IED – Istituto Europeo di Design Rome

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Μια Πρωτεύουσα Cross-media.

Πρώτη πόλη στον κόσμο για το εύρος της πολιτιστικής της κληρονομιάς, σε 30 αιώνες της ιστορίας υπήρξε η πρώτη και η μεγαλύτερη μητρόπολη του κόσμου. Κουλτούρα του έχει επηρεάσει την κοινωνία, τη λογοτεχνία, την τέχνη, την αρχιτεκτονική, τη θρησκεία, τη φιλοσοφία, το δίκαιο καθ 'όλη τη Δύση. Η ίδια η ιδέα του δικτύου οφείλεται στην αποτελεσματική οργάνωση της ρωμαϊκής χρήση και διάδοση της αριστείας στον τότε γνωστό κόσμο.

Η μοντέρνα και σύγχρονη Ρώμη είναι επίσης ένα απαραίτητο περιβάλλον για την υψηλή μόδα, το σχεδιασμό και την επικοινωνία όλων των μορφών σχεδιασμού για την κατασκευή των λεγόμενων άυλων αγαθών και υπηρεσιών. Γραφικά, εικαστικές τέχνες, τον κινηματογράφο, την τηλεόραση, τα πολυμέσα, διαδίκτυο, το περιεχόμενο και το video art είναι, μαζί με τη διδασκαλία για την παροχή υπηρεσιών πολιτιστική κληρονομιά και το σχεδιασμό με στόχο τον τουρισμό, ο πραγματικός "μοναδικό" εδώ. Σπουδές στη Ρώμη είναι μια εξαιρετική εμπειρία και τη ζωή των εκπαιδευτικών.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
  • ιταλικός

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Interior Design - 1ο επίπεδο μεταπτυχιακό

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2017 Ιταλία Ρώμη

Interior design απαιτεί λεπτομερή γνώση της ιστορίας, της τέχνης, της κοινωνιολογίας, της ψυχολογίας, της επιστήμης των υλικών, την κατάλληλη εκπαίδευση σχετικά με τους κανονισμούς, τα συστήματα και τις λειτουργικές ανάγκες των αγοραστών. Ο στόχος του Master in Interior Design ετοιμάζεται επαγγελματίες να αναπτύξουν τα διάφορα στάδια ενός έργου, που κυμαίνονται από την ιδέα μέχρι την ολοκλήρωση ενός προϊόντος (από το βιομηχανικό σχέδιο στο ζωτικό χώρο) αξιολόγηση όλων των πτυχών ενός σχεδίου. Η μεθοδολογία της διδασκαλίας ξεκινά από την ιστορία του σχεδιασμού και της αγοράς (στρατηγική και επιχείρηση) με την έννοια ενός έργου που χαρακτηρίζεται από μια ισχυρή ταυτότητα και την πραγματική πιθανότητα να πραγματοποιηθεί. [+]

Το πρόγραμμα αυτό είναι που διδάσκονται στα ΙΤΑΛΙΚΑ Προϋποθέσεις εισαγωγής: Αυτό το Master πρέπει να περιλαμβάνει μια Honours Degree στους τομείς της αρχιτεκτονικής, της μηχανικής, το σχεδιασμό, την οικονομία ή ανθρωπιστικές επιστήμες. Η είσοδος είναι θέμα να πάρει συνέντευξη από την παρουσίαση του βιογραφικού σημειώματος και χαρτοφυλακίου. Μεθοδολογία και δομή: Η μεθοδολογία του Master in Interior Design βασίζεται στο έργο, με τη συμμετοχή των επιχειρήσεων και επαγγελματικές επιχειρήσεις οι αντιπρόσωποι των οποίων λειτουργούν ως μέρος του διδακτικού προσωπικού του μαθήματος. Το Master in Design προσφέρει ένα πρόγραμμα κατάρτισης που, με την ενσωμάτωση των μεθοδολογικών, τεχνικές και σχεδιαστικές πτυχές, δίνει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να ενισχύσει μια ολοκληρωμένη επαγγελματική προσέγγιση, κλίτος και ισχύει σε διάφορους τομείς εργασίας. Η μεθοδολογία της διδασκαλίας οδηγεί σε συγκεκριμένες εμπειρίες του έργου και μόνιμη έρευνα για τον εαυτό τους, με στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού και διακριτή ταυτότητα. Το Master in Interior Design έχει σχεδιαστεί με βάση μάθησης / διδασκαλίας μοντέλο που αντικατοπτρίζει την οργανωτική δομή μιας επιχείρησης σχεδιασμού, που χρησιμεύει ως ένα πλαίσιο στο οποίο η πολλαπλότητα των προτέρων γνώση αντιπροσωπεύει μια αξία. Ο καθοδηγητής έχει ένα ρόλο στη διαμεσολάβηση και υποστηρίζει τη διαδικασία μάθησης, ενώ ο μαθητής είναι ένα ενεργό μέρος στην κατασκευή του δικού του ικανότητες, ιδίως εκείνων που σχετίζονται με το σχεδιασμό κόσμο. Όλες οι άλλες επιστήμες, όπως η στρατηγική, η επικοινωνία του έργου, των επιχειρήσεων και της τεχνολογίας της επικοινωνίας μόσχευμα οργανικά σε πολλαπλές εμπειρίες του έργου. μεθοδολογία διδασκαλίας διαιρείται σε μια μεθοδολογική φάση, τη φάση του σχεδιασμού και τελική στιγμή της σύνθεσης. Σε όλες τις τρεις φάσεις, τα μαθήματα περιλαμβάνουν εργαστήρια με στόχο την οικοδόμηση και την ανταλλαγή εμπειριών και τα σχέδια με τους μαθητές. Η φάση μεθοδολογία έχει ως στόχο την προετοιμασία των μαθητών για τις στιγμές της έρευνας και εννοιών, προκειμένου να καθορίσουν τους στόχους και την πραγματική αξία του έργου. Μια βασική πτυχή του μαθήματος είναι η μελέτη των αρχών της σύνθεσης. Η φάση του σχεδιασμού των Εργαστηρίων επιτρέπει στους μαθητές να φτάσουμε στην καρδιά του τα θέματα και να πιάσει τις ιδιαιτερότητες της κάθε αντικείμενο (το σχεδιασμό του προϊόντος, εσωτερική διακόσμηση, το σχεδιασμό του τοπίου), παρέχοντας τα εργαλεία για να εξοικειωθούν περισσότερο με το έργο. Αυτό είναι το σημείο στο οποίο η μεθοδολογική φάση βρίσκει εφαρμογή στην πρακτική σφαίρα. Η τελευταία φάση βασίζεται στην ανάπτυξη του τελικού σχεδίου, μια στιγμή της σύνθεσης όλων των μαθημάτων, όπου οι μαθητές να αναπτύξουν τις ιδέες που σημειώθηκαν κατά την πορεία, πάντα υπό την ηγεσία από τις εποπτικές αρχές που τους καθοδηγούν σε αυτό το ταξίδι. Στο τέλος του μαθήματος, οι ασκούμενοι θα είναι σε θέση να διαχειριστεί την πολυπλοκότητα και το συντονισμό του έργου του σχεδιασμού, μέσω μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης, συμπεριλαμβανομένων δημιουργικές, πολιτιστικές, παραγωγικές, τις πτυχές της επικοινωνίας μάρκετινγκ και. Το μάθημα είναι αναγνωρισμένο από MIUR (Υπουργείο Παιδείας, Πανεπιστημίων και Έρευνας) ως Ακαδημαϊκό Μάστερ Επιπέδου Ι [-]

Master στη διαχείριση της μάρκας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες March 2017 Ιταλία Ρώμη

Το Master in Brand Management έχει ως στόχο να αυξήσει την ευαισθητοποίηση μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επαγγελματιών του πρωταρχικού ρόλου της μεταφοράς του brand ως ο καλύτερος τρόπος για μια επιχείρηση να επιτύχει την επιτυχία. Η μάρκα ενσαρκώνει το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον μιας εταιρείας: ανάλυση αυτό σημαίνει να γνωρίζει την ιστορία της εταιρείας και να κατανοήσουν ποια μέσα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την αξιοποίηση του δυναμικού και το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Το Master παρέχει και μεταδίδει τα εργαλεία και τις τεχνικές που επιτρέπουν νέες διαχειριστές μάρκα να συμβάλει σημαντικά στην ορθή ανάλυση της μάρκας, το σχεδιασμό και τη διαχείριση των στρατηγικών μάρκετινγκ, τη διακυβέρνηση της επικοινωνίας και τη διαδικασία, και να χειρίζονται τη συνδιαλλαγή μεταξύ των λειτουργικών ρόλων των περιοχών αυτών με την κατανόηση, την αξιολόγηση και την ενισχύοντας τη δράση. [+]

Το πρόγραμμα αυτό είναι που διδάσκονται στα ΙΤΑΛΙΚΑ Προϋποθέσεις εισαγωγής: Το Master in Brand Management επιδιώκει να προσλάβουν φοιτητές έχουν ένα σχετικό πτυχίο Honours ή ισοδύναμο ακαδημαϊκά προσόντα ή έχουν ένα επαγγελματικό προσόν που αναγνωρίζεται ως ισοδύναμο με βαθμό Άριστα. Δομή και Μεθοδολογία: Το Master in Brand Management έχει ένα τυπικό επιχειρηματικό προσανατολισμό προσέγγισης, χωρίς να παραγνωρίζεται η θεωρητική βάση των εννοιών. Η μεθοδολογία της διδασκαλίας, πρακτικό και λειτουργικό, περιλαμβάνει διαλέξεις, άμεση σύγκριση με επαγγελματίες και εμπειρογνώμονες του κλάδου, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις, ανάλυση της υπόθεσης ιστορίες, διοργάνωση εκδηλώσεων, επισκέψεις σε επιχειρήσεις και εργασίες του έργου. Η ρεαλιστική προσέγγιση εξασφαλίζει την ανάπτυξη των δεξιοτήτων διαχείρισης και εμπειρία στη χρήση τεχνικών και εργαλείων επικοινωνίας. Η μεθοδολογία της διδασκαλίας του πολιτιστικού χώρου εισάγει στον συγκεκριμένο τομέα του μάρκετινγκ του πολιτισμού, που εισέρχονται στα πεδία της ιστορίας των ΜΜΕ, κοινωνιολογία της πολιτιστικής κατανάλωσης, οπτικό πολιτισμό και την τοπική αγορά. Οι μαθητές προσεγγίζουν την εξέλιξη της μάρκας και της εμπορίας, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, του έργου και δημιουργική μεθοδολογία, μαθαίνουν να ασχοληθεί με τον πελάτη. Θα εξετάσει επίσης τον τομέα της Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης (συντονισμένη ταυτότητα, διαχείριση του χώρου και η διάταξη). Στην τεχνική και καθοριστική περιοχή, τα μαθήματα έχουν σχεδιαστεί για να αναλύσει τη Διαχείριση Έργων (απαιτήσεις του έργου και των στόχων, τη διαχείριση του χρόνου και των πόρων, το κόστος και την ποιότητα των προϊόντων, τη διαπραγμάτευση, την ομάδα εργασίας και την επίλυση προβλημάτων) και τη διαχείριση της μάρκας (Προσωπική και Εταιρική Ταυτότητα, στρατηγικών διανομής). Μέρος του μαθήματος είναι αφιερωμένο στην οπτικοακουστική παραγωγή (σενάριο, σκηνοθεσία, οργάνωση της οπτικοακουστικής παραγωγής). Μαθήματα που πραγματοποιήθηκε στην πανεπιστημιούπολη εναλλάσσονται με αρκετές επισκέψεις στην έδρα των επιχειρήσεων. Σε επίπεδο έργου, οι φοιτητές εισάγονται στην ανάλυση Brand. Μαθαίνουν πώς να συντάξει μια σύντομη, να συλλέγουν στοιχεία, να αναλύσουν το εμπορικό σήμα, την αγορά, τον προϋπολογισμό, αποσπάσματα, τις συμβάσεις και τα τιμολόγια. Η διοργάνωση εκδηλώσεων (φάσεις άτομο, το σχεδιασμό, διαχείριση γεγονότων, δελτία τύπου, δημόσιες σχέσεις) έχει θεμελιώδη ρόλο. Ως μέρος του Blogging & κοινωνικής δικτύωσης, οι μαθητές μαθαίνουν πώς να σχεδιάσουν τις πληροφορίες σε Wordpress, τα στοιχεία του SEO και Web Analytics. Μελετούν ιστοσελίδες και blogs, social media και των κοινωνικών δικτύων, διαχείριση social media, web γραφή, ιστορίες περίπτωση. Το τελικό στάδιο του Master είναι αφιερωμένο στον τελικό του έργου και περιλαμβάνει ένα σχέδιο branding και την παρουσίαση της διατριβής. Μια εβδομάδα εντατικών εργαστηρίων στη Διαχείριση Έργων έχει προγραμματιστεί κατά την έναρξη του μαθήματος, που απελευθερώνει ένα ISIPM πιστοποίησης, Ιταλικό Ινστιτούτο Διαχείρισης Έργων. [-]

Master στη Διοίκηση τέχνες

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 11 μήνες January 2017 Ιταλία Ρώμη

Το Master in Arts Management είναι ένα διεπιστημονικό μάθημα που παρέχει μια πλήρη εμβάπτιση δώδεκα μηνών σε τρεις διαφορετικές πόλεις. Το μονοπάτι της μελέτης πραγματοποιείται σε δύο αριστοκρατικές τοποθεσίες στη Φλωρεντία και τη Ρώμη, εκτός από τη Βενετία, για ένα εργαστήριο μιας εβδομάδας, για να εμπλέξει τους μαθητές σε μια σύγχρονη μεγάλη περιοδεία Παιδείας και Τέχνης, με ιδιαίτερη προσοχή στις μελλοντικές σταδιοδρομίες. Ο Διαχειριστής Τεχνών είναι μια επαγγελματική βασικό μέρος εικόνα των δημόσιων και ιδιωτικών πολιτιστικών φορέων, η οποία δραστηριοποιείται σε πολλές επιχειρηματικές μονάδες: από τη διαχείριση των καλλιτεχνικών έργων στην ταυτοποίηση καινοτόμων περιεχομένων, από την οργάνωση της astructured πρόγραμμα των εκδηλώσεων για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της συγκέντρωση χρημάτων και τη διαχείριση των πόρων. Το Master παρέχει τη συνεργασία με τα μεγάλα πολιτιστικά ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένων Fondazione Palazzo Strozzi, MIBAC, Federculture, Συλλογή Peggy Guggenheim. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Προϋποθέσεις εισαγωγής: Το Master in Arts Management δέχεται αιτήσεις από τους φοιτητές με μια Honours Ddegree Τεχνών και των Ανθρωπιστικών Επιστημών, που ειδικεύεται στην τέχνη ψυχαγωγίας, επικοινωνίας Science, Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Ακαδημία των Καλών Τεχνών, Αρχιτεκτονικής, από όλο τον κόσμο και ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη της καλλιτεχνικής τις γνώσεις τους μέσα από μια μονοπάτι της μελέτης που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της κύριας ιταλικές πόλεις τέχνης. Δομή και Μεθοδολογία: Το Master in Arts Management είναι χωρισμένη σε δύο λειτουργικές μονάδες χαρακτηρίζεται από ένα ξεχωριστό μονοπάτι της μελέτης σε σχέση με την πόλη στην οποία λαμβάνει χώρα, το καθένα με αποκορύφωμα μια διαφορετική τελική αξιολόγηση και την τελική του έργου. Μερικά από τα θέματα που είναι εγκάρσια προς τα μαθήματα, άλλες είναι ειδικές και αποκλειστικές κάθε τοποθεσίες. Φλωρεντία - Εκθέσεις και εκδηλώσεις Σχεδιάστε το μονοπάτι μελέτης της Φλωρεντίας επικεντρώνεται στην ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων για τα στάδια σχεδιασμού μιας πολιτιστικής εκδήλωσης: από τη δημιουργία περιεχομένου για την ίδια την εκδήλωση για την εκπόνηση ενός σχεδίου για τον εντοπισμό των εταίρων και των χορηγών μέχρι τη διαχείριση της επικοινωνίας στρατηγικές. Οι μαθητές επωφελούνται από τάξεις της ομάδας, την υποστήριξη των εκπαιδευτικών και του συντονιστή του μαθήματος, ώστε να σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν μία ή περισσότερες πολιτιστικές εκδηλώσεις με την πραγματική προμήθειες. Ρώμη - Καλλιτεχνική Διεύθυνση: εστίαση σε φεστιβάλ Ο στόχος αυτού του μονοπατιού της μελέτης είναι η ανάπτυξη μιας νέας προσέγγισης για τη διαχείριση των τεχνών, συνδυάζοντας το μεγάλο πολιτισμό της πόλης, σε διεθνές επίπεδο, με τον ενθουσιασμό των σεναρίων που χαρακτηρίζουν την αστική κουλτούρα της. Με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών, όλες οι πιθανές πολιτιστικές συγκλίσεις που διεγείρουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή διερευνηθούν. Βενετία - Εργαστήριο 1 εβδομάδα Σε συνεργασία με τη Συλλογή Peggy Guggenheim, οι μαθητές συμμετέχουν σε ένα εργαστήριο μίας εβδομάδας στην πόλη της Βενετίας. Υπάρχουν επισκέψεις σε σημαντικά ιδρύματα και συναντήσεις με τους επαγγελματίες του Μουσείου Peggy Guggenheim Collection, ένα από τα σημαντικότερα μουσεία στην Ιταλία για ευρωπαϊκή και αμερικανική τέχνη από το πρώτο μισό του εικοστού αιώνα. Και στις δύο οδούς της μελέτης η θεωρητική μάθηση συνδυάζεται με την πρακτική μέσα από ομαδικές δραστηριότητες συντονίζονται από επαγγελματίες και ειδικούς. Κάθε εξάμηνο χωρίζεται σε τρεις βασικούς τομείς για την εμπορία, Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης και Επικοινωνίας. Η μονάδα Marketing εξετάζει κάποιες επεξηγηματικό οικονομικά μοντέλα της αξίας του πολιτιστικού τομέα και το δυναμικό του πολιτισμού για την οικονομική ανάπτυξη. Η περιοχή της μελέτης αφιερωμένη στην Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης διερευνά την εξέλιξη της σύγχρονης καλλιτεχνικής σκηνής, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην στρατηγική του δημόσιου / ιδιωτικού ιδρύματος, να παρέχει την κατάλληλη προβολή και προώθηση της πολιτιστικής πανόραμα, ολοκληρωμένο με τις τοπικές πολιτικές. Στην τρίτη περιοχή της μελέτης αφιερώνεται στην ανακοίνωση, οι μαθητές μαθαίνουν πώς να χειριστεί το δυναμικό των νέων τεχνολογιών επικοινωνίας και την ανάπτυξη του κοινωνικού μάρκετινγκ μέσων μαζικής ενημέρωσης εκστρατείες 2.0. [-]

Master στο πολυτελές τη διαχείριση της κυκλοφορίας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες January 2017 Ιταλία Ρώμη

Τι είναι η μόδα; Τι είναι πολυτέλεια; Η μόδα είναι μια μορφή τέχνης ή των επιχειρήσεων; Και την πολυτέλεια, μήπως υπάρχει ακόμα στον εικοστό πρώτο αιώνα, ή γενετική μετάλλαξη του, που επιβάλλονται από την εξάπλωση του την προσιτή πολυτέλεια της δεκαετίας του '80, ως μέσο για την επέκταση μάρκας, έχει έρθει σε ένα τέλος; Το Master στη Διοίκηση Luxury Marketing απαντά σε αυτά και άλλα ερωτήματα, εξετάζοντας προσεκτικά την αγορά μόδας, διερμηνείς του, τα διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα και επικοινωνίας της βιομηχανίας. Οι συμμετέχοντες βιώνουν την έννοια πολυτέλεια σε διαφορετικά κοινωνικο-πολιτισμικά πλαίσια και να προσδιορίσει τις στρατηγικές της αποπλάνησης και επέκτασης που εφαρμόζονται από τις μεγάλες μάρκες στις ώριμες αγορές και στις χώρες BRIC, μέσα από τη μελέτη του μονοπωλίου που ασκείται από τα μεγάλα σημάδια της βιομηχανίας πολυτελών στους τομείς όπως η μόδα, αυτοκίνητα, σκάφη αναψυχής, ρολόγια, τον τρόπο ζωής, τροφίμων & ποτών, πύλες. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Προϋποθέσεις εισαγωγής: Το Master στη Διοίκηση Luxury Marketing θεωρεί ότι οι αιτούντες έχουν ένα σχετικό πτυχίο Honours ή ισοδύναμο ακαδημαϊκά προσόντα στα οικονομικά, την επικοινωνία, την κοινωνιολογία, τη μόδα, τη δημιουργική κλάδους που επιθυμούν να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις και εμπειρία στον τομέα των προϊόντων πολυτελείας. Δομή και Μεθοδολογία: Το Master αναλύει το σύστημα της μόδας ως μια σύγχρονη βιομηχανία που βρίσκει μεγάλες ευκαιρίες για ανάπτυξη, χάρη σε ένα νέο τρόπο κατανόησης του μείγματος μάρκετινγκ: το προϊόν μόδας της τρίτης χιλιετίας είναι σοφιστικέ αλλά φοριέται, πρωτότυπο, αλλά διαχρονικό? η τιμή είναι προσιτή, αλλά μια «διανοητική» διακρίνουσα για τον στόχο? διανομής είναι παγκόσμια, αλλά τη διατήρηση μιας ισχυρής τοπικής αναγνώριση με επακόλουθη προσαρμογή του προϊόντος σε διαφορετικές αγορές? επικοινωνία κάνει χρήση των νέων μοντέλων μάρκετινγκ (digital και τα κοινωνικά δίκτυα, blogs, ιογενής επικοινωνία, αισθητηριακή επικοινωνία, επικοινωνία βίντεο) και της εξουσίας που απέκτησαν τη φήμη της μάρκας στο μυαλό του καταναλωτή. Το Master στη Διοίκηση Luxury Marketing αναλύει την πολυτέλεια ως δημιουργία βιοτεχνικής, το αποτέλεσμα της παράδοση, την καινοτομία, την τεχνογνωσία, την ποιότητα, τόσο εγγενή και αντιληπτή. Πολυτελή επίσης διερευνηθεί ως οικονομικό μέσο που προάγει την κοινωνική διάκριση που επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς, αλλά και ως μια άσκηση της βιομηχανικής δύναμης που βλέπει το μεγαλύτερο δυναμικό ανάπτυξης. Οι τομείς της βιομηχανίας πολυτελών που εξετάζονται είναι: μόδα, το σχεδιασμό, την τέχνη, κοσμήματα, ρολόγια, την ομορφιά, τα ταξίδια, διαμονή, σκάφη αναψυχής, ιδιωτικά αεροσκάφη, αυτοκίνητα, private banking, των ακινήτων και των προσωπικών υπηρεσιών. Η μονάδα Marketing & Branding θα καλύψει θέματα, όπως οι πολιτικές διανομής, την αξία από τις κορυφαίες διεθνείς μάρκες στο χώρο της μόδας, την εισήγηση του τρόπου ζωής στην ανακοίνωση της μάρκας και του προϊόντος. Το μάθημα αναλύει τις συμπεριφορές και τις ανάγκες των καταναλωτών, τις τάσεις, την ανάπτυξη των ειδών πολυτελείας, οι προσεγγίσεις για το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών με βάση το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι μαθητές θα μάθουν τη χρήση των εφαρμογών, m-sites, και social media για τις διεθνείς εκστρατείες. Μαζί με την ανθρωπολογία, την τέχνη και τη μόδα, την ψυχολογία, θεωρία χρωμάτων, οι μαθητές θα εξετάσει τη σύγχρονη μόδα, εμπορικά σήματα και διεθνείς σχεδιαστές, πρωταγωνιστές των σημερινών τάσεων, και βασικούς παράγοντες που να είναι σε θέση να ερμηνεύσει τη δυναμική της βιομηχανίας σήμερα και στο άμεσο μέλλον. Το μάθημα περιλαμβάνει την επικοινωνία στο χώρο της μόδας και θέματα όπως ο στρατηγικός σχεδιασμός, η διαφήμιση, τα βασικά της δημοσιογραφίας, δημιουργική γραφή, τη γραφή αντιγραφή, επεξεργασία, και γραφικά. Ιδιαίτερης σημασίας είναι η ανάλυση του έργου του Γραφείου Τύπου, οι σχέσεις με τα ΜΜΕ και τις δημόσιες σχέσεις, χορηγίες, άμεσο προϊόν και επικοινωνίας της μάρκας μέσω ενός γεγονότος. Το Master τελειώνει με την τελική του έργου πραγματοποιήθηκε σε ένα επιλεγμένο θέμα μεταξύ των σεμιναρίων και παρουσιάζονται σε μια προσωπική χαρτοφυλακίου, με σκοπό τον έλεγχο των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν. [-]

Master στο σχεδιασμό κοσμημάτων

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες January 2017 Ιταλία Ρώμη

Ο στόχος του Master in Κοσμήματα Design είναι να σχηματίσουν επαγγελματίες οι οποίοι θα είναι σε θέση να εισέλθουν και να πετύχει στον πολύπλοκο κόσμο των κοσμημάτων, ένας τομέας εξελίσσεται κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων δεκαετιών, που έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές και ότι, ως εκ τούτου, απαιτεί μια πλήρη κατανόηση όλων των πτυχών της. Ο σχεδιαστής κοσμημάτων πρέπει να είναι σε θέση να λειτουργούν σε διαφορετικές περιοχές του κοσμήματα (ρολόγια, τα πολύτιμα κοσμήματα, πολύτιμους λίθους, αξεσουάρ μόδας, μέταλλα ...) με ανοιχτό μυαλό για δημιουργικές πτυχές, καθώς και εκείνα λειτουργική (από εκατονταετηρίδα τεχνικές για περισσότερα εξελιγμένα εργαλεία, όπως η τρισδιάστατη μοντελοποίηση). Το Master προσφέρει επίσης ένα ευρύ και στρατηγικό όραμα για τις τάσεις και τις εξελίξεις στην αγορά, προκειμένου να ερμηνεύσει και να δώσει ένα πρωτότυπο χαρακτήρα σε συλλογές, σύμφωνα με μελλοντικά σενάρια. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Έναρξη απαιτήσεις: Οι Masters in Κοσμήματα Σχεδιασμός επιδιώκει να προσλάβει τους μαθητές με ένα πτυχίο Honours που σχετίζονται με το σχεδιασμό και τη μόδα. Είναι, επίσης, το δικαίωμα εξειδίκευσης για τους επαγγελματίες και βιοτέχνες που επιθυμούν να βυθίσει σε όχι μόνο τις τεχνικές πτυχές, αλλά και εκείνων που σχετίζονται με τη διάδοση της αγοράς και των προϊόντων. Δομή και Μεθοδολογία: Το Master in Κοσμήματα Σχεδιασμός είναι δομημένη για να εδραιώσει την προετοιμασία σε στρατηγικούς τομείς του κοσμήματος, δίνοντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να αναπτύξουν και να είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις διαφορετικές ευκαιρίες της αγοράς. Η οδός της μελέτης αναπτύσσεται μέσω της άμεσης εμπειρίας του έργου στο εργαστήριο, η εκμάθηση των παραδοσιακών τεχνικών, η γνώση των υλικών και των νέων τεχνικών παραγωγής. Ο μαθητής λαμβάνει τις μεθοδολογικές βάσεις για τη δημιουργική διαδικασία και την επαγγελματική πρακτική, όπως είναι η ικανότητα να παρουσιάσουν και να προωθήσουν έργα. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στην γνώση του πολιτισμού, τις ιστορικές κρίσιμες και οικονομικών μέσων του τομέα. Η ιστορία του σχεδιασμού κοσμημάτων, κυρίως, μέσα από την ανάλυση των τεχνικών και δημιουργική εξέλιξη φτάνει τις σύγχρονες συλλογές. Το μάθημα εξετάζει λεπτομερώς τις μεθόδους και τις δημιουργικές διαδικασίες του σχεδιασμού, ως μέρος της διεθνούς κοσμήματα, αναφερόμενος σε συγκεκριμένα περιβάλλοντα παραγωγής με το παράδειγμα πολλών ιστοριών περίπτωση. εργαστήρια σχεδιασμού εισαγάγει τους φοιτητές στη δημιουργία των συλλογών ρολόι (για κοσμήματα, μόδας και αθλητισμού), όπου η μελέτη του σχεδιασμού συνδέεται με τα τεχνικά και μηχανικά χαρακτηριστικά των συστατικών του ρολογιού. Πρόστιμο σχεδιασμό κοσμημάτων επικεντρώνεται στη μελέτη των πολύτιμων λίθων, συμπεριλαμβανομένων χαρακτηριστικών, αποχρώσεις, τα χρώματά τους και τις αξίες της αγοράς. Η ημερίδα αφιερωμένη στην Βιομηχανική Κοσμήματα Σχεδιασμός απεικονίζει όλο το φάσμα των κοσμημάτων, τη χρήση των πολύτιμων και μη πολύτιμα, αντισυμβατικό υλικά, πολύπλοκες επεξεργασίες επιφάνειας. Το Master in Κοσμήματα Σχεδιασμός είναι δομημένη για να αποκτήσει μεγαλύτερη εμπειρία στο τρισδιάστατο σχεδιασμό: από μια ισχυρή γνώση της γεωμετρίας με τις πιο προηγμένες κατασκευαστικές λύσεις του κοσμήματος, με τη χρήση ειδικού λογισμικού. Το μάθημα αναπτύσσεται ξεκινώντας από μια βασική κατανόηση του προγράμματος 3D και είναι δομημένο έτσι ώστε να επιτευχθεί ένα προηγμένο επίπεδο ικανότητας σχεδιασμού. Γνώση των θεωριών και εμπειριών στον τομέα του Marketing και της Διαφήμισης επιτρέπει στους μαθητές να υιοθετήσει μια νέα προσέγγιση στο ρόλο των Κοσμήματα Designer, με την εκμάθηση μεθόδων επικοινωνίας για τις συλλογές κοσμημάτων και ρολογιών που δημιουργούνται για τις μεγάλες μάρκες και για τη μεγάλη διάδοση. Το Master τελειώνει με ένα τελικό σχέδιο, ως σύνθεση του ακαδημαϊκού φυσικά, χρήσιμο αργότερα ως ένα χαρτοφυλάκιο για να εισέλθουν στον κόσμο της εργασίας. [-]

μάστερ στο σχεδιασμό κοινωφελούς εργασίας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες March 2017 Ιταλία Ρώμη

Δάσκαλος μορφή σχεδιαστής, διευθυντές, εκδότες, επικοινωνίας, είναι σε θέση να σχεδιάσουν υπηρεσίες για τη συλλογική διαχείριση και τις ηθικές και βιώσιμες διαδικασίες μετασχηματισμού, ειδικά όταν αυτές επηρεάζουν τη δημόσια σφαίρα και στην παραγωγή των κοινών αγαθών. Οι επαγγελματίες που φαίνονται στην κοινότητα με μια διαδικαστική προσέγγιση, διεπιστημονική και χωρίς αποκλεισμούς, με έμφαση στην ενεργητική συμμετοχή του θεατή, βιώσιμης καινοτομίας και προσαρμογής: προσωρινή και μόνιμη δραστηριότητες που εντάσσονται στο παραγωγικό πολιτικό, πολιτιστικό, της νεολαίας, της κοινωνικής και εδαφικής, όπως οικονομία στις αγορές αναφοράς. Υπηρεσία της Κοινότητας είναι όλες οι υπηρεσίες που απευθύνονται σε κοινότητες, δίκτυα, ομάδες, οικογένειες, κ.λπ. (Στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα) και δημιουργούνται με και για τη συλλογική, σύμφωνα με μια προσέγγιση σχεδιασμού με βάση την κοινότητα. [+]

Σε ποιους απευθύνεται Η πρόσβαση σε πλοίαρχος είναι ανοικτή για τους φοιτητές που κατέχουν άδεια ισχύει για τρία τουλάχιστον έτη (Ακαδημαϊκό Δίπλωμα ή Πτυχίο ») από την αρχιτεκτονική, τον αστικό σχεδιασμό, τη διαχείριση μηχανική, την εμπορία των υπηρεσιών, του τουρισμού, εικαστικά και τις παραστατικές τέχνες, την ιστορία της» τέχνη, τη λογοτεχνία, την επικοινωνία και νέων μέσων, τις περιβαλλοντικές επιστήμες, την κοινωνιολογία, την αστική ανθρωπολογία, την πολιτιστική και εδαφική διαχείριση, την πολιτική επιστήμη και τη διεθνή συνεργασία, εκπαιδευτική επιστήμες και τις κοινωνικές υπηρεσίες. Απαιτείται πρόγραμμα σπουδών / χαρτοφυλακίου και επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Ένα θεωρητικό και πρακτικό μάθημα που περιλαμβάνει τους φοιτητές στη συγκεκριμένη επιχειρηματική co-design μέσα από την προσέγγιση με βάση την κοινότητα. Το Master παρέχει προσομοιώσεις και site-specific έργα, όπου για να εφαρμόσουν τις θεωρητικές αρχές, τις τεχνικές, τα εργαλεία και μεθοδολογίες μάθει. Η διδασκαλία κάνει χρήση της μεθοδολογίας Συν-Δημιουργίας, που αναπτύχθηκε από Artway της σκέψης για να επιταχύνει τη διαδικασία της μάθησης και συν-δημιουργίας. Είναι μέρος ενός οράματος που να ευνοεί την διεπιστημονική ομαδική εργασία και διαπολιτισμική, ως μια σύγχρονη απάντηση στην ανάγνωση των πολύπλοκων συστημάτων και των καινοτόμων παραγωγής. Η μεθοδολογία συνοψίζεται σε ένα γράφημα διαδικασία. Εργαλεία-Box του περιέχει 130 όργανα, πολλά από τα οποία θα εφαρμοστούν κατά τη διάρκεια των Masters. Η γενική προσέγγιση της διδασκαλίας συνεχίζει τις δύο μακρο-διαστάσεων της Συν-Δημιουργίας Μεθοδολογία ή τον εαυτό και το περιβάλλον και τις σχέσεις μεταξύ τους, οι οποίες γίνονται γνώσεις που απαιτούνται για να γίνουν επαγγελματίες να συν-σχεδιασμό? διότι είναι σημαντικό ότι εκείνοι που εργάζονται στον κόσμο των σχέσεων, για λογαριασμό και με κάθε άλλο, πρέπει να γνωρίζει τον εαυτό του και να γνωρίζει πώς να σχετίζονται με τους άλλους, να έχουν μια βασική γνώση των προτύπων συμπεριφοράς, σχεσιακή δυναμική, την επιρροή του περιβάλλοντος . Το Master είναι οργανωμένο σε τέσσερις ενότητες που καλύπτουν πολλούς τομείς της γνώσης. Κάθε ενότητα αποτελείται από διαλέξεις και πρακτικές εμπειρίες και κάνει χρήση των ακόλουθων εκπαιδευτικών εργαλείων: Διδασκαλία μάθηση από Κάνοντας Κάθε δάσκαλος καλείται να διδάξει την πειθαρχία τους είναι μέσα από διαλέξεις / ομιλίες, ενεργοποιώντας και τα δύο στιγμές πειραματισμό, την πρακτική εφαρμογή των πληροφοριών που παρέχονται. Έργα Peer-to-Peer Στο τέλος της κάθε μορφής Co-Σχεδιασμός μέθοδοι, οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες των 3/5 άτομα, θα πραγματοποιήσει ένα πρώτο σχέδιο όπου να εφαρμόσει τις πληροφορίες που λαμβάνει. Μίνι-Stage Μίνι-οικοτροφείο στο Master of εταίροι θα επιτρέπουν σε φοιτητές να αναπτύξουν την έρευνα σχετικά με θέματα που τους ενδιαφέρουν, συγκεκριμένα έργα ή / και την περίπτωση του. Online Κοινότητα Μια διαδικτυακή πλατφόρμα όπου οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν την ανταλλαγή πληροφοριών και ιδέες. mentoring Θα υπάρξει ένας μέντορας σε κάθε μαθητή, καθώς και μέσω one-on-one συναντήσεις (συμπεριλαμβανομένων των online) θα τον συνοδεύσει στα διάφορα στάδια του σχηματισμού και της εφαρμογής του τελικού σχεδίου διατριβή. κατασκήνωση Το Master τελειώνει με 10 μέρες γεμάτες βύθιση σε ένα προκαθορισμένο περιβάλλον (σε έναν από τους εταίρους του Δασκάλου). Οι εταίροι του έργου που θα φιλοξενήσει το στρατόπεδο, θα χρησιμεύσει ως το κύριο φορέα της μια ανάγκη, μια αντικειμενική σχεδιασμό. Κατά τη διάρκεια του Καμπ η ομάδα των μαθητών που πραγματοποιήθηκε το σχεδιασμό για την αντιμετώπιση όλων highlights της και παρέχοντας μια συγκεκριμένη απάντηση. [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στην εμπειρία του έργου του σχεδιασμού των τροφίμων

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες March 2017 Ιταλία Ρώμη

Το μάθημα έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους σχεδιαστές που έχουν τις ικανότητες κρίσιμη σχεδιασμού να είναι σε θέση να διαχειριστεί ανεξάρτητα τις επαγγελματικές και διευθυντικές σχέσεις, την ανάπτυξη την τάση για καθοριστικός παράγοντας της καινοτομίας στον καθορισμό διαφορετικών οραμάτων των συστημάτων στα οποία δρούμε. Όντας η φιγούρα του σχεδιαστή σε συνεχή εξέλιξη, ο σχεδιαστής των τροφίμων πρέπει να αποκτήσουν τη γνώση που θα τον την ευελιξία να ασχοληθεί με διαφορετικούς τομείς του σχεδιασμού, αλλά συνεχόμενα, στην οποία να εφαρμόσουν τις δεξιότητές του σχεδιασμού τους επιτρέπουν, με ιδιαίτερη έμφαση στη συμμετοχή των χρηστών στον ορισμό μονοπάτια ανάγκες και τις προσδοκίες. [+]

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «διδάσκεται στα ΙΤΑΛΙΚΗ Σε ποιους απευθύνεται: Το μάθημα είναι ανοιχτό σε όσους έχουν στην κατοχή τους τον τίτλο της ακαδημαϊκής μελέτης του πρώτου επιπέδου, διάρκειας τουλάχιστον τριών ετών σε τομείς που σχετίζονται με την αρχιτεκτονική, να σχεδιάσει, να εσωτερικό σχεδιασμό, οπτική επικοινωνία, την Επιστήμη Τροφίμων ή άλλων συναφών κλάδων απευθύνεται στην πορεία. Θα επαληθεύσει την ικανότητα να αντιμετωπίσει ανεξάρτητα τόσο κερδοσκοπικές δραστηριότητες που εκτελεστική εξουσία. Το μάθημα περιλαμβάνει θεωρητικό και πρακτικό μάθημα που περιλαμβάνει τους φοιτητές σε πρακτική έρευνα και το σχεδιασμό. Το Master παρέχει προσομοιώσεις και συγκεκριμένα έργα, σε συνεργασία με φορείς και ιδιωτικές εταιρείες, όπου για να εφαρμόσουν τις θεωρητικές αρχές, τις τεχνικές, τα εργαλεία και μεθοδολογίες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Το πρόγραμμα Master είναι δομημένη για να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, την προετοιμασία τους επαγγελματίες σε θέση να σχεδιάσει και να εφαρμόσει την καινοτομία, να ανταποκριθεί στις τεχνολογικές και στρατηγικές προκλήσεις των επόμενων ετών σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο κλάδο. Το φαγητό δεν είναι μόνο μια πρωταρχική ανάγκη, αλλά μια εμπειρία των αισθήσεων. Εμπειρία που πρέπει να δει σε όλες τις πτυχές της, από τη χρήση των πρώτων υλών για τον ορισμό των προτύπων κατανάλωσης. Η αδιάκοπη ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας και στρατηγικών αναγκών των επιχειρήσεων απαιτούν την ικανότητα να επικοινωνεί ο σχεδιαστής, ανάλογα με την περίπτωση, με εμπειρογνώμονες από την εμπορία και την τεχνική περιοχή με τους μηχανικούς, με τους συμβούλους εταιρική εικόνα και με το ' γραφικών δημιουργική συσκευή, με τους σχεδιαστές της επικοινωνίας και όσων συμμετέχουν στη δημιουργία θέσεων. Το Master παρέχει, ως εκ τούτου, επίσης, για την απόκτηση των μαλακών δεξιοτήτων, που σχετίζονται με την ανάλυση και ερμηνεία των αναγκών και της συμπεριφοράς των καταναλωτών, η αντίληψη των σεναρίων σχετικά με νέα προϊόντα, την παρουσίαση και την επικοινωνία του έργου σας, τονίζοντας τις ειδικές τιμές που μπορεί να καθορίζουν την επιτυχία τους. Ένα πρώτο θεωρητικό μέρος θα εισαγάγει τα υποχρεωτικά μαθήματα της ύλης και στη συνέχεια στη διεύθυνση, μέσα από τέσσερις περιοχές του προγράμματος, δραστηριότητες που σχετίζονται με Συσκευασία Σχεδιασμός, Place Σχεδιασμός, Τρόφιμα Σχεδιασμού και Επικοινωνίας. Κάθε περιοχή περιλαμβάνει ένα στάδιο στο οποίο περνούν οι δάσκαλοι-επαγγελματίες τις γνώσεις τους μέσα από διαλέξεις, εξωτερικές παρεμβάσεις, πρακτικά παραδείγματα? αυτό θα ακολουθήσει μια φάση εργαστήριο στο οποίο οι μαθητές εφαρμόζουν τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν και στη συνέχεια καταλήξουμε σε ένα τελικό σχέδιο σύνθεσης. Ένα σημαντικό μέρος θα είναι αφιερωμένο στη δραστηριότητα της πρακτικής άσκησης σε εταιρείες-εταίρους και τη βιομηχανία, καθώς και την εφαρμογή των δραστηριοτήτων κοινωνικής δικτύωσης με τις σχετικές κοινοτικές. [-]

πλοίαρχος στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες March 2017 Ιταλία Ρώμη

Το Master στην ανακοίνωση και Μάρκετινγκ Μόδα στοχεύει να διαμορφώσει τους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για τις δημόσιες σχέσεις και το Γραφείο Τύπου και καλύπτουν στρατηγικούς και επιχειρησιακούς ρόλους, συντονίζει την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσει την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ ότι επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής στο σύστημα των επιχειρήσεων. Οι ειδικοί στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ προσδιορισμό των μελλοντικών τάσεων όσον αφορά την κοινωνικο-πολιτιστικές πτυχές και τις συνθήκες της αγοράς, μέσω τεχνικών και επιχειρησιακών δεξιοτήτων τυπικό της βιομηχανίας της μόδας. Το Master τους επιτρέπει να καταλήξουν σε μια τέτοια κατανόηση των εργαλείων για να είναι σε θέση να λειτουργήσει αμέσως, στις junior θέσεις στους τομείς της επικοινωνίας και μάρκετινγκ οποιουδήποτε τύπου της εταιρείας, από το Atelier της υψηλής ραπτικής να Ready-to-wear εταιρείες, από το σύστημα Moda Pronto σε αθλητικών ειδών και casual συλλογές. [+]

Το πρόγραμμα αυτό είναι που διδάσκονται στα ΙΤΑΛΙΚΑ Προϋποθέσεις εισαγωγής: Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας επιδιώκει να προσλάβουν φοιτητές έχουν ένα σχετικό πτυχίο Honours ή ισοδύναμο ακαδημαϊκό προσόν ή έχουν επαγγελματικά προσόντα στη διαχείριση, την επικοινωνία, το μάρκετινγκ, τις ανθρωπιστικές και κοινωνιολογικές επιστήμες και επαγγελματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν εμπειρία στον τομέα της εμπορίας και επικοινωνίας στο χώρο της μόδας. Μεθοδολογία και δομή: Το μάθημα εισάγει στις ιδιαιτερότητες του τομέα, αναλύοντας όλες τις συνιστώσες του μάρκετινγκ μέσα από την εικονογράφηση των μελετών περιπτώσεων και εργαστήρια. Οι μαθητές θα εξετάσει επαγγελματικούς ρόλους στον κόσμο της επικοινωνίας και οργάνωσης του συστήματος μόδας. Από τη μελέτη του ρόλου της επικοινωνίας και κύριες μορφές της στο μίγμα επικοινωνίας, από τη δημιουργία της μάρκας στην επικοινωνιακή στρατηγική, οι μαθητές παίρνουν για να καταρτίσει το μάρκετινγκ και επιχειρηματικών σχεδίων. περιπτωσιολογικές μελέτες των επιχειρήσεων είναι θεμελιώδεις: αυτά παρουσιάζονται και αναλύονται άμεσα από τους υπεύθυνους για την επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Ξεκινώντας με την εντολή της εταιρείας, οι μαθητές στη συνέχεια συμμετέχουν σε επιμέρους σχέδια προκειμένου να επιτευχθεί στρατηγικά σχέδια, το μάρκετινγκ διαφήμιση εκδηλώσεις και εκστρατείες, που αποσκοπούν στην επίτευξη των στόχων. Το πρόγραμμα εξετάζει την ιστορία της μόδας αναλυτικά μέσα από την εξέλιξη και την αλλαγή του κοινωνικού περιβάλλοντος που αντανακλάται στις τάσεις και το στυλ, την κοινωνιολογία και την ψυχολογία της κατανάλωσης μόδας. Ως μέρος του μάρκετινγκ της μόδας, οι μαθητές θα μελετήσει τα διάφορα είδη των προϊόντων: haute couture, έτοιμα-a-porter, γρήγορη μόδα, την έκθεση των επιχειρήσεων, το κατάστημα ως εργαλείο μάρκετινγκ, κατάστημα έννοια, τη διαχείριση καταστημάτων και web marketing. Μέσα από την εξέταση των συγκεκριμένων επιχειρηματικών περιπτώσεων που καλύπτουν ολόκληρο το σύστημα της μόδας (από το εξάρτημα για ενδύματα για γυναίκες, άνδρες, παιδιά) οι μαθητές θα διερευνήσει τα βασικά ζητήματα που αφορούν τη διαχείριση του προϊόντος ή την ανάπτυξη προϊόντων και συλλογές, πολιτική τιμών, στρατηγική διανομής, η γενεσιουργός χρονοδιάγραμμα . Το μονοπάτι της μελέτης δίνει μεγάλη έμφαση στη διαφήμιση, με την κατασκευή του εμπορικού σήματος και την εταιρική εικόνα και το σχεδιασμό στρατηγικών διαφήμισης, από την τοποθέτηση του προϊόντος στην ταυτοποίηση του στόχου. Οι μαθητές θα μπείτε στον κόσμο του Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων και Τύπου με τη μελέτη της οργάνωσης της εκδήλωσης (απόδοση, έκθεση, επίδειξη μόδας), σε συντονισμό με τις στρατηγικές και τις δραστηριότητες γραφείο τύπου του. Οι μαθητές εξετάζουν την επαγγελματική, συγκεκριμένους ρόλους και τις ικανότητες του φωτογράφου και το δημοσιογράφο μόδας, με έμφαση στην γραφή και τη φωτογραφία τεχνικές, από το δελτίο τύπου με την είδηση ​​στο διαδίκτυο. Το Master τελειώνει με ένα τελικό σχέδιο υλοποιηθεί σε ένα επιλεγμένο θέμα μεταξύ των σεμιναρίων και παρουσιάζονται σε μια προσωπική χαρτοφυλακίου, με σκοπό τον έλεγχο των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν. [-]

πλοίαρχος στο εσωτερικό σχεδιασμό για πολυτελή διαβίωση

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες March 2017 Ιταλία Ρώμη

Το Master in Interior Design για Luxury Living επιτρέπει στους συμμετέχοντες να αναπτύξουν πολύπλοκα και εξελιγμένα σχέδια για έπιπλα, Φιλοξενίας (SPA Hotel & Resort), περιοχές Έκθεση, νέα ερμηνεία των κλασικών δεξιοτήτων του παράδοση του ιταλικού design και χειροτεχνίας αριστείας με την υψηλότερη και πιο προηγμένη τεχνολογικά πραγματογνωμοσύνη. Luxury Εσωτερικών σχεδιαστές καλούνται να αναλύσουν πραγματικές καταστάσεις, contextualize και αφορούν τους στον πολυτελή τομέα, καθώς και να αναπτύξουν ισχυρές δεξιότητες όπως η ηγεσία και την ομαδική εργασία, την αίσθηση της πρωτοβουλίας και της δημιουργικότητας, την ανάπτυξη και την επικοινωνία των ιδεών και των έργων μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης και την οπτική ανακοίνωση. Γίνονται οι ειδικοί στην τοποθέτηση ενός εμπορικού σήματος ή την παροχή συμβουλών ιδιώτες πελάτες στον πολύπλοκο κόσμο της πολυτέλειας και γνωρίζουμε τις τάσεις και την ποιότητα υλικών για την εσωτερική διακόσμηση. [+]

Αυτό το πρόγραμμα είναι διδάσκονται στα αγγλικά Προϋποθέσεις εισαγωγής: Το Master in Interior Design για Luxury Living δέχεται αιτήσεις από τους φοιτητές με μια Honours Degree και σχεδιαστές που δραστηριοποιούνται στον τομέα, οι οποίοι αισθάνονται την ανάγκη να βελτιωθεί ή / και να ενημερώνουν τις δεξιότητές τους σύμφωνα με τις σύγχρονες προσεγγίσεις της έρευνας και σχεδιασμού στον ειδικό τομέα της πολυτέλειας. Δομή και Μεθοδολογία: Οι ιταλικές τεχνογνωσία αποτελέσματα από μια σύνθετη πολιτισμική διαστρωμάτωση, είναι σε θέση να ενσωματώσουν και να ανανεώσει την κληρονομιά του κλασικού στυλ, αναγέννηση, μπαρόκ και avant-garde, όχι μόνο από τη σύνθεση πρωτότυπες μορφές σχεδιασμού, αλλά και οδηγώντας τους προς την συνεπή ατομικές και κοινωνικές συμπεριφορές . Ο στόχος του Master in Interior Design για Luxury Living μεταδίδει την εξέλιξη και τις προσδοκίες του ιταλικού design αριστείας, από το σπίτι για να τους τομείς της φιλοξενίας και του πολιτισμού. Η ιταλική ζωντανό τοπίο αναλύεται στην αφηγηματική ικανότητά του, το μόσχευμα στη μνήμη την προβολή μιας μελλοντικής της δημιουργημένο εσωτερικές διαστάσεις, είναι σε θέση να ενσωματώσει την πολυπλοκότητα του περιβάλλοντος με τις ανάγκες του πελάτη. Το μονοπάτι της μελέτης επικεντρώνεται στην στην έννοια της κοινής Luxury Good σε εξέλιξη, είναι σε θέση να δημιουργήσουν νέα περιβάλλοντα διαβίωσης, φιλοξενία και χώρους ψυχαγωγίας, όπου το ιταλικό στυλ, ακόμη και σε σύγκριση με άλλους πολιτισμούς, εμπλουτίζεται με νέους κωδικούς και τις γλώσσες χωρίς να χάσουν τους ταυτότητα. Το πρόγραμμα του μεταπτυχιακού είναι δομημένη ως ένα οδοιπορικό της έρευνας, με την εμπειρία του σχεδιασμού που παρέχουν τα εργαλεία για να κατανοήσουν πώς να εργάζονται και να διαλογίζεται για το νόημα της δικής τους εργασίας. Για την επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων, οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται να εφαρμόσουν τη λειτουργική γνώση που αποκτήθηκε με μια αυτόνομη ικανότητα για την κριτική διαδικασία και να εξερευνήσετε ατομική ποιητική με την εκπόνηση ενός προσωπικού εκφραστική γλώσσα. Το μάθημα εισάγει τους συμμετέχοντες στην υποδοχή και ερμηνεία των αναγκών του πελάτη. Μαθαίνουν να αναπτύξει την ικανότητα της κατεύθυνση του σχεδιασμού, προκειμένου να ενσωματώσει τις επιλογές του σχεδίου που επηρεάζουν ένα χώρο ή μια υπηρεσία σε ένα ευρύτερο όραμα των διαδικασιών σχεδιασμού και υλοποίησης. Ο στόχος είναι εστιάζοντας σε ένα στρατηγικό σχέδιο, συμπεριλαμβανομένων όλων των υλικών και άυλων πτυχές (λειτουργία, την επικοινωνία, την υπηρεσία, την ταυτότητα, σχέσεις) που ικανοποιούν απόλυτα τις προσδοκίες των πελατών και τις ανάγκες της αγοράς. Τα θεωρητικά μαθήματα ενσωματώνουν την αισθητική, την ανθρωπολογία, ζουν τον πολιτισμό, την ιστορία του interior design και έπιπλα design. Θα υπάρξουν σεμινάρια του Interior Design για διάφορα θέματα συμπεριλαμβανομένης της στέγασης, του λιανικού εμπορίου, της φιλοξενίας (ξενοδοχεία, θέρετρα, spa) εστίασης (μπαρ, εστιατόρια) για ειδικούς χώρους πολυτελείας (σκάφη αναψυχής, αποθήκες, εκθεσιακούς χώρους). Μέσω της επικοινωνίας του έργου, οι συμμετέχοντες αποκτούν τα εργαλεία για την οπτική των στρατηγικών επικοινωνίας και μάρκετινγκ, και να μάθουν για τις συμβάσεις και τα προγράμματα για τον έλεγχο του κόστους. Το Master κορυφώνεται με ένα τελικό σχέδιο υλοποιηθεί σε ένα επιλεγμένο θέμα μεταξύ των σεμιναρίων και παρουσιάζονται σε μια προσωπική χαρτοφυλακίου, με σκοπό τον έλεγχο των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν. [-]

πλοίαρχο σε μέσα μαζικής ενημέρωσης και της διαχείρισης ψυχαγωγίας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 12 μήνες January 2017 Ιταλία Ρώμη

Το νέο Master in Media and Entertainment Management έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες οι οποίοι μπορούν να εργαστούν αποτελεσματικά και σε διεθνές επίπεδο στον τομέα της Media & Entertainment: Ταινίες / TV / trans media, video games, εκδοτική βιομηχανία, την επικοινωνία, τη μουσική, web-based εταιρείες, θεματικά πάρκα και τα μουσεία. Το μάθημα περιλαμβάνει πολυάριθμες συναντήσεις με τους επαγγελματίες του κλάδου. Οι μαθητές μπορούν να επωφεληθούν από την εμπειρία των στελεχών της Cinecitta World, δημιουργικούς σχεδιαστές της Saatchi & Saatchi και εμπειρογνώμονες της Αριάδνης Capital. Διευθυντές της Media & Entertainment της βιομηχανίας, της επιχειρηματικότητας και start-ups, χάρη στις τεχνογνωσία και επιχειρηματικά εργαλεία που αποκτήθηκαν μπορούν να εισέλθουν κύρους ρόλους σε διάφορους τομείς, όπου η δημιουργικότητα και διευθυντικές του ικανότητες είναι θεμελιώδους σημασίας. [+]

Το πρόγραμμα αυτό είναι που διδάσκονται στα ΙΤΑΛΙΚΑ Προϋποθέσεις εισαγωγής: Το Master in Media and Entertainment Διοίκηση επιδιώκει να προσλάβει τους μαθητές με ένα πτυχίο Honours, Ιταλοί και ξένοι, και νέους επαγγελματίες που θέλουν να συνεχίσουν τη σταδιοδρομία τους στον τομέα αυτό. Δομή και Μεθοδολογία: Μέσα από μια διατομεακή προσέγγιση και τη συμμετοχή σε πολλά εργαστήρια σχεδιασμού, οι συμμετέχοντες καλούνται να εργαστούν σε ομάδες ή ατομικά, προσομοιώνοντας την επαγγελματική πραγματικότητα τυπικό εταιρείες του τομέα και το ευρύ κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις νεοσύστατες επιχειρήσεις. Το πρόγραμμα διαρθρώνεται σε τρεις βασικούς τομείς. Ένα πρώτο μέρος είναι αφιερωμένο στα βασικά μεγέθη της βιομηχανίας, με στόχο την ανάλυση των διαφορετικών επιχειρηματικών μοντέλων. Είναι ευρεία και περιλαμβάνει περιοχές ταινίες / τηλεόραση / Trans μέσο όρο (εταιρεία παραγωγής, εκμετάλλευσης της συνδρομητικής τηλεόρασης), παιχνίδια (προγραμματιστές, εκδότες) Εκδόσεις (εκδότης, ο πωλητής online και offline) Μουσική (δισκογραφική εταιρεία, εκδότης) που βασίζεται στο Web και τις ΤΠΕ εταιρείες (on-line λιανοπωλητής, θεματικών πυλών) Οικονομίας Εμπειρία (κινηματογράφος, μουσεία, θεματικά πάρκα) Venture Capital, οι δημόσιοι οργανισμοί και εταιρείες συμβούλων επικεντρώθηκε σε αυτές τις περιοχές. Περιοχές όπως το Media & Entertainment είναι βαθιά εξετάζονται, ιδίως, την αλληλεπίδρασή του με τους πολιτιστικούς και δημιουργικούς τομείς και η διεθνής οικονομική πτυχή. Το δεύτερο μέρος του μονοπατιού της μελέτης επικεντρώνεται σε συγκεκριμένους τομείς της ανάπτυξης, της παραγωγής, της διανομής και της χρήσης του περιεχομένου. Μέσω δίδαξε εργαστήρια, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να αναπτύξει και να παράγει οπτικοακουστικά έργα, video games, μουσική, βιβλία και το περιεχόμενο υβρίδια. Οι μαθητές αναμένεται να αποκτήσουν γνώσεις των κάθετων στρατηγικών της ψηφιακής επικοινωνίας, σχετικά με τις οικονομικές πτυχές, σχετικά με τη διαχείριση των επιχειρηματικών σχέσεων. Αυτό θα εμφανίσει τη διαδρομή για να μετατρέψετε το δημιουργικό περιεχόμενο με διαφορετικές μορφές και τις πλατφόρμες σε μετρητά. Οι μαθητές, ως διανομείς, να μάθουν να αναλάβει το ρόλο του μεσολαβητή μεταξύ των δικαιούχων και πλατφόρμες (κινηματογράφο, θεματικό πάρκο, τηλεοπτικό κανάλι, χειριστή του video on demand, σε απευθείας σύνδεση λιανοπωλητής). Από την άποψη της πλατφόρμας, είναι σε θέση να προσφέρουν καινοτόμες εμπειρίες με τις κατάλληλες προϋπολογισμούς στους τελικούς χρήστες. Το οικονομικό ζήτημα σχετίζεται με τη συλλογή των πόρων για τα έργα: ιδιωτικές πηγές χρηματοδότησης (επιχειρηματικοί άγγελοι, επιχειρηματικό κεφάλαιο και πλήθος-χρηματοδότησης), δημόσιες πηγές (Ευρωπαϊκή Ένωση), τα εθνικά και περιφερειακά μέσα ενημέρωσης και άμεσες επιχορηγήσεις και έμμεση στήριξη όπως οι φορολογικές πιστώσεων, τα φορολογικά κίνητρα. Οι συμμετέχοντες αναμένεται να προσεγγίσουν τη διαχείριση των εμπορικών συμφωνιών μεταξύ της βιομηχανίας, παρουσιάζοντας διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα (pay-TV) και να μελετήσει τα θεμέλια της ψηφιακής επικοινωνίας: πώς να σχεδιάσουν έξυπνα και να επικοινωνήσουν ένα εμπορικό σήμα, το περιεχόμενο, την κοινωνική gaming ή προσφορές σε πραγματικό χρόνος. Το μονοπάτι της μελέτης κορυφώνεται με την ανάπτυξη ενός τελικού έργου, μια πρωτοβουλία της εκκίνησης, μια αναβάθμιση για μια εταιρεία στον τομέα αυτό που ήδη υπάρχει ή επιχειρηματική πρόταση για ένα επιχειρηματικό εταίρο. [-]

Βίντεο

Master in International Media and Entertainment

Superfare

Cinema e New Media | Showroom dei lavori degli studenti

FRAMES | Video con interviste

Επικοινωνία

Istituto Europeo di Design

Διεύθυνση Via Giovanni Branca 122
Italy
Ιστοσελίδα http://www.ied.edu/
Τηλέφωνο +39 06 571 7651