Εισαγωγή
Master of Science και Μηχανικών,
Αγροτική Οικονομία, Μάρκετινγκ
Αγροτική Οικονομία, Μάρκετινγκ
Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα αυτό στοχεύει στην κάλυψη των σημερινών και των μελλοντικών αναγκών των εταιρειών, των δημόσιων αρχών και των ερευνητικών εργαστηρίων με την κατάρτιση μελλοντικών διευθυντών στους τομείς:
οικονομικών και οικονομικών θεμάτων στη γεωργία
την επιχειρηματική ανάπτυξη, την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα
την επικοινωνία και το μάρκετινγκ
Τα τελευταία 15 χρόνια, η ISA έχει αναπτύξει την τεχνογνωσία της σχετικά με:
εφαρμοσμένα μαθήματα στη χρηματοδότηση, το μάρκετινγκ και την επικοινωνία
ερευνητικές δραστηριότητες σε μελέτες αγοράς για πρώτες ύλες, γεωργικές προθεσμιακές συμβάσεις και στρατηγικές γεωργών (OPCRA, CASDAR)
ένα διεθνές δίκτυο πανεπιστημίων εταίρων
βιομηχανικές εταιρικές σχέσεις
Στόχοι μαθήματος
Ο κύριος στόχος του μαθήματος είναι η γενική επισκόπηση όλων των πτυχών της Αγροτικής Οικονομίας, Μάρκετινγκ
Παρόλο που αυτή η γενική προσέγγιση, βεβαίως, διδάσκεται μέσω των τεχνικών και επιστημονικών πτυχών της, είναι σημαντικό να συμπεριληφθούν οικονομικές, κοινωνιολογικές και δεοντολογικές πτυχές για να κατανοηθεί η έννοια της διαχείρισης και της επικοινωνίας.
Το πιο σημαντικό, το πρόγραμμα μας δίνει στους μαθητές:
μια διεθνή θεώρηση του ζητήματος του γεωργικού εμπορίου και των οικονομικών, επισημαίνοντας ορισμένες εθνικές και / ή περιφερειακές ιδιαιτερότητες
τα απαραίτητα εργαλεία για τη διαχείριση της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της επικοινωνίας
τα απαραίτητα εργαλεία για τη διαχείριση του γεωργικού εμπορίου, από την αγορά και την προμήθεια μέχρι το βιομηχανικό μάρκετινγκ και τη συμπεριφορά των καταναλωτών
μια πρακτική άποψη της διαχείρισης του χώρου, χάρη σε διαλέξεις και σεμινάρια από ειδικούς στον τομέα
μεθόδους διαχείρισης έργων σε διεθνές πλαίσιο, με πολυπολιτισμικό προσωπικό.
Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Οι υποχρεωτικές περιόδους επαγγελματικής βύθισης που πραγματοποιούνται είτε στη Γαλλία είτε στο εξωτερικό, σε μια επιχείρηση ή εργαστήριο, εκθέτουν τους μαθητές στην πραγματικότητα της εταιρικής ζωής και τους προετοιμάζουν για την είσοδό τους στον επαγγελματικό κόσμο.