Πολυτέλεια και Άρωμα & Καλλυντικών στις πανεπιστημιουπόλεις στο Παρίσι, τη Σαγκάη, την Κωνσταντινούπολη και την Μπανγκόκ.

Με διεθνών ομιλητών οι οποίοι γυμνά εξαιρετική εμπειρία στον κλάδο, τόσο Haute Couture και προσεγγίσεις αβάν-γκαρντ, IFA Παρίσι έχει 1200 φοιτητές είναι εγγεγραμμένοι, που προέρχονται από τις 5 ηπείρους και προέρχονται από 50 διαφορετικές χώρες.

Σχολής των Παρισίων

IFA Παρίσι δημιουργήθηκε το 1982 για να συνδυάσει γαλλικής μόδας κληρονομιά με το σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο κόσμο. Ως το μοναδικό σχολείο στο Παρίσι προσφέρει όλες προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα του διδάσκονται στα αγγλικά, IFA Παρίσι μπορεί να ικανοποιήσει ένα ιδιαίτερα διεθνή φοιτητικό σώμα από όλες τις γωνιές του κόσμου. Διεθνής Ακαδημία Μόδας, πιο γνωστό ως IFA Παρίσι, προσφέρει στους φοιτητές προπτυχιακών μαθημάτων στο σχεδιασμό και την εμπορία, καθώς και μεταπτυχιακά μαθήματα στο σχεδιασμό, τις επιχειρήσεις, την επικοινωνία και την πολυτέλεια σε ένα περιβάλλον διεπιστημονικής συνεργασίας. Με σχολείων στο Παρίσι και τη Σαγκάη, IFA Παρίσι είναι στην πρώτη γραμμή της μόδας και της πολυτέλειας εκπαίδευση και προσφέρει μαθήματα που αντανακλούν το εύρος των ευκαιριών που υπάρχουν σε αυτή τη ζωντανή βιομηχανία.

Πρόσφατα μετακόμισε στο 18-24 Quai de la Marne, IFA Παρίσι έχει θέα στο φημισμένο κανάλι και βρίσκεται στην καρδιά του αναπτυσσόμενου 19ο διαμέρισμα του Παρισιού. Η νέα θέση έχει trippled το μέγεθος των προηγούμενων ακαδημαϊκών εγκαταστάσεων και πρόσθεσε εκτεταμένη νέα ανέσεις για να ωφελήσει τους μαθητές, συμπεριλαμβανομένων των μεγαλύτερων τάξεων, ένα χώρο σαλόνι σπουδαστών, καθώς και των πόρων και του κέντρου μελέτης. Το κτίριο θα στεγάσει επίσης αρκετές νέες θέσεις εργαστήριο μόδας για να φιλοξενήσει τα χέρια-για τα έργα.

Η ζωντανή και καλλιτεχνική γειτονιά είναι επίσης κατ 'οίκον σε πολλά πολιτιστικά αξιοθέατα, συμπεριλαμβανομένων των κινηματογράφων MK2, σημείο Ephémère χώρος παραστάσεων για συναυλίες και μπαλέτα, και το Le CENTQUATRE κέντρο τέχνης με ένα ευρύ φάσμα πολιτιστικών προσφορών, εκθέματα και υψηλού προφίλ επιδείξεις μόδας. Η περιοχή είναι επίσης η θέση των άλλων έγκυρων σχολεία αφιερωμένο στις δημιουργικές τέχνες, συμπεριλαμβανομένης της École Nationale Supérieure d'Architecture de Paris-la Villette (ENSAPLV) και το Εθνικό Ωδείο Supérieur de Musique, και είναι κοντά στην École Internationale de Création et de Audiovisuelle Υλοποίηση (EICAR). "Η 19η" αναδύεται ως ένα από τα πιο συναρπαστικά και τόνωση της περιοχής για τους μαθητές σε όλο το Παρίσι, και IFA Παρίσι είναι ενθουσιασμένος για να γίνει μέρος αυτής της γειτονιάς.

Παρίσι κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην κορυφή της μόδας και της πολυτέλειας κόσμο. Ως γενέτειρα της μόδας, που έδωσε στον κόσμο μερικούς από τους πιο διάσημους σχεδιαστές και οίκοι μόδας όπως Chanel, Yves Saint Laurent και Dior και εξακολουθεί να είναι ο τόπος όπου σύγχρονων σχεδιαστών μόδας, συμπεριλαμβανομένων Martin Margiela, Rick Owens, και Alber Elbaz επιλέγουν να ζήσουν και να εργαστούν. Η συγκεκριμένη παριζιάνικο αίσθηση για τη μόδα εκτείνεται πέρα ​​από τα όρια της βιομηχανίας και στην πόλη του ταινίες, γκαλερί, μουσεία, θέατρα και στο δρόμο της ζωής.

Ενώ το Παρίσι έχει αναμφίβολα μια διακεκριμένη ιστορία της μόδας και πολυτελών, το παρόν και το μέλλον του είναι εξίσου συναρπαστικό. Παρίσι εξακολουθεί να είναι πρωτεύουσα της μόδας του κόσμου και είναι σε θέση να το αποδείξει με σημαντικά γεγονότα της μόδας, όπως η εβδομάδα μόδας δύο φορές-α-έτους, εκθέσεις και εμπορικές εκθέσεις, καταστήματα συναρπαστική ιδέα, και κορυφαία πρακτορεία τάση. Μεγάλες ομάδες πολυτελείας, όπως η LVMH, PPR και εταιρείες όπως η Hermès, Cartier και Baccarat όλοι έχουν την έδρα βρίσκεται στο Παρίσι. Στην πρόσφατη ιστορία, το Παρίσι έχει μετατραπεί σχεδόν σε κάθε μέρος της οικονομίας της σε πολυτελή μέσω της μόδας, κοσμήματα, περιποίηση ομορφιάς, καθώς και τη γαστρονομία, το κρασί και τα ταξίδια. Παρίσι παραμένει ουσιαστικό στάση για νέους μόδας και της πολυτέλειας επαγγελματίες που επιθυμούν να κατανοήσουν τις πολιτιστικές, βιομηχανικές και τις δυνάμεις της αγοράς που διαμορφώνουν τον κόσμο της μόδας σήμερα.

SHANGHAI ΣΧΟΛΕΙΟ

IFA Παρίσι έχει γίνει η κορυφαία σχολή μόδας στην Κίνα και είναι μοναδικό στο επιδεικνύοντας την αφοσίωσή του προς την επιτυχία, φέρνοντας τα καλύτερα, κυρίως γαλλικά επαγγελματίες εκπαιδευτές της μόδας. Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Σαγκάης Μηχανικών Επιστημών, IFA Παρίσι ιδρύθηκε σχολείο της στη Σαγκάη το 2002, για πρώτη φορά την σινο-γαλλική κοινή επιχείρηση στον τομέα της εκπαίδευσης μόδα εγκριθεί από την κινεζική κυβέρνηση.

Σχολείο Σαγκάη IFA προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για τους ξένους φοιτητές που επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις σε ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά της μόδας και της πολυτέλειας του κόσμου ενώ λαμβάνουν το ίδιο υψηλής ποιότητας πρόγραμμα σπουδών διδάσκονται στα αγγλικά, όπως στο Παρίσι.

Σαγκάη είναι μια ανοιχτή και εξωστρεφή μητρόπολη και την άνοδό της στις γραμμές ως πρωτεύουσα της μόδας είναι αναμφίβολα ένα σοβαρό θέμα. Από την ύστερη περίοδο του 19ου αιώνα, Σαγκάη έχει το κέντρο της μόδας της Κίνας. Το στυλ Σαγκάη ταξίδεψε στον κόσμο κατά τις δεκαετίες του 1920 και '30 και επανεμφανίστηκε στην παρούσα με σχεδιαστές μόδας, χρησιμοποιώντας ένα μείγμα παραδοσιακής και σύγχρονης ιδέες για να δημιουργήσετε φρέσκα τάσεις της μόδας.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η σύγχρονη ημέρα καταναλωτές της χώρας, οι οποίοι μετατρέπουν την Κίνα στην μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο της πολυτέλειας και high-end προϊόντα μόδας. Η Σαγκάη είναι αναμφισβήτητα Κίνας Μέκκα για τη διεθνή μόδα και τη βιομηχανία πολυτελών. Οι περισσότεροι αλλοδαποί μόδας και κοσμημάτων μάρκες, από πολυτελή σε μαζικές αγορές, υπολογίζει σε περισσότερα από ένα καταστήματα σε πολλές περιοχές του λιανικού εμπορίου της μόδας της πόλης και τα μεγάλα εμπορικά κέντρα. Ενώ πολυτελή αυτοκίνητα, ξενοδοχεία 5 αστέρων και high-end τραπεζαρία είναι τακτικοί αξιοθέατα στο κέντρο της πόλης, υπάρχει επίσης σήμερα ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για σκάφη αναψυχής και ιδιωτικά αεροσκάφη μεταξύ Κίνας πλουσιότερες.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΣΧΟΛΕΙΟ

IFA Παρίσι δεν είναι μόνο στην πρώτη γραμμή της μόδας και της πολυτέλειας εκπαίδευση και προσφέρει μαθήματα που αντανακλούν το εύρος των ευκαιριών στην ακμάζουσα βιομηχανία μόδας στο Παρίσι, αλλά επίσης έχει γίνει ο κορυφαίος σχολείο της μόδας στη Σαγκάη της Κίνας. Τώρα IFA Παρίσι είναι ενθουσιασμένος για να επεκτείνει την επιρροή της σε διεθνές επίπεδο, προσφέροντας μία από τις πιο δημοφιλείς σειρές μαθημάτων της - MBA στη Διοίκηση Luxury Brand στην Κωνσταντινούπολη, Τουρκία.

Η νέα πανεπιστημιούπολη, σε συνεργασία με το (Βοσπόρου) Πανεπιστήμιο του Βοσπόρου, βρίσκεται στην καρδιά της Κωνσταντινούπολης και είναι εύκολα προσβάσιμο από όλους τους προορισμούς στην πόλη. Πανεπιστήμιο του Βοσπόρου θεωρείται η κορυφαία μεταξύ όλων των prociders εκπαίδευση στην Τουρκία, και αυτό είναι το καλύτερο περιβάλλον IFA Παρίσι θα μπορούσε να επιλέξει για τους μαθητές του να είναι πραγματικά εκτεθειμένοι στο διεθνή εμπειρία.

Το Πανεπιστήμιο υπερηφανεύεται για ζωντανή και πολύχρωμη ζωή πανεπιστημιούπολη του. Για να συμπληρώσει και να εμπλουτίσει την ακαδημαϊκή εμπειρία με μια ενεργή ζωή πανεπιστημιούπολη, το πανεπιστήμιο υποστηρίζει φοιτητικών ομίλων, των τεχνών και αθλητικές δραστηριότητες, και παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών από την υγειονομική περίθαλψη στην παροχή συμβουλών για τους φοιτητές και το προσωπικό. Καλά εξοπλισμένα με τις παραδοσιακές και σύγχρονες εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις, τις βιβλιοθήκες και τα αμέτρητα καφέ και εστιατόρια, η Πανεπιστημιούπολη της Κωνσταντινούπολης προσφέρει στους φοιτητές του την πρόσβαση και ευκολία σε ένα μοναδικό και ζεστό περιβάλλον. IFA Παρίσι πιστεύει ότι είναι ένα προνόμιο, καθώς και ένα πλεονέκτημα για τους μαθητές του να κάνουν το καλύτερο από ό, τι η θέση μπορεί να προσφέρει.

Όντας μία από τις πιο συναρπαστικές και δυναμικές πόλεις στον κόσμο, και πολιτισμικά καλλιεργούνται θέση γεμάτη από μουσεία, γκαλερί, τα πάρκα και τις σύγχρονες κολέγια, η Κωνσταντινούπολη είναι σε θέση να παρέχει μια σκηνή για όσους αναζητούν την εξερεύνηση και την ανάπτυξη των δικών τους συμφερόντων.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Master Of Arts στο σύγχρονο Design μόδας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 15 - 15 μήνες September 2017 Γαλλία Paris

Δάσκαλος μας of Arts στη σύγχρονη μόδα σχεδίασης σχεδιάστηκε ειδικά για να αντιμετωπίσει αυτές τις αλλαγές και απευθύνεται σε πτυχιούχους Μόδας που θέλουν να πάνε πέρα ​​από το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του προϊόντος. [+]

IFA Παρίσι Master of Arts Διαπιστευμένο από idel ως "Διεθνές Master" "ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ & παγκόσμια βιομηχανία ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ" 15-μηνο πρόγραμμα ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ Πλήρης Παρίσι ΕΜΠΕΙΡΙΑ Ανάπτυξη Συλλογή στην εισαγωγή Atelier IFA Παρίσι:. Σεπτέμβρης 2015 ECTS πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί: 120 Δίδακτρα: € 14.800 εφάπαξ αμοιβή: € 150 περιορίζεται σε 20 μαθητές Νέοι σχεδιαστές μόδας έχουν γίνει το βασικό στοιχείο για την αναμόρφωση πανόραμα της μόδας σήμερα. Από το διορισμό του JW Anderson ως Creative Director στην Loewe με την απόκτηση μεριδίων του Χριστόφορου Kane από Kering ομάδας, όλα τα γεγονότα δείχνουν ότι τώρα περισσότερο από ποτέ τη δημιουργία της μόδας παραμένει ουσιαστικής σημασίας για τις δραστηριότητες των μεγάλων εμπορικών σημάτων πολυτέλειας και μάρκες μαζική αγορά. Παρά τη φαινομενική επιστροφή σε μια καθαρή και φρέσκια δημιουργικότητα, τα στοιχεία του σχεδιασμού που σχετίζονται με την απασχόληση μόδας έχουν αλλάξει δραματικά. Φαντάζονται τα ενδύματα με έναν διαισθητικό τρόπο είναι μία μόνο πτυχή των αρμοδιοτήτων ενός σχεδιαστή. Ένας σχεδιαστής κεφάλι ή καλλιτεχνικός διευθυντής πρέπει να προβλέψει όχι μόνο τις κοινωνικές και αισθητικές αλλαγές, αλλά και να καταλάβουν τα στρατηγικά θέματα που αντιμετωπίζουν οι μάρκες όσον αφορά την τοποθέτηση, το δυναμικό της αγοράς και της επικοινωνίας. Δάσκαλος μας of Arts στη σύγχρονη μόδα σχεδίασης σχεδιάστηκε ειδικά για να αντιμετωπίσει αυτές τις αλλαγές και απευθύνεται σε πτυχιούχους Μόδας που θέλουν να πάνε πέρα ​​από το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του προϊόντος. Το πρόγραμμα έχει 3 κύριους στόχους: - Εμπλουτισμός της μόδας των μαθητών μας και τη δημιουργική του πολιτισμού με ενότητες έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτό το μάθημα. Για παράδειγμα ενότητα μας »Fashion Σταυρός Πολιτισμός» αναπτύχθηκε με τα Μουσείο Διακοσμητικών Τεχνών για να παράσχει μια πιο εξελιγμένη προσέγγιση για την ανάλυση των πολιτιστικών διαφορών και την επίδρασή τους στη μόδα. Ένα άλλο βασικό μονάδα θα είναι «μόδα Προϊόν Σημειολογία". Χρησιμοποιεί τη σημειολογία ως μεθοδολογία για να αποκωδικοποιήσει ένα ρούχο και να αποκρυπτογραφήσει αισθητική πλευρά του, προκειμένου να κατανοήσουμε καλύτερα πώς γίνεται αντιληπτή. - Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας των φοιτητών με ενότητες όπως «δημιουργική διαδικασία» που βοηθά τους μαθητές να αποκτήσουν μεγαλύτερη επίγνωση των δικών τους «δημιουργική λογική" και να αυξήσουν το δυναμικό τους. Η προσθήκη των πρακτικών εργαστηρίων θα παρέχουν στους φοιτητές με μια νέα προσέγγιση όσον αφορά τις γνωστές τεχνικές παραγωγής και το σχεδιασμό. Για παράδειγμα, το "Σχέδιο Ανάπτυξης και σκέπασμα" ενότητα εισάγει νέες μεθόδους έρευνας με βάση τον πειραματισμό και ανοίγει νέες προοπτικές για τους μαθητές, όταν πρόκειται για την εύρεση έμπνευσης. - Βοηθώντας τους μαθητές μας να καταλάβουν πώς οι βιομηχανίες μόδας λειτουργούν και πώς οι στρατηγικές μάρκα δημιουργημένο σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο. Μάρκετινγκ, οργανωτικά θέματα, οικονομικές προκλήσεις καθώς και τις στρατηγικές της εικόνας και της επικοινωνίας θα πρέπει να συζητηθεί σε μια σειρά από διάφορες ενότητες Το μάθημα τελειώνει με τους μαθητές αναπτύσσουν τις δικές τους έργο συλλογής με την καθοδήγηση του καθηγητή. Το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ρούχου ή / και μια συλλογή αξεσουάρ. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει το σχεδιασμό πρωτοτύπων για 12 σιλουέτες, καθώς και την ανάπτυξη σχεδίων μάρκετινγκ και των επιχειρήσεων. Η συλλογή αυτή στη συνέχεια εξετάζεται από επιτροπή επαγγελματιών και οι καλύτεροι σπουδαστές λαμβάνουν την ευκαιρία να δείξουν τη δουλειά τους σε επαγγελματίες της μόδας στην IFA Μεταπτυχιακό Εμφάνιση που λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια της υψηλής ραπτικής Εβδομάδα Μόδας. Οι μαθητές δίδαξε επίσης να λάβει μέρος σε πολλές διεθνείς διαγωνισμούς που αντιπροσωπεύουν μια μεγάλη πλατφόρμα για νέους σχεδιαστές μόδας. Όπως και με τα άλλα μαθήματα IFA Παρίσι, το Master of Arts στη σύγχρονη μόδα σχεδίασης ωφελείται σημαντικά από το Παρίσι την τοποθεσία του. Με την πλούσια πολιτιστική ζωή του, τα δύο μουσεία αφιερωμένο στη μόδα, 6 ετήσιες εβδομάδες μόδας, εκατοντάδες εκθέσεις και κλωστοϋφαντουργικών εκθέσεις, καθώς και η περιοχή της μικρής κλίμακας βιοτεχνίες βιομηχανίες, η πόλη του φωτός παραμένει ο αδιαφιλονίκητος πρωτεύουσα της μόδας του κόσμου. Όλα τα προγράμματά μας αρθρώνεται γύρω από το πλαίσιο του ECTS, όπως ορίζεται από τη σύμβαση Μπολόνια. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους, οι σπουδαστές λαμβάνουν συνολικά 120 ECTS που μπορεί εύκολα να μεταφερθεί σε περίπτωση που αποφασίσουν να μελετήσει περαιτέρω. Το πρόγραμμα έλαβε επίσης το idel / διαπίστευσης IDEART και είναι πιστοποιημένο ως "Διεθνές Master". Μάθημα Δομή Δημιουργική Πολιτισμός Για να την παραγωγή σχετικών εννοιών και οι σχεδιαστές μόδας έχουν τα προϊόντα με συνέπεια να εξετάσει τη δική τους δημιουργική διαδικασία υπό το πρίσμα των αλλαγών στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική τους περιβάλλοντα. Μέσα από τις διαφορετικές ενότητες αυτής της ομάδας φοιτητών θα ξεπεράσουν ένα με τον ορισμό της διαισθητικής δημιουργικότητας, προκειμένου να δημιουργήσουν το δικό τους καλλιτεχνικό πλαίσιο που βασίζεται στην προσωπική τους κίνητρα και πνευματική διαδικασία. Ο στόχος είναι να τους βοηθήσει να αξιοποιηθεί πλήρως δημιουργικό μυαλό τους και, ως εκ τούτου μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητές τους για καινοτομία. Ενότητες περιλαμβάνουν: Ανάλυση της σύγχρονης δημιουργικότητας Έρευνα & Δημιουργική Σκέψη Δημιουργικό Εργαστήρι Διαδικασία Μόδα Περιβάλλον Ένα έντονο ενδιαφέρον προς την τέχνη, καθώς και περιέργεια προς άλλους τομείς της καλλιτεχνικής δημιουργίας είναι απαραίτητες για να θρέψουν τη δημιουργικότητα της μόδας. Αισθητική γνώση οικοδομείται μέσω analysizing διάφορα είδη των εικόνων, γραφικών, το χρώμα, τη ζωγραφική, τη γλυπτική, την αρχιτεκτονική ή σχεδίαση αντικειμένων. Μέσα από ενότητες όπως Εθνογραφίας μόδα, μόδα Cross-Πολιτισμός αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το Παρίσι Μουσείο Διακοσμητικών Τεχνών, ή με τη μόδα Προϊόν Σημειολογία, οι μαθητές θα αναλύσει περαιτέρω το πώς μόδας διατυπώνει τις έννοιες της εμφάνισης και της κατάστασης. Τελικά οι μαθητές Wille να είναι σε θέση να αποκωδικοποιήσουν τα νοήματα πίσω από τα σχήματα, τους όγκους, λεπτομέρειες ή τα χρώματα της κάθε σειράς των προϊόντων μόδας. Ενότητες περιλαμβάνουν: Μόδα Μόδα Εθνογραφία Σταυρού Πολιτισμού Creative Πλαίσιο Τάσεις & Μελλοντικές μόδα Προϊόν Σημειολογία Marketing & Management Αυτή η ομάδα των ενοτήτων αναλύει και να συνεκτιμά τις στρατηγικές μάρκετινγκ για τις μάρκες μόδας και παρέχει ένα αυστηρό περίγραμμα για τη διαχείρισή τους. Οι μαθητές εξετάζουν τις διαφορές στην εμπορία υψηλής οίκων μόδας σε σχέση με τις μάρκες μαζικής αγοράς. Παρατηρώντας τις διαδικασίες που επηρεάζουν τους μαθητές μάρκες ταυτότητας, στην τοποθέτηση, την τιμολόγηση, τη διανομή και τη βοήθεια της επικοινωνίας να κατανοήσουν τις εγγενείς προκλήσεις της σύγχρονης αγοράς ευρείας μόδας. Η δύναμη μιας μάρκας θα αναλυθεί μέσω του αξία, κοινωνική, συμβατική και σημειωτική του διαστάσεις. Οι μαθητές θα συμβολαίου themeselves με τα απαιτούμενα ολοκληρωμένα εργαλεία για το μαρκάρισμα προκειμένου να οικοδομηθεί συνεκτικές στρατηγικές για δικό τους εμπορικό σήμα μόδας. Η ανάγκη για το μέλλον τους επιχειρηματίες της μόδας να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες μόδας σε συγκεκριμένες αγορές της παγκόσμιας βιομηχανίας της μόδας σήμερα εξετάζεται επίσης. Ενότητες περιλαμβάνει στην τοποθέτηση & Τιμολόγηση Διανομής Μόδα Συμπεριφορά Καταναλωτή Sourcing & Supply Chain Branding Θέματα Εικόνα & Επικοινωνίας Ολοκληρωμένη επικοινωνία και καινοτόμο σχεδιασμό παρουσιάσεις είναι ζωτικής σημασίας για οίκους μόδας να ξεχωρίζουν σε μια πολυσύχναστη αγορά. Οι διαφορετικές ενότητες αυτού του κεφαλαίου θα εκπαιδεύσει τους μαθητές να συγχωνεύσει τη σωστή διατύπωση και εικόνες παρόμοιες με επικοινωνιακές εκστρατείες μόδας αναπτυχθεί στη διεθνή σκηνή. Πιο συγκεκριμένα, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που προσδίδεται θα επικεντρωθεί στα μέσα του στρατηγικού σχεδιασμού, οπτικής επικοινωνίας μέσα από το styling, γραπτή επικοινωνία μέσω παραδοσιακών και ψηφιακών καναλιών, τεχνικές δημοσίων σχέσεων και διαχείρισης συμβάντων για επιδείξεις μόδας. Ενότητες περιλαμβάνουν: Ανακοίνωση Η Μόδα Τύπου Λιανικής & Visual Merchandising Φωτογραφικά Styling Μόδα Φωτογραφία Ιστορία & Ανάλυση Επιχειρηματικό θέματα Σχεδιαστές μόδας ή καλλιτεχνικοί διευθυντές πρέπει να κατανοήσουν το νομικό και επιχειρηματικό πλαίσιο της βιομηχανίας της μόδας, προκειμένου να συνομιλήσει με τους διαχειριστές αποτελεσματικά μάρκα. Μέσα σε αυτή την ενότητα ομαδοποίηση μαθητές θα ανακαλύψουν τις πραγματικότητες της βιομηχανίας της μόδας, από οικονομική και δημοσιονομική άποψη. Θα διερευνήσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νεοσύστατες εταιρείες και να μάθουν τις βέλτιστες πρακτικές για τη σύνταξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Αυτό περιλαμβάνει την ανάλυση και την αξιολόγηση της δυνητικής ανάπτυξης σε νέες επιχειρήσεις, ελαχιστοποιώντας τους χρηματοοικονομικούς κινδύνους και παράλληλα να εντοπίσει τη βιομηχανία τους κύριους παράγοντες επιτυχίας που απαιτούνται για ένα εμπορικό σήμα για να αναπτυχθεί και να ανθίσει μέσα στη σημερινή ανταγωνιστική παγκόσμια οικονομία. Ενότητες περιλαμβάνουν: Επιχειρηματικότητα & Οικονομικών Πνευματικής Ιδιοκτησίας Τεχνική Έκδοση Reaslistically μια μελλοντική καριέρα στο χώρο της μόδας, δεν μπορεί να νοηθεί whithout μια εις βάθος γνώση της κατασκευής ενδυμάτων. Μέσα σε αυτή την ενότητα ομαδοποίηση μαθητές θα ενισχύσει τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους για να χειριστούν μια πολλαπλότητα των ενδυμάτων και κλωστοϋφαντουργικών ειδών, μέσω της μαθητείας των παραδοσιακών και υψηλής τεχνολογίας τεχνικές παραγωγής. Επίσης, θα εκτεθεί στο ρόλο της τεχνολογίας στη δημιουργία νέων υφάσματα και σχέδια. Μετά την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας ομαδοποίηση μαθητές θα έχουν κατανοήσει τις διαδικασίες κατασκευής και πρακτικά θέματα που σχετίζονται με την άσκηση ενός ενδύματος στη ζωή. Ενότητες περιλαμβάνει: Εργαστήριο Ψηφιακής Σχεδίασης καινοτόμων κλωστοϋφαντουργικών Εργαστήρι Pattern & Draping Ανάπτυξης [-]

Βίντεο

IFA Paris Open Day @ Shanghai Campus

IFA Paris Classroom

IFA Paris Shanghai Campus(Taken by French TV Channel: TF1)

FA Paris Shanghai Campus(Taken by French TV Channel: TF1)

Επικοινωνία
Διεύθυνση τοποθεσίας
18-24 Quai de la Marne
Paris, Ile-de-France, 75019 FR
Διεύθυνση τοποθεσίας
350 Xianxia Road
Shanghai, 200336 CN
Ταχυδρομική διεύθυνση
Istanbul, TR
Διεύθυνση τοποθεσίας
Kadir Has Caddesi Cibali
İstanbul, 34083 TR