Iceland Academy of the Arts

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Σχετικά με την Ακαδημία

1

Η Ισλανδία Ακαδημία Τεχνών είναι αυτοδιοικούμενο ίδρυμα που παρέχει ανώτατη εκπαίδευση στις καλές τέχνες, το θέατρο, το χορό, τη μουσική, το σχεδιασμό, την αρχιτεκτονική και καλλιτεχνική εκπαίδευση.

Ρόλος και Στόχοι

Ο ρόλος της Ισλανδίας Ακαδημίας Τεχνών είναι να ενθαρρύνουν την προοδευτική σκέψη για τις τέχνες και την τόνωση της καινοτομίας και της ανάπτυξης σε διάφορους τομείς. Η Ακαδημία προσφέρει εκπαίδευση στις τέχνες σε πανεπιστημιακό επίπεδο και μεταφέρει τόσο τις γνώσεις και τον επαγγελματισμό των τεχνών στην ισλανδική κοινωνία. Λειτουργεί σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον και μετρά τον εαυτό της έναντι ακαδημίες που υπερέχουν στην καλλιτεχνική εκπαίδευση στις γειτονικές χώρες.

Τρεις βασικές αξίες καθοδηγούν την εστίαση και την κατεύθυνση της Ακαδημίας σε όλες τις εργασίες της:

  • Περιέργεια
  • Κατανόηση
  • Θάρρος

Η περιέργεια μας παρακινεί να κάνετε ερωτήσεις και αναζήτηση νέων προσεγγίσεων, λύσεις και απαντήσεις. Θα αναλύσουμε τις απαντήσεις και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι είναι ξένο προς εμάς. Μέσα από την κατανόηση και την εκπαίδευση που αναπτύσσουν τα ταλέντα και τις δεξιότητες που χρειάζονται. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να ενισχύσουμε το θάρρος μας να παρακολουθούμε τις πεποιθήσεις μας και καλλιτεχνικό μας όραμα.

Συνεργασία

Η Ισλανδία Ακαδημία Τεχνών δίνει έμφαση στην ενίσχυση της συνεργασίας με άλλα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας και σε διάφορα άλλα ιδρύματα και επιχειρήσεις. Εταίρων του περιλαμβάνουν: Το Πανεπιστήμιο της Ισλανδίας, του Πανεπιστημίου του Ρέικιαβικ, το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο της Ισλανδίας, του Πανεπιστημίου Bifröst, το Μουσείο Καλών Τεχνών του Ρέικιαβικ, η Εθνική Πινακοθήκη της Ισλανδίας, το μουσείο Living Art, η Ισάφιορντουρ Μουσικό Σχολείο, το Πολιτιστικό Κέντρο Skaftfell, η Ισλανδία Συμφωνική Ορχήστρα, η ισλανδική Όπερα, το Salur Music Hall, Caput, το Δημοτικό Θέατρο του Ρέικιαβικ, το Εθνικό Θέατρο, το Θέατρο Akureyri, η Ισλανδία Dance Company, η Ρέικιαβικ Arts Festival και το κράτος Broadcasting Service.

Η Ισλανδία Ακαδημία Τεχνών συμμετέχει ενεργά στη διεθνή συνεργασία. Η Ακαδημία έχει γίνει διμερείς συμφωνίες με περίπου 120 ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ευρώπη μέσω του προγράμματος Erasmus. Εντός Nordplus, η Ακαδημία συνεργάζεται με περίπου 90 ακαδημίες τέχνης στις σκανδιναβικές χώρες και τις χώρες της Βαλτικής. Οι προετοιμασίες που γίνονται για τη συνεργασία με τις ακαδημίες τέχνης στην Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, της Ιαπωνίας και της Ταϊλάνδης. Ως εκ τούτου, οι φοιτητές μπορούν να ολοκληρώσουν ένα μέρος των σπουδών τους σε ξένα μέρη. Σε γενικές γραμμές, η ανταλλαγή σπουδαστών διαρκεί ένα εξάμηνο. Ένας μεγάλος αριθμός των φοιτητών συναλλάγματος μελετά επίσης στην Ισλανδία Ακαδημία των Τεχνών, και πολλές καθηγητών ξένων επισκεπτών διδάξει στην Ακαδημία για μεγαλύτερες ή μικρότερες χρονικές περιόδους.

Παιδαγωγία

Η Ακαδημία προσφέρει πλήρες ωράριο σε πανεπιστημιακό επίπεδο, τονίζοντας ανώτερη εκπαίδευση και κατάρτιση για τους φοιτητές που έχουν περάσει τις πιο αυστηρές απαιτήσεις εισαγωγής. Τέσσερις σχολές προσφέρουν τμήμα προγράμματα σπουδών σε επίπεδο Bachelor of Arts, μέσω διαφόρων κλάδων σπουδών. Τρία διαμερίσματα προσφέρουν ένα πρόγραμμα Master και επιπλέον το Τμήμα Μουσικών Σπουδών προσφέρει ένα πρόγραμμα Diploma.

Εκπαιδευτικής Προόδου

Εκπαίδευση στην Ακαδημία μετριέται σε μονάδες ECTS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών) μονάδες. Ο φόρτος εργασίας ανά πιστωτικό κυμαίνεται μεταξύ θεματικούς τομείς, αλλά, σε γενικές γραμμές, ο σπουδαστής μπορεί να αναμένει να αφιερώσουν τουλάχιστον 25-30 ώρες εργασίας ανά πιστωτικό.

προγράμματα Bachelor

Τουλάχιστον 180 ECTS που απαιτούνται για πτυχίο ή B.Mus. Βαθμός. Πρόγραμμα της Ακαδημίας είναι οργανωμένο ώστε να είναι δυνατή η μέγιστη των 72 ECTS σε ένα ακαδημαϊκό έτος και όχι περισσότερο από ένα σύνολο 210 ECTS για ολόκληρη την περίοδο του φοιτητή της μελέτης.

Ένας σπουδαστής πλήρους απασχόλησης θα πρέπει να συμπληρώσει τουλάχιστον 48 ECTS σε ένα ακαδημαϊκό έτος να τους επιτραπεί να προχωρήσετε στο επόμενο έτος σπουδών.

Για να μεταβείτε από το ένα εξάμηνο στο επόμενο, οι μαθητές πρέπει να έχουν καταβάλει όλα τα οφειλόμενα τέλη. Αλλαγές για την καταχώριση δεν επιτρέπεται από την 1η Οκτωβρίου το φθινοπωρινό εξάμηνο και 15 Φεβρουαρίου στο εαρινό εξάμηνο.

Συνολική περίοδο ενός φοιτητή της μελέτης δεν πρέπει να υπερβαίνει το ένα έτος πέρα ​​και πάνω από την κανονική διάρκεια των σπουδών, με την εξαίρεση της απουσίας λόγω μητρότητας / πατρότητας. Ο Πρύτανης, σχετικά με τη σύσταση του Dean, μπορούν να χορηγούν εξαιρέσεις αυτού του κανόνα σε ειδικές περιστάσεις. Στις περιπτώσεις αυτές, οι αντίστοιχοι μαθητές εξηγούν τις συνθήκες τους γραπτώς, αναφέροντας τους λόγους για την εφαρμογή.

προγράμματα Μάστερ

Τουλάχιστον 120 ECTS που απαιτούνται για την ΜΑ, M.Mus. και M.Art.Ed. Βαθμοί. Πρόγραμμα της Ακαδημίας είναι οργανωμένο ώστε να είναι δυνατή η μέγιστη των 66 ECTS σε ένα ακαδημαϊκό έτος και όχι περισσότερο από 132 μονάδες ECTS για ολόκληρη την περίοδο του φοιτητή της μελέτης.

Μεταπτυχιακούς φοιτητές στο σχεδιασμό, Καλών Τεχνών και η σύνθεση πρέπει να συμπληρώσει τουλάχιστον 48 ECTS για να προχωρήσετε στο επόμενο έτος σπουδών.

Για να μεταβείτε από το ένα εξάμηνο στο επόμενο, οι μαθητές πρέπει να έχουν καταβάλει όλα τα οφειλόμενα τέλη. Αλλαγές για την καταχώριση δεν επιτρέπεται από την 1η Οκτωβρίου το φθινοπωρινό εξάμηνο και 15 Φεβρουαρίου στο εαρινό εξάμηνο.

Συνολική περίοδο συνεχούς ενός φοιτητή της μελέτης δεν πρέπει να υπερβαίνει το ένα έτος πάνω και πέρα ​​από την κανονική διάρκεια των σπουδών. Στο Τμήμα Τεχνών Παιδείας, συνολική περίοδος χωρίς διακοπή ενός μαθητή της μελέτης δεν πρέπει να υπερβαίνει τα δύο έτη από την κανονική διάρκεια των σπουδών, με την εξαίρεση της απουσίας λόγω μητρότητας / πατρότητας. Ο Πρύτανης, σχετικά με τη σύσταση του Dean, μπορούν να χορηγούν εξαιρέσεις από τον κανόνα αυτόν υπό ειδικές περιστάσεις. Στις περιπτώσεις αυτές, οι αντίστοιχοι μαθητές εξηγούν τις συνθήκες τους γραπτώς, αναφέροντας τους λόγους για την εφαρμογή τους.

Εισδοχή

Η Ισλανδία Ακαδημία Τεχνών αναζητά ταλαντούχα και δημιουργικά άτομα με ένα στερεό βασική εκπαίδευση και πρωταρχικό γνώση της τέχνης.

Οι αιτήσεις για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 θα του ανοίξει τον Ιανουάριο το 2016.

Το ηλεκτρονικό έντυπο αίτησης είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα. Οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν το ηλεκτρονικό έντυπο της αίτησης. Άλλα απαιτούμενα έγγραφα και διαδικασίες υποβολής αιτήσεων ποικίλλουν ανάλογα με το κάθε τμήμα. Για το λόγο αυτό, είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι ο αιτών έχει εκ του σύνεγγυς τις σχετικές πληροφορίες τμήμα και ακολουθεί τις οδηγίες προσεκτικά.

Η αίτηση δεν είναι έγκυρη έως ότου ο αιτών έχει υποβάλει την αίτηση, πλήρωσε το τέλος αίτησης και ΙΑΑ έχει λάβει τα ακόλουθα έγγραφα:

  • Υποβλήθηκαν επιτυχώς σε ηλεκτρονική μορφή
  • υπέγραψε εκτύπωση η ηλεκτρονική μορφή
  • Επικυρωμένο αντίγραφο των πτυχίων και μεταγραφές σχολείο
  • άλλα απαιτούμενα έγγραφα (βλέπε σχετική πληροφορία τμήμα)

Η ηλεκτρονική μορφή θα πρέπει να εκτυπωθούν και να υπογραφεί όταν θα έχει ολοκληρωθεί και υποβληθεί. Είναι απαραίτητο να συμπεριληφθεί μία φωτογραφία διαβατηρίου σε ηλεκτρονική μορφή. Το έντυπο θα πρέπει στη συνέχεια να παραδοθεί ή να αποσταλεί στο αρμόδιο γραφείο τμήματος μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Τέλη της αίτησης

ΙΑΑ χρεώνει 5.000 IKR για κάθε εφαρμογή. Το τέλος της αίτησης βαρύνουν τον αιτούντες πιστωτική κάρτα, όταν υποβάλλεται η αίτηση και δεν επιστρέφεται. Ο πωλητής διατηρεί όλες τις πληροφορίες από τον αγοραστή σε σχέση με την αγορά ως εμπιστευτικές. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παραδοθεί πληροφορίες σε τρίτους.

Σχεδιασμός Μελέτη, Μουσική & Τέχνη στην Ισλανδία

Η Ισλανδία Ακαδημία Τεχνών είναι μια πλατφόρμα για τη δημιουργικότητα, τα πειράματα και την κριτική σκέψη. Η Ακαδημία προσφέρει ένα πυκνό δίκτυο ακαδημαϊκών, παθολόγων και των φοιτητών σε άμεση επαφή με την τοπική κουλτούρα και στην περιοχή του τεράστιου αγροτικού τοπίου της Ισλανδίας.

Στην Ισλανδία Ακαδημία Τεχνών θα είναι μέρος μιας δυναμικής και πυκνό δίκτυο δεμένη καλλιτέχνες και σχεδιαστές, όπου έχετε την ελευθερία να πειραματιστούν και να ανακαλύψουν νέα πράγματα για τον εαυτό σας και την επαγγελματική πρακτική σας.

Σημαντικότερους καλλιτέχνες και σχεδιαστές της Ισλανδίας είναι ένα μέρος της και έχουν σπουδάσει στην Ισλανδία Ακαδημία των Τεχνών, όπως Ragnar Kjartansson, Kjartan Sveinson (πρώην μέλος των Sigur ROS), Elfa RUN Kristinsdóttir, βιολιστής και καθηγητή, η Άννα Þorvaldsdóttir, καταξιωμένος συνθέτης, Vík Prjónsdóttir και Siggi Eggerts.

Με δημιουργική σκέψη, μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο. Η τέχνη είναι νεκρή τρόπο κατανόησης του τον εαυτό του, το περιβάλλον του και την ιστορία του, καθώς και τη δημιουργία ενός μέλλοντος. Κατά τα τελευταία χρόνια, η οικονομική αξία των δημιουργικών βιομηχανιών έχει καταστεί προφανές σε όλους. Με την τέχνη να αλλάξουμε νοοτροπίες, να αλλάξουμε Λαϊκό ζωή και με αυτόν τον τρόπο, συμβάλλοντας ελπίζω να κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Ma Fine Art

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2017 Ισλανδία Ρέικιαβικ

Το πρόγραμμα Master in Fine Arts στην Ισλανδία Ακαδημία Τεχνών και προσφέρει μια πλατφόρμα για τους μαθητές να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους και να αυξήσουν τις ικανότητές τους στον τομέα των εικαστικών τεχνών, να ενισχύσει το προσωπικό τους όραμα και αφορούν την καλλιτεχνική πρακτική τους σε θεωρητικά κριτήρια της πειθαρχίας. [+]

Προφίλ και οι στόχοι του προγράμματος σπουδών Το πρόγραμμα Master in Fine Arts στην Ισλανδία Ακαδημία Τεχνών και προσφέρει μια πλατφόρμα για τους μαθητές να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους και να αυξήσουν τις ικανότητές τους στον τομέα των εικαστικών τεχνών, να ενισχύσει το προσωπικό τους όραμα και αφορούν την καλλιτεχνική πρακτική τους σε θεωρητικά κριτήρια της πειθαρχίας. Το μάθημα κάνει μεγάλη ζήτηση για ανεξάρτητες μεθόδους εργασίας. Υπάρχει μια έμφαση στην πρακτική της τέχνης και της έρευνας που περιλαμβάνει μια συστηματική οικοδόμηση της γνώσης, ώστε οι μαθητές να αναπτύξουν καλή γνώση των δύο ακαδημαϊκές και πρακτικές παραμέτρους των καλών τεχνών στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το έργο, όπως ανεξάρτητους καλλιτέχνες στη σύγχρονη τέχνη τομέα. Ένα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά της Ισλανδίας Ακαδημίας του Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Arts είναι η εγγύτητά των μαθητών σε άλλες επιστήμες στις τέχνες στην Ακαδημία. Συνεργασία προσφέρεται στον τομέα των εικαστικών τεχνών, της μουσικής, του σχεδιασμού και του θεάτρου μέσα από την ανεξάρτητη εργασία των σπουδαστών και την ανάπτυξη των έργων τους. Προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου Απαιτείται η συμμετοχή στο επαγγελματικό πεδίο των τεχνών. Το Τμήμα Καλών Τεχνών συνεργάζεται με όλα τα κύρια ιδρύματα τέχνης σε αυτή τη χώρα, εκτός από διάφορες συνεργασίες με εγχώριους και ξένους ακαδημίες, καλλιτέχνες και επιμελητές και θεωρητικούς στον διεθνή τομέα των εικαστικών τεχνών. Οι μαθητές θα εκτίθενται σε αμέτρητες ευκαιρίες για εξειδίκευση σε σχέση με διάφορους τομείς και τα συγκεκριμένα συμφέροντα, καθώς και τα έργα που σχετίζονται με τη φύση και τα τοπικά χαρακτηριστικά της χώρας. Η κύρια έμφαση του μαθήματος είναι η προώθηση ανεξάρτητων και προοδευτική οπτική δημιουργικότητα του μαθητή. Πρακτική της τέχνης και της έρευνας είναι υψίστης σημασίας και το μάθημα στοχεύει να ενισχύσει το δυναμικό των μαθητών στις μεθόδους της πειθαρχίας, η εκπαίδευσή τους να συζητήσουν την εργασία τους και να συμμετέχουν ενεργά στη διεθνή τομέα των εικαστικών τεχνών. ΕΙΣΟΔΟΣ Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν απολυτήριο στην Καλών Τεχνών ή συναφών κλάδων στην τέχνη και τη θεωρία. Έμφαση δίνεται στους αιτούντες που έχουν γνώσεις και ικανότητες για την αυτόνομη άσκηση της τέχνης με την πρωτοβουλία και την ικανότητα να ακολουθήσει τις ιδέες τους μέσα. Μελέτη πρότασης Στην πρότασή της μελέτης του, ο αιτών πρέπει να υποβάλει περιγραφή της καλλιτεχνικής πρόθεσή του και προσωπικών στόχων στο πλαίσιο του προγράμματος Master in Fine Arts στην Ισλανδία Ακαδημία των Τεχνών. Η πρόταση μπορεί να είναι μακρά σε δύο σελίδες. Οι ακόλουθες ανάγκες που πρέπει να αντιμετωπιστούν στην πρόταση μελέτης: Γιατί ο αιτών υποβάλλει αίτηση για το πρόγραμμα Master in Fine Arts στην Ισλανδία Ακαδημία των Τεχνών και ποιες οι προσδοκίες που έχει σε σχέση με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα. Μέθοδοι και μέσα τα οποία ο αιτών προτίθεται να χρησιμοποιήσει στις σπουδές του. Ανάλυση του πλαισίου του έργου του? όσον αφορά τους πόρους, τα θέματα και τα θέματα. Τι υπόκειται ο αιτών προτίθεται να διερευνήσει στις σπουδές του. Porfolio Χαρτοφυλάκιο του αιτητή καλλιτεχνικής πρακτικής ως μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της δικής του εργασίας. Ο φάκελος θα πρέπει να είναι Α4 ή Α3. Θα πρέπει να περιέχει τεκμηρίωση έως 20 του αιτητή έργων? καθαρές φωτογραφίες, εκτυπώσεις υπολογιστή ή άλλα αντίγραφα των έργων. Είναι σημαντικό να διευκρινιστεί αν το έργο είναι μια συνεργατική μία. Τα έργα δεν μπορούν να είναι μεγαλύτερα των πέντε ετών. Που συνοδεύουν κάθε έργο θα πρέπει να είναι μια περιγραφή με: τον τίτλο, το μέγεθος, το υλικό και το χρόνο. Βίντεο έργα πρέπει να περιγράφονται με φωτογραφίες και σύντομη περιγραφή του περιεχομένου τους, επιπλέον, είναι δυνατόν να υποβάλει ως συμπληρωματικό βίντεο τεκμηρίωσης ή / και ηχητικά έργα σε DVD. Ο συνολικός χρόνος λειτουργίας των εν λόγω εργασιών δεν πρέπει να υπερβαίνει τα δέκα λεπτά. Εάν οι εν λόγω εργασίες είναι πλέον τότε ένα μέρος της εργασίας θα πρέπει να υποβληθεί μαζί με πληροφορίες σχετικά με το συνολικό χρόνο λειτουργίας. Πληροφορίες σχετικά με φόντο, Προηγούμενες μελέτες, προηγούμενες εργασίες και οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με το καλλιτεχνικό υπόβαθρο του αιτούντος. Γραπτές αναφορές από τρία άτομα που γνωρίζουν το καλλιτεχνικό έργο του αιτητή. Ένα ειδικά διόρισε επιτροπή εισδοχή αξιολογεί τις αιτήσεις με βάση τα υποβληθέντα στοιχεία και συνεντεύξεις. Γλωσσικές απαιτήσεις Το πρόγραμμα Master in Fine Arts είναι ένα διεθνές πρόγραμμα. Τα αγγλικά είναι η κύρια γλώσσα διδασκαλίας, αλλά διδασκαλία μπορεί να είναι στην ισλανδική ή την αγγλική γλώσσα. Οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να εκφράσουν τις απόψεις τους σε προφορική και γραπτή αγγλική γλώσσα. Μπορεί να απαιτείται ο αιτών να περάσει ένα τεστ TOEFL. Παρακαλούμε να στείλετε τα ακόλουθα έγγραφα ταχυδρομικώς μαζί με την ηλεκτρονική εφαρμογή: Υποβλήθηκαν επιτυχώς σε ηλεκτρονική μορφή Υπεγράφη εκτύπωση του ηλεκτρονικού εντύπου και επιστολή κινήτρων Βιογραφικό Συστάσεις Επικυρωμένο αντίγραφο των πτυχίων και μεταγραφές σχολείο Χαρτοφυλάκιο έργων Πρακτικές πληροφορίες 120 ECTS διετή μελέτη πλήρους απασχόλησης Συνεντεύξεις με τους υποψηφίους να διεξαχθεί τον Μάιο Admissions θα ανακοινωθούν τέλη Μαΐου Πρόγραμμα αρχίζει 25 Αύγ. Μέγιστος αριθμός των φοιτητών για το Master Καλών Τεχνών είναι 8 φοιτητές ανά έτος Η διδασκαλία είναι στα αγγλικά Τέλος αίτησης ISK 5000 Οι αμοιβές είναι 796.000 ISK ανά ακαδημαϊκό έτος. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΟΜΗ Το πρόγραμμα Master in Fine Arts είναι μια πλήρους απασχόλησης διετές πρόγραμμα σπουδών, 120 ECTS. Η δομή του μαθήματος χωρίζεται σε ανεξάρτητη καλλιτεχνική πρακτική, σεμιναρίων, θεωρητικών μαθημάτων και ένα τελικό σχέδιο. Οι μαθητές πρέπει να συμπληρώσουν 30 ECTS κάθε όρος. διδασκαλία Το κύριο συστατικό του μαθήματος είναι η πρακτική στούντιο, με αποτέλεσμα σε ένα έργο Μάστερ. Για το σκοπό αυτό, ο μαθητής υποστηρίζεται από ένα κύριο δάσκαλο που τον ακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της μελέτης. Πρόσθετες διαβούλευση και καθοδήγηση από άλλους καθηγητές του Τμήματος, οι ειδικοί στα εργαστήρια και προσκεκλημένους καλλιτέχνες και ακαδημαϊκοί που έρχονται για να διδάξει στο Τμήμα Καλών Τεχνών κάθε χρόνο. Οι φοιτητές έχουν επίσης την επιλογή της συμμετοχής σε διεθνή και εγχώρια συνεργατικά έργα τέχνης και ανεξάρτητων ερευνητικών έργων. Η θεωρία μέρος του μαθήματος χωρίζεται σε σεμινάρια, θεωρητικά μαθήματα, ανεξάρτητα ερευνητικά έργα και μια διατριβή, η οποία αποτελεί μέρος του τελικού σχεδίου για το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης. Στο Τμήμα σεμινάρια Καλών Τεχνών, υπάρχει μια έμφαση στην ενσωμάτωση της εφαρμοσμένης και θεωρητικής εργασίας στην πρακτική της τέχνης των μαθητών. Εκτός από τις διαλέξεις σχετικά με τη θεωρία της τέχνης, πολιτισμικές σπουδές, την ιστορία των ιδεών και της φιλοσοφίας της τέχνης, για να αναφέρουμε μερικά, τα σεμινάρια που αποσκοπούν στην αύξηση των σπουδαστών γνώσεις και ικανότητες στη χρήση της κριτικής σκέψης στην καλλιτεχνική διαδικασίες τους, στις συζητήσεις και στην παρουσίαση και κριτική ανάλυση της εργασίας τους. Οι φοιτητές συμμετέχουν επίσης σε κοινόχρηστο σεμινάρια Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Ισλανδία Ακαδημίας Τεχνών, όπου οι μαθητές από διαφορετικά καλλιτεχνικά κλάδων ενθαρρύνονται να συνεργαστούν σε κοινόχρηστη σχέδια. Αυτή είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα διαλέξεων και συζητήσεων, που περιστρέφεται γύρω από τη μια πλευρά, πρακτικές μεθόδους εργασίας, π.χ. βασικές μεθόδους της καλλιτεχνικής έρευνας, την ακαδημαϊκή γραφή, τη διάδοση και τη διδασκαλία και από την άλλη πλευρά, η ιστορία των ιδεών στις τέχνες και την εισαγωγή προς διαφορετικές απόψεις, τις ιδέες και τις μεθόδους των διαφόρων μορφών τέχνης. Έξω από τα βασικά υποχρεωτικά μαθήματα, ο μαθητής οργανώνει τη δική του επιλογή των ακαδημαϊκών σπουδών που συνδέονται με την περιοχή του ενδιαφέροντος και της ανεξάρτητης εργασίας του. Μαθήματα και σεμινάρια σε επίπεδο Μάστερ σε άλλα Τμήματα στην Ισλανδία Ακαδημία των Τεχνών και θεωρίας της τέχνης στο Πανεπιστήμιο της Ισλανδίας μπορεί να επιλεγεί, μαζί με μαθήματα σε επίπεδο απολυτηρίου, με το σκεπτικό ότι ενισχύουν την εξειδίκευση του φοιτητή. Οι μαθητές μπορούν να εισέλθουν σε πρόγραμμα ανταλλαγής ή περιόδους εργασίας στο εξωτερικό για ένα εξάμηνο και είναι επιθυμητό αυτό να γίνει κατά τη διάρκεια της δεύτερης θητείας του μαθήματος. Ο φοιτητής έχει την ευκαιρία να εργαστούν σε ένα ανεξάρτητο ερευνητικό έργο στον τομέα των σπουδών καλών τεχνών σε σχέση με τη δική του περιοχή του ενδιαφέροντος και της καλλιτεχνικής pracice προκειμένου να εμβαθύνει και να διευρύνει τις γνώσεις του για ένα συγκεκριμένο εξειδικευμένο τομέα. Το σχέδιο αυτό καθορίζεται σε συνεννόηση με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μαθημάτων Διευθυντής και Επικεφαλής της Θεωρίας στο Τμήμα Καλών Τεχνών. Ο φοιτητής εργάζεται στο ερευνητικό πρόγραμμα υπό την καθοδήγηση του καθηγητή. Η εξέλιξη των Μαθητών εργάζονται κάθε όρος αποτελεί τη βάση της τη λήξη της θητείας αξιολόγησης. Παρουσίασης του Ομίλου και την αναθεώρηση των Μαθητών εργασία γίνεται με τους καθηγητές, καλλιτέχνες επισκεπτών και άλλους ειδικούς. Ο μαθητής τότε υποβάλλει στο δάσκαλό του ένα κείμενο και ένα ενημερωμένο χαρτοφυλάκιο ότι τα έγγραφα και αντανακλά την εξέλιξη του έργου του κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Η αξιολόγηση βασίζεται σε σχέδια που υποβλήθηκαν και Μαθητών ενεργή συμμετοχή σε σεμινάρια και μαθήματα. Τελικό σχέδιο Η ανάπτυξη της Μαθητών πρακτική της τέχνης και ανεξάρτητη καλλιτεχνική έρευνα αποκρυσταλλώνεται στο τελικό σχέδιο του Προγράμματος Μάστερ. Κύρια έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη της Μαθητών καλλιτεχνικής πρακτικής, αλλά θα πρέπει επίσης να υποβάλει μια τελική διατριβή ως αντανακλαστική συμπλήρωμα στο έργο. Επιπλέον, ο φοιτητής παρουσιάζει τελική εργασία του σε μια έκθεση για το Πτυχίο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα. Αυτό μπορεί να είναι υπό τη μορφή μιας έκθεσης ή άλλων εμπλοκή με ένα ακροατήριο σε μια δημόσια εκδήλωση. Στην εργασία, ο φοιτητής πρέπει να αναλύσει την καλλιτεχνική σκέψη και το έργο του, επιδεικνύει καλή κατανόηση και γνώση του πλαισίου, της ιστορίας και της πολιτιστικής αναφορές στη σύγχρονη τέχνη. Το σχέδιο αξιολογείται από μια ομάδα με εξωτερικό εξεταστή και η αξιολόγηση βασίζεται στην ενσωμάτωση της καλλιτεχνικής παρουσίασης και θεωρητική πλαισιοποίηση. ΣΥΜΦΡΑΖΌΜΕΝΑ Το Τμήμα Καλών Τεχνών Open διαλέξεις Κάθε χρόνο, μια σειρά από καλλιτέχνες και ακαδημαϊκοί δίνουν διαλέξεις και παρουσιάσεις σχετικά με το έργο και τις ιδέες τους σε ανοικτές ομιλίες μεσημέρι στο Τμήμα Καλών Τεχνών. Οι διαλέξεις, κάτω από τις επικεφαλίδες του Studio, η Παρασκηνιακές και την επέκταση, έχουν ως στόχο να εισαγάγει και να ενθαρρύνει τη συζήτηση γύρω από διάφορα θέματα της κοινής γνώμης από τον κόσμο της τέχνης και του σύγχρονου πολιτισμού, καθώς και οι συνδέσεις μεταξύ των διαφόρων κλάδων και επαγγελμάτων. Οι διαλέξεις είναι ένα σημαντικό μέρος των δημοσίων σχέσεων Academy's καθώς είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα για μια σύνδεση μεταξύ των φοιτητών και του κόσμου των ιδεών και εμπειριών των καλλιτεχνών και ακαδημαϊκών. Hugarflug (Mind πτήσης) Hugarflug είναι μια νέα σειρά διαλέξεων στην Ακαδημία Καλών Τεχνών προορίζεται να δημιουργήσει μια πλατφόρμα για κριτική συζήτηση σχετικά με την έρευνα στον ακαδημαϊκό τομέα των τεχνών. Έμφαση δίνεται στην ποικιλία που υπάρχει όσον αφορά την προσέγγιση, τη διάδοση και τη θεραπεία. Πρακτική αξία και επαγγελματικό περιβάλλον Ένα μεταπτυχιακό στην Καλών Τεχνών από την Ισλανδία Ακαδημία Τεχνών προετοιμάζει τους μαθητές για την εργασία ως ανεξάρτητοι εικαστικοί καλλιτέχνες σε διεθνές επίπεδο, να συμμετέχουν σε εκθέσεις και συζητήσεις και να παρακολουθήσουν κατοικίες τέχνης και ισχύουν για τις επιχορηγήσεις. Το μάθημα μπορεί να είναι χρήσιμο σε διάφορα συναφή επαγγέλματα, π.χ. σε ιδρύματα τέχνης, στη διδασκαλία και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Επιπλέον, μπορεί κανείς να υποθέσει ότι η δημιουργική και κριτική σκέψη με διεπιστημονικές συνδέσεις που διδάσκονται στο Τμήμα Εικαστικών Arts' Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε προοδευτική έργα και την καινοτομία σε όλους τους τομείς της κοινωνικής και πολιτιστικής ζωής στην Ισλανδία. Πρόγραμμα Πρόγραμμα 1ο Εξάμηνο Καλλιτεχνική πρακτική (+ στούντιο σεμινάριο + θεωρία) ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ, 2 ECTS υποχρεωτική Ατελιέ, 14 ECTS υποχρεωτικής Καλών Τεχνών σεμινάρια, 4 ECTS υποχρεωτική Σεμινάρια Διεπιστημονικό Μεταπτυχιακό Διεπιστημονικό Μεταπτυχιακό Σεμινάριο Ι: Καλλιτεχνική ερευνητικά και ακαδημαϊκά μέθοδοι εργασίας, 4 ECTS υποχρεωτική MA θεωρία Σύγχρονη Θεωρία Τέχνης, 4 ECTS υποχρεωτική Θεωρία BA Επίδραση του κινηματογράφου στη σύγχρονη τέχνη, 2 ECTS επιλογής Χρώματα, αντίληψη και την ερμηνεία, 2 ECTS επιλογής Αισθητική στη σύγχρονη φιλοσοφία, 2 ECTS επιλογής Σύνολο ECTS 28 ECTS υποχρεωτικής 2 ECTS επιλογής 2ο εξάμηνο Καλλιτεχνική πρακτική (+ στούντιο σεμινάριο + θεωρία) Ατελιέ, 18 π.μ. υποχρεωτική Καλών Τεχνών σεμινάρια, 4 ECTS Μάθημα Επιλογής: Ανεξάρτητη έρευνα του έργου Διεθνές / εγχώρια συνεργατικά έργα Μελέτες Ανταλλαγή Σεμινάρια Διεπιστημονικό Μεταπτυχιακό Διεπιστημονικό Μεταπτυχιακό Σεμινάριο ΙΙ: καλλιτεχνική έρευνα και τη διάδοση, 2 ECTS υποχρεωτική MA θεωρία Αντίληψη και την καλλιτεχνική δημιουργία, 4 ECTS επιλογής Θεωρία BA Φωτογραφία στη σύγχρονη τέχνη, 2 ECTS επιλογής Φύσης και του τοπίου στην οπτική τέχνη, 2 ECTS επιλογής Σύνολο ECTS 24 ECTS υποχρεωτικής 6 ECTS επιλογής [-]

σχεδιασμός Ma

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2017 Ισλανδία Ρέικιαβικ

Τώρα χρησιμοποιούμε τον όρο «σχέδιο» για τη σκέψη που φτάνει πολύ πέρα ​​από την παραδοσιακή περιοχή του σχεδιασμού, το σχεδιασμό περιστρέφεται πρώτα και κύρια γύρω από τη διαμόρφωση του χώρου στο εσωτερικό του ανθρώπινου νου και τον εντοπισμό νέων δυνατοτήτων. [+]

Σκέψη διαμορφώνει το Παγκόσμιο Τώρα χρησιμοποιούμε τον όρο «σχέδιο» για τη σκέψη που φτάνει πολύ πέρα ​​από την παραδοσιακή περιοχή του σχεδιασμού, το σχεδιασμό περιστρέφεται πρώτα και κύρια γύρω από τη διαμόρφωση του χώρου στο εσωτερικό του ανθρώπινου νου και τον εντοπισμό νέων δυνατοτήτων. Σχεδιασμός είναι η έρευνα, μετασχηματιστική δύναμη και την πολιτική δράση. Τίποτα δεν είναι άσχετη με αυτό, είτε πρόκειται για την εκπαίδευση, την πολιτική, την οικονομία ή την κοινωνία στο σύνολό της. Η ιδέα του σχεδιασμού πράγματα για να πουλήσουν σε καταστήματα τώρα είναι μάλλον ξεπερασμένη, όπως οι δεδηλωμένοι στόχοι του σχεδίου έχουν γίνει για να οδηγήσει τη σκέψη, να αλλάξουν τη στάση τους και να έχουν θετική επίδραση στο πώς ζουν οι άνθρωποι. Η ζήτηση είναι κατασκευασμένο από σύγχρονων σχεδιαστών που έχουν επίγνωση της ευθύνης και την εξουσία τους σε έναν κόσμο που έχει φτάσει στα έσχατα όρια του υλισμού. Οι σχεδιαστές είναι σημαντικοί υποστηρικτές της αειφορίας και της υπεύθυνης συμπεριφοράς, σε κατοικημένες περιοχές ή στη φύση. Θα πρέπει να είναι σε θέση να κάνει από τα πρότυπα όπως αυτά εμφανίζονται στην κοινωνία, να αναδιατάξετε αυτά και να χρησιμοποιήσει για την καλή δουλειά. Κύρια εστίαση Μια συστηματική κατανόηση της σχέσης μεταξύ του σχεδιασμού και του περιβάλλοντος. Οι μαθητές θα πρέπει να γνωρίζουν σχετικά με τις εννοιολογικές εγκαταστάσεις του σχεδιασμού και να είναι σε θέση να λάβει μια υπεύθυνη στάση απέναντι στο περιβάλλον και την κοινωνία. Βαθύτερη γνώση και τις αυξημένες ικανότητες να ασχοληθούν με το σχεδιασμό σύνθετων έργων. Το βλέμμα κατευθύνεται προς επείγοντα σύγχρονα θέματα. Μια αλλαγή για το καλό της κοινωνίας, χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία του σχεδιασμού για την αύξηση της ποιότητας της ζωής και της αποτελεσματικότητας - και για τη δημιουργία αξίας. Ενθάρρυνση των σπουδαστών να αναζητούν συνεχώς νέες λύσεις και να καλλιεργήσει την πρωτοτυπία, τη φαντασία τους και την κριτική σκέψη. Η ενσωμάτωση των εφευρετικότητα και την αισθητική, την τεχνολογία, την επιστήμη και την ηθική για τη δημιουργία του υλικού και υποκειμενική αξία. Λόγος για τον σχεδιασμό ενισχύεται με την εμβάθυνση των γνώσεων του τομέα και τη διάθεση των μεθόδων των σχεδιαστών σε ένα ευρύτερο πλαίσιο. Πρακτικές πληροφορίες 120 ECTS διετή μελέτη πλήρους απασχόλησης Συνεντεύξεις με τους υποψηφίους να διεξαχθεί τον Μάιο Admissions θα ανακοινωθούν το Μάιο Πρόγραμμα αρχίζει 25 Αύγ. Μέγιστος αριθμός των φοιτητών για MA Design είναι 12 μαθητές ανά έτος Η διδασκαλία είναι στα αγγλικά Τα δίδακτρα ήταν 796.000 ISK για το ακαδημαϊκό έτος 2016-17 το σχολείο. Είναι ανοιχτό για αιτήσεις για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 το σχολείο από τον Ιανουάριο του 20ού 13 του Μαΐου του 2016. ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Σχεδιασμός δημιουργεί μια πλατφόρμα για να εμβαθύνουν τις γνώσεις και την ενίσχυση της ικανότητας για την ανάληψη σύνθετων έργων σχεδιασμού όσον αφορά τα επείγοντα ζητήματα της εποχής μας. Το πρόγραμμα δίνει έμφαση στην ενσωμάτωση των εφευρετικότητα και την αισθητική, την τεχνολογία, την επιστήμη και την ηθική για τη δημιουργία υλικών και άυλων values.Emphasis τοποθετείται στην αντιμετώπιση ασυνήθιστων περιστάσεων υπό το φως του μικρού μεγέθους μιας κοινωνίας σε μια αχανή χώρα του την υπέροχη φύση, με στόχο διαλυμάτων χύτευσης που μπορεί να είναι από τη χρήση σε ένα μεγαλύτερο σύνολο. Η μεγαλύτερη πρόκληση του σύγχρονου design είναι βιώσιμη development.Design πάντα συνεπάγεται τη συνεργασία και τη διαβούλευση και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Σχεδιασμός δημιουργεί μια ευκαιρία για εκτεταμένη συνεργασία μεταξύ επιστημονικών κλάδων. Το πρόγραμμα δημιουργεί μια πλατφόρμα για τους μαθητές να αναπτύξουν μεθοδολογίες και διαδικασίες για την εφαρμογή των ιδεών, όπου την προώθηση των αποτελεσμάτων του σχεδιασμού αυξημένη ποιότητα ζωής. Το πρόγραμμα δίνει έμφαση στην: Συνεργασία: Να αναπτύξουν συνεργατικές διαδικασίες και την ενσωμάτωση του σχεδιασμού, της τεχνολογίας και της επιστήμης, σε συνεργασία με την επιχειρηματική κοινότητα, πανεπιστήμια, ιδρύματα και άλλες κοινωνικές ομάδες. Κοινωνία: Για να επιφέρει θετικές αλλαγές στην κοινωνία από τη χρήση της μεθοδολογίας του σχεδιασμού για την αύξηση της ποιότητας ζωής, της αποτελεσματικότητας και τη δημιουργία αξίας. Βιωσιμότητα: την έρευνα και ανάπτυξη της αειφορίας από τη χρήση της μεθοδολογίας του σχεδιασμού και ως εκ τούτου να προωθήσουν τη βελτίωση συνύπαρξη ανθρώπου και φύσης. Έρευνα: να προωθηθεί η αύξηση της δημιουργίας γνώσης και του διαλόγου σχετικά με το σχεδιασμό. Οι φοιτητές εκπαιδεύονται στην ανεξάρτητη και κριτική των μεθόδων εργασίας σε ένα διεπιστημονικό, πρόγραμμα σχετικά με την έρευνα, όπου δίνεται μεγάλη έμφαση στην προβολή σχεδιασμού σκέψης πάνω σε πραγματικές προκλήσεις στην κοινωνία. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΟΜΗ Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Σχεδιασμός είναι μια πλήρους απασχόλησης διετές πρόγραμμα σπουδών, 120 ECTS, η οποία κορυφώνεται με μεταπτυχιακό τίτλο στο Design. Οι μαθητές αναμένεται να συμπληρώσουν 30 ECTS των θεωρητικών και εφαρμοσμένων μαθημάτων κάθε όρος. Οι Εφαρμοσμένη μαθήματα χωρίζονται σε ομάδα σχεδιασμού, θεματικό εργαστήριο ομαδικές και ατομικές έργου (ες) s σε σχέση με την έρευνα εργαστηρίου (ες). Τα θεωρητικά μαθήματα χωρίζονται σε μαθήματα που σχετίζονται με το σχεδιασμό, σεμινάρια και μαθήματα επιλογής. Στο εργαστήριο της ομάδας σχεδιασμού, οι επείγουσες προκλήσεις της σημερινής εποχής που λαμβάνονται για τους φοιτητές και τον καθορισμό έργων σε συνεργασία με την ανάλυση και τη συλλογή των δεδομένων, οι εργασίες σχετικά με την πρόταση λήψης αποφάσεων η οποία πραγματοποιεί μια θετική αλλαγή σε μια τρέχουσα κατάσταση, να αναπτύξουν σχέδια του έργου και την υλοποίηση των προτάσεων. Το έργο πρέπει να έχει μια προφανή σύνδεση με την κοινωνία, η συνεργασία πρέπει να είναι δομημένο, έργο που υλοποιείται και η εμπειρία της διαδικασίας της εργασίας και την επίδρασή της διάδοσης. Στην ομάδα σχεδιασμού, δίνεται έμφαση στην ομαδική εργασία, όπου οι μαθητές στην πρώτη και τη δεύτερη δουλειά τους χρόνο μαζί τους συνολικούς στόχους ενός ευρύτερου θεματικού προγράμματος και να αναπτύξουν τις δικές τους ή κοινόχρηστο δραστηριότητα έργου, σε ατομικές ή συστηματικές λύσεις. Τα μεμονωμένα έργα που αναπτύχθηκαν σε σχέση με εξειδικευμένες δημιουργία γνώσης των επιμέρους περιοχών πειθαρχία εντός του Τμήματος με την καθοδήγηση των καθηγητών στην έρευνα εργαστήρια, π.χ. έρευνα εργαστήριο στον Τύπο και τα μέσα ενημέρωσης, Έρευνας εργαστήριο στο Φωτογραφικό μελέτες, έρευνα εργαστήριο στην οπτική επικοινωνία, και την έρευνα εργαστήριο στο Χωρική ανάλυση. Παράλληλα με τα επιμέρους σχέδια και τα σχέδια της ομάδας σχεδιασμού, οι μαθητές συμμετέχουν σε σεμινάρια όπου εξειδικευμένα θέματα της πειθαρχίας που συζητήθηκαν. Οι θεωρίες και μεθοδολογίες που εισάγεται μέσω διαλέξεων και συζητήσεων σε σεμινάρια και θεωρητική βάση των φοιτητών ενισχύεται να αναπτύξουν τα δικά τους σχέδια. Μέσα από τις κοινοτικές νομαρχιακό σεμινάρια εντός της Ακαδημίας των Τεχνών, τακτικές συζητήσεις λαμβάνουν χώρα μεταξύ των σπουδαστών και των καθηγητών, όπου δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην έρευνα στις τέχνες και την ενσωμάτωση της καλλιτεχνικής δημιουργίας και της έρευνας. Σε αυτά τα σεμινάρια, έμφαση δίνεται στους μαθητές από διαφορετικές μορφές τέχνης που εργάζονται σε κοινόχρηστη σχέδια. Στο σχεδιασμό που σχετίζονται με θεωρητικά μαθήματα, υπάρχει μια έμφαση στη διάδοση και την αύξηση της κατανόησης των μαθητών της σκέψης, θεωρίες και μεθόδους που μπορεί να ρίξει νέο φως στις και να εμβαθύνει τις διαδικασίες σχεδιασμού. Η έμφαση είναι στη διεπιστημονική σκέψη, την πολιτιστική και κοινωνική ανάλυση. Καθ 'όλη τη διάρκεια, υπάρχει μια έμφαση στην ενσωμάτωση των θεωρητικών μαθημάτων και δημιουργικό σχεδιασμό μαθημάτων. Τα θεωρητικά μαθήματα χωρίζονται σε τρία μέρη: Σχεδιασμού που σχετίζονται με θεωρητικά μαθήματα Ακαδημία των Τεχνών σεμιναρίου φοιτητών κοινόχρηστη Masters » μαθήματα επιλογής Μέσα από την έρευνα της κατάρτισης, θεωρητικών μαθημάτων, συμμετοχή σε σεμινάρια, μεμονωμένα έργα και τα συνεργατικά έργα, οι μαθητές εκπαιδεύονται στην έναρξη έργων και τη διαχείρισή τους, συμμετέχοντας ενεργά σε συνεργασία, να επωμιστεί την ευθύνη και μοιράζονται ικανότητες, τις ιδέες και τις γνώσεις τους σε διαφορετικές συνθήκες. διδασκαλία Η διδασκαλία γίνεται σε στούντιο, σε διαλέξεις, σεμινάρια, μαθήματα στην ομαδική συζήτηση και κατά τη διάρκεια των εξετάσεων των σχεδίων υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτών που εργάζονται ως επαγγελματίες μέσα και έξω από την Ακαδημία. Οι φοιτητές αποκτούν την κατανόηση και την εμπειρία του τη σημασία της ομαδικής εργασίας, στο πλαίσιο του σχολείου και σε μεγαλύτερα έργα διεπιστημονικής συνεργασίας. Οι φοιτητές έχουν εγκαταστάσεις εργασία σε ένα κοινόχρηστο στούντιο για μεταπτυχιακούς φοιτητές στο Design. Το στούντιο είναι μια πλατφόρμα για τη δημιουργία γνώσης, τη δημιουργία τέχνης, συνεργασία και τη διάδοση. Το στούντιο δημιουργεί ένα περιβάλλον που προάγει την ανεξάρτητη εργασία όπου δημιουργική σκέψη και κριτική άποψη για τις προκλήσεις της σημερινής εποχής ενθαρρύνεται σε φοιτητές. Εκτίμηση Η αξιολόγηση βασίζεται στην πρόοδο του σπουδαστή κάθε όρος. Κατά την αξιολόγηση, η όλη διαδικασία σχεδιασμού εξετάζεται? η συλλογή των δεδομένων, την έρευνα, την ανάλυση, το σχέδιο του έργου, την ανάπτυξη ιδέα, τη διάδοση, την επεξεργασία και την παρουσίαση και τον τρόπο όλα τα μέρη του σχεδιασμού που αναλαμβάνονται? από την ιδέα έως την εφαρμογή. Κοινόχρηστοι σχόλια και κριτική των έργων των μαθητών λαμβάνουν χώρα στο τέλος των μαθημάτων, με τους δασκάλους και εξωτερικούς εμπειρογνώμονες. Η αξιολόγηση εξετάζει την ποιότητα και την παρουσίαση των σχεδίων ανάλογα με την κάθε κατάσταση έργα εντός της σχετικής προθεσμίας. Το πρόγραμμα MA Το αντικείμενο του έργου ΜΑ βασίζεται στην πρωτοβουλία του φοιτητή. Εκεί, τα δικά της συμφέροντα, τα συναισθήματα και τη διαίσθησή του είναι υψίστης σημασίας. Ένας μαθητής καθορίζει και τις δομές της διαδικασίας σχεδιασμού του έργου (δείτε την εικόνα), σε συνεργασία με τον καθηγητή του. Το έργο πρέπει να έχει κοινωνικό πλαίσιο? τοπικό ή διεθνές. Πρέπει να εξεταστεί, καταδεικνύουν σχετικές τεχνικές ικανότητες, την αισθητική αντίληψη και την ηθική συνείδηση. Το πρόγραμμα MA μπορούν να εκδίδουν από την έρευνα και το έργο του σχεδιασμού δημιουργηθούν σε κάθε έργο (α) των μαθητών ή και ομάδα Σχεδίασης. Στην αρχή, ο σπουδαστής κάνει μια ανάλυση της κατάστασης του έργου και δηλώνει ρητά λόγος για τον οποίο η επιλογή του θέματος είναι επείγουσα. Ο φοιτητής πρέπει να είναι σε θέση να εξηγήσει την κοινωνική σημασία και το περιεχόμενο του έργου και να κάνει ένα σχέδιο για μια διαδικασία σχεδιασμού. Η έρευνα και το πλαίσιο είναι μέρος της διαδικασίας σχεδιασμού. Είναι πάντα κατευθύνεται στην υπέρβαση τι γνωρίζει ο μαθητής και τη δημιουργία νέας γνώσης. Το έργο αυτό απευθύνεται σε ό, τι είναι δυνατόν για να διδάξει και τι πρέπει να ανακαλυφθεί. Η διαδικασία της εργασίας είναι τεκμηριωμένη και έκανε ρητή μαζί με τη συλλογή δεδομένων και ιδεολογικό πλαίσιο. Ο στόχος είναι να αφυπνίσει και να ωριμάσουν οι δυνάμεις που βρίσκονται αχρησιμοποίητα ή αδρανείς. Είναι σημαντικό να αναπτυχθούν τόλμη, να βρουν και να καθορίσει countercurrents σε ένα έργο καθώς και την αξιολόγηση και την ανάληψη κινδύνων στην εξέλιξη του έργου. Ο μαθητής πρέπει να γνωρίζει το ευρύτερο πλαίσιο. Τα συμπεράσματα (πρόταση / διατριβή), στη συνέχεια παρουσιάζονται στην τελική έκθεση η οποία είναι ανοικτή για το κοινό. Αυτά θα πρέπει να θεωρείται και να επιδείξει ανεξάρτητη και κριτική AdmissionThe πρόγραμμα Masters in Design προσφέρει μια πλατφόρμα για τα άτομα που θέλουν να εργαστούν από διάφορους κλάδους με ανοιχτό και κριτικό μυαλό. Αυτή η πλατφόρμα πιέζει για την αντιμετώπιση των διαφόρων προκλήσεων της εποχής μας. Μαθησιακά αποτελέσματα Με την ολοκλήρωση των σπουδών τους, οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση να: Κατανόηση θεωριών, την ιδεολογία, τις έννοιες και τις μεθόδους σχεδιασμού και των συναφών ακαδημαϊκών σπουδών σε ένα διεθνές πλαίσιο. Επίδειξη πρωτοτυπία στην πράξη, χρησιμοποιεί τη διαίσθηση και τη φαντασία στην καλλιτεχνική δημιουργία / σχεδιασμό Κάντε ανεξάρτητες αποφάσεις στη δόμηση, την επεξεργασία και την υλοποίηση των έργων και εκθέσουν τις απόψεις τους σχετικά με το επαγγελματικό λόγους. Να είναι σε θέση να κατανοήσουν και να αναλάβει σύνθετα έργα και να αναπτύξουν αυτά σε ένα επαγγελματικό πλαίσιο. Να είναι σε θέση να κάνουν χρήση των γνώσεών τους, την κατανόηση, τη διαίσθηση στο σχεδιασμό και την επαγγελματική προσέγγιση στο έργο τους. Να είναι σε θέση να αναλάβει πρωτοβουλία και να να διαχειρίζονται έργα, συμμετέχουν ενεργά σε συνεργασίες, την ευθύνη ώμου για τις επιπτώσεις των έργων και να διαδώσει τις ικανότητες, τις ιδέες και τις γνώσεις τους με τους ειδικούς και το ευρύ κοινό. Να είναι σε θέση να αναλύσει και να αξιολογήσει ηθικές προκλήσεις στον καλλιτεχνικό και ακαδημαϊκό πλαίσιο. ΔΙΔΑΣΚΑΛΊΑ Το πρόγραμμα δίνει έμφαση στην ενσωμάτωση της έμπνευσης, την ευστροφία, την αισθητική, την τεχνολογία, την επιστήμη και την ηθική για τη δημιουργία υλικών και άυλων αξιών. Οι φοιτητές εκπαιδεύονται στην ανεξάρτητη και κριτική των μεθόδων εργασίας σε ένα διεπιστημονικό, πρόγραμμα σχετικά με την έρευνα, όπου δίνεται μεγάλη έμφαση στην προβολή σχεδιασμού σκέψης πάνω σε πραγματικές προκλήσεις στην κοινωνία. Ο πυρήνας του 2 χρόνια Μεταπτυχιακό μάθημα γίνεται στα στούντιο των μαθητών. Δίνεται έμφαση στην πρακτική και την έρευνα που περιλαμβάνει μια συστηματική κατασκευή του εννοιολογικού πλαισίου της εργασίας τους μέσω ατομικών έργων και έργων σχεδιασμού της ομάδας. Ο στόχος είναι να εμβαθύνουν τις γνώσεις και την ενίσχυση της ικανότητας να αναλάβει σύνθετα έργα, η οποία κατευθύνει το βλέμμα του μαθητή προς τα επείγοντα ζητήματα της εποχής μας. Το ίδρυμα που από την αρχή του μαθήματος με την πρόταση μελέτης του φοιτητή. Οι μαθητές στη συνέχεια να εργαστούμε σταθερά στην περαιτέρω εφαρμογή και ανάπτυξη του έργου τους, σε συνεννόηση με τους προϊσταμένους τους και δίνοντας διαλέξεις. Τα θεωρητικά μαθήματα αποσκοπούν στην αύξηση της ικανότητας και των γνώσεων των μαθητών κατά την εφαρμογή της κριτικής σκέψης? έμφαση δίνεται στην αντιμετώπιση ασυνήθιστων περιστάσεων υπό το φως του μικρού μεγέθους μιας κοινωνίας σε μια αχανή χώρα του την υπέροχη φύση, με στόχο διαμόρφωσης λύσεων που μπορεί να είναι χρήσιμες σε ένα μεγαλύτερο σύνολο. Η μεγαλύτερη πρόκληση του σύγχρονου design είναι η αειφόρος ανάπτυξη. Οι μαθητές παρακολουθούν ένα διεπιστημονικό σεμινάριο που είναι υποχρεωτική για όλους τους μεταπτυχιακούς σπουδαστές του ΙΑΑ. Στο σεμινάριο, οι ερευνητικές μέθοδοι έρευνας και συζήτησε με ιδιαίτερη σκέψη να δοθεί στην ενσωμάτωση της καλλιτεχνικής πρακτικής και έρευνας, μαζί με ακαδημαϊκές διαδικασίες. Σχεδιασμός συνεπάγεται πάντα τη συνεργασία και τη διαβούλευση και το πρόγραμμα δημιουργεί μια ευκαιρία για εκτεταμένη συνεργασία μεταξύ επιστημονικών κλάδων. Το πρόγραμμα δημιουργεί μια πλατφόρμα για τους μαθητές να αναπτύξουν μεθοδολογίες και διαδικασίες για την εφαρμογή των ιδεών, όπου την προώθηση των αποτελεσμάτων του σχεδιασμού αυξημένη ποιότητα ζωής. Πρόγραμμα έμφαση: Συνεργασία: Να αναπτύξουν συνεργατικές διαδικασίες και την ενσωμάτωση του σχεδιασμού, της τεχνολογίας και της επιστήμης, σε συνεργασία με την επιχειρηματική κοινότητα, πανεπιστήμια, ιδρύματα και άλλες κοινωνικές ομάδες. Κοινωνία: Για να επιφέρει θετικές αλλαγές στην κοινωνία από τη χρήση της μεθοδολογίας του σχεδιασμού για την αύξηση της ποιότητας ζωής, της αποτελεσματικότητας και τη δημιουργία αξίας. Αειφόρος ανάπτυξη: την έρευνα και ανάπτυξη της αειφορίας, χρησιμοποιώντας τη μεθοδολογία του σχεδιασμού και ως εκ τούτου να προωθήσουν τη βελτίωση συνύπαρξη ανθρώπου και φύσης. Έρευνα: Για να δημιουργηθεί συνέργεια μεταξύ θεωρίας, έρευνας και σχεδιασμού μέσα από την πράξη με βάση το γράψιμο και ενημέρωσε τον κριτικό διάλογο. Για το έργο τους MA, οι μαθητές είναι να κρατήσει μια δημόσια παρουσίαση / έκθεση. Πρακτική τέχνη καταλαμβάνει την πρώτη θέση, αλλά ο μαθητής είναι επίσης να υποβάλουν μια διατριβή. Αξιολόγηση του έργου βασίζεται στην ενσωμάτωση της καλλιτεχνικής παρουσίαση και κριτική ανάλυση. [-]

σύνθεση Ma

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια August 2017 Ισλανδία Ρέικιαβικ

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα σπουδών δύο ετών 120 ECTS. Το MA-πρόγραμμα στη σύνθεση μουσικής παρέχει ο φοιτητής τα μέσα για να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν τον τομέα του / της ειδικότητας ως συνθέτης. [+]

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα σπουδών δύο ετών 120 ECTS. Το MA-πρόγραμμα στη σύνθεση μουσικής παρέχει ο φοιτητής τα μέσα για να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν τον τομέα του / της ειδικότητας ως συνθέτης. Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει από διαφορετικές ενότητες που αφορούν τη μουσική θεωρία, ηλεκτρο-ακουστική, των οργάνων και τη σύνθεση για να υποστηρίξει τον τομέα του / της. Επιπλέον, με στόχο την ανάπτυξη των επαγγελματικών δεξιοτήτων τους μαθητές, ο μαθητής μπορεί να επιλέξει από τα προγράμματα στην επιχειρηματικότητα, τη διαχείριση του έργου ή της καλλιτεχνικής αναστοχαστικής έρευνας. Πρακτικές πληροφορίες 120 ECTS διετή μελέτη πλήρους απασχόλησης Συνεντεύξεις με τους υποψηφίους να διεξαχθεί τον Μάιο. Admissions θα ανακοινωθούν το Μάιο Το φθινοπωρινό εξάμηνο αρχίζει 25ης Αυγούστου Μέγιστος αριθμός των φοιτητών για ΜΑ Σύνθεση είναι 4 φοιτητές ανά έτος Η διδασκαλία είναι στα αγγλικά Τα δίδακτρα για το σχολικό έτος 2016 - 17, είναι 796.000 ισλανδικές κορόνες ανά ακαδημαϊκό έτος. Παρακαλούμε να στείλετε τα ακόλουθα έγγραφα ταχυδρομικώς μαζί με την ηλεκτρονική εφαρμογή: Υποβλήθηκαν επιτυχώς σε ηλεκτρονική μορφή Υπεγράφη εκτύπωση του ηλεκτρονικού εντύπου και επιστολή κινήτρων Βιογραφικό επικυρωμένο αντίγραφο των πτυχίων και μεταγραφές σχολείο Χαρτοφυλάκιο έργων Παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα: www.lhi.is/en [-]

Βίντεο

MA Design - Jiao Jiaoni

MA Design - Arite Fricke