Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Μη κερδοσκοπικός οργανισμός για την περαιτέρω ακαδημαϊκή εκπαίδευση

Η Leipzig School of Media (LSoM) , η οποία ιδρύθηκε το 2008, είναι μια μη κερδοσκοπική κοινωνία για τη συνεχή εκπαίδευση διαμέσου των μέσων ενημέρωσης. Είναι θυγατρική του Media Foundation του Sparkasse Leipzig.

Τα μαθήματα ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης της LSoM απευθύνονται σε εργαζόμενους σε επιχειρήσεις της βιομηχανίας μέσων μαζικής ενημέρωσης, σε εταιρείες σε άλλους τομείς, σε ΜΚΟ και σε δημόσιους φορείς. Ο κύριος στόχος του LSoM είναι να βοηθήσει τις εταιρείες και τους οργανισμούς να αντιμετωπίσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τις συνέπειές του.

Η προσφορά της LSoM περιλαμβάνει τέσσερα προγράμματα Master και ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων και σεμιναρίων. Τα προγράμματα των μεταπτυχιακών σπουδών διεξάγονται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Λειψίας, το HTWK Leipzig (Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών, Τεχνών και Πολιτισμού) και Fresenius onlineplus και ολοκληρώνουν με διεθνώς αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό δίπλωμα - ανάλογα με το πτυχίο με Master of Arts (MA) ή Master of Science (M.Sc.). Η συμμετοχή σε μαθήματα και σεμινάρια επιβεβαιώνεται από πιστοποιητικά LSoM και μπορεί εν μέρει να επιτρέψει στους συμμετέχοντες να λάβουν εξετάσεις από οργανισμούς στον κλάδο των επικοινωνιών.

Βασικές αξίες μας

Δωρεάν μέσα με κοινωνική ευθύνη και επικοινωνία προσανατολισμένη στην αξία

Για το LSoM, τα ανεξάρτητα ελεύθερα μέσα ενημέρωσης αποτελούν βασική προϋπόθεση για τη λειτουργία μιας δημοκρατίας. Μόνο μέσω ολοκληρωμένης, αντικειμενικής και κριτικής αναφοράς, οι πολίτες μιας κοινότητας μπορούν να διαμορφώσουν μια άποψη σχετικά με τα σχετικά ζητήματα και να ασκήσουν τα δημοκρατικά τους δικαιώματα. Η δημοσιογραφία ως δημοκρατικό αγαθό είναι επομένως μια κεντρική αξία του LSoM με την έννοια που περιγράφεται.

Ο δημοκρατικός λόγος γίνεται ολοένα και περισσότερο στις δημόσιες σχέσεις, στο μάρκετινγκ και στις εταιρικές επικοινωνίες. Κατά συνέπεια, αυτοί οι φορείς φέρουν επίσης κοινωνική ευθύνη. Ως εκ τούτου, το LSoM αντιπροσωπεύει τη συνολική επικοινωνία με βάση την αξία, η οποία περιλαμβάνει και αυτούς τους φορείς. Το PR, το μάρκετινγκ και οποιαδήποτε άλλη οργανωμένη επικοινωνία πρέπει να είναι διαφανής, ειλικρινής, δίκαιη, ειλικρινής και επαγγελματική, όπως περιγράφεται, για παράδειγμα, στον Κώδικα Επικοινωνίας του Γερμανικού Συμβουλίου Δημοσίων Σχέσεων.

Όλες οι επικοινωνίες πραγματοποιούνται σήμερα υπό συνθήκες ταχείας εξέλιξης του ψηφιακού μετασχηματισμού. Αυτή η διαδικασία, που επίσης αναφέρεται ως ψηφιακή επανάσταση στην κοινωνία στο σύνολό της, όχι μόνο μεταβάλλει όλες τις τεχνικές διαδικασίες αλλά και τις έννοιές μας για δημόσια και κοινωνική συμμετοχή. Οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επικοινωνούντες αντιμετωπίζουν μεταβαλλόμενες προσδοκίες. Οι αναγνώστες, οι χρήστες και οι πελάτες επιθυμούν να ληφθούν σοβαρά υπόψη ως εταίροι του διαλόγου στον ψηφιακό κόσμο, ζητούν διαφάνεια και θέλουν να έχουν τη γνώμη τους στις αποφάσεις.

Οι αλλαγές είναι μερικές φορές πολύ δύσκολες για τους επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης, για παράδειγμα, όταν προηγουμένως αξιόπιστα επιχειρηματικά μοντέλα δεν λειτουργούν πλέον ή εξαφανίζονται ολόκληρα προφίλ εργασίας. Ωστόσο, το LSoM επικεντρώνεται στις ευκαιρίες που συνοδεύουν την αλλαγή. Οι δημοσιογράφοι μπορούν να ενημερώσουν καλύτερα και να διασκεδάσουν το κοινό τους μέσω των προσφορών διαμέσου των μέσων ενημέρωσης, οι έμποροι μπορούν να στοχεύσουν καλύτερα τους πελάτες τους και οι επαγγελματίες PR έχουν την ευκαιρία να αλληλεπιδρούν άμεσα με τα ενδιαφερόμενα μέρη. Με λίγα λόγια: Η αλλαγή ψηφιακών μέσων προσφέρει συνεχώς νέες ενδιαφέρουσες δυνατότητες. Η διαμόρφωση του είναι βασική μέριμνα του LSoM.

Τα μοναδικά μας σημεία πώλησης

Cross-media, πρακτικά και ακαδημαϊκά σωστά.

Το μοναδικό σημείο πώλησης του LSoM είναι πρωτίστως η υψηλή ποιότητα της διδασκαλίας και της κατάρτισης, η οποία βασίζεται πάντοτε σε πρακτικά και ακαδημαϊκά πρότυπα. Μόνο αναγνωρισμένοι καθηγητές και έμπειροι επαγγελματίες διδάσκουν στο LSoM. Οι μαθητές και οι μαθητές μαθαίνουν στο LSoM σε μικρές ομάδες μάθησης. Η σύγχρονη υποδομή της πανεπιστημιούπολης Villa Ida εξασφαλίζει ένα καλό μαθησιακό περιβάλλον. Η υποστήριξη είναι εντατική, όλοι οι πελάτες του LSoM λαμβάνουν κάθε φανταστική υποστήριξη.

Η δήλωση αποστολής μας

Για να διαμορφώσετε την αλλαγή των ψηφιακών μέσων

Η Leipzig School of Media βοηθά τις εταιρείες και τους οργανισμούς να αντιμετωπίσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τις συνέπειές του παρέχοντας τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες μέσω ακαδημαϊκής και πρακτικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Προγράμματα που διδάχθηκαν:
Γερμανός

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc)

Leipzig School of Media

Μελέτες μερικής απασχόλησης με επίκεντρο τις τεχνολογίες ιστού, την τεχνολογία των μέσων ενημέρωσης και το ηλεκτρονικό εμπόριο, γλώσσα μελέτης: Γερμανικά (απαιτείται ελάχ ... [+]

Μελέτες μερικής απασχόλησης που επικεντρώνονται στις τεχνολογίες ιστού, την τεχνολογία των μέσων ενημέρωσης και το ηλεκτρονικό εμπόριο

Δεν υπάρχει αμφιβολία, το μέλλον είναι ψηφιακό. Η ψηφιοποίηση έχει εδώ και πολύ καιρό καταλάβει όλους τους τομείς και τους τομείς της ζωής. Το ηλεκτρονικό επιχειρείν ή η αυξανόμενη χρήση της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας είναι ο σημαντικότερος παράγοντας ανάπτυξης και παράλληλα η μεγαλύτερη πρόκληση για πολλές επιχειρήσεις. Το ηλεκτρονικό εμπόριο γίνεται αναπόσπαστο στοιχείο όλων των αλυσίδων αξίας. Η εξέλιξη αυτή επηρεάζει τις διαδικασίες εργασίας, καθώς και την παραγωγή, το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Τα σπίτια των μέσων ενημέρωσης, οι εκδότες και οι οργανισμοί επηρεάζονται ιδιαίτερα από αυτήν την εξέλιξη. Πρέπει να διαδώσουν το ψηφιακό τους περιεχόμενο (πιο σύγχρονο: περιεχόμενο) σε ένα πλήθος καναλιών και να προσαρμόζουν συνεχώς τις προσφορές τους σε νέες απαιτήσεις. Για την εξομάλυνση των αλλαγών, οι εταιρείες μέσων και τεχνολογίας όλων των ειδών χρειάζονται επειγόντως επαγγελματίες που μπορούν να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν και να εμπορευθούν ψηφιακά έργα. Οι ειδικοί αυτοί εκπαιδεύονται στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών Crossmedia Management της Leipzig School of Media της Leipzig School of Media (πρώην Crossmedia Publishing ή Content and Media Engineering).... [-]

Γερμανία Leipzig
Οκτώβριος 2019
Γερμανός
Μερική παρακολούθηση
4 εξάμηνα
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά

Μεταπτυχιακό Τεχνών (MA)

Leipzig School of Media

Μελέτες μερικής απασχόλησης με έμφαση στην εταιρική επικοινωνία, μάρκετινγκ και PR, γλώσσα μελέτης: Γερμανικά (απαιτείται ελάχιστο επίπεδο C1) ... [+]

Μερική μελέτη με έμφαση στην εταιρική επικοινωνία, το μάρκετινγκ και την PR

Ιστοσελίδα και εταιρικό blog, περιοδικό πελάτη και κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, διαφημίσεις εκτύπωσης και ηλεκτρονικά banners - οι εταιρικές επικοινωνίες, οι δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ είναι εξίσου πολύπλευρες ως πολύπλοκες εργασίες σήμερα. Προκειμένου να προσελκύσουν την προσοχή των πελατών και των καταναλωτών ώστε να δημιουργήσουν με επιτυχία το δικό τους εμπορικό σήμα και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες, οι εταιρείες και άλλοι οργανισμοί πρέπει να ευθυγραμμίσουν όλες τις επικοινωνιακές τους προσπάθειες. Οι δραστηριότητες των εταιρικών εκδόσεων και των παραδοσιακών δημοσίων σχέσεων απαιτούν μια συνεπή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου που χρησιμοποιεί ιδανικά τα μέσα μνήμης της μάρκας. Οι πελάτες μπορούν να προσεγγιστούν κατ 'αυτόν τον τρόπο σε διαφορετικά σημεία επαφής και να συνοδεύονται σε ολόκληρο το ταξίδι του πελάτη τους. Το πρόγραμμα σπουδών Corporate Media (πρώην Corporate Publishing) της Leipzig School of Media (LSoM) παρέχει ειδικούς από τμήματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ με τις απαραίτητες δεξιότητες για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων σε περιόδους ψηφιοποίησης εντός τριών εξαμήνων.... [-]

Γερμανία Leipzig
Οκτώβριος 2019
Γερμανός
Μερική παρακολούθηση
3 εξάμηνα
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Leipzig School of Media

Εξωσχολική μελέτη με επίκεντρο την ψηφιακή δημοσιογραφία, την παραγωγή περιεχομένου σε πολυμέσα και τη διαχείριση των μέσων ενημέρωσης, γλώσσα μελέτης: Γερμανικά (απαιτεί ... [+]

Μελέτες μερικής απασχόλησης που εστιάζουν στην ψηφιακή δημοσιογραφία, την παραγωγή περιεχομένου μεταξύ των μέσων ενημέρωσης και τη διαχείριση των μέσων ενημέρωσης

Το μέλλον της δημοσιογραφίας είναι ψηφιακό. Στον κόσμο της πληροφορίας του σήμερα, τα έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης εκτυπώνονται, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο και online αυξάνονται όλο και πιο κοντά μεταξύ τους. Όποιος θέλει να εργαστεί επιτυχώς ως δημοσιογράφος σε λίγα χρόνια - είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας είτε ως ελεύθερος συντάκτης - χρειάζεται επομένως μια ποικιλία δεξιοτήτων και ικανοτήτων. Οι κατασκευαστές πολυμέσων πρέπει να κατακτήσουν την παραγωγή πολυμέσων και την προετοιμασία περιεχομένου πολυμέσων, να μπορούν να επικοινωνούν σε όλα τα κανάλια και να έχουν γνώση της διαχείρισης των μέσων ενημέρωσης, της διαχείρισης των μέσων ενημέρωσης και της τεχνολογίας μέσων. Όλα αυτά με βάση την κλασσική δημοσιογραφική τέχνη, η οποία βασίζεται περισσότερο από ποτέ στη μεθοδολογική έρευνα, στη δημιουργία περιεχομένου με γνώμονα το χρήστη σε όλες τις μορφές εκπροσώπησης και στη βασική δεοντολογία των μέσων ενημέρωσης και στη γνώση των μέσων ενημέρωσης. Η ευρωπαϊκή δικτύωση New Media Journalism λαμβάνει υπόψη όλες αυτές τις απαιτήσεις. Το εξωεπαγγελματικό πρόγραμμα Master αποκαλύπτει συγκεκριμένες προοπτικές για τους συμμετέχοντες, προκειμένου να διαμορφώσει την επικαιροποιημένη δημοσιογραφία και να κυριαρχήσει στην αλλαγή των ψηφιακών μέσων.... [-]

Γερμανία Leipzig
Οκτώβριος 2019
Γερμανός
Μερική παρακολούθηση
4 εξάμηνα
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Leipzig School of Media

Ενδοεπιχειρησιακές μελέτες ανάμιξης με επίκεντρο το μάρκετινγκ, τη διαχείριση και την πληροφορική. Γλώσσα μελέτης: Γερμανικά (απαιτείται ελάχιστο επίπεδο C1) ... [+]

Μελέτες μερικής απασχόλησης που εστιάζουν στο μάρκετινγκ, στη διαχείριση και στην πληροφορική

Πώς μπορούμε να προσεγγίσουμε τρέχοντες και μελλοντικούς πελάτες μέσω όλων των σχετικών καναλιών; Πώς τους λέμε αυτά τα κανάλια ιστορίες που τους εμπνέουν; Πώς βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας έτσι ώστε οι πελάτες να μας βρουν; Πώς σχεδιάζουμε καμπάνιες προβολής και AdWords; Και τι κάνουμε στο Facebook, στο Twitter... [-]

Γερμανία Leipzig
Ανοικτή Εγγραφή
Γερμανός
Μερική παρακολούθηση
4 - 8 εξάμηνα
Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά