Montpellier Business School

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Ο στόχος της παγκόσμιας και βιώσιμης απόδοσης, στην υπηρεσία των οργανισμών, των κοινωνιών και των ατόμων.

Montpellier Business School , μια Grande Ecole, είναι κληρονόμος μιας μακράς παράδοσης διδασκαλίας που βασίζεται στις ανάγκες των επιχειρήσεων και των αγορών. Ιδρύθηκε το 1897 από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο του Μονπελιέ, το σχολείο κατάφερε να βελτιώσει συνεχώς την εξειδικευμένη διδασκαλία του στη διοίκηση επιστήμης για να προσαρμόσει τα μαθήματα του σε συνεχείς αλλαγές στο τοπικό και παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον.

Η στρατηγική του ιδρύματος είναι "να είναι μια κορυφαία Ευρωπαϊκή Σχολή Διοίκησης στην Περιφέρεια Occitanie, διεθνώς αναγνωρισμένη για τις αξίες που προωθεί, την ακαδημαϊκή της αριστεία όσον αφορά τη διοικητική καινοτομία και την επιχειρηματικότητα και την ανησυχία για την παγκόσμια ευθύνη και απόδοση που χαρακτηρίζει τις επιχειρήσεις, ".

Για να επιτύχει αυτό το στρατηγικό στόχο της παγκόσμιας και βιώσιμης απόδοσης, η Montpellier Business School , η οποία τοποθετείται στα πεδία της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας χάρη στις δραστηριότητές της, υιοθέτησε τις βασικές αξίες της ηθικής, της πολυμορφίας, της ανοικτότητας, της ευθύνης καθώς και της παγκόσμιας οι οποίες εμπνέουν την αποστολή της, η οποία είναι "να εκπαιδεύσει, μέσω προγραμμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, διευθυντικά στελέχη που ενισχύονται από την ποικιλομορφία τους, γνωρίζοντας την παγκόσμια ευθύνη τους, ικανά να αξιοποιήσουν την αίσθηση της καινοτομίας και της εταιρικής κουλτούρας στην άσκηση των επαγγελματικών τους δραστηριοτήτων και να προσαρμοστούν στις συνεχείς αλλαγές στο τοπικό, εθνικό και διεθνές περιβάλλον ».

Η ποιότητα της στρατηγικής και των αποτελεσμάτων της είναι διεθνώς αναγνωρισμένη. Η τριπλή διεθνής πιστοποίησή της (AACSB, AMBA και EQUIS), η θέση της στην Financial Times κατάταξης των καλύτερων προγραμμάτων Master στον κόσμο της διαχείρισης καθώς και η θέση της στις γαλλικές κατατάξεις επιβεβαιώνουν την εξαιρετική διεθνή της φήμη.

Η αποστολή μας

Η αποστολή του Montpellier Business School είναι να "εκπαιδεύσει, μέσω προγραμμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, διευθυντές που ενισχύονται από την ποικιλομορφία τους, συνειδητοποιούν την παγκόσμια ευθύνη τους στην εκτέλεση των αποστολών τους και είναι σε θέση να προσαρμοστούν στις αλλαγές στο τοπικό, εθνικό και διεθνές περιβάλλον".

Οι αξίες μας: μια δέσμευση στη ρίζα κάθε δράσης

Στο Montpellier Business School , τρεις μεγάλες οικογένειες θεσμικών αξιών καθοδηγούν κάθε πτυχή της λειτουργίας και της διδασκαλίας του σχολείου και αντικατοπτρίζονται καθημερινά σε όλες τις ενέργειες και τις δεσμεύσεις του:

Δεοντολογία: ικανότητα να ασχολείται με την κριτική σκέψη σχετικά με τους κανόνες της ανθρώπινης συμπεριφοράς, ό, τι κι αν είναι. δηλαδή να αμφισβητούμε συνεχώς τις γενικές ενέργειες μέσω της μοναδικής πράξης, προκειμένου να ορίσουμε το "σωστό πράγμα", με βάση τις αξίες της εντιμότητας, της δικαιοσύνης και της ακεραιότητας.

Ανοικτότητα και ποικιλομορφία: η ικανότητα αντιμετώπισης της ποικιλομορφίας σε όλες τις μορφές της, είτε οικειοθελώς είτε ακούσια, χωρίς δημαγωγική πρόθεση, με τη νοημοσύνη του θετικού ανοίγματος.

Η παγκόσμια ευθύνη και οι επιδόσεις: η συνεχής αναζήτηση της οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής απόδοσης στις ενέργειές τους, η έντονη συνειδητοποίηση των επιπτώσεών τους σε όλους τους ενδιαφερόμενους, καθώς και η προθυμία να τα αναφέρουν με διαφάνεια.

Η εφαρμογή αυτών των τιμών αναγνωρίζεται από αυστηρές ετικέτες:

  • EESPIG
  • Ποικιλία
  • Επαγγελματική ισότητα
  • Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών
  • Παγκόσμιο Σύμφωνο

Η εκπαίδευσή μας

Καινοτομία στο επίκεντρο των προγραμμάτων

Montpellier Business School βασίζει την έρευνα και τη διδασκαλία της στην καινοτομία διαχείρισης και την επιχειρηματικότητα, καθώς και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Τα ερευνητικά έργα της Σχολής Montpellier Business School του Montpellier Business School , που αποτελείται από πολλούς μόνιμους δασκάλους-ερευνητές, βοηθούν να διασφαλιστεί ότι η διδασκαλία παραμένει ενημερωμένη στον ιδιαίτερα διαρκώς μεταβαλλόμενο τομέα της διοίκησης της επιστήμης.

Οι καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας επιδιώκουν επίσης να αναπτύξουν ένα αίσθημα ευθύνης και κριτικής σκέψης που προάγει την καινοτομία και το επιχειρηματικό πνεύμα των φοιτητών.

Montpellier Business School δεσμεύεται επίσης για βιώσιμες συνεργασίες στον τομέα της έρευνας και της εκπαίδευσης.

Στο πανεπιστήμιο της πανεπιστημιούπολης του Montpellier

  • Μέλος του COMUE LR-U, η Montpellier Business School είναι μέλος του εργαστηρίου διαχείρισης «Montpellier Recherche en Management» το οποίο συγκεντρώνει περισσότερους από 200 ερευνητές και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε εθνικό επίπεδο στη διαχείριση των επιστημών διαχείρισης.
  • Montpellier Business School , μαζί με την SupAgro και το Πανεπιστήμιο του Μονπελιέ, είναι επίσης βασικό μέλος της Labex Entreprendre, του μοναδικού "Εργαστηρίου Αριστείας" αφιερωμένου στην επιχειρηματικότητα στη Γαλλία.

Αλλά και σε εθνικό και διεθνές επίπεδο

  • Υπάρχουσες συνεργασίες με περισσότερα από 50 πανεπιστήμια και σχολές επιχειρήσεων στη Γαλλία.
  • Ενεργές συνεργασίες με περισσότερες από 25 χώρες (κυρίως στην Ευρώπη αλλά και στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και την Κίνα).

Τοποθεσίες

Montpellier

Address
2300, avenue des Moulins
34185 Montpellier, Occitanie, Γαλλία

Διαπιστεύσεις

FAQ

Άλλη