Spain Business School

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Ισπανία Business School είναι ένα νέο σχολείο των επιχειρήσεων του ιδιωτικού, ανεξάρτητη και πλουραλιστική με μια πολύ σημαντική κοινωνική λειτουργία. Θα μπορούσαμε να υποδεικνύουν που αντιμετωπίζουμε ένα από τα λίγα σχολεία της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, αν όχι η μοναδική.

Αποτελείται από επαγγελματίες με μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία και θέλουν να μοιραστούν τις γνώσεις προστιθέμενη αξία τους για την κοινωνία. Θέλουμε να εξυπηρετήσει και την κατάρτιση ταλαντούχους ανθρώπους, ανεξάρτητα από την ηλικία, τη φυλή ή απαιτήσεις.

Ισπανία Business School Επικεντρώνεται στην επιχειρηματική, νομική και επιχειρησιακή εκπαίδευση, μετά από μια μεθοδολογία eLearning υψηλής ποιότητας που χρησιμοποιούνται από τις κορυφαίες σχολές διοίκησης επιχειρήσεων στον κόσμο.

εικονοκύτταρο

Ισπανία Business School Αυτή η αναγνώριση κέρδους από τη διεθνή κοινότητα ως ποιότητας online εκπαίδευση μέσω της διδασκαλίας της σχολής, την υψηλή ζήτηση των ακαδημαϊκών προγραμμάτων και του συστήματος ανταγωνιστικό κόστος.

η αποστολή

Η αποστολή και το όραμα της Ισπανίας Business School>

  • Οδηγός για τη λήψη αποφάσεων.
  • Η εστίαση στην αριστεία και την εξυπηρέτηση.
  • Η διαμορφωτική ανάπτυξη της κοινωνίας.

αξίες

Οι τιμές βασίζονται σε ιδιώτες και επιχειρήσεις οι κοινότητες των ανθρώπων.

  • Σεβασμό για τους άλλους, προσωπικά και επαγγελματικά. διαχείριση των επιχειρήσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο.
  • Πνεύμα της υπηρεσίας και της αριστείας στην ποιότητα ως μέσο για την καλή δουλειά.
  • Ταπεινότητα, ικανότητα να μαθαίνουν και να ακούσουν.
  • Ακεραιότητα και την ομαδική εργασία.
  • κοινωνική δέσμευση.
  • Διεθνοποίηση.
  • Επιχειρηματικότητα.

Μεθοδολογία

Η online εκπαίδευση που αναπτύχθηκε από την Ισπανία Business School βασίζεται σε ένα νέο μοντέλο που συμφιλιώνει δεν αντιμετωπίζουν τη διδασκαλία και συμπληρώνει τις τεχνολογικές εξελίξεις και τη μάθηση. Η διδασκαλία είναι ισοδύναμο με το πρόσωπο, αλλά επιτρέπει να φιλοξενήσει τα χρονοδιαγράμματα διαθεσιμότητά τους, είναι σε θέση να συνδυάζουν την εκπαίδευση με την επαγγελματική και προσωπική αφοσίωση.

Η online μεθοδολογία μπορεί να επιτύχει τους στόχους της κατάρτισης μέσω της συμμετοχής και της αλληλεπίδρασης. Οι συμμετέχοντες έχουν ένα πλήρως ενεργό ρόλο, παρεμβαίνοντας σε μια σειρά από δραστηριότητες και συζητήσεις που μπορεί να σας ζητήσει να αλληλεπιδρούν τόσο με το δάσκαλό τους, και με τους συναδέλφους τους πρόγραμμα.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος ο φοιτητής πρέπει να εισάγετε επιμελώς στην εικονική πανεπιστημιούπολη για να έχουν συνεχή παρακολούθηση:

  • μέθοδο περίπτωση, το σύστημα που χρησιμοποιείται από κορυφαίους διεθνείς σχολές διοίκησης επιχειρήσεων.
  • υλικό μελέτης.
  • Συμμετοχή σε πρακτικές μελέτες περιπτώσεων.
  • φόρουμ συζήτησης και συζητήσεις με τους καθηγητές και τους μαθητές.
  • Τηλεδιασκέψεις και ζωντανή εικονική τάξη ή αναβαλλόμενη κατάσταση όπου ο δάσκαλος αναπτύσσει έννοιες και το περιεχόμενο προωθώντας τη συζήτηση και το έργο των προσεχών εβδομάδων.

Θα υπάρξει συνεχής ανατροφοδότηση για να εμπλουτίσουν την τόνωση της διδασκαλίας οι μαθητές να προσδιορίσει τα κύρια προβλήματα και την ιεράρχηση των θεμάτων όπως η διαχείριση του χρόνου μαθητή-δασκάλου. Η παραδοσιακή δάσκαλος γίνεται ένα δάσκαλο ή διαμεσολαβητή και κύρια καθήκοντά της:

  • Οδηγός για τους μαθητές προς την εκμάθηση περιεχομένου, απαντώντας σε ερωτήσεις, τη διόρθωση των δραστηριοτήτων και επισημαίνοντας ποιες πτυχές θα πρέπει να εμβαθύνουν.
  • Θετικά ενθαρρύνουν ολόκληρη την ομάδα, δημιουργώντας ένα κλίμα για τη μάθηση και την αύξηση των θεμάτων της συζήτησης.
  • Η παρακολούθηση της συμμετοχής των φοιτητών, την αξιολόγηση της μάθησης και την εκτέλεση των καθημερινών σχολίων.

Ένα πρόγραμμα ποιότητας σε απευθείας σύνδεση προσφέρει τα εξής πλεονεκτήματα:

  • Συμφωνία μεταξύ της προσωπικής χρόνο σας, την εργασία και τις σπουδές. Ευκαιρία να συνεχίσουν σπουδές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, χωρίς να διακόπτουν το σχεδιασμό έργου.
  • Ταμιευτήριο. Το κόστος της μεταφοράς, το ταξίδι στο χρόνο και την κατάρτιση.
  • Ευελιξία. Μπορείτε να επιλέξετε το χρόνο και αφοσίωση.
  • Τεχνολογία. Χρησιμοποιήστε και την εξοικείωση της τεχνολογίας.
  • Δικτύωσης. Ανταλλαγή εργασιακή εμπειρία και να επεκτείνει το δίκτυό σας.
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • ισπανικά

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Master In Digital Marketing και E-commerce

Διαδίκτυο Μερική παρακολούθηση 10  February 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να δημιουργήσουν μια επιχείρηση Διαδικτύου και θέλετε να προσεγγίσετε τους πιθανούς αγοραστές, όπου κι αν βρίσκονται, και ξέρουν πώς να το κάνουμε από διαφορετικές συσκευές στον κόσμο. Επίσης, για όσους πρέπει να καθορίσουν και να σχεδιάσουν τη στρατηγική που θα οδηγήσει στην επιτυχία σε οποιαδήποτε εμπορική εταιρεία ... [+]

Σε ποιους απευθύνεται: Απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να δημιουργήσουν μια επιχείρηση Διαδικτύου και θέλετε να προσεγγίσετε τους πιθανούς αγοραστές, όπου κι αν βρίσκονται, και ξέρουν πώς να το κάνουμε από διαφορετικές συσκευές στον κόσμο. Επίσης, για όσους πρέπει να καθορίσουν και να σχεδιάσουν τη στρατηγική που θα οδηγήσει στην επιτυχία σε οποιαδήποτε εμπορική εταιρεία. Στόχοι: Γνωρίζουν, κατανοούν και να εφαρμόζουν τις βασικές αρχές της κάθε εταιρείας στο Διαδίκτυο αφιερωμένη στο εμπόριο, αλλά από τη σκοπιά της νέας αγοράς, ψηφιακή. Αποκτούν πλήρη γνώση από την προσέλκυση πελατών, την πίστη τους, τη στρατηγική του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ανάλυση των αποτελεσμάτων. Ικανότητα να μετρήσει και να επιτύχουν αποτελέσματα σχετικά με τις ενέργειες που έχουν ξεκινήσει. Γίνετε ένας εμπειρογνώμονας για την επίτευξη το καλύτερο ROI. Να είσαι σε θέση να οικοδομήσει το δικό σας έργο και να πάρει χρηματοδότηση για αυτό. Επιπλέον, ένας αριθμός των παγκόσμιων στόχων για όλα τα προγράμματα που αποτελείται από: οδηγήσει αποτελεσματικά ομάδες, να μάθουν να προβούν σε στρατηγικές αποφάσεις, να αναπτύξει μια συνολική και χωρίς αποκλεισμούς όραμα, τη διαχείριση πλοίαρχος διαχείριση αλλαγών και τη σύλληψη των δεξιοτήτων. ημερήσιας διάταξης: Ενότητα 1: Βασικές αρχές Ενότητα 1: τεχνολογικό και νομικό περιβάλλον. Ενότητα 2: Βασικές αρχές του μάρκετινγκ. Ενότητα 3: Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ενότητα 2: Πελάτης Ενότητα 1: Ψηφιακή Καταναλωτών. Ενότητα 2: CRM. διαχείρισης πελατών. Ενότητα 3: Digital Marketing Ενότητα 1: Digital Marketing. Ενότητα 2: Mobile Marketing. Συνεδρία 3: Κοινωνικά Δίκτυα. Συνεδρία 4: Email Marketing. Συνεδρία 5: Μηχανές Αναζήτησης: SEO-SEM. Συνεδρία 6: Google Analytics I. Συνεδρία 7: Google Adwords I. Συνεδρία 8: Σχεδιασμός και διαχείριση καμπάνιας Ενότητα 4: E-commerce Ενότητα 1: Στρατηγική στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ενότητα 2: Κοινωνική e-commerce. Συνεδρία 3: Logistics e-commerce. Συνεδρία 4: PrestaShop. Συνεδρία 5: Magento. Ενότητα 5: Ψηφιακή Δεξιότητες Διαχείρισης Ενότητα 1: Διαχείριση χρόνου. Ενότητα 2: Διαχείριση άγχους. Συνεδρία 3: Δημόσια ομιλία. Συνεδρία 4: Αποτελεσματική παρουσιάσεις. ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MASTERS. Συνοδεύονται πάντα από εμπειρογνώμονα σας, δάσκαλο το έργο σας και το διευθυντή. Πρόσθετες πληροφορίες: Εκείνοι οι μαθητές που επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε μεγάλες εταιρείες. Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το Ίδρυμα Τριμερούς [-]

Master στην Επιχειρηματικότητα

Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο Μερική παρακολούθηση January 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Το Master in Επιχειρηματικότητα επιτρέπει στους μαθητές αν σκέφτονται τη δημιουργία του δικού σας έργου σαν να έχει ήδη γίνει. Αν αυτή είναι η περίπτωσή σας, θα διδάξει από τις νομικές περιοχές για να εξετάσει, να ανακαλύψουν πώς η ιδέα να αναζητήσει χρηματοδότηση και να οδηγήσει τη λειτουργία και τη διαχείριση μιας επιχείρησης. Η ατμόσφαιρα είναι 100% βιωματική και θα δίδαξε και μέντορας από τους διάσημους επιχειρηματίες που θα εισάγουν τη δικτύωση περισσότερα ... [+]

Το Master in Επιχειρηματικότητα επιτρέπει στους μαθητές αν σκέφτονται τη δημιουργία του δικού σας έργου σαν να έχει ήδη γίνει. Αν αυτή είναι η περίπτωσή σας, θα διδάξει από τις νομικές περιοχές για να εξετάσει, να ανακαλύψουν πώς η ιδέα να αναζητήσει χρηματοδότηση και να οδηγήσει τη λειτουργία και τη διαχείριση μιας επιχείρησης. Η ατμόσφαιρα είναι 100% βιωματική και θα δίδαξε και μέντορας από τους διάσημους επιχειρηματίες οι οποίοι θα σας παρουσιάσουμε τις πιο ενδιαφέρουσες για την ιδέα δικτύωσης των επιχειρήσεων σας. Επίσης, αν σας ενδιαφέρει, θα καταλήξετε με την ιδέα σας ο πλοίαρχος έκανε να το κάνει, και την εταιρεία σας που δημιουργήθηκαν με τις συμβουλές από τους καλύτερους επαγγελματίες. Απευθύνεται σε Όποιος έχει την επιχειρηματική και πρόθυμοι να μάθουν πώς χαρακτήρα, σε κάποιο σημείο, θα πρέπει να τοποθετήσετε το έργο σας και την ελαχιστοποίηση των κινδύνων. φοιτητές, επαγγελματίες που εργάζονται ή όχι αυτόνομα. Όλοι οι τύποι του προφίλ δεν έχουν καμία θέση σε αυτή την πορεία, εάν πιστεύουν ότι οι προκλήσεις τους μπορούν να ικανοποιηθούν. Αυτό πλοίαρχος να έχει τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα διπλό πτυχίο με πανεπιστήμιο αναγνώριση. Για να εφαρμόσετε, ο φοιτητής πρέπει να έχει στην κατοχή του ένα αναγνωρισμένο πτυχίο σε εθνικό επίπεδο. επιτυχία Έχετε μια ιδέα; Έχετε την επιθυμία και τη δύναμη για να αγωνιστούμε για αυτό; Έχετε ήδη αναληφθεί, αλλά νομίζετε ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάποια βοήθεια στη διαχείριση; Στη συνέχεια, έχετε ένα έργο. Ο κύριος στόχος του Master στην επιχειρηματικότητα είναι ότι ο μαθητής γνωρίζει τις διάφορες διαστάσεις της δημιουργίας μιας εταιρείας, τη διαχείριση και τους ανθρώπους της διαχείρισης του, παρουσιάζοντας τα απαραίτητα εργαλεία για τη δημιουργία και να σας δώσει τη γνώση για να τρέξει. Οι στόχοι μαθήματος είναι: - Να κατανοήσουν τη διαδικασία της δημιουργίας μιας νέας επιχείρησης - Δώστε στον επιχειρηματία μια επισκόπηση του έργου σας - Κατανόηση των βασικών παραγόντων επιτυχίας - εκπαίδευση του συμμετέχοντα στη χρήση των ολοκληρωμένα εργαλεία για να ξεκινήσει διαχείρισης - κατάρτιση επιχειρηματιών να προετοιμάσει επιχειρηματικό σχέδιο της - Εκθέτοντας το νομικό τομέα - και επιχειρησιακές στρατηγικές των ψηφιακών έργων (χρηστικότητα, το μάρκετινγκ, κοινωνικά δίκτυα, κλπ) - εκπαίδευση σε δεξιότητες και ικανότητες που απαιτούνται για την πρόκληση των επιχειρήσεων ... και πάνω απ 'όλα σκέφτονται σαν έναν επιχειρηματία, να ενεργεί ως επιχειρηματίας. Απαιτήσεις Δεν υπάρχουν ειδικές γνώσεις του μαθήματος αντικείμενο ή ειδική εκπαίδευση που απαιτείται για την εισαγωγή. Ωστόσο, αυτό πλοίαρχος έχει τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα διπλό πτυχίο με πανεπιστήμιο αναγνώριση. Για να εφαρμόσετε, ο φοιτητής πρέπει να έχει στην κατοχή του ένα αναγνωρισμένο πτυχίο σε εθνικό επίπεδο. Μεθοδολογία Η μεθοδολογία του προγράμματος είναι αναμεμειγμένα. Μέσω της online πανεπιστημιούπολη Business School Ισπανία και τις συνεδρίες ο φοιτητής θα ολοκληρώσει την εκπαίδευση. [-]

Master στην Ψηφιακή επιχειρήσεων

Συνδυασμένες διαδικτυακές και στο πανεπιστήμιο Μερική παρακολούθηση 12 μήνες February 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Όλοι οι επαγγελματίες πρέπει να τρέξει τις επιχειρήσεις, είτε οι ίδιοι είτε για τους άλλους, ψηφιακή ή να μετατραπούν σε ψηφιακές δική τους. Το Master in Digital Business σας δίνει τη δυνατότητα να είναι ένα master σε όλους τους κλάδους των νέων επιχειρήσεων, τεχνολογικές και νομικές βάσεις που εφαρμόζονται στα προϊόντα του Διαδικτύου, ψηφιακές καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο, το μάρκετινγκ σε όλες τις μορφές της (ψηφιακό, κινητά, κοινωνική δικτύωση, την πίστη πελάτη), online διαχείρισης περιεχομένου, web analytics, τη διαφήμιση, τις δεξιότητες διαχείρισης ψηφιακών και πολλά άλλα ... [+]

Σε ποιους απευθύνεται: Όλοι οι επαγγελματίες πρέπει να τρέξει τις επιχειρήσεις, είτε οι ίδιοι είτε για τους άλλους, ψηφιακή ή να μετατραπούν σε ψηφιακές δική τους. Το Master in Digital Business σας δίνει τη δυνατότητα να είναι ένα master σε όλους τους κλάδους των νέων επιχειρήσεων, τεχνολογικές και νομικές βάσεις που εφαρμόζονται στα προϊόντα του Διαδικτύου, ψηφιακές καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο, το μάρκετινγκ σε όλες τις μορφές της (ψηφιακό, κινητά, κοινωνική δικτύωση, την πίστη πελάτη), online διαχείρισης περιεχομένου, web analytics, τη διαφήμιση, τις δεξιότητες διαχείρισης ψηφιακών και πολλά άλλα ... Business School στην Ισπανία είμαστε ειδικοί στην εκπαίδευση των υφιστάμενων και μελλοντικών ψηφιακών ηγέτες. Στόχοι: Γνωρίζουν, κατανοούν και να εφαρμόζουν τις βασικές αρχές της κάθε εταιρείας, αλλά από τη σκοπιά της νέας αγοράς: το ψηφιακό. Αποκτήσουν βασικές γνώσεις των πωλήσεων, μάρκετινγκ, τη χρηματοδότηση και ανθρώπινων πόρων, αλλά και η άριστη γνώση των νέων τεχνικών της Digital Marketing, Κοινωνικά Δίκτυα, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, οδηγίες 2.0 Δεξιότητες και Web Analytics. Ικανότητα να μετρήσει και να επιτύχουν αποτελέσματα σχετικά με τις ενέργειες που έχουν ξεκινήσει. Γίνετε ένας εμπειρογνώμονας για την επίτευξη το καλύτερο ROI. Να είσαι σε θέση να οικοδομήσει το δικό σας έργο και να πάρει χρηματοδότηση για το Επιπλέον, ένας αριθμός των παγκόσμιων στόχων για όλα τα προγράμματα που αποτελείται από: οδηγήσει αποτελεσματικά ομάδες, να μάθουν να προβούν σε στρατηγικές αποφάσεις, να αναπτύξει μια συνολική και χωρίς αποκλεισμούς όραμα, τη διαχείριση πλοίαρχος διαχείριση αλλαγών και τη σύλληψη των δεξιοτήτων. ημερήσιας διάταξης: Ενότητα 1: Βασικές αρχές Ενότητα 1: τεχνολογικό περιβάλλον. Ενότητα 2: Νομικό περιβάλλον. Συνεδρία 3: Βασικά στοιχεία του μάρκετινγκ. Ενότητα 2: Ψηφιακό Σπίτι Ενότητα 1: Ψηφιακή προϊόντων Ενότητα 2: Ψηφιακή Καταναλωτών Συνεδρία 3: E-commerce Συνεδρία 4: Κλειδιά για την οικοδόμηση μιας επιτυχημένης e-commerce Συνεδρία 5: CRM. Διαχείριση Πελατών Ενότητα 3: Επιχειρησιακά Digital Ενότητα 1: Digital Marketing Ενότητα 2: Mobile Marketing Συνεδρία 3: Κοινωνικό μάρκετινγκ μέσων ενημέρωσης Συνεδρία 4: Στρατηγική Αναζήτηση Συνεδρία 5: Email Marketing και υπαγωγή Συνεδρία 6: Δημιουργικότητα και διαφήμιση σε απευθείας σύνδεση Συνεδρία 7: γενικός νόμος για τη διαφήμιση και Συνεδρία 8: Εμπορικό Δίκαιο Ενότητα 4: Στρατηγική και ψηφιακού περιεχομένου Ενότητα 1: Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Ενότητα 2: Στρατηγικές Επιβράβευσης Συνεδρία 3: Κοινωνική Στρατηγική Media Συνεδρία 4: Διαχείριση Περιεχομένου Συνεδρία 5: νομισματοποίηση των online media Ενότητα 5: Μετρήσεις και Παρακολούθηση Ενότητα 1: Web Analytics Ενότητα 2: Διευθύνων online φήμη Συνεδρία 3: Digital Media Διαφήμιση Ενότητα 6: Ηγεσία και Διοίκηση Ενότητα 1: επιχειρηματική διαχείριση Ενότητα 2: Πράξη επιχείρηση Συνεδρία 3: Χρηματοδότηση των μη χρηματοπιστωτικών Συνεδρία 4: Ηγεσία Συνεδρία 5: Αποτελεσματική παρουσιάσεις Συνεδρία 6: το κίνητρο Team Συνεδρία 7: Η τέχνη της δημόσιας ομιλίας Συνεδρία 8: Διαχείριση Χρόνου Συνεδρία 9: Διαχείριση άγχους ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MASTERS. Θα εργαστούν σε ομάδες, οι οποίες θα επιτρέψουν μια ενεργή και πρακτικό πρόσωπο δικτύωσης μέλλον τις εμπειρίες σας. Συνοδεύονται πάντα από εμπειρογνώμονα σας, δάσκαλο το έργο σας και το διευθυντή. Πρόσθετες πληροφορίες: Εκείνοι οι μαθητές που επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε μεγάλες εταιρείες. Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το Ίδρυμα Τριμερούς Κριτικές για φοιτητές: Juan José Polo (2014) «Επιχειρηματικότητα και ψηφιακό μάρκετινγκ είναι δύο ειδικότητες στις οποίες θα ήθελα να γίνει ειδικός. Για την προώθηση αυτού του στόχου, θα έπρεπε να επεκτείνει και να ενισχύσει όσα έμαθαν κατά τη διάρκεια της προηγούμενης επαγγελματική και εκπαιδευτική εμπειρία μου, βυθίζοντας τον εαυτό μου πλήρως σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα 100% επικεντρώθηκε στην ψηφιακή επιχειρηματική πραγματικότητα. Με αυτή την έννοια, αφού συμμετείχαν στο Master στις Ψηφιακές Επιχειρήσεις της Ισπανίας Business School ήταν μια επιτυχία. Η διδακτική ομάδα αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες στον ψηφιακό κόσμο, τα υλικά κάνουν μια περιήγηση με λεπτομέρεια τις περιοχές που συνθέτουν κάθε online επιχείρησης και έχει, επίσης, μαθήματα που θα σας βοηθήσουν να ολοκληρώσετε την εκπαίδευσή σας, την απόκτηση γνώσεων σε θέματα όπως η στρατηγικής, την ηγεσία και αποτελεσματική διαχείριση του έργου. Αλλά πάνω απ 'όλα, θα ήθελα να τονίσω τον ανθρώπινο παράγοντα υπεύθυνο για τον πλοίαρχο. Ένα κοντινό σχολείο, προσεκτικός στους μαθητές και προσφέροντας την καλύτερη δυνατή ποιότητα κατά τη διάρκεια του χρόνου που μοιραστήκαμε την εμπειρία την εκπαίδευσή τους. Έχουμε ζήσει πολύ καλές στιγμές στο materclass τάξη. Μεταξύ των καλύτερων, χωρίς αμφιβολία, επίσης, έχουν κάνει νέους φίλους και επαγγελματικές επαφές μεταξύ των συμμαθητών του. Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω την online πλατφόρμα. Μέσα από αυτό ήρθαμε σε επαφή με τους δασκάλους, πρόσβαση στο εκπαιδευτικό περιεχόμενο που διανέμεται σε ενότητες και συζήτησε με τους συναδέλφους στο φόρουμ συζήτησης. Πρόκειται για ένα συμμετοχικό μέσο που προσθέτει αξία και καθιστά τη διαδικασία της μελέτης του πλοιάρχου απλό. " Alvaro Carmona (2014) • Ποια είναι η καλύτερη πορεία; πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα, με ομιλίες από επαγγελματίες εξαιρετικά παραγωγικό τομέα. αποτελεσματική παρακολούθηση. Η σωστή λειτουργία της πλατφόρμας. Ευρύ φάσμα θεμάτων και το περιεχόμενο σίγουρα πολύ γεμάτο. Σε γενικές γραμμές, καλούς δασκάλους που εμπλέκονται στη διδασκαλία τους • Ποια είναι η χειρότερη του μαθήματος; κάποιοι εκπαιδευτικοί καθυστερήσει σε διορθώσεις. • Θα το συνιστούσατε; Έχω ήδη κάνει. Το ανέφερα σε φίλους και συναδέλφους Alfonso Zurera (2014) • Ποια είναι η καλύτερη πορεία; Είμαι πολύ χαρούμενος με το Master in Digital Business, και είμαι ευτυχής να είναι μέρος της πρώτης κατηγορίας, τόσο για το καλό (θα είμαστε η πρώτη εκπαιδευμένοι σε αυτό το θέμα) και για την κακή (έχουν κάποια λάθη επιλυθεί μαζί φυσικά, και είμαι στην ευχάριστη θέση να έχουν συμμετάσχει σε βελτίωση). • Ποιο είναι το χειρότερο του μαθήματος; Απλά μια σημείωση σχετικά με την πλατφόρμα: οι μαθητές θα μπορούσαν να κάνουν ξεχωριστά τα χρώματα θέμα για τις συνεδρίες, για να σηματοδοτήσει στο κόκκινο για να πάτε για τρέξιμο και να αποφύγουμε να δούμε αν έχουμε ολοκληρώσει ή όχι. • Θα το συνιστούσατε; Ο καθένας που με ρωτάει. Θα σας ενημερώσουμε για τον πλοίαρχο και να τους πει πού μπορούν να βρουν πληροφορίες. Είμαι ένας καλός πρεσβευτής για το SBS και ιδιαίτερα ο πλοίαρχος "Digital Business". Alvaro Lopez Izquierdo (2015) • Ποια είναι η καλύτερη πορεία; Η δυνατότητα του Master έτσι σε απευθείας σύνδεση είναι πολύ θετική για όσους εργάζονται, επιπλέον, δεν υπάρχει χρόνος για να εργαστούν θέματα και ασκήσεις είναι βολικό και πρακτικό. • Ποιο είναι το χειρότερο του μαθήματος; Θα περιμένω για να το τελειώσω. • Θα το συνιστούσατε; Ναι, σίγουρα, τη στιγμή που η πορεία είναι πολύ πλήρης, υπάρχουν μεγάλες επαγγελματίες και οι πολλές έννοιες μάθει. [-]

Master στην ψηφιακή μάρκετινγκ και σε απευθείας σύνδεση στρατηγική

Διαδίκτυο Μερική παρακολούθηση 10  February 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες που θέλουν να ενσωματώσουν στην επιχειρηματική στρατηγική τους νέους πελάτες χρησιμοποιούν κανάλια: ψηφιακή. Και, φυσικά, για όλους τους επιχειρηματίες οι οποίοι πρέπει να γνωρίζουν τα οφέλη του Διαδικτύου, είτε επειδή θα εξαπολύσουν ένα e-commerce ή επειδή θέλουν να μετατρέψουν ή να προσαρμόσουν τις παραδοσιακές επιχειρήσεις τους στην ψηφιακή ... [+]

Σε ποιους απευθύνεται: Όλοι οι επαγγελματίες που χρειάζονται για να ενσωματώσουν στην επιχειρηματική στρατηγική τους νέους πελάτες χρησιμοποιούν κανάλια: ψηφιακή. Και, φυσικά, για όλους τους επιχειρηματίες οι οποίοι πρέπει να γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα του Διαδικτύου, είτε επειδή θα εξαπολύσουν ένα e-commerce ή επειδή θέλουν να μετατρέψουν ή να προσαρμόσουν τις παραδοσιακές επιχειρήσεις τους στην ψηφιακή εποχή. Στόχοι: Γνωρίζουν, κατανοούν και να εφαρμόζουν τις βασικές αρχές της κάθε εταιρείας, αλλά από τη σκοπιά της νέας αγοράς: το ψηφιακό. Να αποκτήσουν πλήρη γνώση του μάρκετινγκ και της διαχείρισης πελατών. Ικανότητα να μετρήσει και να επιτύχουν αποτελέσματα σχετικά με τις ενέργειες που έχουν ξεκινήσει. Γίνετε ένας εμπειρογνώμονας για την επίτευξη το καλύτερο ROI. Να είσαι σε θέση να οικοδομήσει το δικό σας έργο και να πάρει χρηματοδότηση για το ημερήσιας διάταξης: Ενότητα 1: Βασικές αρχές Ενότητα 1: τεχνολογικό και νομικό περιβάλλον. Ενότητα 2: Βασικές αρχές του μάρκετινγκ. Ενότητα 2: Πελάτης Ενότητα 1: Ψηφιακή Καταναλωτών. Ενότητα 2: CRM. διαχείρισης πελατών. Συνεδρία 3: πιστότητας πελατών. Ενότητα 3: Digital Marketing Ενότητα 1: Digital Marketing. Ενότητα 2: Κινητό μάρκετινγκ. Ενότητα 3: Ο κόσμος των κοινωνικών δικτύων. Συνεδρία 4: Email Marketing. Συνεδρία 5: SEO και SEM μηχανή αναζήτησης. Συνεδρία 6: Google Analytics Ι Αναλύοντας τα δεδομένα. Συνεδρία 7: Google Adwords Ι Σχεδιάζοντας εκστρατείες. Ενότητα 4: Στρατηγική Ενότητα 1: Στόχοι και στρατηγικές μιας ιστοσελίδας. Ενότητα 2: Στρατηγική στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Συνεδρία 3: Κοινωνική Στρατηγική Media. Συνεδρία 4: Διαχείριση των online φήμη. Συνεδρία 5: Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ. Συνεδρία 6: Δημιουργία ψηφιακού προϊόντος. Συνεδρία 7: Εκστρατείες 360. Συνεδρία 8: τομέα Μάρκετινγκ. Ενότητα 5: Ψηφιακή Δεξιότητες Διαχείρισης Ενότητα 1: Γραπτή επικοινωνία. Ενότητα 2: Οπτικοακουστική Επικοινωνία. Συνεδρία 3: Δημόσια ομιλία. Συνεδρία 4: Αποτελεσματική παρουσιάσεις ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MASTERS. Συνοδεύονται πάντα από εμπειρογνώμονα σας, δάσκαλο το έργο σας και το διευθυντή. Πρόσθετες πληροφορίες: Εκείνοι οι μαθητές που επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε μεγάλες εταιρείες. Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το Ίδρυμα Τριμερούς Κριτικές για φοιτητές: Carmen Luna (2015) • Ποια είναι η καλύτερη πορεία; Το καλύτερο του πλοιάρχου ήταν η ποικιλία των θεμάτων που διδάσκονται κυμαίνονται από θεματικά τεχνικό χαρακτήρα και βασικές αρχές του νομικού περιβάλλοντος, της επιχείρησης ή δημοσιονομικού νόμου για τις μη χρηματοπιστωτικές σε πιο πρακτικό και δυναμική, όπως η διαχείριση του χρόνου και τα μαθήματα ηγεσίας ή κίνητρο. • Ποιο είναι το χειρότερο του μαθήματος; Ο μεγάλος αριθμός των ασκήσεων που στέλνουν κάποιοι καθηγητές • Θα το συνιστούσατε; Ναι. Θα ήθελα να συστήσω σε όσους θέλουν να έχουν εκτεταμένη εκπαίδευση στην ψηφιακή επιχείρηση, αλλά και σε όσους έχουν γνώση ορισμένων περιοχών του μάρκετινγκ και δεν έχουν εμβαθύνει σε σημαντικά ζητήματα, όπως mobile marketing, κοινωνικά δίκτυα ή web analytics. Francisco Salas (2016) • Ποια είναι η καλύτερη πορεία; Μου αρέσει η τέχνη, την πανεπιστημιούπολη και μέθοδοι • Θα συνιστούσα αυτό το κύριο; • Αν, φυσικά [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στην κοινότητα διευθυντή και των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης

Διαδίκτυο Μερική παρακολούθηση 10 μήνες February 2017 Ισπανία Μαδρίτη

όλοι οι άνθρωποι που θέλουν να δημιουργήσουν, να διαχειριστούν, μέτρια, να αναπτύξουν και να οδηγήσει εικονικές κοινότητες, να παρακολουθείτε τους λογαριασμούς και την ερμηνεία των μετρικών εκθέσεις για την αξιολόγηση της απόδοσης της επένδυσής οποιασδήποτε μάρκας ή εταιρεία πρόκειται. Τόσο το προφίλ της Κοινότητας Manager και Social Media απαιτούνται από όλους τους οργανισμούς και ένα από τα πιο ελπιδοφόρα επαγγέλματα ... [+]

Σε ποιους απευθύνεται: όλοι οι άνθρωποι που θέλουν να δημιουργήσουν, να διαχειριστούν, μέτρια, να αναπτύξουν και να οδηγήσει εικονικές κοινότητες, να παρακολουθείτε τους λογαριασμούς και την ερμηνεία των μετρικών εκθέσεις για την αξιολόγηση της απόδοσης της επένδυσής οποιασδήποτε μάρκας ή εταιρεία πρόκειται. Τόσο το προφίλ της Κοινότητας Manager και Social Media απαιτούνται από όλους τους οργανισμούς και ένα από τα πιο ελπιδοφόρα επαγγέλματα. Στόχοι: Μάθετε να ερμηνεύσει τις συμπεριφορές που οι χρήστες βρίσκονται στο δίκτυο και γνωρίζουν, κατανοούν και να εφαρμόζουν τις βασικές αρχές της κάθε εταιρείας, αλλά από τη σκοπιά των κοινωνικών δικτύων. Γνωρίζοντας τις προκλήσεις που οι χρήστες, οι εταιρείες και τα σήματά τους ζουν σε κοινωνικά δίκτυα. στρατηγικά θέση της εταιρείας σας στο RRSS από την άποψη της διαχείρισης περιεχομένου, κοινωνικό μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση πελατών. Όλες οι δεξιότητες ενός κοινοτικού Manager σε κάθε κοινωνικό δίκτυο. Ικανότητα να μετρήσει, να αναλύουν και να αναφέρουν τα αποτελέσματα που συμβαίνουν. Επιπλέον, ένας αριθμός των παγκόσμιων στόχων για όλα τα προγράμματα που αποτελείται από: οδηγήσει αποτελεσματικά ομάδες, να μάθουν να προβούν σε στρατηγικές αποφάσεις, να αναπτύξει μια συνολική και χωρίς αποκλεισμούς όραμα, τη διαχείριση πλοίαρχος διαχείριση αλλαγών και τη σύλληψη των δεξιοτήτων. ημερήσιας διάταξης: Ενότητα 1: Βασικές αρχές Ενότητα 1: τεχνολογικό και νομικό περιβάλλον. Ενότητα 2: Εισαγωγή στο κοινωνικό μάρκετινγκ μέσων μαζικής ενημέρωσης. Ενότητα 3: Εισαγωγή στον κόσμο των μηχανών αναζήτησης Ενότητα 2: Διευθυντής της Κοινότητας Ενότητα 1: Διευθυντής της Κοινότητας. Ενότητα 2: Διευθυντής της Κοινότητας στο Facebook. Συνεδρία 3: Διευθυντής της Κοινότητας στο Twitter. Συνεδρία 4: Διευθυντής της Κοινότητας στο Instagram. Συνεδρία 5: Διευθυντής της Κοινότητας LinkedIn. Συνεδρία 6: Διευθυντής της Κοινότητας για το Google+. Ενότητα 3: Κοινωνική Media Manager Ενότητα 1: Κοινωνική Στρατηγική Media. Ενότητα 2: Κοινωνική Στρατηγική Media. Ενότητα 3: Διαχείριση των online φήμη. Συνεδρία 4: Digital Marketing. Συνεδρία 5: πιστότητας πελατών. Συνεδρία 6: Google Adwords I. Ενότητα 4: Ανάλυση Δεδομένων Ενότητα 1: Social Media Metrics. Ενότητα 2: Το Google Analytics I. Ενότητα 5: Δεξιότητες και Εργαλεία Ενότητα 1: δημόσια ομιλία. Ενότητα 2: Γραπτή ανακοίνωση Συνεδρία 3: Hootsuite. Συνεδρία 4: Buzz. ΕΡΓΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MASTER. Συνοδεύονται πάντα από εμπειρογνώμονα σας, δάσκαλο το έργο σας και το διευθυντή. Πρόσθετες πληροφορίες: Εκείνοι οι μαθητές που επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε μεγάλες εταιρείες. Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το Ίδρυμα Τριμερή. Κριτικές για φοιτητές: Αμαλία Λευκό Polo (2015) Το πρώτο πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι η διαδικτυακή πλατφόρμα είναι πολύ απλό και διαισθητικό. Όσο για το Master, το πρόγραμμα έχει ολοκληρωθεί, τα μαθήματα είναι καλά δομημένο block, οι πληροφορίες και το περιεχόμενο είναι πολύ καλό και το φόρουμ που κάθε υποκείμενο επιτρέπει τη συμμετοχή σε έναν απλό τρόπο, επίσης, κάθε εκπαιδευτικός ανταποκρίνεται με ευελιξία και θα τους καλέσει να συμμετάσχουν. Δημόσια ομιλία, Αποτελεσματικές Παρουσιάσεις, σε απευθείας σύνδεση φήμη, νομίζω ότι είναι υλικά που μπορούν να εφαρμοστούν σε μεγάλο βαθμό από κάθε εργάσιμη ημέρα. Δύο από τα θέματα που είναι πολύ ενδιαφέρει αυτό το κύριο είναι: Μέτρηση και στρατηγική, είναι απαραίτητη, και ένα θέμα για κάθε συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο και εργαλεία. Παρά το γεγονός ότι σε απευθείας σύνδεση που δεν αισθάνονται μόνοι, ανά πάσα στιγμή, υπάρχει ένας έλεγχος από κάθε δάσκαλο, υπάρχουν πρακτικά καθήκοντα, δοκιμές, αλλά είναι σταθερή είναι απολύτως αποδεκτό, και το πιο σημαντικό να μάθουν και αν μπορείτε να παίξετε πολύ καλύτερα. [-]

πλοίαρχος Web Analytics και μεγάλα δεδομένα

Διαδίκτυο Μερική παρακολούθηση 10 μήνες February 2017 Ισπανία Μαδρίτη

Η ψηφιακή αναλυτής και επιστημονικά δεδομένα είναι δύο από τα πιο απαίτησε σήμερα και τα επόμενα χρόνια προφίλ. Αυτό πλοίαρχος έχει ως στόχο δύο προφίλ επίπεδο διαχείρισης, όπως μεσαία στελέχη, τεχνικά χαρακτηριστικά, ανεξάρτητους επαγγελματίες, επιχειρηματίες, επιχειρηματίες, κλπ Με λίγα λόγια, κάθε επαγγελματία που θέλει να είναι ηγέτης στην ψηφιακή επιχείρηση ... [+]

Σε ποιους απευθύνεται: Η ψηφιακή αναλυτής και επιστημονικά δεδομένα είναι δύο από τα πιο απαίτησε σήμερα και τα επόμενα χρόνια προφίλ. Αυτό πλοίαρχος έχει ως στόχο δύο προφίλ επίπεδο διαχείρισης, όπως μεσαία στελέχη, τεχνικά χαρακτηριστικά, ανεξάρτητους επαγγελματίες, επιχειρηματίες, επιχειρηματίες, κλπ Με λίγα λόγια, κάθε επαγγελματία που θέλει να είναι ηγέτης στην ψηφιακή επιχείρηση. Στόχοι: Γνωρίζουν, κατανοούν και να εφαρμόζουν τις βασικές αρχές της κάθε εταιρείας, αλλά από τη σκοπιά της νέας αγοράς, ψηφιακή. Μάθετε να ερμηνεύσει τις συμπεριφορές που οι χρήστες βρίσκονται στο δίκτυο και ιδιαίτερα στην ιστοσελίδα μας, προκειμένου να προσαρμόσουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και την επιχείρησή σας σε ό, τι ζητούν οι χρήστες. Mastering τα πιο σημαντικά εργαλεία όπως το Google Analytics. Επίσης, να έρθουν σε επαφή με την πραγματικότητα των Big Data είναι μια ασταμάτητη πραγματικότητα που επηρεάζει τόσο τις επιχειρήσεις όσο και ιδιώτες. Να είσαι σε θέση να οικοδομήσει το δικό σας έργο και να πάρει χρηματοδότηση για αυτό. Επιπλέον, ένας αριθμός των παγκόσμιων στόχων για όλα τα προγράμματα που αποτελείται από: οδηγήσει αποτελεσματικά ομάδες, να μάθουν να προβούν σε στρατηγικές αποφάσεις, να αναπτύξει μια συνολική και χωρίς αποκλεισμούς όραμα, τη διαχείριση πλοίαρχος διαχείριση αλλαγών και τη σύλληψη των δεξιοτήτων. ημερήσιας διάταξης: Ενότητα 1: Βασικές αρχές Ενότητα 1: τεχνολογικό και νομικό περιβάλλον. Ενότητα 2: Εισαγωγή στην laanalítica. Ενότητα 3: Στόχοι και στρατηγική μιας ιστοσελίδας. Ενότητα 2: Αναλυτής Συνεδρία 1: Το Google Analytics I. Ενότητα 2: Το Google Analytics II. Συνεδρία 3: Analytics Adobe / Omniture. Συνεδρία 4: Comscore. Συνεδρία 5: Excel για τους αναλυτές. Ενότητα 3: Στατιστική και αναλυτικής μεθόδου Ενότητα 1: Social Media Analytics. Ενότητα 2: Αναλυτική στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Συνεδρία 3: Ποιοτική ανάλυση. Συνεδρία 4: Ποσοτική ανάλυση. Ενότητα 4: Big Data Ενότητα 1: Big περιβάλλον δεδομένων. Ενότητα 2: Αρχιτεκτονική Big Data. Συνεδρία 3: Ανάλυση των πληροφοριών και της γνώσης. Συνεδρία 4: Βασικές αρχές R γλώσσα και SQL. Ενότητα 5: Ψηφιακή Δεξιότητες Διαχείρισης Ενότητα 1: δημόσια ομιλία. Ενότητα 2: Συναισθηματική Νοημοσύνη. Συνεδρία 3: Ανακοίνωση για την ηγεσία. Συνεδρία 4: Αποτελεσματική παρουσιάσεις. ΕΡΓΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ MASTER. Συνοδεύονται πάντα από εμπειρογνώμονα σας, δάσκαλο το έργο σας και το διευθυντή. Πρόσθετες πληροφορίες: Εκείνοι οι μαθητές που επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε μεγάλες εταιρείες. Η εκπαίδευση αυτή μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το Ίδρυμα Τριμερούς Κριτικές για φοιτητές: Francisco Οβιέδο • Ποια είναι η καλύτερη πορεία; της ευελιξίας του χρόνου κατά την οργάνωση της μελέτης, η εφαρμογή των πρακτικών για να μάθουν τη γνώση και την ικανότητα να το συνδυάσετε με άλλες δραστηριότητες. κατάρτισης των εκπαιδευτικών, με μεγάλη εμπειρία, την εγγύτητα και την ταχύτητα στην επίλυση αμφιβολίες. • Τι μπορεί να βελτιωθεί; Ορισμένες τάξεις πάνω από το πρόσωπό / webinars κάνουν πρακτικές ασκήσεις. • Θα συνιστούσα το Master ή εμπειρογνωμόνων που κάνεις; Ναι Θα ήθελα να συστήσω, για το περιεχόμενο, από επαγγελματίες και η ευελιξία (το οποίο είναι πολύ σημαντικό). ΙΝΜΑ Bonilla • Ποια είναι η καλύτερη πορεία; Επαγγελματική εξόδου • Τι μπορεί να βελτιωθεί; Η επικοινωνία με κάποιους καθηγητές πιο ευέλικτη • Θα συνιστούσα το Master ή εμπειρογνωμόνων που κάνεις; Αν και έχω μόλις ξεκίνησε, ναι. Desiree Lopez • Ποια είναι η καλύτερη πορεία; Το περιεχόμενο του πλοιάρχου και την παρακολούθηση από τους καθηγητές • Τι μπορεί να βελτιωθεί; Δημιουργία ειδοποιήσεις όταν ένα μετοχών εταίρος κάτι στο φόρουμ • Θα συνιστούσα το Master ή εμπειρογνωμόνων που κάνεις; Νομίζω ότι συνιστάται ιδιαίτερα, αν και έχουν λίγο χρόνο. David Bello • "Το όνομά μου είναι ο David και εγώ θα συνιστούσα το Master in Web Analytics και Big Data Business School της Ισπανίας. Ο πλοίαρχος είναι πολύ πλήρης και έχει τόσο συγκεκριμένες και δημόσια μαθήματα ομιλίας και τα μαθήματα ηγεσίας, η οποία είναι απολύτως απαραίτητη για κάθε επαγγελματία και σήμερα. Επίσης, μου αρέσει πολύ η μεθοδολογία της μελέτης περίπτωσης, διότι επιτρέπει βαθύτερη γνώση μιας δυναμικής και διασκεδαστικό τρόπο. Αναμφίβολα όμως το πιο ενδιαφέρον μέρος είναι τα ζωντανά μαθήματα μπορείτε να δείτε την οθόνη του δασκάλου σας, καθώς εργάζεται με το αναλυτικό εργαλείο, επειδή είναι ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε πώς να το χρησιμοποιήσετε. Επίσης, μπορείτε να την ξαναδώ μετά την εικονική πανεπιστημιούπολη εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις. Τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, θα ήθελα να επισημάνω τη στενή σχέση του συνόλου του προσωπικού του σχολείου που θα σας καθοδηγήσει σε όλη τη διαδικασία της μάθησης. Μην σκεφτείτε δύο φορές, ενταχθούν στην Ισπανία Business School! " Salido Ernesto Galan "Η MAWBD, συνδυάζοντας τα δύο πεδία της τεράστια επαγγελματική προβολή ως Web Analytics και Big Data, που παρουσιάζονται σε μια μοναδική σειρά εκπαίδευσης, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να λύσει, μέσω της επιτυχούς σχηματισμού που λαμβάνεται μετά από την ίδια, διάφορες λύσεις Business Intelligence τυχόν επαγγελματική πρόκληση που θα πρέπει να πληρούν. Από τα πολλά highlights του Δασκάλου, θα τονίσει τον καινοτόμο χαρακτήρα της, με μια γενιά ακαδημαϊκών και επαγγελματιών του τομέα, η οποία θα διευκολύνει την άμεση και απευθείας πρόσβαση σε περιβάλλοντα δείκτες εργασία, την εξισορρόπηση της κατάρτισης τόσο σε θεωρητικό όσο και πρακτικό, όλα συνδέονται μια γενικευμένη δική ποιότητα της ζήτησης και της μάρκας διδάσκει το σχολείο. ποιότητας των εκπαιδευτικών, που συνδέονται μέσω διευθυντικές θέσεις σε περιβάλλοντα ψηφιακής εκπαίδευσης, σας βοηθά να αντιμετωπίσουν από μέρα σε πιθανές πραγματικές καταστάσεις στον επαγγελματικό σας τομέα. " [-]

Βίντεο

Qué es Spain Business School

Nuestra Escuela

Formación Spain Business School

Επικοινωνία

Spain Business School

Διεύθυνση Calle de Velázquez 12
28006 Madrid, Spain
Ιστοσελίδα http://www.spainbs.com/
Τηλέφωνο +34 917 19 10 00