IED – Istituto Europeo di Design Milan

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Το λίκνο του σχεδιασμού και της Βιομηχανίας.

Στο κέντρο μιας μητροπολιτικής περιοχής συγκρίσιμη με το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη, το Μιλάνο είναι συνώνυμο του κόσμου της τέχνης, τη βιομηχανία, τη χρηματοδότηση, το σχεδιασμό και τη μόδα. Σε αυτή την πόλη έχουν εργαστεί καλλιτέχνες όπως ο Leonardo και Bramante, και τέσσερις αιώνες αργότερα, Μαρινέτι και Boccioni, ιδρυτές του κινήματος του φουτουρισμού.

Πιο πρόσφατα, αρχιτέκτονες και σχεδιαστές, καθώς και οι αδελφοί Castiglioni, Magistretti, Zanuso και σχεδιαστές όπως ο Armani και Versace, για να αναφέρουμε μερικά, έχουν κάνει το Μιλάνο το παγκόσμιο κέντρο της μόδας και του design.

Τέχνη και Επιστήμη, Βιομηχανίας και Οικονομικών είναι οι καλλιέργειες πίσω από τον πραγματισμό και δημιουργικό πνεύμα / επιχειρήσεων αυτής της πόλης.

Δεν είναι τυχαίο ότι το σχολείο μας ιδρύθηκε στο Μιλάνο εμπνέει τη διδασκαλία του να είναι σε θέση να κάνουν, σκέφτονται και να καινοτομούν χαρακτηριστικά της περιοχής και την ιστορία του Μιλάνου. Ο σχεδιασμός για τη βιομηχανία και τη βιομηχανία μεταποίησης όσο και των υπηρεσιών, είναι η κλίση IED Μιλάνο, στο οποίο η διδασκαλία και το σχεδιασμό πρακτική σε όλες τις μορφές της.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
  • ισπανικά
  • ιταλικός

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Master In Fashion Design

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Fashion Design αποτελεί δημιουργική επαγγελματίες, σε θέση να συνδυάσει τις θεωρητικές γνώσεις, γνώσεις και την ικανότητα καινοτομίας του πειραματισμού για να σχεδιάσει το κομψό συλλογές. Η νέα γενιά των σχεδιαστών μόδας πρέπει να έχει την ικανότητα να εντοπίζει και να αναλύει τις σύγχρονες τάσεις σε αυτούς επανεπεξεργαστείτε με τη μορφή της αρχικής ιστορίας, προσπαθώντας να εξισορροπήσει την ατομική δημιουργικότητα με την έννοια της γρήγορης μόδας από τον κόσμο και από την αγορά. Εξίσου σημαντικό είναι να γνωρίζουμε πώς να συνδυάσει αυτά τα στοιχεία με μια στέρεη γνώση του σχεδιασμού και της οπτικής κουλτούρας του κόσμου της μόδας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Έναρξη απαιτήσεις: Το Master in Fashion Design καλωσορίζει τους μαθητές με ένα πτυχίο Honours στο Σχέδιο Μόδας και σχεδιαστές που δραστηριοποιούνται στον τομέα, οι οποίοι αισθάνονται την ανάγκη να βελτιωθεί ή / και την ενημέρωση σύμφωνα με τις σύγχρονες προσεγγίσεις της έρευνας και σχεδιασμού. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο γήπεδο είναι απαραίτητο να γνωρίζουν καλά τις τεχνικές της Μόδας (εκμάθηση των βασικών του λογισμικού: Photoshop και Illustrator, τεχνικό σχέδιο, το μοντέλο και την προσαρμογή ...). Μεθοδολογία και δομή: Μέσα από μια σπονδυλωτή κατάρτισης, οι συμμετέχοντες του Master in Fashion Design μαθαίνουν από την αρχή πώς να ασχοληθεί με τα υλικά που αποσκοπούν στην ευθυγράμμιση και την εφαρμογή των βασικών δεξιοτήτων. Το μάθημα θα επικεντρωθεί στην τεχνολογική διδασκαλίες εργαστήρια παράλληλα με πολιτιστικές γνώσεις που αναδεικνύουν τις ιστορικές και κοινωνιολογικές πτυχές απαραίτητο να αναπτυχθεί ένα σχέδιο μόδας. Σε όλη τη διαδρομή οι μαθητές θα αναπτύξουν τις διοικητικές ικανότητες: προδιάθεση για την ομαδική εργασία, τις δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας με τους διάφορους τομείς και τους κατασκευαστές υφασμάτων και clothing.The Μάστερ επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των σχεδίων για συγκεκριμένους τομείς προϊόντων που αφορούν το μαθητή στο σχεδιασμό και την δημιουργική ανάπτυξη με θεματικούς τομείς, σύμφωνα με την προσωπική έμπνευση ή μετά συγκεκριμένα αιτήματα από τις εταιρείες που συμμετέχουν στο μονοπάτι της μάθησης. Το Master in Fashion Design περιλαμβάνει διακεκριμένους σχεδιαστές μόδας σε διάφορες κάθετες εργαστήρια που ακολουθούν τα θέματα της σύντομης, όπως ανοιχτά εργαστήρια, όπου οι εκπαιδευτικοί λειτουργούν ως μέντορες κατά τη διάρκεια ολόκληρης της διαδικασίας σχεδιασμού. Το μάθημα ασχολείται με διάφορα θέματα: τη σύλληψη και το όραμα, την έρευνα, σκίτσα σχεδιασμό, τα χρώματα, τα υλικά, την αξιολόγηση της οικονομικής σκοπιμότητας, προτυποποίηση, την παρουσίαση και την ιστορία της συλλογής. Ο μαθητής εξερευνά την κουλτούρα της σύγχρονης μόδας, μελετώντας τις ιδέες και το έργο των εικόνων που έχουν επηρεάσει την πιο πρόσφατη ιστορία των κοστουμιών και των εν λόγω σχεδιαστές που υπαγορεύει τις τάσεις της γεύσης, το στυλ και την αγορά για το προσεχές μέλλον. Οι μαθητές θα εξετάσει τα κοινωνικά φαινόμενα και διεργασίες της διεθνούς κόσμο της μόδας προσπαθώ να καταλάβω πώς τα μελλοντικά σενάρια θα αλλάξει στη σχέση μεταξύ των ανθρώπων και των προϊόντων, με έμφαση στις πιο ευαίσθητες και δεκτικός περιοχές. Η διεπιστημονική προσέγγιση του Master οδηγεί τον μαθητή να διεισδύσει μέσα στην επιχείρηση μόδας, αναπτύσσοντας μια σειρά από δεξιότητες στον τομέα της διαχείρισης του προϊόντος και merchandising, marketing και branding, τη διανομή και την εξυπηρέτηση πελατών. Το Master κορυφώνεται σε ένα τελικό Σχέδιο που στοχεύει στον έλεγχο των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν. δεξιότητες που απέκτησαν. [-]

Master στη Διοίκηση της μάρκας και της επικοινωνίας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ιταλία Μιλάνο

Σήμερα ο διαχειριστής της μάρκας αντιπροσωπεύει ένα βασικό σχήμα της εταιρείας, και θα πρέπει να είναι γνώστης της μάρκας, ένα καινοτόμο προετοιμάζονται και αρμόδιο και ειδικευμένο οργανωτής. Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας αποτελεί επαγγελματίες σε θέση να δημιουργήσει, να αναπτύξει και να διαχειριστεί ένα αναγνωρισιμότητα του σήματος μέσω όλα τα εργαλεία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Οι μαθητές μαθαίνουν τα μυστικά της στρατηγικής της μάρκας (απτές αξίες της ποιότητας και τιμές απόδοσης και άυλων περιουσιακών στοιχείων που σχετίζονται με την εικόνα, τη φήμη, την προβολή και τη φήμη), προκειμένου να εξασφαλιστεί η επιτυχία ενός προϊόντος, τη δημιουργία επιχειρήσεων και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων του κεφαλαίου. Το Master είναι οργανωμένο σε δύο εκδόσεις, την πρώτη τον Νοέμβριο του στα ιταλικά, το δεύτερο τον Φεβρουάριο, στην αγγλική γλώσσα. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Έναρξη απαιτήσεις: Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας καλωσορίζει απόφοιτους στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ, ανθρωπιστικές ή κοινωνικές επιστήμες, οικονομικά και επιστημονικούς κλάδους? αποφοίτων στα ιταλικά ή ξένα σχολεία σχεδιασμός στη δημιουργική κλάδους? επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στο χώρο. Δομή και μεθοδολογία: Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας, τώρα στην 13η έκδοση, παρέχει την εναλλαγή διαλέξεις, σεμινάρια, μελέτες περιπτώσεων, εργαστήρια και προγράμματα σε συνεργασίες με εταιρείες, ατομικές ή ομαδικές εργασίες. Το μάθημα έχει μια στενή σχέση με τον επαγγελματικό κόσμο μέσω της εργασίας που αναπτύσσεται μεταξύ των εταίρων και διδακτικό προσωπικό, που αποτελείται από μια ομάδα επαγγελματιών από μεγάλες εταιρείες, οργανισμούς και εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων, παρέχοντας στους φοιτητές με μια έντονη και διαδραστικό πρόγραμμα σπουδών, της αυξανόμενης πολυπλοκότητας. διδακτική μεθοδολογία θεωρεί ότι τα διάφορα στάδια της διαδικασίας: από το κτίριο του μετοχικού κεφαλαίου της μάρκας, που καθορίζει τις αξίες, τοποθέτηση και εμπορία σχεδιασμού δραστηριοτήτων, με τις δράσεις που στοχεύουν στην ανάπτυξη και υποστήριξη της μάρκας, με την ανάλυση των στρατηγικών branding και τις τάσεις και την ανάπτυξη. Οι συμμετέχοντες διερευνήσει τις διάφορες περιοχές του έργου κατασκευής και τη στρατηγική επικοινωνίας της μάρκας, μέσα από τη μελέτη των δεξιοτήτων σε διάφορες λειτουργίες: Διευθυντής Brand, Λογαριασμός, Στρατηγικός Σχεδιασμός, Media Research Planner, αντιγραφής και Τέχνης. Στο τέλος του μονοπατιού, σε μια ειδική μονάδα, το μάθημα εξετάζει τις ενέργειες του εαυτού μάρκετινγκ: από τα απαραίτητα εργαλεία για να κάνετε μια αυτο-παρουσίαση μέσω των κατάλληλων μέσων (κάρτα γραφικών, Web), με τις τεχνικές της δημόσιας ομιλίας. Σε προηγούμενες εκδόσεις, τα σχέδια αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με Τζακούζι - ανάπτυξη του έργου της νέας μάρκας τζακούζι SPA? Ducati - Μάρκα εκτείνεται σε Millennials στόχο σε όλο τον κόσμο? Aiutare I Bambini - επανατοποθέτηση της μάρκας? Bellavita - κατευθυντήρια γραμμή της ανάπτυξης των εμπορικών σημάτων? Cottoveneto - αξιολόγηση και τοποθέτηση της μάρκας σε όλο τον κόσμο? Prénatal - αξιολόγηση και τοποθέτηση της μάρκας σε όλο τον κόσμο? Boscolo Ξενοδοχεία - αξιολόγηση και την εμπειρία μάρκας? Nestle '/ Buitoni - την αξιολόγηση και την εκ νέου έναρξη της μάρκας στην Ιταλία? Diesel - 55DSL - αξιολόγηση και τις στρατηγικές κατευθυντήριες γραμμές? Max Mara - το branding πράσινο πεδίο με τη μάρκα Sportmax και ανά άτομο? Pomellato - παγκόσμια στρατηγική ψηφιακό μαρκάρισμα? Campari - Mix Campari μάρκα ανάκαμψη? Piaggio - branding και την ανάπτυξη των έξυπνων οικοσύστημα κινητικότητας? Ferrero - σήμα τέντωμα σήμα για Millennials στόχο σε όλο τον κόσμο και την ανάπτυξη νέων σειρά προϊόντων. Κατά τη διάρκεια των προηγούμενων εκδόσεων του προγράμματος οι μαθητές απολαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τα εξής επίσκεψη: Google, Technogym, Campari. [-]

Master στη Διοίκηση της μάρκας και της επικοινωνίας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες November 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας στοχεύει να εκπαιδεύσει μια επαγγελματική εικόνα που, στην εταιρεία ή τον οργανισμό είναι σε θέση να διαχειριστεί το branding και τη χάραξη μιας στρατηγικής της μάρκας που συνδυάζει τις απτές αξίες της ποιότητας και της απόδοσης ως άυλα περιουσιακά στοιχεία που σχετίζονται κυρίως με τη διαφοροποίηση, τη συνάφεια, εκτίμηση και φήμη. Μια πλήρης επαγγελματική, μπορεί να χρησιμοποιείται με την εντολή τόσο του δημιουργικού γλώσσα του στρατηγικού σχεδιασμού είναι ο προπονητής της διαδικασίας branding. [+]

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «διδάσκεται στα ΙΤΑΛΙΚΗ Σε ποιους απευθύνεται - Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας απευθύνεται σε πτυχιούχους στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, των επιχειρήσεων και της επιστήμης? αποφοίτων στα ιταλικά ή ξένα σχολεία σχεδιασμός στη δημιουργική κλάδους? επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στον κλάδο. Μεθοδολογία και δομή - Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας, τώρα στο 15ο έτος του, προβλέπει την εναλλαγή των διαλέξεων, ασκήσεις, μελέτες περιπτώσεων, εργαστήρια και προγράμματα σε συνεργασία με τις δομές της βιομηχανίας, ατομικές και ομαδικές εργασίες. Το μάθημα έχει μια στενή σχέση με τον επαγγελματικό κόσμο μέσω της εργασίας που αναπτύσσεται μεταξύ των εταίρων και του διδακτικού προσωπικού. Διδασκαλία θεωρεί τα διάφορα στάδια της διαδικασίας: από το κτίριο των ιδίων κεφαλαίων μάρκας, τον προσδιορισμό των τιμών, τοποθέτηση και τον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ, τις δράσεις που στοχεύουν στην ανάπτυξη και υποστήριξη της μάρκας, με την ανάλυση των στρατηγικών branding και και η τάση της ανάπτυξης γραμμών. Στο τέλος της διαδρομής, σε μια ειδική μονάδα, που δίνει επίσης ιδιαίτερη έμφαση στις προσπάθειες για αυτο μάρκετινγκ: τα εργαλεία που απαιτούνται για να κάνει μια παρουσίαση του εαυτού τους αποτελεσματικά, σε τεχνικές δημόσια παρουσίαση. Σε προηγούμενες εκδόσεις των έργων αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με: Decathlon - Μάρκα check-up και την ανάπτυξη της μάρκας στην Ιταλία? Deborah Καλλυντικά - Επανεκκίνηση της μάρκας στη λιανική? Redbull - Μάρκα τέντωμα και να ξεκινήσει το περιοδικό RedBulletin? Carrefour - Ανάπτυξη του brand CarrefourBIO? Η Nestle - Η φήμη? Buitoni - Επανεκκίνηση της μάρκας στις ξένες στόχους? Milanosport - εταιρικής ταυτότητας? Kraft - Μάρκα επανατοποθέτηση? Ιταλία 7 Gold - Μάρκα επανατοποθέτηση και επανέναρξη του εκδότη? Πόλη του Μιλάνου - Εδαφική Branding της περιοχής Porta Venezia? Κομήτες - Brand check up, η στόχευση και η ανάπτυξη του εμπορικού σήματος κατευθυντήριες γραμμές του προϊόντος, την εμπειρία, την επικοινωνία? Lierac - έργο της επικοινωνίας της μάρκας. Κατά τη διάρκεια προηγούμενες εκδόσεις του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν, μεταξύ άλλων, τα εξής επίσκεψη: Google, Technogym, Campari, Adidas, Red Bull. Το Master είναι οργανωμένο σε δύο εκδόσεις, την πρώτη τον Νοέμβριο του στα ιταλικά, το δεύτερο Ιανουαρίου αγγλικά. [-]

Master στο Marketing μόδας - από τη στρατηγική για το Branding

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Fashion Marketing - από τη στρατηγική για την Branding αποτελεί επαγγελματίες της διαχείρισης της μόδας σε θέση να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των πιο σημαντικές πτυχές της διαχείρισης της κυκλοφορίας της μόδας, οι τεχνικές επικοινωνίας - με έμφαση στις πτυχές των στρατηγικών τοποθέτηση και διαχείριση της μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελεί την ανάλυση των ψηφιακών μέσων. Κατά τη διάρκεια υπάρχει μια δημιουργική προσέγγιση και στρατηγική με στόχο την ανάπτυξη καινοτόμων σκέψης και τον πειραματισμό νέων στρατηγικών στην περιοχή. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Έναρξη απαιτήσεις: Το Master in Fashion Marketing - από τη στρατηγική για την Branding είναι σχεδιασμένο για Ιταλούς και ξένους αποφοίτους της μόδας, Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, καθώς και νέους επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στο χώρο. Δομή και μεθοδολογία: Το Master in Fashion Marketing - από τη στρατηγική για την Branding είναι δομημένο σε συμπληρωματικές μονάδες που εξετάζουν τη μελέτη των διαφόρων δραστηριοτήτων όπως ο σχεδιασμός και η διαχείριση της κυκλοφορίας: ο κύριος στόχος είναι η μελέτη και ανάλυση των διαδικασιών και μεθοδολογιών για μια έγκυρη δοκιμή του Marketing και Branding στρατηγικές στη βιομηχανία της μόδας. Το μονοπάτι της μελέτης παρέχει στους φοιτητές με την παραδοσιακή τάξη διαλέξεις και θεματικές συζητήσεις για την εξαγορά των καθιερωμένων θεωριών και μεθόδων. Επιπλέον, περιλαμβάνει πειραματικές δραστηριότητες σχεδιασμού εργαστήριο και με στόχο την εμπλοκή του μαθητή ατομικά ή σε ομάδα (έργα, εργαστήρια, σεμινάρια, μελέτες περιπτώσεων, η χρήση των τεχνικών και υποκριτικός παιχνίδια ρόλων, κ.λπ.), επιχειρηματικών σχεδίων, αντίστροφη καθοδήγησης. Η εκπαίδευση ολοκληρώνεται με ένα έργο που αποσκοπεί στον έλεγχο των δεξιοτήτων που αποκτούν οι μαθητές κατά τη διάρκεια του πλοιάρχου από ένα τελικό σχέδιο. Η βιομηχανία της μόδας διερευνάται ως ιστορικό και πολιτιστικό φαινόμενο, από την ανάπτυξη των στυλιστικές τους κωδικούς από τα τέλη του εικοστού αιώνα με την εμφάνιση του στυλ avant-garde του εικοστού πρώτου αιώνα. Οι μαθητές θα αναλύσουν ανερχόμενα ταλέντα, εβδομάδες μόδας, η επικοινωνία μέσα από το χαρτί σύνταξη ή μέσω του διαδικτύου. Οι μαθητές θα προσεγγίσουν το χώρο της μόδας, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής και πολιτιστικά χαρακτηριστικά, και θα διερευνήσει τις αλληλεπιδράσεις στη βιομηχανία της μόδας. Θα μάθουν να προετοιμάσει ένα σχέδιο μάρκετινγκ, τη θέση, την προώθηση και την ενίσχυση της μάρκας, δημιουργώντας μια ταυτότητα η οποία έχει ένα διακριτικό ρόλο στο πανόραμα της αγοράς μόδας. Στην ανακοίνωσή τους μαθητές να ενισχυθούν οι αναλυτικές και δεξιότητες κριτικής, προκειμένου να αναπτυχθεί μια στρατηγική επικοινωνίας. Η μελέτη του μάρκετινγκ και των ψηφιακών μέσων επιτρέπει την ανάπτυξη των δεξιοτήτων που σχετίζονται με τον προσανατολισμό, την ανάλυση, στρατηγικό σχεδιασμό, την αξιολόγηση, και την ικανότητα να καθορίσουμε μια αποτελεσματική σύντομη. Στη μονάδα διαχείρισης του σχεδιασμού, οι μαθητές αποκτούν τη σχέση μεταξύ του σχεδιασμού και της διαχείρισης και της σημασίας του μέσα σε μια επιχείρηση και τη στρατηγική του μάρκετινγκ. Το Master τελειώνει με την παρουσίαση του τελικού σχεδίου, μια περίληψη όλων των μαθημάτων στα οποία ο μαθητής αναπτύσσει τις ιδέες που έχει αποκτηθεί κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδρομής. [-]

Master στο σχεδιασμό κινουμένων σχεδίων

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες January 2017 Ιταλία Μιλάνο

Η εξάπλωση του Διαδικτύου και των ψηφιακών μέσων οδήγησε σε αύξηση της διεθνούς παραγωγής και διανομής του περιεχομένου γίνεται σε κινούμενα σχέδια, στη διαφήμιση, τηλεοπτικές σειρές και αφιερώματα, ταινίες μεγάλου μήκους, αλλά και - όλο και περισσότερο - ταινίες μικρού μήκους και ντοκιμαντέρ, μυθοπλασίας, το οποίο υποστηρίζει την αυξανόμενη της ζήτησης στον τομέα των παιχνιδιών και παραγωγές animation σταυρό και trans μέσα μαζικής ενημέρωσης (Διαδίκτυο, ταμπλέτες, κινητά τηλέφωνα). Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές μπορούν να χωρέσουν σε ένα από αυτά επαγγελματικών κλάδων, που αναπτύχθηκε σε ανεξάρτητες εταιρείες παραγωγής, έρευνας και σχεδιασμού συμβούλων, φορείς παροχής υπηρεσιών, οι εσωτερικές δομές των ραδιοτηλεοπτικών οργανισμών, εξειδικευμένα τμήματα των εκδοτικών οίκων. Επαγγελματική εμπειρία σε κινούμενα σχέδια είναι όλο και περισσότερο σε ζήτηση, ακόμη και στο πλαίσιο των ειδικών εφέ για ταινίες και τηλεοπτικές παραγωγές. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Έναρξη απαιτήσεις: Το Master of Animation Σχεδιασμός καλωσορίζει τους μαθητές με ένα πτυχίο Honours ή δίπλωμα της Ι ή επιπέδου ΙΙ ή ισοδύναμο σε Ενδεικτικά, CG Animation των επιστημονικών κλάδων (ζωγραφική, σκηνογραφία, Multimedia) ή ένα δίπλωμα που απονέμεται από τα σχολεία της εξειδίκευσης εντός κόμικς και το σχεδιασμό κινουμένων σχεδίων. Εκφράζει επίσης την ικανοποίησή τους επαγγελματίες, με τουλάχιστον διετή εμπειρία, ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα μεγαλύτερο βαθμό εξειδίκευσης και ενημέρωσης. Δομή και μεθοδολογία: Το Master in Animation Σχεδιασμός στοχεύει πρώτα απ 'όλα για την εδραίωση και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων σε κινούμενα σχέδια σχεδιασμό έννοια με έμφαση στα θέματα, το περιεχόμενο και τις μορφές που χαρακτηρίζουν την τρέχουσα παραγωγή. Προσδιορίζει ορισμένα σημεία που επικεντρώνεται στην εξέλιξη της ροής εργασιών παραγωγής, που παρουσιάστηκε από τις μεγαλύτερες μελέτες που έχουν σήμερα την εισαγωγή νέων καλλιτεχνικών λύσεις και τεχνικές (Αναδυόμενες Εργαλεία) για την παραγωγή των σειρών και ταινιών μεγάλου μήκους: 2D / 3D ολοκλήρωσης, Cut-out ( Puppet Animation), καρέ-καρέ Paperless Animation, post-production, VFX. Σε αυτές τις «κόμβους» οι μαθητές θα βρείτε επίσης και την αναζήτηση για το στυλ, ως μια σύνθεση μεταξύ των εγκαταστάσεων της έννοιας - εκφραστική και αισθητική προθέσεις - και τις επιλογές υλοποίησης. διδακτική μεθοδολογία χωρίζεται σε τρεις κύριους τομείς: το σχεδιασμό, την τεχνική και την οργανική και την παραγωγή-εμπορία. Το πρόγραμμα προβλέπει αρχικά μερικές χρήσιμες ενότητες για να εξετάσει και να ειδικευτούν την εμπειρογνωμοσύνη στο πλαίσιο του σχεδιασμού έννοια, προ-παραγωγής (από το θέμα με το storyboard) και κινούμενα σχέδια, παράλληλα με τα μαθήματα που παρέχουν την απαραίτητη εμπειρογνωμοσύνη σχετικά με την τεχνική instrumental προοπτική. Το μάθημα καλύπτει θέματα όπως Concept Σχεδιασμός για τα κινούμενα σχέδια (στη βάση της ταινίας μικρού μήκους), Ambient Σχεδιασμού (σετ μελέτη σχεδιασμού που εφαρμόζονται στις διάφορες τεχνικές animation), Σχεδιασμός Χαρακτήρων (σενάριο), τεχνικές προ-απεικόνιση (από videoboard για να σχεδιάσει ρυθμίσεις Ρύθμιση 3D), Διευθυντής, Soundtrack, την ανάπτυξη διαδραστικού ψηφιακού περιεχομένου. Οι εκπαιδευτικοί ακολουθούν προσωπικά τη διαμόρφωση και την υλοποίηση διαφόρων έργων. Οι μαθητές κάνουν ένα φάκελο του έργου, μεμονωμένα ή σε ομάδα, η οποία θα υποβληθεί στο γήπεδο από τα πιο σημαντικά φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο (Appel à Έργα στο Annecy? Pitch Me! Στο Cartoons on the Bay). Θα υπάρξει στη συνέχεια ένα πρόγραμμα επικοινωνίας (σε αγοραστική προσομοίωση) για τα κοινωνικά θέματα ή εκπαίδευση και τη δημιουργία μιας προσωπικής show reel (αυτο-παρουσίαση) ενημερωμένο με τα τελευταία σχέδια. Το τελικό σχέδιο μπορεί να είναι μια ταινία μικρού μήκους, ένα πιλοτικό για μια τηλεοπτική σειρά ή ένα έργο cross-media, γίνεται ατομικά ή σε ομάδα. [-]

εικαστικών τεχνών για την ψηφιακή εποχή - Πτυχίο Μάστερ

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες March 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το πρόγραμμα σπουδών του Master Εικαστικών Τεχνών για την ψηφιακή εποχή παρέχει τα πολιτιστικά και τεχνικά εργαλεία για την ανάλυση, εννοιολογικά και δημιουργικά, οι διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους η σύγχρονη καλλιτεχνική πρακτική και τις τεχνικές της σύγχρονης εικαστικών τεχνών της σχετίζονται μεταξύ τους και συνυφασμένα με σκοπό για την εκτέλεση έργων στο πλαίσιο της ψηφιακής τέχνης, τις τέχνες του θεάματος, διαδραστικές εγκαταστάσεις με τη χρήση πολυμέσων και γλώσσες cross-media. Το Master παρέχει επίσης τα αναγκαία για την ανάληψη επαγγελματικών δραστηριοτήτων του συντονισμού και της διαχείρισης της παραγωγής των καλλιτεχνικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων δεξιότητες. [+]

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «διδάσκεται στα ΙΤΑΛΙΚΗ Σε ποιους απευθύνεται: Το Master in Visual Arts είναι ανοιχτή σε μεταπτυχιακούς φοιτητές στις τέχνες, τις ανθρωπιστικές επιστήμες και σχέδιο με τον τίτλο του ακαδημαϊκού ή πανεπιστημιακή εκπαίδευση διάρκειας τουλάχιστον τριών ετών (πρώτο επίπεδο πτυχίου / πτυχίο Πρώτο Επίπεδο) ενδιαφέρονται για τον κόσμο ψηφιακή τέχνη, των «δημόσια τέχνη, τέχνες του θεάματος και διαδραστικές εγκαταστάσεις. Μεθοδολογία και δομή: Το Master in Visual Arts για την ψηφιακή εποχή προσφέρει ένα μονοπάτι εμπειρίας, της έρευνας και του σχεδιασμού, το οποίο συνδυάζει μια πλούσια διδασκαλία των θεωρητικών και τεχνικών ερεθίσματα με την πρακτική και βιωματική συμβολή των συνεργασιών με επαγγελματίες που υποστηρίζουν τον μαθητή στην κατάρτιση του και τον πειραματισμό με τα οποία αναπτύσσουν τα τρία έργα που αποτελούν το βασικό μέρος του Master. Παράλληλα, ως συμπλήρωμα της πειραματικής φάσης που συνδέονται με την ανάπτυξη των πραγματικών έργων, οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν βασικές γνώσεις με τις διδασκαλίες και τις εισφορές των τεχνικών και τεχνολογικής φύσεως που σχετίζονται με την πολιτιστική ιδέες. Το εκπαιδευτικό μοντέλο περιλαμβάνει: - παραδοσιακή διδασκαλία στην τάξη για την απόκτηση των πολιτιστικών / μεθοδολογικές και διαπροσωπικές δεξιότητες (επικοινωνία, κλπ) - εργαστηριακή και πειραματική εκπαιδευτικό πρόγραμμα, με ισχυρή συμμετοχή του μαθητή, μέσα από ατομικές ή ομαδικές εργασίες (έργα , εργαστήρια, σεμινάρια, μελέτες περιπτώσεων, η χρήση των υποκριτικός τεχνικές, κλπ) που συνοδεύεται από κορυφαίους σχεδιαστές, έκφραση της βιομηχανίας αριστείας ή / και την εδαφική. - Προγραμμάτων σπουδών πρακτικής άσκησης θα πραγματοποιηθεί στο συνεπείς μελέτες ή οι εταιρείες με τους στόχους του πλοιάρχου ή «πανεπιστημιούπολη» με την επαγγελματική του έργου προσομοίωσης και θα διαρκέσει περίπου δύο μήνες. Το Master in Visual Arts για την ψηφιακή εποχή αποτελεί έναν επαγγελματία που ειδικεύεται στη χρήση των γλωσσών πολυμέσων για την υλοποίηση των έργων σε ψηφιακή τέχνη, δημόσια τέχνη, τέχνες του θεάματος και διαδραστικές εγκαταστάσεις. Ο επαγγελματίας θα είναι σε θέση να συνδυάζουν τις τεχνικές δεξιότητες που σχετίζονται με βίντεο, ήχο, κινούμενα γραφικά, 3D animation και το σχεδιασμό της αλληλεπίδρασης και ανθρωπιστικές γνώσεις που κυμαίνονται από τον κινηματογράφο, την τέχνη, τη μουσική, μέχρι κοινωνιολογικές επιστήμες και τις νέες τάσεις της επικοινωνίας? γνωρίζουν τη γλώσσα και τις τεχνικές των πολυμέσων τέχνες και cross-media, θα είστε σε θέση να αναλύσει και να ερμηνεύσει τις τάσεις στις εικαστικές τέχνες και την επικοινωνία, να προδιαγράψει τα σενάρια και οράματα για τις μελλοντικές εξελίξεις στις τέχνες και τις στρατηγικές του σχεδιασμού της επικοινωνίας πειραματική σύμφωνα με το νέο τοπίο των μέσων ενημέρωσης και των κωδικών επικοινωνίας. [-]

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση εκδήλωση

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος November 2017 Ιταλία Μιλάνο

Ένας αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων - δεν έχει σημασία αν είναι επιχειρήσεις ή καταναλωτές, δημόσιο ή ιδιωτικό - που σήμερα επενδύουν σε εκδηλώσεις μαγεμένοι από την απίστευτη στρατηγική ευελιξία του εργαλείου. Ένα ολοκληρωμένο μέσα ενημέρωσης είναι σε θέση να παράγουν τη μοναδικότητα, την άμεση αλληλεπίδραση με το στόχο, το συναίσθημα, spectacularization, αλλά και για να εξασφαλιστεί η ταχεία αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις και την άμεση εκτίμηση των επενδύσεών τους. Αυτό είναι ένα νέο σύνορο επικοινωνίας επικυρωθεί από τα εξειδικευμένα επαγγελματικά επιτεύγματα που είναι σε θέση να διαχειριστεί ένα κουτί που είναι τόσο περίπλοκο όπως μαγεία. [+]

Το πρόγραμμα αυτό είναι που διδάσκονται στα ΙΤΑΛΙΚΑ Στόχου - Το Master στη Διοίκηση Εκδήλωση απευθύνεται σε όσους σπούδασαν ή σπουδάζουν ανθρωπιστικές σπουδές, κοινωνικές επιστήμες, οικονομικά ή επιστημονικούς κλάδους? σε αποφοίτους στα ιταλικά ή ξένα σχολεία σχεδιασμός στη δημιουργική κλάδους? σε επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στο χώρο. Μεθοδολογία και δομή - Στο πρώτο μέρος, το Master παρέχει μια προσεκτική ανάλυση της αγοράς γεγονότα, δείχνοντας διαφορετικές ιστορίες περίπτωση, και δίνει τις βασικές πολιτιστικές γνώσεις που απαιτούνται για να εργαστούν στον τομέα με πάθος και με το να είναι πάντα ενημερωμένο. Αυτές οι έννοιες είναι: αγορά εκδήλωση, που εμπλέκονται professionalisms, τύποι συμβάντων, την ιστορία και τους λόγους. Στη συνέχεια, το Master επικεντρώνεται σε όλα τα στάδια, τις διαδικασίες, τους ρόλους και χρονικός προγραμματισμός συνδέεται με την πραγματοποίηση εκδήλωσης: τη δημιουργική διαδικασία, οι εμπλεκόμενοι ρόλους (από τον art director στο διαχειριστή του έργου), τη διαχείριση προμηθειών, την κατεύθυνση εκδήλωση, τη διαχείριση πραγματοποίηση , τους κανόνες και την ασφάλεια, και χορηγίες. Όλα τα προβλήματα θα εξηγηθεί μέσα από την ανάλυση των ιστορικών υπόθεσης και γεγονότα που έχουν σχέση με τις ακόλουθες κατηγορίες: Fashion Show, μουσική, συναυλίες, εκθέσεις, αθλητικές εκδηλώσεις. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα εμπλακούν στην υλοποίηση των δύο προγραμμάτων, σε συνεργασία με τους οργανισμούς και τις συνεργαζόμενες εταιρείες. Η εκπαιδευτική πορεία θα εμπλουτιστεί από τις εμπειρίες των γνωστών ανθρώπων που εργάζονται στον τομέα γεγονότα που θα αφηγούνται τις ιστορίες τους, εκπαιδευτική πορεία τους, και τις εκδηλώσεις τους. Το Master στη Διοίκηση Εκδήλωση τελειώνει με ένα επιμέρους στάδιο ή ένα έργο στον τομέα κατά τη διάρκεια της οποίας οι μαθητές θα είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τα εργαλεία και τις γνώσεις που αποκτήθηκαν και να μετρήσει με την επαγγελματική διαδικασία. Το τελικό σχέδιο αναπτύχθηκε με: Fiat? Ferrero? Speedo? bmw? Nivea? vodafone? RCS Sport? Garmin? Eni? Unipol? Heineken? Cantine Ferrari. [-]

Μεταπτυχιακό στην Εσωτερική Διακόσμηση

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Interior Design έχει ως στόχο να παρέχει στους φοιτητές με το μεθοδολογικό πλαίσιο, στρατηγικών δεξιοτήτων και απαραίτητη εμπειρία στον τομέα να ανταποκριθεί στις νέες τάσεις και μελλοντικά σενάρια από ιταλικά και διεθνή σχεδιασμό. Οι τρεις κύριοι τομείς του εσωτερικού σχεδιασμού που εξετάστηκαν: χώροι πώλησης, χώρους φιλοξενίας και Πρόνοιας. Μετά την ολοκλήρωση της πορεία, η Interior Designer είναι σε θέση να αντιμετωπίσει το έργο όχι μόνο από την τεχνική και την επίσημη άποψη, αλλά κυρίως από την άποψη στρατηγικής, εστιάζοντας στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και τις εξελικτικές ανάγκες του τομέα. Χάρη στον επαγγελματισμό τους, είναι σε θέση να διατυπώσει σχεδιαστικές λύσεις των ισχυρών συναισθηματική και αισθητηριακή περιεχόμενο που βελτιώνουν την αξιοποίηση του χώρου μέσω διαφορετικών μέσων έκφρασης - έπιπλα, τα υλικά, τα χρώματα και τα φώτα - μειώθηκαν και ερμηνεύονται ανάλογα με τις περιστάσεις. IED Σχεδιασμός ερμηνεύει την υπεροχή του ιταλικού design μέσω μιας διαδικασίας κατάρτισης που έχει τις ρίζες της στην κουλτούρα του ιταλικού συστήματος σχεδιασμού, από τη δημιουργικότητα, την επιχειρηματικότητα, την τεχνολογική καινοτομία και τη γνώση της αγοράς. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Έναρξη απαιτήσεις: Το Master in Interior Design είναι η σωστή εξειδίκευση για τους αποφοίτους, τους Ιταλούς και ξένους, στο σχεδιασμό, την αρχιτεκτονική ή συναφείς τομείς, οι οποίοι θέλουν να εμπλουτίσουν την εμπειρία τους στο σχεδιασμό, αλλά και για τους επαγγελματίες με αποδεδειγμένη εμπειρία. Μεθοδολογία και δομή: Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία για πρώτη φορά την μεθοδολογία σχεδιασμού που, αναλύοντας τους κώδικες έκφρασης και συμπεριφοράς του σύγχρονου καταναλωτή, η ταυτότητα του πελάτη, τις τρέχουσες τάσεις στο σχεδιασμό και την τεχνολογία υλικών, επιτρέπει στους μαθητές να συλλάβει έναν σημαντικό πλούτο της εμπειρίας. Οι μαθητές μαθαίνουν να δημιουργήσουν τα δικά τους εκφραστική γλώσσα και να συμπεριλάβει σε αυτό, βελτιώνοντάς τη σημαντικά για τη δημιουργικότητά τους. Διδάσκονται να δημιουργήσουν διάταξη έργο ιδιαίτερα ακριβείς στα χρώματα, υλικά, τελειώματα, εφέ φωτισμού, που μπορεί να προσφέρει νέες αισθητικές και συναισθηματικές εμπειρίες. Η κύρια δραστηριότητα του μαθήματος στην τάξη είναι η ανάπτυξη στρατηγικών έργων αξίας, είναι σε θέση να καλύψει τις ποικίλες ανάγκες των βιομηχανιών σχεδιασμού. Υπό την καθοδήγηση του διδακτικού προσωπικού, που αποτελείται κυρίως από επαγγελματίες και σχεδιαστές, έργα πραγματοποιούνται σύμφωνα με ένα ανοιχτό σύστημα, στο οποίο οι συμμετέχοντες καλούνται να συνεργαστούν με τις ιταλικές εταιρείες διεθνούς φήμης και της μάρκας με τους νέους, που αναζητούν μια καινοτόμο και βιώσιμο σχεδιασμό. Το πρόγραμμα αποτελείται από τέσσερις εβδομάδες εισαγωγικά εργαστήρια, τα οποία χρησιμεύουν για να εξετάσει τις γνώσεις και τις μεθόδους φοιτητές σχεδιασμού από όλο τον κόσμο. Μετά από αυτές τις τέσσερις εμπειρίες των μαθητών θα υποστηρίξει τα τρία κύρια έργα μέσω του έργου Laboratories, διαφορετικού μήκους και πολυπλοκότητας, η δυσκολία αυξάνεται σταδιακά κατά τη διάρκεια του έτους. Το τάξεις εναλλάσσονται με τα τρία έργα που εξετάζουν μερικές από τις περιοχές του interior design: χώρους λιανικής, φιλοξενία και εγκαταστάσεις ευεξίας. Τα έργα που αναπτύσσονται προσομοιώνοντας μια πραγματική επαγγελματική κατάσταση: σύντομη, την ανάπτυξη και την παρουσίαση. Οι μαθητές εξετάζουν τα περιβαλλοντικά θέματα παράλληλα με τα φυσικά και ανακυκλώσιμα υλικά, φιλικά προς το περιβάλλον διαδικασίες παραγωγής, σε συνεργασία με εξειδικευμένες εταιρείες. Μαθήματα περιλαμβάνουν επίσης το θέμα των εσωτερικών, φυσικών και τεχνητών, μέσα από τη γνώση των πηγών φωτός, των νέων τεχνολογιών και των συστημάτων του φωτός ελέγχου. Το Master διοργανώνει σεμινάρια διεξάγονται από επαγγελματίες του σχεδιασμού, επισκέψεις σε κορυφαίους κατασκευαστές των υλικών και εκθεσιακό χώρο, συμμετοχή σε εκδηλώσεις (κυρίως το Salone del Mobile στο Μιλάνο), εργαστήρια και διεπιστημονικά εργαστήρια. Το Master ολοκληρώνεται με την παρουσίαση του τελικού σχεδίου που περιλαμβάνει αποδεικτικά στοιχεία του ταξιδιού που λαμβάνονται και τις γνώσεις που απέκτησαν. Μεταξύ των εταιρειών / εταίρων του έργου των προηγούμενων εκδόσεων περιλαμβάνουν Febal - Colombini Group- Ρίζωμα - TVS- 3Μ-Τζακούζι- JVC Kenwood - Grohe- Πάρτε Εξωτερικές ING Diarect- Verallia. [-]

πλοίαρχος στην ανακοίνωσή της μόδας και Styling

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Master στη μόδα Επικοινωνίας και Styling αποτελεί βασικά μεγέθη στον τομέα της μόδας. Κοινοποίηση των περιεχομένων της μόδας είναι ένα πολύπλοκο έργο, που απαιτεί μια αντιδραστική προσέγγιση και την εφαρμογή των στρατηγικών μέτρων σε μια ευμετάβλητη και ασταθής αγορά. Στη συνέχεια, πρέπει να εξεταστεί η σχέση μεταξύ της αγοράς και την εξέλιξη των νέων μέσων και τον κρίσιμο ρόλο της οπτικής επικοινωνίας στον κόσμο σήμερα. Ο στυλίστας είναι αυτός που προσθέτει αξία στην επικοινωνία των προϊόντων μόδας, η οποία δημιουργεί την εικόνα και είναι υπεύθυνη για την επιλογή των στοιχείων και την επιλογή των συνδυασμών που θα παρουσιαστεί στη συλλογή. Ο στυλίστας είναι μια πραγματική ρεπόρτερ μόδας, η σύνδεση μεταξύ του κατασκευαστή της μόδας και τους καταναλωτές και τους αναγνώστες των περιοδικών μόδας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Έναρξη απαιτήσεις: Οι υποψήφιοι, οι δύο Ιταλοί και ξένοι, λαμβάνοντας υπόψη το Master στη μόδα Επικοινωνίας και Styling θα έχουν ένα καλό πρώτο πτυχίο στη μόδα, Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, καθώς και νέους επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στο χώρο. Δομή και μεθοδολογία: Η δύναμη του Master στη μόδα Επικοινωνίας και Styling είναι ο συνδυασμός της θεωρητικής περιεχομένου, ανάλυση και μελέτη των κατασκευαστών από τις πιο επιτυχημένες της μόδας και πρακτικές δραστηριότητες, που πραγματοποιούνται σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις και τη βιομηχανία επαγγελματίες σε ένα διεθνές πλαίσιο. Το μάθημα έχει ως στόχο να σχηματίσουν ένα Συντονιστής Μόδα Επικοινωνίας, ένας επαγγελματίας μπορεί να δημιουργήσει και να προβεί σε μια στρατηγική επικοινωνίας για ένα εμπορικό σήμα μόδας. Δεδομένου ότι η οπτική επικοινωνία της μάρκας έχει γίνει πλέον απαραίτητη, η πορεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη μελέτη του στυλ, που εκπονήθηκε από πρακτικές ασκήσεις, έχουν σχεδιαστεί για να αντιπροσωπεύουν τις τιμές της αγοράς και την αισθητική της μάρκας αποτελεσματικά. Ο εμπειρογνώμονας επικοινωνίας της μόδας πρέπει να έχει μια καλή κατανόηση των τάσεων ενός συγκεκριμένου τομέα της αγοράς, είναι σε θέση να αναπτύξουν νέες τεχνικές διάδοσης των πληροφοριών και τη διαχείριση των διαδικασιών επικοινωνίας χαρακτηριστικό του κόσμου της μόδας. Μετά από μια αρχική μελέτη της βιομηχανίας της μόδας από μια ιστορική, πολιτιστική και οπτική σκοπιά, οι συμμετέχοντες αποκτούν γνώσεις σχετικά με τη διαδικασία της επικοινωνίας της μόδας: από τη δομή του γραφείου Τύπου με την οργάνωσή του και τις δραστηριότητές του, με την οργάνωση και τη διαχείριση της μια επίδειξη μόδας ως μια στιγμή της προβολής και την ενίσχυση της ταυτότητας της μάρκας μέχρι τον κόσμο των εκδόσεων και εκδηλώσεων. Η διδακτική μεθοδολογία εξετάζει την επικοινωνία μέσω διαφόρων μέσων και μορφών έκφρασης που συνδέονται με αυτούς (εκδόσεις, styling, web, τα νέα μέσα επικοινωνίας, της διαφήμισης, εταιρικές εκδηλώσεις). Μέρος του μαθήματος είναι αφιερωμένο στις δραστηριότητες του στυλίστα: από τη δομή ενός φωτογραφικού σετ - οργάνωση, τεχνικά εργαλεία για την επαγγελματική φωτογράφηση και τα φώτα, το ακόμη μελέτη ζωή - στο εικονογραφικό έρευνα. Η υλοποίηση των φωτογραφικών υπηρεσιών επιτρέπει στους συμμετέχοντες να αποκτήσουν εμπειρία στον τομέα, εφαρμόζοντας τις θεωρητικές γνώσεις και τα πρακτικά εργαλεία που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Το Master κορυφώνεται σε μια παρουσίαση του τελικού σχεδίου, μια περίληψη όλων των κατηγοριών στις οποίες ο μαθητής αναπτύσσει τις ιδέες που έχει αποκτηθεί κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδρομής. [-]

πλοίαρχος στο Graphic Design

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 10 μήνες November 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το γραφικό τομέα του σχεδιασμού είναι συνεχώς αναπτυσσόμενες. Οι επαγγελματικούς χώρους και ειδικότητες τους, η αγορά της επικοινωνίας και οι εταιρείες που εργάζονται σε, αυξάνονται και εξελίσσονται οι speedly αλλαγή, καθώς και την τεχνολογική σενάριο. Το Master εκπαιδεύει επαγγελματίες σε θέση να διαχειρίζονται σωστά μια ομάδα, αποτελεσματική στη διαχείριση μιας ολοκληρωμένης ροής εργασίας. Ένας επαγγελματίας που μπορεί να χτίσει, να διαχειριστούν και να ολοκληρώσουν ένα έργο οπτικής επικοινωνίας: από τη στρατηγική, να έννοια, μέχρι την πιο σωστή υλοποίηση για Τύπο ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. [+]

Το πρόγραμμα αυτό είναι που διδάσκονται στα ΙΤΑΛΙΚΑ TARGET - Ως Μάλιστα, η πορεία Master απευθύνεται σε όλους εκείνους που μελέτησαν την επικοινωνία, τα γραφικά και το σχεδιασμό και ψάχνουν για μια προηγμένη εκπαίδευση για να εργαστούν στον τομέα των γραφικών με την ικανότητα και τον επαγγελματισμό. Methedology και δομή - Η πορεία Master - με διάρκεια 10 μηνών της (7 μήνες στην τάξη + 3 για το στάδιο / έργου στον τομέα) και μερικής φοίτησης - εκπαιδεύει επαγγελματίες στον τομέα της επικοινωνίας, με την ανάπτυξη διαχειριστικών δεξιοτήτων και μια κουλτούρα έργο ριζωμένη στην ιστορία του σχεδιασμού. Αλλά, πάνω απ 'όλα, παρέχει μια μέθοδο, μια δομή και μια διαδικασία οργανώνεται σε διευθυντική τρόπο. Ο πλοίαρχος αποτελείται από τρία βήματα. Το πρώτο βήμα έχει ως στόχο την απόκτηση της γνώσης σχετικά με τον πολιτισμό του έργου της επικοινωνίας, την ενίσχυση των τεχνικών-instrumental δεξιότητες, και την ανάπτυξη της βασικής έρευνας μέσω μιας μετωπικής μεθοδολογία διδασκαλίας, με γνώμονα το εργαστήριο του έργου και ατομική μελέτη. Η διδασκαλία έχει ανατεθεί σε εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες των διαφόρων κλάδων. Το δεύτερο βήμα του μονοπατιού στοχεύει στη διαχείριση του έργου επικοινωνίας σε όλα τα στάδια της και πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις εταιρείες ή / και εξωτερικούς οργανισμούς. Το τελευταίο βήμα του μαθήματος Master περιλαμβάνει το έργο στάδιο / πεδίο. Τα στάδια υλοποιείται ως μεμονωμένες περιόδους εργασίας - στην Ιταλία ή τελικά στο εξωτερικό - σε μία από τις επιχειρήσεις που συνεργάζονται με αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς. Θα διαρκέσει τουλάχιστον τρεις μήνες και επιτρέπουν στους μαθητές να εφαρμόσουν τις αναπτύξει εργαλεία και τις γνώσεις σε μια συγκεκριμένη εμπειρία με τη μέτρηση με την επαγγελματική διαδικασία. Εναλλακτικά, το στάδιο, οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν σε ένα έργο στον τομέα. Αποτελείται από ένα έργο παροχής συμβουλών / συνεργασίας πραγματοποιήθηκε από μια ομάδα φοιτητών με επικεφαλής έναν δάσκαλο ο οποίος ενεργεί ως καθοδηγητής του έργου, και διαρκεί τουλάχιστον 3 μήνες. Ο καθηγητής υποστηρίζει την ομάδα κατά τη διάρκεια της διαχείρισης των σχέσεων με την εταιρεία-πελάτη, κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του έργου και κατά τη διάρκεια της τελικής υλοποίησης και η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρείας, όπως σε μια πραγματική επαγγελματική κατάσταση. Στις προηγούμενες εκδόσεις, τα έργα των μαθητών έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με: Fiat, Ferrero, Speedo, BMW, Nivea, η Vodafone, η RCS Sport, Garmin, η ENI, Unipol, Heineken, Cantine Ferrari. [-]

πλοίαρχο σε Social Media και Digital PR

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 7 μήνες October 2017 Ιταλία Μιλάνο

Τα εργαλεία και ο κοινωνικός κόσμος του digital PR είναι όλο και περισσότερο παρούσες στις στρατηγικές του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας εταιρείες, αλλά επειδή η εργασία πρέπει συγκεκριμένες δεξιότητες. Η αντιμετώπιση αυτής της επικράτειας τόσο μεγάλη, ώστε ταχύτητας, από μια πληθώρα εργαλείων και των ευκαιριών που ακολουθούνται, εξασφαλίζει ότι οι άνθρωποι μπορούν να καταλάβουν αυτό το συναίσθημα, και αυτές οι πρακτικές είναι και θα είναι σε μεγάλη ζήτηση. Μετά από μια εντατική σειρά μαθημάτων 7 μηνών στην τάξη - που πρέπει να ακολουθούνται από 3 μήνες πρακτικής άσκησης - οι συμμετέχοντες μπορούν να εισέλθουν στο επαγγελματικό πεδίο των social media και digital PR, σε εταιρείες και οργανισμούς. Θα ασχοληθεί με όλα τα θέματα που σχετίζονται με την ψηφιακή και σχεσιακές του λειτουργίες για τους πελάτες, τους συνεργάτες και επιρροή. [+]

Το πρόγραμμα αυτό ΙΤΑΛΙΚΗ Δίδαξε Σε ποιους απευθύνεται - Ο Δάσκαλος είναι ανοιχτή: σε αποφοίτους τόσο στην τέχνη / ανθρωπιστικές επιστήμες, τόσο τεχνική / οικονομική? σε επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στον κλάδο. Μεθοδολογία και δομή - Τα social media είναι το πιο σημαντικό σημείο καμπής στην εμπορία κόσμο, μια ριζική αλλαγή στην ισορροπία στην επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. Από μια κατάσταση κατά την οποία οι εταιρείες μεταφέρουν ένα μήνυμα μέσω των παραδοσιακών μέσων μαζικής ενημέρωσης και τους καταναλωτές να ακούσετε και να αντιδράσουν με την αγορά το θέμα του μηνύματος προϊόντα, βρισκόμαστε σήμερα σε ένα σενάριο που βλέπει καταναλωτές πρωταγωνιστές μια πραγματική σχέση με τις εταιρείες, στις οποίες επιτρέπεται να να τους μιλήσω και να τους. Κατά συνέπεια, ο κόσμος των κοινωνικών - αλλά γενικότερα ότι της ψηφιακής - έχει γίνει το επίκεντρο της δυνατότητας, για τις εταιρείες, για να υποστηρίξει αυτή την ανταλλαγή. Το Master έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες οι οποίοι μπορούν να κατανοήσουν την ταυτότητα μιας μάρκας και σχεσιακών τις ανάγκες του, να δημιουργήσει μια κατάλληλη στρατηγική, την εφαρμόσουν και να παρακολουθούν αυτό. Οι επαγγελματίες είναι σε θέση να προσδιορίσει και να διακρίνει τις περιοχές παρέμβασης των διαφόρων επαγγελματιών, να συντονίζει και να παρακολουθεί τους, διατηρώντας παράλληλα μια ισχυρή έμφαση στα social media και digital PR. Διδασκαλία χωρίζεται σε τρεις κύριους τομείς: Τεχνική-instrumental - Είναι το χώρο της εκπαίδευσης με στόχο την ανάπτυξη των βασικών δεξιοτήτων, τόσο από την άποψη της τεχνικής χρήση των εργαλείων, και πιο θεωρητική άποψη. στρατηγικός σχεδιασμός - Μπορούν να αποκτήσουν τις δεξιότητες για να μάθουν να σκέφτονται στρατηγικά, τόσο στην ευρύτερη ψηφιακό κανάλι, είτε ειδικά για τα social media και digital PR. Το ζήτημα της μέτρησης των επιδόσεων θα είναι η ολοκλήρωση του εν λόγω τομέα εμπειρογνωμοσύνης. επιχειρησιακών - Οι μαθητές αποκτούν συγκεκριμένες δεξιότητες σχετικά με τις μεμονωμένες πράξεις? την ικανότητα να παράγει, τη διαχείριση, τη διανομή περιεχομένου σε μορφές και σε διαφορετικές πλατφόρμες? να μάθουν να δημιουργήσετε ένα κύριο σχέδιο και χρονοδιάγραμμα για τη δημοσίευση και τη χρήση των εργαλείων σχεδιασμού, να εξοικειωθούν με τον κόσμο του web και κινητών εφαρμογών. Όλοι οι συμμετέχοντες θα εμπλακούν στην υλοποίηση των δύο έργων που βασίζονται σε πραγματικές ενημερώσεις εταιρείες, και να έχουν ένα σχέδιο Προσωπικά Branding. [-]

σχεδιασμός - καινοτομία, τη στρατηγική και το προϊόν - 1ο επίπεδο μεταπτυχιακό

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2017 Ιταλία Μιλάνο

Τα ιταλικά και διεθνή επιχειρηματικά μοντέλα απαιτούν από τους επαγγελματίες σε θέση να αντιμετωπίσει το έργο όχι μόνο από τεχνικής και παραγωγική άποψη, αλλά, πάνω απ 'όλα, από στρατηγική και διαρθρωτική άποψη. Το Master in Design έχει ως στόχο να προετοιμάσει μια νέα γενιά σχεδιαστών είναι έτοιμη να εξετάσει κάθε μεταβλητή σχεδιασμού ως ένα πρόβλημα σχεδιασμού, είτε μέσω της ανάλυσης της αγοράς και τις ανάγκες των σύγχρονων χρηστών, είτε φανταστούμε μελλοντικών σεναρίων, υπέρ των καινοτόμων λύσεων. Σχεδιασμός έχει γίνει ένα όργανο ικανό να καινοτομεί των στρατηγικών στόχων των επιχειρήσεων. Η παραδοσιακή με επίκεντρο το χρήστη προσέγγιση (UCD) τροποποιεί την ιδέα από το "σχεδιασμό για" να "σχεδιασμό με« τους ανθρώπους, την προσαρμογή σημερινό κοινωνικο-οικονομικό και παραγωγικό σύστημα σε εξέλιξη. [+]

Έναρξη απαιτήσεις: Το Master in Design πρέπει να περιλαμβάνει μια Honours Degree στους τομείς της αρχιτεκτονικής, της μηχανικής, το σχεδιασμό, την οικονομία ή ανθρωπιστικές επιστήμες, τόσο για τους Ιταλούς και ξένους φοιτητές. Μεθοδολογία και δομή: Με βάση την διεπιστημονική ομάδα εργασίας, το Master ισχύει την ανάπτυξη της δημιουργικότητας από τις καλύτερες υπηρεσίες σχεδιασμού και think tanks, και διεγείρει την συλλογική σκέψη, προκειμένου να μοιραστούν την τεχνογνωσία και την ενδυνάμωση όλων των σχετικών δεξιοτήτων. Η φιλοσοφία του μαθήματος, του έργου και του πελάτη με βάση, προσφέρει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να πειραματιστούν και να τεθεί σε νοοτροπία πρακτικές και μεθοδολογικές διαδικασίες (σχεδιασμός σκέψης) με τη διεξαγωγή πραγματικών έργων, μέσω μιας διαδικασίας που βασίζεται στην ομαδική εργασία και τη μάθηση μέσα από την πράξη. Όλα τα έργα που ακολουθείται από το Leader Σύμβουλοι οι οποίοι είναι επίσης επαγγελματίες, που έχουν επιλεγεί για την εμπειρία τους σχετικά με τα διάφορα θέματα του έργου. Συνέδρια και σεμινάρια προσφέρουν την ευκαιρία για συζητήσεις με ειδικούς και φορείς, διακεκριμένες προσωπικότητες από ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων σχεδιασμού, καθώς και άλλοι συμπεριλαμβανομένης της επιχειρηματικότητας, της τεχνολογίας και της οικονομίας. Υψηλού προφίλ ιταλικά και διεθνών επιχειρήσεων και κοινωνικών επιχειρήσεων εμπλουτίζουν το μεταπτυχιακό πρόγραμμα, αποκαλύπτοντας τις δεξιότητές τους μέσα από τα έργα, μελέτες περιπτώσεων και στρατηγικές. Τα προκαταρκτικά στάδια αυτής της Μάστερ εξοικείωση των φοιτητών με την κουλτούρα της σκέψης του σχεδιασμού και των σχετικών μεθοδολογιών μέσα από διαλέξεις, σεμινάρια και εργαστηριακές εργασίες. Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες αντιμετωπίζουν διαφόρων φάσεων του έργου, πειραματικά και διαδραστικά μαθήματα (με διαφορετικό σκοπό, την πολυπλοκότητα και τους στόχους) που βασίζεται στη μάθηση μέσα από την πράξη. Ταυτόχρονα, οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν μαθήματα γαλουχήσει να εμπλακούν σε στρατηγικό, τεχνολογικές και εκφραστική τομέα του σχεδιασμού, φέρνοντας τις ιδέες και τις γνώσεις για να τροφοδοτήσουν την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη του όλη την ομάδα. Οι μαθητές καλούνται να λάβουν μια δυναμική και επαγγελματικό ρόλο με τους πελάτες, προκειμένου να ξεπεραστεί η ακαδημαϊκή πραγματικότητα. Θα επωφεληθούν από μια πρακτική εμπειρία, όπου η αλλαγή της ομάδας εργασίας σύμφωνα με τη σύντομη και την προτεινόμενη στρατηγική διδασκαλίας. Το Master in Design επιτρέπει στους μαθητές να συναντηθεί με διαφορετικά συστήματα παραγωγής, τα οποία διατηρούν την τόνωση και να τους να αναπτύξουν τη δική τους μεθοδολογία του έργου, που τους επιτρέπει να παράγει μοναδικά έννοιες. Αυτή η διαδικασία δίνει συγκεκριμένες απαντήσεις στις ανάγκες της αγοράς με τη χρήση σύγχρονων γλωσσών και τα σημάδια. Η πορεία καταλήγει σε μια έκθεση όπου οι μαθητές παρουσιάζουν τις διατριβές και πρακτική τους σε μια επιτροπή που αποτελείται από τους άλλους υποψηφίους και τους εμπειρογνώμονες. Το μάθημα είναι αναγνωρισμένο από MIUR (Υπουργείο Παιδείας, Πανεπιστημίων και Έρευνας) ως Ακαδημαϊκό Μάστερ Επιπέδου Ι [-]

τη διαχείριση του σχεδιασμού μόδας - 1ο επίπεδο μάστερ

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2017 Ιταλία Μιλάνο

Η πολυπλοκότητα της βιομηχανίας της μόδας χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη και τη διαδικασία της εμπορίας κατά μήκος της αλυσίδας αξίας και από την παρουσία των εξελιγμένων καταναλωτών ,, οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να δράσει ταυτόχρονα ως τελικό αποδέκτη, συν-δημιουργός και ατομικό επιχειρηματικό σύντροφος ενός δημιουργικό προϊόν. Ο στόχος του Master in Fashion Διοίκηση Design είναι να καταστεί δυνατή η μελλοντική Διευθυντής Fashion Design για να αποκτήσουν την αισθητική ευαισθησία και τη μεθοδολογία που απαιτούνται για την αντιμετώπιση της δημιουργικής και της παραγωγικής διαδικασίας και να προσδιορίσουν και να εφαρμόσουν τις κατάλληλες στρατηγικές επικοινωνίας. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Έναρξη απαιτήσεις: Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα επιδιώκει να προσλάβει τους μαθητές με ένα πτυχίο Honours (τριετές πτυχίο) στα οικονομικά, το σχεδιασμό και τη μόδα. Μεθοδολογία και δομή: Το Master προσφέρει μια διαδρομή της εμπειρίας, της έρευνας και έργα, συνδυάζοντας μια μεθοδολογία διδασκαλίας πλούσιο σε θεωρία και την τεχνική με την πρακτική συνεισφορά των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών που υποστηρίζουν το μαθητή σε όλα τα στάδια της εκπαίδευσης και δοκιμών. Το μάθημα καλύπτει τρεις κύριους τομείς ζωτικής σημασίας: την ιστορία της μόδας και εφαρμοσμένων τεχνών, σχέδιο μόδας και της παραγωγής, τις στρατηγικές μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, με έναν αυξανόμενο βαθμό πολυπλοκότητας. Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων με βάση τη συνέπειά τους με τους στόχους και σχετικά με την κοινωνική, πολιτιστική, ηθική και οικονομικές επιπτώσεις προς τους ενδιαφερόμενους και το σύστημα αναφοράς, ακόμη και σε μια μακροπρόθεσμη βάση, σε σχέση με τις σύγχρονες τάσεις της γεύσης, το στυλ και την αγορά. Εκτός από το πειραματικό στάδιο που εισάγει τους μαθητές στην ανάπτυξη των δημιουργικών ιδεών και της γνώσης των τεχνικών και τεχνολογικών εργαλείων χρήσιμων για την εκπροσώπηση και την υλοποίησή τους, το μάθημα καλύπτει όλες τις πτυχές που σχετίζονται με την ιστορία της μόδας, εφαρμοσμένες τέχνες, το σχεδιασμό και διαφορετικά χαρακτηριστικά της σύγχρονης δημιουργικής έκφρασης. Εργαστηριακές δραστηριότητες και καινοτόμα μεθοδολογία της διδασκαλίας του έργου που σχετίζονται με το σχεδιασμό και την παραγωγή (από τη διατύπωση της ιδέας των προϊόντων μόδας στην επίσημη, λειτουργική, ηθική, κοινωνική αξιολόγηση της) εμπλέξουν τους μαθητές μέσα από ατομικές ή ομαδικές εργασίες, εργαστήρια, σεμινάρια, μελέτες περιπτώσεων, η χρήση της υποκριτικός τεχνικές και παιχνίδια ρόλων. Τα εργαστήρια που ακολουθείται από διακεκριμένους σχεδιαστές, πρεσβευτές της αριστείας στη βιομηχανία της μόδας. Μετά την εξέταση των κύριων τύπων προϊόντων μόδας, από αξεσουάρ για να ντύσει, σε όλες τις εκφράσεις τους, οι μαθητές θα διερευνήσει όλες τις πτυχές της βιομηχανικής παραγωγής, όπως φάσεις, χρόνο, τα υλικά, τους πόρους, οικονομικούς παράγοντες της όλης διαδικασίας εφαρμογής, ακόμη και λιανικού εμπορίου και visual merchandising. Οι τάσεις της παγκόσμιας αγοράς στο χώρο της μόδας και τα διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα έχουν πλέον φτάσει σεβαστούς κατάσταση καθ 'όλη τη διαχείριση του σχεδιασμού, τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Ο σκοπός αυτού του μαθήματος είναι να εισαγάγει τους φοιτητές στις επιχειρηματικές στρατηγικές, την ανάλυση των διαφορετικών τύπων των καταναλωτών - η οποία σήμερα είναι τόσο τελικό δέκτη και επιχειρηματικός εταίρος - η γεύση του και τις εξελισσόμενες ανάγκες της. Ο αντίκτυπος της μάρκας για το κοινό-στόχο και τις διάφορες πτυχές της παραδοσιακής επικοινωνίας και web-based συλλογών μόδας στην αγορά θα εξεταστεί, την αξιολόγηση των νέων εργαλείων και προοπτικές, όπως οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα κορυφώνεται με μια διατριβή, ένα τελικό σχέδιο με στόχο τον έλεγχο των δεξιοτήτων που απέκτησαν οι φοιτητές κατά τη διάρκεια του μεταπτυχιακού προγράμματος. Το έργο αυτό περιλαμβάνει την διάθεση ενός νέου προϊόντος ή μιας νέας συλλογής, όπου οι μαθητές αναδείξει τις διαδικασίες και καθορίζουν την επικοινωνία, την εικόνα και τις στρατηγικές στυλ. Το μάθημα είναι αναγνωρισμένο από MIUR (Υπουργείο Παιδείας, Πανεπιστημίων και Έρευνας) ως Ακαδημαϊκό Μάστερ Επιπέδου Ι [-]

Βίντεο

WORLD FOOD PROGRAMME

MOSTRA FOTOGRAFICA BOLLYWOOD FUORI E DENTRO AL SET IED TORINO

AMALIA - How it works (IED Milano) in collaboration with Swarovski Elements

Επικοινωνία

IED Moda

Διεύθυνση Milano 20100, Italy
Ιστοσελίδα http://www.ied.it/
Τηλέφωνο +39 02 583361

Διεύθυνση
Τηλέφωνο

Διεύθυνση
Τηλέφωνο