Μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση εμπορικών σημάτων

Γενικά

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με αυτό το πρόγραμμα στον ιστότοπο της σχολής

Περιγραφή προγράμματος

Στόχος του μαθήματος είναι να εκπαιδεύσει επαγγελματίες μάρκετινγκ και διαχείρισης που είναι ικανοί να αναλύσουν και να προβλέψουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών, να καταφύγουν στα πιο προηγμένα εργαλεία διαχείρισης εμπορικών σημάτων, να ξεκινήσουν και να υποστηρίξουν εταιρικές ταυτότητες σε διεθνείς αγορές, να επινοήσουν «glocal» αγαθά και να ανταγωνιστείτε σε γεωγραφικά ποικίλα σενάρια και χώρες, ενώ βασίζεστε στις πιο εξελιγμένες σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ. Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν καινοτόμες διαλέξεις, ιδιαίτερες στις προσεγγίσεις τους, μοναδικές στο περιεχόμενό τους (Advanced Marketing, Behavioral Marketing, Brand Management και Media Marketing), και εμπνέονται βαθιά από μαθήματα που αντλήθηκαν από αναγνωρισμένα διεθνή πανεπιστήμια.

Η στενή σχέση μεταξύ των μαθημάτων του πτυχίου και των δραστηριοτήτων που πραγματοποιούνται από τα ερευνητικά κέντρα Link Campus στους τομείς της οικονομίας και της διαχείρισης (DISEC e CERMES) ευνοεί τη στενή επαφή των μαθητών με το έδαφος και τις εφαρμοσμένες ερευνητικές διαστάσεις. Η διάλεξη και η έρευνα γίνονται έτσι ένα εναρμονισμένο σημείο αναφοράς για την επιτυχή αντιμετώπιση πολύπλοκων προκλήσεων των σύγχρονων σεναρίων εργασίας.

Επιπλέον, το Link Campus University έχει συνάψει συμφωνία με την ένωση συμβούλων επιχειρήσεων και ειδικών λογιστών με έδρα τη Ρώμη για να επιτρέψει στους μαθητές να πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση από τον Σύνδεσμο ως μέρος του προγράμματος σπουδών και να εξαιρεθούν από τη γραπτή δοκιμασία στο πλαίσιο του την κρατική εξέταση (νομική απαίτηση πρόσβασης στον επαγγελματικό σύλλογο συμβούλων επιχειρήσεων και ειδικών λογιστών).

Οι απόφοιτοι στην εξειδίκευση μάρκετινγκ και διαχείρισης επωνυμίας μπορούν να υπηρετούν στον τομέα μάρκετινγκ επιχειρήσεων με προσανατολισμό τα αγαθά και / ή τις υπηρεσίες, των γραφείων επικοινωνίας ή στο πλαίσιο διαδικασιών που συνδέονται με τη σχέση μεταξύ επιχειρήσεων και αγορών. Συγκεκριμένα, οι επαγγελματίες μπορούν να διαχειρίζονται τον ορισμό των εταιρικών ταυτοτήτων, την τοποθέτηση προϊόντων ή / και επωνυμιών, την εφαρμογή του συνδυασμού μάρκετινγκ, τον προγραμματισμό της επιχειρηματικής επικοινωνίας, τη βελτίωση των δραστηριοτήτων υλικοτεχνικής υποστήριξης, την ανάπτυξη ερευνών και αναλύσεων αγοράς, εκτέλεση δραστηριοτήτων δημοσίων σχέσεων, δημιουργία γραφείων Τύπου και διοργάνωση εκδηλώσεων.

ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΛΕΤΗΣ

Πρώτος χρόνος
Εξάμηνο ΙΙ Εξάμηνο
  • Διαχείριση καινοτομίας
  • Βιομηχανικός νόμος
  • Διαχείριση σήματος
  • Νευρομάρκετινγκ
  • Άλλες δεξιότητες γλώσσας
  • Θεωρία Αποφάσεων & Διαχείριση Γνώσης
  • Διεθνής Εταιρική & Επενδυτική Τραπεζική
  • Χρηματοδότηση έργου
  • Εταιρικά μοντέλα
  • Προαιρετικό μάθημα

Δεύτερη χρονιά
Εξάμηνο ΙΙ Εξάμηνο
  • Προαιρετικό μάθημα
  • Στρατηγική Καινοτομία
  • Νόμος για τα ψηφιακά μέσα
  • Προϋπηρεσία
  • Προαιρετικό μάθημα
  • Δεξιότητες
  • Τελική διατριβή

Επαγγελματικές ευκαιρίες

  • Υπεύθυνος προϊόντων;
  • Υπεύθυνος καταστήματος;
  • Διευθυντής εμπορίου και λιανικής;
  • Διευθυντής Αλυσίδας Τροφοδοσίας;
  • Διευθυντής σχέσης πελατών;
  • Αναλυτής μάρκετινγκ;
  • Βασικός ειδικός επικοινωνίας.

Η υιοθετημένη μεθοδολογία διδασκαλίας αντλεί έμπνευση από τις ακαδημαϊκές, επαγγελματικές και ερευνητικές εμπειρίες του διδακτικού προσωπικού, που ειδικεύεται στη διεθνή διαχείριση μάρκετινγκ και τη διαχείριση εταιρικών επωνυμιών, συνδυάζοντας επιβραβευτικά μια παραδοσιακή προσέγγιση διαλέξεων με έναν πρακτικό προσανατολισμό μέσω των εργαστηρίων μάρκετινγκ (Media Marketing, Marketing από τη σκοπιά των επιστημονικών συμπεριφορών και των γνωστικών επιστημών, Start-up Lab), έργα έργων, επιχειρηματικά παιχνίδια και προσομοιώσεις επιχειρήσεων, που πραγματοποιήθηκαν με τη συμμετοχή διαχειριστών μάρκετινγκ από πολυεθνικές και παγκόσμιες επιχειρήσεις.

Η μεθοδολογία διδασκαλίας βασίζεται σε μια συνεργατική μαθησιακή εμπειρία έτσι ώστε οι μαθητές να βρίσκονται σε στενή καθημερινή επαφή με τους καθηγητές τους. Οι αίθουσες μαθημάτων, που προορίζονται να φιλοξενήσουν έως και 25 μαθητές, επιτρέπουν την άμεση σχέση με τους εκπαιδευτικούς.

Εργαστήρια

Εργαστήριο στο Media Marketing

Σκοπός του εργαστηρίου είναι να προσφέρει έγκυρα επιχειρησιακά εργαλεία που σχετίζονται με το μάρκετινγκ, με ιδιαίτερη προσοχή στα μέσα και στα μέσα ενημέρωσης που είναι προσανατολισμένα για τη διαχείριση και ανάπτυξη της επιχειρηματικής επικοινωνίας, σύμφωνα με καινοτόμους τρόπους.

Εργαστήριο μάρκετινγκ από την άποψη των επιστημονικών συμπεριφορών και των γνωστικών επιστημών

Το εργαστήριο στοχεύει στην εκπαίδευση των μαθητών σχετικά με το πώς να προγραμματίζουν πρωτοβουλίες μάρκετινγκ ενώ καταφεύγουν σε μοντέλα και καινοτόμα εργαλεία που προσφέρονται από τις συμπεριφορικές και ψυχογνωστικές επιστήμες.

Εργαστήριο κατά την εκκίνηση

Το εργαστήριο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εργαστούν για το σχεδιασμό πρωτοβουλιών εκκίνησης, ενώ φροντίζουν όλα τα διαφορετικά στοιχεία, που σχετίζονται με τις φορολογικές πολιτικές, το νομικό πλαίσιο, τον χρηματοπιστωτικό τομέα, την οργανωτική-παραγωγική αλυσίδα, τις εμπορικές δραστηριότητες και τα τμήματα υλικοτεχνικής υποστήριξης και προσφοράς .

Εργαστήριο ψηφιοποίησης επιχειρήσεων

Το εργαστήριο σχεδιάστηκε για να παρέχει στους μαθητές χρήσιμα επιχειρησιακά εργαλεία για την ενσωμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών σε όλες τις διαφορετικές επιχειρηματικές λειτουργίες και οργανωτικά τμήματα, συμπεριλαμβανομένων των σχέσεων με τρίτα θέματα (όπως προμηθευτές, πελάτες, πηγές γνώσης, πάροχοι τεχνολογίας κ.λπ.).

Απαιτήσεις εισδοχής

  • Να έχετε τουλάχιστον 3-πτυχίο-πτυχίο / πτυχίο σε σχετικό πεδίο σπουδών που έχει εκδοθεί από επίσημο ίδρυμα του εξωτερικού συστήματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να είναι άπταιστα στην αγγλική γλώσσα με τουλάχιστον B2 σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (CEFR).
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
  • Διαβατήριο σε ισχύ;
  • Ισχύουσα ιταλική άδεια διαμονής (εάν ισχύει) ·
  • Δίπλωμα Προπτυχιακού / Πτυχίου (ή το Πιστοποιητικό Εγγραφής, εάν παρακολουθείτε αυτήν την περίοδο το τελευταίο έτος του προγράμματος Προπτυχιακών / Bachelor και το τελικό δίπλωμα δεν είναι ακόμη διαθέσιμο).
  • Αντίγραφο αρχείων;
  • Συμπλήρωμα Διπλώματος (εάν υπάρχει)
  • Πιστοποιητικό για διακεκομμένες σπουδές ή / και απόσυρση από σπουδές ή / και άλλα βραβευμένα πανεπιστημιακά πιστοποιητικά με λίστα όλων των εξετάσεων που διαρκούν (εάν υπάρχουν). Αυτά τα πιστοποιητικά πρέπει να περιλαμβάνουν ένα λεπτομερές πρόγραμμα που να απαριθμεί τις μεμονωμένες μαθησιακές δραστηριότητες και ώρες σπουδών για θεωρητικές-πρακτικές δραστηριότητες (για εκείνους τους φοιτητές που θα ήθελαν να μεταφερθούν από άλλο Πανεπιστήμιο).
  • Τελική Δήλωση Αξίας (διαβάστε περισσότερα εδώ) που εκδόθηκε από τον Ιταλό διπλωματικό εκπρόσωπο στη χώρα όπου αποκτήθηκε το τελικό εκπαιδευτικό προσόν. Εναλλακτικά, μια δήλωση συγκρισιμότητας CIMEA (εάν υπάρχει).
  • Αγγλική ή ιταλική μετάφραση των προαναφερθέντων εγγράφων ·
  • Βιογραφικό σημείωμα.

Δίδακτρα και χρηματοδότηση

Το ετήσιο δίδακτρα για διεθνείς φοιτητές είναι 12.000 €. ενώ υπάρχει επίσης ένα ενιαίο τέλος προ-εγγραφής για μαθητές 500 €.

Τελευταία ενημέρωση Νοέμ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Itali ... περαιτέρω

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Italian culture and didactic method. Most of the degree courses are taught in English, and some are held in Italian. Διαβάστε Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη