Idep Barcelona

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Idep Barcelona είναι ένα σχολείο που ιδρύθηκε το 1981. Είναι ένα ιδιωτικό ίδρυμα που προσδίδει Ανωτέρων Σπουδών του Πανεπιστημίου, μεταπτυχιακό, μεταπτυχιακών και επαγγελματικά προγράμματα σε περιοχές υψηλής κοινωνικές επιπτώσεις, όπως η φωτογραφία μόδας και Ψηφιακή Γραφιστική, και. Idep Βαρκελώνη Ανώτατη Σχολή Γραφικών συνδέεται με το Πανεπιστήμιο Abat Oliba από το 2005. Κοινωνικές και τεχνολογικές αλλαγές μετέβαλαν ριζικά τον κόσμο του σχεδιασμού, της επικοινωνίας, της μόδας και της εικόνας? τόσο με τα εργαλεία και τα κανάλια εργασίας για τη διάδοση των μηνυμάτων, όσον αφορά τους τρόπους σκέψης και επικοινωνίας ανησυχεί. Σε αυτό το νέο σενάριο, πολύ πιο απαιτητικό και δημιουργεί τις δικές της ανάγκες, ο κύριος στόχος της Idep της Βαρκελώνης είναι να εκπαιδεύσει τους καλύτερους επαγγελματίες στο περιβάλλον και την γραφιστική και οπτική επικοινωνία, το σχεδιασμό και τη μόδα της εικόνας και φωτογραφίας και της σύγχρονης δημιουργίας. Μια νέα γενιά δημιουργικών ανθρώπων, καθώς και να συγκεντρώσει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα πιο προηγμένα εργαλεία, ένα σύγχρονο όραμα των νέων εννοιολογικών τάσεων. Με τον τρόπο αυτό, θα διευκολυνθεί η ένταξή τους στην αγορά εργασίας υπό τις καλύτερες συνθήκες. Σε Idep Βαρκελώνη πάνω από 700 φοιτητές κάθε χρόνο στην ακαδημαϊκή, την αποφοίτησή τους, Masters, Πτυχιούχος και επαγγελματικά προγράμματα διαμορφώνονται. Μετά από περισσότερα από 31 χρόνια ιστορίας, σχολικές αίθουσες έχουν περάσει χιλιάδες μαθητές που σήμερα καταλαμβάνουν θέσεις κύρους στο επαγγελματικό περιβάλλον της εικόνας και της δημιουργικότητας.

Το ταλέντο μας. Αποκτήστε το δικό σας ταλέντο από τη Βαρκελώνη Idep στο Vimeo.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • ισπανικά

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Master - διαφημιστική φωτογραφία και τη μόδα

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος September 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Η διαφήμιση και η μόδα δεν είναι απλά και μόνο επιχειρήσεις, αλλά κοινωνικά φαινόμενα που εκδηλώνονται μέσα από την εικόνα, έτσι ώστε ο φωτογράφος ενδιαφέρον στους τομείς αυτούς είναι υψίστης σημασίας και μερικά φωτογραφικά κλάδους έχουν τόσο πολύ δημιουργική επιρροή και το βάρος στον κινηματογράφο, την τέχνη και τον πολιτισμό γενικότερα, ως διαφημιστική φωτογραφία ή για τη μόδα, ενώ όλα αυτά τρέφονται. [+]

Η διαφήμιση και η μόδα δεν είναι απλά και μόνο επιχειρήσεις, αλλά κοινωνικά φαινόμενα που εκδηλώνονται μέσα από την εικόνα, έτσι ώστε ο φωτογράφος ενδιαφέρον στους τομείς αυτούς είναι υψίστης σημασίας και μερικά φωτογραφικά κλάδους έχουν τόσο πολύ δημιουργική επιρροή και το βάρος στον κινηματογράφο, την τέχνη και τον πολιτισμό γενικότερα, ως διαφημιστική φωτογραφία ή για τη μόδα, ενώ όλα αυτά τρέφονται. Αλλά η διαφήμιση και τα εμπορικά σήματα μόδας δεν κάνουν προϊόντων, αλλά είναι το άθροισμα ενός συνόλου ιδεών και αξιών, και η κύρια λειτουργία του φωτογράφου θα πρέπει να είναι να δημιουργήσει κόσμους μέσα από τις εικόνες για να μεταφέρουν αυτές τις ιδέες ή ψευδαισθήσεις υπηρεσίας μάρκες. Πέρα από την αναγκαία τελειότητα για να φωτογραφίσει ένα μοντέλο, ένα προϊόν ή ένα χαρακτήρα για μια διαφημιστική καμπάνια, μια τεχνική περιοδικό μόδας ή συντακτικό, μια επιτυχημένη φωτογράφος στο χώρο της διαφήμισης και της μόδας εξαρτάται από την ικανότητά της να δημιουργήσει ένα σύμπαν που είναι σε θέση να μεταφέρει την ψευδαίσθηση της ένα μοναδικό τρόπο για να προσελκύσουν και αποπλανεί τον καταναλωτή. Είναι επομένως σημαντικό ότι ο φωτογράφος μπορεί να λειτουργήσει ως καλλιτεχνικός διευθυντής, διευθυντής δημιουργικού και ακόμη να γίνουν επαγγελματίες στο ότι ο βασικός σκοπός της δημιουργίας αξίας. Δεν αρκεί να διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία για να αναπτύξει το έργο αυτό με επαγγελματική αυστηρότητα σε όλους τους πιθανούς τομείς, είναι επίσης απαραίτητο να έχουν τη δημιουργική ικανότητα να συνεργαστεί με άλλους επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στόχοι Αυτός ο κύριος έχει σχεδιαστεί ως μια εξειδίκευση... [-]

Masters - Advanced διαδραστικό σχεδιασμό: Web και ψηφιακών εκδόσεων

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Στην ψηφιακή εποχή, όπου σχεδόν όλο το περιεχόμενο μας δίνεται μέσα από μια οθόνη, που έχουν δημιουργήσει μια πληθώρα λύσεων γραφικών μεταξύ των οποίων και ιστοσελίδες έχουν μέχρι πρόσφατα τα πιο δημοφιλή. [+]

Στην ψηφιακή εποχή, όπου σχεδόν όλο το περιεχόμενο μας δίνεται μέσα από μια οθόνη, που έχουν δημιουργήσει μια πληθώρα λύσεων γραφικών μεταξύ των οποίων και ιστοσελίδες έχουν μέχρι πρόσφατα τα πιο δημοφιλή. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό να ανατρέξουν στις ιστοσελίδες από τον υπολογιστή σας, αλλά τώρα έχουμε ενημερώσει, να αφορούν ακόμη και να διαβάσετε μέσω εφαρμογών και ψηφιακών εκδόσεων σε ταμπλέτες και smartphones. Αυτή η πραγματικότητα δεν υφίσταται πλέον έγκυρη κάνει το παραδοσιακό σχεδιαστές εκτύπωσης, που μόλις μετακόμισε από λύσεις εκτύπωσης στην ψηφιακή, ή τον υπολογιστή, το εν λόγω πρόγραμμα, ακόμη και αν ξέρουν ότι δεν ξέρουν τους πόρους οπτικής ανάγνωσης και επικοινωνίας που είναι αναγκαία για την ανάπτυξη ένα καλό προϊόν. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο ότι οι σχεδιαστές είναι διαπερατά στα νέα μέσα ενημέρωσης, η κατανόηση της πολυπλοκότητας της διαδικασίας με μια παγκόσμια προοπτική, αντιμετωπίζοντας τις τεχνολογικές εξελίξεις που εγκυμονούν από την πραγματική κατανόηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν και την προσαρμογή των ψηφιακών καναλιών τα κριτήρια εκτύπωσης σε ένα νέο περιβάλλον της ψηφιακής επικοινωνίας, ανοίγοντας έτσι περισσότερες ευκαιρίες σταδιοδρομίας και ακόμη και το ενδεχόμενο της δημιουργίας τη δική σας επιχείρηση ή το δικό σας εκκίνησης. Στόχοι Με αυτό το δάσκαλο της επαγγελματοποίησης είναι να εξοπλίσει τους φοιτητές με τις απαραίτητες δεξιότητες για την εκτέλεση έργων γραφικής σχεδίασης που εφαρμόζεται στα ψηφιακά μέσα: από το σχεδιασμό ιστοσελίδων στις εφαρμογές ή ψηφιακές εκδόσεις (DPS). Το πρόγραμμα σπουδών παρέχει στους φοιτητές με μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της ψηφιακής διαδραστικής σχεδιασμό και επαγγελματικό περιβάλλον, εστιάζοντας στην ανάπτυξη των δικτυακών τόπων και ξεκινούν... [-]

Masters - γραφικές και διαδραστικό σχεδιασμό: ταυτότητα, συντακτική και Web

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Η προκαταβολή των νέων τεχνολογιών έχει οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς της γραφιστικής και της επικοινωνίας. Δεν εξυπηρετεί πλέον offline απλά είναι ένας γραφίστας, αλλά πρέπει επίσης να δώσει το υψηλότερο επίπεδο στο ψηφιακό περιβάλλον και σε απευθείας σύνδεση για να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες της. [+]

Η προκαταβολή των νέων τεχνολογιών έχει οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς της γραφιστικής και της επικοινωνίας. Δεν εξυπηρετεί πλέον offline απλά είναι ένας γραφίστας, αλλά πρέπει επίσης να δώσει το υψηλότερο επίπεδο στο ψηφιακό περιβάλλον και σε απευθείας σύνδεση για να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στους πελάτες της. Ως εκ τούτου, η γνώση της διαδικασίας οικοδόμησης εικόνα της μάρκας ή του προϊόντος και τη δημιουργία μιας συντακτικής υποστήριξης, προσθέτουν νέες δεξιότητες με το γραφικό σχεδιαστή είναι να γίνει μια δημιουργική ικανή να παράγει κομμάτια της επικοινωνίας σε περιβάλλον web που είναι διαφορικό και ελκυστική, διατηρώντας παράλληλα το περιβάλλον και το κοινό. Για το σκοπό αυτό, ένας γραφίστας που θέλει να είναι ανταγωνιστική σε επαγγελματικό επίπεδο, πρέπει επίσης να εμβαθύνει τις μεθοδολογικές διαδικασίες και γραφικών πόρους για την ανάπτυξη των σχεδίων μελάνης προσαρμοσμένων σε κάθε πελάτη ενημέρωση, την κατανόηση των αναγκών, την τεχνολογία και τις πραγματικές δυνατότητες των ψηφιακή περιοχή γραφικών για να προσφέρουμε δημιουργικές συνεισφορές μια ιστοσελίδα ένα μοναδικό και καινοτόμο κομμάτι. Στόχοι Το Master έχει σχεδιαστεί ως ένα εξειδικευμένο μάθημα, προκειμένου να παρέχει στους φοιτητές με τις δεξιότητες που απαιτούνται για την ανάπτυξη κατασκευαστικών έργων ταυτότητα εκτύπωση και τη δημιουργία συντακτικής δεξιοτήτων των μέσων ενημέρωσης, καθώς και μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση στην ψηφιακή και διαδραστική σχεδίαση επαγγελματικό περιβάλλον, εστιάζοντας προσοχή για την ανάπτυξη των στατικών και δυναμικών σχεδίων web. Έτσι, η παρούσα πρόγραμμα σπουδών παρέχει έναν πρακτικό τρόπο μια πλήρη επισκόπηση των κύριων τομέων της συντακτικής σχεδιασμού και της μάρκας (εταιρική ταυτότητα, τη στρατηγική, την ονοματοδοσία και τη... [-]

Masters - Γραφιστικής και Εικονογράφησης

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Σήμερα, graphic design δραστηριότητα συνδέεται στενά με την εικόνα, δεδομένου ότι αυτό είναι ένας πόρος στη σύγχρονη τέχνη, με τη δική του οπτική γλώσσα του, empathizes πιο άμεσα με τον καταναλωτή. [+]

Σήμερα, graphic design δραστηριότητα συνδέεται στενά με την εικόνα, δεδομένου ότι αυτό είναι ένας πόρος στη σύγχρονη τέχνη, με τη δική του οπτική γλώσσα του, empathizes πιο άμεσα με τον καταναλωτή. Η διαδικασία της κατασκευής της συντακτικής αντικείμενο ή μια εικόνα της μάρκας, συχνά, πρέπει να προσθέσετε δημιουργικά την ευελιξία της απεικόνισης, όπου η σχέση ανάμεσα στην τέχνη και το σχεδιασμό γίνεται όλο και πιο διάχυτη, αλλά μάλλον το πιο ουσιαστικό για την ανάπτυξη καινοτόμων σχεδίων επικοινωνίας . Ως εκ τούτου, για να δημιουργήσετε ένα γραφικό προϊόν, εκτός από τη γνώση των διαδικασιών της και μεθοδολογικές βασικές αρχές του σχεδιασμού, της τυπογραφίας και την εικόνα, να προσθέσετε νέες δεξιότητες εικονογράφηση με το γραφικό σχεδιαστή πρέπει να γίνουν ικανά δημιουργικό αναλάβει την ευθύνη των έργων, όπου οι κλασσικές τεχνικές της ζωγραφικής συγκλίνουν με τις τελευταίες τεχνολογίες. Σήμερα υπάρχει ήδη μια νέα γενιά γραφικών επαγγελματίες καλλιτέχνες, εικονογράφους, που έχουν χαραγμένη μία θέση σε όλους τους τομείς της καλλιτεχνικής δημιουργίας (όπως η αρχιτεκτονική ή μόδα), να ανακαλύπτουμε έννοιες και τάσεις, να γίνει μια απαραίτητη σύνδεση με την εγκυρότητα αυτών των τομέων. Στόχοι Αυτός ο κύριος έχει σχεδιαστεί ως ένα εξειδικευμένο μάθημα, προκειμένου να εξοπλίσει τους φοιτητές με τις δεξιότητες που απαιτούνται για την ανάπτυξη μεγάλων έργων γραφικών και οπτική ποιότητα, από την αρχική παραγγελία έως την τελική αξιολόγηση των στόχων, ενώ Προσφέρει μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση στην Εικονογράφηση θεωρηθεί ως ένα εργαλείο νέες στρατηγικές επικοινωνίας στον τομέα της γραφιστικής. Έτσι, η παρούσα πρόγραμμα σπουδών παρέχει έναν πρακτικό τρόπο μια ολοκληρωμένη εμπειρία στην υλοποίηση έργων... [-]

Masters - καλλιτεχνική διεύθυνση και γραφιστική

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Η εμφάνιση νέων διαύλων επικοινωνίας και των νέων συμπεριφορά των καταναλωτών με τις μάρκες έχει εφευρεθεί εκ νέου πλήρως η παραδοσιακή δημιουργική διαδικασία και, ως εκ τούτου, των γραφικών συστημάτων επικοινωνίας. [+]

Η εμφάνιση νέων διαύλων επικοινωνίας και των νέων συμπεριφορά των καταναλωτών με τις μάρκες έχει εφευρεθεί εκ νέου πλήρως η παραδοσιακή δημιουργική διαδικασία και, ως εκ τούτου, των γραφικών συστημάτων επικοινωνίας. Η δημιουργία της οπτικής ταυτότητας της εταιρείας και των προϊόντων της ή το σχεδιασμό μιας συντακτικής δημοσίευση είναι κοινές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένα γραφίστα, αλλά σήμερα είναι απαραίτητο να ενσωματώσει τα πάντα σε μια συνολική στρατηγική επικοινωνίας σε ένα νέο σενάριο που έχουν περάσει κάτω από τα εμπόδια μεταξύ του σχεδιασμού και της διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων των online και offline, δίνοντας έτσι στην έννοια της ολοκληρωμένης επικοινωνίας ή 360. Ο γραφίστας που θέλουν να αναπτύξουν ως επαγγελματίας πρέπει να μάθουν να σκέφτονται στρατηγικά και σε παγκόσμιο επίπεδο, να αναπτύξουν το δημιουργικό δυναμικό τους και να αναπτύξουν τις δικές τους δεξιότητες. Ένας νέος επαγγελματίας που ενταχθούν στην ουσία της τέχνης κατεύθυνση του σχεδιασμού, να γίνει ένα βασικό στοιχείο για την εξεύρεση της σωστής γλώσσας γραφικών ότι τα εμπορικά σήματα που παρουσιάζονται στο κοινό. Στόχοι Με αυτό το Master είναι να παρέχει το γραφικό σχεδιαστή των απαραίτητων εργαλείων για την αντιμετώπιση γραφικά μεγάλα έργα, από τη δημιουργία της οπτικής ταυτότητας της εταιρείας και των προϊόντων της με την πρόταση για ένα πολυκάναλο ολοκληρωμένη διαφημιστική στρατηγική, εξερεύνηση όλων εννοιολογική, επίσημες και δημιουργικές πτυχές της γραφιστικής και της επικοινωνίας του έργου. Για το σκοπό αυτό, το πρόγραμμα σπουδών παρέχει ένα πολύ πρακτικό τρόπο, μια πλήρη επισκόπηση από τους κύριους τομείς της γραφιστικής προκειμένου να εκτυπωθούν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (σχεδιασμός συντακτική, εταιρικής ταυτότητας και... [-]

Masters ντοκιμαντέρ και καλλιτεχνική φωτογραφία

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Από την ίδρυσή της, παρ 'όλες τις τεχνολογικές, κοινωνικές και πολιτιστικές αλλαγές που έχουν συμβεί σε όλη την ιστορία, η ουσία της φωτογραφίας και η βάση του επαγγελματία φωτογράφου και κοινωνική λειτουργία παραμένει η ίδια: να πουν τις ιστορίες μέσα από εικόνες, είτε με την πρόθεση της να πάρει μια μαρτυρία της εποχής και της κοινωνίας μας ή για να δημιουργήσετε ένα εικαστικό λόγο. [+]

Από την ίδρυσή της, παρ 'όλες τις τεχνολογικές, κοινωνικές και πολιτιστικές αλλαγές που έχουν συμβεί σε όλη την ιστορία, η ουσία της φωτογραφίας και η βάση του επαγγελματία φωτογράφου και κοινωνική λειτουργία παραμένει η ίδια: να πουν τις ιστορίες μέσα από εικόνες, είτε με την πρόθεση της να πάρει μια μαρτυρία της εποχής και της κοινωνίας μας ή για να δημιουργήσετε ένα εικαστικό λόγο. Αλλά γνωρίζουμε ότι ζούμε σε μια εποχή αλλαγών, στην οποία δημοσιεύσεις στρέφονται όλο και περισσότερο σε ντοκιμαντέρ και ρεπορτάζ με μια πιο προσωπική και σύγχρονο στυλ, ενώ η καλλιτεχνική φωτογραφία είναι μια σαφής τάση προς την τεκμηρίωση πραγματικότητα ιδωμένη μέσα από ένα πιο έξυπνο και πιο κριτική ματιά πιο προσωπική. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης έχει επίσης εξελιχθεί και ο παραδοσιακός Τύπος έχει δώσει τη θέση της σε μια ποικιλία μέσων: το βιβλίο φωτογραφία, την έκθεση, την εγκατάσταση, online παρουσίαση ή παρέμβαση του δημόσιου χώρου. Ως αποτέλεσμα, έχουν σβηστεί τα όρια μεταξύ των μέσων ενημέρωσης και των επαγγελματικών διάδοση της τέχνης, έτσι και τώρα είναι σημαντικό να έχουμε στέρεες γνώσεις να αναπτυχθεί παράλληλα ως συγγραφέας και ως επαγγελματίας μάρτυρας αυτού στον οποίο ζούμε, η προώθηση δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα συγκεκριμένο όραμα μέσα από προσωπικά projects. Στόχοι Βαθμού αυτού Δασκάλου έχει ως στόχο να παρέχει στους συμμετέχοντες της σχετικής επαγγελματικές, τεχνικές και ιστορικές γνώσεις για να αναπτύξει με επιτυχία στον κόσμο της φωτογραφίας-ρεπορτάζ και σύγχρονο ντοκιμαντέρ σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και τα μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενη την προσωπική συνεισφορά και το καλλιτεχνικό όραμα του έργου. Έχει σχεδιαστεί ως μια... [-]

Δάσκαλος διαφημιστική φωτογραφία και η ψηφιακή ρετούς

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Διαφήμιση έχει αλλάξει και, αν και οι επιχειρήσεις δημιουργούν προϊόντα, οι καταναλωτές αγοράζουν εμπορικά σήματα, τα οποία δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα σύνολο ιδεών και αξιών, όπου η κύρια λειτουργία του φωτογράφου είναι να μεταφέρει αυτές τις ιδέες στα σήματα υπηρεσιών. [+]

Διαφήμιση έχει αλλάξει και, αν και οι επιχειρήσεις δημιουργούν προϊόντα, οι καταναλωτές αγοράζουν εμπορικά σήματα, τα οποία δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα σύνολο ιδεών και αξιών, όπου η κύρια λειτουργία του φωτογράφου είναι να μεταφέρει αυτές τις ιδέες στα σήματα υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, πέραν της απαραίτητης τελειότητα για να φωτογραφίσει ένα προϊόν ή τεχνικό χαρακτήρα, ένας επιτυχημένος φωτογράφος στο χώρο της διαφήμισης εξαρτάται από τη δημιουργικότητά σας ως καλλιτεχνικός διευθυντής για να δημιουργήσει έναν φανταστικό κόσμο που μπορούν να μεταδώσουν τέτοια ψευδαίσθηση. Δεν αρκεί να διαθέτουν τις τεχνικές γνώσεις για να αναπτύξει το έργο αυτό με επαγγελματική αυστηρότητα σε όλους τους πιθανούς τομείς (νεκρές φύσεις, πορτραίτο, εκστρατείες, κ.λπ.), είναι επίσης απαραίτητο να έχουν τη δημιουργική ικανότητα να συνεργαστεί με άλλους επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης σε ένα περιβάλλον άκρως ανταγωνιστική. Επιπλέον, οι ψηφιακές δυνατότητες απεικόνισης και μετά την παραγωγή έχουν αλλάξει τον τρόπο κατανόησης της φωτογραφίας στον τομέα αυτό. Θα είναι σχεδόν αδιανόητη για να σχεδιάσουν μια καλή εικόνα για μια διαφημιστική καμπάνια χωρίς να ληφθεί υπόψη δίνοντάς σας την ρετούς και τις πράξεις χειραγώγησης της εικόνας που τραβήξατε. Δεν είναι μόνο η δυνατότητα βελτίωσης, αν όχι ότι, σε πολλές περιπτώσεις, και ενεργοποιείται μετά από εξέταση, θα ενεργεί ως post-production, έτσι ώστε δεξιότητες και γνώσεις του ρετούς, φωτομοντάζ και την προσαρμογή και ένταξη των εικόνων 3D Είναι ουσιαστικής σημασίας, όχι μόνο για το φωτογράφο ή τον Retoucher, αλλά και για οποιαδήποτε επαγγελματική εικόνα και την επικοινωνία. Στόχοι Αυτός ο κύριος έχει σχεδιαστεί ως ένα μάθημα ειδίκευσης για τους φωτογράφους... [-]

Δάσκαλος μάρκετινγκ μόδας και της επικοινωνίας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. [+]

Οι κοινωνικές αλλαγές αντανακλώνται στην εξέλιξη της μόδας, νοείται ως γλώσσα μέσω της οποίας ένα σύνολο αξιών και εγκεφαλικά επεισόδια ταυτότητα μεταδίδονται. Ο σωστός ορισμός της δράσης μάρκετινγκ, που κυμαίνονται από την έννοια της κόγχες προσωπικότητα μάρκας, των καταναλωτών και της αγοράς που έχει ως στόχο να φτάσει τη συλλογή των παραμέτρων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη το σχεδιαστή ή τον τύπο των σημείων πώληση, καθώς και η ορθή διαχείριση και την επικοινωνία αυτών των πτυχών (από μια καλά καθορισμένη εικόνα της μάρκας, η χρηστή διαχείριση των διαφημιστικών ή εκθεσιακό χώρο και μια σωστή σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, να διοργανώνει εκδήλωση με διασημότητες), είναι απαραίτητο σε μια παγκόσμια και ανταγωνιστική αγορά. Έτσι, κάθε φορά που μια ειδική κατάρτιση στον τομέα αυτό, από στρατηγική και λειτουργική πλευρά, η οποία θα επιτρέψει την επαγγελματική επικοινωνία και το μάρκετινγκ της μόδας για την προώθηση και διάδοση της έννοιας της ταυτότητας της μάρκας ή τις τιμές του προϊόντος απαιτείται , χάραξη μιας στρατηγικής που ενσωματώνει όλα τα εργαλεία στα χέρια σας. Μια καλή ανάλυση δίνει την επισκόπηση της αγοράς, μια καλή στρατηγική μας δείχνει το δρόμο προς τα εμπρός και μια καλή πράξη μπορεί να υπάρχει στο μυαλό του το κοινό-στόχο μας, καθιστώντας τα βέλτιστα αποτελέσματα και τις πωλήσεις, ενώ είναι ακόμα ποιοι είμαστε. Στόχοι Αυτός ο κύριος διερευνά τη δραστηριότητα που ασκεί η creative directors και ειδικούς μάρκετινγκ και της επικοινωνίας στο χώρο της μόδας από μια στρατηγική και θεωρητική, αλλά πάνω απ 'όλα, μέσα από μια πρακτική πρόταση που επιτρέπει στους... [-]

Δάσκαλος προηγμένη ψηφιακή φωτογραφία και ρετούς

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Ο κόσμος της φωτογραφίας έχει αλλάξει δραματικά με την τυποποίηση των ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών και λογισμικού επεξεργασίας εικόνας, αναγκάζοντας ένα ακόμη βήμα στο φωτογράφο. [+]

Ο κόσμος της φωτογραφίας έχει αλλάξει δραματικά με την τυποποίηση των ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών και λογισμικού επεξεργασίας εικόνας, αναγκάζοντας ένα ακόμη βήμα στο φωτογράφο. Από τη στιγμή που δεν μπορούν να συλλάβουν έναν φωτογράφο που δεν έχουν καλή γνώση σύλληψη και ψηφιακών post-production. Από τη μία πλευρά ένας επαγγελματίας φωτογράφος θα πρέπει να διαθέτει τις θεωρητικές και τεχνικές δεξιότητες για να κάνει μια καλή φωτογραφία, καθώς και ειδικές γνώσεις φωτογραφικό ύφος, τουλάχιστον αυτοί που έχουν κοινά χαρακτηριστικά με τους άλλους (όπως το πορτρέτο, ρεπορτάζ και συντακτική Φωτογραφία συγγραφέα). Από την άλλη, και για μέγιστη απόδοση και τα πλεονεκτήματα που προσφέρονται από την ψηφιακή εικόνα, η θέση έχει γίνει πλέον ένα απαραίτητο διαδικασία, πέρα ​​από την λογική "αποκάλυψε" ψηφιακό, καθίσταται αναγκαία η γνώση σε ρετούς, φωτομοντάζ και την επάρκεια και ενσωμάτωση των εικόνων 3D. Ως εκ τούτου, ένας φωτογράφος ο οποίος θέλει να είναι προετοιμασμένη να είναι ένας καλός επαγγελματίας επιπλέον απαιτεί ένα ισχυρό υπόβαθρο για να κατανοήσουν και να κάνουν καλές φωτογραφίες, η ικανότητα να postproducirlas ψηφιακά. Στόχοι Αυτός ο κύριος έχει ως στόχο οι μαθητές να έχουν ήδη αρχίσει στη φωτογραφία μπορεί να ξεκινήσει μια διαδικασία προηγμένης εξειδίκευσης (από δύο θεμελιώδεις είδη όπως η φωτογράφηση πορτρέτου και Σύνταξης Χαρακτηριστικό φωτογραφίας και συγγραφέας), καθώς και επαγγελματικά στα εργαλεία πόρων και στην ψηφιακή επεξεργασία, ρετούς και την ενσωμάτωση των εικόνων 3D, συνδυάζοντας θεωρητικές και τεχνικές γνώσεις της παραγωγής μιας φωτογραφικής εικόνας με ψηφιακή Ρετούς και επεξεργασίας εικόνας. Αυτή η διπλή όραση της εκπαίδευσης ανοίγει νέους επαγγελματικούς ορίζοντες, τόσο για εκείνους που... [-]

Δάσκαλος στυλ και επικοινωνίας της μόδας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Η μόδα είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που εκδηλώνεται μέσα από την εικόνα. Αλλά η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα ή περιοδικό μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, είναι επίσης η ευθύνη των στυλίστες, καλλιτεχνικοί διευθυντές και οι διευθυντές των εξειδικευμένων έργων επικοινωνίας ένα μήνυμα, προκειμένου να δημιουργήσει ένα οπτικό αντίκτυπο. [+]

Η μόδα είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που εκδηλώνεται μέσα από την εικόνα. Αλλά η εικόνα που προσδιορίζει ένα εμπορικό σήμα ή περιοδικό μόδας δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, είναι επίσης η ευθύνη των στυλίστες, καλλιτεχνικοί διευθυντές και οι διευθυντές των εξειδικευμένων έργων επικοινωνίας ένα μήνυμα, προκειμένου να δημιουργήσει ένα οπτικό αντίκτυπο. Ο σχεδιαστής αντιλαμβάνεται το απαραίτητο αισθητικό για να μεταφέρω την εικόνα μιας μάρκας, προσπαθώντας να συνδέσει τις ανάγκες του με τις απαιτήσεις των διαφόρων μέσων που έχει στη διάθεσή του: editorials μόδας για τα περιοδικά, εκθεσιακούς χώρους, πασαρέλες, lookbooks, POS, διαφήμιση ... Η δραστηριότητα αυτή συγκλίνει με τις αρμοδιότητες του διευθυντή των επικοινωνιών, μια στρατηγική εικόνα στον τομέα αυτόν πρέπει να είναι σε θέση να προσδιορίσει τις τάσεις της αγοράς και να αναπτύξουν κριτικό πνεύμα να την εφαρμόσουν σε ένα κατάλληλο σχέδιο επικοινωνίας με το εμπορικό σήμα, το οποίο μπορεί να κυμαίνεται από σαφώς καθορισμένο σήμα ουσία για μια διαφημιστική καμπάνια, σε μια σωστή σχέση με τα μέσα ενημέρωσης, να διοργανώνει εκδήλωση με διασημότητες και το πρωτόκολλο. Η αποστολή του είναι να γνωρίζει την αγορά στο σύνολό της για τη σύνδεση της μόδας και των καταναλωτών αποτελεσματικά, και να μεταφράζει τι είναι trending σε μια ελκυστική οπτική πρόταση. Μια καλή ανάλυση δίνει την επισκόπηση της αγοράς, μια καλή στρατηγική μας δείχνει το δρόμο προς τα εμπρός και μια καλή πράξη μπορεί να υπάρχει στο μυαλό του το κοινό-στόχο μας, να γίνουν όλα σε εικόνα και τα αποτελέσματα των πωλήσεων, ενώ παραμένει ένα είμαστε. Στόχοι Αυτό πλοίαρχος παρέχει στους... [-]

Κατακτήστε προηγμένη φωτογράφηση για τη μόδα

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Μόδα και τη φωτογραφία είναι κοινωνικά φαινόμενα που εκδηλώνονται μέσα από την εικόνα. Ως εκ τούτου, μερικές ειδικότητες έχουν τόσες πολλές δημιουργικές επιρροές και με πολύ βάρος στην κοινωνία, τον κινηματογράφο, την τέχνη, τη μουσική και τον πολιτισμό γενικότερα, ως φωτογραφία μόδας, ενώ στηρίζεται σε όλες τους. [+]

Μόδα και τη φωτογραφία είναι κοινωνικά φαινόμενα που εκδηλώνονται μέσα από την εικόνα. Ως εκ τούτου, μερικές ειδικότητες έχουν τόσες πολλές δημιουργικές επιρροές και με πολύ βάρος στην κοινωνία, τον κινηματογράφο, την τέχνη, τη μουσική και τον πολιτισμό γενικότερα, ως φωτογραφία μόδας, ενώ στηρίζεται σε όλες τους. Φωτογράφοι μόδας εργαστεί για τα περιοδικά, τα εμπορικά σήματα, τα ηλεκτρονικά καταστήματα, καταλόγους και διαφημιστικές εκστρατείες διεξάγονται όταν, από την εργασία τους, θα πρέπει να κατανοήσουν και να φωτογραφίσει το προϊόν ή τάσεις με ένα μοναδικό τρόπο για να προσελκύσουν και αποπλανεί τον καταναλωτή. Ως εκ τούτου, ένας επαγγελματίας φωτογράφος μόδας να εμπλουτίσουν την εργασία τους εάν, εκτός από την υψηλή θεωρία και τεχνικές για να είναι σε θέση να κάνει μια καλή φωτογραφία στο σύνολο ή έξω με ένα μοντέλο χωρητικότητας έχει ειδικές γνώσεις των άλλων βασικών φωτογραφικά είδη, όπως η φωτογράφηση πορτρέτου ή πνευματικά δικαιώματα, με επαγγελματικά πρότυπα του μοντάζ. Ως αποτέλεσμα ορισμένοι φωτογράφοι μόδας γίνουν ενεργοί μάρτυρες στον κόσμο της μόδας, προσθέτοντας την επαγγελματική ικανότητά τους να συμμετέχουν στη δημιουργική κατεύθυνση, εφόσον μια συζήτηση που πηγαίνει πέρα ​​από το αισθητικό σύμπαν. Είναι ένα επάγγελμα για τη δημιουργική τους λάτρεις της ομορφιάς μπορεί να αναφέρεται, να εμβαθύνει και να κινητοποιήσει το κοινό μέσα από το συναίσθημα. Όταν οι έννοιες φωτιά και όταν ο φωτογράφος μπορεί, και πρέπει, να συμβάλουν άποψή τους και να κάνουν το καλύτερο από τα μοντέλα, μακιγιέρ, στυλίστες και οι ίδιοι συλλογές. Στόχοι Στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές που έχουν ήδη ξεκινήσει στην εικόνα, αλλά ακόμα δεν... [-]

κυριαρχήσει προηγμένη σχεδίαση και μοτίβο

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Για τον επαγγελματία σχεδιαστή να γνωρίζουν τι πρέπει να δημιουργήσει για κάθε τύπο καταναλωτή, ή τα σήματα, να γνωρίσουν τις συγκεκριμένες ειδικότητες και τις τεχνικές των κατάλληλων προτύπων για κάθε είδος ενδύματος, δεν είναι καθαρή δημιουργική διαίσθηση, αλλά το αποτέλεσμα της συνένωσης της δημιουργικότητας και της κατάρτισης τεχνικές δυνατότητες και η σε βάθος γνώση του περιβάλλοντος. [+]

Για τον επαγγελματία σχεδιαστή να γνωρίζουν τι πρέπει να δημιουργήσει για κάθε τύπο καταναλωτή, ή τα σήματα, να γνωρίσουν τις συγκεκριμένες ειδικότητες και τις τεχνικές των κατάλληλων προτύπων για κάθε είδος ενδύματος, δεν είναι καθαρή δημιουργική διαίσθηση, αλλά το αποτέλεσμα της συνένωσης της δημιουργικότητας και της κατάρτισης τεχνικές δυνατότητες και η σε βάθος γνώση του περιβάλλοντος. Η βαθιά γνώση των διαφόρων κλάδων και των αγορών στο πλαίσιο της ευρείας βιομηχανία της μόδας, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο της χορηγίας που επιτρέπει την ενίσχυση των προτάσεων σχεδιασμού ανεπτυγμένη τεχνολογικά κομμάτια τους για να κρατήσει κανένα ίχνος της δημιουργικής ανάπτυξης των συλλογών, είναι η βάση για την επαγγελματική και απολύτως απαραίτητο για τη σωστή εκπαίδευση στο χώρο της μόδας. Ως εκ τούτου, είναι αναγκαίο να προχωρήσουμε πέρα ​​από τις συλλογές γενικού σχεδιασμού για να εισαγάγετε τον τεχνικό σχεδιασμό και την κατασκευή των ειδικών συλλογών σε κόσμους τόσο διαφορετικές όσο η νύχτα και το κόμμα, κορσέδες, ραπτική, casual σχεδιασμό ή το σχεδιασμό των εξαρτημάτων, όλοι οι τομείς όπου αιγίδα και τη δημιουργικότητα πάνε χέρι-χέρι. Στόχοι Αυτό το Master προσφέρει στους σπουδαστές τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να κατανοήσουν και professionalized, τόσο δημιουργικά όσο κατασκευή ενδυμάτων, σε πολύ συγκεκριμένες ειδικότητες αλλά των οποίων τα μυστικά είναι να εξαχθεί σε άλλα, συμπληρώνουν τη συνήθη εκπαίδευση μόδας για να φτάσει στο επίπεδο των εμπειρογνωμόνων όπλων στον κόσμο του σχεδιασμού. Ο στόχος είναι να παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του επαγγελματικού κόσμου της αγοράς, το σχεδιασμό και το σχέδιο αποφάσεων για ειδικότητες όπως ραπτική, κορσέ, ραπτική... [-]

πλοίαρχος εικόνα, κινούμενα γραφικά και 3D

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Η εικονογράφηση είναι ένα από τα πιο bullish ειδικότητες στον γραφικό, καλλιτεχνικού και επιχειρηματικού κόσμου, να γίνει ένα ουσιαστικό εργαλείο σε πολλά επαγγελματικά προγράμματα που σχετίζονται με την γραφιστική και την επικοινωνία. [+]

Η εικονογράφηση είναι ένα από τα πιο bullish ειδικότητες στον γραφικό, καλλιτεχνικού και επιχειρηματικού κόσμου, να γίνει ένα ουσιαστικό εργαλείο σε πολλά επαγγελματικά προγράμματα που σχετίζονται με την γραφιστική και την επικοινωνία. Αλλά αν σε κάποιο επίπεδο που έχει αναπτυχθεί ραγδαία, είναι στον οπτικοακουστικό σχεδιασμό, όπου η δημιουργία των κομματιών σε μορφή βίντεο και το περιεχόμενο της απεικόνισης έχει γίνει ένα μέσο από μόνη της, την ανάπτυξη της δικής εικαστική γλώσσα και έναν τρόπο συλλάβει τις εικόνες που συμπάσχουν πιο άμεσα με τον καταναλωτή. Για το λόγο αυτό, όλο και περισσότεροι επαγγελματίες που απαιτούνται για να συνδυάσει και τα δύο κλάδους, εικονογράφηση και γραφικά κίνησης, και μπορεί επίσης να αντιμετωπίσει 3D τεχνικές για τα έργα τους. Η νέα γενιά των επαγγελματιών καλλιτεχνών έφερε μαζί σχεδιαστές από όλους τους τομείς της καλλιτεχνικής δημιουργίας, να ανακαλύπτουμε τις έννοιες και τις τάσεις να γίνει ένα απαραίτητο σύνδεσμο προς την εγκυρότητα αυτών των τομέων. Στόχοι Αυτός ο κύριος έχει σχεδιαστεί ως ένα εξειδικευμένο μάθημα, προκειμένου να εξοπλίσει τους φοιτητές με τις απαραίτητες σχέδια για την ανάπτυξη επαγγελματικών απεικόνισης και απεικόνισης εφαρμόζονται σε δεξιότητες οπτικοακουστικών μέσων. Δεν έχει σχεδιαστεί ως εισαγωγή στο σχέδιο, αλλά θέλει να ενσταλάξει στους μαθητές, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα ως ένα δημιουργικό εργαλείο περισσότερο από τις νέες στρατηγικές σε πολλούς τομείς της επικοινωνίας και το σχεδιασμό, εστιάζοντας ιδιαίτερα σε όλους εκείνους που ισχυρίζονται ότι η δημιουργία οπτικοακουστικού περιεχομένου, όπου κινούμενα γραφικά ή κινούμενα γραφικά γίνεται η δημιουργική αφήγηση και σπονδυλική στήλη, ενώ η χρήση της τεχνολογίας και κατάλληλου λογισμικού για τη δημιουργία... [-]

πλοίαρχος στυλίστρια για τη μόδα, τα μέσα ενημέρωσης και τις παραστατικές τέχνες

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Η ενδυμασία είναι πολύ περισσότερο από τη μόδα, είναι η έκφραση της εικόνας που θέλετε να προσφέρετε για να δείξει έναν τρόπο ύπαρξης, της ζωής και οι οποίες αφορούν είτε ένα εμπορικό σήμα μόδας που θέλει να ταυτιστούν με το κοινό του, να επικοινωνήσει τιμές σε μια διαφημιστικά μηνύματα ή να αντιπροσωπεύουν το χαρακτήρα και τις ώρες ενός φανταστικού χαρακτήρα σε μια ταινία ή ένα παιχνίδι. [+]

Η ενδυμασία είναι πολύ περισσότερο από τη μόδα, είναι η έκφραση της εικόνας που θέλετε να προσφέρετε για να δείξει έναν τρόπο ύπαρξης, της ζωής και οι οποίες αφορούν είτε ένα εμπορικό σήμα μόδας που θέλει να ταυτιστούν με το κοινό του, να επικοινωνήσει τιμές σε μια διαφημιστικά μηνύματα ή να αντιπροσωπεύουν το χαρακτήρα και τις ώρες ενός φανταστικού χαρακτήρα σε μια ταινία ή ένα παιχνίδι. Αλλά η εικόνα δεν εξαρτάται μόνο από τους σχεδιαστές, είναι επίσης η ευθύνη της στιλίστες, ενδυματολόγοι και καλλιτεχνικοί διευθυντές ειδικεύεται στο σχεδιασμό ενδυμάτων, μέσω ενός μηνύματος, προκειμένου να δημιουργήσει ένα οπτικό αντίκτυπο ή να πει μια ιστορία. Παρά το γεγονός ότι παραδοσιακά ο στυλίστας μόδας για editorials μόδας και catwalk ήταν περιορισμένη, η συμβολή της έχει πλέον επεκταθεί και σε άλλες ανακοινώσεις περισσότερα σχετικά με τη διαφήμιση, την προώθηση, την πώληση και τη διατήρηση της εικόνας, που καλύπτει την καλλιτεχνική διεύθυνση και τεχνικές όπως η βιτρίνα και την παρουσίαση των προϊόντων στο σημείο πώλησης, εκθέσεις και εκθεσιακούς χώρους. Από την άλλη πλευρά, όπως τα κοστούμια για φαντασίας ή κοστούμι, απαιτεί έναν επαγγελματία που ξέρει και να συλλάβει την ψυχολογία του χαρακτήρα, όπως η δραματική εξέλιξη από μια δέσμη ενεργειών, να μεταφράσετε τις απαιτήσεις της ηγεσίας σε ένα ελκυστικό και ελκυστικό σχεδιασμό για θεατή, και ξέρετε δοκιμή κοστούμια για ηθοποιούς και χορευτές με μια φυσιογνωμία και πολύ συγκεκριμένες ανάγκες. Η αποστολή του είναι να βρει τα μέσα για να συνδέσετε μια ολόκληρη καταναλωτή μόδας ή θεατής αποτελεσματικά, και να μεταφράσει τις απαιτήσεις του σήματος ή... [-]

πλοίαρχος σχεδιασμό και την παραγωγή κοστούμια για τις παραστατικές τέχνες, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Εκτός από τη γνωστή δύναμη της ταινίας, ο κόσμος της τηλεοπτικής σειράς δράματος, σύγχρονο και του έτους συγκομιδής, αυξάνεται τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, και έχουν γίνει το κύριο επιχείρημα του προγραμματισμού των μεγάλων αλυσίδων εθνικών και διεθνών. [+]

Εκτός από τη γνωστή δύναμη της ταινίας, ο κόσμος της τηλεοπτικής σειράς δράματος, σύγχρονο και του έτους συγκομιδής, αυξάνεται τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, και έχουν γίνει το κύριο επιχείρημα του προγραμματισμού των μεγάλων αλυσίδων εθνικών και διεθνών. Το ίδιο ισχύει και για το τσίρκο, σύγχρονο χορό, τη μουσική ή το θέατρο, όλων των δημιουργών του κόσμου των ονείρων και των ατομικών και εκλεπτυσμένα σχέδια σκηνικά και τα κοστούμια. Με δεδομένη αυτή την πραγματικότητα, η επαγγελματική απαιτείται για Κοστουμιών και Παραγωγής πρέπει να είναι πολύ έμπειροι στην τέχνη. Ένας επαγγελματίας απαιτήσεις διαχείρισης μεταφράζεται σε μια ελκυστική και ελκυστική για τον θεατή, ο οποίος μπορεί να μεταφράσει σε ένα ένδυμα ψυχολογία του χαρακτήρα και την δραματική εξέλιξη από ένα σχέδιο σεναρίου, αλλά την ίδια στιγμή τις γνώσεις προϊόντα από ένα εμπεριστατωμένη γνώση των τεχνικών της πιο συγκεκριμένο και δημιουργικό μοτίβο και μπορεί να εκτελέσει τις δοκιμές που κοστούμια για ηθοποιούς και χορευτές με μια φυσιογνωμία και πολύ συγκεκριμένες ανάγκες. Για το αν ο συνδυασμός patronista σχεδιαστής-Duo είναι ένα ανθεί μέσα στον κόσμο της μόδας, είναι σχεδόν απαραίτητη όταν μπαίνουμε στον κόσμο του θεάματος. Στόχοι Αυτό το Master στοχεύει στη διαμόρφωση ενός υψηλά ειδικευμένους επαγγελματίες, τόσο δημιουργικά και τεχνικά, εστιάζοντας σε βάθος σχετικά με συγκεκριμένα θέματα και τις πρακτικές του σχεδιασμού και το σχέδιο κάνοντας κοστούμια για παραστάσεις και ταινίες. Οι μαθητές μαθαίνουν να δουλεύουν σε ένα σενάριο για μυθοπλασία, τη δημιουργία χαρακτήρων και τη χρήση των ειδών ένδυσης ως όχημα επικοινωνίας, και όχι ως αυτοσκοπός. Ωστόσο, φθάνουν σε ένα... [-]

πλοίαρχος του σχεδιασμού της μόδας και της εμπορίας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής. [+]

Όλο και πιο δημιουργική προκύψει κάποιος που θέλει να πραγματοποιήσει μια προσωπική του έργου, θα φρενάρει η κακή γνώση της αγοράς. Ένας επιχειρηματίας πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς είναι σε θέση να δημιουργήσει μια συλλογή από οποιαδήποτε από τις διάφορες ειδικότητες στον ευρύτερο κλάδο της μόδας, και συγκεκριμένα για την ανάπτυξη της στρατηγικής προσέγγισης μιας μάρκας και να καθορίσει το σχέδιο δράσης για το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ έχουν συνεπής. Είναι για το σχεδιασμό, σχεδιάσουν και να αναπτύξουν τα διάφορα στοιχεία που συνθέτουν τη μέρα με τη μέρα σε ένα εμπορικό σήμα μόδας, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια δημιουργική, αλλά και τις ανάγκες τους, τις τεχνικές έννοιες προσαρμοσμένες στην παραγωγή, τη διανομή των σχεδίων και την αισθητική αντίληψη να καθορίζεται από την οπτική γραμμή της μάρκας. Ως εκ τούτου, είναι αναγκαίο, πέραν του ότι είχε ένα υπόβαθρο στο σχεδιασμό της γενικής συλλογές, κυριαρχούν στο επιχειρηματικό και στρατηγικό όραμα για την επιτυχία μιας μάρκας και να εισέλθουν στο σχεδιασμό των συγκεκριμένων περιπτώσεων των συλλογών το σκοπό αυτό, το κοινό, το επίπεδο Τιμή και εξακολουθούν να είναι πολύ συγκεκριμένη τάση. Να είσαι σε θέση να γνωρίζουν σε βάθος κλάδους και συγκεκριμένες αγορές μπορεί να εξοπλιστεί με τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να ελέγξουν αυτές τις περιοχές και είναι μια πολύ πιο ολοκληρωμένη επαγγελματία που μπορεί να εισέλθει αργότερα σε οποιαδήποτε άλλη πειθαρχία ή της αγοράς. Αυτή η διπλή εκπαίδευση είναι ο σχεδιαστής του ως επιχειρηματία και επαγγελματία εμπλουτίζεται, επιτρέποντας να αναλάβει το ρόλο του Creative Director για τις μάρκες μόδας. Στόχοι Ο... [-]

Σύνθετη πλοίαρχος και ντοκιμαντέρ φωτογραφίας: πορτραίτο, ρεπορτάζ και συγγραφέας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος October 2017 Ισπανία Βαρκελώνη

Ένας επαγγελματίας φωτογράφος, εκτός από τη θεωρητική και τεχνικές για να είναι σε θέση να κάνει μια καλή εικόνα, πολύ ειδικές γνώσεις του καθενός από τα φωτογραφικά είδη πρέπει να θεωρηθούν ως τέτοιες δυνατότητες απαιτούν. [+]

Ένας επαγγελματίας φωτογράφος, εκτός από τη θεωρητική και τεχνικές για να είναι σε θέση να κάνει μια καλή εικόνα, πολύ ειδικές γνώσεις του καθενός από τα φωτογραφικά είδη πρέπει να θεωρηθούν ως τέτοιες δυνατότητες απαιτούν. Είναι αναγκαία για την επίτευξη συνεργασίας με επαγγελματίες φωτογράφους και ειδικούς σε κάθε να ανακαλύψουν τα μυστικά και τις ιδιαιτερότητες του ίδιου. Αλλά υπάρχουν κάποια από αυτά τα είδη που επιτρέπουν σε ένα φωτογράφο να έχει μια παγκόσμια προοπτική επιτρέπει στο επάγγελμα, τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά. Δύο από αυτά τα βασικά είδη που συμπληρώνουν και να ανταποκριθεί στην βάση του τι μπορεί και τι πρέπει να γνωρίζετε πώς ένας φωτογράφος, φωτογραφία πορτρέτου είναι η αναφορά και η ικανότητα να εκφωνήσει ομιλία. Για το πορτρέτο απαιτείται σχολαστική και άκρως επαγγελματική τεχνική ικανότητα, αλλά και οι δύο ξέρουν τι κάθε χαρακτήρας μπορεί να πάρει σε μια εικόνα για να εξηγήσουν τι θέλουν να δείξουν. Η έκθεση συνδέεται με την ουσία της φωτογραφίας και η βάση του επαγγελματία φωτογράφου και κοινωνική λειτουργία, η οποία είναι να πει τις ιστορίες μέσα από εικόνες. Ο έλεγχος των δύο κλάδων, σε συνδυασμό με την ικανότητα να το πράξει σε ένα προσωπικό τρόπο και από το σημείο της ίδιας άποψη χαρακτηρίζει φωτογραφία του συγγραφέα, είναι η βάση μιας πραγματικής φωτογράφος και τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει σχεδόν κάθε επαγγελματική πρόκληση. Στόχοι Αυτός ο κύριος έχει ως στόχο οι μαθητές να έχουν ήδη αρχίσει στη φωτογραφία μπορεί να ξεκινήσει μια διαδικασία εξειδίκευσης σε βασικά είδη, πορτραίτων και Σύνταξης Έκθεση από τη μία πλευρά,... [-]

Βίντεο

Barcelona: Moda, Diseño Gráfico y Fotografía ¿Vienes?