Μεταπτυχιακό στη διαχείριση και πολιτική της τεχνολογίας
Georgian Technical University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Tbilisi, Γεωργία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GEL 5.500 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Ετήσια δίδακτρα για αλλοδαπούς φοιτητές
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση και Πολιτική Τεχνολογίας θα προσφέρει στους πτυχιούχους του τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την ανάλυση σύνθετων κοινωνικοτεχνικών προβλημάτων, τη δομή και το μοντέλο των λύσεών τους και την υλοποίηση σύνθετων έργων, προγραμμάτων και πολιτικών στον τεχνολογικό τομέα .
Το πρόγραμμα ενσωματώνει τις γνώσεις διαχείρισης με τους τομείς της εξειδίκευσης της τεχνολογίας, και περιλαμβάνει ένα μηχανολογικό στοιχείο, με μαθήματα σε ποσοτικές αναλύσεις, καθώς και μαθήματα στον επιχειρηματικό σχεδιασμό, και την οικονομία. Τονίζει την ενοποίηση των διαφόρων τομέων της διαχείρισης της ανάπτυξης μιας γενικής προοπτικής για τα προβλήματα διαχείρισης και προκλήσεις. Το πρόγραμμα προσφέρει συστηματοποιημένη ανάλυση των εννοιών και αρχών που είναι βασικές για την κατανόηση του τομέα της διαχείρισης της τεχνολογίας. Φυσικά το έργο αφορά θεωρίες και ιδέες για τις λειτουργικές πρακτικές και τις πολιτικές της παραγωγής και επιχειρησιακά θέματα σε επιχειρήσεις.
πρόγραμμα Προϋποθέσεις
Ο αιτών γίνεται δεκτός σύμφωνα με τη γεωργιανή νομοθεσία. Γνώση του εκπαιδευτικού προγράμματος εκμάθησης γλωσσών.
Εκπαιδευτικό αποτέλεσμα / ικανότητες
Γνώση και κατανόηση
Το πρόγραμμα θα εξοπλίσει τους πτυχιούχους με τη γνώση να εξερευνήσουν και να κατανοήσουν την τεχνολογία ως εταιρικό πόρο. Θα τους δείξει πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν προϊόντα και υπηρεσίες που μεγιστοποιούν την ικανοποίηση των πελατών, αφενός, μεγιστοποιώντας παράλληλα την εταιρική παραγωγικότητα, την κερδοφορία και την ανταγωνιστικότητα.
Με τις δεξιότητες ανάλυσης, μοντελοποίησης και επίλυσης προβλημάτων, το πρόγραμμα θα παρέχει στους φοιτητές του προηγμένες τεχνικές γνώσεις σε ένα συγκεκριμένο τομέα μηχανικής, που τους ενδιαφέρει. Τα βασικά στοιχεία του προγράμματος, τα οποία συνίστανται σε ερωτήματα αναλύσεων πολιτικής και μοντελοποίησης συστημάτων, θα δώσουν στους αποφοίτους τους την ικανότητα να λύσουν μεγάλης κλίμακας και περίπλοκα προβλήματα στον κόσμο της διοίκησης που είναι εξοπλισμένα με τεχνικές γνώσεις.
Εφαρμογή της γνώσης
Οι απόφοιτοι θα είναι εξοπλισμένοι με μεθόδους, εργαλεία και τεχνικές για τη δημιουργική σχεδίαση και την αξιολόγηση του αντικτύπου των τεχνικών λύσεων σε οργανισμούς, τη διεξαγωγή έρευνας και ανάλυσης πληροφοριών με τη χρησιμοποίηση των κατάλληλων ανθρώπινων και τεχνολογικών πόρων. Θα εξετάσουν τόσο το φυσικό τεχνικό σύστημα όσο και το οργανωτικό δίκτυο στο οποίο πρέπει να ενσωματωθεί μια τεχνική λύση. Οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν με επιτυχία τις γνώσεις στη στρατηγική παραγωγής και επιχειρησιακής διαχείρισης, να χρησιμοποιήσουν εργαλεία και τεχνικές για τη λήψη αποφάσεων διαχείρισης και να διεξάγουν έρευνες χρησιμοποιώντας ποικίλους πόρους.
λήψη αποφάσεων
Οι απόφοιτοι μπορούν να κάνουν κρίσεις σχετικά με τη χρήση των άφθονων τεχνολογικών ευκαιριών για να επηρεάσουν την αποστολή, τους στόχους και τις στρατηγικές στις οργανώσεις τους. Με την ανάλυση του δυναμικού των αναδυόμενων τεχνολογιών, θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν τον εμπορικό αντίκτυπο της εφαρμογής τους στο οργανωτικό πλαίσιο των επιχειρήσεων. Οι απόφοιτοι που προσδοκούν τις ευρύτερες κοινωνικές τάσεις στις οποίες διαμορφώνεται η νέα τεχνολογική παραγωγή, μπορούν να κάνουν αποφάσεις που εμπορεύονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προκύπτουν.
Δεξιότητες επικοινωνίας
Οι πτυχιούχοι, εξετάζουν τόσο το φυσικό σύστημα όσο και το δίκτυο των ηθοποιών που αντιμετωπίζουν τεχνικές προκλήσεις, διαχείριση και ηθικές επιλογές, μπορούν να περιγράψουν και να συζητήσουν τα στοιχεία της αποτελεσματικής διαχείρισης στις καινοτόμες τεχνολογίες και στις παραγωγικές δραστηριότητες. Να επικοινωνούν αποτελεσματικά μέσω προφορικών και γραπτών παρουσιάσεων · Να επιδεικνύουν την ικανότητα να συνεργάζονται και / ή να οδηγούν μια διαφορετική ομάδα προς την επίτευξη του στόχου. Να εργάζεται αποτελεσματικά ως μέλος της ομάδας μέσω ομαδικών έργων και ανάλυσης προβλημάτων. Να αναπτύξει ή / και να εφαρμόσει σχέδια, καθώς και να καταρτίσει τεκμηριωμένη έκθεση.
Μάθηση δεξιοτήτων
Οι απόφοιτοι μπορούν να αναλάβουν την ευθύνη για τη δική τους μάθηση. Να είναι σε θέση να μάθουν από τις εμπειρίες που αποκτήθηκαν σε διαφορετικές από τη διαχείριση της τεχνολογίας? Να λαμβάνουν υπόψη τις προηγούμενες γνώσεις, τον διαθέσιμο χρόνο και τις ευκαιρίες μάθησης · Να αποφευχθούν μαθησιακά αποτελέσματα που είναι πολύ ευρέα ή πολύ στενά ως προς το πεδίο εφαρμογής τους · Καταδεικνύουν την κατανόηση των εννοιών και των μεθόδων που σχετίζονται με ένα πεδίο διαχείρισης της τεχνολογίας · Μάθετε να διαχειρίζεστε ανεξάρτητα τις εργασίες εκμάθησης Να μάθουν να αυτο-αξιολογούν και να αναλάβουν την ευθύνη για τη συνεχιζόμενη ακαδημαϊκή /
Αξίες
Εξοπλισμένοι με μοναδικό συνδυασμό τεχνικών, αναλυτικών και διοικητικών δεξιοτήτων, οι απόφοιτοι θα είναι έτοιμοι να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικούς ρόλους σε όλα τα επίπεδα της σύγχρονης κοινωνίας, επιλύοντας περίπλοκα προβλήματα που δεν μπορούν να επιλυθούν μόνο με την τεχνολογία. Θα γνωρίζουν την ανάγκη να διασχίσουν τα όρια της τεχνικής και μη τεχνικής πειθαρχίας και της διασταύρωσης της τεχνολογίας και της δημόσιας τάξης. Στις επαγγελματικές και κοινωνικές σχέσεις, οι απόφοιτοι θα αξιολογήσουν τις σχέσεις μεταξύ συναδέλφων, το φιλικό κλίμα συνεργασίας και συνεργασίας, η δεοντολογική συμπεριφορά, την υπευθυνότητα και λογοδοσία, την πειθαρχία και την αποφασιστικότητα, την κριτική σκέψη, την αυτοεκτίμηση και την αυτογνωσία.
Μορφές και μέθοδοι επίτευξης των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Διάλεξη
Σεμινάριο (που εργάζεται στην ομάδα)
Πρακτικά μαθήματα
Εργαστηριακές τάξεις
πρακτική
Μαθήματα / έργο μαθήματος
Ανεξάρτητη εργασία Τα έντυπα και οι μέθοδοι επίτευξης των μαθησιακών αποτελεσμάτων περιλαμβάνονται στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα και μπορούν να βρεθούν μέσω του ακόλουθου συνδέσμου: Http://www.gtu.ge/quality/pdf/sc.pdf
Οι πιο ευρέως διαδεδομένες μέθοδοι διδασκαλίας και εκμάθησης καθώς και οι ορισμοί τους δίδονται παρακάτω. Ο δάσκαλος πρέπει να επιλέξει τη σωστή μέθοδο σύμφωνα με τον συγκεκριμένο στόχο και το πρόβλημα.
- Συζήτηση / συζητήσεις . Αυτή είναι η πιο διαδεδομένη μέθοδος διαλογικής διδασκαλίας. Μια διαδικασία συζήτησης αυξάνει σημαντικά την ποιότητα της συμμετοχής των μαθητών και της δραστηριότητάς τους. Μια συζήτηση μπορεί να μετατραπεί σε ένα επιχείρημα και αυτή η διαδικασία δεν περιορίζεται απλά στα ερωτήματα που θέτει ο δάσκαλος. Αναπτύσσει τις δεξιότητες των μαθητών για συλλογιστική και τεκμηριώνει τις δικές τους ιδέες.
- Η συνεταιριστική διδασκαλία είναι μια διδακτική στρατηγική στη διαδικασία της οποίας κάθε μέλος μιας ομάδας όχι μόνο πρέπει να μάθει το ίδιο το θέμα αλλά και να βοηθήσει τον συμπολίτη του να το μάθει καλύτερα. Κάθε μέλος της ομάδας δουλεύει στο πρόβλημα, μέχρις ότου όλοι τους κυριαρχήσουν το θέμα.
- Συνεργατική εργασία . Η χρήση αυτής της μεθόδου συνεπάγεται τη διάσπαση των φοιτητών σε ξεχωριστές ομάδες και την παροχή σε κάθε ομάδα του δικού του έργου. Τα μέλη της ομάδας εργάζονται μεμονωμένα για τα ζητήματά τους και ταυτόχρονα μοιράζονται τις απόψεις τους με την υπόλοιπη ομάδα. Σύμφωνα με το πρόβλημα που τίθεται, είναι δυνατή η μετατόπιση των λειτουργιών μεταξύ των μελών της ομάδας σε αυτή τη διαδικασία. Αυτή η στρατηγική εξασφαλίζει τη μέγιστη συμμετοχή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία.
- Η μάθηση βασισμένη σε προβλήματα (PBL) είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο πρόβλημα ως αρχικό στάδιο τόσο για την απόκτηση νέας γνώσης όσο και για τη διαδικασία ολοκλήρωσης.
- Η ευρετική μέθοδος βασίζεται στη βήμα προς βήμα επίλυση ενός δεδομένου προβλήματος. Συντελείται με ανεξάρτητο καθορισμό των γεγονότων στη διαδικασία διδασκαλίας και προσδιορισμό των δεσμών μεταξύ τους.
- Περιπτωσιολογική μελέτη - ο καθηγητής συζητά συγκεκριμένες περιπτώσεις μαζί με τους μαθητές και μελετά το ζήτημα διεξοδικά. Π.χ., στον τομέα της μηχανολογικής ασφάλειας μπορεί να είναι μια συζήτηση για ένα συγκεκριμένο ατύχημα ή καταστροφή, ή στην πολιτική επιστήμη μπορεί να είναι μια μελέτη για ένα συγκεκριμένο, π.χ., πρόβλημα Καραμπάχ (σύγκρουση μεταξύ Αρμενίων και Αζέρων).
- Καταιγισμός ιδεών -Η μέθοδος αυτή προϋποθέτει τη διαμόρφωση και παρουσίαση όσων θεμάτων και απόψεων ριζικά διαφορετικών σε ένα δεδομένο θέμα. Αυτή η μέθοδος θέτει τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη μιας δημιουργικής προσέγγισης προς ένα πρόβλημα. Αυτή η μέθοδος είναι αποτελεσματική σε μια μεγάλη ομάδα φοιτητών και αποτελείται από τα ακόλουθα στάδια:
- Χρησιμοποιώντας μια δημιουργική προσέγγιση για τον ορισμό ενός προβλήματος / ζήτημα.
- Για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο (κυρίως στον πίνακα) τις ιδέες των μαθητών για το πρόβλημα χωρίς κριτική.
- Καθορισμός των κριτηρίων αξιολόγησης για να δηλωθεί η αντιστοιχία της ιδέας με τον στόχο της έρευνας ·
- Αξιολογώντας τις επιλεγμένες ιδέες σύμφωνα με τα κριτήρια που έχουν καθοριστεί προηγουμένως.
- Επιλέγοντας τις ιδέες που αντιστοιχούν περισσότερο στο συγκεκριμένο ζήτημα εφαρμόζοντας τη μέθοδο αποκλεισμού.
- Αποκαλύπτοντας την καλύτερη ιδέα για την επίλυση του συγκεκριμένου προβλήματος.
- Παιχνίδια με ρόλους και προσομοιώσεις - τα παιχνίδια που παίζονται σύμφωνα με ένα προηγουμένως προετοιμασμένο σενάριο επιτρέπουν στους μαθητές να εκτιμούν το πρόβλημα από διαφορετικές απόψεις. Βοηθούν τους μαθητές να σχηματίσουν εναλλακτικές οπτικές γωνίες. Τέτοια παιχνίδια καθώς και οι συζητήσεις βοηθούν τους μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες ανεξάρτητα εκφράζοντας τις δικές τους ιδέες και συμμετέχοντας στις συζητήσεις.
- Η μέθοδος επίδειξης προϋποθέτει την παρουσίαση πληροφοριών με τη βοήθεια οπτικών βοηθημάτων. Είναι αρκετά αποτελεσματικό για την επίτευξη του απαιτούμενου αποτελέσματος. Συνιστάται συχνά η παρουσίαση του υλικού ταυτόχρονα με ηχητικά και οπτικά μέσα. Το υλικό μπορεί να παρουσιαστεί τόσο από δάσκαλο όσο και από φοιτητή. Αυτή η μέθοδος μας βοηθά να κάνουμε πιο ξεκάθαρα τα διαφορετικά βήματα για να αντιληφθείς το διδακτικό υλικό, να καθορίσεις ποια βήματα πρέπει να πάρουν ανεξάρτητα οι μαθητές. Ταυτόχρονα αυτή η στρατηγική δείχνει οπτικά την ουσία ενός προβλήματος / προβλήματος. Η επίδειξη μπορεί να είναι πολύ απλή.
- Η επαγωγική μέθοδος καθορίζει μια τέτοια μορφή μετάδοσης κάθε είδους γνώσης όταν στη διαδικασία εκμάθησης η πορεία της σκέψης είναι προσανατολισμένη από γεγονότα προς γενίκευση, δηλαδή παρουσιάζοντας το υλικό, η διαδικασία πηγαίνει από το τσιμέντο στο γενικό.
- Η εξευγενιστική μέθοδος καθορίζει μια τέτοια μορφή μεταφοράς κάθε είδους γνώσης που παρουσιάζει μια λογική διαδικασία ανεύρεσης νέων γνώσεων με βάση τη γενική γνώση, δηλαδή η διαδικασία πηγαίνει από γενική σε συγκεκριμένη.
- Η αναλυτική μέθοδος μας βοηθά να διαιρέσουμε ολόκληρο το διδακτικό υλικό σε συστατικά μέρη. Με τον τρόπο αυτό απλοποιείται η λεπτομερής ερμηνεία των ξεχωριστών ζητημάτων στο συγκεκριμένο πολύπλοκο πρόβλημα.
- Η συνθετική μέθοδος συνεπάγεται το σχηματισμό ενός ζητήματος από μερικές ξεχωριστές. Αυτή η μέθοδος βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν την ικανότητα να δουν το πρόβλημα στο σύνολό του.
- Η λεκτική ή προφορική μέθοδος περιλαμβάνει διάλεξη, αφήγηση, συζήτηση κλπ. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ο δάσκαλος μεταδίδει, εξηγεί το υλικό προφορικά, και οι μαθητές το αντιλαμβάνονται και μαθαίνουν με κατανόηση και απομνημόνευση.
- Η γραπτή μέθοδος περιλαμβάνει τις ακόλουθες μορφές δραστηριότητας: αντιγραφή, λήψη σημειώσεων, σύνταξη διδακτορικών διατριβών, γραπτά δοκίμια κλπ.
- Εργαστηριακή μέθοδος. Συνεπάγεται τις ακόλουθες μορφές δραστηριότητας: διεξαγωγή πειραμάτων, παρουσίαση βίντεο, κλπ.
- Πρακτικές μέθοδοι. Ενώνουν όλες τις μορφές διδασκαλίας που προωθούν την ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων στους μαθητές. Σε αυτή την περίπτωση ένας φοιτητής εκτελεί ανεξάρτητα διαφορετικά είδη δραστηριότητας με βάση τις αποκτηθείσες γνώσεις, π.χ. πεδία σπουδών, πρακτική διδασκαλίας, επιτόπια εργασία κ.λπ.
- Επεξηγηματική μέθοδος. Βασίζεται στη συζήτηση ενός συγκεκριμένου θέματος. Στη διαδικασία εξήγησης του υλικού ο δάσκαλος φέρνει συγκεκριμένα παραδείγματα των οποίων η λεπτομερής ανάλυση γίνεται στο πλαίσιο του συγκεκριμένου θέματος.
- Εκπαίδευση προσανατολισμένη στις δραστηριότητες. Συνεπάγεται ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των μαθητών στη διαδικασία διδασκαλίας, όταν γίνεται πρακτική ερμηνεία του θεωρητικού υλικού.
- Σχεδιασμός και παρουσίαση ενός έργου. Κατά το σχεδιασμό ενός έργου ένας φοιτητής εφαρμόζει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έχει αποκτήσει για την επίλυση ενός προβλήματος. Η διδασκαλία μέσω σχεδιασμού σχεδίων αυξάνει τα κίνητρα και την ευθύνη των μαθητών. Η εργασία σε ένα έργο περιλαμβάνει τα στάδια του σχεδιασμού, της έρευνας, της πρακτικής δραστηριότητας και της παρουσίασης των αποτελεσμάτων σύμφωνα με το επιλεγμένο θέμα. Το έργο θεωρείται ότι ολοκληρώνεται εάν τα αποτελέσματά του παρουσιάζονται με σαφήνεια, πειστικότητα και ορθότητα. Μπορεί να πραγματοποιηθεί μεμονωμένα, σε ζεύγη ή σε ομάδες. Επίσης, στο πλαίσιο ενός ή περισσοτέρων θεμάτων (ολοκλήρωση των θεμάτων) · Μετά την ολοκλήρωση του έργου παρουσιάζεται σε μεγάλο ακροατήριο.
- Ηλεκτρονική μάθηση Συνεπάγεται τη χρήση του Διαδικτύου και των μέσων πολυμέσων στη διαδικασία διδασκαλίας. Περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία της διδακτικής διαδικασίας (στόχοι, περιεχόμενο, μέθοδοι, μέσα κ.λπ.). Η υλοποίηση αυτών των στοιχείων γίνεται μέσω ειδικών μέσων. Υπάρχουν τρεις τύποι ηλεκτρονικής μάθησης: .
- Πλήρης διδασκαλία Όταν η διαδικασία διδασκαλίας λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια των ωρών επαφής των εκπαιδευτικών και των φοιτητών και η μετάδοση του διδακτικού υλικού πραγματοποιείται μέσω μιας ηλεκτρονικής πορείας.
- Η μακρόχρονη μάθηση συνεπάγεται τη διεξαγωγή της διδακτικής διαδικασίας απουσία καθηγητή. Το διδακτικό μάθημα διεξάγεται μακρινά. Σε ηλεκτρονική μορφή.
- Η υβριδική (πλήρους απασχόλησης / απομακρυσμένη) εκπαίδευση γίνεται κυρίως μακρινά, αλλά ένα ορισμένο μέρος της διεξάγεται κατά τις ώρες επαφής
Σφαίρες της Απασχόλησης
Οι αποφοίτοι του προγράμματος θα βρουν συνήθως απασχόληση ως σύμβουλοι ή διευθυντές έργων με διεθνείς μηχανικούς, συμβουλευτικές και τραπεζικές επιχειρήσεις και ως στρατηγικούς συμβούλους των εθνικών κυβερνήσεων και διεθνών οργανισμών. Άλλοι θα συνεχίσει τις προωθημένες βαθμούς ή να παραμείνουν στον ακαδημαϊκό χώρο. Οι περισσότεροι από αυτούς μπορούν να εργαστούν ως στελέχη της τεχνολογίας, οι αναλυτές των τεχνολογικών αγορών και των επιχειρηματιών σε μεγάλο βαθμό βασίζονται στην τεχνολογία, με διεθνή προσανατολισμό και ανταγωνιστικό περιβάλλον για διάφορους βιομηχανικούς κλάδους.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πρόγραμμα Grande École
- Paris, Γαλλία
Μεταπτυχιακό στην Επιχειρηματική Καινοτομία και Διαχείριση Έργων
- Hernani, Ισπανία
- Online
Μεταπτυχιακό στη Διεθνοποίηση Οργανισμών
- Bilbao, Ισπανία