Fondazione Accademia Di Comunicazione

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

&nbsp

Επικοινωνία Ακαδημία ιδρύθηκε στο Μιλάνο 7 του Νοεμβρίου του 1988 με στόχο τη δημιουργία μιας εκπαίδευσης, της έρευνας και της καινοτομίας για την οπτική επικοινωνία και την πειθώ (marketing, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, η γραφιστική και όλες τις τεχνολογίες που σχετίζονται με τις περιοχές αυτές επαγγελματικό).

&nbsp

9 Μαΐου, 2008 Το Ίδρυμα Ακαδημία γίνεται.

&nbsp

Η Ακαδημία της Communication Foundation από το νόμο εξαπλώνεται η καλλιέργεια της επικοινωνίας βασίζεται σε ηθικές αξίες, προωθεί και υλοποιεί την κατάρτιση στον τομέα των τεχνών και της επικοινωνίας, αυξάνει και υποστηρίζει τις επιχειρήσεις και τους ερευνητές στον τομέα αυτό.

&nbsp

Ανακοίνωση της Ακαδημίας Ίδρυμα έχει υιοθετήσει έναν κώδικα δεοντολογίας, σύμφωνα με το άρθρο 6 του νομοθετικού Διάταγμα 231/01, το οποίο ορίζει το σύνολο των αναγνωρισμένων, αποδεκτή και από κοινού κατά τη διάρκεια της επιχείρησης.

&nbsp

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα βασίζεται στην έννοια του «εργαστηρίου», είναι «το κατάστημα" ο τόπος όπου μεγάλωσε τα περισσότερα από τα επαγγελματικά κόσμο σήμερα - από τους πατέρες / μητέρες με την τελευταία γενιά των ιστορικών.


Τα επαγγέλματα της επικοινωνίας είναι στην πραγματικότητα γεννήθηκε στο γήπεδο, αλλάζοντας την πάροδο του χρόνου εν όψει των αλλαγών στην αγορά, τις επιχειρήσεις και ιδρύματα, κοινωνικές αξίες και τις ανάγκες των καταναλωτών.


Η μεθοδολογία του εργαστηρίου κάνει μια καλή επαγγελματική βάση γνώσεων, μια διανοητική μορφή ειδικά για την επικοινωνία και την ικανότητα να κάνουν, να γίνουν πραγματικές επαγγελματικές γνώσεις και τις δεξιότητες που απέκτησαν.

&nbsp

Για το σκοπό αυτό, η διαδικασία εκπαίδευσης της Ακαδημίας Communication Foundation προβλέπει τα εξής:

- Οι εκπαιδευτικοί, όλοι οι επαγγελματίες?
- Περιορισμένος αριθμός?
- Πλήρης απασχόληση όπως και σε κάθε εταιρεία?
- Δέσμευση των φοιτητών σε πραγματικές θέσεις εργασίας, σε άμεση επαφή με τις εταιρείες, δημόσιους φορείς και μη κερδοσκοπικές οντότητες.

&nbsp

Το έργο που εκτελούν οι μαθητές κατά τη διάρκεια των μαθημάτων Ακαδημία αποτελείται από προγράμματα επικοινωνίας, στρατηγικές μάρκετινγκ, διαφημιστικές εκστρατείες, graphic design, ιστοσελίδες για τους κυβερνητικούς οργανισμούς, ενώσεις και μη κερδοσκοπικές οργανώσεις και εταιρείες, γίνονται με την καθοδήγηση και επίβλεψη Επαγγελματική καθηγητές της Ακαδημίας.

&nbsp

Στο τέλος του μαθήματος, κάθε φοιτητής Ακαδημία διοργανώνει μια εξάμηνη τοποθέτηση σε μια εταιρεία ή οργανισμό, κατά την οποία ολοκληρώνεται η πρακτική εμπειρία που άρχισε κατά τη διάρκεια: οι μαθητές είναι πλέον σε θέση να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους.

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Masters στην αντισυμβατική Marketing & διαδραστική επικοινωνία

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 9 μήνες October 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Αντισυμβατική Μάρκετινγκ & Interactive ανακοίνωση έχει ως στόχο να αποκτήσει εκτεταμένες ικανότητες και να παρέχουν τα στοιχεία των γνώσεων και των δεξιοτήτων ... [+]

 

Master στο Marketing & Αντισυμβατική Διαδραστική Επικοινωνία

 

Το Master in Αντισυμβατική Μάρκετινγκ & Interactive ανακοίνωση έχει ως στόχο να αποκτήσει εκτεταμένες ικανότητες και να παρέχουν τα στοιχεία των γνώσεων και δεξιοτήτων που θα τους επιτρέψουν να διαχειριστεί το μάρκετινγκ και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες επικοινωνιών σε ένα ολοκληρωμένο τρόπο. Κατά τη διάρκεια του Master οι φοιτητές αποκτούν όχι μόνο τα εργαλεία και τις βασικές τεχνικές του παραδοσιακού μάρκετινγκ και επικοινωνίας, αλλά και τις μεθοδολογίες που σας επιτρέπουν να συνδυάζουν τη χρήση των μέσων όπως το καινοτόμο λογική που περιγράφεται στην εισαγωγή.... [-]


Master στην καλλιτεχνική διεύθυνση

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 9 μήνες September 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης απευθύνεται σε εκείνους που τα θέλουν όλα, αλλά, φυσικά, ήδη το δικό περισσότερες από τις τεχνολογίες που έχουν ήδη αποκτήσει τα βασικά γραφικά ... [+]

 

Master in Art Direction

 

Το όνειρο του που εργάζονται στη διαφήμιση δημιουργεί αυτό που ήταν κάποτε ονομάζεται "σύνθημα" - όπου η εικόνα ήταν απόρροια των λέξεων - και αυτό ήταν το όνειρο πολλών νέων ανθρώπων, αλλά μέχρι την έλευση της τεχνολογίας, αυτό το όνειρο θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μόνο για εκείνους που, εκτός από την δημιουργική και να αισθάνονται έλξη για τη συγκεκριμένη μορφή της τέχνης που είναι η διαφήμιση είχε τόσο ότι η καλή πλευρά, εκείνοι που θα μπορούσαν να βασιστούν. ... [-]


Master στο γραφικό σχέδιο

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 10 μήνες September 2017 Ιταλία Μιλάνο

Masters in Graphic Design δημιουργήθηκε από την ανάγκη να γεφυρωθεί το χάσμα που συχνά δημιουργείται μεταξύ της εκπαίδευσης που συνήθως διατίθενται στην αγορά και η ολοένα και πιο .... [+]

 

Masters in Graphic Design

 

Το Master in Graphic Design δημιουργήθηκε από την ανάγκη να γεφυρωθεί το χάσμα που συχνά δημιουργείται μεταξύ των προγραμμάτων κατάρτισης συνήθως διατίθενται στην αγορά και η ολοένα και πιο απαιτητική όσον αφορά τις δεξιότητες και την εμπειρία που έχει αποκτηθεί από τον επαγγελματικό κόσμο.

 

Αυτό είναι Graphic Designer, για μια φορά, χρησιμοποιώντας ένα ιταλικό όνομα, ένα επάγγελμα είναι τώρα πολύ περίπλοκη, αλλά ταυτόχρονα, εξαιρετικά δύσκολο. Οι εφαρμογές είναι πάντα αυτά που του οπτική γλώσσα, αν και ο τρόπος με τον οποίο τα μηνύματα μεταδίδονται έχουν εξελιχθεί και αλλάξει σημαντικά χάρη στα ψηφιακά μέσα. ... [-]


μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Copywriting

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 8 μήνες September 2017 Ιταλία Μιλάνο

Γράφοντας για τη διαφήμιση, δηλαδή, να κάνει ο κειμενογράφος, είναι ένα άγνωστο επάγγελμα για τους περισσότερους. Ήδη στο γυμνάσιο, αν σας αρέσει να γράφετε με αυτή την ώθηση δημιουργική μέσα ... [+]

Master στην Copywriting

Στόχος του Master είναι να δημιουργηθεί η νοοτροπία της διαφήμισης μπορεί να λειτουργήσει με σύμβολα και αλληγορίες για να l'ideazione και το σχεδιασμό τόσο των κειμένων των διαφημιστικών εκστρατειών, τόσο για την προετοιμασία κάθε άλλο είδος του κειμένου που ένα copywriter αντιμετωπίζει Οργανισμού.

Κατά το πρώτο μέρος του μαθήματος, το οποίο έχει ως στόχο να δημιουργήσει τη νοοτροπία της διαφήμισης, που εργάζονται σε σύμβολα και αλληγορίες, αποκτά κανείς το σωστό τρόπο να προσεγγίσουν τη διαφημιστική εκστρατεία, εκεί ασκείται στη δημιουργική γραφή και σε όλες τις μορφές της γράφει ένα copywriter είναι σήμερα αντιμετωπίζει στους οργανισμούς. Από τις πρώτες ημέρες, όταν μαθαίνει νοοτροπία και τις τεχνικές, έχουμε εμπλακεί στην υλοποίηση των εκστρατειών, αν και δεν έχει ακόμη τεθεί σε πλήρη κατοχή των εργαλείων. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει σαφής διαχωρισμός μεταξύ της ορθολογικής σκέψης και της πλάγιας σκέψης, η οποία θα μειώσει την αντίσταση και οι οποίοι, αναγκασμένοι από ανάγκη, όλοι παρέα, το συντομότερο αυτών ψυχική μοτίβα που περιλαμβάνουν το φόβο του παραβάτη. Το δεύτερο μέρος του μαθήματος έχει ως στόχο τη δημιουργία μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και ενώσεων αλήθεια διαφημιστικές καμπάνιες, και εργαστήρια για τις επιχειρήσεις? συμμετοχή σε εθνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς υπό την καθοδήγηση από τα μεγαλύτερα ιταλικά και αγγλικά creative directors, ώστε να μπορούν να σχηματίσουν ένα χαρτοφυλάκιο (βιογραφικό), ένα απαραίτητο εργαλείο για την είσοδο αυτό το συγκεκριμένο επαγγελματικό χώρο.... [-]


μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεων - πιστώνεται ASFOR

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 9 μήνες October 2017 Ιταλία Μιλάνο

Στόχος του Master είναι να εκπαιδεύσει ειδικούς του Marketing και Επικοινωνίας και offline, την προετοιμασία όλων των επαγγελματικών ρόλους στον κλάδο. [+]

Master σε Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Επιχειρήσεων - πιστώνεται ASFOR

 

Διάρκεια: από Οκτώβριος - Ιούλης Συμμετοχή: πλήρη απασχόληση από Δευτέρα έως Παρασκευή Μεθοδολογία: πολύ πρακτικό. Οι καθηγητές είναι επαγγελματίες του Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και offline? κατά τη διάρκεια του Master μαθητές εργάζονται σε πραγματικό στρατηγικές μάρκετινγκ και τα σχέδια επικοινωνίας απευθείας με τις εταιρείες και αποτιμώνται από το διαχειριστή της εταιρείας. Στάδιο : Στο τέλος του Master 6 μηνών οικοτροφείο της Εταιρείας ή / και του Οργανισμού Διαπιστεύσεις: Το Master είναι ένα αναγνωρισμένο ειδικό Μεταπτυχιακό ASFOR Το Master είναι διαπιστευμένο από την Περιφέρεια της Λομβαρδίας και του πιστοποιητικού δημόσιας απελευθέρωση των αρμοδιοτήτων, που ισχύει σε εθνικό και διεθνές έδαφος, πιστοποιεί επαγγελματική επάρκεια σύμφωνα με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τους κανονισμούς της ΕΕ. Οι μαθητές στο τέλος του Master μπορούν να εγγραφούν σε TP (Ιταλική Ένωση Advertising Professionals) χωρίς να χρειάζεται να περάσουν τις εξετάσεις που παρέχονται από την Ένωση. επιλογές Για να εγγραφείτε για το Master θα πρέπει να κάνετε ένα ραντεβού για μια συνέντευξη για δουλειά. Η επιλογή αποτελείται από: μια συλλογική συνάντηση ολοκληρώθηκε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο και τη μεθοδολογία κατάρτισης του Δασκάλου και τον προσανατολισμό σε εκπαιδευμένους επαγγελματίες? ένα άτομο συνεδρίασης της γνώσης και τα κίνητρα της επαλήθευσης? η ανάλυση του προγράμματος σπουδών ένα τεστ προσωπικότητας Αγγλικά γραπτή δοκιμασία στο ενδιάμεσο επίπεδο η πραγματοποίηση μιας σύντομης σχεδίου επικοινωνίας αποστολής, μετά τη συνάντηση, η γραπτή λόγους Επαγγέλματα που σχηματίζεται από τον Δάσκαλο Οι συμμετέχοντες στο Master αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για εκείνους που, στην εταιρεία ή / και οργανισμούς, είναι υπεύθυνος για Marketing, Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων, Διαχείρισης Λογαριασμών, Media Planning, Media Research, Web Marketing, ανακοίνωση σχετικά με την γραμμή υποτροφίες Το Ίδρυμα ανακοίνωση Ακαδημία προβλέπει τα εξής: επιχορήγηση 1 μελέτη για δωρεάν φοίτηση στο Μεταπτυχιακό επιχορηγήσεις για την κάλυψη μέρους των διδάκτρων για εκείνους των οποίων ακαθάριστο εισόδημα του νοικοκυριού είναι λιγότερο από € 60.000 ετησίως. Φοιτητικά δάνεια Φοιτητές που εγγράφονται στο Master είναι επιλέξιμες για φοιτητικά δάνεια τράπεζα που σας επιτρέπουν να ξεκινήσει τις πληρωμές σε ένα έτος από την έναρξη των μαθημάτων, με δόσεις έως και επτά χρόνια και ένα ποσοστό μόλις πάνω από 200 ευρώ το μήνα. σχέδιο μελέτης Προπαρασκευαστική φάση: Marketing, Στατιστική, Media, την επικοινωνία των επιχειρήσεων, Επιχειρηματικό Σχέδιο, την επικοινωνιακή στρατηγική, οργανωτικού σχεδιασμού, του προϋπολογισμού, το Office Suite, το Photoshop Τομείς της μελέτης Marketing: Ανάλυσης και Έρευνας Αγοράς, τρόπους ζωής και πρότυπα κατανάλωσης, Nielsen, Μάρκετινγκ, Στρατηγικού Μάρκετινγκ, Επιχειρησιακή Μάρκετινγκ, αντισυμβατικό Marketing, Trade Marketing, Ανάπτυξη του μάρκετινγκ και των νέων μέσων, Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ, Επιχειρηματικό Σχέδιο, την έρευνα και την ποσοτική , Media Planning, Digital Media (Εργαστήριο για επαυξημένης πραγματικότητας), E-Business, SEM & SEO, Mobile Marketing & Advertising, Ψηφιακή Branding, Direct Marketing, προαγωγές, χορηγίας, η τοποθέτηση προϊόντων, Εταιρική Μαρτυρίες Τομέας Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων: Δημόσιες Σχέσεις ως ένα σύστημα, Δημοσίων Σχέσεων και Εταιρικής Πολιτισμού, Μέσων Ενημέρωσης Σχέσεων, Τύπου, Γραφείο Τύπου Εργαστήριο Ψηφιακών PR, Εκδηλώσεις Οργάνωση και Διοίκηση, Εταιρικής Επικοινωνίας, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, την εσωτερική επικοινωνία, τη δημόσια ανακοίνωση, Κρίση Επικοινωνίας & Διαχείρισης , Οικονομικές επικοινωνία, επικοινωνία για το Όχι για το κέρδος, Εξεύρεσης Πόρων, Lobbying, Δημοσίων Υποθέσεων Περιοχή Λογαριασμού: Τρόπου ζωής και κατανάλωσης, την επικοινωνιακή στρατηγική, Λογιστική, Διαφήμιση (Εργαστήριο 1: Η διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού? Εργαστήριο 2: η δυναμική των ρόλων), Στρατηγικού Σχεδιασμού, Αντιγραφή της Κρίσης, διαφήμιση, Παραγωγή ήχου / βίντεο, Direct Marketing, Marketing Επικοινωνίας , ψηφιακή επικοινωνία, Ψηφιακή δημιουργικότητα, Digital Advertising, Ραδιόφωνο Παραγωγή TV Media Περιοχή: Media Information, Media Research, Ανάπτυξη του μάρκετινγκ και των νέων μέσων, ψηφιακών μέσων, τη στρατηγική και τα μέσα ενημέρωσης Σχεδιασμός, Διοίκηση ΜΜΕ Τεχνολογική εργαστήριο: Microsoft Office, Photoshop, InDesign, HTML, Flash, μοντάζ βίντεο... [-]


πτυχίο μάστερ στη Copywriting, που ειδικεύεται σε γλώσσες πολυμέσων

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 10 μήνες October 2017 Ιταλία Μιλάνο

Ως εκ τούτου, το πρόγραμμα σπουδών του Master είναι εξίσου πολύπλοκη, διότι βασίζεται στην έρευνα, την έρευνα και τα επιτεύγματα σε όλους τους τομείς στο "Σύστημα Επικοινωνίας». [+]

 

Μεταπτυχιακό στη Copywriting με ειδίκευση στη Multimedia Γλώσσες

 

Ο Δάσκαλος προέρχεται από την ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης της τέχνης στη γραφική περιοχή των αξιών της λέξης.

Στόχος είναι να επιτευχθεί δεξιότητες στη χρήση των εκφραστικών δυνητικού συγκροτήματος, στο οποίο η λέξη μπορεί να είναι τόσο σημάδι, ήχο, χρώμα, εικόνα, σε μια αρχιτεκτονική αδημοσίευτα μεταφορές, σύμφωνα με τις εφευρέσεις που επιτρέπονται από τα νέα ψηφιακά μέσα.... [-]