Riga Teacher Training and Educational Management Academy (RTTEMA)

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Φιλοσοφία της Ακαδημίας

  • Η ανθρωπότητα και τη δημοκρατία?
  • Διεθνοποίηση της διαδικασίας μελέτης και την κινητικότητα?
  • Εφαρμογή και χρήση της σύγχρονης πληροφορικής?
  • Η δημιουργικότητα?
  • Ένταξη των ακαδημαϊκών κλάδων και της πρακτικής?
  • Η συμμετοχή των φοιτητών βελτίωση των προγραμμάτων σπουδών.

Αποστολή

Η αποστολή της RTTEMA είναι να προσφέρουν και να παρέχουν δια βίου μάθηση στα αναγνωρισμένα προγράμματα σπουδών της σχολής και θα συμβάλει σημαντικά στην εκπαιδευτική και πολιτιστική ζωή της Λετονίας - τόσο των περιφερειών και τη Ρίγα της.

Στόχος της Ακαδημίας είναι να παρέχει σε κάθε μαθητή μια ευκαιρία να αποκτήσουν επαγγελματική και ακαδημαϊκή τριτοβάθμια εκπαίδευση στους τομείς της παιδαγωγικής, της ψυχολογίας, των επιχειρήσεων και της διαχείρισης, καθώς και κίνητρα για την επαγγελματική ζωή και τη συνεχή αυτο-βελτίωση.

Έννοια

RTTEMA προετοιμάζει τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι είναι σε θέση να προετοιμάσει τους μαθητές για τη ζωή και την εργασία στην κοινωνία της πληροφορίας. Οι εννοιολογικές ακρογωνιαίοι λίθοι της RTTEMA διαδικασία μελέτης είναι νοημοσύνη, την ικανότητα και την επάρκεια. Κάθε πρόγραμμα σπουδών επιτρέπει στους μαθητές μας να αναπτύξουν τις απαραίτητες επαγγελματικές ικανότητες.

ιστορία

RTTEMA είναι εννοιολογικά και τεχνικά σύγχρονο επαγγελματικό ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ) που ιδρύθηκε από το κράτος.

Ξεκίνησε τις εργασίες της το 1994 με 1273 μαθητές και τώρα είναι ένα από τα μεγαλύτερα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα στη Λετονία από την άποψη του αριθμού των φοιτητών.

Κατά παρέκκλιση από το νεαρό της ηλικίας του, RTTEMA κληρονόμησε τις παραδόσεις των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων για εκπαιδευτικούς που χρονολογείται από το 1946. RTTEMA ιδρύθηκε με αφορμή τη συγχώνευση των δύο ιδρυμάτων: «Ινστιτούτο και Imanta Εκπαιδευτικών Ρίγα εκπαιδευτικοί Ινστιτούτο.

RTTEMA Φάκελος Γεγονότων

RTTEMA:

  • είναι ίδρυμα μια κατάσταση τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που ιδρύθηκε το 1994?
  • εκπαιδεύει περισσότερα από 3,5 χιλιάδες φοιτητές πλήρους φοίτησης και μερικής φοίτησης?
  • Απασχολεί 160 λέκτορες και επίκουροι?
  • διοργανώνει διεθνή συνέδρια?
  • δημοσιεύει επιστημονικά άρθρα?
  • υλοποιεί έργα της επιστημονικής έρευνας?
  • διευκολύνει φοιτητών και καθηγητών διεθνούς κινητικότητας?
  • Είναι ενεργό μέλος των διεθνών οργανισμών?
  • διοργανώνει διαλέξεις επισκεπτών και master classes των καταξιωμένων επαγγελματιών?
  • Προσφέρει 25 προγράμματα σπουδών στο κολέγιο, εργένηδες, τα επίπεδα PhD πλοίαρχος άμμο?
  • παρέχει ευκαιρίες για να αποκτήσουν τα επαγγέλματα του δασκάλου, εκπαιδευτικό διευθυντή, του προσωπικού, των επιχειρήσεων, και διευθυντής γραφείου, σύμβουλος σταδιοδρομίας, το εμπόριο και το μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων ειδικός, να λάβουν εκπαίδευση στον τομέα της ψυχολογίας.

Όραση

Ακαδημία μας είναι ένα αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο και το διεθνές κέντρο της παιδαγωγικής έρευνας, με την πανεπιστημιούπολη και βάση της έρευνας, καθώς και θυγατρικές σε άλλες χώρες.

Στρατηγική

Η Ακαδημία έχει δημιουργήσει ένα ευνοϊκό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από ανθρωπιστικές αξίες και τις σχέσεις. Οι δραστηριότητες του προσωπικού μας με βάση τις δημιουργικές, με ίσα δικαιώματα, την ευθύνη της συνεργασίας και του διαλόγου. Οι στρατηγικοί στόχοι του τα επόμενα χρόνια είναι:

  • να ενθαρρύνουν τη συνέχιση της ανάπτυξης της Ακαδημίας από τη δημιουργική εργασία?
  • να διεξάγουν έρευνα κατευθύνεται προς την ανάπτυξη και την εφαρμογή της σύλληψης της Ακαδημίας και την τελειότητα της λετονικής εκπαιδευτικό σύστημα?
  • να παρέχουν ποιοτικές σπουδές υψηλού σκόπιμα τη βελτίωση της μεθοδολογίας και τεχνική πρόβλεψη της διαδικασίας μελέτης?
  • για τη διατήρηση της περιφερειοποίησης - προσφέρουν νέες δυνατότητες εκπαίδευσης για τους κατοίκους της Λετονίας κοντά στον τόπο κατοικίας τους.

Ακαδημίας πνευματικό περιβάλλον

  • Διοικητικό Καθηγητές στην Παιδαγωγική?
  • Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Επιστημών?
  • Δημιουργικότητα Επιστημονικού Ινστιτούτου?
  • Παιδί Γλώσσας Κέντρο Έρευνας?
  • Ψυχολογική Ινστιτούτο Ερευνών?
  • Φύση και Εργασίας Ινστιτούτο Περιβάλλοντος?
  • Αρκετές μεθοδικότητα κέντρα?
  • Νέοι Λέσχη των εκπαιδευτικών?
  • RTTEMA Κέντρο Επιμόρφωσης?
  • Βιβλιοθήκη με τα αποθέματα σε 10 πόλεις της Λετονίας.
  • Ακαδημίας ψυχολογικό περιβάλλον
  • Δημοκρατική και δημιουργική?
  • Προτιμώντας την ταυτότητα του κάθε ατόμου?
  • Κατευθύνεται προς την αμοιβαία συνεργασία.

Εξυπηρέτηση των φοιτητών και κοινωνική ζωή

Οι μαθητές παρέχεται διοικητική υποστήριξη στο Διεθνές Γραφείο και κοινωνική υποστήριξη στο Κοινοβούλιο Φοιτητές ». Εκτός από αυτές τις μονάδες οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν οι ίδιοι στην παρακάτω πολιτιστικές επιχειρήσεις:

  • Μικτή Χορωδία "Fortius"?
  • Γυναίκα Χορωδία "Μπαλτά"?
  • Ορχήστρα δωματίου "Gaudeamus Ορχήστρα"?
  • Big band?
  • Αθλητικός σύλλογος?
  • Λαϊκών Χορών "Dejotprieks» (Χαρά του Χορού).
  • Επίσης, υπάρχουν και δραστηριότητες που προσφέρονται από το λετονικό ανταλλαγές φοιτητών μέσω του ESN (Erasmus Student Network) Ρίγα.

Ακαδημίας Φυσικής Περιβάλλοντος

  • 3 κτιρίων - 1 στη Ρίγα, 1 στην Τσέσις και 1 στην Kuldiga?
  • Καφετέρια μαθητών?
  • 2 αίθουσες αθλητισμού, ένα γήπεδο?
  • 2 αίθουσες υπολογιστών με πρόσβαση στο Internet?
  • σταδιακά και τακτικά ανακαινισμένα κτίρια μελέτη?
  • Παροχή τεχνικής υποστήριξης (κάμερες, OHPs, ακτίνες, οι υπολογιστές, τα μικροσκόπια κλπ Υπάρχει δωρεάν πρόσβαση σε πιάνα, ένα ψηφιακό όργανο και ένα εκκλησιαστικό όργανο).
Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά

Όψη Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc) » Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Επαγγελματικό Μεταπτυχιακό στην παιδαγωγική της μουσικής

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 1 - 2 χρόνια October 2017 Λετονία Ρίγα +1 περισσότερα

Ικανότητα να αναλύει κανονικότητες στις ερμηνείες των διαφορετικών στυλ των μουσικών έργων? αντικειμενικά αξιολογήσει Μουσικής Επιστήμης και δημιουργική κληρονομιά συνθέτη? τη διεξαγωγή επιστημονικής έρευνας στη μουσική παιδαγωγική, χρησιμοποιήστε ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους έρευνας? προετοιμάσει μια πολιτιστική πρόταση έργου για την πρόσβαση σε χρηματοδότηση? Εργασία με προγράμματα υπολογιστών που έχει σχεδιαστεί για τη μουσική. [+]

Βαθμός αποκτήθηκαν: Πτυχίο Επαγγελματικό Μεταπτυχιακό στη παιδαγωγική της μουσικής Το μήκος των μελετών: Η διάρκεια σπουδών με πλήρη απασχόληση: 1 χρόνος και 5 μήνες ή 3 εξάμηνα Το μήκος της μερικής φοίτησης: 2 χρόνια ή 4 εξάμηνα Διεξαγωγή των μελετών 1. χρόνος μελέτης - Οκτώβριος (Εισαγωγική διάλεξη, ασκήσεις κλπ), Ιανουάριο, Ιούνιο, Ιούλιο? 2. χρόνου σπουδών Οκτώβριο, Ιανουάριο (άμυνα του χαρτιού Μάστερ). Απαιτήσεις για την έναρξη του προγράμματος σπουδών: εκπαίδευση ή / και τα προσόντα του δασκάλου σε διάφορα θέματα τα οποία σχετίζονται με τη μουσική υψηλότερα επαγγελματικά ή επαγγελματικό πτυχίο. Απαιτήσεις για την απόκτηση του τίτλου: - Ακαδημαϊκά μαθήματα που παρέχουν τις νεότερες εξελίξεις στη θεωρία και την πρακτική της στον τομέα? - Έρευνα και μελέτη της καινοτομίας μαθήματα? - Πρακτική? - Την ανάπτυξη και την υπεράσπιση του πλοιάρχου του χαρτιού. Επαγγελματικό καθεστώς: το δικαίωμα να εργάζονται στην έρευνα, τη διδασκαλία και την επαγγελματική εργασία στον τομέα της μουσικής παιδαγωγικής. Επιλογή για να συνεχίσει τις σπουδές σε διδακτορικό επίπεδο. Τα αποτελέσματα των μελετών: Γνώση σε: μουσική παιδαγωγική, διδακτική μεθοδολογία? κόσμου και της Λετονίας ιστορία της μουσικής? culturology, τη διαχείριση των τεχνών και της θεωρίας του μάρκετινγκ? σύγχρονες παιδαγωγικές και ψυχολογικές προσεγγίσεις? ενότητα της ανθρώπινης φυσιολογίας κινητικών και νοητικών λειτουργιών. Ικανότητα να αναλύει κανονικότητες στις ερμηνείες των διαφορετικών στυλ των μουσικών έργων? αντικειμενικά αξιολογήσει Μουσικής Επιστήμης και δημιουργική κληρονομιά συνθέτη? τη διεξαγωγή επιστημονικής έρευνας στη μουσική παιδαγωγική, χρησιμοποιήστε ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους έρευνας? προετοιμάσει μια πολιτιστική πρόταση έργου για την πρόσβαση σε χρηματοδότηση? Εργασία με προγράμματα υπολογιστών που έχει σχεδιαστεί για τη μουσική. Στάση: θετική στάση απέναντι στο επάγγελμα του δασκάλου μουσικής, θετική στάση απέναντι στα παιδιά, μαθητές, φοιτητές. Οι μαθητές προσφέρονται ευκαιρίες να συμμετέχουν στις ειδικότητας σχετικά εργαστήρια: - Χορωδία αγωγοί - να εξοικειωθούν με το λετονικό παραδόσεις χορωδία? - Παίκτες Jazz - Συμμετοχή σε Saulkrasti Jazz Festival http://saulkrastijazz.lv/ - Οργανοπαίκτες - Συμμετοχή στην Διεθνή λετονική εργαστήριο Νέων Μουσικών στο Σιγκούλντα? - Καθηγητές μουσικής εκπαίδευσης - να εξοικειωθούν με τις λετονικές εκπαιδευτικού συστήματος και της μουσικής των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Ερευνητική εμπειρία μπορεί να βελτιωθεί RPIVA οργάνωσε διεθνή συνέδρια. Οι μαθητές μπορούν να τελειοποιήσουν δημιουργικό ταλέντο τραγούδι τους στις γυναίκες RPIVA χορωδία Μπαλτά, παίζοντας στην ορχήστρα δωματίου Gaudeams, ή την Big Band. [-]

Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)

Ευρωπαϊκό Μάστερ στη διαχείριση της εκπαίδευσης

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 2 χρόνια September 2017 Λετονία Ρίγα Αυστρία Νορβηγία +2 περισσότερα

Το πρόγραμμα προσφέρει ένα μείγμα από πρακτικές γνώσεις, εννοιολογικά πλαίσια και state-of-the-art έρευνας, τονίζοντας μια παγκόσμια προοπτική στη διοίκηση της εκπαίδευσης. [+]

Πτυχίο: Πτυχίο Εκπαίδευσης επιστήμη Μάστερ Επαγγελματικό καθεστώς: Παρέχει πρόσβαση για να ξεκινήσει η έρευνα, παιδαγωγική και επαγγελματική δραστηριότητα στον κλάδο Εκπαιδευτικά και επαγγελματικούς στόχους: Επίσης, προετοιμάζει τους μελλοντικούς ηγέτες των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων για να εργαστούν στους τομείς της πρώιμης παιδικής ηλικίας, δευτεροβάθμια, επαγγελματική, ενηλίκων, συνεχιζόμενη ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και άλλων συναφών τομέων σε εθνικό ή διεθνές επίπεδο. Το πρόγραμμα προσφέρει ένα μείγμα από πρακτικές γνώσεις, εννοιολογικά πλαίσια και state-of-the-art έρευνας, τονίζοντας μια παγκόσμια προοπτική στη διοίκηση της εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στους πτυχιούχους να εκπληρώσει τις λειτουργίες σε όλους τους οργανισμούς που σχετίζονται με την εκπαίδευση. Θα δείξουν μια προηγμένη κατανόηση της τρέχουσας διαχείρισης, την ηγεσία και παιδαγωγικά ζητήματα και τις προκλήσεις του τομέα της εκπαίδευσης, καθώς και την ικανότητα να αναλάβει μια παγκόσμια προοπτική για την αντιμετώπιση ζητημάτων διαχείρισης στον τομέα της εκπαίδευσης. Σε απάντηση στο ευρύ φάσμα των προκλήσεων που προκύπτουν στην πράξη, οι απόφοιτοι αποκτούν προηγμένες γνώσεις και δεξιότητες στους τομείς της διαχείρισης, την ηγεσία και την παιδαγωγική. Προφίλ ικανοτήτων τους, τους επιτρέπει να αναλάβουν ηγετικές θέσεις στους ακόλουθους τύπους ιδρυμάτων και των βιομηχανιών: Προσχολική και Νηπιαγωγείο, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Providers, Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Providers, Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση Providers, Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Providers, Εκπαίδευση Ενηλίκων Providers, Ειδικές φορείς παροχής εκπαίδευσης, εταιρείες παροχής υπηρεσιών (π.χ. Συμβούλων), Συλλόγους, Κρατικούς Φορείς και αρχές (υπουργεία κλπ). [-]