University of Peloponnese - International Olympic Academy in Greece

Faculty of Human Movement and Quality of Life Sciences

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Η ιστορία της Δ.Ο.Α.

Το 1927, Pierre de Coubertin προσκλήθηκε από την ελληνική κυβέρνηση στην Ολυμπία, για να παρευρεθεί στα αποκαλυπτήρια αναμνηστικής στήλης δημιουργήθηκε με σκοπό να τιμήσει τις ενέργειές του για την αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Ελλάδα, συζήτησε την ανάγκη δημιουργίας ενός ακαδημαϊκού κέντρου μελέτης του Ολυμπιακού Κινήματος και των τάσεών του με το φίλο του Ιωάννη Χρυσάφη, επικεφαλής του Τμήματος Φυσικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο Coubertin πίστευε ότι το Ολυμπιακό Κίνημα δεν έπρεπε να παρεκκλίνει από τους εκπαιδευτικούς του στόχους και είχε γράψει: "Δεν μπόρεσα να φέρω εις πέρας αυτό που επεδίωκα. Πιστεύω ότι ένα κέντρο Ολυμπιακών μελετώv θα βοηθούσε στη διατήρηση και ανάπτυξη του έργου μου περισσότερο απ 'οτιδήποτε άλλο και θα το κρατούσε μακριά από εσφαλμένες ατραπούς που με φοβίζουν ".

ιδέες του Coubertin ήταν σε συμφωνία με τους στόχους της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, η οποία ήθελε να δημιουργήσει ένα ακαδημαϊκό κέντρο στα πρότυπα του αρχαίου Γυμνασίου, για να τεθούν τα θεμέλια για την εκπαιδευτική αξία του αθλητισμού, με την εκπόνηση μελετών και την οργάνωση κλασικών αγώνων. Οι αιφνίδιοι θάνατοι του Χρυσάφη (1930) και του Coubertin (1937), τους απέτρεψε από την εφαρμογή του έτους ideas.One τους μετά το θάνατο του Coubertin και σύμφωνα με δική του επιθυμία, η καρδιά του τοποθετήθηκε σε αναθηματική στήλη στην Αρχαία Ολυμπία.

18437

Αυτό αναζωπύρωσε την ιδέα για τη δημιουργία ενός κέντρου για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Αρχαία Ολυμπία. Το σχέδιο ανέλαβε ο Ιωάννης Κετσέας, μαθητής του Χρυσάφη στον Εθνικό Όμιλο Γυμναστικής και γραμματέας της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και ο Γερμανός Carl Diem, στενός συνεργάτης του Coubertin, αφοσιωμένος στο Ολυμπιακό Κίνημα και την παιδεία. Ο Diem και ο Κετσέας, που είχαν συνεργαστεί για την πρώτη Λαμπαδηδρομία από την Ολυμπία στο Βερολίνο το 1936, αποφάσισε να εργαστεί προς την πραγματοποίηση του Κέντρου Ολυμπιακών Σπουδών. Το 1938 είχαν ετοιμάσει ένα σχέδιο για ένα θεσμικό όργανο της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας και υποβλήθηκε στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή. Η Ε.Ο.Ε. υιοθέτησε το σχέδιο, και το ίδιο έτος, συμπεριέλαβε στο καταστατικό της την ίδρυση και λειτουργία της ΔΟΑ, ως έναν από τους στόχους της Επιτροπής.

Κατά τη 38η Σύνοδο της ΔΟΕ στο Κάιρο, τα μέλη της ΔΟΕ ενημερώθηκαν από την ΕΟΕ για το νόμο που εγκρίθηκε πρόσφατα για τη δημιουργία ενός Ολυμπιακής Ακαδημίας στην Ελλάδα. Ένα χρόνο αργότερα, στην 39η Σύνοδο της ΔΟΕ στο Λονδίνο, η ΔΟΕ αποφάσισε να θέσει αυτό το θεσμό, που θα προωθεί τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσω της εκπαίδευσης υπό την αιγίδα της. Μετά το τέλος του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, ένα λεπτομερές μνημόνιο σχετικά με τη λειτουργία της Ακαδημίας, είχαν εκπονήσει οι Κετσέας και Diem, υποβλήθηκε στη 41η σύνοδο της ΔΟΕ, στη Στοκχόλμη στις Ιουν, 1947.

18438

Στις 28 Απριλίου 1949, η 44η Σύνοδος της ΔΟΕ στη Ρώμη ενέκρινε ομόφωνα την ίδρυση της ΔΟΑ, και ανέθεσε την πραγματοποίηση και λειτουργία της στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, υπό την αιγίδα της ΔΟΕ. Αρκετά χρόνια αργότερα και μετά από μια μακροχρόνια προσπάθεια, η πρώτη Σύνοδος της ΔΟΑ είχε προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 1961 για να συμπέσει με την εναρκτήρια τελετή του αρχαίου σταδίου της Ολυμπίας, που είχε ανασκαφεί χάρις στην πρωτοβουλία του Καρλ Ντιμ, που εξασφάλισε τη δαπάνη για η εργασία.

Η Διεθνής Ολυμπιακή Ακαδημία εγκαινιάστηκε επίσημα στις 14 Ιουνίου 1961 και οι εργασίες της πρώτης Συνόδου διηύθυναν ο Κλεάνθης Παλαιολόγος, Διευθυντής του Τμήματος Φυσικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών, και ο Γερμανός καθηγητής Lotz.

Από το 1962-1990, το ακαδημαϊκό έργο της Ακαδημίας συντόνιζε ο αείμνηστος Dean της, Όττο Σίμιτσεκ, η συνεισφορά του οποίου στην ανάπτυξη της Ακαδημίας ήταν ανεκτίμητη? Μαζί με τον Καθηγητή Παλαιολόγο, που είχε αναγορευθεί Επίτιμος Αντιπρόεδρος της Ακαδημίας, χάραξαν την πορεία της για τρεις δεκαετίες, και αμφότεροι τιμήθηκαν με το Χρυσό Μετάλλιο της συνεισφοράς Academy.The του Ν Νησιώτη, καθηγητής της φιλοσοφίας της θρησκείας, Ήταν επίσης ρόλο στην επιστημονική ανάπτυξη της ΔΟΑ. Ο οποίος διετέλεσε πρόεδρος της Ακαδημίας από το 1977 μέχρι το θάνατό του το 1986.

Κατά την πρώτη δεκαετία της λειτουργίας της, οι δραστηριότητες της ΔΟΑ περιορίστηκαν στη Διεθνή Σύνοδο για Νέους Μετέχοντες. Από το 1970, η ΔΟΑ εφαρμοστεί σταδιακά επιπλέον εκπαιδευτικά προγράμματα αφιερωμένα σε όλα τα θέματα του Ολυμπιακού Κινήματος. Σήμερα, πολλές διαφορετικές εκδηλώσεις λαμβάνουν χώρα κάθε χρόνο στις εγκαταστάσεις στην Αρχαία Ολυμπία. Μέχρι το 1966, οι συμμετέχοντες ζούσαν σε σκηνές και οι Σύνοδοι γίνονταν κάτω από τα πεύκα. Τα πρώτα κτίρια ολοκληρώθηκαν το 1967 και σταδιακά συμπληρώθηκαν με αθλητικές εγκαταστάσεις και νέα κτίρια. Το νέο συνεδριακό κέντρο ολοκληρώθηκε το 1994, φέρνοντας την κατάσταση των εγκαταστάσεων τέχνης στην υπηρεσία των συμμετεχόντων.

Σε αναγνώριση της συμβολής της στους ανθρωπιστικούς σκοπούς που υπηρετεί και στην ανάπτυξη του Ολυμπιακού Κινήματος, η ΔΟΑ τιμήθηκε με το Βραβείο Bonacosa το 1961 και το 1970, και το Ολυμπιακό Κύπελλο το 1981.

θέα

ΤΟ ΟΡΑΜΑ

Να διερευνήσει και να ενισχύσει τη συμβολή του Ολυμπισμού στην ανθρωπότητα στον 21ο αιώνα

Τα καθήκοντα της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας ως ένα πολυπολιτισμικό διεπιστημονικό κέντρο που στοχεύει στην μελέτη, τον εμπλουτισμό και την προώθηση του Ολυμπισμού. Η ίδρυση ενός τέτοιου ιδρύματος είναι εμπνευσμένο από το αρχαίο Γυμνάσιο, που διαμόρφωσαν το Ολυμπιακό Ιδεώδες αρμονικά την καλλιέργεια του σώματος, τη θέληση και το μυαλό.

Η διοργάνωση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων του 21ου αιώνα στην Αθήνα, έλαβε χώρα σε ένα πλαίσιο αλλαγών σε διεθνές επίπεδο, που επηρεάζουν κάθε πτυχή της ανθρώπινης σκέψης και activity.We, τους πολιτισμούς μας και οι πολιτισμοί μας έχουν ήδη εισέλθει σε μια μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο κατά την οποία οι εικόνες του κόσμου που χρησιμοποιήθηκαν για τη λήψη δεδομένο να μεταβληθεί.

Οι αλληλένδετες επιστημονικές, τεχνολογικές, οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις που χαρακτηρίζουν την πορεία της ανθρωπότητας προς την τρίτη χιλιετία που επηρεάζουν κάθε ιδέα, κανόνας και θεσμός της διεθνούς community.This μας δυναμική κύμα, επίσης, το άνοιγμα νέων μορφών διαλόγου για την μέλλον του Ολυμπισμού. Επιπλέον, όπως μπορεί να δει κανείς μέσα από τη μελέτη της μακραίωνη ιστορία του, το Ολυμπιακό Ιδεώδες έχει πάντα έχουν μελετηθεί και διαμορφώνονται ανάλογα με τις ευρύτερες συνθήκες που επικρατούν σε διαφορετικές περιόδους στο χρόνο.

Η γέννηση, η ευημερία, η πτώση και η αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων έχουν όλα ήταν η αντανάκλαση των ευρύτερων πολιτισμικών συνθηκών που διαμορφώνονται κάθε εποχή. Οι εικασίες και οι δυνατότητες εξακολουθεί να εξελίσσεται έξω από το Ολυμπιακό Κίνημα είναι φυσικά προκύπτουν κατά τη διαδικασία υλοποίησης ενός τέτοιου Ideal.
«Ολυμπισμός», μετά από όλα, σύμφωνα με τα λόγια του Pierre de Coubertin, "δεν είναι ένα σύστημα, είναι μια κατάσταση του μυαλού. Μπορεί να διαπεράσει μια ευρεία ποικιλία των τρόπων έκφρασης και χωρίς ενιαία φυλή ή την εποχή μπορεί να ισχυριστεί ότι έχει το μονοπώλιο της ».
Η Διεθνής Ολυμπιακή Ακαδημία παρέχει μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές, πανεπιστημιακοί, αθλητές, καλλιτέχνες και αξιωματούχοι από όλο τον κόσμο για να ανταλλάξουν ιδέες και να μοιραστούν αυτό το "κατάσταση του νου" στην Αρχαία Ολυμπία.
Η μεγάλη ποικιλία των εκπαιδευτικών συνεδριών, τα ακαδημαϊκά προγράμματα και ερευνητικές μελέτες βάθος που προσφέρονται, όλα στοχεύουν στην εξυπηρέτηση του οράματος της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας για το νέο αιώνα: να διερευνήσει και να ενισχύσει τη συμβολή του Ολυμπισμού στην ανθρωπότητα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Η αποστολή του Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας

Ο στόχος της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας είναι να δημιουργήσει ένα διεθνές πολιτιστικό κέντρο στην Ολυμπία, για τη διατήρηση και διάδοση του Ολυμπιακού Πνεύματος, τη μελέτη και την υλοποίηση των εκπαιδευτικών και κοινωνικών αρχών του Ολυμπισμού και η εδραίωση της επιστημονικής βάσης του Ολυμπιακού Ιδεώδους, σύμφωνα με τις αρχές που καθορίζονται από τους αρχαίους Έλληνες και τους revivers του σύγχρονου Ολυμπιακού Κινήματος, μέσω της πρωτοβουλίας Baron de Coubertin του. Η αποστολή της Δ.Ο.Α. είναι:

  1. Για να λειτουργήσει ως Διεθνές Ακαδημαϊκό Κέντρο για Ολυμπιακές Σπουδές, Εκπαίδευση και Έρευνα.
  2. Να ενεργεί ως ένα διεθνές φόρουμ ελεύθερης έκφρασης και ανταλλαγής ιδεών μεταξύ της Ολυμπιακής Οικογένειας, διανοούμενοι, επιστήμονες, αθλητές, αθλητισμός διαχειριστές, εκπαιδευτικούς, καλλιτέχνες και τη νεολαία του κόσμου.
  3. Για να φέρει σε επαφή ανθρώπους από όλο τον κόσμο, σε πνεύμα φιλίας και συνεργασίας.
  4. Για να παρακινήσει τους ανθρώπους να χρησιμοποιήσουν τις εμπειρίες και τη γνώση που αποκτήθηκε κατά τη ΔΟΑ παραγωγικά, στην προώθηση των ιδεωδών του Ολυμπισμού στις αντίστοιχες χώρες τους.
  5. Για την εξυπηρέτηση και την προώθηση των ιδανικών και των αρχών του Ολυμπιακού Κινήματος.
  6. Να συνεργάζεται και βοηθά τις Εθνικών Ολυμπιακών Ακαδημιών και οποιαδήποτε άλλα ιδρύματα αφιερωμένο στην Ολυμπιακή Παιδεία.
  7. Για να διερευνήσουν περαιτέρω και να ενισχύσει τη συμβολή του Ολυμπισμού στην ανθρωπότητα.
1110
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

MSc σε Ολυμπιακές Σπουδές, Ολυμπιακή Παιδεία, Οργάνωση και Διαχείριση Ολυμπιακών Εκδηλώσεων

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 3 εξάμηνα September 2017 Ελληνική Δημοκρατία Αθήνα

Πτυχίο Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ολυμπιακών Σπουδών αποτελεί καινοτομία στο Ολυμπιακό Κίνημα σε διεθνές επίπεδο. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασίζεται σε τρεις πυλώνες του Ολυμπιακού Κινήματος: Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού, που αποτελούν τη βάση του Ολυμπισμού και της Ολυμπιακής Παιδαγωγικής. [+]

Πτυχίο Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ολυμπιακών Σπουδών αποτελεί καινοτομία στο Ολυμπιακό Κίνημα σε διεθνές επίπεδο και υποστηρίζεται από την Ολυμπιακή Αλληλεγγύη (Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή). Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασίζεται στην τρεις πυλώνες του Ολυμπιακού Κινήματος: Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού, που αποτελούν τη βάση του Ολυμπισμού και της Ολυμπιακής Παιδαγωγικής. Η φιλοσοφία του προγράμματος είναι συνεπής με τις αξίες του Ολυμπιακού Κινήματος για τη διάδοση του Ολυμπιακού Ιδεώδους σε διεθνές επίπεδο, για την προώθηση της γνώσης και της έρευνας σε Ολυμπιακά θέματα και την παγκόσμια συμμετοχή. Η διάρκεια του προγράμματος είναι τρία (3) εξάμηνα. Οι φοιτητές υποχρεούνται να παρακολουθήσουν δύο εξάμηνα του διαλέξεις στην Ελλάδα και το τρίτο εξάμηνο γίνεται στο χώρο του μαθητή. Ημερομηνίες Διαλέξεις στην Ελλάδα: Πρώτο Εξάμηνο: 15/9 / 2016-18 / 11/2016 Δεύτερο Εξάμηνο: 6/4 / 2017 έως 11/6/2017 Οι ημερομηνίες διεξαγωγής του δεύτερου εξαμήνου υπόκεινται σε αλλαγές. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας στην Αρχαία Ολυμπία και στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στη Σπάρτη, Ελλάδα. Η παρουσία των φοιτητών σε όλα τα μαθήματα είναι υποχρεωτική και η υποβολή των εργασιών της μονάδας και εξετάσεις στο τέλος κάθε εξαμήνου, καθώς και το έργο διατριβή στο τέλος του 3ου εξαμήνου θα καθορισμó της επιτυχίας των συμμετεχόντων σε αυτό το πρόγραμμα. ΣΤΌΧΟΙ Η προαγωγή της γνώσης και της έρευνας σε θέματα ολυμπιακής φιλοσοφίας και παιδείας, οργάνωσης και διαχείρισης Ολυμπιακών Αγώνων, μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων, και γενικότερα ολυμπιακών και αθλητικών σπουδών. Να παρέχει στους φοιτητές με εξειδικευμένες γνώσεις σε μεταπτυχιακό επίπεδο για θέματα που σχετίζονται με Ολυμπιακές Σπουδές, καθώς και τα αναγκαία μέσα για την ακαδημαϊκή, επαγγελματική και ερευνητική σταδιοδρομία τους. Να παρέχει ένα εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό που θα οργανώσουν και θα κατευθύνουν Ολυμπιακών και αθλητικών φορέων, την προώθηση της ανάπτυξης των προγραμμάτων της Ολυμπιακής εκπαίδευσης σε διεθνές επίπεδο και ότι θα συμβάλει στη δημιουργία ενός επιστημονικό υπόβαθρο για την ανάπτυξη και την οργάνωση του αθλητισμού. Διδακτέα ύλη 1ο Εξάμηνο Υποχρεωτικά Μαθήματα Μ.1.1- Η ιστορία και η φιλοσοφία του αθλητισμού στην αρχαιότητα: η γέννηση του αθλητισμού και της εξέλιξής της Μ.1.2- τους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες (αναβίωση, ιστορική εξέλιξη θερινών και χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων - κοινωνικές, πολιτικές και πολιτιστικές πτυχές των Ολυμπιακών Αγώνων - Ολυμπιακό Ιδρύματα - Ολυμπιακό Δίκαιο) Μ.1.3- Ολυμπιακή Παιδαγωγική Ι: Ανάπτυξη και εφαρμογή προγραμμάτων Ολυμπιακής Παιδείας στο σχολείο. Μ.1.4- Αθλητισμός και Ηθική - Ολυμπιακή Φιλοσοφία Μεθόδους Μ.1.5- Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες και τις Ολυμπιακές Σπουδές 2ο Εξάμηνο Υποχρεωτικά Μαθήματα Μ.2.1- Ολυμπιακή Παιδαγωγική ΙΙ: Ανάπτυξη και εφαρμογή προγραμμάτων Ολυμπιακής Παιδείας για τα σχολεία Μ.2.2- Ολυμπιακών Αγώνων και των μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων: οργάνωση και διαχείριση. Μ.2.3- Sports Marketing και Ολυμπιακή χορηγία. Προαιρετικό (2 από κάτω) Ο1- Ολυμπιακό Κίνημα και τις διεθνείς σχέσεις Ο2- Αθλητισμός υψηλών επιδόσεων: αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων και διπλής σταδιοδρομίας Ο3- Στρατηγικός και επιχειρησιακός σχεδιασμός μεγάλων αθλητικών γεγονότων Ο4- Οικονομική διαχείριση των αθλητικών οργανώσεων Ο5- Ο ρόλος, η οργάνωση και λειτουργία των Ολυμπιακών μουσείων και βιβλιοθηκών. 3ο Εξάμηνο Προετοιμασία, υποβολή και παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας [-]

Επικοινωνία

International Olympic Academy

Διεύθυνση Διεθνής Ολυμπιακή Ακαδημία Greece
Τηλέφωνο