FDModa - LCI Barcelona

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ "FASHION ΑΠΟ ΤΟ 1928"

Από το 1928 η Escola Superior de Disseny Felicidad Duce έχει υπερηφάνεια για την κατάρτιση μιας νέας γενιάς επαγγελματιών κάθε χρόνο, χρησιμοποιώντας μια καινοτόμο, δημιουργικό και πρωτοποριακό τρόπο, χάρη στους ανθρώπους μας με βάση το διδακτικό προσωπικό, οι οποίοι είναι ειδικοί στην αγορά, τόσο στο τελευταίες τάσεις και τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των ετών, έχουμε δημιουργήσει ένα πολύτιμο και οι άνθρωποι επικεντρώθηκε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο αντανακλάται στην αναγνώριση των επαγγελματιών οι οποίοι έχουν σπουδάσει στο σχολείο μας, που είναι γνωστή για την υπεροχή τους, την ακεραιότητά τους και την ευρεία προοπτική τους.

Κατά τη διάρκεια δύο μεταπτυχιακές σπουδές τους και το μεταπτυχιακό, οι μαθητές μας συμπληρώνουν τις τάξεις τους τόσο με εργασιακή εμπειρία. Οι μαθητές κάνουν την επίσημη βαθμό μπορεί να ζητήσει να γίνει ανταλλαγή ευγένεια του Προγράμματος Το πρόγραμμα Erasmus Exchange. Πέρα τάξη, ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή τους σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς και τη συνεργασία τους σε όλους τους τύπους των έργων.

Οι μαθητές μας είναι μοναδική και στόχος μας δεν είναι άλλος από το να τους βοηθήσει να βρουν τον δικό τους τρόπο έκφρασης τόσο εντός όσο και εκτός των συνόρων μας.

Και καταλαβαίνουμε ότι ο σχεδιασμός είναι ένας τρόπος ζωής. Το design είναι τέχνη, τη δημιουργικότητα, το ταλέντο. Σας προσκαλούμε να έρθετε και να μελετήσει μαζί μας.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Στόχος μας δεν είναι άλλος από το να διοχετεύσουν τις ικανότητες, τις φιλοδοξίες και το ταλέντο του κάθε ένα από τους μαθητές μας, ώστε να μπορούν να εκπαιδεύονται ως άριστοι επαγγελματίες, οι μαθητές χρειάζονται μόνο αφοσίωση, ενθουσιασμό και προσπάθεια, προκειμένου να καταλάβουν θέσεις-κλειδιά σε εταιρείες σχεδιασμού.

Κολέγιο μας είναι ένα κέντρο δημιουργίας και πειραματισμού σε συνεχή ανάπτυξη, η οποία είναι σύμφωνη με την υψηλότερη ελέγχου ποιότητας. Δουλεύουμε συνεχώς για μαθήματα κατάρτισης μας, χρησιμοποιώντας τα προγράμματα μας, με στόχο την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της ανθρωπιστικής δυνατοτήτων του καθενός από τους μαθητές μας, έτσι ώστε να είναι σε θέση να αναλάβει τις προκλήσεις και τις απαιτήσεις της αγοράς.

Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος μας, στο επίκεντρο των ανησυχιών μας είναι η επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη όλων των μαθητών μας με στόχο να εξυπηρετήσουμε τους ανθρώπους και την κοινωνία. Έχουμε αναλάβει τη δέσμευση να βοηθήσει να αλλάξει η βασική στάση μας και τη βελτίωση των κοινωνικών αξιών που δεν συνάδουν με την ανάγκη να διατηρηθεί η planet's αειφορία και το περιβάλλον μας.

Τα πλεονεκτήματά μας

FDModa - LCI Βαρκελώνη, ηγέτης στο χώρο της μόδας σχεδιασμό της εκπαίδευσης Εκπαίδευση πέρα ​​από συγκρίνετε

  • Το σχολείο προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προγραμμάτων στο σχέδιο μόδας και μάρκετινγκ μόδας: πτυχία Bachelor, Masters και μεταπτυχιακούς φοιτητές, θερινών μαθημάτων και μαθημάτων ειδικότητας.
  • Τα περισσότερα από τα προγράμματα που μας προσφέρονται στα ισπανικά, μια επιλογή των προγραμμάτων που προσφέρονται στα γαλλικά και στα αγγλικά.
  • Πρακτική εκπαιδευτικά προγράμματα που απεικονίζουν την επαγγελματική πραγματικότητα και να οδηγήσει σε διεθνώς αναγνωρισμένα διπλώματα.
  • Ενθουσιώδης, αφιερωμένο εκπαιδευτικούς με στερεό υπόβαθρο στο εργατικό δυναμικό.
  • Συνδυασμός εργασίας / προγραμμάτων σπουδών.
  • Ευκαιρίες στους μαθητές να συμμετέχουν σε περιφερειακό, εθνικό και διεθνείς διαγωνισμούς. Οι μαθητές μας συμμετέχουν τακτικά και να κερδίσει βραβεία σε διεθνούς κύρους διαγωνισμούς, όπως τα βραβεία Hempel.
  • Πρακτική με τις πιο καινοτόμες εταιρείες.
  • Μια γενική εκπαίδευση - σε όλα τα προγράμματα - ενθάρρυνση περιβαλλοντική συνείδηση ​​πρακτικές.
  • Ένταξη των επιχειρηματικών ιδεών σε όλα τα προγράμματα.

Ένα μοναδικό περιβάλλον. Αυλή μας: στο κέντρο της πόλης της Βαρκελώνης. State-of-the-art εξοπλισμό. Νόρμες μας: εκείνους της αγοράς!

Οι 10 βασικές αρχές της ακαδημαϊκής έργο μας7 FDModa - LCI Barcelona προσφέρει ένα εποικοδομητικό εκπαίδευση σε ένα συμμετοχικό περιβάλλον που επιτρέπει στους φοιτητές του να αποκτήσουν επιθυμητό πτυχίο τους, καθώς και να αποκτούν και να αναπτύξει τα ακόλουθα:

  • Η ικανότητα να κυριαρχήσει νέα βιομηχανία που σχετίζονται με τις τεχνολογίες της πληροφορίας.
  • Αρμοδιότητες που διευκολύνουν την επαγγελματική κινητικότητα.
  • Δεξιότητες που εφαρμόζονται στο σημερινό πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης των αγορών και την άμεση διαχείριση των επικοινωνιών.
  • Η ικανότητα να συνεργαστεί με μια διεπιστημονική ομάδα.
  • Ηγεσία και την επιχειρηματικότητα.
  • Μια στάση που αντανακλά μια υπεύθυνου πολίτη, ο σεβασμός για τους άλλους, και αυστηρότητα σε όλες τις περιστάσεις.
  • Μια εγγενή αξία για τη συνεχή εκπαίδευση.
  • Η επίγνωση των υπεύθυνων συνηθειών που προάγουν την καλή υγεία για τον εαυτό του και για τους άλλους.
  • Μια φυσική παρόρμηση για την προστασία του περιβάλλοντος και συνήγορος για την αειφόρο ανάπτυξη.
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
  • ισπανικά

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Master In Μόδας

Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master in Μόδας απευθύνεται σε πτυχιούχους ή / και αποφοίτων σε κλάδους που σχετίζονται με το σχεδιασμό, την τέχνη, την αρχιτεκτονική, τη μηχανική, ... με ενδιαφέρον για την ανάπτυξη μια καριέρα στη βιομηχανία της μόδας. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά Το Master in Μόδας απευθύνεται σε πτυχιούχους ή / και αποφοίτων σε κλάδους που σχετίζονται με το σχεδιασμό, την τέχνη, την αρχιτεκτονική, τη μηχανική, ... με ενδιαφέρον για την ανάπτυξη μια καριέρα στη βιομηχανία της μόδας. Αυτό το πρόγραμμα θα παρέχουν στους φοιτητές με τις γνώσεις που χρειάζονται για να κατανοήσουν και να ελέγξουν τα διάφορα στάδια της μόδας, που κυμαίνονται από τη δημιουργική ιδέα να πουλήσει μια συλλογή. Θα εργαστεί για το σχεδιασμό συλλογές για άνδρες, γυναίκες, παιδιά και αξεσουάρ (τσάντες και παπούτσια). Στην 20η διοργάνωση είναι μέρος του μόνιμου προσωπικού των εκπαιδευτικών γοήτρου, όπως Belen Larruy (Guillermina Baeza), Josep Abril, χωρίς Seila H, ... και άλλοι, χωρίς να είναι, όπως είναι γνωστό, υπεύθυνες θέσεις σε εταιρίες μέσων ενημέρωσης: Carmen Santamaria ωραία πράγματα σχεδιαστής? Francesca Tur, καλλιτεχνικός διευθυντής του Trends TV? Antonio Morales, σχεδιαστής για την επιχείρηση ΤΟΥΣ, κλπ.. Η εκπαίδευση στην τάξη θα πρέπει να συμπληρωθεί με διαλέξεις και μελέτες περιπτώσεων για τα τρέχοντα θέματα από τους σχεδιαστές και επιχειρηματίες. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επισκέψεις σε εταιρείες και εμπορικές εκθέσεις. Όπως συμβαίνει με όλα τα προγράμματά μας Masters, φοιτητές που ενδιαφέρονται για μια πρακτική μπορεί να εφαρμόσει και να το κάνουμε κατά τη διάρκεια της σχολικής περιόδου. Και ολοκλήρωσε το Master θα γίνει μέρος της σταδιοδρομίας μας. Πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της Ευρωπαϊκής Ανώτατης Εκπαίδευσης και αντιστοιχεί σε 60 πιστωτικές μονάδες ECTS. Στόχος: Αναπτύξουν τις δημιουργικές και τεχνικές δυνατότητες των σπουδαστών να παρέχει τη γνώση για να κάνει μια συλλογή μόδας, από την αρχή του σταδιοποίηση και την εφαρμογή της στην αγορά. Οι μαθητές θα μάθουν να σχεδιάζουν μια συλλογή λαμβάνοντας υπόψη όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για να διευκολύνουν το κοινό να έχει πρόσβαση στόχο της, καθώς και οι στρατηγικές επικοινωνίας και διανομής που συνδέονται με αυτό. [-]

Masters σε εξαρτήματά και αξεσουάρ μόδας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 εξάμηνα September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Το πρόγραμμα σπουδών καλύπτει ολόκληρη τη διαδικασία της δημιουργίας μιας συλλογής, που βασίζεται στη δημιουργική ιδέα για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού σχεδίου που υποστηρίζει τη βιωσιμότητα του. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά Ο αγώνας για την επέκταση της αγοράς από τα μεγάλα εμπορικά σήματα που καθορίζει την ανάγκη για τις επιχειρήσεις να προσφέρουν και να επεκτείνει το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών με νέες γραμμές ενδυμάτων και αξεσουάρ. Ins έχουν γίνει η ραχοκοκαλιά της οικονομίας της μόδας. Δεν είναι ένα εξάρτημα, είναι στοιχεία που καθορίζουν την εμφάνιση και την προσωπικότητα πέρα ​​από τα ρούχα. Αξεσουάρ μόδας είναι το προϊόν που επικοινωνεί καλύτερα το στυλ και είναι επίσης ένα από τα κύρια εργαλεία που καθορίζει τον καλύτερο τρόπο μια εννοιολογική ταυτότητα της μάρκας και αισθητική. Έτσι, η εικόνα ενός εξειδικευμένου ένδυσης και αξεσουάρ επαγγελματικό σχεδιασμό με την εμπειρία και την κρίση σχετικά με τη μόδα, και η ικανότητα είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε τα παραδοσιακά εργαλεία και δημιουργία νέων θέσεων στο σχεδιασμό ενός προϊόντος που πρέπει να ανταγωνιστούν σε μια όλο και πιο αύξηση και πιο περίπλοκη. Στόχος: Δώστε στους μαθητές που απαιτούνται για να είναι σε θέση να επιλύσει με επιτυχία την όλη διαδικασία του σχεδιασμού και της κατασκευής του κάθε γραμμή του αξεσουάρ και αξεσουάρ μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στους τομείς της εκπαίδευσης παπούτσια και τσάντες. Το πρόγραμμα σπουδών καλύπτει ολόκληρη τη διαδικασία της δημιουργίας μιας συλλογής, που βασίζεται στη δημιουργική ιδέα για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού σχεδίου που υποστηρίζει τη βιωσιμότητα του. [-]

Masters στο στυλ στο χώρο της μόδας, της διαφήμισης και των μέσων ενημέρωσης

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 εξάμηνα September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά Σε μια εποχή κατά την οποία οι ιδέες μεταφέρονται μέσω των εικόνων, ο ρόλος του στιλίστα έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο ως ένα στρατηγικό εργαλείο για τη βέλτιστη διαχείριση της εικόνας που θέλετε να μεταβιβάσετε. Και η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, αλλά επίσης, και όλο και περισσότερο, την ευθύνη για στυλίστες και καλλιτεχνικοί διευθυντές. Ο στυλίστας είναι το κλειδί για τη διασφάλιση της επιτυχίας του προϊόντος στην αγορά, λανσάροντας την τρέχουσα και διαφορετικές οπτικές προτάσεις. Stylist ως «διερμηνέας της μόδας» είναι παρούσα στην ανάπτυξη των συλλογών μόδας στις παρελάσεις στάσης, εκθεσιακούς χώρους στην οργάνωση, τον σχεδιασμό των επιδείξεων μόδας και εκδηλώσεων, καθώς επίσης και όλο το μερίδιο ανακοίνωση σχετικά με τη διαφήμιση, την προώθηση ή την πώληση. Το Master in Fashion Styling, Διαφήμιση και Broadcasting έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες στο στυλ της μόδας, με ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και στις δύο editorials μόδας για περιοδικά όπως η διαφήμιση, πασαρέλες και εκθεσιακούς χώρους, καθώς και την άμεση styling σε μια οπτικοακουστική παραγωγή (Film, TV, ψυχαγωγία, κλπ..), όπου υπάρχει ένα επίσημο κοστούμι χαρακτήρες και ο χαρακτηρισμός. Στόχος: Γνωρίζοντας το έργο ενός στιλίστα σε διαφορετικές πτυχές του. Ερευνήστε, να αναλύσει και να εφαρμόσουν και τις δύο δημιουργικές τεχνικές και τις τελευταίες τάσεις. Προσδιορίστε τις τάσεις της μόδας σε όλη την ιστορία, για να ταιριάζουν σε κάθε έργο. Mastering τα αναγκαία μέτρα για τη διαβούλευση εικόνας και personal shopper εργαλεία. Μαθαίνοντας να χρησιμοποιήσει τους πόρους για τη μόδα διαφήμιση μια εικόνα της μάρκας στη δημιουργία μιας διαφημιστικής εκστρατείας ή μια οπτικοακουστική παραγωγή. [-]

Επίσημη πλοίαρχος στη δημιουργία και ανάπτυξη της ψηφιακής έργα

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. [+]

Master στην Ψηφιακή Δημιουργία και Αναπτυξιακά Έργα Ο κύριος στόχος του Master στη δημιουργία και την ανάπτυξη των ψηφιακών έργων είναι να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση και εξειδικευμένο χαρακτήρα που θα προετοιμάσει τους μαθητές ανταγωνιστικά να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις και νέες προτάσεις αξίας σε μια αγορά η οποία, από τεχνολογική άποψη, Είναι εκθετικά ενεργό και ανθεί. Η ψηφιακή σχεδιαστής είναι πλέον στο επίκεντρο των διαφόρων οικογενειών και επαγγελματικούς κλάδους, όπως Οπτικοακουστική Επικοινωνία, στους τομείς Γραφικών Τεχνών Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις και αλληλεπιδράσεις σχεδιασμού Γραφιστικές δημιουργίες, και δείχνει αύξηση των συνεργιών συχνά περικλείονται μέσα ο κλάδος ονομάζει εμπειρίες και προσανατολίζεται όλο και περισσότερο προς τα ψηφιακά μέσα, καθώς και το σημείο τις διάφορες τομεακές μελέτες και τις τοπικές και κρατικές εκθέσεις. Αντίθετα με τις περισσότερες κατάρτιση προσφέρει στον τομέα του ψηφιακού σχεδιασμού, η διαφοροποίηση παράγοντας αυτής της Μάστερ στην ψηφιακή δημιουργία και ανάπτυξη του έργου είναι να σχηματίσει αυτό που είναι γνωστό ως Front End Σχεδιαστής (Front End ή Frontend Designer) στον επαγγελματικό κόσμο . Το εμπρόσθιο άκρο αποτελείται από ό, τι έχει να κάνει με το τι μπορείτε να δείτε και να αλληλεπιδρούν σε ένα ψηφιακό έργο, είναι ο επαγγελματίας που είναι σε θέση να σχεδιάσει, να σχεδιάσουν και να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ανάπτυξης πριν από την τελική παραγωγή έτσι ώστε να διασφαλίζεται η σκοπιμότητα, την αποτελεσματικότητα και τη βελτιστοποίηση σχεδιασμένα έργα. Επίσης, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν να ειδικεύονται σε δύο περιοχές, μια πιο πειραματική και περισσότερο προσανατολισμένα προς τον κόσμο της δημιουργίας, της ψυχαγωγίας και του πολιτισμού, να βιώσουν την έξυπνη πολίτη και έξυπνες πόλεις, και η άλλη πιο επικεντρώθηκε στην στρατηγική πειθώ, επώνυμα περιεχόμενο, πιο ανεπτυγμένες και προσανατολισμένη τομείς των προϊόντων και υπηρεσιών προς τους καταναλωτές. Στόχοι: Για να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες που ειδικεύεται στη δημιουργία και την ανάπτυξη των προηγμένων ψηφιακών έργων με την επιλογή της εξειδίκευσης σε: Έργα για τη διαφήμιση και τη στρατηγική επικοινωνίας: Οι μαθητές θα σχηματίσουν για την ιδεασμό και την προτυποποίηση των ψηφιακών στρατηγικών επικοινωνίας για μάρκες και οργανισμούς. Όσο για πρακτική άσκηση, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν για web design και κινητά έργα σχεδιασμού αλληλεπίδρασης σχεδιασμό της εφαρμογής στο διάστημα: Ο φοιτητής θα διαμορφωθεί στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη του σχεδιασμού αλληλεπίδρασης που εφαρμόζονται στο διάστημα σε γενικές γραμμές δηλαδή, το λιανικό εμπόριο, την ψυχαγωγία, τα μνημεία, τα μουσεία, τις υποδομές και το δημόσιο χώρο ... Όσο για πρακτική άσκηση, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν διαδραστικό σχεδιασμό για έξυπνες πόλεις ή να υλοποιήσει ένα πιλοτικό έργο της αλληλεπίδρασης. Πρόγραμμα Σπουδών: Φύλλο Δεδομένων Συντελεστές: 66 ECTS Διάρκεια: 1 χρόνος Αξιολόγηση: Masters στο Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη ψηφιακών σχεδίων Γλώσσα: ισπανικά και στα αγγλικά δρομολόγια προσφορά ειδικότητα αντιμετωπίζουν: Ψηφιακή Έργα Διαφήμιση και Στρατηγικής Επικοινωνίας Έργα σχεδιασμού αλληλεπίδραση διαδραστικό χώρο Πρώτο εξάμηνο Ενότητα Ι - Θεωρητικό πλαίσιο και το πλαίσιο (8 ECTS) Ενότητα ΙΙ - Μεθοδολογία και προηγμένες διαδικασίες σχεδιασμού για διαδραστικές ιστοσελίδες και εφαρμογές (12 ECTS) Ενότητα ΙΙΙ - Προγραμματισμός, ανάπτυξη και προτυποποίηση των ψηφιακών διεπαφών (12 ECTS) Δεύτερο εξάμηνο Ενότητα IV - διαχείριση ψηφιακού σχεδιασμού (6 ECTS) Ειδικότητα 1: στρατηγικά σχέδια επικοινωνίας και διαφήμισης (10 ECTS) Ειδικότητα 2: έργα σχεδιασμού αλληλεπίδραση για το χώρο (10 ECTS) Δάσκαλος τελική διατριβή (12 ECTS) Εξωτερικές Πρακτικές (6 ECTS) [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στη διοίκηση και τη διαχείριση της μόδας των επιχειρήσεων

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 εξάμηνο September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και της μόδας υποστηρίζεται από τη μεγάλη διδακτική εμπειρία στο χώρο της μόδας που έχει το School of Design Felicidad Duce - LCI της Βαρκελώνης, και η Εταιρεία διεθνώς, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης, με τους οποίους έχει συνεργαστεί στενά με το σχεδιασμό του προγράμματος, εξασφαλίζοντας έτσι ένα δομημένο πρόγραμμα διδασκαλίας και ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο πτυχίο. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά Το Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και της μόδας υποστηρίζεται από τη μεγάλη διδακτική εμπειρία στο χώρο της μόδας που έχει το School of Design Felicidad Duce - LCI της Βαρκελώνης, και η Εταιρεία διεθνώς, Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης, με τους οποίους έχει συνεργαστεί στενά με το σχεδιασμό του προγράμματος, εξασφαλίζοντας έτσι ένα δομημένο πρόγραμμα διδασκαλίας και ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο πτυχίο. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η συμμετοχή της κλωστοϋφαντουργίας Cluster Fashion ACTM Catalunya, η συνεργασία των οποίων κατέστησε δυνατή την ανάπτυξη ενός προγράμματος επαγγελματικών σπουδών και προσαρμόζονται στις ανάγκες και τη λειτουργία του εταιρικού τομέα της κλωστοϋφαντουργίας και της μόδας, προσφέροντας βαθύ και εκτεταμένη γνώση των συμμετεχόντων θέμα. Αυτό το Master είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις μεταρρυθμίσεις που προτείνονται στο πλαίσιο της διαδικασίας της Μπολόνια και βασίζεται στις αρχές της ποιότητας, της ποικιλίας και της ανταγωνιστικότητας. Γενικοί στόχοι Έχουν ληφθεί τα αναγκαία δημιουργικές δεξιότητες για την προώθηση της διαχείρισης των νέων πόρων και της ηγεσίας. Μπορεί να αναλύσει την εταιρεία να προσαρμοστούν στις τρέχουσες ανάγκες. Για να γνωρίζουν τη νομική, οικονομική και οργανωτικό πλαίσιο που διέπει την κλωστοϋφαντουργία και τη βιομηχανία της μόδας. Αποκτήστε τα απαραίτητα εργαλεία για να διαχειριστεί αποτελεσματικά μια εταιρεία τομέα κλωστοϋφαντουργίας και της μόδας. Αρμοδιότητες Καθ 'όλη τη διάρκεια αποκτώνται τις ακόλουθες αρμοδιότητες: Να έχουν γνώση της παγκόσμιας και totes μόδας που συνδέει τον κόσμο της τέχνης και το αντίστροφο. Πώς σχετίζονται και να γαλουχήσει ο ένας τον άλλο, παρέχοντας μια συνθετική, αναλυτική και κριτική στις δημιουργικές και παραγωγικές της διαδικασίες διαχείρισης. Γνωρίζει και να εφαρμόζει τη διεπιστημονικότητα μεταξύ διαφορετικών προϊόντων. Προβολή ως συμπλήρωμα και αφορούν, προκειμένου να ολοκληρώσει μια δημιουργική παγκόσμιο επίπεδο ή / και ανταγωνιστική στον κόσμο της διαδικασίας εταιρεία μόδας. Έχοντας υψηλή άνεση στην κατανόηση των μέσων εκτύπωσης που συνδέονται με τον κόσμο της μόδας, καθώς και το έργο τους και την επικοινωνιακή λειτουργία. Πάρτε όλες τις έννοιες που απαιτούνται για την ταξινόμηση και αξιολόγηση των αναγκών της γλώσσας γραφικών που σχετίζονται με τις δημιουργικές διαδικασίες στο πλαίσιο του σχεδιασμού της μόδας, τη διαχείριση και την κατεύθυνση. Γνωρίζοντας πώς να χρησιμοποιήσει όλους τους πόρους των εννοιολογικών και τεχνικών, ώστε στην κατεύθυνση και τη διαχείριση των εταιρειών μόδας, η δημιουργική γλώσσα των γραφικών, πλαστικό και κατατοπιστική είναι επαρκώς. Έχοντας μια γενική εικόνα του κόσμου της μόδας και τη λειτουργία της εταιρείας, τις διαδικασίες της και τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ τους. Γνωρίστε τη διαδικασία της λήψης αποφάσεων που περιλαμβάνει το σύνολο των δράσεων διαχείρισης. Έχοντας την ικανότητα να το διάλογο με τα άλλα διευθυντές της εταιρείας και με εξωτερικούς φορείς από το οποίο εξαρτάται. Μάθετε οδηγό στρατηγικής της εταιρείας που θα ανοίξει το δρόμο για την επίτευξη των στόχων. Έχοντας τη γνώση και την ωριμότητα να ενθουσιάσει και να καθοδηγήσει το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας είναι το προσωπικό της. [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στο μάρκετινγκ, την επικοινωνία και την εκδήλωση μόδας

Διαδίκτυο Πλήρης παρακολούθηση 2 εξάμηνα September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Το Master in Marketing, Επικοινωνίας και κύριος στόχος Συμβάν Μόδα είναι να εκπαιδεύσει τους μελλοντικούς επαγγελματίες που ξέρουν πώς να εντοπίζουν, να αξιολογούν και επιλέγουν τις ευκαιρίες της αγοράς, για τη θέσπιση βέλτιστων στρατηγικών στον τομέα της επικοινωνίας και της εικόνας του σήματος σε μια βιομηχανία στο οποίο η καινοτομία είναι συνεχής και πολύ ανταγωνιστική. [+]

Γλώσσα διδασκαλίας: Ισπανικά Το Master in Marketing, Επικοινωνίας και κύριος στόχος Συμβάν Μόδα είναι να εκπαιδεύσει τους μελλοντικούς επαγγελματίες που ξέρουν πώς να εντοπίζουν, να αξιολογούν και επιλέγουν τις ευκαιρίες της αγοράς, για τη θέσπιση βέλτιστων στρατηγικών στον τομέα της επικοινωνίας και της εικόνας του σήματος σε μια βιομηχανία στο οποίο η καινοτομία είναι συνεχής και πολύ ανταγωνιστική. Οι επαγγελματίες είναι σε θέση να τοποθετήσετε ένα προϊόν στην αγορά, και να το καταστήσει γνωστό, είτε μέσω της διαφήμισης, δια του τύπου ή με τη διοργάνωση μιας εκδήλωσης. Στόχος: Να παρέχει στους φοιτητές με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να εφαρμόσει μια επιτυχή πολιτική μάρκετινγκ. Καθιέρωση ο πιο κατάλληλος δίαυλος επικοινωνίας. Χρησιμοποιώντας τα διάφορα εργαλεία της διαφήμισης ως ένα μέσο για τη διανομή ενός προϊόντος. Μάθετε να σχεδιάσουν, να οργανώσουν και να αναπτύξουν κάθε είδους εκδήλωση στον κόσμο της μόδας. [-]

Επικοινωνία
Ταχυδρομική διεύθυνση
Guillem Tell, 47
08006 ES
Διεύθυνση τοποθεσίας
Guillem Tell, 47
Barcelona, 08006 ES