INSEEC Geneva

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Προγράμματα στον τομέα της διαχείρισης, πολυτελή ή ανακοίνωση σχετικά με Γενεύη Campus

  • MSc / MBA Προγράμματα στο Luxury & Wine
  • MSc / MBA Προγράμματα στο Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας & Ψηφιακά

Γενεύη: μια διεθνής και πολιτιστική πόλη

Του ΟΗΕ και διπλωματικό κεφάλαιο, Γενεύη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη στην Ελβετία, σε ιδανική τοποθεσία στη λίμνη της Γενεύης, κοντά στα γαλλικά σύνορα. Φιλοξενεί διεθνείς οργανισμούς και μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες.

Κατατάχθηκε στο Top 10 πιο βιώσιμες πόλεις παγκοσμίωςΓενεύη μπορεί να παρασυρθεί μόνο από τα κρηπιδώματα, πάρκα, αρχαίους δρόμους και ορόσημα της φυσικούς χώρους ιδανικό για όλες τις υπαίθριες δραστηριότητες.

Η πόλη προσφέρει ένα ευρύ πολιτιστικό δίκτυο και υποστηρίζει την καλλιτεχνική δημιουργία. Διαθέτει 40 μουσεία, πολλά αίθουσες συναυλιών, θέατρο, και μεγάλες εκδηλώσεις. Γενεύη καταλαμβάνει εξέχουσα θέση στον κόσμο της πολυτέλειας, με μια απαράμιλλη τεχνογνωσία στον τομέα της υψηλής ωρολογοποιίας και πολλά high-end εταιρείες.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Master στο μάρκετινγκ πολυτελείας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 15 μήνες October 2017 Ελβετία Γενεύη

Το Master in Luxury Marketing αποτελείται από 3 μεγάλα ενότητες εισαγωγής, τα οποία αλληλοσυμπληρώνονται και συνδυάζονται για να δείξει καλύτερα τα τρέχοντα περιγράμματα των θεμάτων και των προκλήσεων που εμπλέκονται στην Luxury τομέα. [+]

Στόχοι του προγράμματος Γίνετε ένας εμπειρογνώμονας της βιομηχανίας πολυτελών Ο Μεταπτυχιακό (MSc) στον Τομέα των Ειδών Πολυτελείας Αποτελείται από 3 μεγάλα ενότητες εισαγωγής, τα οποία αλληλοσυμπληρώνονται και συνδυάζονται για να δείξει καλύτερα τα τρέχοντα περιγράμματα των θεμάτων και των προκλήσεων που εμπλέκονται στην Luxury τομέα. Κάθε μία από αυτές τις 3 ευρείες θέματα - μάρκετινγκ, των ψηφιακών μέσων και στυλ - είναι εγκάρσια και μεταγγίζουν, σε διαφορετικό βαθμό, το σύνολο του προγράμματος. Αυτό το πρόγραμμα διδασκαλίας συμπληρώνεται από εκδρομές για να ανακαλύψετε τη ζωή στις μεγάλες επιχειρήσεις στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας και εκείνων που εμπλέκονται σε αυτό. Θέσεις Εργασίας Που εργάζονται στον τομέα των ειδών πολυτελείας δεν περιορίζεται στη δημιουργία αρώματα, κοσμήματα ή ρούχα. Ένα ακόμα πρέπει να ξέρει πώς να αναπτύξει μια εικόνα της μάρκας, τη διαχείριση στενότητας στην αγορά για να διατηρήσουν ένα μερίδιο του ονείρου που παράγει ένα πολυτελές όχημα. Αυτό γίνεται ακόμα πιο αληθινό και αναγκαία στην εποχή των ψηφιακών στρατηγικών. Εδώ είναι μερικές κορυφαίες σταδιοδρομίες που επιτρέπουν την επίτευξη αυτού του στόχου: Διευθυντής Μάρκετινγκ Ο Διευθυντής Marketing καθορίζει την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας. Η δουλειά του είναι να αναλύσει την αγορά, τους ανταγωνιστές, τις προσφορές, την τοποθέτηση, υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες. Ο εκπονεί μελέτες, τακτική δημιουργεί νέα προϊόντα και υπηρεσίες για μια ιδιαίτερα απαιτητική πελατεία με τη θέσπιση κοινών προσεγγίσεις μάρκετινγκ τόσο για τις επικοινωνίες και τις επιχειρήσεις. Διευθυντής Προϊόντων για Χρήση Ο Διευθυντής Προϊόντων ενεργεί υπό την επαγγελματική του ιδιότητα ως μεσάζων μεταξύ του σχεδιασμού, της παραγωγής, τον ποιοτικό έλεγχο και το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας. Η δουλειά του Product Manager της είναι να παρακολουθεί τη δημιουργία και την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, από την σύλληψη έως την εμπορία, ενώ ταυτόχρονα καθορισμό της στρατηγικής μάρκετινγκ για την κυκλοφορία του προϊόντος, καθώς και την ανάπτυξη και παρακολούθηση της διαδικασίας της διαφήμισης. Υπεύθυνος καταστήματος Η αποστολή του Brand Manager της είναι να κατευθύνει το εμπορικό σήμα της εταιρείας και να οικοδομήσουμε την εικόνα, τους κώδικες και τις αξίες της. Τα καθήκοντά του: η στρατηγική ανάπτυξη της μάρκας (εύρος, τη συσκευασία, την επικοινωνία, διανομή), τη διατήρηση της οικονομικής βιωσιμότητας της, εξασφαλίζοντας ότι τα διαφορετικά προϊόντα αντανακλούν με σαφήνεια τις αξίες και την ταυτότητα της μάρκας, αλλά και μετά από τον κύκλο ζωής μιας προσφοράς, προκειμένου να αλλάξει ή να διευκολύνουν την έναρξη των καινοτομιών. Visual Merchandiser Ο κύριος ρόλος του είναι να διαχειρίζεται την διοργάνωση του προϊόντος, καθορίζουν την προβολή βιτρίνα του και το ενδιαφέρον που έχουν οι πελάτες σε αυτό. Κάνει αλλαγές ακολουθώντας τις κατευθύνσεις της στρατηγικής της διαφήμισης που θα εγκριθεί από το εμπορικό σήμα. Διευθυντής Πωλήσεων για τη μόδα και Είδη πολυτελείας Η αποστολή του είναι να διαχειρίζεται την επιχειρηματική μονάδα, προσφέροντας προϊόντα, συχνά εκλεκτές αυτές - αξεσουάρ, δερμάτινα είδη, κοσμήματα, καλλυντικά, μόδα - σε μια πλούσια πελατεία, συχνά διεθνείς, με ισχυρή αγοραστική δύναμη. Καταφέρνει και υποστηρίζει CRM για το κατάστημα και τα τρένα κατάστημα βοηθούς του σε ειδικές τεχνικές πωλήσεων για high-end προϊόντα. Διαχείριση PR Ο διευθυντής δημοσίων σχέσεων της εταιρείας είναι η κύρια επαφή των δημοσιογράφων και οι διοργανωτές εμπορικών εκθέσεων. Εκπροσωπεί τη μάρκα σε ειδικές εκδηλώσεις που οργανώνονται από ή για την εταιρεία του. Είναι υπεύθυνος για την εικόνα της μάρκας του και συνεργάζεται στενά με το τμήμα μάρκετινγκ και τη διαχείριση. Έκθεση Διευθυντή Τα καθήκοντά του είναι παρόμοιες με εκείνες ενός διακοσμητή υπεύθυνος για το σχεδιασμό και τη συναρμολόγηση των περιπτέρων σε εμπορικές εκθέσεις και εκθέσεις που διοργανώνονται από το εμπορικό σήμα ή τους διανομείς της σε ολόκληρο τον κόσμο. Διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τους κώδικες και την εικόνα της μάρκας και να συνεργάζεται στενά με το μάρκετινγκ και το Visual Merchandiser. Δομή Προγράμματος Αυτό το Master in Luxury Marketing διαρκεί 15 μήνες και συνδυάζει το 1ο έτος και το 2ο έτος του Master: Από τον Οκτώβριο έως Φεβρουάριος: Master 1 μαθημάτων Οι μαθητές ακολουθούν το πρόγραμμα Master 1, υπό καθεστώς πλήρους απασχόλησης, από Δευτέρα έως Πέμπτη. Διδασκαλία, εργαστήριο και e-learning / webcast αντιπροσωπεύουν περίπου 480 ώρες. Από το Μάρτιο έως Ιούλιος: Master 2 μαθήματα Οι μαθητές ακολουθούν το πρόγραμμα Master 2, υπό καθεστώς πλήρους απασχόλησης, από Δευτέρα έως Πέμπτη. Διδασκαλία, εργαστήριο και e-learning / webcast αντιπροσωπεύουν περίπου 500 ώρες. Αυτό το εξάμηνο περιλαμβάνει επίσης 2 ταξίδια στην Ευρώπη. Από τον Αύγουστο του Δεκεμβρίου: πρακτική και διατριβή Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου 5 μηνών, φοιτητές ολοκληρώσει ένα οικοτροφείο στην πολυτέλεια εταιρειών και / ή να κάνει μια προσωπική εργασία για τη διατριβή Μάστερ τους. Τον Νοέμβριο, θα πρέπει να υπερασπιστεί τη διατριβή τους μπροστά σε μια κριτική επιτροπή. [-]

Master στο ψηφιακό Marketing & Social Media

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 15 μήνες October 2017 Ελβετία Γενεύη

Το Master in Digital Marketing & Κοινωνικής πρόγραμμα MEDIA βασίζεται σε πραγματικές περιπτώσεις που θα σας δώσει τα εργαλεία για να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες σε μια περιοχή που συνεχώς μεταβάλλεται. [+]

Στόχοι του προγράμματος Μάθετε πώς να διαχειριστεί μια μάρκα στο διαδίκτυο Ο Master στο Marketing & Ψηφιακή Κοινωνική προγράμματος MEDIA Είναι με βάση τις πραγματικές περιπτώσεις που θα σας δώσει τα εργαλεία για να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες σε μια περιοχή που συνεχώς μεταβάλλεται. Ο στόχος αυτής της πλήρους on-the-job training είναι να επιτρέπει σε κάθε συμμετέχοντα να μάθουν πώς να διαχειρίζονται μια μάρκα στο διαδίκτυο με το να είναι σε θέση να: Μάθετε πώς μπορείτε να πάρετε μια καλύτερη κατανόηση των καταναλωτών Ανάπτυξη σχετικό περιεχόμενο της στρατηγικής της μάρκας Αποτελεσματική και τη βέλτιστη χρήση διαφόρων διαύλων επικοινωνίας, όπως κινητές πλατφόρμες, κοινωνικής δικτύωσης, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και την πληρωμένη αναζήτηση Μόχλευση analytics για να βελτιστοποιήσουν συνεχώς συστάσεις Κατά τη διάρκεια του μαθήματος αυτού Δασκάλου, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να εργαστούν σε πραγματικές έργα κατά τη διάρκεια εργαστηριακά μαθήματα και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που απέκτησαν σε πραγματικό εργασίες της εταιρείας. Θα έχουν επίσης την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις εσωτερικές λειτουργίες μερικών από τους συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια μιας ψηφιακής ταξίδι της ανακάλυψης. Θέσεις Εργασίας Αυτό το πρόγραμμα Master θα σας επιτρέψει να αποκτήσουν ένα υψηλό επίπεδο δέσμευσης, την ικανότητα και την υπ 'ευθύνη για τις θέσεις της: Digital Marketing Διευθυντής Ο Διαχειριστής Digital Marketing έχει ισχυρές δεξιότητες μάρκετινγκ αναμιγνύεται με μια καλή κατανόηση του τεχνολογικού περιβάλλοντος και της εξέλιξης. Αναλύει μια αγορά, καθορίζει τη θέση των σημάτων, σχεδιάζει μια ψηφιακή καμπάνια επικοινωνίας ή εγκαινιάζει τη διάθεση στην αγορά ενός προϊόντος στο διαδίκτυο. Εξοικειωθείτε με όλα τα web μέσα ενημέρωσης, συνεργάζεται στενά με τους διευθυντές προϊόντων, διαχείρισης της κυκλοφορίας και δημιουργικούς ανθρώπους. Υπεύθυνος καταστήματος Ο Brand Manager της είναι ένας ειδικός μάρκετινγκ που καθοδηγεί μάρκετινγκ της μάρκας με την επιλογή, παρακολούθηση και καθοδήγηση. Εγγυάται την ταυτότητα, την ευαισθησία και τις αξίες που προωθεί, ώστε να προσπαθήσουμε να καθοδηγούν τις αποφάσεις των καταναλωτών. Web Υπεύθυνος Έργου Το Web Πρόγραμμα Leader διαθέτει δύο ισχυρές τεχνικές γνώσεις, σημαντική εξοικείωση με το web κουλτούρα και καλές δεξιότητες μάρκετινγκ. Στο επίκεντρο ενός έργου στο Διαδίκτυο, συντονίζει όλα τα στάδια της ανάπτυξης, από τη στρατηγική της παραγωγής μέσω της δημιουργίας. Προετοιμάζει τον προϋπολογισμό και τον προγραμματισμό, εποπτεύει τους δημιουργικούς ανθρώπους και τις τεχνικές ομάδες, καθώς και τους εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών. Δεδομένου ότι η κύρια επαφή με τους πελάτες, ακούει προσεκτικά και με τις ανάγκες τους. e-Business / e-Commerce Σύμβουλος Ο Σύμβουλος e-Business ή e-Commerce ορίζει την καλύτερη εμπορική προσέγγιση σε μια επιχείρηση στο διαδίκτυο. Προσδιορίζει τις ανάγκες του, γράφει χαρακτηριστικά, δημιουργεί ένα στρατηγικό σχέδιο σε απευθείας σύνδεση, υπολογίζει τον αντίκτυπο του και προσπαθεί να βελτιστοποιήσει. Ένας εμπειρογνώμονας Διαδικτύου, που δείχνουν τις τεχνικές και οικονομικές λύσεις που είναι οι πλέον κατάλληλες για την επιχείρησή του και η οποία ενσωματώνεται τέλεια με τις επιχειρηματικές προκλήσεις. Κοινωνική διευθυντής μέσων Η Media Manager Κοινωνική αναπτύσσει και υλοποιεί μάρκας στρατηγική μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα. Το περιεχόμενο μιας μάρκας (brand περιεχόμενο) είναι μια βασική πτυχή του έργου του, καθώς και η απόδοση της επένδυσης (ROI) από τις συστάσεις του. Η αναλυτική παρακολούθηση των κοινωνικών εκστρατειών και της βελτιστοποίησης έχουν γίνει σημαντικές αρμοδιότητες στον συγκεκριμένο τύπο επαγγέλματος. Σύμφωνα με τους στόχους που τέθηκαν από το εμπορικό σήμα, θα χρειαστεί να την ανάπτυξη της μάρκας, μάρκετινγκ σχέσεων και στρατηγικών μετατροπής. Συνδεδεμένοι Planner Media Η Planner Online Media έχει πολλούς ρόλους. Ως παθιασμένος γνώστης των νέων τεχνολογιών, ο ίδιος είναι υπεύθυνος για την προβολή μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο και για την αύξηση της ροής των επισκεπτών. Με mastering εργαλεία των μέσων ενημέρωσης στην κοινωνική, SEO ή οθόνη και την εκμετάλλευση των νέων γνώσεων των διαφημιστικών μέσων στο Διαδίκτυο, που είναι υπεύθυνος για την απευθείας σύνδεση των προϋπολογισμών των μέσων ενημέρωσης και μετρά τις επιδόσεις τους. Δομή Προγράμματος Αυτό το πρόγραμμα 15 μηνών συνδυάζει το 1ο έτος και το 2ο έτος του Master: Από τον Οκτώβριο έως Φεβρουάριος: Master 1 μαθημάτων Οι μαθητές ακολουθούν το πρόγραμμα Master 1, υπό καθεστώς πλήρους απασχόλησης, από Δευτέρα έως Πέμπτη. Διδασκαλία, εργαστήριο και e-learning / webcast αντιπροσωπεύουν περίπου 480 ώρες. Από το Μάρτιο έως Ιούλιος: Master 2 μαθήματα Οι μαθητές ακολουθούν το πρόγραμμα Master 2, υπό καθεστώς πλήρους απασχόλησης, από Δευτέρα έως Πέμπτη. Διδασκαλία, εργαστήριο και e-learning / webcast αντιπροσωπεύουν περίπου 500 ώρες. Αυτό το εξάμηνο περιλαμβάνει επίσης 2 ταξίδια στην Ευρώπη. Από τον Αύγουστο του Δεκεμβρίου: πρακτική και διατριβή Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου 5 μηνών, φοιτητές ολοκληρώσει ένα οικοτροφείο στην πολυτέλεια εταιρειών και / ή να κάνει μια προσωπική εργασία για τη διατριβή Μάστερ τους. Τον Νοέμβριο, θα πρέπει να υπερασπιστεί τη διατριβή τους μπροστά σε μια κριτική επιτροπή. [-]