Nalanda University

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Ναλάντα είναι μια λέξη είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο και για αιώνες. Ξεχωρίζει για ένα πανεπιστήμιο, το οποίο προσέλκυσε φοιτητές και επιστήμονες από όλη την Ασία και ακόμη πιο μακριά. Ήταν ένα κέντρο αριστείας, όχι μόνο για βουδιστές μελέτες και τη φιλοσοφία αλλά και για την ιατρική και τα μαθηματικά, καθώς και. Μετά τη διδασκαλία χιλιάδες μαθητές για αιώνες, Ναλάντα σταμάτησε την ύπαρξή της, όπως πανεπιστήμια άνοιγμα στην Μπολόνια, το Παρίσι και την Οξφόρδη κατά την έναρξη της δεύτερης χιλιετίας CE. Η μετατόπιση των πόλων γνώσης από την Ανατολή στη Δύση ήταν συμβολική από την τελική μεταβίβαση της εξουσίας που ακολούθησε μέσα σε μισή χιλιετία. Υπάρχει τώρα μια τέλεια ευκαιρία για να αναδημιουργήσει τον ιερό καθολικότητα της Ναλάντα ως κέντρο της γνώσης. Η δεύτερη CE χιλιετία έκλεισε με μια τεράστια ανάκαμψη της Ασίας μετά από αιώνες στασιμότητα, τη διαίρεση και την παρακμή. Η Ασία είναι σήμερα συνώνυμο με μια δυναμική επιχειρηματική και καινοτόμο κουλτούρα, που βασίζεται στη γνώση και των επιχειρήσεων που δεν ξεχνάνε το παρελθόν της αλλά και δεν φοβάται να αντιμετωπίσει το μέλλον. Ασιατικές χώρες έρχονται μαζί για να δημιουργήσουν μια ήπειρο που βασίζεται στα θεμέλια της ειρήνης και της αρμονίας. Η απόφαση της Συνόδου Κορυφής της Ανατολικής Ασίας το 2007, κατά τη σύνοδό του στο Cebu, Φιλιππίνες, για να εγκρίνουν το σχέδιο για την αποκατάσταση του Πανεπιστημίου Ναλάντα υπογραμμίζει την προσήλωση στις αξίες αυτές. Η πρόκληση για μας είναι να ταιριάζει με την αριστεία των Ναλάντα του πρώτου μ.Χ. χιλιετίας για την τρίτη χιλιετία CE. Ένα πανεπιστήμιο της τρίτης χιλιετίας πρέπει να είναι οικουμενικό σε προοπτική, ανοικτή για τα ρεύματα της σκέψης και πρακτικής από όλο τον κόσμο, και θα πρέπει να ανταποκριθεί στις ανάγκες ενός κόσμου που έχει να ταξιδέψει μίλια για να μπορέσει να εξασφαλίσει την ειρήνη και την ευημερία με ίδια κεφάλαια και την ελπίδα για όλους τους λαούς του κόσμου.

Πάνω απ 'όλα, Ναλάντα πρέπει να είναι ένα κέντρο γνώσης και η πιο εξαιρετική. Η κύρια λειτουργία της πρέπει να είναι να αξιοποιήσει τα καλύτερα ταλέντα για τη δημιουργία και τη διάδοση νέων γνώσεων, καθώς και για την ανάκτηση και την αποκατάσταση των πολύτιμων παλαιών γνώσεις, τις οποίες έχουν υποστεί ακούσια παραμέληση. Ναλάντα πρέπει να είναι ανοικτή σε φοιτητές από όλο τον κόσμο που επελέγη για την επιθυμία τους για και την ικανότητα να απορροφούν γνώσεις σε διάφορους τομείς. Θα πρέπει να έχει για άλλη μια φορά, όπως έκανε πριν, οι καλύτεροι επιστήμονες και τους ερευνητές να δημιουργήσουν και να αναδημιουργήσει τη γνώση. Πρέπει να τους δώσει ένα ζωντανό περιβάλλον διαβίωσης που θα είναι επίσης κατάλληλο για την ανατροφή της επόμενης γενιάς - τα παιδιά εκείνων που δημιουργούν και να δημιουργήσει εκ νέου το κέντρο αριστείας. Πρέπει να προσαρμοστούν στο ρυθμό της Φύσης, όπου βρίσκεται και να εμπλουτίσουν τις ζωές των ανθρώπων στη γειτονιά.

Ναλάντα θα είναι νέο, αλλά θα φιλοδοξούν να είναι τόσο καλή όσο παλιό εαυτό του, αν όχι καλύτερα. Το όνομά του πρέπει να αντηχούν σε όλο τον κόσμο ως ένα μέρος όπου οι άνθρωποι πηγαίνουν για να αναζητήσουν, καθώς και να προσθέσει στο ταμείο της γνώσης και να πάει μακριά από αυτό διάδοση φρούτα του παντού. Πρέπει να εμπνευστούν από τους καλύτερους πόρους της Ασίας και ολόκληρου του κόσμου και να αποπληρώσει πολλαπλή στη νομισματοκοπία των νέων και πολύτιμες πληροφορίες για να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο για όλους.

πανεπιστημιούπολη

Ίδρυση του Πανεπιστημίου Ναλάντα

Πανεπιστήμιο Ναλάντα ιδρύθηκε μετά από το πέρασμα του Πανεπιστημίου Ναλάντα νόμου του 2010 και στα δύο σπίτια του Ινδικού Κοινοβουλίου. Οι Ακαδημαϊκές εργασίες στο Πανεπιστήμιο ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2010.

Κληρονομιά του προκατόχου

Επειδή το σήμα κατατεθέν της Αρχαίας Ναλάντα Πανεπιστήμιο ήταν διεθνισμό, το νέο Ναλάντα επίσης θέτει ως βάση την ίδια. Πρόκειται για μια αναβίωση του Πανεπιστημίου το οποίο πήρε το όνομά του από την αρχαία προκάτοχό της, η οποία παραμένει το αρχαιότερο γνωστό κέντρο της οργανωμένης τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στον κόσμο. Με δεδομένη την τεράστια απήχηση του Ναλάντα, ιδίως στην Ανατολική Ασία, αποφασίστηκε ότι μια νέα Ναλάντα να δημιουργηθεί κοντά στην περιοχή του αρχικού.

Εντολή για το Πανεπιστήμιο Ναλάντα

Πρόκειται για ένα Διεθνές Πανεπιστήμιο με τσάρτερ, αλλά και μια έρευνα του Πανεπιστημίου ανοικτή σε μεταπτυχιακές σπουδές και παραπάνω Πανεπιστήμιο .Αυτό έχει οριστεί σε ένα ίδρυμα της σημασίας από την κυβέρνηση της Ινδίας.

διεθνή Παιδαγωγική

Λόγω του διεθνούς χαρακτήρα του Πανεπιστημίου, ήταν επιτακτική ανάγκη η παιδαγωγική της παροχής γνώσης σε Ναλάντα θα πρέπει να είναι μοναδική και παγκόσμια .Η ποικίλες μέλη του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου, καθηγητές και φοιτητές από διάφορα μέρη του κόσμου, να λειτουργήσει ως καταλύτης για την επίτευξη αυτού κατόρθωμα.

Εισαγωγής 2017-2018

Δέχεται αιτήσεις για διετή κατοικιών μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών στις ακόλουθες Σχολές του Πανεπιστημίου Ναλάντα:

  • Σχολή Ιστορικών Σπουδών
  • Σχολείο της Οικολογίας και Περιβάλλοντος Σπουδών
  • Σχολείο της βουδιστικής Σπουδών, Φιλοσοφίας και Συγκριτικής Θρησκείες

Rolling Admissions

Το Πανεπιστήμιο εξής Rolling Admissions. Το πανεπιστήμιο αξιολογεί τις αιτήσεις, από προεπιλογή που και συνεντεύξεις των υποψηφίων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Οι επιλεγέντες υποψήφιοι θα κληθούν σε συνέντευξη από τον Ιανουάριο του 2017 και μετά. Οι υποψήφιοι που περιλαμβάνονται στην τελική τους εξέταση του πτυχίου τους, το 2017 μπορεί επίσης να εγγραφείτε για εισδοχή .Το θέσεις είναι περιορισμένες και γεμίζουν σε ένα first-come, first-served βάση. Νωρίς εφαρμογές συμβάλλουν στην εξασφάλιση της έδρας της Σχολής και κατάλυμα της επιλογής. Για να αποφύγετε την απογοήτευση σε αυτά τα μέτωπα, είναι σκόπιμο να εφαρμόζεται για εισαγωγές, το νωρίτερο. Μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο της Ναλάντα είναι έντονη και διανοητικά απαιτητική. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι έτοιμοι να βυθιστούν σε ένα αυστηρό ακαδημαϊκό πρόγραμμα που περιλαμβάνει τόσο στην τάξη και εργασία πεδίου.

Τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για τον πρώτο γύρο των εισαγωγών είναι Απρίλιος 1. 2017.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά

Όψη Μεταπτυχιακό Τεχνών (MA) » Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Masters In ιστορικών σπουδών

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 4 εξάμηνα August 2017 Ινδία Δελχί

Η Σχολή Ιστορικών Μελετών (SHS) είναι μια δυναμική κοινότητα των μελών ΔΕΠ και μεταπτυχιακούς φοιτητές, που ασχολούνται με μια συστηματική και αυστηρή έρευνα σχετικά με μερικά από τα θεμελιώδη ερωτήματα που αφορούν ιστορικές εμπειρίες εντός και εκτός της Ασίας. Οι πέντε άξονες της Σχολής, Αρχαιολογίας, της Ασίας Διασυνδέσεων, Ιστορία της Τέχνης, Παγκόσμια Ιστορία, Οικονομική Ιστορία, είναι χτισμένο πάνω στα θεμέλια του αρχαίου Ναλάντα, κυρίως το ρόλο του ως αγωγός ζωντανή πνευματική, θρησκευτική και οικονομικών δεσμών της Ινδίας με τον κόσμο, και ο στόχος της Σχολής ιστορικών Μελετών είναι να ανοίξει νέα σύνορα της γνώσης σχετικά με τις διασυνδέσεις μεταξύ της ιστορίας, της μνήμης και του χρόνου στην Ασία και μη-Ασίας πολιτιστικό, ιστορικό και φιλοσοφικό πλαίσιο εμπνέεται επίσης και διατηρείται από το ένδοξο σχολαστική κληρονομιά της αρχαίας Ναλάντα. [+]

Η Σχολή των ιστορικών σπουδών Η Σχολή Ιστορικών Μελετών (SHS) είναι μια δυναμική κοινότητα των μελών ΔΕΠ και μεταπτυχιακούς φοιτητές, που ασχολούνται με μια συστηματική και αυστηρή έρευνα σχετικά με μερικά από τα θεμελιώδη ερωτήματα που αφορούν ιστορικές εμπειρίες εντός και εκτός της Ασίας. Οι πέντε άξονες της Σχολής, Αρχαιολογίας, της Ασίας Διασυνδέσεων, Ιστορία της Τέχνης, Παγκόσμια Ιστορία, Οικονομική Ιστορία, είναι χτισμένο πάνω στα θεμέλια του αρχαίου Ναλάντα, κυρίως το ρόλο του ως αγωγός ζωντανή πνευματική, θρησκευτική και οικονομικών δεσμών της Ινδίας με τον κόσμο, και ο στόχος της Σχολής ιστορικών Μελετών είναι να ανοίξει νέα σύνορα της γνώσης σχετικά με τις διασυνδέσεις μεταξύ της ιστορίας, της μνήμης και του χρόνου στην Ασία και μη-Ασίας πολιτιστικό, ιστορικό και φιλοσοφικό πλαίσιο εμπνέεται επίσης και διατηρείται από το ένδοξο σχολαστική κληρονομιά της αρχαίας Ναλάντα. Οι φοιτητές στη Σχολή Ιστορικών Μελετών θα αποκτήσουν μια διεισδυτική γνώση των συγκριτικών και διαπεριφερειακών ιστορίας, καθώς και την παγκόσμια ιστορία, και να αναπτυχθεί μια εις βάθος κατανόηση της μεθοδολογίας και θεωρητικά ζητήματα, κρίσιμα για διεπιστημονική ιστορική έρευνα. Κυρίαρχος στόχος SHS είναι να εξοπλίσει τους φοιτητές με την απαιτούμενη επιδεξιότητα και την ικανότητα να πραγματοποιήσει πρωτότυπο και καινοτόμο έρευνα με βάση αρχαιολογικά ευρήματα, αρχειακές πηγές στην κλασική και σύγχρονη γλώσσα και την έρευνα πεδίου. Η Σχολή Ιστορικών Μελετών ενθαρρύνει τη συνεργατική έρευνα με φοιτητές και καθηγητές από συνδεδεμένες πανεπιστήμια και ιδρύματα, σπουδές στο εξωτερικό την εμπειρία και κατάρτιση σε μια ινδική ή / και μια ξένη γλώσσα. Οι μαθητές αναμένεται να συνεχίσει διεπιστημονικής έρευνας, να επιλέξουν μαθήματα που σχετίζονται με ερευνητικά ενδιαφέροντά τους σε άλλους κλάδους / σχολεία και να μελετήσουν μια κλασική και σύγχρονη γλώσσα για να ενισχύσουν τις ερευνητικές τους δεξιότητες. Focus περιοχές Οι περιοχές ώθηση της Σχολής είναι: ασιατικές συνδέσεις αρχαιολογία Ιστορίας της τέχνης Παγκόσμια ιστορία οικονομική ιστορία Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Η Σχολή Ιστορικών Σπουδών προσφέρει σήμερα ένα διεθνώς ανταγωνιστικό πρόγραμμα MA, και θα αναπτύξει σύντομα μια Ph.D. προγράμματος, κυρίως με παγκόσμια και συγκριτική ιστορία. Οι μαθητές όλων των Μάστερ απαιτούνται για να λάβουν ένα ελάχιστο των 48 πιστώσεων κατανέμονται σε 4 εξάμηνα. Το πρόγραμμα σπουδών αποτελείται από ένα μείγμα από πυρήνα και επιλεγόμενα μαθήματα. Τα δύο πρώτα εξάμηνα καλύπτουν υποχρεωτικά μαθήματα, μαθήματα επιλογής και ένα βασικό μάθημα γλώσσας? ενώ η τρίτη και η τέταρτη εξάμηνα δίνουν έμφαση περισσότερο στην έγχυση ερευνητικές δεξιότητες σε μαθητές του πλοιάρχου, τονίζοντας περισσότερο σε εξειδικευμένα μαθήματα, μαθήματα ξένων γλωσσών εκ των προτέρων και εξαρτήματα διατριβή. Κάθε φοιτητής μπορεί να επιλέξει από μια σειρά από γλώσσες που προσφέρονται στη Σχολή, δηλαδή. Σανσκριτικά, Pali, της Κορέας και της Κίνας. Η εστίαση της έρευνας της Σχολής είναι καλά υποστηρίζεται από εποπτευόμενους αναγνώσεις, γραπτώς διατριβή και εργασίες πεδίου. Η Σχολή πιστεύει ότι διεπιστημονικών μελετών ενισχύει την εκπαιδευτική εμπειρία και επιτρέπει στο μαθητή να αμφισβητήσει τη δική πεποιθήσεις ενός ατόμου μέσα από την εκμάθηση όχι μόνο διαφορετικά «γεγονότα» των πληροφοριών από διαφορετικούς επιστημονικούς κλάδους, αλλά κυρίως, διαφορετικές μεθοδολογίες και τρόπους σκέψης. Πολλά μαθήματα του SHS και της Σχολής των βουδιστών Σπουδών, Φιλοσοφίας και Συγκριτικής Θρησκευμάτων (ΣΔΕ) είναι σταυρός που αναφέρονται με το άλλο. Ευκαιρίες Καριέρας Εκτός από τη διδασκαλία, την έρευνα και την ακαδημαϊκή σταδιοδρομία Ναλάντα μαθητές βρίσκουν απασχόληση σε εταιρικούς και κυβερνητικούς τομείς, των μέσων ενημέρωσης και της δημοσιογραφίας, η διπλωματία, διεθνείς οργανισμούς και μουσεία. Συνεργασίες Η Σχολή έχει δημιουργήσει συνδέσεις για τη συνεργατική έρευνα δεσμούς με ιδρύματα σε όλο τον κόσμο. Μερικά από τα σημαντικότερα από αυτά είναι: Ναλάντα-Sriwijaya Κέντρο, Ινστιτούτο της Νοτιοανατολικής Ασίας Σπουδών (Σιγκαπούρη) Πανεπιστήμιο Chulalongkorn (Ταϊλάνδη) Πανεπιστήμιο του Πεκίνου (Κίνα) Αρχαιολογική Έρευνα της Ινδίας (ASI, Ινδία) Ευρωπαϊκή Κοινοπραξία για την Μελέτη της Ασίας πεδίο (ECAF, Γαλλία) Διεθνές Ινστιτούτο Μελετών για την Ασία (IIAS, Κάτω Χώρες) Μαθήματα στη Σχολή Μαθήματα Κορμού φαντασία Ασία Έρευνα Μεθοδολογίες Κρίσιμη Αναγνώσεις στην Ιστορικών Μελετών Μαθήματα Εξερευνώντας ινδο-περσική Ιστορίες Ιστορία και Φιλολογία στο Προ-νεωτερικότητας Εξέλιξη της ισλαμικής σκέψης: Έννοιες, Λαών, Spaces Πνευματική Ιστορίες της Ινδίας στην πρώιμη νεωτερικότητα Publics και Patrimonies: Κληρονομιάς, Ιστορία και Μνήμη στα παγκόσμια κόσμους της Νότιας Ασίας Θέματα στην Ανατολική Ασία Θρησκείες και Σκέψης κατανόηση Σουφισμός Οπτικοποίηση Νότια Ασία: τοποθεσίες και Μέντιουμ Ποτάμια της Monsoon Ασία: Φυσικό Περιβάλλον, Κοινωνία και Οικονομία κατά μήκος του Γάγγη και Irrawaddy Της Νότιας Ασίας Βουδισμός (s) Πολιτιστικές ανταλλαγές μεταξύ των προ-σύγχρονη Νότια και Νοτιοανατολική Ασία: Από το «Μεγαλύτερη Ινδία» με το «σανσκριτικά Cosmopolis» (και πέρα) Βουδισμός στην παγκόσμια Σύγχρονης Τέχνης, από τη Δύση στην Ανατολή Εισαγωγή στη Visual Culture στο Colonial Ινδία Προ-μοντέρνα Κορέας Ιστορία Οι Ινδικό Ωκεανό Διασυνδέσεις: Οι μετακινήσεις των ανθρώπων, αγαθών και ιδεών μεταξύ Ανατολική Αφρική και το αρχιπέλαγος της Ινδονησίας Μαθήματα Γλωσσών Εισαγωγή στα Σανσκριτικά μου Εισαγωγή στα Σανσκριτικά II Ενδιάμεσο σανσκριτικά μου εισαγωγικές Κορέας Pali Σχολή Pankaj Mohan: {} Dean Pankaj Mohan σπούδασε γλώσσες της Ανατολικής Ασίας, της ιστορίας και των πολιτισμών, αρχικά στο Πανεπιστήμιο Jawaharlal Nehru, Νέο Δελχί και στη συνέχεια στο Πανεπιστήμιο του Πεκίνου, το Πεκίνο, το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σεούλ, Σεούλ και το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Αυστραλίας, Καμπέρα, όπου έλαβε το διδακτορικό του πτυχίο στην ασιατική ιστορία Ανατολή. Δίδαξε κορεατική γλώσσα, κλασική κινεζική και διάφορα μαθήματα της Κορέας και της Ανατολικής Ασίας ιστορία στο Εθνικό Πανεπιστήμιο της Αυστραλίας, του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ και το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης, μεταξύ των ετών 1991 και 2009. Τον Ιούλιο του 2009 διορίστηκε Καθηγητής και Κοσμήτορας της Σχολής Διεθνών Σπουδών της Κορέας, της Ακαδημίας της Κορέας Σπουδών, τη Νότια Κορέα, και κατείχε τη θέση αυτή μέχρι Ιανουάριο 2015, όταν μετακόμισε στο Πανεπιστήμιο Ναλάντα. Aditya Malik: {Καθηγητής} Aditya Malik εκπαιδεύτηκε στη φιλοσοφία, την αρχαιολογία, την ιστορία, την κοινωνική ανθρωπολογία και θρησκευτικές σπουδές στο Κολλέγιο του Αγίου Στεφάνου (Δελχί), Deccan College (Pune) και τη Νότια Ασία Ινστιτούτο του Πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης (Γερμανία), από όπου έλαβε το Ph του. ΡΕ. στην Ιστορία των Θρησκειών, και της εκπαίδευσης (καθηγητικών βαθμό) στη σύγχρονη ινδική Σπουδών. Έχει διατελέσει Senior Fellow του Συμβουλίου Έρευνας της Γερμανίας (Heidelberg)? Η επίσκεψη Σχολή, Institute for Advanced Study, Εβραϊκό Πανεπιστήμιο (Ιερουσαλήμ)? Επισκέπτης Καθηγητής, Cluster Καινοτόμο Κέντρο, το Πανεπιστήμιο του Δελχί? Τους συναδέλφους, Max-Weber-Κέντρο Προηγμένων Ερευνών Κοινωνικών Επιστημών (Erfurt / Γερμανία)? Αναπληρωτής Διευθυντής, Νέα Ζηλανδία Νότια Ασία Κέντρο (NZSAC)? Αναπληρωτής Διευθυντής, Νέα Ζηλανδία Ινδία Research Institute (NZIRI)? και επικεφαλής των Θρησκευτικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Canterbury, Νέα Ζηλανδία. Sraman Mukherjee: {Επίκουρος Καθηγητής} Sraman Mukherjee ολοκλήρωσε το διδακτορικό του από το Κέντρο Σπουδών Κοινωνικών Επιστημών, Καλκούτα και το Πανεπιστήμιο της Καλκούτας. Εκπαιδευτεί ως ιστορικός της αποικιακής και στις αρχές της μετα-αποικιακή Νότια Ασία, το έργο του διερευνά την πολιτική του κληρονομιά κοιτάζοντας σύγχρονες βιογραφίες των χώρων, αντικειμένων, μνημείων, καθώς και πειθαρχικές και θεσμική ιστορία της αρχαιολογίας και μουσείων. Sraman έχει πραγματοποιηθεί έρευνα θέσεις μεταδιδακτορικών στο Διεθνές Ινστιτούτο Ασιατικών Σπουδών (Leiden), στο Τμήμα Ιστορίας της Τέχνης και του Ινστιτούτου Προηγμένων Μελετών στο Πανεπιστήμιο της Μινεσότα (Minneapolis), και το Βασιλικό Ολλανδικό Ινστιτούτο της Νοτιοανατολικής Ασίας και της Καραϊβικής μελέτες (KITLV, Leiden), και μια πλήρη θητεία θέση διδασκαλίας στο Πανεπιστήμιο της Προεδρίας (Καλκούτα). Kashshaf Ghani: {Επίκουρος Καθηγητής} Kashshaf Ghani έλαβε το διδακτορικό του στην Ιστορία από το Πανεπιστήμιο της Καλκούτας. διατριβή διερεύνησε Σούφι τελετές και λατρευτικές πρακτικές στη Νότια Ασία σε όλη παραγγελίες Σούφι, τη σύνδεσή του σε τομείς πέραν της Νότιας Ασίας. πεδία του ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν Σουφισμός, Ισλάμ στην Νότια Ασία και μουσουλμανικές κοινωνίες, με έμφαση στην προ-σύγχρονη Ινδία (1000-1800). Κατείχε ερευνητικές θέσεις στην Ασιατική Εταιρεία, Καλκούτα? το Πανεπιστήμιο της Σορβόννης-Nouvelle, Παρίσι, και στο Zentrum Moderner Orient, στο Βερολίνο. Samuel Wright: {Επίκουρος Καθηγητής} Samuel Wright έλαβε το διδακτορικό του από το Πανεπιστήμιο του Σικάγο. Τα ερευνητικά του συνδυάζει την πνευματική, πολιτική, λογοτεχνική, κοινωνική και γλωσσική πλαίσια με τη μελέτη της ιστορίας, στις αρχές σύγχρονης Ινδίας (15ος-18ος αιώνας). Οι δημοσιεύσεις του καλύπτουν τους τομείς της κοινωνικής, πολιτικής, λογοτεχνικά, και πνευματικής ιστορίας. Ranu Roychoudhuri: {Επίκουρος Καθηγητής} Ranu Roychoudhuri λάβει μεταπτυχιακή εκπαίδευση και διδακτορικό (2015) στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο. Είναι ένας ιστορικός της φωτογραφίας και ειδικεύεται στο ντοκιμαντέρ. διδακτορική έρευνα της επικεντρώθηκε στην αισθητική συμβάσεις και κοινωνικοπολιτισμικές συνέπειες της μαζικής κυκλοφόρησαν φωτογραφίες στο εικοστού αιώνα η Ινδία. τομείς της έρευνας και της διδασκαλίας ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν την αρχαιολογία μέσα μαζικής ενημέρωσης, στην αγορά της τέχνης, ιστορία του κινηματογράφου, σύγχρονης τέχνης, και την ιστορία της φωτογραφίας. Murari Kumar Jha {Επίκουρος Καθηγητής} Murari Jha εκπαιδευτεί στην ιστορική έρευνα στο Πανεπιστήμιο Leiden, Ολλανδία (2006-2013), αλλά και στο Πανεπιστήμιο Jawaharlal Nehru, Νέο Δελχί (1999-2006). Έχει διδακτορικό από το Ινστιτούτο Ιστορίας, Πανεπιστήμιο του Leiden και ενός άλλου PhD από το Κέντρο Ιστορικών Μελετών, Πανεπιστήμιο Jawaharlal Nehru. Στις Κάτω Χώρες, Murari έμαθε την ολλανδική γλώσσα και έκανε έρευνα με βάση (VOC) τα αρχεία του Ολλανδική Εταιρεία Ανατολικών Ινδιών κατά τα Εθνικά Αρχεία, στη Χάγη. Η μελέτη του στην Ολλανδία υποστηρίχθηκε από το διάσημο πρόγραμμα περιλαμβάνει χρηματοδοτείται από NWO (Ολλανδία Οργανισμός Επιστημονικής Έρευνας) και κατά τη διάρκεια διδακτορικό του, έλαβε την άκρως ανταγωνιστική υποτροφία -AIO (Assistent στο opleiding) - από LUF (Leiden University Ταμείο). Από Leiden Murari μετακόμισε στη Σιγκαπούρη, όπου εργάστηκε ως μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Τμήμα Ιστορίας, NUS Christine Vial Kayser {Επισκέπτης Επίκουρος Καθηγητής} Christine Vial Kayser σπούδασε Ιστορία της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο Paris-Sorbonne, και στη συνέχεια να χαρακτηρισθεί ως έφορος μουσείου από το Institut National du Patrimoine στο Παρίσι. Μετά από αρκετά χρόνια ως έφορος μουσείου, παρακολούθησε Goldsmiths College στο Λονδίνο, κερδίζοντας μια MRes και στη συνέχεια ένα διδακτορικό από το Παρίσι-Σορβόννη στη σύγχρονη ιστορία της τέχνης. Προερχόμενος από μια δυτική φόντο, που εστιάζει στην ασιατική τέχνη, την οποία εξετάζει, από συγκριτική σκοπιά, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πνευματική και τη φαινομενολογική. Abhishek Σ Amar: {Επισκέπτης Αναπληρωτής Καθηγητής} Abhishek Σ Amar ειδικεύεται στην αρχαιολογική ιστορία της Νότιας Ασίας θρησκειών ειδικά ο Βουδισμός και ο Ινδουισμός. Μετά την ολοκλήρωση του Ph.D. στην Ιστορία από το SOAS του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, έλαβε μια υποτροφία από Kate Hamburger Kolleg στο Πανεπιστήμιο του Ρουρ, στη Γερμανία το 2009 για τη διεξαγωγή έρευνας σχετικά με το διαθρησκευτικό αλληλεπιδράσεων στην πρώιμη μεσαιωνική Ινδία. Amar έχει συν-επιμέλεια διεπιστημονικό προοπτική για μια αμφισβητούμενη βουδιστικό Ιστοσελίδα: Μποντγκάγια Jataka (2012) και, επίσης, δημοσιεύσει άρθρα σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά και επιμελήθηκε συλλογές. Συχνές ερωτήσεις Μπορείτε να μου στείλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το πρόγραμμα; Πλήρεις πληροφορίες σχετικά με όλα τα προγράμματα που προσφέρονται στο Πανεπιστήμιο της Ναλάντα μπορείτε να βρείτε στην ακόλουθη διεύθυνση URL: http://www.nalandauniv.edu.in/schools/ Πότε είναι η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για αυτό το πρόγραμμα; οι υποψήφιοι υποψήφια μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τα προγράμματα που προσφέρονται στο Πανεπιστήμιο της Ναλάντα τη διάρκεια του έτους. Το Πανεπιστήμιο εξής Rolling Admissions. Έχουμε αξιολογήσει τις αιτήσεις που φθάνουν, από προεπιλογή που και συνεντεύξεις των υποψηφίων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Οι επιλεγέντες υποψήφιοι θα κληθούν σε συνέντευξη από τον Ιανουάριο του 2017 και μετά. Οι υποψήφιοι που περιλαμβάνονται στην τελική τους εξέταση του πτυχίου τους, το 2017 μπορεί επίσης να εγγραφείτε για την εισαγωγή. Οι θέσεις είναι περιορισμένες και γεμίζουν σε ένα first-come, first-served βάση. Νωρίς εφαρμογές συμβάλλουν στην εξασφάλιση της έδρας της Σχολής και κατάλυμα της επιλογής. Για να αποφύγετε την απογοήτευση σε αυτά τα μέτωπα, είναι σκόπιμο να εφαρμόζεται για εισαγωγές, το νωρίτερο. Η τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για τον πρώτο γύρο των εισακτέων για το ακαδημαϊκό έτος 2017 είναι 1 Απριλίου. Πόσο είναι το κόστος αυτού του προγράμματος; Το κόστος του προγράμματος χρέωση Λεπτομέρειες sem 1 sem 2 sem 3 sem 4 sem 1 sem 2 sem 3 sem 4 Δίδακτρα 28.000 INR 28.000 INR 28.000 INR 28.000 INR $ 470 $ 470 $ 470 $ 470 Τέλη εισδοχής 6000 INR ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ $ 100 ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ Θυρίδα ασφαλείας (επιστρέφεται) 6000 INR ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ $ 100 ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ σύνολο 40.000 INR 28.000 INR 28.000 INR 28.000 INR $ 670 $ 470 $ 470 $ 470 ... [-]

μάστερ στην οικολογία και το περιβάλλον μελέτες

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2017 Ινδία Πάτνα

Ριζωμένη στην παράδοση της αρχαίας Πανεπιστημίου Ναλάντα, η Σχολή φιλοδοξεί να αναπτύξει τις γνώσεις για τα περιβαλλοντικά ζητήματα που υπερβαίνουν τους περιορισμούς που επιβάλλονται από πειθαρχικά όρια. Προωθεί την έρευνα και την εκπαίδευση σε διάφορα περιβαλλοντικά προβλήματα σε τοπικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο. Οι μοναδικές περιβαλλοντικές προκλήσεις της Ασίας αναγνωρίζεται από τη Σχολή, και μελέτες σχετικές με την περιοχή τόνισε. [+]

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ Ριζωμένη στην παράδοση της αρχαίας Πανεπιστημίου Ναλάντα, η Σχολή φιλοδοξεί να αναπτύξει τις γνώσεις για τα περιβαλλοντικά ζητήματα που υπερβαίνουν τους περιορισμούς που επιβάλλονται από πειθαρχικά όρια. Προωθεί την έρευνα και την εκπαίδευση σε διάφορα περιβαλλοντικά προβλήματα σε τοπικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο. Οι μοναδικές περιβαλλοντικές προκλήσεις της Ασίας αναγνωρίζεται από τη Σχολή, και μελέτες σχετικές με την περιοχή τόνισε. Οι διαφορετικές προοπτικές που χρησιμοποιούνται για την ανάλυση σύγχρονων περιβαλλοντικών ανησυχιών, προκειμένου να αναπτύξουν ουσιαστικές λύσεις. Η Σχολή διασχίζει ένα ευρύ φάσμα ακαδημαϊκών επιδιώξεις όλη φυσικές επιστήμες και τις κοινωνικές επιστήμες, την προώθηση της εκπαίδευσης και της έρευνας σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ του φυσικού περιβάλλοντος και των ανθρώπινων δραστηριοτήτων. Focus Περιοχές Οι περιοχές ώθηση της Σχολής είναι: Ανθρώπινα Οικολογία Υδρολογία Τροφίμων και Γεωργίας Διαχείριση καταστροφών Κλιματική Αλλαγή Ενεργειακών Επιστημών Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Η Σχολή προσφέρει σήμερα ένα διετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα »και σχεδιάζει να ξεκινήσει ένα πρόγραμμα διδακτορικών σπουδών το 2017. Το μάθημα έχει σχεδιαστεί για τους ξένους φοιτητές από διαφορετικά υπόβαθρα, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών επιστημών, των φυσικών επιστημών, των ανθρωπιστικών και τη μηχανική. Οι μαθητές όλων των Μάστερ απαιτούνται για να λάβουν ένα ελάχιστο των 48 πιστώσεων κατανέμονται σε 4 εξάμηνα, με καλοκαιρινή πρακτική άσκηση κατά τη διάρκεια των διακοπών μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης χρόνια. Το πρόγραμμα σπουδών αποτελείται από ένα μείγμα από πυρήνα και επιλεγόμενα μαθήματα. Τα δύο πρώτα εξάμηνα παρέχουν εύρος της γνώσης, μέσω της διεπιστημονικής μαθήματα, για να καλύψει βασικές έννοιες γύρω από βασικές περιβαλλοντικές διαστάσεις. Αυτές περιλαμβάνουν επιστήμες της γης, την οικολογία, την οικονομία και την κοινωνική διάσταση του περιβάλλοντος, μαζί με εισαγωγική μεθόδους έρευνας, κατά το πρώτο εξάμηνο. Βιώσιμη Ανάπτυξη και Περιβαλλοντική νομοθεσία και τις πολιτικές είναι οι δύο διεπιστημονικά μαθήματα κορμού κατά το δεύτερο εξάμηνο, μαζί με εισαγωγικά μαθήματα στις περιοχές ώθησης της Σχολής. Τα δύο τελευταία εξάμηνα παρέχει το βάθος της ικανότητας γνώσης και της κατασκευής για την ανεξάρτητη έρευνα. Μια σειρά από μείζονα και ελάσσονα μαθήματα επιλογής, γεγονός που αντανακλά την εμπειρία και εξειδικευμένα ενδιαφέροντα του διδακτικού προσωπικού, είναι σε προσφορά κατά τη διάρκεια του τρίτου εξαμήνου, ενώ το τέταρτο εξάμηνο είναι εξ ολοκλήρου αφιερωμένο σε ένα άτομο διατριβή. Υπάρχουν πολλές επιλογές για τα μαθήματα μεθοδολογίας και ευκαιρίες για την ανάληψη ανεξάρτητες μελέτες. Η Σχολή προωθεί μια λεπτή κατανόηση των πραγματικών προβλημάτων κόσμο. Οι εργασίες πεδίου τονίζεται μέσα από επισκέψεις, εργασίες και τα έργα μέσα και γύρω από την πανεπιστημιούπολη. Οι μαθητές περνούν 8-10 εβδομάδες, στο τέλος του πρώτου έτους (κατά τη διάρκεια καλοκαιρινές διακοπές) για να οικότροφος σε ιδρύματα της επιλογής τους. Η διατριβή είναι μια ευκαιρία να αντιλαμβάνονται, να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν ένα μικρό θέμα έρευνας. Το μάθημα, ως εκ τούτου, μοναδικά σχεδιασμένο με προσανατολισμό στην έρευνα. Ευκαιρίες Καριέρας Οι απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Ναλάντα δεν είναι εξοικειωμένος μόνο με σύγχρονα περιβαλλοντικά θέματα, αλλά είναι επίσης σε θέση να αντιμετωπίσει αυτά μέσα από μια μοναδική διεπιστημονική προσέγγιση, την επίλυση προβλημάτων στάση και πλευρικής σκέψης. Είναι γενικά κατάλληλο για την έρευνα (προς υψηλότερα πτυχίο πανεπιστημίου, διαβούλευση με τα σχέδια, την πολιτική υπεράσπισης), ενεργό εμπλοκή της κοινότητας (βάσης προγράμματα της κυβέρνησης, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα ή για κερδοσκοπικούς φορείς), επιχειρήσεις (εταιρική επεκτάσεις, start-ups), διοίκηση ( κυβερνητική πολιτική και το πρόγραμμα), η δράση (δημοσιογραφία, την επικοινωνία, την κινητοποίηση της κοινότητας) κ.λπ. Συνεργασίες Η Σχολή έχει δημιουργήσει συνδέσεις για τη συνεργατική έρευνα δεσμούς με ιδρύματα σε όλο τον κόσμο. Μερικά από τα σημαντικότερα από αυτά είναι: Σχολή Δασολογίας και Περιβαλλοντικών Μελετών, Πανεπιστήμιο του Yale (ΗΠΑ) Τμήμα Γεωργικών και Βιολογικής Μηχανικής (ABE), University of Illinois at Urbana-Champaign (ΗΠΑ) Borlaug Ινστιτούτο της Νότιας Ασίας, Bisa (Ινδία) Eckerd College, (ΗΠΑ) Παγκόσμια Συμμαχία των Καταστροφών Ερευνητικά Ινστιτούτα (GADRI), Κιότο (Ιαπωνία) University of Missouri, (USA) Μαθήματα στη Σχολή Μαθήματα Κορμού ΕΣΑ 101 - Επιστήμες της Γης και Περιβάλλοντος ΕΣΑ 102 - Βασικές αρχές της Οικολογίας ΕΣΑ 103 - Οικονομικά του Περιβάλλοντος ΕΣΑ 104 -Περιβάλλον και Κοινωνία ΕΣΑ 105 - Εισαγωγή στην Έρευνα ΕΣΑ 201 - Περιβαλλοντικής Νομοθεσίας και Πολιτικής ΕΣΑ 202 - Αειφόρος Ανάπτυξη Σημαντικές Μαθήματα 203 Α - Geohydrology ΕΣΑ 203 Β - Εισαγωγή στη Διαχείριση Agro-οικοσυστήματος ΕΣΑ 303 C - Hydro-οικολογία ΕΣΑ 204 Α - Μέθοδοι Έρευνας στις Φυσικές Επιστήμες ΕΣΑ 204 Β Δέσμευση Περιβάλλον: Θεωρητική Πλαίσια και μεθοδολογικά εργαλεία. ΕΣΑ 301 Α - Ανεξάρτητη Μελέτη ΕΣΑ 301 Β - Αγροδασικού Συστήματα ΕΣΑ 301 C - Νερό στη Βιώσιμη Ανάπτυξη ΕΣΑ 301 D - Διαχείρισης Καταστροφών ΕΣΑ 301 E - Παγκόσμια Κλιματική Αλλαγή ΕΣΑ 301 F - Αστική Οικολογία Μικρά Μαθήματα ΕΣΑ 302 Α-Διερεύνηση των αλληλεπιδράσεων Περιβάλλοντος, Τεχνολογία και Κοινωνία στην Ασία ΕΣΑ 302 Β - Υπηρεσίες Οικοσυστήματος και Αγροδασικού ΕΣΑ 302 C - Περιβαλλοντική Βιοτεχνολογία ΕΣΑ 302 Δ - Εκτίμηση των επιπτώσεων στο περιβάλλον Σχολή Δεδομένης της διεπιστημονικής χαρακτήρα της Σχολής, το Πανεπιστήμιο έχει ορίσει πυρήνα της σχολής του από τις φυσικές επιστήμες και τις κοινωνικές επιστήμες, οργανώνεται γύρω από δηλούμενες εκτάσεις ώθηση της. Β Mohan Kumar: {Καθηγητής Αναπληρωτής Κοσμήτορας} Καθηγητής Β Mohan Kumar είναι Καθηγητής στη Σχολή Οικολογίας και Περιβάλλοντος Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Ναλάντα. Έχει διδακτορικό στην Γεωπονίας από το Ινδικό Ινστιτούτο Γεωργικών Ερευνών, το Νέο Δελχί, έχει πάνω από 35 χρόνια εμπειρίας στη διδασκαλία, την έρευνα και τη διαχείριση της επιστήμης, η οποία περιλαμβάνει τη διδασκαλία και την έρευνα στην Κεράλα Γεωπονικό Πανεπιστήμιο και μια ανάθεση της διαχείρισης της έρευνας σε εθνικό επίπεδο στο πλαίσιο του Συμβουλίου ινδική Γεωργικών Ερευνών (ICAR), Νέο Δελχί, εκτός από διάφορες μικρότερες διεθνείς αποστολές σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ινδονησία. Somnath Bandyopadhyay: {Αναπληρωτής Καθηγητής} Ο Δρ Somnath Bandyopadhyay είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Οικολογίας και Περιβάλλοντος Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Ναλάντα. Έχει διδακτορικό στις Περιβαλλοντικές Επιστήμες από JNU, Νέο Δελχί. Έχει επίσης εκπαιδευτεί επαγγελματικά σε περιβαλλοντικά οικονομικά και την πολιτική ανάλυση στο Harvard, ΗΠΑ, και κάνοντας τις αγορές να λειτουργούν για τους φτωχούς στο Springfield Κέντρο, το Ηνωμένο Βασίλειο. Pushpa Kumar Lakshmanan: {Αναπληρωτής Καθηγητής} Ο Δρ Pushpa Kumar Lakshmanan είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Οικολογίας και Περιβάλλοντος Σπουδών. Διδάσκει Περιβαλλοντικής Νομοθεσίας και Πολιτικής. Έλαβε Πτυχίο του και LL.M. από το Πανεπιστήμιο του Pondicherry και Ph.D. από το Πανεπιστήμιο του Δελχί, Ινδία. Ως υπότροφος του Ιδρύματος Fulbright συνέχισε τις ερευνητικές Μεταδιδακτορικός στη Νομική Σχολή του Χάρβαρντ, το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, ΗΠΑ. Prabhakar Sharma: {Επίκουρος Καθηγητής} Ο Δρ Prabhakar Sharma είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Οικολογίας και Περιβάλλοντος Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Ναλάντα. Κέρδισε το διδακτορικό του από το Πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον (ΗΠΑ) και μεταπτυχιακό από το Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης (Γερμανία) και IIT Kharagpur (Ινδία). Εργάστηκε ως μεταδιδακτορικός υπότροφος στο Πανεπιστήμιο Ålborg (Δανία) και το Πανεπιστήμιο του Δυτικού Οντάριο (Καναδάς) πριν από την ένταξή της θέσης ΔΕΠ στο Πανεπιστήμιο της Ουψάλα (Σουηδία). Aviram Sharma: {Επίκουρος Καθηγητής} Aviram Sharma είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Οικολογίας και Περιβάλλοντος Σπουδών. Κέρδισε το διδακτορικό του από το Κέντρο Σπουδών Πολιτικής Επιστήμης, Πανεπιστήμιο Jawaharlal Nehru, Ινδία. Κατέχει M. Phil. στην Πολιτική Επιστήμη από JNU και MA in Environmental Studies από το Πανεπιστήμιο του Δελχί. Sayan Bhattacharya: {Επίκουρος Καθηγητής} Ο Δρ Sayan Bhattacharya είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Οικολογίας και Περιβαλλοντικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Ναλάντα. Έκανε το διδακτορικό του στην Περιβαλλοντική Βιοτεχνολογία στο Πανεπιστήμιο της Καλκούτας και μεταδιδακτορική έρευνα στην Περιβαλλοντικής Χημείας στο Πανεπιστήμιο της Προεδρίας. Πριν την ένταξή του NU, Dr. Bhattacharya δίδαξε στο Πανεπιστήμιο της Καλκούτας, Viswa Bharati University, Rabindra Bharati University και το Πανεπιστήμιο Vidyasagar στην Ινδία. Riddhika Kalle: {Επίκουρος Καθηγητής} Riddhika έχει MSc στη Βιολογία Άγριας Ζωής από το AVC College, Πανεπιστήμιο Bharathidasan και Διδακτορικό στις Επιστήμες Άγριας Ζωής από Άγριας Ζωής Ινστιτούτο της Ινδίας. Ως μεταδιδακτορικός υπότροφος του Πανεπιστημίου της KwaZulu-Natal, έχει διδάξει μαθήματα και πραγματοποιούνται εργαστήρια για φοιτητές και διδάσκοντες σε εφαρμογή ποσοτικών οικολογία καλύπτει πτυχές της οικολογίας πληθυσμού, οικολογία εύρος, κοινότητα της οικολογίας, της επιστήμης διατήρησης, χωροχρονικών οικολογία, και προγνωστική μοντελοποίηση στο πεδίο οικολογική δεδομένα. Πριν από αυτό στην Ινδία έχει εκπαιδευτεί αρκετά διαχειριστές προστατευόμενων περιοχών σε μεθόδους, εργαλεία και τεχνικές εκτίμησης του πληθυσμού της άγριας ζωής στο πλαίσιο των ενοτήτων κατάρτισης Ζωής Ινστιτούτο της Ινδίας. Kishore Dhavala: {Επίκουρος Καθηγητής} Kishore Dhavala είναι κάτοχος διδακτορικού στα Οικονομικά από το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Φλόριντα, Μαϊάμι, ΗΠΑ. Εργάστηκε ως μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Κέντρο της Χώρας των Βάσκων για την Κλιματική Αλλαγή, Μπιλμπάο (Ισπανία). Έχει εργαστεί ως σύμβουλος στο Ινστιτούτο Οικονομικής Ανάπτυξης (IEG), Δελχί πριν από το ταξίδι του στο Μπιλμπάο. Kishore αυτή τη στιγμή εργάζεται σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα σχετικά με τις πολιτικές οικονομία χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, μετριασμού και προσαρμογής στην αλλαγή του κλίματος. Prasad Avinash Πάθακ: {Επίκουρος Καθηγητής} Ο Δρ Prasad Πάθακ κατέχει διδακτορικό δίπλωμα στη Γεωγραφία με εξειδίκευση στις εφαρμογές των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών και Τηλεπισκόπησης για το περιβάλλον μελέτες. Ολοκλήρωσε τις διδακτορικές του σπουδές από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας στο Greensboro, NC, Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Πριν από αυτό εργάστηκε με ορισμένες κυβερνητικές και ιδιωτικές οργανώσεις στην Ινδία και στο εξωτερικό για γεωχωρικών μελετών. Συχνές ερωτήσεις Μπορείτε να μου στείλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το πρόγραμμα; Πλήρεις πληροφορίες σχετικά με όλα τα προγράμματα που προσφέρονται στο Πανεπιστήμιο της Ναλάντα μπορείτε να βρείτε στην ακόλουθη διεύθυνση URL: http://www.nalandauniv.edu.in/schools/ Πότε είναι η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για αυτό το πρόγραμμα; οι υποψήφιοι υποψήφια μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τα προγράμματα που προσφέρονται στο Πανεπιστήμιο της Ναλάντα τη διάρκεια του έτους. Το Πανεπιστήμιο εξής Rolling Admissions. Έχουμε αξιολογήσει τις αιτήσεις που φθάνουν, από προεπιλογή που και συνεντεύξεις των υποψηφίων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Οι επιλεγέντες υποψήφιοι θα κληθούν σε συνέντευξη από τον Ιανουάριο του 2017 και μετά. Οι υποψήφιοι που περιλαμβάνονται στην τελική τους εξέταση του πτυχίου τους, το 2017 μπορεί επίσης να εγγραφείτε για την εισαγωγή. Οι θέσεις είναι περιορισμένες και γεμίζουν σε ένα first-come, first-served βάση. Νωρίς εφαρμογές συμβάλλουν στην εξασφάλιση της έδρας της Σχολής και κατάλυμα της επιλογής. Για να αποφύγετε την απογοήτευση σε αυτά τα μέτωπα, είναι σκόπιμο να εφαρμόζεται για εισαγωγές, το νωρίτερο. Η τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για τον πρώτο γύρο των εισακτέων για το ακαδημαϊκό έτος 2017 είναι 1 Απριλίου. Πόσο είναι το κόστος αυτού του προγράμματος; Το κόστος του προγράμματος χρέωση Λεπτομέρειες sem 1 sem 2 sem 3 sem 4 sem 1 sem 2 sem 3 sem 4 Δίδακτρα 28.000 INR 28.000 INR 28.000 INR 28.000 INR $ 470 $ 470 $ 470 $ 470 Τέλη εισδοχής 6000 INR ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ $ 100 ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ Θυρίδα ασφαλείας (επιστρέφεται) 6000 INR ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ $ 100 ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ σύνολο 40.000 INR 28.000 INR 28.000 INR 28.000 INR $ 670 $ 470 $ 470 $ 470 ... [-]

Μεταπτυχιακό Τεχνών (MA)

μάστερ στην βουδιστής μελέτες, τη φιλοσοφία και τη συγκριτική θρησκειών

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 4 εξάμηνα August 2017 Ινδία Δελχί

Η Σχολή καλλιεργεί την κριτική σκέψη και να εξερευνήσετε την ευρύτερη πολιτιστικό και ιστορικό πλαίσιο του Βουδισμού σε επιμέρους περιοχές της Ασίας. [+]

Η Σχολή των βουδιστών Σπουδών, Φιλοσοφίας και Συγκριτικής Θρησκείες Αυτή η Σχολή δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη μελέτη της βουδιστικής ιδεών και αξιών σε σχέση με άλλες φιλοσοφικές και θρησκευτικές παραδόσεις. Οι ευρύτερο κοινωνικό-ιστορικό-πολιτιστικό πλαίσιο της ανάπτυξης των βουδιστικών παραδόσεων εξετάζεται μέσω μιας καινοτόμου και διεπιστημονικό πρόγραμμα σπουδών .Η Σχολή καλλιεργεί την κριτική σκέψη και να εξερευνήσετε την ευρύτερη πολιτιστικό και ιστορικό πλαίσιο του Βουδισμού σε επιμέρους περιοχές της Ασίας. Focus περιοχές Ασίας Σύνδεση Εξάπλωση του Βουδισμού Βουδιστής Αρχαιολογίας και Τέχνης Νότια και Ανατολική θρησκευτικές παραδόσεις της Ασίας Αλληλεπίδραση των θρησκευτικών παραδόσεων Θεωρία και Μέθοδοι Θρησκευτικών Σπουδών Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν το έργο πορεία 48 πόντους (12 μονάδες ανά εξάμηνο) και να υποβάλουν μια διατριβή για την εκπλήρωση του μεταπτυχιακού τίτλου. Έξι από αυτά τα credits φυσικά είναι για τη διατριβή ειδικά μαθήματα που λαμβάνονται με πρωταρχικό σύμβουλος του φοιτητή. Όλοι οι φοιτητές υποχρεούνται να λάβουν ένα μάθημα έρευνα κατά το πρώτο εξάμηνο των μαθημάτων? και ένα μάθημα μεθοδολογίας κατά τη διάρκεια του τρίτου εξαμήνου τους. Η διατριβή MA πρέπει να εγκριθεί από την αρμόδια επιτροπή της σχολής. Η Σχολή έχει μια ισχυρή συνιστώσα γλώσσα για τη σχολή και τους σπουδαστές, τουλάχιστον, μία από τις Κλασικών βουδιστές γλώσσες (Σανσκριτικά, Pali, κινεζική, Θιβέτ) ή άλλη γλώσσα πηγή (π.χ. Prakrit για ζαϊνισμού, ιαπωνικά ή κορεατικά για τα ιαπωνικά ή κορεατικά Βουδισμός) . Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να διαβάσουν αρχική βουδιστές και άλλα θρησκευτικά κείμενα και να αναπτύξουν τις απαραίτητες να κάνουν ειδική ερευνητική εργασία Μεταπτυχιακό δεξιότητες. Ως εκ τούτου, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές υποχρεούνται να έχουν την ανάγνωση γνώση τουλάχιστον μία κλασική γλώσσα, όπως τα Σανσκριτικά, Pali, κλασική κινεζική, ή του Θιβέτ. Ph.D. οι μαθητές πρέπει να έχουν προχωρημένη γνώση της σχετικής κλασική γλώσσα και θα πρέπει να χρησιμοποιούν τη συγγραφή της διατριβής. Μαθήματα στο Σχολείο Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας για περισσότερες πληροφορίες: http://www.nalandauniv.edu.in/schools/sbs-pcr/ Σχολή Max Deeg {Κοσμήτορας Σχολής της βουδιστικής Σπουδών, Φιλοσοφίας και Συγκριτικής Θρησκείες} Ο καθηγητής Deeg έλαβε το διδακτορικό του στην Κλασική ινδολογίΑς και professoral πτυχίο του (Habilitation) σε Θρησκευτικών Σπουδών από το Πανεπιστήμιο του Wuerzburg, στη Γερμανία. Έχει διδάξει γλώσσες και Θρησκευτικών Σπουδών στο ιαπωνικά, γερμανικά, αυστριακά και βρετανικά πανεπιστήμια. κύριους τομείς έρευνας του είναι η ιστορία της Νότιας Ασίας και της Ανατολικής Ασίας Βουδισμό, τον ρόλο και τη λειτουργία των αφηγήσεων στις ασιατικές θρησκευτικές παραδόσεις, και η ιστορία της ρεσεψιόν (Rezeptionsgeschichte) των Θρησκευτικών Σπουδών και η μελέτη των ασιατικών θρησκειών. Αυτή τη στιγμή ο καθηγητής Deeg εργάζεται πάνω σε δύο μεγάλα έργα, σε μετάφραση του Xuanzang της Datang-Xiyu-ji (αρχεία του δυτικού κόσμου), με ένα εκτεταμένο ιστορικό σχολιασμό, καθώς και για τα πρώτα χριστιανικά κείμενα από Tang Κίνα. Οι δημοσιεύσεις του περιλαμβάνουν (γερμανικά) μετάφραση και τη μελέτη της Gaoseng-Faxian-Τζουάν (Record της Επιφανών Μοναχός Faxian), ένα (γερμανικά) μετάφραση του Lotussutra, και διάφορα άρθρα και δοκίμια για την ιστορία του Βουδισμού στη Νότια Ασία και την Ανατολική Ασία και άλλες ασιατικές θρησκείες (Manichaeism, Ταοϊσμός, Βραχμανισμός). Garima Kaushik: {Επίκουρος Καθηγητής} Garima είναι ένας αρχαιολόγος που έχει ανασκαφεί σε μια σειρά από σημαντικά ιστορικά και Proto Ιστορική Αρχαιολογικοί χώροι στην Ινδία, συμπεριλαμβανομένων Sravasti, Dholavira, Govishana και Adi Badri. Έχει ασχοληθεί με την ακαδημαϊκή καθώς και η ενεργός επιτόπια έρευνα για την Πρώιμη Ιστορικοί Χώροι βουδιστές για πάνω από δεκαπέντε χρόνια. Έχει εργαστεί ως βοηθός Αρχαιολόγος στην αρχαιολογική έρευνα της Ινδίας, Τμήμα υπάγεται στο Υπουργείο Πολιτισμού, κυβέρνηση της Ινδίας για πάνω από 12 χρόνια και έχει δημοσιεύσει πολλές εργασίες στο βουδισμό, το φύλο και την αρχαιολογία. Aleksandra Wenta {Επίκουρος Καθηγητής} Aleksandra Wenta είναι Επίκουρος Καθηγητής στη Σχολή βουδιστικό Σπουδών, Φιλοσοφίας και Συγκριτικής Θρησκευμάτων. Εκπαιδεύτηκε στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Banaras Hindu University και το Πανεπιστήμιο Jagiellonian. Ήταν συνεργάτης στο Ινδικό Ινστιτούτο Προηγμένων Μελετών, Σίμλα (2012- 2014), όπου εργάστηκε για την αισθητική της εξουσίας στη μεσαιωνική Chidambaram. επιστημονικά της ενδιαφέροντα κυμαίνονται από Βουδισμού στην Ινδία και το Θιβέτ, μέσω σανσκριτικά και την ιστορία της Saivism στο Κασμίρ και τη Νότια Ινδία, με τις θεωρίες των επιδόσεων και των συναισθημάτων στην προ-σύγχρονη Ινδία. Εργάζεται στην δογματική συζήτηση που κυριάρχησε στην σκηνή στην πνευματική ιστορία του κόσμου Ινδο-Θιβέτ ενδέκατο αιώνα, που αναγκάστηκε να εισέλθει στο πεδίο της μάχης της κρίσιμης συζήτησης κατά τη διάρκεια της «ταντρική ηλικία». Aleksandra έχει πρόσφατα (2016) έχουν λάβει επιχορήγηση από FIND: Ίδρυμα Ινδίας-Ευρώπης για τη Νέα Διάλογοι, Ιταλία. Patricia Sauthoff: {Διδασκαλία συναδέλφους} Patricia σήμερα συνδέεται με τη Σχολή της βουδιστικής Σπουδών, Φιλοσοφίας και Συγκριτικής θρησκείες ως διδακτικό Fellow. Θα λάβει το διδακτορικό της από τη Σχολή Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών, (Πανεπιστήμιο του Λονδίνου) κατά τους προσεχείς μήνες. Κατέχει επίσης μεταπτυχιακό στην Ιστορία από το SOAS, ΜΑ στην Ανατολική Classics από το Κολέγιο Σεντ Τζον (Σάντα Φε, στο Νέο Μεξικό), και BAS στη Θρησκευτικών Σπουδών και στα αγγλικά από το Πανεπιστήμιο του Κολοράντο στο Boulder. Δίδαξε στο παρελθόν μαθήματα Θρησκεία, Φιλοσοφία, Λογοτεχνία, και Δημοσιογραφία στο Κολέγιο της Σάντα Φε (Νέο Μεξικό). τελευταίο ταξίδι της στην Ινδία ήταν σαν το καλοκαίρι Ιστορία Συνεργάτης του Ιδρύματος Wikimedia. Andrea Acri {Επισκέπτης Αναπληρωτής Καθηγητής} Andrea Acri είχε εκπαιδευτεί στο Πανεπιστήμιο του Leiden (PhD 2011, MA 2006) και στο Πανεπιστήμιο «Sapienza» της Ρώμης (Laurea πτυχίο, 2005). Έχει πραγματοποιήσει ερευνητικές υποτροφίες στην Ολλανδία (IIAS), Αυστραλία (ANU), το Ηνωμένο Βασίλειο (Oxford Κέντρου Hindu Σπουδών), και τη Σιγκαπούρη (Ασία Ερευνητικό Ινστιτούτο / NUS και Ναλάντα-Sriwijaya Κέντρο / ISEAS-Yusof Ishak Institute). το έργο του Ανδρέα επικεντρώνεται στη μεταφορά και τη μετατροπή των ινδικών θρησκειών (esp. Saivism και Tantric Βουδισμός) και φιλοσοφικά συστήματα σε όλη τη Νότια και τη Νοτιοανατολική Ασία. Ευκαιρίες Καριέρας Εκτός από τη διδασκαλία, την έρευνα και την ακαδημαϊκή σταδιοδρομία Ναλάντα μαθητές βρίσκουν απασχόληση σε εταιρικούς και κυβερνητικούς τομείς, των μέσων ενημέρωσης και της δημοσιογραφίας, η διπλωματία, οι διεθνείς οργανισμοί, το δίκαιο,, κοινωνική εργασία, το υπουργείο, την προστασία του περιβάλλοντος, τα ανθρώπινα δικαιώματα, την επικοινωνία, τις επιχειρήσεις, τις φυλετικές σχέσεις και εφαρμοσμένης ηθικής. Συχνές ερωτήσεις Μπορείτε να μου στείλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το πρόγραμμα; Πλήρεις πληροφορίες σχετικά με όλα τα προγράμματα που προσφέρονται στο Πανεπιστήμιο της Ναλάντα μπορείτε να βρείτε στην ακόλουθη διεύθυνση URL: http://www.nalandauniv.edu.in/schools/ Πότε είναι η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για αυτό το πρόγραμμα; οι υποψήφιοι υποψήφια μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τα προγράμματα που προσφέρονται στο Πανεπιστήμιο της Ναλάντα τη διάρκεια του έτους. Το Πανεπιστήμιο εξής Rolling Admissions. Έχουμε αξιολογήσει τις αιτήσεις που φθάνουν, από προεπιλογή που και συνεντεύξεις των υποψηφίων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Οι επιλεγέντες υποψήφιοι θα κληθούν σε συνέντευξη από τον Ιανουάριο του 2017 και μετά. Οι υποψήφιοι που περιλαμβάνονται στην τελική τους εξέταση του πτυχίου τους, το 2017 μπορεί επίσης να εγγραφείτε για την εισαγωγή. Οι θέσεις είναι περιορισμένες και γεμίζουν σε ένα first-come, first-served βάση. Νωρίς εφαρμογές συμβάλλουν στην εξασφάλιση της έδρας της Σχολής και κατάλυμα της επιλογής. Για να αποφύγετε την απογοήτευση σε αυτά τα μέτωπα, είναι σκόπιμο να εφαρμόζεται για εισαγωγές, το νωρίτερο. Η τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για τον πρώτο γύρο των εισακτέων για το ακαδημαϊκό έτος 2017 είναι 1 Απριλίου. Πόσο είναι το κόστος αυτού του προγράμματος; Το κόστος του προγράμματος χρέωση Λεπτομέρειες sem 1 sem 2 sem 3 sem 4 sem 1 sem 2 sem 3 sem 4 Δίδακτρα 28.000 INR 28.000 INR 28.000 INR 28.000 INR $ 470 $ 470 $ 470 $ 470 Τέλη εισδοχής 6000 INR ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ $ 100 ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ Θυρίδα ασφαλείας (επιστρέφεται) 6000 INR ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ $ 100 ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ ΜΗΔΈΝ σύνολο 40.000 INR 28.000 INR 28.000 INR 28.000 INR $ 670 $ 470 $ 470 $ 470 ... [-]

Επικοινωνία

Nalanda University

Διεύθυνση Rajgir, District Nalanda
803116 Bihar, India
Ιστοσελίδα http://www.nalandauniv.edu.in/index.html
Τηλέφωνο +91 7250891319