CEPT University

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

cept01

Πανεπιστήμιο CEPT επικεντρώνεται στην κατανόηση, το σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, την κατασκευή και τη διαχείριση των ανθρώπινων οικοτόπων. προγράμματα διδασκαλίας της οικοδομήσουμε στοχαστικό επαγγελματιών και των ερευνητικών του προγραμμάτων εμβαθύνουν την κατανόηση των ανθρώπινων οικισμών. Πανεπιστήμιο CEPT αναλαμβάνει επίσης συμβουλευτικά έργα για την προώθηση του στόχου να καταστεί οικοτόπων πιο υποφερτός.

Το Πανεπιστήμιο αποτελείται από πέντε σχολές. Η Σχολή Αρχιτεκτονικής ιδρύθηκε ως «Σχολή Αρχιτεκτόνων» το 1962. Επικεντρώνεται στο σχεδιασμό και στον ιδιωτικό χώρο. Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας, επικεντρώθηκε στο σχεδιασμό στη δημόσια σφαίρα, ιδρύθηκε το 1972 ως η «Σχολή του σχεδιασμού». Το Τμήμα Τεχνολογίας, το οποίο επικεντρώνεται στη μηχανική και την κατασκευή, ιδρύθηκε το 1982 ως η «Σχολή Κτίριο Επιστήμης και Τεχνολογίας». Το Τμήμα Σχεδιασμού ιδρύθηκε το 1992 ως η «Σχολή του Interior Design». Ασχολείται με εσωτερικούς χώρους που σχετίζονται με βιότοπο, τη βιοτεχνία, τα συστήματα και τα προϊόντα. Σχολή Διοίκησης ιδρύθηκε το 2013 και επικεντρώνεται στην Habitat και Διαχείριση Έργων.

Πανεπιστήμιο CEPT πήρε το όνομά του από το «Κέντρο Περιβαλλοντικής Σχεδιασμού και Τεχνολογίας» (CEPT). CEPT και οι διάφορες σχολές που αποτελείται δημιουργήθηκαν από την Παιδεία Κοινωνία Αχμενταμπάντ με την υποστήριξη της κυβέρνησης του Gujarat και της κυβέρνησης της Ινδίας. Η κυβέρνηση του Γκουτζαράτ ενσωματωθεί CEPT ως ένα πανεπιστήμιο το 2005. Η Επιχορηγήσεις Επιτροπή πανεπιστήμιο αναγνωρισμένου Πανεπιστημίου CEPT σύμφωνα με το άρθρο 2 (στ) του νόμου UGC 1956 το 2007. Το Τμήμα Επιστημονικής και Βιομηχανικής Έρευνας (DSIR) της κυβέρνησης της Ινδίας αναγνωρίζει το Πανεπιστήμιο ως Επιστημονικής και Βιομηχανικής Έρευνας Οργάνωσης (SIRO).

cept02

Εγκατάσταση

Η Ahmedabad Εκπαίδευση Society (AES) ίδρυσε το Κέντρο Περιβάλλοντος Χωροταξίας & Τεχνολογία (CEPT) κατά το έτος 1962, με την έναρξη της Σχολής Αρχιτεκτόνων (ΑΕ), μέσω επιχορήγησης σε ενίσχυση από την κυβέρνηση του Γκουτζαράτ. Η Σχολή Σχεδιασμού (SP) ιδρύθηκε το 1972 με την οικονομική υποστήριξη από την κυβέρνηση της Ινδίας (MHRD), η κυβέρνηση του Γκουτζαράτ και Ford Foundation. Τα άλλα σχολεία? Σχολή Κτίριο Επιστήμης και Τεχνολογίας (SBST) και το σχολείο του Interior Design (SID) ιδρύθηκαν το 1982 και το 1991 αντίστοιχα, με επιχορήγηση-in-βοήθειας από την κυβέρνηση του Γκουτζαράτ.

Αρχικά CEPT ιδρύθηκε και διευθύνεται από Αχμενταμπάντ Παιδείας Society (AES). Κατά το έτος 1994, ιδρύθηκε μια ξεχωριστή εμπιστοσύνη και μια κοινωνία CEPT Κοινωνία. CEPT έχει καταχωρηθεί ως Κοινωνία και Δημόσια Φιλανθρωπικό Ταμείο. CEPT έχει καταχωρηθεί σύμφωνα με τις κοινωνίες αν Εγγεγραμμένοι Κοινωνία / Εταιρεία / Άλλα Πράξη Εγγραφής 1860 με την Επίκ. Έφορο Εταιρειών, Ahmedabad Περιφέρεια, Αχμενταμπάντ, vide Αριθμός Εγγραφής Guj / 4185 / Ahmedabad με ημερομηνία 24η Ιανουαρίου του 1994.

Από την ίδρυσή της CEPT λειτούργησε ως αυτόνομο ακαδημαϊκό ίδρυμα ελεύθεροι να αναπτύξουν τα ακαδημαϊκά του προγράμματα και να συνάπτουν τις δικές πτυχία στο τέλος των διαφόρων προγραμμάτων σπουδών αναγνωρίζονται από το κράτος του Γκουτζαράτ και το νόμιμο ρυθμιστικό φορέα για την τεχνική μαθήματα - το All India Συμβούλιο της Τεχνικής Εκπαίδευσης (AICTE). Από το 2002 - 2005, η CEPT είχε υπαχθεί στο Hemachandracharya Βόρεια Γκουτζαράτ Πανεπιστήμιο στο Πατάν. Κατά συνέπεια, οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει διάφορα προγράμματα σε CEPT απονεμήθηκαν πτυχία bachelor και master του. CEPT έγινε ένα πανεπιστήμιο με την πράξη Γκουτζαράτ κρατικό νομοθετικό του 2005, με ισχύ από τις 12 Απριλίου, 2005. Πανεπιστήμιο CEPT έχει αναγνωριστεί από το Πανεπιστήμιο Επιχορηγήσεις της Επιτροπής σύμφωνα με το άρθρο 2 (στ) του νόμου UGC 1956 το Φεβρουάριο του 2007. Το Πανεπιστήμιο έχει αναγνωριστεί ως Επιστημονικής και Βιομηχανικής Έρευνας Οργάνωσης (SIRO) από το Τμήμα Επιστημονικής και Βιομηχανικής Έρευνας (DSIR).

cept03

Παιδαγωγία

Τα προγράμματα διδασκαλίας στο Πανεπιστήμιο της CEPT επικεντρωθεί στην οικοδόμηση επαγγελματικών ικανοτήτων και, συνεπώς, επικεντρώνονται στο «στούντιο» ή «εργαστήρια». Εδώ, οι μαθητές ασχολούνται με καλά σχεδιασμένες ζωή-όπως προβλήματα. Μαθημάτων, σεμινάρια και ερευνητικά καθήκοντα, με στόχο την ανάπτυξη εννοιολογικές και αναλυτικές ικανότητες των μαθητών, καθώς και εργαστήρια δεξιοτήτων ενίσχυση της στήριξης της μάθησης σε στούντιο και εργαστήρια. Οι μαθητές πρέπει επίσης να εγγραφούν σε προγράμματα ταξιδιού και την τεκμηρίωση και να οικότροφος σε επαγγελματικά γραφεία να διευρύνει την έκθεσή τους.

Πανεπιστήμιο CEPT λατρεύει τα ατομικά συμφέροντα και τις ικανότητες των φοιτητών του. Να επιτρέπει σε κάθε μαθητή να σχεδιάσει ένα μοναδικό πρόγραμμα σπουδών και να συνειδητοποιήσουν τη δική του ατομική δυναμικό, τα προγράμματα εντολή μόνο τα τρία τέταρτα του συνόλου των πιστώσεων που οι μαθητές πρέπει να ολοκληρώσει. Οι φοιτητές μπορούν να ολοκληρώσουν τις υπόλοιπες πιστώσεις, επιλέγοντας από το ευρύ φάσμα των μαθημάτων που προσφέρονται σε κάποια από τις πέντε σχολές του Πανεπιστημίου. Οι Σχολές κάνει επίσης όλες τις προσπάθειες για να εξασφαλίσει ότι ακόμη και εντός της υποχρεωτικής μέρος του προγράμματος, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν μαθήματα που ταιριάζουν σε προσανατολισμό την πρακτική τους.

Η πεποίθηση ότι η εκπαίδευση των επαγγελματιών απαιτεί εξάσκηση επαγγελματίες και ακαδημαϊκούς να συνεργαστούν στενά στηρίζει σταθερά παιδαγωγική φιλοσοφία του Πανεπιστημίου της CEPT. Ως εκ τούτου, το Πανεπιστήμιο της CEPT λειτουργεί ως μία συνεργατική από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες. Επαγγελματίες έμπειρος στην λήψη αποφάσεων συμβάλουν με την εμπειρία τους σε αίθουσες διδασκαλίας και ακαδημαϊκούς προσδίδουν μια πιο προσεκτική και κριτική προσέγγιση. Οι εκπαιδευτικοί στο Πανεπιστήμιο της CEPT, βλέπουν τους εαυτούς τους ως προπονητές. Ο ρόλος τους είναι η υποστήριξη μεμονωμένων μαθητών στο εξερευνήσεις τους και στην ενίσχυση των ικανοτήτων αναζητήσεις τους.

Διεθνής Αποστολή Outreach

αστικοποίηση της Ινδίας είναι ένα κοσμοϊστορικό μετασχηματισμό, όπου ένας τεράστιος πληθυσμός θα περάσουμε από τα χωριά του σε πόλεις και κωμοπόλεις. Διαχείριση αυτής της άνευ προηγουμένου κλίμακα της ανάπτυξης θα απαιτήσει μεγάλο αριθμό ταλαντούχων, εξειδικευμένους και έμπειρους επαγγελματίες από όλο τον κόσμο για το σχεδιασμό, το σχεδιασμό και την οικοδόμηση του μέλλοντός της Ινδίας. Ως εκ τούτου, το Πανεπιστήμιο CEPT έχει δημιουργήσει το Διεθνές Outreach αποστολή να καλέσει την παγκόσμια ταλέντο για να συμμετάσχουν με τους μαθητές της CEPT, ακαδημαϊκών και ερευνητών να εργαστούν από κοινού για τα θέματα της αστικοποίησης της Ινδίας και για την προετοιμασία μελλοντικών επαγγελματιών βιότοπο.

Η αποστολή είναι επιφορτισμένη με την προσέλκυση εξαιρετική διεθνή πτυχιούχους, επαγγελματίες και ακαδημαϊκούς να σπουδάσουν, να εργαστούν και να διδάξει στην Ινδία. Η αποστολή θα συντονίζουν αριθμό των υφιστάμενων και των νέων ευκαιριών για τις διεθνείς πτυχιούχους, επαγγελματίες, ακαδημαϊκούς και ερευνητές να συμμετάσχουν με την CEPT και να εργαστούν για την επίλυση των προκλήσεων της αστικοποίησης της Ινδίας.

Αυτά περιλαμβάνουν:

  1. Ταξίδι στην Ινδία
    Ετήσια Καλοκαίρι και Χειμώνας Σχολεία σε CEPT προσφέρει δομημένα προγράμματα εκμάθησης (για δύο έως πέντε εβδομάδες) που παρέχουν ποικίλη εμπειρία εντός και εκτός της Ινδίας.
  2. Μάθετε στην Ινδία
    Επαγγελματική μεταπτυχιακά και προπτυχιακά προγράμματα προσφέρουν μεγάλη ευκαιρία για να αναλάβουν την εκπαίδευση βαθμό που είναι ριζωμένη στο τοπικό πλαίσιο. Επιτρέπουν στους μαθητές να αναλάβουν διεθνή ποιότητας επαγγελματική εκπαίδευση.
  3. Διδάξτε στην Ινδία
    Το διάσημο πρόγραμμα διδασκαλίας Fellows στο CEPT προσκαλεί εξαιρετική διεθνή πτυχιούχους και νέους επαγγελματίες για να περάσετε ένα διδακτικό έτος CEPT.
  4. Έρευνα στην Ινδία
    Έρευνα μελετητές έχουν την ευκαιρία να αναλάβει τη συνεργατική έρευνα με τα μέλη ΔΕΠ και φοιτητές σε CEPT. Υπάρχουν πολλές υπάρχουσες συνεργασίες με πανεπιστήμια εταίρους σε όλο τον κόσμο και δεν υπάρχει περαιτέρω δυνατότητα να εξερευνήσουν νέες συνεργασίες.
  5. Design στην Ινδία
    Καινοτόμο νέο πρόγραμμα μεταπτυχιακών / s για τους νέους και έμπειρους επαγγελματίες από τις ανεπτυγμένες χώρες να αναλάβουν μια μετα-επαγγελματικό πτυχίο πλοιάρχου, το οποίο θα τους επιτρέψει επίσης να εργαστούν στην Ινδία.

Τοποθεσίες

FAQ

Άλλη