Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Barcelona, Ισπανία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
11 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 24.700 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
18 Jan 2025
* Είσοδος εγγραφής 4.000 € + δίδακτρα 20.500 €.
Εισαγωγή
Το Master in Fashion Management διδάσκει τους ειδικούς για την καινοτομία στον κόσμο της μόδας, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης του έργου, του στρατηγικού σχεδιασμού και των βασικών αρχών της διαχείρισης των επιχειρήσεων.
Αυτό το μάθημα παρέχει τη θεωρητική και πρακτική τεχνογνωσία για να ξεπεράσουμε τις σημερινές προκλήσεις της αγοράς μόδας και να διαχειριστούμε αποτελεσματικά τον πλήρη κύκλο - από την ιδέα του προϊόντος μέχρι το ράφι και στην τσάντα αγορών του πελάτη. Εκτός από τις συνομιλίες, τις διασκέψεις και τα εργαστήρια, το μάθημα περιλαμβάνει δύο ταξίδια σε πόλεις της Ευρώπης, όπως η Φλωρεντία ή το Παρίσι, και τελειώνει με ένα τελικό έργο προσωπικής έρευνας.
Η μόδα είναι ένα πολύπλοκο σύστημα και τα ρούχα είναι μόνο ένα μέρος της. Στο πλαίσιο αυτό, ο ρόλος ενός διαχειριστή μόδας είναι να προσδιορίσει τις ανάγκες του στόχου και να τις μετατρέψει σε ευκαιρίες έχοντας κατά νου την παραγωγή, τη διανομή, το branding, το μάρκετινγκ, την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση.
Στόχοι
Το ετήσιο εντατικό πρόγραμμα έχει ως στόχο να παρέχει στους φοιτητές τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και εργαλεία και εμπειρία για να γίνουν επαγγελματίες της διαχείρισης μόδας.
- Ενεργοποιήστε τους επαγγελματίες του σχεδιασμού μόδας, του μάρκετινγκ, του προϊόντος και της διοίκησης επιχειρήσεων για να ξεπεράσετε τα πειθαρχικά όρια, προκειμένου να εξελιχθούν σε βασικούς παράγοντες της οργανωτικής επιτυχίας.
- Αναπτύξτε την κατανόηση του πλήρους οικοσυστήματος πίσω από τις επιχειρήσεις μόδας, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις πραγματικές προκλήσεις της αγοράς μόδας, προσθέτοντας αξία στις επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες που έχουν αποκτήσει προηγουμένως.
- Βοηθήστε τους σχεδιαστές μόδας, τους υπεύθυνους επικοινωνίας, τους διαχειριστές και τους επαγγελματίες μάρκετινγκ που ενδιαφέρονται για τη μόδα, να γίνουν διαχειριστές μόδας, οι διαχειριστές μόδας να γίνουν ηγέτες της μόδας και οι ηγέτες της μόδας να γίνουν ηγέτες της οργάνωσης του μέλλοντος.
- Αναπτύξτε σε ηγέτες ικανούς να συνδυάσουν τη δημιουργικότητα, τις διαχειριστικές δεξιότητες και την επιχειρηματική νοοτροπία μέσα στους περιορισμούς της πραγματικότητας των επιχειρήσεων της μόδας.
- Κάνετε το μέλλον οι διαχειριστές της μόδας να κατανοούν τη δύναμη της ανάπτυξης στρατηγικών, τη δημιουργία εμπορικών σημάτων και την παράδοση προϊόντων και υπηρεσιών με επίκεντρο τον καταναλωτή.
- Παρέχετε στους φοιτητές εργαλεία διαχείρισης μόδας και επιχειρήσεων που θα τους επιτρέψουν να γίνουν ισχυροί βασικοί συντελεστές στην αλυσίδα δημιουργίας αξίας, μέσα στο εταιρικό περιβάλλον ή ως ανεξάρτητοι επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να προσαρμοστούν τέλεια στο επιχειρηματικό περιβάλλον μέσα από μια βαθύτερη κατανόηση της πραγματικότητας και της κουλτούρας του.
- Αναπτύξτε την ικανότητα χρήσης των παρεχόμενων εργαλείων. Οι μαθητές θα είναι σε θέση να προσδιορίσουν την κατάλληλη χρήση αυτών των εργαλείων για την εξισορρόπηση των ακαδημαϊκών και πρακτικών γνώσεων, την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας και την ικανότητα εκτίμησης των αναγκαίων συμμαχιών όταν αντιμετωπίζουν πραγματικές επιχειρηματικές προκλήσεις.
- Αναπτύξτε τους ρόλους και τις ικανότητες των φοιτητών σε συνεργασία με τις ομάδες καινοτομίας.
- Ενθαρρύνετε την κριτική σκέψη για να επιτρέψετε στους μαθητές να είναι ενεργοί πολίτες της παγκόσμιας κοινωνίας μας.
Μεθοδολογία
Στο IED Barcelona Fashion Management διδάσκεται από ένα σώμα καθηγητών από τη Fashion & Business, μέσω της ανάλυσης περιπτωσιολογικών μελετών και της εκτέλεσης πραγματικών βιομηχανικών έργων που ανατίθενται είτε από πολυεθνικές εταιρείες που ανταγωνίζονται στην παγκόσμια οικονομία, είτε από τοπικές εταιρείες που ανταγωνίζονται στις διεθνείς αγορές . Όλα τα περιεχόμενα, οι μεθοδολογίες και τα εργαλεία διδάσκονται από την ιδιαιτερότητα της βιομηχανίας μόδας. Αυτή η προσέγγιση διευκολύνει την εκπαίδευση στη λήψη αποφάσεων, τοποθετώντας τους μαθητές σε ένα πραγματικό πλαίσιο για καινοτομία και πειραματισμό.
Με στόχο την ευρεία και πλήρη προετοιμασία για την ανάπτυξη της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας στην αγορά μόδας, οι σπουδαστές εκπαιδεύονται σε διαφορετικούς και συμπληρωματικούς τομείς. Η πολυπλοκότητα της διαχείρισης μιας επιχείρησης μόδας απαιτεί την κατάλληλη γνώση διαφόρων εργαλείων και την ικανότητα να εφαρμόζει κριτική ανάλυση για να αντιδρά γρήγορα σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο.
Οι υπεύθυνοι μόδας θα πρέπει να διαχειρίζονται τον πλήρη κύκλο της μόδας, από την ιδέα του προϊόντος έως ότου το προϊόν τοποθετηθεί στο κατάστημα και συσκευάζεται στην τσάντα αγορών ενός καταναλωτή. Η τεχνογνωσία στην αγορά μόδας προσεγγίζεται από τους βασικούς κλάδους που εμπλέκονται στο σύστημα μόδας. Οι εμπειρογνώμονες σε αυτούς τους τομείς θα μεταδώσουν στους μαθητές την εμπειρία τους σχετικά με τις τάσεις της μόδας, μια διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής προϊόντων, branding, λιανικής και οπτικής merchandising. Η συνειδητοποίηση του Πολιτισμού της Μόδας, που συμπληρώνεται με τη Σειμολογία, την Έρευνα Αγοράς και τις Τάσεις, θα δώσει την κατάλληλη συνείδηση για την κατανόηση του στόχου.
Οι επιχειρηματικές δεξιότητες διδάσκονται από την άποψη της μόδας. Το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις, τα οικονομικά, η διανομή και η αλυσίδα εφοδιασμού αντιμετωπίζονται από την επιχειρηματική ιδιαιτερότητα της μόδας, από την οπτική γωνία της μεγάλης επιχείρησης, αλλά και δίνοντάς τους εργαλεία για να αναλάβουν τα σχέδια εκκίνησης ως επιχειρηματίες.
Ακολουθώντας τη μεθοδολογία μάθησης, οι μαθητές αναπτύσσουν συνεχώς έργα σε ομάδες. Οι φοιτητές Master Management Master φιλοξενούνται σε μια ειδική αίθουσα διδασκαλίας, ένα χώρο που μετατρέπεται σε ένα πρωτοποριακό στούντιο σχεδιασμού όπου οι μαθητές πειραματίζονται με νέα εργαλεία και γνώσεις, με την καθοδήγηση της σχολής. Μικρές ομάδες μαθητών της τάξης διευκολύνουν την εφαρμογή αυτής της πρακτικής μεθοδολογίας.
Τα κορυφαία στελέχη πρέπει να έχουν ισχυρές προσωπικές δεξιότητες, να διευθύνουν έργα που εμπλέκουν ετερογενείς ομάδες ανθρώπων. Θα πρέπει να είναι σε θέση να αποτελούν την αναφορά για την ομάδα εργασίας, αλλά και να μεταδίδουν εμπιστοσύνη σε ανώτερες θέσεις και επενδυτές. Το προσωπικό branding, η διαχείριση των ανθρώπων και η δημιουργική ηγεσία θα ενσωματωθούν στη συνέχεια κατά την ανάπτυξη των τάξεων.
Οι ηγέτες μόδας πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνούν με σαφήνεια τις ιδέες τους, είτε στο επιχειρησιακό προσωπικό είτε στην ομάδα εργασίας, προκειμένου να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, οι μαθητές διδάσκονται ένα πολύ διαφορετικό σύνολο εργαλείων, για να εκπαιδεύσουν τις δεξιότητές τους σε ένα επίπεδο όπου μπορούν να επικοινωνούν καλά.
Με στόχο τη δημιουργία συνεργιών μεταξύ των μελλοντικών επαγγελματιών, ορισμένες εγκάρσιες δραστηριότητες που θα γίνουν για την ανταλλαγή γνώσεων με φοιτητές διαφορετικών προγραμμάτων είναι μέρος της φιλοσοφίας του IED.
Προσωπικό Έργο Έρευνας
Το Πρόγραμμα Προσωπικής Έρευνας είναι το μοναδικό σημαντικό κομμάτι της γραπτής εργασίας που οι φοιτητές αναλαμβάνουν κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Μελέτης Έρευνας RSP. Το PRP είναι ο κύριος αποκορύφωμα και πρέπει να αποδείξει ότι ο φοιτητής έχει αποκτήσει δεξιότητες, γνώσεις και αναλυτικές ικανότητες.
Το έργο είναι ένα πρωτότυπο ερευνητικό έργο που περιλαμβάνει τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων και έχει ως στόχο να αναλάβει μια μεμονωμένη εργασία που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις που περιγράφονται στις παρούσες κατευθυντήριες γραμμές προκειμένου να επιτευχθεί μια βαθμίδα επιτυχίας.
Οι στόχοι της διατριβής είναι οι εξής:
- Να προσδιορίσει ένα εφικτό σχέδιο στον τομέα σπουδών του σπουδαστή.
- Να καθορίσει σαφώς καθορισμένους στόχους ή / και ζητήματα προς διερεύνηση.
- Σχεδιασμός και εφαρμογή κατάλληλης μεθοδολογίας (σχεδιασμός έρευνας / διεργασίας)
- Να κατανοήσουμε την πρόταση προστιθέμενης αξίας (ιδέα).
- Να δημιουργηθεί ένα επιχειρηματικό αναπτυξιακό σχέδιο βασισμένο στην προηγούμενη έννοια.
- Δημιουργία εφικτών και συγκεκριμένων προτάσεων σχεδιασμού.
- Να επιδείξει αναλυτικές ικανότητες και να παράγει έγκυρα ευρήματα.
- Να εφαρμόσει τη θεωρία στην πρακτική πραγματικότητα.
- Να συντάσσει κατάλληλα συμπεράσματα και συστάσεις όπου χρειάζεται.
- Να παράγει ένα καλά οργανωμένο και καλά γραπτό τελικό έγγραφο και μια αποτελεσματική προφορική παρουσίαση της διατριβής.
Πρακτική
Αφού ολοκληρώσουν τα μαθήματα και παρουσιάσουν τα δύο έργα των πραγματικών βιομηχανιών, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν και να αποδείξουν όλες τις γνώσεις που αποκτήθηκαν και τις δεξιότητες που αναπτύσσονται σε μια πρακτική άσκηση τριών μηνών.
Την ίδια περίοδο, οι σπουδαστές εργάζονται για το PRP τους έτσι ώστε να μπορούν να επιλέξουν να εστιάσουν την έρευνά τους σε ένα προσωπικό έργο ή να το συνδέσουν με την πρακτική άσκηση.
Εκδρομές
Για να δοθεί στους σπουδαστές μια ευρύτερη κατανόηση της σύγχρονης αγοράς, προγραμματίζονται 2 μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών, ένα στο Μιλάνο και το άλλο στο Παρίσι.
Με την καθοδήγηση καθηγητών και συντονισμού, οι σπουδαστές θα διερευνήσουν διαφορετικές αγορές και επαγγελματικά πλαίσια στην Ευρώπη.
Τα ταξίδια στον τομέα λαμβάνουν φοιτητές για 4 ημέρες στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες μόδας για να ανταλλάξουν γνώσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Μετά από αυτές τις μέρες που αφιερώνονται σε ακαδημαϊκές δραστηριότητες, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την πόλη μόνοι τους.
Το προφίλ του σπουδαστή
Ο πλοίαρχος αναγνωρίζει και καλωσορίζει τους φοιτητές από μια σειρά από περιβάλλοντα:
πτυχιούχοι σε κλάδους των επιχειρήσεων, εμπορικό, μάρκετινγκ και επικοινωνία, σχεδίαση μόδας και μαζική διανομή. ή επαγγελματίες στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων, της λιανικής ή της βιομηχανίας μόδας εν γένει και των θεωρητικών τομέων, που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν και να οδηγήσουν καινοτόμα έργα στο πλαίσιο της αγοράς μόδας.
Η IED Βαρκελώνη διαρθρώνει το πρόγραμμα με ευέλικτο τρόπο για να προσελκύσει σπουδαστές με διαφορετικές ειδικότητες και με διάφορα υπόβαθρα. Αυτό δημιουργεί ένα πολυδιάστατο περιβάλλον για τους μαθητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος, στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου οράματος μέσω της διαχείρισης της μόδας.
Απαιτήσεις εισδοχής
Για να εισαχθεί η διαδικασία επικύρωσης, όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν τα ακόλουθα έγγραφα: 2 έτη επαγγελματικής πείρας μετά την ολοκλήρωση των πανεπιστημιακών σπουδών. Επιστολή κινήτρου στα αγγλικά και βιογραφικό σημείωμα στα αγγλικά που καθορίζει τα επίπεδα γλωσσών και τις δεξιότητες πληροφορικής και το επίπεδο ενδιάμεσου αγγλικού, που αντιστοιχεί σε ένα έγγραφο TOEFL 550 ή IELTS 6,5.
Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποια προσόντα, θα χρειαστεί να αξιολογήσετε το επίπεδό σας μέσω προσωπικής ή Skype συνέντευξης.
Ευκαιρίες απασχόλησης
Οι σπουδαστές που λαμβάνουν αυτό το Master θα προσθέσουν αξία στην επαγγελματική τους εμπειρία ενσωματώνοντας πολυεπιστημονικές ομάδες ή ανεξάρτητα καινοτόμες επιχειρήσεις που δρουν τη δική τους επιχείρηση. μπορούν να αναπτύξουν τη σταδιοδρομία τους στους τομείς της διαχείρισης έργων και της στρατηγικής σε εταιρείες που σχετίζονται με τον χώρο της μόδας και το λιανικό εμπόριο.
Συντονιστής
Teresa Buhigas
Δίπλωμα στην Διοίκηση Επιχειρήσεων με ένα MBA από το διάσημο σχολείο επιχειρήσεων ESADE. Από το 1990 ασχολείται με στρατηγικά συμβουλευτικά έργα για διάφορους τομείς της βιομηχανίας της μόδας με ιδιωτικές εταιρείες και δημόσιους συλλόγους. Η κα Μπουχίγας είναι μέλος της εκπαιδευτικής επιτροπής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Διοίκησης του ΕΣΑΔΕ. Από το 1998, ως ιδρυτικό μέλος της FACTO Estrategia, συνέχισε να συνεργάζεται με τον επαγγελματικό τομέα ως στρατηγικός σύμβουλος, καθώς και να συνεργάζεται με την IED Barcelona σε διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Ο πλοίαρχος αναγνωρίζει και καλωσορίζει τους φοιτητές από μια σειρά από περιβάλλοντα:
πτυχιούχοι σε κλάδους επιχειρηματικών τομέων, εμπορίου, μάρκετινγκ και επικοινωνίας, σχεδίου μόδας και μαζικής διανομής· ή επαγγελματίες στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων, του λιανικού εμπορίου ή της βιομηχανίας της μόδας γενικότερα, και θεωρητικών πεδίων, που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν και να ηγηθούν καινοτόμων έργων στο πλαίσιο της αγοράς της μόδας.
Το IED Barcelona δομεί το πρόγραμμα με ευέλικτο τρόπο για να προσελκύει φοιτητές με διαφορετικές ειδικότητες και διάφορα υπόβαθρα. Αυτό δημιουργεί ένα πολυεπιστημονικό περιβάλλον για τους φοιτητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος, για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου οράματος μέσω της διαχείρισης μόδας.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Στο IED Barcelona Fashion Management διδάσκεται από ένα σώμα επαγγελματιών από το Fashion & Business, μέσω της ανάλυσης περιπτωσιολογικών μελετών και της εκτέλεσης πραγματικών βιομηχανικών έργων που ανατίθενται είτε από πολυεθνικές εταιρείες που ανταγωνίζονται στην παγκόσμια οικονομία είτε από τοπικές εταιρείες που ανταγωνίζονται στις διεθνείς αγορές . Όλα τα περιεχόμενα, οι μεθοδολογίες και τα εργαλεία διδάσκονται από την ιδιαιτερότητα της βιομηχανίας της μόδας. Αυτή η προσέγγιση διευκολύνει την εκπαίδευση στη λήψη αποφάσεων, τοποθετώντας τους μαθητές σε ένα πραγματικό πλαίσιο καινοτομίας και πειραματισμού.
Για να δώσουν μια ευρεία και πλήρη προετοιμασία για να αναπτύξουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στην αγορά της μόδας, οι μαθητές εκπαιδεύονται σε διαφορετικούς και συμπληρωματικούς τομείς. Η πολυπλοκότητα της διαχείρισης μιας επιχείρησης μόδας απαιτεί τη σωστή γνώση διαφορετικών εργαλείων και την ικανότητα εφαρμογής κριτικής ανάλυσης για γρήγορη αντίδραση σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο.
Οι υπεύθυνοι μόδας θα πρέπει να διαχειρίζονται τον πλήρη κύκλο της μόδας, από τη σύλληψη του προϊόντος έως ότου το προϊόν τοποθετηθεί στο κατάστημα και συσκευαστεί στην τσάντα αγορών ενός καταναλωτή. Η τεχνογνωσία στην αγορά της μόδας προσεγγίζεται από τους βασικούς κλάδους που εμπλέκονται στο σύστημα μόδας. Οι ειδικοί σε αυτούς τους τομείς θα μεταδώσουν στους μαθητές την εμπειρία τους σχετικά με τις τάσεις της μόδας, τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής προϊόντων, το branding, το λιανικό εμπόριο και το οπτικό merchandising. Η επίγνωση της κουλτούρας της μόδας σε συνδυασμό με τη Σημειωτική, την Έρευνα Αγοράς και τις Τάσεις θα δώσει την κατάλληλη ευαισθητοποίηση για την κατανόηση του στόχου.
Οι επιχειρηματικές δεξιότητες διδάσκονται από την οπτική γωνία της επιχείρησης μόδας. Το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις, τα οικονομικά, η διανομή και η εφοδιαστική αλυσίδα αντιμετωπίζονται από την ιδιαιτερότητα της επιχείρησης μόδας, από την οπτική γωνία της μεγάλης εταιρείας, αλλά και δίνοντάς τους εργαλεία για να αναλάβουν start-up έργα ως επιχειρηματίες.
Ακολουθώντας τη μεθοδολογία μάθησης με πράξη, οι μαθητές αναπτύσσουν συνεχώς έργα σε ομάδες. Οι φοιτητές Fashion Management Master φιλοξενούνται σε μια ειδική αίθουσα διδασκαλίας, έναν χώρο που μετατρέπεται σε ένα καινοτόμο στούντιο σχεδιασμού όπου οι φοιτητές πειραματίζονται με νέα εργαλεία και γνώσεις, με την καθοδήγηση του διδακτικού προσωπικού. Μικρές ομάδες μαθητών στην τάξη διευκολύνουν την εφαρμογή αυτής της πρακτικής μεθοδολογίας.
Οι κορυφαίοι διευθυντές πρέπει να έχουν ισχυρές προσωπικές δεξιότητες, να διευθύνουν έργα που περιλαμβάνουν ετερογενείς ομάδες ανθρώπων. Θα πρέπει να είναι σε θέση να αποτελούν το σημείο αναφοράς για την ομάδα εργασίας αλλά και να μεταδίδουν εμπιστοσύνη σε ανώτερες θέσεις και επενδυτές. Το προσωπικό branding, η διαχείριση ανθρώπων και η δημιουργική ηγεσία θα ενσωματωθούν στη συνέχεια κατά την ανάπτυξη των μαθημάτων.
Οι ηγέτες της μόδας πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνούν πολύ ξεκάθαρα τις ιδέες τους, είτε στο προσωπικό της επιχείρησης είτε στην ομάδα εργασίας για να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, οι μαθητές διδάσκονται ένα πολύ διαφορετικό σύνολο εργαλείων, για να εκπαιδεύσουν τις δεξιότητές τους σε ένα επίπεδο όπου μπορούν να επικοινωνούν καλά.
Για να δημιουργηθούν συνέργειες μεταξύ των μελλοντικών επαγγελματιών, θα πραγματοποιηθούν ορισμένες εγκάρσιες δραστηριότητες για την ανταλλαγή γνώσεων με φοιτητές διαφορετικών προγραμμάτων που αποτελεί μέρος της φιλοσοφίας του IED.
Προσωπικό Έργο Έρευνας
Το Προσωπικό Ερευνητικό Έργο είναι το μοναδικό πιο σημαντικό κομμάτι γραπτής εργασίας που αναλαμβάνουν οι μαθητές κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Σπουδών Ερευνών RSP. Το PRP είναι το αποκορύφωμα του Master και θα πρέπει να αποδεικνύει ότι ο μαθητής έχει αποκτήσει δεξιότητες, γνώσεις και αναλυτικές ικανότητες.
Το έργο είναι ένα πρωτότυπο κομμάτι έρευνας που περιλαμβάνει τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων που στοχεύει στην ανάληψη μεμονωμένης εργασίας που πληροί τις απαιτήσεις που περιγράφονται σε αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές για την επίτευξη βαθμού επιτυχίας.
Οι στόχοι της διατριβής είναι οι εξής:
- Να προσδιορίσει ένα εφικτό έργο στην περιοχή σπουδών του μαθητή.
- Να καθορίσει σαφώς καθορισμένους στόχους ή / και ζητήματα προς διερεύνηση.
- Σχεδιασμός και εφαρμογή κατάλληλης μεθοδολογίας (σχεδιασμός έρευνας / διεργασίας)
- Να κατανοήσουμε την πρόταση προστιθέμενης αξίας (ιδέα).
- Να δημιουργηθεί ένα επιχειρηματικό αναπτυξιακό σχέδιο βασισμένο στην προηγούμενη έννοια.
- Δημιουργία εφικτών και συγκεκριμένων προτάσεων σχεδιασμού.
- Να επιδείξει αναλυτικές ικανότητες και να παράγει έγκυρα ευρήματα.
- Να εφαρμόσει τη θεωρία στην πρακτική πραγματικότητα.
- Να συντάσσει κατάλληλα συμπεράσματα και συστάσεις όπου χρειάζεται.
- Να δημιουργήσει ένα καλά οργανωμένο και καλογραμμένο τελικό έγγραφο και μια αποτελεσματική προφορική παρουσίαση της διατριβής.
Πρακτική
Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων και την παρουσίαση των δύο πραγματικών βιομηχανικών έργων, οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν και να αποδείξουν όλες τις γνώσεις που απέκτησαν και τις δεξιότητες που αναπτύχθηκαν σε μια τρίμηνη πρακτική άσκηση.
Την ίδια περίοδο, οι σπουδαστές εργάζονται για το PRP τους έτσι ώστε να μπορούν να επιλέξουν να εστιάσουν την έρευνά τους σε ένα προσωπικό έργο ή να το συνδέσουν με την πρακτική άσκηση.
Εκδρομές
Για να δοθεί στους μαθητές μια ευρύτερη κατανόηση της αγοράς τελευταίας τεχνολογίας, στο πρόγραμμα σπουδών έχουν προγραμματιστεί 2 εκδρομές, η μία στο Μιλάνο και η άλλη στο Παρίσι.
Με την καθοδήγηση καθηγητών και συντονισμού, οι σπουδαστές θα διερευνήσουν διαφορετικές αγορές και επαγγελματικά πλαίσια στην Ευρώπη.
Τα ταξίδια στον τομέα λαμβάνουν φοιτητές για 4 ημέρες στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες μόδας για να ανταλλάξουν γνώσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Μετά από αυτές τις μέρες που αφιερώνονται σε ακαδημαϊκές δραστηριότητες, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την πόλη μόνοι τους.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Το εντατικό πρόγραμμα διάρκειας ενός έτους στοχεύει να παρέχει στους σπουδαστές τα απαραίτητα θεωρητικά και πρακτικά εργαλεία γνώσης και εμπειρία για να γίνουν επαγγελματίες του Fashion Management.
- Επιτρέψτε στους επαγγελματίες του σχεδιασμού μόδας, του μάρκετινγκ, των προϊόντων και της διοίκησης επιχειρήσεων να ξεπεράσουν τα πειθαρχικά όρια για να εξελιχθούν σε βασικούς μοχλούς της οργανωτικής επιτυχίας.
- Αναπτύξτε την κατανόηση των μαθητών για το πλήρες οικοσύστημα πίσω από την επιχείρηση μόδας, για να τους καταστήσετε ικανούς να αντιμετωπίσουν τις πραγματικές προκλήσεις της αγοράς μόδας, προσθέτοντας αξία στις επαγγελματικές τους γνώσεις και δεξιότητες που είχαν αποκτήσει προηγουμένως.
- Βοηθήστε τους σχεδιαστές μόδας, τους υπεύθυνους επικοινωνίας, τους διαχειριστές και τους επαγγελματίες μάρκετινγκ που ενδιαφέρονται για τη μόδα, να γίνουν διαχειριστές μόδας, οι διαχειριστές μόδας να γίνουν ηγέτες της μόδας και οι ηγέτες της μόδας να γίνουν ηγέτες της οργάνωσης του μέλλοντος.
- Αναπτύξτε ηγέτες ικανούς να συνδυάζουν τη δημιουργικότητα, τις διοικητικές δεξιότητες και τις επιχειρηματικές νοοτροπίες εντός των περιορισμών της επιχειρηματικής πραγματικότητας της μόδας.
- Κάνετε το μέλλον οι διαχειριστές της μόδας να κατανοούν τη δύναμη της ανάπτυξης στρατηγικών, τη δημιουργία εμπορικών σημάτων και την παράδοση προϊόντων και υπηρεσιών με επίκεντρο τον καταναλωτή.
- Παρέχετε στους φοιτητές εργαλεία διαχείρισης μόδας και επιχειρήσεων που θα τους επιτρέψουν να γίνουν ισχυροί βασικοί συντελεστές στην Αλυσίδα Δημιουργίας Αξίας, στο εταιρικό περιβάλλον ή ως ανεξάρτητοι επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να προσαρμοστούν τέλεια στο επιχειρηματικό περιβάλλον μέσω μιας βαθύτερης κατανόησης της πραγματικότητας και του πολιτισμού του .
- Αναπτύξτε επάρκεια στη χρήση των παρεχόμενων εργαλείων. Οι μαθητές θα είναι σε θέση να προσδιορίσουν την κατάλληλη χρήση αυτών των εργαλείων για την εξισορρόπηση της ακαδημαϊκής και πρακτικής γνώσης, την αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία και την ικανότητα αξιολόγησης των απαραίτητων ανταλλαγών όταν αντιμετωπίζουν πραγματικές επιχειρηματικές προκλήσεις.
- Διευρύνετε τους ρόλους και τις ικανότητες των μαθητών στη συνεργασία με ομάδες καινοτομίας.
- Ενθαρρύνετε την κριτική σκέψη για να επιτρέψετε στους μαθητές να είναι ενεργοί πολίτες της παγκόσμιας κοινωνίας μας.