Επισκόπηση

  • Τροπικότητα: Blended
  • Έναρξη: Οκτώβριος
  • Διάρκεια: 1 σχολικό έτος
  • Μονάδες ECTS: 60
  • Σκηνοθεσία: Μαρία Κονσεπσιόν Parra Meroño

Presentación

περιοχή Marketing βρίσκεται σήμερα ως ένα από τα πιο σημαντικά στον επιχειρηματικό κόσμο. Κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους, πρέπει να δώσουν προσοχή στις σχέσεις με τους πελάτες, τη δημιουργία ή την πώληση αγαθών και υπηρεσιών που θα τους επιτρέψουν να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους, η διάθεσή τους στους καταναλωτές και τους χρήστες, όπου τους χρειάζονται, στο συντομότερο δυνατό χρόνο.

Επιπλέον, θα πρέπει να επικοινωνήσουν τα οφέλη και χρειάζεται την ικανοποίηση των υπηρεσιών και των προϊόντων που διατίθενται στην αγορά, καθώς και η ταυτότητα και η διαφοροποίηση της εταιρείας που υποστηρίζει. Αυτοί οι όροι είναι κατά την οποία ο Δάσκαλος γεννήθηκε στο Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, με ιδιαίτερη έμφαση στα νέα μέσα και τις μορφές επικοινωνίας.

Από το ακαδημαϊκό προοπτική το Master στο Marketing & Επικοινωνίας επικεντρώνεται στη Διοίκηση και Μάρκετινγκ, με τα χαρακτηριστικά των μεταβλητών μάρκετινγκ, αν και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην επικοινωνία μέσα στην επιχείρηση, τόσο από την άποψη δείτε τις ανακοινώσεις στις Επιχειρήσεις και στα νέα ψηφιακά μέσα και multiplatform, οι οποίες αυξάνουν την παρουσία τους σε μια επιτάχυνση στη σημερινή κοινωνία, τόσο για τους καταναλωτές και τις επιχειρηματικές οργανώσεις ρυθμό.

Στόχοι

Ο σκοπός του Master in Marketing και Επικοινωνίας είναι οι μαθητές να αποκτήσουν τις αναγκαίες γνώσεις για να αναπτύξει τις αναλυτικές και διαχειριστικές ικανότητες που απαιτούνται σε αυτό το νέο περιβάλλον, τον εντοπισμό νέων επιχειρηματικών ευκαιριών, την πρόσβαση σε αναδυόμενες αγορές και να καινοτομούν εξυπηρέτηση πελατών.

παραλήπτες

Αυτό πλοίαρχος απευθύνεται σε όλους εκείνους τους πτυχιούχους πανεπιστημίου που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στον τομέα αυτό, καθώς και επαγγελματίες που ασκούν τα καθήκοντά τους στη διοίκηση, στις συνδικαλιστικές οργανώσεις, μη κυβερνητικές οργανώσεις, ιδρύματα και άλλους φορείς που εμπλέκονται στον τομέα του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.

συναφή πτυχία:

  • αποφοίτους του νόμου
  • πτυχιούχους Οικονομικών
  • ADE απόφοιτοι
  • πτυχιούχους Τουρισμού
  • Οι απόφοιτοι στις εργασιακές σχέσεις
  • Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών
  • αποφοίτων Κοινωνιολογίας
  • απόφοιτοι Δημόσιας Επικοινωνίας
  • απόφοιτοι Δημοσιογραφία
  • Απόφοιτοι Οπτικοακουστική Επικοινωνία
  • Απόφοιτοι Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων

Προοπτικές Σταδιοδρομίας

Ο απόφοιτος του Master στο Marketing και Επικοινωνίας φορά που αποκτήθηκαν προηγμένη εκπαίδευση που προσφέρει εξειδικευμένες και πολυεπιστημονική είναι δυνατόν να προσαρμοστούν επαγγελματική εμπορική τεχνογνωσία διαχείρισης των επιχειρήσεων, διευκολύνοντας το σχεδιασμό, τον έλεγχο της διαχείρισης και την οργάνωση των εμπορικών δραστηριοτήτων οποιαδήποτε οργάνωση.

Οι απόφοιτοι του Master of Marketing και Επικοινωνίας εκπαιδεύονται για να αναπτύξουν την επαγγελματική τους εργασία σε διάφορες θέσεις, μεταξύ των οποίων είναι:

  • Διευθυντής Marketing
  • δημιουργική Planner
  • Διευθυντής της Κοινότητας
  • Υπεύθυνος Προϊόντων
  • Κοινωνική Media Manager
  • ψηφιακή Διευθυντής
  • Επικεφαλής της διαφήμισης
  • στρατηγικό σχεδιασμό του
  • Brand Manager Περιεχομένου
  • Planner Media

Σχέδιο μελέτης

  • I. Στρατηγικό Μάρκετινγκ
  • ΙΙ. διαχείρισης της κυκλοφορίας στη νέα παγκοσμιοποιημένη οικονομία
  • ΙΙΙ. λειτουργικό μάρκετινγκ
  • IV. Διοίκηση Επιχειρήσεων και Marketing
  • V. επικοινωνίας επαγγελματική διεύθυνση
  • VI. Μάρκετινγκ και ψηφιακή επικοινωνία
  • VII. Διερεύνηση και ανάλυση της ζήτησης
  • VIII. Marketing και ψηφιακής πλατφόρμας επικοινωνίας
  • IX. Εξωτερικές τοποθετήσεις
  • Διπλωματικής Εργασίας X.
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • ισπανικά

Κοιτάξτε2 περισσότερα μαθήματα αποUniversidad Católica San Antonio de Murcia »

Το μάθημα αυτό είναι Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Ημερομηνία έναρξης
Duration
1 Έτος
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
4,500 EUR
Τιμή: 59,27 € / ECTS? € 3556,41 / γκολφ
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Άλλη