ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.

8η έκδοση - Το Master in Fashion Business έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες και πτυχιούχους που επιθυμούν να αποκτήσουν δεξιότητες υψηλού επιπέδου στις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στην επικοινωνία της μόδας. Το λίκνο της μόδας χάρη στις εκδηλώσεις Pitti, η Φλωρεντία αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως το κέντρο της ιταλικής βιομηχανίας μόδας και της παραγωγικής της διαδικασίας στο σύνολό της, από την πρώτη ύλη έως το εμφανιζόμενο αντικείμενο της μόδας. Το μάθημα ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες, παραδοσιακές τεχνικές και χειροτεχνίες υπέρ καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών επικοινωνίας. Επιπλέον, ο επιστημονικός συντονιστής του σχολείου είναι ο Sara Maino (Ανώτερος Εκδότης της Vogue Italia).

Ευκαιρίες καριέρας

Στο τέλος του Master, ο Fashion Business Manager μπορεί να εργαστεί για εκδηλώσεις μόδας, δημόσιες σχέσεις, επιχειρήσεις μόδας, διαφήμιση και γραφεία τύπου. Οι φοιτητές μπορούν να βρουν δουλειά ως Εμπειρογνώμονας Μάρκας, Υπεύθυνος Μόδας, Εμπειρογνώμονας Μάρκετινγκ Μόδας, Δημιουργικό σε Διαφήμιση και Σύμβουλος για νέα μέσα.

Στόχος

Το Master in Fashion Business υποδέχεται πτυχιούχους πανεπιστημίων και ακαδημιών στους τομείς της μόδας, της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, καθώς και νέους επαγγελματίες με σχετική εμπειρία στον τομέα αυτό.

Μεθοδολογία και δομή

Ο πρωταρχικός στόχος είναι η ανάπτυξη δημιουργικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων μέσω μιας κριτικής, αναλυτικής και εγκάρσιας προσέγγισης στο σύστημα μόδας.

Το μάθημα περιλαμβάνει τη μελέτη και ανάλυση πολιτιστικών, ιστορικών και κοινωνικοοικονομικών στοιχείων που καθορίζουν τον κόσμο της σύγχρονης μόδας. Η δομή του προγράμματος παρέχει στους φοιτητές ευκαιρίες να εργαστούν για τα ιταλικά εμπορικά σήματα μόδας σε πραγματικές περιπτώσεις και να εμβαθύνουν, μαζί με τους σχεδιαστές και τους επαγγελματίες στο σύγχρονο σύστημα μόδας, τη γνώση ολόκληρης της διαδικασίας της επικοινωνιακής βιομηχανίας. Το μάθημα αποδίδει ιδιαίτερη προσοχή σε ολοκληρωμένες στρατηγικές που εμπλέκονται στη χρήση νέων μέσων και κοινωνικών μέσων.

Οι σπουδαστές εξετάζουν με κριτικό πνεύμα τη μεθοδολογία της ομαδικής εργασίας και τα θέματα σχεδιασμού και διαχείρισης. Το θέμα της μόδας εξετάζεται σε όλες τις μορφές της: ιστορία, επικοινωνία, μάρκετινγκ, σημειωτική, οπτική επικοινωνία.

Η μελέτη των εκδηλώσεων μόδας και η επικοινωνία τους μέσω του γραφείου Τύπου είναι ιδιαίτερα σημαντική: το μάθημα εξετάζει εκθέσεις, επίδειξη μόδας, εκδηλώσεις εκθεσιακού χώρου και άλλες με επίκεντρο τους ρόλους και τις αλληλεπιδράσεις όλων των εμπλεκόμενων επαγγελματιών, όπως PR, στυλίστες και φωτογράφοι. Οι δεξιότητες που αποκτήθηκαν περιλαμβάνουν την οργάνωση εκδηλώσεων και την αποτελεσματική επικοινωνία τους μέσω στρατηγικής προσέγγισης και λεπτομερούς κριτικής ανάλυσης.

Το μάθημα ασχολείται επίσης με το ιταλικό σύστημα σχεδιασμού από διαφορετικές οπτικές γωνίες: από την οπτική εμπορευματοποίηση μέχρι τις διαδικασίες παραγωγής, από το επιχειρηματικό σχέδιο έως την επαγγελματική παρουσίαση του προϊόντος / εκδήλωσης στον πελάτη.

Το τελικό πρόγραμμα προσφέρει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν το δικό τους έργο στη διεθνή έκθεση Pitti της Φλωρεντίας.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά

Κοιτάξτε2 περισσότερα μαθήματα αποIED – Istituto Europeo di Design Florence »

Τελευταία ενημέρωση February 25, 2019
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Φεβρ. 2020
Duration
10 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
18,900 EUR
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Φεβρ. 2020
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Φεβρ. 2020
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Φεβρ. 2020

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη