Πακιστάν

Σχετικά με το Πακιστάν

Η ιστορία του Πακιστάν είναι μια ιστορία πολλών χωρών - ή «σταν», επειδή το Πακιστάν σημαίνει "Γη των καθαρών" στα Περσικά και Ουρντού. Το Πακιστάν, το οποίο είναι ο κόσμος 's έκτη πιο πυκνοκατοικημένη χώρα με περισσότερα από 183 εκατομμύρια ανθρώπους και βρίσκεται δυτικά της Ινδίας και ανατολικά του Αφγανιστάν, περιλαμβάνει την ιστορία της πολλές μεγάλες πόλεις, η ιστορία πολλών αγροτικών περιοχών, η ιστορία των ανδρών ζωή, και η ιστορία της ζωής των γυναικών.
Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε όλες αυτές τις ιστορίες όταν θα εξετάσει κατά πόσον θα πρέπει να μελετήσει στο Πακιστάν, επειδή η κατανόηση των διαφορετικών Pakistans είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας. Ομοσπονδιακό Γραφείο Πακιστάν Στατιστική Υπηρεσία ανέφερε ότι το 58,5 τοις εκατό των Πακιστανών ήταν εγγράμματοι, το 2011, αλλά τα ποσοστά κυμαίνονταν από 80,5 τοις εκατό μεταξύ των αστικών ανδρών σε 35,6 τοις εκατό μεταξύ των αγροτικών γυναίκες.


Παρόμοια αστικών και αγροτικών περιοχών και αρσενικό-θηλυκό διαφορές υπήρχαν στην εγγραφή στο σχολείο σε όλα τα εκπαιδευτικά επίπεδα. UNESCO αναφέρει ότι το 8,9 τοις εκατό των ανδρών και το 3,5 τοις εκατό των γυναικών ήταν πτυχιούχοι πανεπιστημίου το 2007. Υπάρχουν επίσης σημαντικές διαφορές στα ποσοστά αλφαβητισμού και της σχολικής επιτυχίας μεταξύ των ανθρώπων από διαφορετικές ηλικιακές ομάδες με την UNESCO αναφορά ότι το 6 τοις εκατό των 55 Πακιστάν - έως 64 ετών είχαν πανεπιστημιακά πτυχία το 2007, αλλά το 16 τοις εκατό των 25 - έως 34-year- olds είχε πανεπιστημιακά πτυχία.

Οι διαφορετικές Pakistans έχουν δημιουργήσει αντικρουόμενες πιέσεις από την κυβέρνηση για τη βελτίωση της εκπαίδευσης. Ιστορικά, η κυβέρνηση έχει ξοδέψει λίγα χρήματα για την εκπαίδευση, παρά την έλλειψη ενός ισχυρού ιδιωτικού συστήματος σχολικής εκπαίδευσης.Μόνο το 8 τοις εκατό των σπουδαστών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Πακιστάν βρίσκονται σε ιδιωτικά σχολεία σε σύγκριση με 47 τοις εκατό στο Μπαγκλαντές, σύμφωνα με την «Εκπαίδευση και ανάπτυξη των υπηρεσιών," ένα δοκίμιο σε ένα βιβλίο για τη Νότια Ασία.
Συνολικά, το Πακιστάν κατατάσσεται 155η από 194 έθνη σε ποσοστό του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος που δαπανάται για την εκπαίδευση με 2.7 τοις εκατό δαπανήθηκαν το 2009, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα, αλλά και το αυξανόμενο ποσοστό των νέων ανθρώπων που θέλουν μια εκπαίδευση προκαλεί αλλαγές

"Παρά το γεγονός ότι σύστημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης του Πακιστάν είχε παραμεληθεί για δύο δεκαετίες, στις αρχές της δεκαετίας του 2000 η κυβέρνηση αύξησε τη χρηματοδότηση και δημιούργησε το HEC (Ανώτατη Επιτροπή Παιδείας)», σύμφωνα με το δοκίμιο για την εκπαίδευση στη Νότια Ασία. "Εγγραφή αυξήθηκαν σημαντικά ντικά και υπήρξαν βελτιώσεις στις διαδικασίες και μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα και την αξία. Ωστόσο, πολλά απομένουν ακόμη να γίνουν πολλά. "

Σχετικά με το Πακιστάν

Η ιστορία του Πακιστάν είναι μια ιστορία πολλών χωρών - ή «σταν», επειδή το Πακιστάν σημαίνει "Γη των καθαρών" στα Περσικά και Ουρντού. Το Πακιστάν, το οποίο είναι ο κόσμος 's έκτη πιο πυκνοκατοικημένη χώρα με περισσότερα από 183 εκατομμύρια ανθρώπους και βρίσκεται δυτικά της Ινδίας και ανατολικά του Αφγανιστάν, περιλαμβάνει την ιστορία της πολλές μεγάλες πόλεις, η ιστορία πολλών αγροτικών περιοχών, η ιστορία των ανδρών ζωή, και η ιστορία της ζωής των γυναικών.
Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε όλες αυτές τις ιστορίες όταν θα εξετάσει κατά πόσον θα πρέπει να μελετήσει στο Πακιστάν, επειδή η κατανόηση των διαφορετικών Pakistans είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας. Ομοσπονδιακό Γραφείο Πακιστάν Στατιστική Υπηρεσία ανέφερε ότι το 58,5 τοις εκατό των Πακιστανών ήταν εγγράμματοι, το 2011, αλλά τα ποσοστά κυμαίνονταν από 80,5 τοις εκατό μεταξύ των αστικών ανδρών σε 35,6 τοις εκατό μεταξύ των αγροτικών γυναίκες.


Παρόμοια αστικών και αγροτικών περιοχών και αρσενικό-θηλυκό διαφορές υπήρχαν στην εγγραφή στο σχολείο σε όλα τα εκπαιδευτικά επίπεδα. UNESCO αναφέρει ότι το 8,9 τοις εκατό των ανδρών και το 3,5 τοις εκατό των γυναικών ήταν πτυχιούχοι πανεπιστημίου το 2007. Υπάρχουν επίσης σημαντικές διαφορές στα ποσοστά αλφαβητισμού και της σχολικής επιτυχίας μεταξύ των ανθρώπων από διαφορετικές ηλικιακές ομάδες με την UNESCO αναφορά ότι το 6 τοις εκατό των 55 Πακιστάν - έως 64 ετών είχαν πανεπιστημιακά πτυχία το 2007, αλλά το 16 τοις εκατό των 25 - έως 34-year- olds είχε πανεπιστημιακά πτυχία.

Οι διαφορετικές Pakistans έχουν δημιουργήσει αντικρουόμενες πιέσεις από την κυβέρνηση για τη βελτίωση της εκπαίδευσης. Ιστορικά, η κυβέρνηση έχει ξοδέψει λίγα χρήματα για την εκπαίδευση, παρά την έλλειψη ενός ισχυρού ιδιωτικού συστήματος σχολικής εκπαίδευσης.Μόνο το 8 τοις εκατό των σπουδαστών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Πακιστάν βρίσκονται σε ιδιωτικά σχολεία σε σύγκριση με 47 τοις εκατό στο Μπαγκλαντές, σύμφωνα με την «Εκπαίδευση και ανάπτυξη των υπηρεσιών," ένα δοκίμιο σε ένα βιβλίο για τη Νότια Ασία.
Συνολικά, το Πακιστάν κατατάσσεται 155η από 194 έθνη σε ποσοστό του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος που δαπανάται για την εκπαίδευση με 2.7 τοις εκατό δαπανήθηκαν το 2009, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα, αλλά και το αυξανόμενο ποσοστό των νέων ανθρώπων που θέλουν μια εκπαίδευση προκαλεί αλλαγές

"Παρά το γεγονός ότι σύστημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης του Πακιστάν είχε παραμεληθεί για δύο δεκαετίες, στις αρχές της δεκαετίας του 2000 η κυβέρνηση αύξησε τη χρηματοδότηση και δημιούργησε το HEC (Ανώτατη Επιτροπή Παιδείας)», σύμφωνα με το δοκίμιο για την εκπαίδευση στη Νότια Ασία. "Εγγραφή αυξήθηκαν σημαντικά ντικά και υπήρξαν βελτιώσεις στις διαδικασίες και μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα και την αξία. Ωστόσο, πολλά απομένουν ακόμη να γίνουν πολλά. "