IED – Istituto Europeo di Design Florence

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Φλωρεντία μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα από τον κόσμο πιο σημαντική καλλιτεχνική και πολιτιστική κληρονομιά, αλλά είναι επίσης μια πόλη με μακρά ιστορία στο ιταλικό ντιζάιν.

Βρίσκεται στην καρδιά του ένα σπίτι περιοχής σε μεγάλες αριστείας κατασκευής που έχει δώσει Φλωρεντία μια αξιοζήλευτη διεθνή φήμη σε τομείς που κυμαίνονται από τη μόδα και την καλλιτεχνική δεξιοτεχνία για το σχεδιασμό και την τεχνολογική καινοτομία.

Σε μια τέτοια ασύγκριτη μέρος για όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν τη σύγχρονη τέχνη και την καινοτομία, IED επικεντρώνεται σε μεθόδους για την ενίσχυση των πλεονεκτημάτων της διαπλοκή τοπική τεχνογνωσία με όλους τους διαφορετικούς πολιτισμούς συναντώνται.

Η θετική σχέση μεταξύ της υψηλής ποιότητας καλλιτεχνική δεξιοτεχνία και τη βιομηχανία είναι ένα παραδοσιακό χαρακτηριστικό της ποιότητας της παραγωγής στη Φλωρεντία και τη γύρω του.

IED Φλωρεντία αντιπροσωπεύει αυτή την ειδική σχέση που, όταν εφαρμόζονται στην εκπαίδευση, μεταφράζεται σε ανάμειξη όλα αυτά skills- τόσο των παλαιών όσο και contemporary- που βρίσκονται στη βάση των νέων επαγγελμάτων.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
  • ιταλικός

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Masters In Design - Καινοτομία και προϊόντων για την ανώτερη χειροτεχνία

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες March 2017 Ιταλία Φλωρεντία

Το Master in Design - Καινοτομία και προϊόντων για τα υψηλής Τεχνών στοχεύει να αναπτύξει στο μέλλον Designer κατανόηση του προϊόντος σκάφος ως σύντηξη των εμπειριών που προέρχονται από την παράδοση (δεξιότητες) και των καινοτόμων διαδικασιών για την αριστεία »σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στο Ιταλία. " Επικεντρώνεται στις γνώσεις και τις δεξιότητες κατανόησης (γνώση και κατανόηση) του προϊόντος, ενσώματων και άυλων αξιών της και της εφαρμοζόμενης αξίας της παραγωγής της αριστείας (εφαρμογή της γνώσης και της κατανόησης). Το γνωστικό υπόβαθρο χρησιμεύει ως απαραίτητη βάση για την ανάπτυξη των σχεδιαστών που ειδικεύονται σε High δεξιότητες Craft που σχετίζονται με τον στρατηγικό σχεδιασμό, την εκ νέου σχεδιασμό ή de novo σχεδιασμό των προϊόντων που εκφράζουν νέες δημιουργικές ενέργειες εντός των κατασκευή συνοικίες της αριστείας. [+]

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «διδάσκεται στα ΙΤΑΛΙΚΗ Σε ποιους απευθύνεται: Ο Master in Design - Καινοτομία και προϊόντων για τα Υψηλά Χειροτεχνία Είναι ανοιχτό σε υποψηφίους που έχουν έναν τίτλο του επιπέδου, διάρκειας τριών ετών, στους τομείς της Αρχιτεκτονικής, Μηχανικής, Fashion and Design. Κατά την εισαγωγή αποτιμώνται κυρίως τη στάση σε εργαστηριακή μελέτη, γνώση / περιέργεια από τα υλικά και πρώτες ύλες. Απαιτεί γνώση της παράδοσης του μαθήματος γλώσσας ισοδύναμο με το επίπεδο Β2 (ΚΕΠΑ). Ο Master in Design - Καινοτομία και προϊόντων για τα Υψηλά Χειροτεχνία προσφέρει μια σειρά μαθημάτων κατάρτισης στην τάξη στην οποία αναπτύσσουν μετωπική διαλέξεις και τις δραστηριότητες του έργου, ακολούθησε και υποστηρίζεται από τους εκπαιδευτικούς. Μέσα στα μαθήματα που φιλοξενούνται ηθοποιοί της high-end κατασκευή για να παρέχει μια συναρπαστική ανάγνωση των διαδικασιών παραγωγής του σύγχρονου σχεδιασμού προϊόντων, στη συνέχεια συνδέεται με τις τάσεις της επικοινωνίας και της διεθνούς αγοράς. Η έρευνα και το σχεδιασμό στην τάξη αναπτύσσονται στο σλιπ εξωτερικό πελάτη. Κατά την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του έργου προσφέρεται στους φοιτητές την ευκαιρία να αλληλεπιδρούν άμεσα με τις συνεργαζόμενες εταιρείες, επιχείρηση ή απευθείας επισκέπτονται εκθέσεις εταιρειών στην αλυσίδα παραγωγής, αλλά και μουσεία και ιστορικά εργαστήρια. Η διδασκαλία είναι οργανωμένη σε τέταρτα αφιερωμένο σε συγκεκριμένες θεματικές περιοχές της βιοτεχνίας, μέσω της σε βάθος κριτική μελέτη του συστήματος (Ιστορία και τον τομέα Πολιτισμού), η γνώση των διαδικασιών και μεθόδων σχεδιασμού (Μέθοδοι Σχεδιασμού) και γνώση των διεργασιών του προϊόντος και της επικοινωνίας η αλυσίδα (ανακοίνωση Labs). Ο Master in Design - Καινοτομία και προϊόντων για τα Υψηλά Χειροτεχνία τους μαθητές να αναπτύξουν ανεξάρτητη κρίση για την επιλογή και τον ορισμό των βασικών περιεχομένων της αξίας των προϊόντων, επικοινωνιακές δεξιότητες, ικανότητα να αναπτύξει το περιεχόμενο της δικής τους στρατηγικής σχεδιασμού. Οι μαθητές μαθαίνουν να αναπτύσσουν στρατηγικές για την εκ νέου σχεδιασμό του προϊόντος, με στόχο την εκ νέου τοποθέτηση και προώθηση της τεχνούργημα του δεξιοτεχνία στην σύγχρονη αγορά, και τις τεχνολογικές καινοτομίες στις διαδικασίες παραγωγής μέσω προηγμένων διαδικασιών κατασκευής (π.χ.. ταχεία προτυποποίηση ή τεχνολογίες αλληλεπίδρασης). Το τελευταίο μέρος της εκπαίδευσης είναι αφιερωμένο στην ανάπτυξη του τελικού σχεδίου του έργου ή διατριβή, σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις του τομέα, κατά την οποία ο κάθε μαθητής αναπτύσσει ένα χαρακτηριστικό από τα τρία θέματα που εξετάζονται στα προηγούμενα τρίμηνα. [-]

Master στη Διοίκηση τέχνες

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 11 μήνες January 2017 Ιταλία Φλωρεντία

Το Master στη Διοίκηση Τεχνών είναι ένα 11-μηνών με πλήρη βύθιση διεπιστημονικό μάθημα, ότι είναι πραγματικά μοναδική οφείλεται σε πλανόδιο τύπο του. Το σχέδιο μελέτης χωρίζεται σε δύο αριστοκρατικές τοποθεσίες της Φλωρεντίας και της Ρώμης, με την προσθήκη της Βενετίας, με ένα εργαστήριο μίας εβδομάδας, για να εμπλέξει τους μαθητές σε μια μεγάλη περιοδεία της σύγχρονης τέχνης και της εκπαίδευσης, με έμφαση στις θέσεις εργασίας του μέλλοντος. Η Τεχνών Διευθυντής λειτουργεί με μια εξαιρετικά διεπιστημονική μέθοδος και προορίζεται να είναι μια θεμελιώδης εικόνα των δραστηριοτήτων των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων, με πολλούς τομείς της επαγγελματικής εφαρμογής. Με αυτό το Μάστερ, IED θα αποτελέσει κεντρικό στοιχείο για τη ζωή των πολιτιστικών ιδρυμάτων, που ασχολούνται με τη διαχείριση του έργου τέχνης, ικανό να αναγνωρίζει καινοτόμου περιεχομένου, να συγκροτήσουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα της εκδήλωσης, του σχεδιασμού και της ανάπτυξης φιλανθρωπικές εκδηλώσεις και τη διαχείριση των πόρων. Η συνεργασία με τους μεγαλύτερους πολιτιστικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένων Fondazione Palazzo Strozzi, MIBAC, Federculture και Peggy Guggenheim Collection, διασφαλίζει ότι οι μαθητές θα έχουν τις πιο φημισμένες καθηγητές και μια μοναδική εμπειρία στον τομέα. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Αυτή η διαδρομή μελέτη ανοίγει στους αποφοίτους ανθρωπιστικών και καλλιτεχνικούς τομείς που προέρχονται από όλο τον κόσμο που θέλουν να αναπτύξουν καλλιτεχνικές γνώσεις τους μέσα από μια μελέτη περιοδεία που αγγίζει τις κύριες ιταλικές πόλεις της τέχνης. Οι συμμετέχοντες θα ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους πορεία μελετώντας θέματα και φορέων που σχετίζονται με τη διαχείριση της καλλιτεχνικής και πολιτιστικής κόσμο. Το Master στη Διοίκηση Τεχνών χωρίζεται σε δύο λειτουργικές ενότητες, που χαρακτηρίζεται από μια ξεχωριστή πορεία της μελέτης σε σχέση με την πόλη στην οποία πραγματοποιείται, κάθε συμμετοχή σε εξετάσεις και το τελικό σχέδιο. Μερικά από τα θέματα του μαθήματος διασχίζουν τις ενότητες, ενώ άλλες είναι ειδικές και μοναδικές για κάθε τοποθεσία. Το Master είναι πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Fondazione Palazzo Strozzi στη Φλωρεντία, το MIBAC (Ιταλικό Υπουργείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς και δραστηριότητες) στη Ρώμη και τη Συλλογή Guggenheim Πέγκυ στη Βενετία. Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει στις τέχνες και την πολιτιστική εταιρείες και ιδρύματα (π.χ. μουσεία, ιδρύματα, γκαλερί, φεστιβάλ, οίκους δημοπρασιών), στα λεγόμενα πολιτιστικούς τομείς (εθνικών και διεθνών πολιτιστικών ιδρυμάτων, κέρδη και μη κερδοσκοπική), σε τομείς που σχετίζονται με τη σύγχρονη τέχνη και με μεγάλες επιχειρήσεις που επενδύουν στην πολιτιστική αγορά (τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες, τραπεζικά ιδρύματα, εταιρείες διαχείρισης εκδήλωση, το δίκαιο εμπόριο οργανώσεις, ιδρύματα τέχνης, επιχειρήσεις έκθεση παραγωγής, ή εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κόσμο της επικοινωνίας) . Φλωρεντία - Σχεδιασμός εκθέσεις και εκδηλώσεις Η ενότητα της Φλωρεντίας επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ειδικών δεξιοτήτων για τη διαχείριση των διαφορετικών οργανωτικών φάσεων μιας Πολιτιστική εκδήλωση: από το σχεδιασμό μέχρι την ταυτοποίηση των εταίρων και των χορηγών, για τη διαχείριση της επικοινωνίας και τη δημιουργία περιεχομένου. Ως ομάδα, με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών και του συντονιστή μαθήματος, οι φοιτητές θα σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν μία ή περισσότερες πολιτιστικές εκδηλώσεις με πραγματικούς πελάτες. ΡΩΜΗ - Σκηνοθεσία Τέχνης: εστίαση σε φεστιβάλ Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να αναπτυχθεί μια νέα προσέγγιση στην καλλιτεχνική διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς. εξάμηνο του μεταπτυχιακού διπλώματος στη Ρώμη συνδυάζει το τεράστιο πολιτισμό που η πόλη παίζει σε διεθνές επίπεδο με την ζωντάνια των υποβάθρων που χαρακτηρίζει τον αστικό πολιτισμό της. Με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών, οι μαθητές θα διερευνήσει πιθανές πολιτιστικές συγκλίσεις που διεγείρουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή. ΒΕΝΕΤΙΑ - Εργαστήριο 1 εβδομάδα Σε συνεργασία με τη Συλλογή Peggy Guggenheim, οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε εργαστήριο μιας εβδομάδας στη Βενετία. Θα επισκεφθείτε τα κυριότερα θεσμικά όργανα και να πληρούν τους επαγγελματίες της Peggy Guggenheim. Η Peggy Guggenheim Collection είναι ένα από τα πιο σημαντικά μουσεία στην Ιταλία για ευρωπαϊκή και αμερικανική τέχνη από το πρώτο μισό του εικοστού αιώνα. Βρίσκεται στο σπίτι του διάσημου συλλέκτη Peggy Guggenheim, στο Palazzo dei Leoni Βενιέρ πάνω στο Μεγάλο Κανάλι της Βενετίας. [-]

Master στο χώρο της μόδας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 11 μήνες March 2017 Ιταλία Φλωρεντία

Το Master in Fashion Business έχει σχεδιαστεί για τους επαγγελματίες και τους αποφοίτους που επιθυμούν να αποκτήσουν επαγγελματικές δεξιότητες στις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στην επικοινωνία της βιομηχανίας της μόδας. Φλωρεντία, με τα γεγονότα του Pitti Uomo, Pitti FILATI, Pitti Bimbo και Vintage αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως κέντρο της ιταλικής βιομηχανίας της μόδας και την πλήρη διαδικασία παραγωγής της μόδας, από την πρώτη ύλη για το αντικείμενο της μόδας στην οθόνη, η οποία ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες, παραδοσιακά τεχνικών και χειροτεχνίας υπέρ των προϊόντων και καινοτόμων υπηρεσιών επικοινωνίας. IED Φλωρεντία είναι το ίδιο το σπίτι των εμπειρογνωμόνων από όλα τη δυναμική της βιομηχανίας της μόδας, Fashion Business Manager, είναι σε θέση να ασχοληθεί με τη διαχείριση των επιχειρήσεων της μόδας, Μόδα εκδηλώσεις, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση, εκδόσεις, νέα μέσα (τύπος, διαδίκτυο, τηλεόραση). [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Έναρξη απαιτήσεις: Το Master in Fashion Business καλωσορίζουμε πτυχιούχους, όσους έχουν αποκτήσει πτυχίο σε ιδιωτικά σχολεία σε ακαδημαϊκό επίπεδο στους τομείς της μόδας, Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, και νέους επαγγελματίες με εμπειρία στον τομέα. Μεθοδολογία και δομή: Το Master in Fashion Business έχει ως πρωταρχικό στόχο την ανάπτυξη των δεξιοτήτων και των επαγγελματικών δεξιοτήτων (δημιουργικό και επικοινωνιακό) των συμμετεχόντων μέσα από μια κριτική, αναλυτική και έμμεση προσέγγιση του συστήματος μόδας και μια πειραματική μέθοδος διδασκαλίας που συνδυάζει θεωρία και πρακτική. Το μάθημα περιλαμβάνει τη μελέτη και την ανάλυση των πολιτιστικών, ιστορικών και κοινωνικο-οικονομικά στοιχεία που καθορίζουν τον κόσμο της σύγχρονης μόδας. Το πρόγραμμα είναι δομημένο να παρέχει ευκαιρίες στους μαθητές να εργαστούν με την ιταλική μάρκα μόδας σε πραγματικές περιπτώσεις, και να διερευνήσει, μαζί με τους σχεδιαστές και τους επαγγελματίες στο σύγχρονο σύστημα της μόδας, η γνώση της όλης διαδικασίας της βιομηχανίας της επικοινωνίας. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται σε ολοκληρωμένες στρατηγικές που αφορούν όλο και περισσότερο τη χρήση των νέων μέσων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το μάθημα επικεντρώνεται στη χρήση των ψηφιακών μέσων και ιογενή τεχνικές επικοινωνίας. Οι μαθητές εξετάζουν κριτικά τα θέματα του σχεδιασμού και διαχείρισης, καθώς και πώς να εργάζονται στην ομάδα. Το θέμα της μόδας εξετάζεται σε όλες τις μορφές της: την ιστορία, την επικοινωνία, το μάρκετινγκ, σημειωτική, οπτικής επικοινωνίας. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται σε εκδηλώσεις μόδας (εκθέσεις, επιδείξεις μόδας, εκδηλώσεις στους εκθεσιακούς χώρους ..) και την επικοινωνία τους μέσω του γραφείου Τύπου, με επίκεντρο τους ρόλους όλων των επαγγελματιών που εμπλέκονται (PR, στυλίστες και φωτογράφους) και τις αλληλεπιδράσεις τους. Οι έννοιες εξετάζονται και να τεθεί σε εφαρμογή μέσω των κατηγοριών που βασίζονται σε συγκεκριμένα σχέδια και συνεργασίες με εταιρείες. Οι δεξιότητες που αποκτώνται από τους συμμετέχοντες περιλαμβάνουν τη διοργάνωση εκδηλώσεων και αποτελεσματική επικοινωνία τους μέσα από μια στρατηγική προσέγγιση και λεπτομερή κριτική ανάλυση που μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε έργο. Το ιταλικό σύστημα σχεδιασμού αναλύεται από διαφορετικές οπτικές γωνίες: από την οπτική merchandising, τις διαδικασίες παραγωγής, από το επιχειρηματικό σχέδιο για την επαγγελματική παρουσίαση του προϊόντος ή της εκδήλωσης για τον πελάτη. Το πρόγραμμα των επισκέψεων σε μεγάλες τοπικές επιχειρήσεις και συναντήσεις με στελέχη της βιομηχανίας της μόδας, σε συνδυασμό με τις αναμενόμενες θεωρητικές και πρακτικά μαθήματα, να βοηθήσει να έρθετε σε επαφή με την πραγματική αγορά. Το τελικό σχέδιο προσφέρει την ευκαιρία για την ανάπτυξη, με την υποστήριξη των διδασκόντων και των δασκάλων, η ιδέα του έργου των μαθητών. Βασισμένο σε προσωπικά συμφέροντα και φιλοδοξίες, οι μαθητές κάνουν ένα έργο, που θα παρουσιαστεί στη διεθνή έκθεση Pitti στη Φλωρεντία. Το ίδιο έργο γίνεται χρήσιμη σε ένα πρακτικό τρόπο στο τέλος του μαθήματος, μαζί με άλλα έργα που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια του έτους, ως ένα χαρτοφυλάκιο για μια επαγγελματική σταδιοδρομία. [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στο σχεδιασμό της μάρκας και τη διαχείριση: φαγητό, το κρασί και τον τουρισμό

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 11 μήνες March 2017 Ιταλία Φλωρεντία

Βαρκελώνη και η Φλωρεντία είναι δύο από τους κύριους τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη? τόσο προσελκύσει τουρίστες και ταξιδιώτες χάρη στο διακριτικό μείγμα της τέχνης και του πολιτισμού, καθώς και την εξαιρετική ποιότητα της ζωής και της φιλοξενίας. Αναπτύξουν και να ενισχύσουν μια μάρκα σε αυτούς τους τομείς απαιτεί δεξιότητες και ένα πλήρες πολιτιστικό και εμπορικό όραμα του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται. Εδαφικότητας δεν είναι πλέον ένας περιορισμός, αλλά μια βασική αξία, προκειμένου να αναγνωριστεί σε παγκόσμιο επίπεδο? Καταλονία και Τοσκάνη είναι δύο περιοχές που έχουν χτίσει την αξία του brand τους σε αυτή την αρχή, και ότι χάρη σε αυτή την προσέγγιση έχουν δημιουργήσει την επιτυχία, την προβολή και την αξία. [+]

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «διδάσκονται στα αγγλικά πλανόδιο ετήσια Δάσκαλος: Βαρκελώνη και Φλωρεντία Αυτό το μάθημα εκπαιδεύει επαγγελματίες σε θέση να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση που προέρχεται από τους τομείς των τροφίμων / ποτών, εστίασης και φιλοξενίας του τουρισμού, για την οποία μια νέα διαχείριση και σχεδιασμός προσέγγιση αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της τεράστιας σημασίας . Η δομή του μαθήματος, με βάση την εναλλαγή της κατάρτισης του σχεδιασμού που σχετίζονται με την ενίσχυση της μάρκας και τη διαχείριση για τον κατάλληλο χειρισμό του, την προετοιμασία των μελλοντικών επαγγελματιών σε όλους τους τομείς που σχετίζονται με τη φιλοξενία και το φαγητό και το κρασί. Το Master ενθαρρύνει την ανάπτυξη των επιχειρησιακών δεξιοτήτων μέσω μιας ενεργητικής προσέγγισης που βασίζεται σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο "μαθαίνω κάνοντας», η οποία διαπλέκονται διαλέξεις και την ενίσχυση της πρακτικής του σχεδιασμού σκέψης. Οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν δεξιότητες στην κατασκευή της ταυτότητας και των υπηρεσιών για τις μάρκες που δραστηριοποιούνται σε κλάδους που σχετίζονται με τον τουρισμό, φαγητό και κρασί. Το Master είναι πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Φλωρεντίας (μορφές Ι, ΙΙ και ΙΙΙ) και της Βαρκελώνης (modules (IV, V και VI). Οι δύο πόλεις που συνδέονται με μακρά εμπειρία στον τομέα του τουρισμού, της φιλοξενίας και εστίασης, καθώς και τη σημαντική παρουσία της Τοσκάνης και της Καταλονίας στη βιομηχανία και τις διεθνείς επιχειρηματικές εκθέσεις βάζει τις δύο περιοχές στον κατάλογο των στρατηγικών τομέων για όσους επιθυμούν αναπτύξουν μια επαγγελματική σταδιοδρομία σε αυτούς τους τομείς. [-]

πλοίαρχος στο Graphic Design

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 10 μήνες January 2017 Ιταλία Φλωρεντία

Το Master in Graphic Design προσφέρει μια πορεία που αναπτύσσεται σε μια συνεχή σχέση μεταξύ των διαφόρων τομέων, ενσωματώνοντας τη γνώση των εργαλείων και τεχνολογιών, την κουλτούρα του έργου και της μεθοδολογίας με ευαισθησία απέναντι Οπτικής Επικοινωνίας και αναπαραστάσεις της. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στις πτυχές νέων μέσων επικοινωνίας και των νέων συνόρων της επικοινωνίας στο Διαδίκτυο, ώστε να δημιουργήσετε επαγγελματικά στοιχεία ικανά να ενεργούν μέσα σε ένα εξελισσόμενο σενάριο. Η Graphic Designer σχήμα, σήμερα, είναι ιδιαίτερα δυναμική? είναι όχι μόνο ένας εμπειρογνώμονας σε Visual Γλωσσών, αλλά και ένας διευθυντής της Στρατηγικές Επικοινωνίας με βάση την πινακίδα που εκφράζεται στη φυσική υποστήριξη τόσο πραγματικές τοποθεσίες και εικονικά περιβάλλοντα. Ο Graphic Designer λειτουργεί Διαφήμιση και εταιρείες επικοινωνίας, στο Web Γραφεία, σε εκδοτικοί οίκοι ή ως ελεύθερος επαγγελματίας στο δικό εγκατάσταση του? είναι σε θέση να αλληλεπιδράσουν με πολλαπλούς πελάτες σε διάφορους τομείς, χάρη σε μια ανεπτυγμένη ευελιξία. Αυτή η επαγγελματική εικόνα, στην πραγματικότητα, έχει τα απαραίτητα εργαλεία για να κρατήσετε ενημερωμένους και να προβλέψει τις φορές, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις στους πελάτες του. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Το Master in Graphic Design έχει ως στόχο να καλύψει το κενό που συχνά δημιουργείται μεταξύ διαθέσιμα μονοπάτια μελέτης και της ολοένα και πιο απαιτητικό επαγγελματικό κόσμο, ιδίως όσον αφορά την αποκτήσει εμπειρίες και δεξιότητες. TARGET Ο πλοίαρχος έχει σχεδιαστεί για τους πτυχιούχους ή επαγγελματίες στους τομείς των γραφικών, Αρχιτεκτονική, Σχεδιασμός, Καλών Τεχνών και Διαφήμισης. Οι συμμετέχοντες με επαρκή (δύο χρόνια) εμπειρία στους τομείς της διαχείρισης, επικοινωνίας, μάρκετινγκ, δημόσιες σχέσεις ή οπτικής επικοινωνίας (γραφικά, προϊόν, εσωτερικό, διαφήμιση, φωτογραφία, web ή κοινωνικοί) είναι επίσης ευπρόσδεκτες. Μέθοδος και δομή Ο Δάσκαλος έχει μια πλήρη και αρθρώσει πρόγραμμα χάρη σε μια ισορροπημένη διδακτική δομή, οργανωμένη σε τρεις βασικούς τομείς: Πολιτιστική, εργαλεία και τεχνικές και Έργων. Οι κύριοι στόχοι του Πολιτιστικού περιοχής περιλαμβάνουν την απόκτηση των εννοιών και μια αποτελεσματική μέθοδος επικοινωνίας διαφόρων τύπων των έργων. Η περιοχή αυτή περιλαμβάνει διαλέξεις, μαθήματα, εργαστήρια και μεμονωμένες μελέτες. Ο δεύτερος τομέας εργαλείων και τεχνικών στοχεύει στην εφαρμογή της γραφιστικής σε διαφορετικά πλαίσια, με ιδιαίτερη προσοχή στις αναπτυσσόμενες περιοχές (βίντεο, κοινωνική επικοινωνία, κινητά UI / UX, σχεδιασμό διεπαφής και ψηφιακών εκδόσεων). Η περιοχή του έργου είναι κυρίως πρακτικό και στρατηγικών και στοχεύει στην πλήρη διαχείριση ενός σχεδίου επικοινωνίας σε όλες τις φάσεις της, σε συνεργασία με εταιρείες ή άλλους εξωτερικούς συνεργάτες. Τα μαθήματα και τα μαθήματα διαρθρώνονται ως εργασίας σλιπ και εργαστήρια. Οι συμμετέχοντες θα εργαστούν με βάση την πραγματική σλιπ που εισάγονται από την αρχή σε ένα πλαίσιο που αναδομεί τη δυναμική της εργασίας εταιρείες και στούντιο σε πολλούς τομείς, όπως στούντιο επικοινωνίας, εταιρείες ή οπτική τμήματα εντός των ιδρυμάτων. Οι καθηγητές επιλέγονται από εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες στους αντίστοιχους τομείς της διδασκαλίας. [-]

Βίντεο

IED Florence campus

Unraveling fashion, a knitting experience_Workshop_day 1

Three Year Diploma_Fashion Communication and Digital Media

Επικοινωνία

Istituto Europeo di Design

Διεύθυνση Firenze 50122, Italy
Ιστοσελίδα http://www.ied.it/firenze/home
Τηλέφωνο +39 055 29821