Università degli Studi della Basilicata

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Το Πανεπιστήμιο ιδρύθηκε στον απόηχο του τρομερού σεισμού του 1980. Στις 23 Νοεμβρίου, ένα κούνημα του δεκάτου βαθμού της κλίμακας Mercalli (μέγεθος 6,9) κατέστρεψε την Καμπανία και Basilicata προκαλώντας 2.914 θανάτους. Ο σεισμός ακολουθήθηκε από την παρέμβαση του κράτους για τη διαδικασία της ανοικοδόμησης των περιοχών που επλήγησαν από τον σεισμό, με την έγκριση του νόμου 219 του 1981, η οποία στην πραγματικότητα βρισκόταν το πανεπιστήμιο μας έργο.

"Γι 'αυτό γιορτάζουμε ετήσια καλούπια μας ακαδημαϊκή ημέρα 23 Νοεμ κάθε έτους, επειδή το πανεπιστήμιο είναι για τους ανθρώπους της Lucania σημάδι της αναγέννησης και την ανάσταση, την ένδοξη επιστροφή στη ζωή, έχοντας επίγνωση της ελπίδας για ένα καλύτερο μέλλον."
(Cosimo Damiano Fonseca, Πρύτανης του Πανεπιστημίου της Basilicata, χαιρετισμό με την ευκαιρία της επίσκεψης του Πάπα, 1991) Στην πραγματικότητα, η αρχή που διέπει την ίδρυση του Πανεπιστημίου της Basilicata πηγαίνει πίσω στην προηγούμενη δεκαετία. Η νεοσύστατη Περιφέρεια Basilicata εκκλησίες γεγονός να FORMEZ (Κέντρο Εκπαίδευσης και μελέτες για τη νότια Ιταλία) 9 Νοεμβρίου 1971 μια προκαταρκτική μελέτη, η οποία διεξήχθη από ειδική ομάδα εργασίας και να παραδοθεί 13 Φεβρουαρίου 1973.

Αλλά ήταν μόνο μετά το σεισμό του 1980, και οι νόμοι του 1981, το έργο είχε μια πραγματική και ουσιαστική ώθηση. Το έμβρυο του Πανεπιστημίου, στην πραγματικότητα, είναι κλεισμένη στα άρθρα 39 έως 45 του νόμου 219. Ειδικότερα, η 39 που το πρώτο πέτρινο Virtual: "Με ισχύ από το ακαδημαϊκό έτος 1982-1983 και« ορίστε τις μελέτες Κρατικό Πανεπιστήμιο της Basilicata που βασίζεται στην εξουσία ".

Αμέσως μετά έφυγαν όλες τις διαδικασίες μας για να βάλει την ακαδημαϊκή δομή, από κανονιστική άποψη, οργανωτικό και υλικοτεχνικό.

Η «διαδικασία οικοδόμησης" του Πανεπιστημίου, στη συνέχεια, περνάει από την 27η Απριλίου 1982, με την ίδρυση της Επιτροπής Τεχνικής και Διοικητικής (που αποτελείται από εκπροσώπους της Περιφέρειας, το Υπουργείο Παιδείας και οι πολιτικοί Lucan), για να πάρει της 21ης ​​Ιουλίου 1982 εγκαίνια ημέρα της ακαδημαϊκής Συγκλήτου στη Ρώμη, στην έδρα της γενικής Διεύθυνσης για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Από την 1η Νοεμβρίου 1982, οι Προεδρίες της Επιτροπής και της Γερουσίας ελήφθησαν από Cosimo Damiano Fonseca, πρώτο πρύτανη του Πανεπιστημίου της Basilicata (μια θέση που κατείχε μέχρι το ακαδημαϊκό έτος 1993-1994). Στις 30 Αυγούστου 1983, το καταστατικό του νέου Πανεπιστημίου Lucan εγκρίθηκε με το διάταγμα του Προέδρου της Δημοκρατίας: η τεχνική-επιστημονική επιτροπή που τον συνέταξε ήταν μέρος Sabino Cassese, Giovanni Marongiu, Γιούνιους και Sergio Luzzatto Zoppi.

τέσσερις σχολές έχουν καθιερωθεί (Γεωργία, Μηχανική, Επιστήμη, Λογοτεχνία) με εννέα προγράμματα σπουδών. υδραυλικά έργα αντιπροσώπευε μια καινοτομία στο σενάριο της προσφοράς εκπαίδευσης, στο οποίο προστέθηκε άλλη μια καινοτομία στην επιστήμη διδάσκει ότι η περιοχή: σχεδιασμός διατήρηση του εδάφους και των χρήσεων γης. Στις 23 Νοεμβρίου 1983 ήταν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Sandro Pertini, για να εγκαινιάσει το 1983 - 1984 ακαδημαϊκό έτος, αρχής γενομένης από το γεγονός των δραστηριοτήτων των προγραμμάτων εννέα βαθμό. Κατά τη διάρκεια της εναρκτήριας τελετής, ο πρύτανης Fonseca επίσης ότι συγκεκριμένα δεδομένα για την πρώτη εγγραφές, '' με μια ερώτηση που αποδείχθηκε ότι ήταν πολύ μεγαλύτερο από ό, τι αναμενόταν ": 892 μέλη συνολικά μέχρι 5 Νοεμβρίου του ίδιου έτους, η το οποίο το 63 τοις εκατό άνδρες και 37 τοις εκατό των γυναικών. 38 τοις εκατό επέλεξε τη γεωργία, το 31 τοις εκατό της μηχανικής και το 20 τοις εκατό των Γραμμάτων. Στα πρώτα μέλη του ακαδημαϊκού έτους τότε θα είναι συνολικά 904. Ο πληθυσμός των φοιτητών, μετά από μια πρώτη στατική δύο χρόνια, από το ακαδημαϊκό έτος 1986-1987 θα είναι 1.530 άτομα (831 άνδρες και 698 γυναίκες), σε 2.237 το 1989 και 4.167 το 1994, για να φθάσει το ποσό των πέντε χιλιάδων συνδρομητών (σύμφωνα με τις προβλέψεις το αρχικό σχέδιο) κατά το ακαδημαϊκό έτος 1999-2000, και να πάρει 7.500 την περίοδο 2002-2003.

Ενίσχυση πίσω στην ιστορία dell'Unibas, ήταν το ίδιο Pertini, 18 του Σεπτέμβρη 1984 να υπογράψει το διάταγμα για τη χορήγηση της σφραγίδας στο Πανεπιστήμιο. Το πρώτο ακαδημαϊκό κέντρο ήταν η μία πραγματοποιήθηκε σε Potenza, μέσω Nazario Sauro, μια έκταση 142 τετραγωνικών μέτρων (σε σύγκριση με περίπου 96.000 σήμερα στο οποίο επεκτείνει τους πόλους της Potenza και Matera). Στο τέλος του 1986 ήταν αργότερα άνοιξε το μεταξύ βιβλιοθηκών, σε Potenza, μέσω Acerenza, η οποία σήμερα έχει την έδρα της στη Via Nazario Sauro: Η συλλογή των βιβλίων ήταν περίπου 56.000 τόμους, στα οποία προστέθηκαν άλλα 7.500, από διάφορες δωρεές . Στις 13 Ιούλη του 1988 μια άλλη από αυτές τις σημαντικές μέρες που σημειώνονται στο ημερολόγιο Πανεπιστήμιο Lucan: το νέο αρχηγό του κράτους, Φραντσέσκο Κοσίγκα, στην πραγματικότητα, λαμβάνει στο Quirinal οι πρώτοι απόφοιτοι. Στις 26 Νοεμβρίου, ήταν αντ 'αυτού ένα πρωθυπουργό, Ciriaco De Mita, για να παραστεί στα εγκαίνια του ακαδημαϊκού έτους 1988-1989. Και ήταν De Mita, το 1990, για να συμμετάσχει και πάλι κατά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους. Η τελετή εμπλουτίστηκε, ωστόσο, μια άλλη ιστορική στιγμή: υπεγράφη την περγαμηνή για την τοποθέτηση του θεμελίου λίθου του Polo Macchia Romana, σχεδιάστηκε για να δώσει το Πανεπιστήμιο ένα δεύτερο πόλο στην πρωτεύουσα Lucan, μετά το αρχικό της Francioso.

Το 1989 ήταν στη συνέχεια να δημιουργήσει το Irsub (Περιφερειακό Ινστιτούτο για το δικαίωμα να μελετήσει) που γίνεται ARDSU το 1997, ο περιφερειακός οργανισμός για το Δικαίωμα στην Εκπαίδευση, για την παροχή υπηρεσιών φροντίδας σε μαθητές (διατροφή, διαμονή, υποτροφίες , έργα Socrates, Erasmus).

1991 είναι το έτος των μεγάλων επισκέψεις στους νέους πανεπιστήμιο. Η πρώτη ήταν αυτή του Πάπα Ιωάννη Παύλου Β 'στις 28 Απριλίου πίσω στην Basilicata μετά την τραγωδία του σεισμού, ο οποίος θυμάται τον κοντά σε πληθυσμούς Lucan, να λάβουν από τα χέρια του πρύτανη της δέκατης επετείου μετάλλιο.

"Το πανεπιστήμιο είναι αφιερωμένη στον πολιτισμό, φυσικά, η πιο συνειδητή και ασχολούνται μορφή. Έχει, ως εκ τούτου, ένας ντόπιος και ουσιαστική σχέση με τον άνθρωπο. Πολιτιστικής έρευνας, η οποία αρθρώνεται διαδικασία εξανθρωπισμού, περιλαμβάνει όλη την πραγματικότητα, από το άτομο για την κοινότητα, από τη φύση στην τέχνη, από τις κοινωνικές δομές των θεσμικών οργάνων, και έχει ως στόχο να καταστήσει τους συνεχώς πιο ανθρώπινη, πιο συνεπή, δηλαδή, την αξιοπρέπεια και την ελευθερία της «άνθρωπος».
(Ιωάννης Παύλος Β ', ομιλία στα dell'Unibas αμφιθέατρο, 1991)

Ακριβώς κάτω από ένα μήνα αργότερα, 14 Μαΐου, 1991, είναι αντ 'αυτού ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Φραντσέσκο Κοσίγκα, να λάβει το μετάλλιο και να συνεχίσει την πορεία που διαγράφεται από τον προκάτοχό του, Sandro Pertini, που πραγματοποιήθηκε το βάπτισμα στο Πανεπιστήμιο.

«Αυτοί οι νέοι άνθρωποι θέλουν να λένε ότι πρώτα απ 'όλα δεν πρέπει να χάσετε την θαυμάσια ευκαιρία, θα ήθελα να πω τη μαγική ευκαιρία, ότι έχουν σε αυτά τα χρόνια μελέτης και έρευνας. Για χρόνια, που δεν θα έρθει ποτέ ξανά. (...) Εγώ σε σας, τα αγόρια της Basilicata, θα ήθελα να αναφερθώ άλλη πρόσκληση που, όπως όλες οι προσκλήσεις διαθέτει επίσης εξαιρέσεις, την έκκλησή μου είναι να έχουμε το θάρρος να μείνετε σε αυτό το ατυχές του Νότου, και σε αυτή την φτωχή χώρα της Badlands σας " .
(Φραντσέσκο Κοσίγκα στους φοιτητές Lucan, λόγου στα dell'Unibas αμφιθέατρο, 1991) Μετά Cossiga, όλοι οι πρόεδροι της Δημοκρατίας θα επισκεφθεί το Πανεπιστήμιο: 6η Δεκεμβρίου του 1993 είναι μέχρι Όσκαρ Λουίτζι Scalfaro, πρόσφατα εκλεγεί, να συμμετάσχουν στα εγκαίνια 1993-1994 ακαδημαϊκό έτος. Μετά Scalfaro, θα είναι η σειρά του Carlo Azeglio Ciampi, Σεπτέμβριος 19, 2001 και αργότερα τον ίδιο του Giorgio Napolitano, 2 Οκτωβρίου, 2009.

Η έδρα της Ματέρα, ωστόσο, εγκαινιάστηκε επίσημα το 1992: 7η Φεβρουαρίου ήταν η πόλη Sassi να φιλοξενήσει την τελετή έναρξης του ακαδημαϊκού έτους 1992-1993 στο κτίριο που στεγάζει το σχολείο εξειδίκευσης στην Αρχαιολογία (σε σύγκριση με τις τελετές της έδρα Νοεμβρίου στο Potenza), μόνο και μόνο για να τονίσω το γεγονός. Επίσης το 1992, αλλά στις 14 Μαΐου, έβαλε τον πρώτο λίθο για την κατασκευή του επιστημονικού κέντρου της Macchia Romana, ισχύς: η δομή (του οποίου το προκαταρκτικό σχέδιο εγκρίθηκε το 1987) εγκαινιάστηκε στις 11 Φεβρουαρίου 2000, για την ολοκλήρωση του «Πανεπιστήμιο της Basilicata το" χάρτη "των καθισμάτων, όπως είναι σήμερα.

Από το 2010 έως το 2012, οι νομοθετικές μεταρρυθμίσεις που έχουν υλοποιήσει μια αλλαγή στη δομή του Πανεπιστημίου. Οι διατάξεις του νόμου 240 του 2010 - "Κανόνες σχετικά με την οργάνωση των πανεπιστημίων, του ακαδημαϊκού προσωπικού και την πρόσληψη" - ρυθμίζονται οι διαδικασίες βάσει των οποίων το Πανεπιστήμιο έχει αλλάξει το καταστατικό, σχετικά με τα διοικητικά όργανα και την κοινή εσωτερικά. Ιδρύθηκαν το 2012 οι έξι πρωτογενείς δομές (τέσσερα τμήματα - το Τμήμα ευρωπαϊκών και μεσογειακών πολιτισμών: αρχιτεκτονική, το περιβάλλον, την πολιτιστική κληρονομιά (Δεκεμ), Τμήμα Μαθηματικών, Επιστήμης Υπολογιστών και Οικονομικών (DiMIE), Τμήμα Επιστήμης (DIS) και Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών (Disu) - και τα δύο σχολεία, Μηχανική (SI-UniBas) και Γεωργικών Επιστημών, Δασών, Τροφίμων και Περιβάλλοντος SAFE), με την οποία έχει μεταβιβάσει τις λειτουργίες των υφιστάμενων δώδεκα Τμήματα και οκτώ σχολές.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • ιταλικός

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Master Of Science σε έναν κύκλο στην αρχιτεκτονική

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 5 χρόνια October 2017 Ιταλία Matera

Ο εκπαιδευτικός στόχος του βαθμού του μαθήματος σε ένα κύκλο, σε συμμόρφωση με την οδηγία 85/384 / ΕΟΚ του Συμβουλίου, είναι να δημιουργήσει ένα επαγγελματικό προφίλ που συνδυάζει συγκεκριμένες δεξιότητες σχεδιασμού στην αρχιτεκτονική και αστικό επίπεδο σε γνώση των συστημάτων για την κατασκευή σκοπιμότητα » έργο που έχει έρθει επάνω, ώστε να μπορείτε να ακολουθήσετε αρμοδίως λειτουργούν σωστά από την αισθητική, λειτουργική, τεχνική και οικονομική. [+]

Ο εκπαιδευτικός στόχος του βαθμού του μαθήματος σε ένα κύκλο, σε συμμόρφωση με την οδηγία 85/384 / ΕΟΚ του Συμβουλίου, είναι να δημιουργήσει ένα επαγγελματικό προφίλ που συνδυάζει συγκεκριμένες δεξιότητες σχεδιασμού στην αρχιτεκτονική και αστικό επίπεδο σε γνώση των συστημάτων για την κατασκευή σκοπιμότητα » έργο που έχει έρθει επάνω, ώστε να μπορείτε να ακολουθήσετε αρμοδίως λειτουργούν σωστά από την αισθητική, λειτουργική, τεχνική και οικονομική. μαθησιακών στόχων Κατά τα πέντε έτη σπουδών, οι δραστηριότητες έχουν μια ισορροπημένη κατανομή μεταξύ των θεωρητικών και πρακτικών πτυχών, έτσι ώστε να μπορέσουν οι μαθητές να επιτύχουν τους βασικούς στόχους της μάθησης, όπως: την ικανότητα να σχεδιάσει την κλίμακα του κτιρίου, την πόλη και την ύπαιθρο? γνώση της ιστορίας και των θεωριών της αρχιτεκτονικής? γνώση των θεωριών και των τεχνικών της αποκατάστασης? γνώση του αστικού σχεδιασμού και του σχεδιασμού? η γνώση της έρευνας και της προετοιμασίας των μεθόδων κατασκευής του έργου? η γνώση των προβλημάτων στατικού σχεδιασμού, κατασκευής και έργα πολιτικού μηχανικού? η γνώση των φυσικών προβλημάτων και των τεχνολογιών, για το σχεδιασμό των κτιρίων που θα λαμβάνει υπόψη παράγοντες κλίμα? οι τεχνικές δεξιότητες για να σχεδιάσουν σωστά τα κτίρια τόσο από την άποψη της ασφάλειας (διαρθρωτικά, εργοστάσιο, διανομή), τόσο από την άποψη του συντελεστή κόστους, λαμβάνοντας υπόψη της στον τομέα των κανονισμών κατασκευής. Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες Το σύνολο των δραστηριοτήτων χωρίζεται σε τρεις περιόδους: Ο πρώτος κύκλος (πρώτο και δεύτερο έτος) είναι προσανατολισμένη στη βασική εκπαίδευση. Ο δεύτερος κύκλος (τρίτο και τέταρτο έτος) η επιστημονική-τεχνική και επαγγελματική κατάρτιση. ο τρίτος κύκλος (πέμπτο έτος) για την προετοιμασία της διατριβής. Τα δίδακτρα προβλέπεται υποχρεωτική παρακολούθηση που πρέπει να πληρούνται με τη συμμετοχή σε όλους τους τρόπους μάθησης που παρέχονται στις διδασκαλίες. Η επίτευξη 300 μονάδες (CFU) που παρέχονται, συμπεριλαμβανομένων των εξετάσεων, εργαστηριακών εργασίας και κατάρτισης, θα επιτρέπουν στους μαθητές να κερδίσουν το Master of Science στην Αρχιτεκτονική. πρακτικής άσκησης Οι μαθητές πρέπει να πραγματοποιήσει κατά τη διάρκεια των σπουδών τους ένα οικοτροφείο σε συνδεδεμένες εξωτερικά μέρη με το Πανεπιστήμιο. Αυτή είναι μια ευκαιρία για να πάρετε μια πρώτη προσέγγιση hands-on με το χώρο εργασίας και να αναπτύξουν μια δραστηριότητα κατάρτισης προσανατολισμένη στην επίτευξη των στόχων που σχετίζονται ειδικά με το πλαίσιο εργασίας στο οποίο τοποθετούνται οι μαθητές. Η αίτηση για την αναγνώριση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που θα πραγματοποιηθούν θα πρέπει να υποβληθεί στο Συμβούλιο του Προγράμματος Σπουδών, σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται από αυτήν, η οποία ασχολείται επίσης με την εκτίμηση της domade και την έγκρισή τους. Σας υπενθυμίζουμε ότι η συχνότητα των δραστηριοτήτων κατάρτισης είναι υποχρεωτική. [-]

Master Of Science στον Τουρισμό επιστήμες και την πολιτιστική κληρονομιά

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια October 2017 Ιταλία Matera

Το Master of Science είναι μοναδικό στην Ιταλία, χάρη στο συνδυασμό μεταξύ της παράδοσης των μελετών και έρευνας στον τομέα της πολιτιστικής κληρονομιάς και ότι Γεωπονικών Επιστημών. Στόχος μας είναι να εργαστούμε για πτυχιούχους να αποκτήσουν μια εκπαίδευση στην οποία τα μοντέλα πολιτιστικού και περιβαλλοντικού τουρισμού που τροφοδοτείται από τις συγκεκριμένες για τη βιομηχανία κλάδους, δημιουργώντας έτσι νέα στοιχεία και γνώση για μια νέα προσέγγιση στον τομέα του τουρισμού. [+]

Το Master of Science είναι μοναδικό στην Ιταλία, χάρη στο συνδυασμό μεταξύ της παράδοσης των μελετών και έρευνας στον τομέα της πολιτιστικής κληρονομιάς και ότι Γεωπονικών Επιστημών. Στόχος μας είναι να εργαστούμε για πτυχιούχους να αποκτήσουν μια εκπαίδευση στην οποία τα μοντέλα πολιτιστικού και περιβαλλοντικού τουρισμού που τροφοδοτείται από τις συγκεκριμένες για τη βιομηχανία κλάδους, δημιουργώντας έτσι νέα στοιχεία και γνώση για μια νέα προσέγγιση στον τομέα του τουρισμού. Αυτό το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί, ως εκ τούτου, για την τόνωση στους μαθητές μια νοοτροπία των επιχειρήσεων στον τομέα του τουρισμού, πολιτιστικού και του δημιουργικού. Φυσικά προνομιούχος εταίρος θα είναι ο νέος Εργαστήριο Matera, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της Σχολής του εθνικού σχεδίου στην Ψηφιακή Πολιτιστική Κληρονομιά, που θα δημιουργηθεί. οι απόφοιτοι του μαθήματος μπορούν να εγγραφούν σε πρώτο επίπεδο σε τομείς όπως η Πολιτιστική Κληρονομιά, Οικονομικών, Γεωργίας και Κοινωνικών Επιστημών γενικότερα. εκπαιδευτικούς στόχους Η πορεία της μελέτης βασίζεται κυρίως στην ικανότητα να ενσωματώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε επιστημονικούς τομείς που σχετίζονται με την ενίσχυση του ιστορικού, αρχαιολογικού, καλλιτεχνικού, Demoethnoanthropological, θρησκευτικές, αρχειακή βιβλιοθήκη και γεωγραφικό περιβάλλον με εκείνες που στοχεύουν στην ανάπτυξη τελευταίες τεχνολογίες στον τομέα της επικοινωνίας και εκπροσώπησης. Ως αποτέλεσμα, η εκπαίδευση οργανώνεται γύρω από τρεις βασικές αρχές: σε βάθος γνώση των πολιτιστικών και περιβαλλοντικών στοιχείων που ανήκουν στην περιοχή, σε συνδυασμό με την ικανότητα να συνδέσει αυτά τα περιουσιακά στοιχεία στο εθνικό και διεθνές πλαίσιο, και δυνάμει των προηγούμενων γνώσεων που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων πτυχίο? ειδικές γνώσεις των μηχανισμών επικοινωνίας, της διαχείρισης και των οικονομικών, που αποτελούν τη βάση των συστημάτων του τουρισμού, με ιδιαίτερη μέριμνα για την τουριστική - πολιτιστική συστήματα? η ικανότητα να εφαρμόσει στην πράξη τις θεωρητικές γνώσεις που απέκτησε στους τομείς που αναφέρονται παραπάνω, με σκοπό το σχεδιασμό, την υλοποίηση, τη διαχείριση και την αξία μέσω αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας, πολιτιστικές πρωτοβουλίες που αποσκοπούν στην ανάπτυξη του τουρισμού στόχους. Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες Ο εκπαιδευτικός οργανισμός παρέχει τη συχνότητα των μαθημάτων, βασική και επιλέγονται από μια λίστα που εμφανίζεται, και εκπαιδευτικές δραστηριότητες, όπως εργαστήρια και εκπαίδευση. Η επίτευξη 120 μονάδες (CFU) που παρέχονται, συμπεριλαμβανομένων των εξετάσεων, εργαστηριακών εργασίας και πρακτικής άσκησης, παίρνει τους μαθητές στην επίτευξη του πτυχίου Μάστερ στην Επιστήμη του τουρισμού και της πολιτιστικής κληρονομιάς. πρακτικής άσκησης Το Πρόγραμμα Σπουδών παρέχει στους μαθητές τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν, για το δεύτερο μάθημα έτους, ένα οικοτροφείο σε συνδεδεμένα εξωτερικά μέρη με το Πανεπιστήμιο. Αυτή είναι μια ευκαιρία για να πάρετε μια πρώτη προσέγγιση hands-on με το χώρο εργασίας και να αναπτύξουν μια δραστηριότητα κατάρτισης προσανατολισμένη στην επίτευξη των στόχων που σχετίζονται ειδικά με το πλαίσιο εργασίας στο οποίο τοποθετούνται οι μαθητές. Για τους σκοπούς της αναγνώρισης των ειδικών μαθησιακών στόχων της εκπαίδευσης και διαπίστευσης του, ο φοιτητής πρέπει να εντοπίσετε ένα πανεπιστημιακό δάσκαλο, που επιλέγεται από τις τακτικές τους δασκάλους ενός από τα ενεργοποιημένα διδασκαλίες. Η πρακτική άσκηση, η οποία διαρκεί 150 ώρες, μπορεί να ενεργοποιηθεί μετά την απόκτηση 30 μονάδες. Η αίτηση για την αναγνώριση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που θα πραγματοποιηθούν θα πρέπει να υποβληθεί στο Συμβούλιο του Προγράμματος Σπουδών, σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται από αυτήν, η οποία ασχολείται επίσης με την εκτίμηση της domade και την έγκρισή τους. Σας υπενθυμίζουμε ότι η συχνότητα των δραστηριοτήτων κατάρτισης είναι υποχρεωτική. [-]

Βίντεο

Benvenuti in UNIBAS!

Επικοινωνία

Università degli Studi della Basilicata

Διεύθυνση Via Nazario Sauro 85
Potenza 85100, Italy
Ιστοσελίδα http://www.unibas.it/
Τηλέφωνο +39 0971 202011