IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

IAAD Istituto D 'Arte Applicata e Σχεδιασμός

&nbsp

Το Istituto d'Arte Applicata e Design στο Τορίνο είναι γεννημένος το 1978 στην πρωτεύουσα του βιομηχανικού σχεδιασμού από την πρωτοβουλία μιας ομάδας επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της οπτικής επικοινωνίας και το σχεδιασμό του προϊόντος, να γίνει ένα σημείο αναφοράς για τα σχολεία, που αποτελούν και βιομηχανία.

&nbsp

Σχεδιασμός είναι ο πολιτισμός του σχεδιασμού, ένα σύστημα που μπορεί να συσχετίζονται με την παραγωγή με τους τελικούς χρήστες. Σχεδιασμός πρέπει να παρακολουθήσουν την έρευνα και την καινοτομία, δείχνοντας να δώσει την κοινωνική αξία και πολιτιστική σημασία για τα περιουσιακά στοιχεία και τις υπηρεσίες. Σχήμα και τη λειτουργία αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο για συνειδητό σχεδιασμό.

&nbsp

Από το έτος 2000 IAAD ανανεωμένη οδηγία για το προσωπικό της και να εστιάσει τις προσπάθειές της να καλύψει την απόσταση μεταξύ των φοιτητών και των ευκαιριών απασχόλησης (τέλος του έτους εξελίξεις διατριβή στο πλαίσιο εταιρικών σχέσεων με τις ιταλικές και διεθνείς επιχειρήσεις, που αποτελούν πρακτική άσκηση, τη δημιουργία των δημοσίων εκθέσεων).Το ινστιτούτο έχει εδραιωθεί ως ένα σημαντικό σημείο αναφοράς για τις επιχειρήσεις που ψάχνουν για τους υψηλά ειδικευμένους επαγγελματίες στο σχεδιασμό.

&nbsp

Το Ινστιτούτο ήταν το πρώτο ιταλικό σχολείο του σχεδιασμού που ενεργοποιείται "Body αυτοκινήτου Αρχιτεκτονική" Φυσικά, σήμερα γνωστό ως «σχέδιο Μεταφορές", το οποίο παρακολούθησαν φοιτητές από όλο τον κόσμο. Από το 2008 η «Μεταφορές Τμήμα Σχεδιασμού" είναι αφιερωμένο στη μνήμη του Andrea Pininfarina.

&nbsp

Οι υπηρεσίες της IAAD είναι οι εξής:

&nbsp

• Μεταφορές σχεδιασμός

• Βιομηχανικός σχεδιασμός

• Εσωτερικών & design επίπλων

• Διαφήμιση & graphic design

&nbsp

Ο πυρήνας του IAAD διδακτική βασίζεται στα εξής: σταθερό αριθμό μαθητών σε κάθε τμήμα, υποχρεωτική παρακολούθηση, πρακτική άσκηση και η συνεργασία με τις εθνικές και διεθνείς εταιρείες, δημόσια παρουσίαση των καλύτερων έργων με την παρουσία των επαγγελματιών και των δημοσιογράφων. Το διδακτικό προσωπικό, που υποστηρίζονται από επισκέπτες καθηγητές, αποτελείται κυρίως από επαγγελματίες που προέρχονται από τις εθνικές και διεθνείς "σύστημα σχεδιασμού".

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Master στο σχεδιασμό μεταφορών

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 10 μήνες May 2017 Ιταλία Τουρίνο

IAAD τμήμα του "Car Body Αρχιτεκτονικής" για πρώτη φορά στην Ιταλία άνοιξε στο Τορίνο το 1978. Από το 2008 έχει δικαίωμα στη μνήμη του Ανδρέα Pininfarina. [+]

IAAD Τμήμα "Αρχιτεκτονική Αυτοκίνητο Body" για πρώτη φορά στην Ιταλία άνοιξε στο Τορίνο το 1978. Από το 2008 έχει δικαίωμα στη μνήμη του Ανδρέα Pininfarina. Η εξειδίκευση στο σχεδιασμό Μεταφορές ασχολείται με τη μελέτη των κύριων μεταφορικών μέσων, με έμφαση στα συστήματα κινητικότητας και της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. Το Τορίνο είναι ο αδιαφιλονίκητος παγκόσμια πρωτεύουσα του σχεδιασμού αυτοκινήτων και ένα από τα κέντρα αριστείας στη διεθνή αυτοκινητοβιομηχανία: η μεγάλη ιταλική παραγωγή του Fiat, Lancia, Alfa Romeo και της Ferrari, ο σχεδιασμός της Giugiaro και Pininfarina, Bertone, της αυτοκινητοβιομηχανίας καινοτομία του Centro Ερευνητικό Fiat, οι ρομποτικές τεχνολογίες της DEA, Comau και Rambaudi, την καινοτομία του οξυγόνου (ηλεκτρική εναλλακτική λύση κινητικότητας), για να μην αναφέρουμε ένα τεράστιο δορυφορικό δραστηριότητες που εξυπηρετεί όχι μόνο η Fiat, αλλά σχεδόν όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη και τον κόσμο. Για να επιβεβαιωθεί αυτό σήμερα και κινεζικές εταιρείες σχεδιασμού επιλέγουν Τορίνο ως ευρωπαϊκή έδρα. Χάρη σε αυτή τη σημαντική αλυσίδα εφοδιασμού, IAAD Μεταφορές σχεδιαστικό τμήμα πλαισιώνεται από μια ομάδα σημαντικών εταιριών εταίρος τόσο των δημόσιων όσο και των ιδιωτικών, οι οποίες συμβάλλουν στην ενεργοποίηση των ερευνητικών έργων, ειδικές διαλέξεις, εργαστήρια και σεμινάρια, επισκέψεις σε επιχειρήσεις, εκπαιδευτικές δραστηριότητες και πρακτική εξάσκηση. ΣΤΟΧΟΙ MASTER IAAD είχαν πάντα ως στόχο την παροχή μιας καινοτόμου προσέγγισης στην εκπαίδευση: ο καλύτερος τρόπος για να γίνει επαγγελματίας στον τομέα των μεταφορών είναι να μαθητευόμενο να μάθουν από τους ειδικούς στον τομέα. Με αυτή την εικόνα, IAAD είναι το πρώτο ιταλικό πανεπιστήμιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που ειδικεύεται στο σχεδιασμό μεταφορών. Το έργο του σχεδιασμού γίνεται σε συνεργασία με τις συνεργαζόμενες εταιρείες IAAD που επιτρέπουν στους μαθητές να εφαρμόσουν στην πράξη αυτά που μελετούν σε ένα περιβάλλον πολύ κοντά σε αυτό που θα συναντήσει στον επαγγελματικό τομέα. IAAD σπουδές Master, χάρη σε αυτή την εκπαιδευτική φιλοσοφία, είναι μια τέλεια θερμοκοιτίδα για το ταλέντο του αύριο, ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες και τις τάσεις της αγοράς. Για την κατάρτιση νέων επαγγελματιών στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος, IAAD αναπλάθει το τι συμβαίνει στον επαγγελματικό κόσμο. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της μεθόδου IAAD είναι η συνεχής συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες του κλάδου για την υλοποίηση κοινών σχεδίων. Συγκλίνουσες στα σχέδια τόσο τις ανάγκες των συνεργαζόμενων εταιριών και των εκπαιδευτικών στόχων, δημιουργεί μια κατάσταση διπλά ευνοϊκό σχεδιαστές που φιλοδοξούν να έχουν την ευκαιρία να συνεργαστεί με τους ηγέτες της βιομηχανίας και αυτές οι αυτοί που μπορούν να παρακολουθούν τις μελλοντικές ταλέντα που πρέπει να περιλαμβάνονται στις εταιρείες τους. Το σύστημα αυτό επιτρέπει επίσης να προσομοιώσουν τις συνθήκες εργασίας σε ένα επαγγελματικό πλαίσιο: την εργασία με συγκεκριμένες προθεσμίες, διορθώνοντας τις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη, ακολουθώντας την ανατροφοδότηση του πελάτη, που εργάζονται σε ομάδες και τους στόχους. Σε αυτή τη διαδικασία, οι εκπαιδευτικοί είναι βασικά στοιχεία που αντιπροσωπεύει τη σχέση μεταξύ IAAD και της βιομηχανίας. Όλοι οι δάσκαλοι είναι επαγγελματίες στους αντίστοιχους τομείς της διδασκαλίας, γνωρίζουμε τις εταιρείες του κλάδου και ξέρουν τι χρειάζεται για τους νέους σχεδιαστές να είναι ανταγωνιστική στην αγορά. Οι μαθητές βρίσκονται σε Καθηγητές ένα πολύτιμο σημείο αναφοράς για τη βελτίωση και να κατανοήσουν ποιες πτυχές των επαγγελματικών τους δεξιοτήτων είναι να τελειοποιηθεί να εισέλθουν ως πρωταγωνιστές στον κόσμο της εργασίας. Κατά τη διάρκεια μια μεγάλη σημασία δίνεται στην παρουσίαση και διαγωνισμό μελετών, οι φοιτητές ενθαρρύνονται να κάνουν τις παρουσιάσεις του έργου τους, υποστηρίζονται συμμετέχουν στις εθνικές και διεθνείς διαγωνισμούς. Τα σχέδια πρέπει όχι μόνο να πληροί ένας σχεδιαστής υπέρ, αλλά θα πρέπει να είναι σε θέση να εκτιμηθεί και να κατανοηθεί από την κριτική επιτροπή των εμπειρογνωμόνων και του κοινού. ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ και των διαδικασιών εισδοχής // Προκαταρκτική Ενότητα Απόφοιτοι Βιομηχανικού Σχεδιασμού, Αυτοκίνητο Μηχανικών και συναφή θέματα, κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος στη Βιομηχανική και Μεταφορών Σχεδιασμός και τους υποψηφίους οι οποίοι έχουν αποκτήσει σημαντική επαγγελματική εμπειρία στον τομέα των μεταφορών μπορούν να έχουν πρόσβαση στην Προκαταρκτική Ενότητα. Η είσοδος είναι με την επιφύλαξη της αξιολόγησης της αίτησης, πρέπει να υποβάλλονται με επιστολή της αίτησης, το βιογραφικό σημείωμα και το χαρτοφυλάκιο. IAAD διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τους υποψηφίους, αν είναι απαραίτητο, μια συνέντευξη αυτοπροσώπως ή μέσω Skype. // Κύρια μονάδα Η πρόσβαση στην κύρια μονάδα από την Προκαταρκτική υπόκειται στην υλοποίηση των 60 πιστωτικές μονάδες ECTS των Προκαταρκτική ενότητας. Για την επίτευξη του 60 πιστωτικές μονάδες ECTS, οι φοιτητές θα πρέπει να αναπτύξει ένα σχέδιο εργασίας που θα παρουσιαστεί στο τελικό στάδιο της Προκαταρκτικής Module και το ξεπέρασμα των τεστ TOEIC. Οι μαθητές μπορούν να προσαρμόσουν τα προγράμματα σπουδών τους με τη συμμετοχή σε διαγωνισμούς, σεμινάρια και εργαστήρια για τη συλλογή επιπλέον πιστώσεις που είναι αναγκαίες για την αντιμετώπιση της Προκαταρκτική Ενότητα. Οι απόφοιτοι στις Μεταφορές Design ή που έχουν αποκτήσει σημαντική εμπειρία στην Μεταφορές Design ή μοντελοποίηση μπορεί να έχει πρόσβαση το Master Module. Η εισδοχή στην πορεία είναι και στις δύο περιπτώσεις είναι δυνατή μόνο με την έγκριση του συντονιστή του μαθήματος με βάση την αξιολόγηση των ακαδημαϊκών προσόντων, επαγγελματικό βιογραφικό και χαρτοφυλακίου. [-]

Μεταπτυχιακό στη νέα μέσα επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης σχεδιασμού

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 9 μήνες March 2017 Ιταλία Τουρίνο

IAAD Master in New Media και Interaction Design έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να συμπληρώσετε τα κενά του ισχύοντος εκπαιδευτικού συστήματος σχετικά με αυτό το πολύ στρατηγικό τομέα, απαντώντας στην αυξανόμενη ζήτηση από τις επιχειρήσεις, ιδιωτικές και δημόσιες οργάνωση για τους επαγγελματίες με συγκεκριμένες και διαφοροποιημένες δεξιότητες που συνδέονται με την ανάπτυξη και την οι νέες δυνατότητες του ψηφιακού κόσμου. [+]

Σύγχρονη κοινωνία κινείται πρώτα βήματα προς την κατεύθυνση "τεχνητή νοημοσύνη". Η έκφραση αυτή μπορεί να ακούγεται πομπώδης, αλλά η ουσία του φαινομένου μπορεί να συντεθεί με λίγα λόγια: πολλές κουραστικές δραστηριότητες που ζυγίζουν σήμερα κατά κύριο λόγο στην ανθρώπινη νοημοσύνη σταθερά μεταφέρονται στους υπολογιστές, οι οποίοι είναι τελικά σε θέση να διαβάσει την σημασιολογική έννοια των πρώτων πληροφοριών, δημιουργώντας ένα τεράστιο δίκτυο των παροχών και των κερδών. Σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, και τα "τεχνητά" ευφυΐας που αναπτύσσονται μέσα και από αυτές, είναι βαθιά αλλάζουν θέσεις εργασίας σε κάθε τομέα, σε κάθε επίπεδο. Πολλά νέα επαγγέλματα που αναπτύσσονται σε αυτό το σκηνικό, και δεν είναι μια περίπτωση που το μεγαλύτερο μέρος της χρηματοδότησης της ΕΕ που τοποθετούνται το 2014 και μετά, πρόκειται για μια «ψηφιακή ατζέντα». IAAD Master in New Media και Interaction Design έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να συμπληρώσετε τα κενά του ισχύοντος εκπαιδευτικού συστήματος σχετικά με αυτό το πολύ στρατηγικό τομέα, απαντώντας στην αυξανόμενη ζήτηση από τις επιχειρήσεις, ιδιωτικές και δημόσιες οργάνωση για τους επαγγελματίες με συγκεκριμένες και διαφοροποιημένες δεξιότητες που συνδέονται με την ανάπτυξη και τις νέες δυνατότητες του ψηφιακού κόσμου. Δάσκαλος στόχους και μέθοδο. Βασικός στόχος του Δασκάλου είναι να σχηματίσουν επαγγελματίες σε θέση να διαλέγεται μέσω ψηφιακών μέσων, οι οποίοι συμμορφώνονται με το "netiquette" και τις λεπτομέρειες της συμμετοχής της κοινότητας, και, πάνω απ 'όλα, είναι σε θέση όχι μόνο να υλοποιηθεί η ολοκληρωμένη πλατφόρμα ή μια ψηφιακή εκστρατεία μάρκετινγκ, αλλά και για την αξιολόγηση Οι δυνατότητες απόδοσης και την ανάπτυξή τους. Του Δασκάλου φιλοδοξία είναι να λειτουργήσει ως κόμβος καινοτομίας, μια θέση στην οποία φιλοδοξούν επικοινωνιολόγοι μπορούν να εκπαιδευτούν σε μια συνεχή εναλλαγή μεταξύ των θεωρητικών, πρακτικών και στην πειραματική φάση, επιτρέποντας την κατανόηση και τη διαχείριση όλων των σταδίων του νέου σχεδιασμού των μέσων ενημέρωσης. Για να εκπαιδεύσει τους νέους επαγγελματίες, IAAD αναδημιουργεί ένα επαγγελματικό περιβάλλον στις διδακτικές σχέδιο. Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της μεθόδου IAAD είναι η συνεχής συνεργασία με τους ειδικούς τομεακούς εταιρείες και τις επιχειρήσεις προκειμένου να υλοποιηθεί δεσμεύονται έργα. Τόσο οι επιχειρήσεις όσο ανάγκες των επιχειρήσεων εταίρων και τις απαιτήσεις διδασκαλίας IAAD συγκλίνουν σε αυτά τα έργα, δημιουργώντας μια κατάσταση που είναι διπλά θετικό: επίδοξους σχεδιαστές έχουν την ευκαιρία να συνεργαστεί με εταιρείες που είναι ηγέτες στους κλάδους και τις επιχειρήσεις τους μπορούν να παρακολουθούν και να επενδύσουν για το μέλλον ταλέντο. Το σύστημα αυτό επιτρέπει επίσης να προσομοιώσουν τις συνθήκες εργασίας σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον: οι εργασίες διεξάγονται υπό συγκεκριμένες προθεσμίες, διορθώνοντας τα έργα κατά τη διάρκεια της φάσης εκτέλεσης τους, ακολουθώντας ανατροφοδότηση των πελατών, μέσα από την ομάδα και ο στόχος-προσανατολισμένη δουλειά. Ο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα διαρθρώνεται σε τρεις μακρο περιοχές. Ένα επικεντρώνεται στην ειδικά «δημιουργική» δεξιότητες (τεχνικές δημιουργικότητας, την καλλιτεχνική διεύθυνση στο New Media περιβάλλοντα, Επιμέλεια Περιεχομένου στο New Media περιβάλλοντα, πλατφόρμες Web Design, Mobile App Σχεδιασμός, οπτικοακουστικών μέσων Σχεδιασμός, Digital PR & Social Media Networking), ένα άλλο για το πολιτιστικό και ενημερωτικό φόντο απαραίτητο για όσους επιθυμούν να εκτελέσουν αυτά τα νέα επαγγέλματα (Ψηφιακή Οικονομία Κοινωνιολογική Μοντέλα, Ιστορία των Νέων Μέσων, Digital Marketing Models, Big Data & Διαδίκτυο των πραγμάτων), και η τρίτη σχετικά με τις τεχνικές δεξιότητες και ικανότητες (User Interface Design, Έργο Ανάπτυξη Τεχνικές, Πλατφόρμες Web Development, Mobile App Ανάπτυξης, Edge Interactive Technologies). Μια ισχυρή έμφαση δίνεται επίσης και στην τεχνολογίες του Σημασιολογικού (Σημασιολογικό Ιστό, Semantic Μηχανική, Οντολογία Ανάπτυξη Εφαρμογών) αντιπροσωπεύει την κορύφωση και την εκπλήρωση όλων των διδακτικών διαδρομή. Αυτές οι ειδικότητες που διδάσκονται και να εξετάζονται σε βάθος, όχι μόνο από θεωρητική-εννοιολογική άποψη, αλλά και κοιτάζοντας την πραγματική εφαρμογή τους στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, το μάρκετινγκ (Ε & Α, το σχεδιασμό, τη διαφήμιση), εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα. Οι μαθητές θα κληθούν όχι μόνο να αναγνωρίζουν τις επιχειρηματικές πτυχές του έργου, αλλά και για να αποκτήσουν τις δεξιότητες μάρκετινγκ για την προώθηση εαυτό τους - απαραίτητη για να παρουσιάσει και να εξηγήσει τα έργα και τα ταλέντα του. Παρουσιάσεις και τους διαγωνισμούς είναι μια πολύ καλή κατά τη διάρκεια του Master. Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να προετοιμάζουν παρουσιάσεις για το έργο τους και να υποστηρίζονται συμμετοχή σε διεθνείς και εθνικούς διαγωνισμούς. Κύρια μονάδα - τρεις μακρο περιοχές Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Στα νέα μέσα μαζικής ενημέρωσης, είναι πολύ δύσκολο να διαχωριστεί η πραγματική φάση σχεδιασμού (graphic design, σχεδιασμός διεπαφής) από την ανάπτυξη εφαρμογών. Αυτός είναι ο λόγος που ο Δάσκαλος αντιμετωπίζει αυτές τις δύο ικανότητες που conjunctly, η μείωση τους κατά είδος μέσου επικοινωνίας: πλατφόρμες web, mobile εφαρμογών και οπτικοακουστικά μέσα. Digital PR Πολλά νέα επαγγέλματα, επικεντρώνεται περισσότερο στο περιεχόμενο πολυμέσων από ό, τι για την εμφύτευση των τεχνικών λύσεων, ακμάζουν στα νέα μέσα: κοινότητα και την κοινωνική του Media Manager, επαγγελματική blogger, διαχειριστής e-φήμη, πρόγραμμα επεξεργασίας ιστοσελίδων transmedia, όλα γραμμής διαφημιζόμενος, κ.λπ. Ρόλοι και κατά συνέπεια διαφορετικές αποχρώσεις εργασίας αφθονούν. Το Master επιτρέπει να αποκτήσουν εξοικείωση με τις βασικές δεξιότητες που εμπλέκονται: συγκριτικής ανάλυσης, ψηφιακή μετρική ανάλυση, σε πραγματικό χρόνο παρακολούθηση, την επιλογή επιρροή και μίσθωση κ.λπ. Σημασιολογικό, Big Data & Διαδίκτυο των Πραγμάτων Σημασιολογικές τεχνολογίες επιτρέπουν στους υπολογιστές να διαβάσετε το νόημα των μηνυμάτων και στη συνέχεια δράσουμε ή να αντιδράσουμε αναλόγως. Μεταξύ άλλων, δύο αξιόλογες υποτροπές λαμβάνουν χώρα: είναι δυνατόν να παρακολουθούν και να αναλύουν τεράστιες ροές των πληροφοριών, συχνά διαφορετικής προέλευσης και τη μορφή, για να αποκτήσουν νέες στατιστικές πληροφορίες (μεγάλα δεδομένα), και συνδέστε όλο το δίκτυο των υπολογιστών που θα τους επιτρέπουν να επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν χωρίς την ανάγκη ανθρώπινης παρέμβασης (διαδίκτυο των πραγμάτων). Ο πλοίαρχος αφιερώνει πολλές διδακτικών πόρων σε αυτούς τους κλάδους της γνώσης. Κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους IAAD θα οργανώσει διδακτικές επισκέψεις σε επιχειρήσεις, εκθέσεις και μουσεία, ειδικά εργαστήρια, συναντήσεις με επαγγελματίες επιφανείς τομέα (δυνατό κόστος θα είναι εις βάρος του μαθητή). ΣΧΟΛΗ Οι επαγγελματίες που εργάζονται στους αντίστοιχους τομείς ακαδημαϊκό θέμα, οι οποίοι γνωρίζουν τους κύριους παράγοντες του κλάδου και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να είναι ανταγωνιστικές στην αγορά εργασίας, συνθέτουν IAAD διδακτικό προσωπικό. Ομιλητές θα είναι καθοριστικής σημασίας για να βοηθήσει τους μαθητές να βελτιώσουν και να κατανοήσουμε ποια πρέπει να τελειοποιηθεί για να εισέλθουν στην αγορά εργασίας με ένα προβάδισμα πτυχές του επαγγελματισμού του. Συνεισφορές της αριστείας IAAD πιστεύει στην αξία της πολιτιστικής και βιωματική μόλυνση, ανοίγοντας τις πόρτες του πανεπιστημίου σε επαγγελματίες γνωστά σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, εμπειρογνώμονες, οι οποίοι συμβάλλουν στην διδακτική, που οδηγεί εργαστήρια, σεμινάρια και διαλέξεις. Οι μαθητές θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με «γκουρού» του τομέα, οι οποίοι θα ενταχθούν IAAD σχολή ως επισκέπτες καθηγητές. Προϋποθέσεις και διαδικασία εισαγωγής. Προκαταρκτική ενότητα Προκαταρκτική μπορεί να προσεγγιστεί από πτυχιούχους και μεταπτυχιακούς φοιτητές στην Επιστήμη των Υπολογιστών, Οικονομίας, Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Επιστήμες της Επικοινωνίας, των Φιλελευθέρων Τεχνών, Επιστημών της Αγωγής, καθώς και επαγγελματίες που αναζητούν μια εξειδίκευση στα νέα μέσα. Η είσοδος εξαρτάται από την αξιολόγηση της υποψηφιότητας, η οποία θα πρέπει να υποβληθούν σε βάθος μια συνοδευτική επιστολή, βιογραφικό σημείωμα και το χαρτοφυλάκιο. IAAD διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τον υποψήφιο, όταν κρίνεται απαραίτητο, μια πρόσθετη συνέντευξη στα κεντρικά γραφεία ή μέσω Skype. Κύριων μονάδων Η είσοδος στο Μάστερ από Προκαταρκτικές εξαρτάται από το θετικό αποτέλεσμα των εξετάσεων που αναλαμβάνονται στο πλαίσιο της προκαταρκτικής. Η πρόσβαση στο Master είναι δυνατή μόνο με την άδεια του Συντονιστή με βάση την αξιολόγηση των ακαδημαϊκών τίτλων, επαγγελματικό πρόγραμμα σπουδών και χαρτοφυλακίου. Διαδικασία εισδοχής Οι αιτήσεις πρέπει να υποβληθούν μέσω e-mail ή παραδοσιακού ταχυδρομείου. Οι αιτήσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν αυτά τα έγγραφα: - Βιογραφικό Σημείωμα - Συνοδευτική επιστολή - Χαρτοφυλάκιο Το Master Συντονιστής, επικουρούμενο από τον ακαδημαϊκό συμβούλιο που ανήκει στο τμήμα Communication Design, θα κοινοποιήσει τα αποτελέσματα των εφαρμογών. IAAD διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τον υποψήφιο, όταν κρίνεται απαραίτητο, μια πρόσθετη συνέντευξη στα κεντρικά γραφεία ή μέσω Skype. [-]

Μεταπτυχιακό στη φωτογραφία για την επικοινωνία

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 9 μήνες March 2017 Ιταλία Τουρίνο

Ο κύριος σκοπός της ενότητας του Δασκάλου είναι να αναπτυχθεί μια νέα γενιά των επαγγελματιών που είναι σε θέση να φανταστεί κανείς, το σχεδιασμό, την κατασκευή και την εξάπλωση όραμά τους με όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την αντιμετώπιση της ρευστότητας της αγοράς. [+]

Παρά το γεγονός ότι είναι σχετικά πρόσφατη ανακάλυψη, η φωτογραφία έχει περάσει από διαφορετικές εξελίξεις αλλάζοντας τον εαυτό του και τον κόσμο γύρω του. Από τη μία πλευρά, αυτό μας βοήθησε να κατανοήσουμε καλύτερα τις πολλές εκφάνσεις της πραγματικότητας. Από την άλλη πλευρά, η φωτογραφία έχει ανισόρροπος βεβαιότητές μας για να αποκαλύψει μια μεταφυσική εσωτερικό κόσμο. Με την έλευση της ψηφιακής φωτογραφίας, εργασίας του φωτογράφου από την πρωτοποριακή αλχημεία στα σπάργανα, σε προηγμένες υπολογιστικές σήμερα - έχει υποστεί μια διαδικασία εκδημοκρατισμού που έχει διευρύνει τη βασική βάση δεξιοτήτων και έθεσε τον πήχη των προσδοκιών στην κορυφή. Για να είναι ένας εξαιρετικός επαγγελματίας φωτογράφος σήμερα δεν απαιτεί μόνο τεχνικές γνώσεις που έχει στη σκοποβολή και την εκτύπωση, αλλά και μια ευρύτερη ευαισθητοποίηση του συνόλου των δημιουργικών και παραγωγικών της διαδικασιών. Εξοικείωση με όλες τις τεχνολογικές πτυχές (γυρίσματα, μοντάζ, post production, παρουσίαση, διανομή), τις διάφορες περιοχές και τα συνδεδεμένα μέρη που εμπλέκονται δεν είναι αρκετά για να καλύψουν τις ανάγκες της αγοράς. Η δημιουργικότητα και ο σχεδιασμός του περιεχομένου είναι η διαφορά ανάμεσα στο ρόλο ενός ανθρώπου που απλά κάνει τη δουλειά και ενός πιθανού creative director. Μια ολιστική προσέγγιση είναι συνεπώς απαραίτητο να τον εαυτό του ως κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου. Περιεχόμενο και τους στόχους Ο κύριος σκοπός της ενότητας του Δασκάλου είναι να αναπτυχθεί μια νέα γενιά των επαγγελματιών που είναι σε θέση να φανταστεί κανείς, το σχεδιασμό, την κατασκευή και την εξάπλωση όραμά τους με όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την αντιμετώπιση της ρευστότητας της αγοράς. Οι πιο έμπειροι φωτογράφοι προσέλαβε, όχι μόνο ως τεχνικοί εμπειρογνώμονες, αλλά ως πραγματικό creative directors. Υπό το πρίσμα αυτό, είναι σαφές ότι μια διεπιστημονική προσέγγιση είναι ο κύριος στόχος. Η ικανότητα να κατανοούν και να ελέγχουν τις διάφορες πτυχές της παραγωγής. Ομοίως, ο κύριος στόχος του μαθήματος είναι να αναπτύξει το δημιουργικό επαγγελματία που είναι σε θέση να εκφράσουν το όραμά τους, ενώ είναι σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη, αντιμετωπίζοντας έτσι το διαχωρισμό μεταξύ του καλλιτέχνη και του τεχνικού εμπειρογνώμονα. ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ και των διαδικασιών εισδοχής // Προκαταρκτική Ενότητα Οι υποψήφιοι που έχουν υψηλό κίνητρο, έχουν ήδη μια κατανόηση του φωτογραφικού εξοπλισμού και το δικό τους όραμα, αλλά είναι πρόθυμη να αυξήσει την κρίσιμη επίγνωση του εαυτού τους και των γνώσεων των φωτογραφικών εργαλείων, μπορούν να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική μονάδα Προκαταρκτικές. // Κύρια μονάδα Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην ενότητα Master από το Προκαταρκτικά, όλοι εξετάσεις στο τελευταίο πρέπει να περάσει και 60 ECTS πρέπει να επιτευχθεί με τον τρόπο που περιγράφεται παραπάνω. Απευθείας πρόσβαση στην ενότητα του Δασκάλου είναι δυνατή μόνο με την έγκριση του συντονιστή του μαθήματος με βάση την αξιολόγηση των ακαδημαϊκών προσόντων, επαγγελματικό πρόγραμμα σπουδών και χαρτοφυλακίου. [-]

πλοίαρχος στο εσωτερικό αρχιτεκτονική για τις επιχειρήσεις των ενδιαιτημάτων

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 9 μήνες March 2017 Ιταλία Τουρίνο

Σχεδιασμός βιώνει μια περίοδο έντονης δυναμικής και της ανάπτυξης. Η ραγδαία εξέλιξη των μεθόδων παραγωγής και τρόπους ζωής απαιτεί όλο και περισσότερο την προσαρμοστικότητα και την καινοτομία. Πρόβλεψη και την τόνωση της αλλαγής έχουν γίνει κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα, η οποία αποτελεί κινητήρια δύναμη για την αλλαγή και την πραγματοποίηση σύγχρονων οικονομιών. [+]

Σχεδιασμός βιώνει μια περίοδο έντονης δυναμικής και της ανάπτυξης. Η ραγδαία εξέλιξη των μεθόδων παραγωγής και τρόπους ζωής απαιτεί όλο και περισσότερο την προσαρμοστικότητα και την καινοτομία. Πρόβλεψη και την τόνωση της αλλαγής έχουν γίνει κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα, η οποία αποτελεί κινητήρια δύναμη για την αλλαγή και την πραγματοποίηση σύγχρονων οικονομιών. Οι παραδοσιακών κλαδικών ορίων κατακλυσθεί από την ανάγκη για μεγαλύτερη αλληλεπίδραση, ικανότητα να εργάζονται σε ομάδες και τη μεταφορά τεχνολογίας. Οι σχεδιαστές είναι τώρα υποχρεωμένος να γνωρίζει νέες δεξιότητες σχεδιασμού και τρόποι ανταλλαγής πληροφοριών, καθώς έχουν βελτιωμένη ικανότητα να ακούει τις ανάγκες των πελατών. Από την άλλη πλευρά, παρέχει στους σχεδιαστές με νέες ευκαιρίες για να αντλήσει από τον πλούτο της παραδοσιακής γνώσης, αλλά ακόμη χωρίς την επίσημη όρους ή υποχρεώσεις στυλ. Ακόμα και όταν εφαρμόζεται σε αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων, ο σχεδιαστής θα πρέπει να είναι σε θέση να κάνουν χρήση των νέων δεξιοτήτων για την οριοθέτηση διαχωρισμένα επαγγέλματα, οι τυπικές της αρχιτεκτονικής. Ο τρόπος πώλησης «πωλήσεις» έχει αλλάξει κυρίως λόγω της διάδοσης του «online shopping» και το αποτέλεσμα της μαζικής διανομής. Νέες μορφές των κοινών κατανάλωσης έχουν συσταθεί και εμπορικούς χώρους πλέον να αναλάβουν νέες μορφές και λειτουργίες. Όπως και σε πολλούς άλλους τομείς, δεν είναι ομοιόμορφη γραμμικών μετασχηματισμών αλλά μάλλον συνυπάρχουν αντιφατικά φαινόμενα σε πολύ διαφορετικές περιπτώσεις. Οι τοπικές επιχειρήσεις έχουν επιβιώσει μαζική διανομή, επειδή τα αγαθά «μηδέν χιλιόμετρα» που εμφανίζεται δίπλα-δίπλα με τα εμπορεύματα που προέρχονται από άλλες ηπείρους. Ακόμη και το κατάστημα κάτω από το σπίτι σας δεν είναι άτρωτος από την απευθείας σύνδεση φαινόμενο αγοράς. Κάθε τομέας της βιομηχανίας έχει αναπτύξει ένα μείγμα από τεχνολογίες και διαδικασίες που ο σχεδιαστής πρέπει να είναι σε θέση να γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν και στον οποίο το σχέδιο πρέπει να προσαρμοστεί για να. Η ίδια η έννοια της ιδιοκτησίας και της πώλησης τίθεται εν αμφιβόλω, προς όφελος άλλων μορφών της πρόσβασης σε αγαθά και υπηρεσίες. Η «εμπειρία» του προϊόντος παραμένει θεμελιώδης, ακόμα και όταν ο πλειστηριασμός δεν είναι «επί τόπου», έχει καταστεί ακόμη πιο σημαντικό να μεταδώσει το άυλες αξίες, αφήγηση και συμβόλων που σχετίζονται με τα εμπορεύματα. Η δημιουργικότητα, όταν εφαρμόζεται επίσης σε ένα πολύπλοκο ζήτημα όπως οι εμπορικοί χώροι μπορεί μερικές φορές να αποδοθεί σε ένα πρόγραμμα λογισμικού για την παρακολούθηση μιας αποστολής, όπως σε μια διεπαφή για τη διαχείριση σε μια ηλεκτρονική αίτηση των επιχειρήσεων ή ενός διαδραστικού πληροφοριακού συστήματος, αλλά σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να στοχεύουν να πάρει πλεονέκτημα των νέων γνώσεων / συστήματα για να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα της διαδικασίας. ΣΤΟΧΟΙ MASTER Υπάρχουν 3 βασικοί στόχοι. Για τη μετάδοση στοιχείων που χαρακτηρίζουν την ιταλική "στυλ" στο εσωτερικό σχεδιασμό με την ανάλυση των έργων από τους κύριους αρχιτέκτονες του εικοστού αιώνα. Για να αναλύσει τα στοιχεία πλαισίου, επίσης, τεχνολογικές και πολιτιστικές καινοτομίες που έχουν βαθιά αλλαγή της σχέσης μεταξύ των βασικών προϊόντων και των καταναλωτών. Σε αυτή την ενότητα πέρα ​​από την εξέλιξη των στρατηγικών κατανάλωσης, οι μαθητές θα έχουν σε βάθος μελέτη της σχέσης μεταξύ μιας πόλης στο σύνολό της και των εμπορικών λειτουργιών της από τα αστικά, κοινωνιολογικές και ανθρωπολογικές απόψεις. Στο πλαίσιο αυτό, ορισμένα μαθήματα θα είναι αφιερωμένο στη βασική κατανόηση του ηλεκτρονικού εμπορίου δίνεται στο δίκτυο μια φυσική προέκταση του εμπορικού χώρου, ακόμη και αν δεν καλύπτονται ρητά στον τομέα του interior designers. Τέλος, θα επιδιώξει να εμπλουτίσει το τεχνικό υπόβαθρο του σχεδιαστή είναι με παραπομπή στις τεχνικές σχεδιασμού και την επαγγελματική πρακτική και τεχνολογικές γνώσεις και νέα υλικά όπως η ανάγκη να επικεντρωθεί αμέτρητες διαδικασίες σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό των εμπορικών εγκαταστάσεων για όπου θα πρέπει να είναι πολύ εξοικειωμένοι με τα εργαλεία των διαδικασιών και των πόρων του σχεδιασμού και πώς να τα μοιραστείτε με την ομάδα εργασίας. Ξεκινώντας από την ανάλυση των αναγκών για την εφαρμογή του ό, τι είχε προγραμματιστεί, κάθε φάση του έργου θα πρέπει να συστηματοποιηθεί και καλύτερα δομημένο, ώστε να διευκολυνθεί η ομαδική εργασία και την ορθολογικότητα της διαδικασίας σχεδιασμού και κατασκευής? από τη σύγκριση με τον πελάτη, για την προμήθεια για τη διαχείριση των καιρών και τους τρόπους κατασκευής. MASTER ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ Federico De Giuli Γεννημένος το 1966, ο Federico De Giuli είναι αρχιτέκτονας και ασχολείται με αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και τη διαχείριση του έργου της αποκατάστασης. Αυτός είναι ο συνεργάτης και διευθυντής της εταιρείας DORAPAL Spa που ασχολείται με την επιχειρηματική της ανάπτυξης ακινήτων και της αποκατάστασης. Για χρόνια έχει δημοσιεύσει το περιοδικό Cluster για τα θέματα της πόλης του σχεδιασμού και της καινοτομίας. Αυτός είναι ο συντονιστής της επιστημονικής επιτροπής του IAAD και σύμβουλος του Δείκτη της Δανίας. ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ και των διαδικασιών εισδοχής // Προκαταρκτική Ενότητα Προκαταρκτική Module μπορεί να προσεγγιστεί από πτυχιούχους και μεταπτυχιακούς φοιτητές στην Αρχιτεκτονική και επαγγελματίες που αναζητούν μια εξειδίκευση στον εσωτερικό σχεδιασμό. Η είσοδος εξαρτάται από την αξιολόγηση της υποψηφιότητας, η οποία θα πρέπει να υποβληθούν μέσω μιας συνοδευτικής επιστολής, βιογραφικού σημειώματος και χαρτοφυλακίου. IAAD διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τον υποψήφιο, όταν κρίνεται απαραίτητο, μια πρόσθετη συνέντευξη στα κεντρικά γραφεία ή μέσω Skype. // Κύρια μονάδα Η είσοδος στην κύρια μονάδα από την Προκαταρκτική εξαρτάται από το θετικό αποτέλεσμα των εξετάσεων που αναλήφθηκαν κατά Προκαταρκτικές. Η πρόσβαση στο Master είναι δυνατή μόνο με την άδεια του Συντονιστή με βάση την αξιολόγηση των ακαδημαϊκών τίτλων, επαγγελματικό πρόγραμμα σπουδών και χαρτοφυλακίου. [-]

Βίντεο

IAAD

Επικοινωνία

IAAD

Διεύθυνση Via Pisa 5
Turin Italy
Ιστοσελίδα http://www.iaad.it/
Τηλέφωνο +39 011 548868