NEOMA Business School

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

EFMD Equis Accredited
AACSB Accredited

Γεννήθηκε από το ΣΥΜΜΑΧΙΑ του Rouen Business School και Reims Σχολή Διοίκησης στις 24 Απριλίου 2013, NEOMA Business School, Έχει διπλή φιλοδοξία: να κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων ευρωπαϊκών σχολείων Επιχειρήσεων, και να αναγνωριστεί ως ένα από τα καλύτερα σχολεία από τις εθνικές και διεθνείς εταιρείες. Η αποστολή του είναι να εκπαιδεύσει δημιουργική και υπεύθυνη ηγέτες που θα προσαρμόζονται συνεχώς σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο παγκόσμιο περιβάλλον.

Σύμφωνα με μια μακροχρόνια και σταθερή εμπειρία που έχει κάνει τη φήμη της για την αριστεία, NEOMA Business School προσφέρει μια ευρεία και υψηλής ποιότητας του χαρτοφυλακίου των επιχειρήσεων και της διαχείρισης των προγραμμάτων (Marketing, Οικονομικών, Εμπορίου, Supply Chain ...) που κυμαίνονται από το πτυχίο Bachelor να το PhD, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων Masters και Executive Education. Και, οι φοιτητές συλλάβει ένα νέο καινοτόμο παιδαγωγική, με βάση βιώνει τον πολιτισμό της βύθισης και της προσομοίωσης (περιπτωσιολογικές μελέτες, προκλητική σεμινάρια ...).

Να συμμετέχω NEOMA Business School είναι να καρπωθούν τα οφέλη της μερικά από τα πιο ενεργό και συνδεδεμένα δίκτυα σε όλο τον κόσμο: 51 500 αποφοίτους, 200 βασικούς εταιρικούς συνεργάτες, 300 κύρους ακαδημαϊκοί συνεργάτες σε 75 χώρες, 8 000 φοιτητές από διαφορετικά υπόβαθρα και χώρες και ιδιαίτερα διεθνή σχολή.

Κατατάχθηκε 34η στη διεθνή και τη γενική κατάταξη και 9ος στη γαλλική κατάταξη του κύρους Financial Times «Masters in Management 2015», NEOMA Business School έχει 3 πανεπιστημιουπόλεις στη Ρουέν, Reims, το Παρίσι και κατέχει το πιο πολυπόθητο διεθνή τριπλό διαπιστεύσεις στη σφαίρα των σχολών διοίκησης επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο: EQUIS, AACSB και AMBA.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
  • γαλλική γλώσσα

Όψη Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc) » Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

προηγμένες Master στο Marketing & δεδομένων Analytics (που διδάσκονται στα γαλλικά)

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 12 μήνες September 2017 Γαλλία Paris

Αντιμέτωπη με την αυξανόμενη ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων και τον πολλαπλασιασμό των καναλιών της αλληλεπίδρασης μεταξύ των καταναλωτών και των εμπορικών σημάτων, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έγκειται περισσότερο από ποτέ στην ικανότητα να κατανοήσουν την πολυπλοκότητα της αγοράς και να προβλέψει την εξέλιξή τους. [+]

ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ στην εκπαίδευση RNCP - ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΙΤΛΟΣ Ι (BAC 5) Αντιμέτωπη με την αυξανόμενη ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων και τον πολλαπλασιασμό των καναλιών της αλληλεπίδρασης μεταξύ των καταναλωτών και των εμπορικών σημάτων, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έγκειται περισσότερο από ποτέ στην ικανότητα να κατανοήσουν την πολυπλοκότητα της αγοράς και να προβλέψει την εξέλιξή τους. Έτσι, το μεγάλο φαινόμενο δεδομένα σήμερα αντιπροσωπεύει μια άνευ προηγουμένου ευκαιρία για τις μάρκες να ξανασκεφτούμε την καινοτομία, την επικοινωνία, τη διανομή και τις υπηρεσίες τους για μια καλύτερη εμπειρία του πελάτη. Έτσι, οι εταιρείες χρειάζονται περισσότερο από ποτέ στο προσωπικό μάρκετινγκ με αναλυτικές και πρόβλεψης δεξιοτήτων για τον καλύτερο εντοπισμό των προβλημάτων και να κάνουν τις βέλτιστες αποφάσεις μιας προοπτικής ROI. MS Μάρκετινγκ και Data Analytics συμβαίνει στο σταυροδρόμι του μάρκετινγκ, της τεχνολογίας και της πρόβλεψης προσεγγίσεις με στόχο την επίτευξη καλύτερων επιδόσεων μάρκετινγκ. ΣΤΟΧΟΙ Κατανοήσουν τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που σχετίζονται με την απόφαση εμπορίας, στο πλαίσιο των μεγάλων δεδομένων Κατανοήστε την άγκυρα και τη συστημική και οργανωτική πολυπλοκότητα σε σχέση με την ψηφιακή μετατροπή των σημάτων Εισάγετε τις μεθόδους και τις πιο προηγμένες λειτουργίες τεχνικά υλικά των μεγάλων δεδομένων Η έξυπνη κινητοποίηση αναλυτικά για τη λήψη αποφάσεων και την απόδοση μάρκετινγκ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ένας πρόδρομος και μια τέλεια τοποθέτηση ταιριάζει με τις τρέχουσες ανάγκες των επιχειρήσεων Μια ευκαιρία να αναπτύξουν ή να ενισχύσουν την αναλυτική διάσταση των φορέων λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ Ένα σχετικό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και συνδυάζει την ακαδημαϊκή διδασκαλία και διευθυντικές μαρτυρίες Μια διδακτική παιδαγωγική και βιωματική κινητοποίηση συλλογική νοημοσύνη μέσα από διαφορετικές μορφές: τα έργα, τις προκλήσεις, προσομοίωσης και της κατάστασης ... Ένα animation σχεδιαστεί σε στενή συνεργασία με τις περισσότερες εταιρείες που εμπλέκονται και άλλες χορηγήσεις σε μεγάλες αξιοποίηση των δεδομένων του μάρκετινγκ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ BIG ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑΣ βελτιστοποίηση της KING ΒΑΣΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: Στρατηγική Μάρκετινγκ - Συμπεριφορά Καταναλωτή και ο αγοραστής - Διαχείριση Μάρκα - Μάρκετινγκ και ψηφιακή επικοινωνία - Διανομή Multichannel - Customer Relationship Management (CRM) - Υπηρεσίες Marketing - λανσάρισμα νέων προϊόντων και της ανοιχτής καινοτομίας - Διεθνή μάρκετινγκ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ: Ψηφιακή Μετασχηματισμού - Νέα Επιχειρηματικά Μοντέλα και Sharing Οικονομίας - Οργανωτική Συμπεριφορά, απόφαση και Απόδοσης - Διαχείριση Έργων και Πληροφορικής - Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης - Διοίκησης Λειτουργιών. Μεθόδων και εργαλείων Big Data: Data Driven Μάρκετινγκ - Έρευνα Μάρκετινγκ - Μέθοδοι Έρευνας Ποιοτική - εξόρυξης δεδομένων (περιγραφική και προβλεπτική) με SPSS - Εφαρμοσμένη Οικονομετρία και Χρονοσειρές - Σχεσιακή Βάση Δεδομένων και Επιχειρηματικής Πληροφόρησης (SQL, υπολογιστικά φύλλα και Φύλλα? SAS , Python, R) - Προστασία Προσωπικών δεδομένων και Ηθική - Οπτικοποίηση δεδομένων. BIG δεδομένα Analytics: Marketing ROI και Βελτιστοποίηση - Marketing Analytics - Πωλήσεις και Business Analytics - Διαχείριση Εσόδων και τιμολόγηση - Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Λειτουργιών Analytics - Πρόβλεψη Αγοράς - SEO / SEM - Media Intelligence Κοινωνική - Σημασιολογικός και Κείμενο Μεταλλείων - Web Analytics - Λιανική Analytics. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ανθρώπινες δεξιότητες: Δημιουργική Σκέψη και Συναισθηματική Νοημοσύνη - Ηγεσία και Κτίριο Team - Προσωπική Ανάπτυξη και Αυτογνωσία - Προσωπικά Branding - Επικοινωνία και πειθούς - επίλυση συγκρούσεων και Διαπραγμάτευση. ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ '' BIG IMMERSION ΣΤΟΙΧΕΙΑ '' - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ Imperial College του Λονδίνου Οι συμμετέχοντες των MS Μάρκετινγκ & Data Analytics θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα εντατικό σεμινάριο 3 ημερών στο Λονδίνο KPMG Κέντρο Προηγμένων Analytics στο Imperial College. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα πληρούν κάποιες συνεργαζόμενες εταιρείες από την κεντρική και κορυφαίους ερευνητές της σχολής γύρω από μεγάλες προκλήσεις δεδομένων στο μάρκετινγκ και τη στρατηγική και αναλυτικές μοχλούς για την καινοτομία, τη δημιουργία αξίας και την απόδοση. Imperial College είναι μια διεπιστημονική πανεπιστημίου, που βασίζεται στο South Kensington στο κεντρικό Λονδίνο, που ειδικεύεται στις επιστήμες, τη διαχείριση, τη μηχανική και την ιατρική. Είναι τακτικά κατατάσσεται μεταξύ των 10 καλύτερων πανεπιστημίων. ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ Παιχνίδι προσομοίωσης ON LINE Markstrat Σχεδιάζοντας σύνθετες στρατηγικές περιβαλλοντικές μάρκετινγκ και να λάβουν αποφάσεις για High Tech προϊόντα για διαφοροποιημένες αγορές. Εντοπίσει και να αναλύσει τα σωστά δεδομένα για την απόκλιση των στρατηγικών και επιχειρησιακών πολιτικών marketing για την καλύτερη απόδοση σε σχέση με τους ανταγωνιστές. CRM ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ σενάριο που βασίζεται άσκηση και βύθιση σε αγροκτήματα με μια βάση δεδομένων CRM, σε συνεργασία με ένα εμπορικό σήμα εταίρο. Σύλληψη, contextualization και ανάλυση των πολλαπλών καναλιών δεδομένων των πελατών για τη βελτίωση της αποδοτικότητας, τη βελτιστοποίηση των εκστρατειών CRM και την αύξηση της αξίας για τον καταναλωτή. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ CAPSTONE Έργο σύνθεση και σταυρό σε μια αποστολή για την εμπορία αναλυτής δεδομένων και ομιλητής μετά από όλα τα σεμινάρια ΜΟΗ. Αυτή είναι μια ευκαιρία να κινητοποιήσει τις στατιστικές και προγνωστική προσεγγίσεις στη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ σε ένα συγκεκριμένο τομέα (FMCG, B2B, φαρμακευτική, των τραπεζών και των ασφαλειών, ...) ή ένα συγκεκριμένο κανάλι (κινητά analytics, κοινωνική analytics, ψηφιακή analytics ...). ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Η διατριβή αποτελείται από μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον συμμετέχοντα υπό την καθοδήγηση ενός εποπτεία των εμπειρογνωμόνων. Πρόκειται για μια άσκηση βαθύ προβληματισμό για την αναθεώρηση και να λύσει ένα πρόβλημα με το συνδυασμό ανασκόπηση της ακαδημαϊκής βιβλιογραφίας και ποιοτική μελέτη πεδίου και / ή ποσοτικά για να θέσει σε προοπτική τα αποτελέσματα και να παρέχει επιχειρησιακές συστάσεις. MS Διατριβή είναι μια ευκαιρία να εμβαθύνουν τις γνώσεις σε ένα συγκεκριμένο τομέα και να πιστοποιούν την εμπειρία του μαθητή στο πλαίσιο της επαγγελματικής εκτίμησης. ΜΕΡΙΚΕΣ επιχειρηματικών στόχων αναλυτής μάρκετινγκ διαχείρισης δεδομένων master / αναλυτής Business Analyst CRM Analytics Διευθυντής Καταναλωτή & Market Analyst Γνώσης Επικεφαλής του ψηφιακού προϊόντος Ο επικεφαλής αξιωματικός δεδομένων Αγοράς (ING) ερευνητή Ψηφιακή αναλυτής / analytics web διαχειριστής πελατών και πολυκάναλο διευθυντής της εμπειρίας του πελάτη Marketing εμπειρογνωμόνων δεδομένων / συμβούλου Σύμβουλος / Υπεύθυνος Έργου Big Data μάρκετινγκ σύμβουλος analytics Ψηφιακή αξιωματικός δεδομένων / marketing manager digitalv διευθυντής εξόρυξη δεδομένων αρμόδιος για το σχεδιασμό των δεδομένων Υπεύθυνος για τη γνώση των πελατών / αγοράς αναμονής Σύμβουλος SI / SIM Διευθυντής ταξίδι πελάτη Διευθυντής Μάρκα Φήμη Διευθυντής της Κοινότητας και Κοινωνικής Νοημοσύνης ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ηχογραφημένη RNCP κατάρτισης. Τομέας Επίπεδο 1 (5). εκπαίδευση μερικής απασχόλησης που παρέχονται στην πανεπιστημιούπολη του Παρισιού. ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ Ανοιχτή σε υποψηφίους που κατέχουν Bac + 4/5, έμπειρα στελέχη, επαγγελματίες που εργάζονται ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή της εφαρμογής, συνέντευξη κίνητρα και αγγλική δοκιμή ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ € 100 ΔΙΑΡΚΕΙΑ 12 μήνες (400 ώρες) - 3 ημέρες (Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο) κάθε 3 εβδομάδες σε παράλληλη αποστολή στην επιχείρηση ΠΙΣΩ Οκτ 2016 ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ € 15.300 ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ 2016-2017, επικοινωνήστε Gwenaelle ΤουΙΙβο (gwenaelle.toullec@neoma-bs.fr) [-]

Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)

MSc διεθνή ανάπτυξη του έργου (PRINCE2)

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 - 24 μήνες September 2017 Γαλλία Ρουέν

Το Master of Science στη διεθνή ανάπτυξη του έργου έχει την παροχή στους συμμετέχοντες τις βασικές ικανότητες που απαιτούνται για να γίνει επιτυχημένη επιχείρηση προγραμματιστές. [+]

Anne-Sophie COURTIER Επικεφαλής του MSc στην Ανάπτυξη Διεθνούς Προγράμματος Το MSc in Διεθνούς Ανάπτυξης του έργου έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τις μελλοντικές διαχειριστές του έργου και Business Developers ικανό να ασχολούνται με εταιρικά έργα από το σχεδιασμό έως την εφαρμογή. Το πρόγραμμα και το πρόγραμμα σπουδών είναι οργανωμένα σαν ένα πραγματικό έργο, με έμφαση στην ισχυρή πρακτική εμπειρία όπου οι μαθητές δεν έφυγε ποτέ στη ζώνη άνεσης τους. Οι στόχοι είναι να αναπτύξουν ευκινησία, να μάθουν να προσαρμοστούν και να πειραματιστούν ηγεσία σε όλη διάφορες καταστάσεις των επιχειρήσεων. Φοιτητές να επωφεληθούν από την ευκαιρία να κερδίσουν το PRINCE2 διεθνή πιστοποίηση στη διαχείριση των έργων, τους όρους συμβολαίου με MS Project και να ανακαλύψουν μεθόδους PMI. Η πολυπολιτισμική μείγμα που βρέθηκαν σε αυτό το MSc προσθέτει μια ανώτερη προκλητική διάσταση στο "μαθαίνω κάνοντας" φιλοσοφία του προγράμματος. ... [-]


MSc μάρκετινγκ Γαλλικά αριστείας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 - 15 μήνες September 2017 Γαλλία Ρουέν

Σε ένα όλο και πιο παγκοσμιοποιημένο κόσμο, η έννοια της εθνικής επωνυμίας είναι ραγδαία κερδίζει σημασία ως μοχλός για την ανάπτυξη και την προώθηση των εμπορικών, πολιτική και πολιτισμική διαφοροποίηση. Η επιδίωξη της [+]

Η επιδίωξη της αριστείας σε ένα επιθετικά ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον είναι ο κοινός στόχος και η πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι απόφοιτοι σχολείο των επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο. Στο πάνθεον των εθνικών σημάτων Γαλλία κατέχει μια μοναδική θέση, που αρίστευσαν στις πολιτιστική πολυμορφία, επιστημονικής δραστηριότητας, φιλοξενία, και επιχειρηματικό δαιμόνιο.

Το MSc Marketing γαλλική Αριστείας παρέχει τα ειδικά εργαλεία και τεχνικές για να μεγιστοποιήσει αυτές τις δυνάμεις στην παγκόσμια σκηνή, και προορίζεται για τους φοιτητές που ενδιαφέρονται να εργαστούν για ένα γαλλικό Επιχειρήσεις, εθνικό ή διεθνές επίπεδο, και για εκείνους που επιδιώκουν να αποκτήσουν τις δεξιότητες και την τεχνογνωσία που ισχύουν για οι στρατηγικές φιλοδοξίες ανάπτυξης στις αναπτυσσόμενες οικονομίες. Ewan Ormiston & William Reeves... [-]


MSc στη διεθνή διαχείριση πολυτελείας (διπλό πτυχίο ΠΕΠ Μιλάνο)

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες September 2017 Γαλλία Reims

Μια μοναδική προσέγγιση: την κατανόηση, τη δημιουργία και τη διαχείριση αξία σε μια εταιρία πολυτελείας [+]

Δυνατά μας

Μια μοναδική προσέγγιση: την κατανόηση, τη δημιουργία και τη διαχείριση αξία σε μια εταιρία πολυτελείας Γίνετε ειδίκευση στις διαφορετικές θέσεις εργασίας σε μια εταιρεία με απαράμιλλη μεθόδων διεπιστημονικής διδασκαλίας Η αξιοπιστία των δύο κύρους ιδρύματα, η συμπληρωματικότητα των γαλλικών και ιταλικών εμπειρία πολυτελείας βιομηχανία, ένα διπλό πτυχίο που χαρακτηρίζει Gucci και Καμπανία Taittinger ως κύρια εταιρική τους εταίρους. Μια διαδραστική προσέγγιση με πολυάριθμες μελέτες περιπτώσεων και επισκέψεις σε επιχειρήσεις ... [-]

MSc στην παγκόσμια διαχείριση

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 18 μήνες September 2017 Γαλλία Ρουέν

Σε ένα πραγματικά διεθνές και πολυπολιτισμικό ακαδημαϊκό περιβάλλον, θα αναπτύξει ένα ευρύ φάσμα των θεμελιωδών διαχειριστικές [+]

Σε ένα πραγματικά διεθνές και πολυπολιτισμικό ακαδημαϊκό περιβάλλον, θα αναπτύξει ένα ευρύ φάσμα των θεμελιωδών διευθυντικές δεξιότητες στην εταιρική χρηματοδότηση και την αγορά, το μάρκετινγκ, τη στρατηγική και την επιχειρηματικότητα, τους ανθρώπινους πόρους, λογιστικής και διοικητικής μέριμνας. Έντονα προσανατολισμένη προς την καλλιέργεια παγκόσμια νοοτροπία σας και τις διαπολιτισμικές ευχέρεια, το πρόγραμμα σπουδών είναι εξ ολοκλήρου διδάσκονται στα αγγλικά από την σχολή και τους επαγγελματίες που προέρχονται από όλο τον κόσμο. Παράλληλα, υποστηρίζει την ακαδημαϊκή και επαγγελματική σας εξέλιξη περιλαμβάνοντας τρίτη γλώσσα διδασκαλίας, ένα σεμινάριο στο εξωτερικό, και μια επαγγελματική διατριβή. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ηγεσία και τη δεοντολογία των ικανοτήτων που συνθέτουν το παγκόσμιο προφίλ απασχολησιμότητα, το πρόγραμμα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα να ολοκληρώσει ένα οικοτροφείο.... [-]


Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας MSc

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση September 2017 Γαλλία Ρουέν

Το Master of Science στη Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας εστιάζεται στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, logistics, βιομηχανικό μάρκετινγκ, την αγορά και τις επιχειρήσεις διαχείρισης (OM). Αυτό [+]

Το Master of Science στη Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας είναι διδάσκονται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα και επικεντρώνεται στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, logistics, βιομηχανικό μάρκετινγκ, την αγορά και τις επιχειρήσεις διαχείρισης (OM). Αυτό το πρόγραμμα σπουδών αντανακλά τόσο την κρίσιμη σημασία που έχει αυτούς τους θεματικούς τομείς για τους φοιτητές και μελλοντικούς εργοδότες τους, και την ακαδημαϊκή εμπειρία του προσωπικού και των συνεργατών στο NEOMA Business Schoo l. Ο Δρ Fouad Ben Abdelaziz... [-]


Διεθνές Master προηγμένη οικονομική ανάλυση (στα γαλλικά + CFA)

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Μερική παρακολούθηση 12 μήνες September 2017 Γαλλία Reims

Εντατική διδασκαλία σε Reims και στο Παρίσι, στην καρδιά των αγορών ενδιαφερόμενοι αναγνωρίζονται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. [+]

Δυνατά

Εντατική εκπαίδευση στην πόλη Reims και στο Παρίσι, στην καρδιά των αγορών Οι ενδιαφερόμενοι που αναγνωρίζονται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο Πιστοποιήσεις FactSet®, Reuters® και ολοκληρωμένη Bloomberg®, καθώς και την πρόσβαση σε αίθουσα συναλλαγών Μια προετοιμασία για τις εξετάσεις CFA® Η AMF πιστοποίησης (AMF) Πρακτική προσφέρει σε όλο τον κόσμο Η υψηλού επιπέδου επαγγελματική ένταξη ... [-]

Βίντεο

Futur leader ou leader du futur?

La cérémonie de remise des diplômes de NEOMA BS campus de Rouen

Επικοινωνία
Διεύθυνση τοποθεσίας
NEOMA Business School - Headquarters
1 Rue du Maréchal Juin
BP 215

Rouen, Upper Normandy, 76825 FR