Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ

Η μόδα είναι μέρος της κοινωνίας μας. Η πράξη της "ντυμένης" είναι μέρος του πολιτισμού μας, καλύπτοντας τις λειτουργικές ανάγκες των ανθρώπων και, πιο σημαντικό, ικανοποιώντας την ανάγκη επικοινωνίας. Οι άνθρωποι από την αρχαιότητα κάλυπταν πάντα το σώμα, τόσο για τον προσδιορισμό της αίσθησης του ανήκειν όσο και για τη διαφοροποίηση από τους συνομηλίκους. Ακριβώς θεωρώντας ότι σήμερα ένα από τα πρώτα πράγματα που γίνονται με τους νεογέννητους στην ουκρανική κοινωνία είναι το ντύσιμο τους, μπορούμε να κατανοήσουμε τη σημασία του ενδύματος. Το φαινόμενο της μόδας συνεπάγεται πολλές πολυπλοκότητες: δεν μιλάμε πλέον για ένα προϊόν. αντιμετωπίζουμε ένα πολύπλοκο σύστημα αλληλένδετων επιστημονικών κλάδων που δίνει στους καταναλωτές μια ολοκληρωμένη εμπειρία, όπου το ένδυμα αποτελεί μέρος του. Το προϊόν περιβάλλεται από έναν ολόκληρο κόσμο που πρέπει να διαχειριστεί για να διασφαλίσει ότι ο τελικός στόχος λαμβάνει το σωστό μήνυμα και ικανοποιεί τις προσδοκίες του.

Η επικοινωνία που λαμβάνεται ταυτόχρονα από διαφορετικά κανάλια μέσων πρέπει να είναι συνεπής με το στυλ των καταστημάτων και τη θέση τους, τη συσκευασία, την υπηρεσία που προσφέρεται από το προσωπικό, την ποιότητα και το ύφος του προϊόντος και την τιμή που καταβάλλεται για αυτό.

Η επιχείρηση μόδας γίνεται όλο και πιο περίπλοκη και οι διαχειριστές μόδας πρέπει να προετοιμαστούν για τη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο μιας ασταθούς αγοράς. Ο ρόλος της επαγγελματικής ικανότητας για την ερμηνεία των αναγκών στόχων και η μετατροπή τους σε ευκαιρίες, ενσωμάτωση προϊόντων, διανομή, branding, μάρκετινγκ, επικοινωνία και εξυπηρέτηση.

Αυτό το Master IED στη διαχείριση της μόδας αποσκοπεί στην προετοιμασία επαγγελματιών ικανών να διαχειριστούν την καινοτομία στην αγορά της μόδας, ενσωματώνοντας τη διαχείριση έργων, τον στρατηγικό σχεδιασμό και τις βασικές αρχές διαχείρισης των επιχειρήσεων προσθέτοντας αξία στο επιχειρηματικό περιβάλλον και μεγιστοποιώντας την αξία της συμβολής τους.

Οι σχεδιαστές μόδας, οι υπεύθυνοι προϊόντων, οι επαγγελματίες μάρκετινγκ μόδας και επικοινωνίας δεν μπορούν να εργαστούν ανεξάρτητα. Απαιτείται ένα συντονισμένο προφίλ διαχείρισης για την κατανόηση όλων των παραγόντων που εμπλέκονται και τη διευκόλυνση των αποφάσεων με καλύτερη πληροφόρηση, προκειμένου να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα και η καινοτομία στην επιχείρηση μόδας.

Στόχοι

Το ετήσιο εντατικό πρόγραμμα έχει ως στόχο να παρέχει στους φοιτητές τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και εργαλεία και εμπειρία για να γίνουν επαγγελματίες της διαχείρισης μόδας.

  • Ενεργοποιήστε τους επαγγελματίες του σχεδιασμού μόδας, του μάρκετινγκ, του προϊόντος και της διοίκησης επιχειρήσεων για να ξεπεράσετε τα πειθαρχικά όρια, προκειμένου να εξελιχθούν σε βασικούς παράγοντες της οργανωτικής επιτυχίας.
  • Αναπτύξτε την κατανόηση του πλήρους οικοσυστήματος πίσω από τις επιχειρήσεις μόδας, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις πραγματικές προκλήσεις της αγοράς μόδας, προσθέτοντας αξία στις επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες που έχουν αποκτήσει προηγουμένως.
  • Βοηθήστε τους σχεδιαστές μόδας, τους επικοινωνιαστές, τους διευθυντές
  • Αναπτύξτε σε ηγέτες ικανούς να συνδυάσουν τη δημιουργικότητα, τις διαχειριστικές δεξιότητες και την επιχειρηματική νοοτροπία μέσα στους περιορισμούς της πραγματικότητας των επιχειρήσεων της μόδας.
  • Κάντε στο μέλλον οι διαχειριστές μόδας να κατανοήσουν τη δύναμη της ανάπτυξης στρατηγικών, τη δημιουργία εμπορικών σημάτων και την παράδοση προϊόντων και υπηρεσιών με επίκεντρο τον καταναλωτή.
  • Παρέχετε στους φοιτητές εργαλεία διαχείρισης μόδας και επιχειρήσεων που θα τους επιτρέψουν να γίνουν ισχυροί βασικοί συντελεστές στην αλυσίδα δημιουργίας αξίας, μέσα στο εταιρικό περιβάλλον ή ως ανεξάρτητοι επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να προσαρμοστούν τέλεια στο επιχειρηματικό περιβάλλον μέσα από μια βαθύτερη κατανόηση της πραγματικότητας και της κουλτούρας του.
  • Αναπτύξτε την ικανότητα χρήσης των παρεχόμενων εργαλείων. Οι μαθητές θα είναι σε θέση να προσδιορίσουν την κατάλληλη χρήση αυτών των εργαλείων για την εξισορρόπηση των ακαδημαϊκών και πρακτικών γνώσεων, την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας και την ικανότητα εκτίμησης των αναγκαίων συμμαχιών όταν αντιμετωπίζουν πραγματικές επιχειρηματικές προκλήσεις.
  • Αναπτύξτε τους ρόλους και τις ικανότητες των φοιτητών σε συνεργασία με τις ομάδες καινοτομίας.
  • Ενθαρρύνετε την κριτική σκέψη για να επιτρέψετε στους μαθητές να είναι ενεργοί πολίτες της παγκόσμιας κοινωνίας μας.

Μεθοδολογία

Στο IED της Βαρκελώνης, η Fashion Management διδάσκεται από ένα σώμα καθηγητών της Fashion

Με στόχο την ευρεία και πλήρη προετοιμασία για την ανάπτυξη της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας στην αγορά της μόδας, οι σπουδαστές εκπαιδεύονται σε διαφορετικούς και συμπληρωματικούς τομείς. Η πολυπλοκότητα της διαχείρισης μιας επιχείρησης μόδας απαιτεί σωστή γνώση διαφόρων εργαλείων και την ικανότητα εφαρμογής κριτικής ανάλυσης ώστε να αντιδράσει γρήγορα σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο.

Οι υπεύθυνοι μόδας θα πρέπει να διαχειρίζονται τον πλήρη κύκλο της μόδας, από την ιδέα του προϊόντος έως ότου το προϊόν τοποθετηθεί στο κατάστημα και συσκευάζεται στην τσάντα αγορών του καταναλωτή. Η τεχνογνωσία στην αγορά μόδας προσεγγίζεται από τους βασικούς κλάδους που εμπλέκονται στο σύστημα μόδας. Οι ειδικοί σε αυτούς τους τομείς θα μεταδώσουν στους μαθητές την εμπειρία τους σχετικά με τις τάσεις της μόδας, μια διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής προϊόντων, branding, λιανικής και οπτικής merchandising. Η συνειδητοποίηση για τον πολιτισμό της μόδας, η οποία συμπληρώνεται με τη σημιτική, την έρευνα αγοράς και τις τάσεις, θα δώσει μια σωστή συνείδηση ​​για την κατανόηση του στόχου.

Οι επιχειρηματικές δεξιότητες διδάσκονται από την πλευρά της μόδας. Το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις, τα οικονομικά, η διανομή και η αλυσίδα εφοδιασμού αντιμετωπίζονται από την ιδιαιτερότητα των επιχειρήσεων μόδας, από την οπτική γωνία της μεγάλης επιχείρησης, αλλά και παρέχουν τα εργαλεία για την ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών.

Σύμφωνα με τη μεθοδολογία μάθησης μέσω των μαθητών, οι μαθητές αναπτύσσουν συνεχώς έργα σε ομάδες. Οι φοιτητές Master of Fashion Management φιλοξενούνται σε μια ειδική αίθουσα διδασκαλίας, ένα χώρο που μετατρέπεται σε ένα καινοτόμο στούντιο σχεδιασμού όπου οι μαθητές πειραματίζονται με νέα εργαλεία μια γνώση, με την καθοδήγηση της σχολής. Μικρές ομάδες μαθητών της τάξης διευκολύνουν την εφαρμογή αυτής της πρακτικής μεθοδολογίας.

Τα κορυφαία στελέχη πρέπει να έχουν ισχυρές προσωπικές δεξιότητες, να διευθύνουν έργα που εμπλέκουν ετερογενείς ομάδες ανθρώπων. Θα πρέπει να είναι σε θέση να αποτελούν την αναφορά για την ομάδα εργασίας, αλλά και να μεταδίδουν εμπιστοσύνη σε ανώτερες θέσεις και επενδυτές. Το προσωπικό branding, η διαχείριση των ανθρώπων και η δημιουργική ηγεσία θα ενσωματωθούν στη συνέχεια κατά την ανάπτυξη των τάξεων.

Οι ηγέτες μόδας πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνούν με σαφήνεια τις ιδέες τους, είτε στο επιχειρησιακό προσωπικό είτε στην ομάδα εργασίας, προκειμένου να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, οι μαθητές διδάσκονται ένα πολύ διαφορετικό σύνολο εργαλείων, για να εκπαιδεύσουν τις δεξιότητές τους σε ένα επίπεδο όπου μπορούν να επικοινωνούν καλά.

Με στόχο τη δημιουργία συνεργιών μεταξύ των μελλοντικών επαγγελματιών, ορισμένες εγκάρσιες δραστηριότητες που θα γίνουν για την ανταλλαγή γνώσεων με φοιτητές διαφορετικών προγραμμάτων είναι μέρος της φιλοσοφίας του IED.

Προσωπικό Έργο Έρευνας

Το Πρόγραμμα Προσωπικής Έρευνας είναι το μοναδικό σημαντικό κομμάτι της γραπτής εργασίας που οι φοιτητές αναλαμβάνουν κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Μελέτης Έρευνας RSP. Το PRP είναι ο κύριος αποκορύφωμα και πρέπει να αποδείξει ότι ο φοιτητής έχει αποκτήσει δεξιότητες, γνώσεις και αναλυτικές ικανότητες.

Το έργο είναι ένα πρωτότυπο ερευνητικό έργο που περιλαμβάνει τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων και έχει ως στόχο να αναλάβει μια μεμονωμένη εργασία που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις που περιγράφονται στις παρούσες κατευθυντήριες γραμμές προκειμένου να επιτευχθεί μια βαθμίδα επιτυχίας.

Οι στόχοι της διατριβής είναι οι εξής:

  • Να προσδιορίσει ένα εφικτό σχέδιο στον τομέα σπουδών του σπουδαστή.
  • Να καθορίσει σαφώς καθορισμένους στόχους ή / και ζητήματα προς διερεύνηση.
  • Σχεδιασμός και εφαρμογή κατάλληλης μεθοδολογίας (σχεδιασμός έρευνας / διεργασίας)
  • Να κατανοήσουμε την πρόταση προστιθέμενης αξίας (ιδέα).
  • Να δημιουργηθεί ένα επιχειρηματικό αναπτυξιακό σχέδιο βασισμένο στην προηγούμενη έννοια.
  • Δημιουργία εφικτών και συγκεκριμένων προτάσεων σχεδιασμού.
  • Να επιδείξει αναλυτικές ικανότητες και να παράγει έγκυρα ευρήματα.
  • Να εφαρμόσει τη θεωρία στην πρακτική πραγματικότητα.
  • Να συντάσσει κατάλληλα συμπεράσματα και συστάσεις όπου χρειάζεται.
  • Να παράγει ένα καλά οργανωμένο και καλά γραπτό τελικό έγγραφο και μια αποτελεσματική προφορική παρουσίαση της διατριβής.

Πρακτική

Αφού ολοκληρώσουν τα μαθήματα και παρουσιάσουν τα δύο έργα των πραγματικών βιομηχανιών, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν και να αποδείξουν όλες τις γνώσεις που αποκτήθηκαν και τις δεξιότητες που αναπτύσσονται σε μια πρακτική άσκηση τριών μηνών.

Την ίδια περίοδο, οι σπουδαστές εργάζονται για το PRP τους έτσι ώστε να μπορούν να επιλέξουν να εστιάσουν την έρευνά τους σε ένα προσωπικό έργο ή να το συνδέσουν με την πρακτική άσκηση.

Εκδρομές

Για να δοθεί στους σπουδαστές μια ευρύτερη κατανόηση της σύγχρονης αγοράς, προγραμματίζονται 2 μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών, ένα στο Μιλάνο και το άλλο στο Παρίσι.

Με την καθοδήγηση καθηγητών και συντονισμού, οι σπουδαστές θα διερευνήσουν διαφορετικές αγορές και επαγγελματικά πλαίσια στην Ευρώπη.

Τα ταξίδια στον τομέα λαμβάνουν φοιτητές για 4 ημέρες στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες μόδας για να ανταλλάξουν γνώσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Μετά από αυτές τις μέρες που αφιερώνονται σε ακαδημαϊκές δραστηριότητες, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την πόλη μόνοι τους.

Το προφίλ του σπουδαστή

Ο πλοίαρχος αναγνωρίζει και καλωσορίζει τους φοιτητές από μια σειρά υποβάθρων: πτυχιούχοι σε κλάδους των επιχειρηματικών τομέων, εμπορικά, μάρκετινγκ και επικοινωνίας, σχεδίαση μόδας και μαζική διανομή. ή επαγγελματίες στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων, της λιανικής ή της βιομηχανίας μόδας εν γένει και των θεωρητικών τομέων, που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν και να οδηγήσουν καινοτόμα έργα στο πλαίσιο της αγοράς μόδας.

Τουλάχιστον ένα έτος επαγγελματικής πείρας απαιτείται να ενταχθεί στο μάθημα Master.

Απαιτήσεις εισδοχής

Για να εισαγάγετε τη διαδικασία επικύρωσης, όλοι οι υποψήφιοι θα πρέπει να υποβάλουν τα ακόλουθα έγγραφα:

  • Ακαδημαϊκό υπόβαθρο: απαιτείται προπτυχιακό δίπλωμα.
  • Πιστοποιητικό αγγλικής επάρκειας: επίσημο πιστοποιητικό IELTS ή TOEFL.
  • Επιστολή αιτιολογίας.
  • Χαρτοφυλάκιο
  • Οι υποψήφιοι πρέπει να περάσουν μια προσωπική συνέντευξη με τον ακαδημαϊκό συντονισμό.

Η IED της Βαρκελώνης διαρθρώνει το πρόγραμμα με ευέλικτο τρόπο για να προσελκύσει σπουδαστές με διαφορετικές ειδικότητες και με διάφορα υπόβαθρα. Αυτό δημιουργεί ένα διεπιστημονικό περιβάλλον για τους μαθητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος, στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου οράματος μέσω της διαχείρισης της μόδας.

Ευκαιρίες καριέρας

Οι σπουδαστές που λαμβάνουν αυτό το Master θα προσθέσουν αξία στην επαγγελματική τους εμπειρία ενσωματώνοντας πολυεπιστημονικές ομάδες ή ανεξάρτητα καινοτόμες επιχειρήσεις που δρουν τη δική τους επιχείρηση. μπορούν να αναπτύξουν τη σταδιοδρομία τους στους τομείς της διαχείρισης έργων και της στρατηγικής σε εταιρείες που σχετίζονται με τον χώρο της μόδας και το λιανικό εμπόριο.

Συντονιστής

Οι συντονιστές του Δασκάλου υποστηρίζουν την επιλογή της διδακτικής ομάδας, όλων των οποίων είναι επαγγελματίες με μεγάλη εμπειρία και συνδέονται με αναγνωρισμένα ιδρύματα και οργανισμούς στους τομείς της εμπειρογνωμοσύνης τους. Έχουμε τη συμμετοχή διακεκριμένων διεθνών καθηγητών και ομιλητών, οι οποίοι θα εξηγήσουν στους μαθητές τις διαφορετικές προσεγγίσεις στη Διοίκηση Σχεδιασμού.

Teresa Buhigas

Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων και ESADE MBA. Από το 1990 ασχολείται με συμβουλευτικές υπηρεσίες στρατηγικού μάρκετινγκ σε πολύ διαφορετικούς τομείς για ιδιωτικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων είναι η μόδα. Μαζί με την καριέρα της, συνεργάζεται σε θεσμικά και διεθνή προγράμματα, μεταξύ άλλων με την Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων της Βαρκελώνης, τον Όμιλο της Παγκόσμιας Τράπεζας, την Ισπανική Κυβέρνηση, το Δημαρχείο της Βαρκελώνης, το FAD

Η Teresa είναι μέλος της σχολής Business School του ESADE εδώ και δώδεκα χρόνια στο τμήμα Marketing Management. Η Teresa προσχώρησε στο IED το 2002 εστιάζοντας σε θέματα στρατηγικού μάρκετινγκ και μαθήματα μεγάλου έργου. Από το 2011, ηγείται της εμπορικής στρατηγικής και της τεχνικής της Westminster στο πρόγραμμα μάρκετινγκ και επικοινωνίας της BAH Westminster που προσφέρεται στη Βαρκελώνη.

Διάρκεια και συχνότητα

Έναρξη: 25 Ιανουαρίου 2018
Χρονοδιάγραμμα: πλήρους απασχόλησης
Συχνότητα: 11 μήνες

* Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός για όλα τα μαθήματα Master IED ευθυγραμμίζεται με τα κριτήρια που καθορίζονται από τον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης (EHEA). Το πρόγραμμα Master IED έχει υιοθετήσει μια δομή πίστωσης που ακολουθεί το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων (ECTS). Ο Δάσκαλος του IED εκδίδει ιδιωτικά πτυχία.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά

Κοιτάξτε5 περισσότερα μαθήματα αποIED – Istituto Europeo di Design Barcelona »

Τελευταία ενημέρωση September 30, 2018
Το μάθημα αυτό είναι Campus based
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Duration
11 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
24,300 EUR
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Σεπτ. 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη

Design Trip Milano | Master in Fashion Management | IED Barcelona

Interview Francesca Carnevale | Fashion Management | IED Barcelona