IED – Istituto Europeo di Design Milan

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Το λίκνο του σχεδιασμού και της Βιομηχανίας.

Στο κέντρο μιας μητροπολιτικής περιοχής συγκρίσιμη με το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη, το Μιλάνο είναι συνώνυμο του κόσμου της τέχνης, τη βιομηχανία, τη χρηματοδότηση, το σχεδιασμό και τη μόδα. Σε αυτή την πόλη έχουν εργαστεί καλλιτέχνες όπως ο Leonardo και Bramante, και τέσσερις αιώνες αργότερα, Μαρινέτι και Boccioni, ιδρυτές του κινήματος του φουτουρισμού.

Πιο πρόσφατα, αρχιτέκτονες και σχεδιαστές, καθώς και οι αδελφοί Castiglioni, Magistretti, Zanuso και σχεδιαστές όπως ο Armani και Versace, για να αναφέρουμε μερικά, έχουν κάνει το Μιλάνο το παγκόσμιο κέντρο της μόδας και του design.

Τέχνη και Επιστήμη, Βιομηχανίας και Οικονομικών είναι οι καλλιέργειες πίσω από τον πραγματισμό και δημιουργικό πνεύμα / επιχειρήσεων αυτής της πόλης.

Δεν είναι τυχαίο ότι το σχολείο μας ιδρύθηκε στο Μιλάνο εμπνέει τη διδασκαλία του να είναι σε θέση να κάνουν, σκέφτονται και να καινοτομούν χαρακτηριστικά της περιοχής και την ιστορία του Μιλάνου. Ο σχεδιασμός για τη βιομηχανία και τη βιομηχανία μεταποίησης όσο και των υπηρεσιών, είναι η κλίση IED Μιλάνο, στο οποίο η διδασκαλία και το σχεδιασμό πρακτική σε όλες τις μορφές της.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
  • ισπανικά
  • ιταλικός

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Master In Fashion Design

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Fashion Design αποτελεί δημιουργική επαγγελματίες, σε θέση να συνδυάσει τις θεωρητικές γνώσεις, γνώσεις και την ικανότητα καινοτομίας του πειραματισμού για να σχεδιάσει το κομψό συλλογές. Η νέα γενιά των σχεδιαστών μόδας πρέπει να έχει την ικανότητα να εντοπίζει και να αναλύει τις σύγχρονες τάσεις σε αυτούς επανεπεξεργαστείτε με τη μορφή της αρχικής ιστορίας, προσπαθώντας να εξισορροπήσει την ατομική δημιουργικότητα με την έννοια της γρήγορης μόδας από τον κόσμο και από την αγορά. Εξίσου σημαντικό είναι να γνωρίζουμε πώς να συνδυάσει αυτά τα στοιχεία με μια στέρεη γνώση του σχεδιασμού και της οπτικής κουλτούρας του κόσμου της μόδας. [+]

Το Master in Fashion Design αποτελεί δημιουργική επαγγελματίες, σε θέση να συνδυάσει τις θεωρητικές γνώσεις, γνώσεις και την ικανότητα καινοτομίας του πειραματισμού για να σχεδιάσει το κομψό συλλογές. Η νέα γενιά των σχεδιαστών μόδας πρέπει να έχει την ικανότητα να εντοπίζει και να αναλύει τις σύγχρονες τάσεις σε αυτούς επανεπεξεργαστείτε με τη μορφή της αρχικής ιστορίας, προσπαθώντας να εξισορροπήσει την ατομική δημιουργικότητα με την έννοια της γρήγορης μόδας από τον κόσμο και από την αγορά. Εξίσου σημαντικό είναι να γνωρίζουμε πώς να συνδυάσει αυτά τα στοιχεία με μια στέρεη γνώση του σχεδιασμού και της οπτικής κουλτούρας του κόσμου της μόδας. Ευκαιρίες καριέρας - Χάρη στην εκπαίδευση που αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια του Master, οι συμμετέχοντες μπορούν να εργαστούν ως σχεδιαστές μόδας ως ειδικοί στη δημιουργική διαδικασία και στη δημιουργία συλλογών ενδυμάτων για σπίτια μόδας στην Ιταλία και στο εξωτερικό. Μπορούν επίσης να εργαστούν ως διαχειριστής προϊόντων, Fashion Merchandiser, Creative Advisors. Στόχος - Το Master in Fashion Design καλωσορίζει τους φοιτητές με πτυχίο Honours in Fashion Design και σχεδιαστές που δραστηριοποιούνται στον κλάδο που αισθάνονται την ανάγκη βελτίωσης και / ή ενημέρωσης σύμφωνα με τις σύγχρονες προσεγγίσεις της έρευνας και του σχεδιασμού. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο μάθημα είναι απαραίτητο να γνωρίζετε καλά τις τεχνικές του Fashion Design: μοντελοποίηση και προσαρμογή, τεχνικό σχέδιο, Photoshop e Illustrator. Μεθοδολογία και δομή - Μέσω μιας αρθρωτής εκπαίδευσης, ο Δάσκαλος ασχολείται με το σχεδιασμό των θεμάτων για την ευθυγράμμιση και την εφαρμογή των βασικών δεξιοτήτων των μαθητών. Το μάθημα θα επικεντρωθεί στην τεχνολογική διδασκαλίες εργαστήρια... [-]

Master in Visual Arts for the Digital Age

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος November 2017 Ιταλία Μιλάνο

[+]

Διαλέξεις πρακτικής άσκησης σε εταιρίες ή οργανισμούς που σχετίζονται με τους στόχους του Master, ή στην πανεπιστημιούπολη με επαγγελματικά προγράμματα προσομοίωσης. [-]

Master στο Marketing μόδας - από τη στρατηγική για το Branding

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Fashion Marketing - Από τη Στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των σημαντικότερων πτυχών της διαχείρισης μάρκετινγκ μόδας, τις τεχνικές επικοινωνίας - εστιάζοντας σε πτυχές στρατηγικών εντοπισμού θέσης και διαχείρισης μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελείται η ανάλυση των ψηφιακών μέσων. [+]

Το Master in Fashion Marketing - Από τη Στρατηγική στην Branding εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις ενός κόσμου σε ταχεία και συνεχή εξέλιξη. Ειδικότερα, το μάθημα καλύπτει τη μελέτη των σημαντικότερων πτυχών της διαχείρισης μάρκετινγκ μόδας, τις τεχνικές επικοινωνίας - εστιάζοντας σε πτυχές στρατηγικών εντοπισμού θέσης και διαχείρισης μάρκας - την ταυτότητα και τις ανάγκες των καταναλωτών χωρίς να παραμελείται η ανάλυση των ψηφιακών μέσων. Το μάθημα βασίζεται σε μια δημιουργική προσέγγιση για την ανάπτυξη καινοτόμου σκέψης και πειραματισμού νέων στρατηγικών στην περιοχή. Ευκαιρίες καριέρας - Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές μπορούν να προσεγγίσουν διαφορετικά τμήματα μόδας: διαχείριση μάρκας, εταιρικό μάρκετινγκ, επιχειρηματική ανάπτυξη, διανομή και λιανική πώληση, καθώς και συμβουλευτικές και επικοινωνιακές υπηρεσίες. Στόχος - Το μάθημα απευθύνεται σε Ιταλούς και διεθνείς πτυχιούχους μόδας, επικοινωνίας και μάρκετινγκ, καθώς και νέους επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στον τομέα. Μεθοδολογία και δομή - Το μάθημα Master είναι δομημένο σε συμπληρωματικές μονάδες που ασχολούνται με τη διαχείριση του σχεδιασμού και της εμπορίας. Η εστίαση στη μελέτη των διαδικασιών και των μεθοδολογιών για την αποτελεσματική δοκιμή των στρατηγικών Μάρκετινγκ και Branding στη βιομηχανία της μόδας. Η διαδρομή μελέτης παρέχει στους φοιτητές παραδοσιακές διαλέξεις στην τάξη και θεματικές συζητήσεις για την απόκτηση καθιερωμένων θεωριών και μεθόδων. Επιπλέον, περιλαμβάνει εργαστηριακές και πειραματικές δραστηριότητες σχεδίασης με τη συμμετοχή φοιτητών μέσω επιχειρηματικών σχεδίων, εργαστηρίων, σεμιναρίων, περιπτωσιολογικών μελετών, χρήσης τεχνικών, παιχνιδιών ρόλων και αντίστροφης καθοδήγησης. Η βιομηχανία της μόδας διερευνάται ως ιστορικό και πολιτισμικό φαινόμενο, από την ανάπτυξη των στυλιστικών κωδίκων του τέλους... [-]

Master στον τομέα των κοινωνικών μέσων και των ψηφιακών Pr

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 10 μήνες November 2017 Ιταλία Μιλάνο

Τα κοινωνικά εργαλεία και η ψηφιακή PR ασχολούνται όλο και περισσότερο με τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, πράγμα που απαιτεί συγκεκριμένες δεξιότητες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι επαγγελματίες που μπορούν να αντιμετωπίσουν ένα τόσο ευρύ, συνεχώς μεταβαλλόμενο πλαίσιο όλο και περισσότερο απαιτούνται. [+]

Τα κοινωνικά εργαλεία και η ψηφιακή PR ασχολούνται όλο και περισσότερο με τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, πράγμα που απαιτεί συγκεκριμένες δεξιότητες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι επαγγελματίες που μπορούν να αντιμετωπίσουν ένα τόσο ευρύ, συνεχώς μεταβαλλόμενο πλαίσιο όλο και περισσότερο απαιτούνται. Μετά από μια εντατική πορεία 7 μηνών στην τάξη - συν 3 πρακτικής άσκησης - οι συμμετέχοντες εισέρχονται στην αγορά εργασίας των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, σε εταιρείες ή πρακτορεία. Επιπλέον, αντιμετωπίζουν διαφορετικά θέματα που σχετίζονται με την ψηφιακή τεχνολογία και τα χαρακτηριστικά της δικτύωσης με πελάτες, συνεργάτες και επιρροές. Επαγγελματικές ευκαιρίες - Το Master παρέχει μια ιδιαίτερα κατάλληλη τεχνογνωσία ως: Social Media Manager, Social Media Specialist, Κοινοτικός Διευθυντής, Digital PR Manager, Ψηφιακός Σύμβουλος, Ψηφιακός Περιβαλλοντολόγος. Στόχος - Απόφοιτοι καλλιτεχνικών ή ανθρωπιστικών πεδίων, τεχνικής ή οικονομικής φύσης. Επαγγελματίες με τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρίας στον τομέα. Μεθοδολογία και δομή - τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι ο βασικός παράγοντας στο μάρκετινγκ, μια ριζική αλλαγή στην εξισορρόπηση της επικοινωνίας μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών. Όπως και στο παρελθόν οι εταιρείες χρησιμοποιούσαν για να μεταδίδουν ένα μήνυμα μέσω των παραδοσιακών μέσων ενημέρωσης και οι καταναλωτές ανταποκρίνονταν στην αγορά αυτών των προϊόντων, το σύγχρονο σενάριο βλέπει τους καταναλωτές που εμπλέκονται σε μια σχέση με τις εταιρείες, που είναι σε θέση να τους μιλήσει και γι 'αυτούς. Κατά συνέπεια, ο κοινωνικός - γενικά ο ψηφιακός κόσμος - έχει καταστεί κεντρικό στοιχείο για τις επιχειρήσεις, στη στήριξη αυτής της γόνιμης ανταλλαγής. Το Master εκπαιδεύει τους επαγγελματίες που μπορούν να ερμηνεύσουν την ταυτότητα της μάρκας,... [-]

Master στο σχεδιασμό κινουμένων σχεδίων

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος November 2017 Ιταλία Μιλάνο

Η διάδοση του Διαδικτύου και των ψηφιακών μέσων οδήγησε σε αύξηση της διεθνούς παραγωγής και διανομής περιεχομένου σε κινούμενα σχέδια, διαφημίσεις, τηλεοπτικές σειρές και αφιερώματα, μεγάλες ταινίες, αλλά και ταινίες μικρού μήκους και ντοκιμαντέρ. [+]

Η διάδοση του Διαδικτύου και των ψηφιακών μέσων οδήγησε σε αύξηση της διεθνούς παραγωγής και διανομής περιεχομένου σε κινούμενα σχέδια, διαφημίσεις, τηλεοπτικές σειρές και αφιερώματα, μεγάλες ταινίες, αλλά και ταινίες μικρού μήκους και ντοκιμαντέρ. Σημαντική είναι επίσης η αυξανόμενη ζήτηση στους τομείς των παιχνιδιών, των παραγωγών κινούμενων σχεδίων cross and transmedia, ειδικών εφέ για ταινίες και τηλεοπτικές παραγωγές. Ο Μεταπτυχιακό στη Σχεδίαση Κινούμενων Σχέσεων Προσφέρει τη δυνατότητα να ενταχθούν σε έναν από αυτούς τους επαγγελματικούς τομείς: σε ανεξάρτητες εταιρείες παραγωγής, συμβούλια έρευνας και σχεδιασμού, υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών, εσωτερικές δομές ραδιοτηλεοπτικών φορέων, εξειδικευμένα τμήματα εκδοτικών οίκων. Ευκαιρίες καριέρας - Ο Σχεδιαστής Κινούμενων Σχέσεων μπορεί να χωρέσει στον επαγγελματικό τομέα παραγωγής κινούμενων σχεδίων, cross και transmedia. Ο Master εγγυάται υψηλού επιπέδου εμπειρία σε προφίλ, όπως Concept Artist, Character Designer, Ambient Designer, Storyboard Artist. Character Animator 2D; Χαρακτήρας Animator 3D; Βοηθός παραγωγής; Στοιχειοθέτης. Στόχος - Το Master στη Σχεδίαση Κινούμενων Σχέσεων καλωσορίζει τους φοιτητές με πτυχίο ή πτυχίο Honours I ή ισοδύναμο σε Εικονογράφηση, CG Animation και ακαδημαϊκούς κλάδους ή δίπλωμα που απονέμεται από σχολές εξειδίκευσης στο comics και animation design. Χαιρετίζει επίσης τους επαγγελματίες, με τουλάχιστον διετή εμπειρία, που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μεγαλύτερη εξειδίκευση. Μεθοδολογία και δομή - Το Master in Animation Design στοχεύει στην εδραίωση και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων στον σχεδιασμό ιδεών animation με έμφαση στα θέματα, το περιεχόμενο και τα στυλ που χαρακτηρίζουν την τρέχουσα παραγωγή. Προσδιορίζει ορισμένα σημεία που σχετίζονται με την εξέλιξη της ροής παραγωγής, παρουσιάζονται από μεγαλύτερες μελέτες που εισάγουν επί του παρόντος νέες καλλιτεχνικές λύσεις... [-]

μάστερ στη διαχείριση της μάρκας και της επικοινωνίας (σε συνεργασία με το σχεδιασμό CBA - ποιήματα και Ubertis)

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος November 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας στοχεύει να εκπαιδεύσει μια επαγγελματική εικόνα που, στην εταιρεία ή τον οργανισμό είναι σε θέση να διαχειριστεί το branding και τη χάραξη μιας στρατηγικής της μάρκας που συνδυάζει τις απτές αξίες της ποιότητας και της απόδοσης ως άυλα περιουσιακά στοιχεία που σχετίζονται κυρίως με τη διαφοροποίηση, τη συνάφεια, εκτίμηση και φήμη. [+]

Ο Master in Brand Management και Επικοινωνίας Έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει μια επαγγελματική εικόνα που, στην εταιρεία ή τον οργανισμό είναι σε θέση να διαχειριστεί το branding και τη χάραξη μιας στρατηγικής της μάρκας που συνδυάζει τις απτές αξίες της ποιότητας και της απόδοσης αυτών των άυλων περιουσιακών στοιχείων που σχετίζονται κυρίως με τη διαφοροποίηση, τη συνάφεια , το σεβασμό και την κακή φήμη. Μια πλήρης επαγγελματική, μπορεί να χρησιμοποιείται με την εντολή τόσο του δημιουργικού γλώσσα του στρατηγικού σχεδιασμού είναι ο προπονητής της διαδικασίας branding. επαγγελματικές ευκαιρίες - Τα κύρια τρένα επαγγελματίες σε θέση να χωρέσει στην επιχείρηση, τον οργανισμό, σε εταιρείες συμβούλων, με διαφορετικούς ρόλους. Για την Εταιρεία: Υπεύθυνος Brand, Brand Specialist, Διευθυντής Marketing, Διευθυντής Προϊόντων. Για την εταιρεία συμβούλων: Project Manager, το Client Manager, στρατηγός, Brand Consultant. Στο γραφείο: Στρατηγικός Σχεδιασμός, Διαχείριση Λογαριασμού, Digital Strategist, New Business Manager. Για την επιχείρηση: Startupper. Σε ποιους απευθύνεται - Οι Δάσκαλοι είναι αφιερωμένη στους νέους πτυχιούχους που επιθυμούν να ολοκληρώσουν τη στρατηγική και διαχειριστική τεχνογνωσία τους στη διαχείριση της μάρκας και των επικοινωνιών. Το Master στοχεύει επίσης σε εκείνους με πτυχίο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, των επιχειρήσεων και της επιστήμης? σε αποφοίτους στη δημιουργική κλάδους σε ιταλικά ή ξένα σχολεία σχεδιασμός? σε επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στον κλάδο. Μεθοδολογία και δομή - Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας, τώρα στην 16η έκδοσή του, προσφέρει την εναλλαγή διαλέξεις, σεμινάρια, μελέτες περιπτώσεων, εργαστήρια και προγράμματα σε συνεργασία με τις εγκαταστάσεις της βιομηχανίας, ατομικές και ομαδικές εργασίες. Το μάθημα... [-]

μεταπτυχιακό στη δημιουργική κατεύθυνση - Cross-media δασκάλους επικοινωνίας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος November 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Creative Direction είναι στον τομέα της κατάρτισης, η απάντηση σε αυτές τις έκτακτες αλλαγές. Είναι μια ευκαιρία να διαμορφώσουν το μέλλον της διαφήμισης, το εργαστήριο στο οποίο ζει την αναγέννηση της δημιουργικότητας. [+]

Η Creative Director σήμερα πρέπει να ξέρει πώς να οδηγούν στρατηγική και δημιουργική διαδικασία σε 360 °, γνωρίζει ότι τα τελευταία τεχνολογικά εργαλεία, ψηφιακό και κοινωνικής δικτύωσης διαμορφώνουν νέες ιδέες και ευκαιρίες για διάλογο brand-καταναλωτή. Ο Μεταπτυχιακό στη Δημιουργική Κατεύθυνση είναι, στην εκπαίδευση, η απάντηση σε αυτές τις έκτακτες αλλαγές. Είναι μια ευκαιρία να διαμορφώσουν το μέλλον της διαφήμισης, το εργαστήριο στο οποίο ζει την αναγέννηση της δημιουργικότητας. Δομημένη σε τομείς κατάρτισης που περιλαμβάνει βασικά μαθήματα, δραστηριότητες συγκεκριμένο έργο και intergrative συναφείς δραστηριότητες, ο Δάσκαλος ολοκληρώνεται με μια εκπαιδευτική ξενάγηση στο Λονδίνο σε μεγάλες διαφημιστικές και επικοινωνίας φορείς να συναντηθούν και να συζητήσουν με την αντίστοιχη creative directors, Planner, Διευθυντής Λογαριασμού και Διευθυντής του κινηματογράφου της πόλης. επαγγελματικές ευκαιρίες - Στο τέλος του Master ο μαθητής μπαίνει στον κόσμο της επικοινωνίας ως κειμενογράφος, Καλλιτεχνικός Διευθυντής, δημιουργική και Digital Creative Specialist, με την προοπτική να πάρει το ρόλο του Creative Director. Οι τομείς απασχόλησης είναι διαφημιστικές εταιρείες, δημιουργικά μπουτίκ, ψηφιακές και κοινωνική υπηρεσία, οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και περιεχομένου, η κοινωνική πλατφόρμα μέσων μαζικής ενημέρωσης, των εκδόσεων και της εταιρικής δημιουργικά τμήματα και για την ελεύθερη επάγγελμα και ξεκινήματα. Στόχος - Ο Δάσκαλος είναι η σωστή εξειδίκευση των πτυχιούχων στη δημιουργική κλάδους - όπως γραφικά, το σχεδιασμό, την αρχιτεκτονική και τα παρόμοια - και για τους πτυχιούχους στις ανθρωπιστικές επιστήμες - συμπεριλαμβανομένων των γραμμάτων, ανθρωπολογία, κοινωνιολογία, φιλοσοφία, επιστήμες της επικοινωνίας. Μεθοδολογία και δομή - Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρέχει ολοκληρωμένη κατανόηση των διαδικασιών και τη δημιουργία συνολικά σχετικών μεθοδολογιών εκστρατείες, με έμφαση... [-]

Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση εκδήλωση

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος November 2017 Ιταλία Μιλάνο

Ένας αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων - δεν έχει σημασία αν είναι επιχειρήσεις ή καταναλωτές, δημόσιο ή ιδιωτικό - που σήμερα επενδύουν σε εκδηλώσεις μαγεμένοι από την απίστευτη στρατηγική ευελιξία του εργαλείου. [+]

Ένας αυξανόμενος αριθμός επιχειρήσεων - δεν έχει σημασία αν είναι επιχειρήσεις ή καταναλωτές, δημόσιο ή ιδιωτικό - που σήμερα επενδύουν σε εκδηλώσεις μαγεμένοι από την απίστευτη στρατηγική ευελιξία του εργαλείου. Ένα ολοκληρωμένο μέσα ενημέρωσης είναι σε θέση να παράγουν τη μοναδικότητα, την άμεση αλληλεπίδραση με το στόχο, το συναίσθημα, spectacularization, αλλά και για να εξασφαλιστεί η ταχεία αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις και την άμεση εκτίμηση των επενδύσεών τους. Αυτό είναι ένα νέο σύνορο επικοινωνίας επικυρωθεί από τα εξειδικευμένα επαγγελματικά επιτεύγματα που είναι σε θέση να διαχειριστεί ένα κουτί που είναι τόσο περίπλοκο όπως μαγεία. Ευκαιρίες Καριέρας - Το Master in Event Management στοχεύει στην κατάρτιση μιας νέας γενιάς επαγγελματιών "πλήρους επεξεργασίας" ικανών να διαχειριστούν την "μηχανή εκδηλώσεων" από την αρχή μέχρι το τέλος, από το σχεδιασμό έως την υλοποίησή της. Ένας διευθυντής εκδηλώσεων ο οποίος - σε μια εταιρεία ή σε έναν οργανισμό - έχει τον απόλυτο έλεγχο των μέσων ενημέρωσης και του διαγωνισμού, καθώς και την ικανότητα ενσωμάτωσης και συγχρονισμού των πόρων και των επαγγελματιών που απαιτούνται για την πραγματοποίηση τέτοιου γεγονότος. Το Master διοργανώνεται σε συνεργασία με την SKY. Στόχος - Το Master in Management Event απευθύνεται σε όσους σπουδάζουν ή σπουδάζουν ανθρωπιστικές επιστήμες, κοινωνικές επιστήμες, οικονομικά ή επιστημονικούς κλάδους. Σε πτυχιούχους Ιταλικών ή ξένων σχολών σχεδιασμού σε δημιουργικούς κλάδους. Σε επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στον τομέα. Μεθοδολογία και δομή - Στο πρώτο μέρος, ο Δασκάλων παρέχει μια προσεκτική ανάλυση της αγοράς εκδηλώσεων παρουσιάζοντας διαφορετικές ιστορίες περιπτώσεων και δίνει τις βασικές πολιτιστικές γνώσεις που απαιτούνται για... [-]

Μεταπτυχιακό στην Εσωτερική Διακόσμηση

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Το μάθημα Master in Interior Design στοχεύει να παρέχει στους φοιτητές το μεθοδολογικό πλαίσιο, τις στρατηγικές δεξιότητες και την απαραίτητη πρακτική εμπειρία ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες τάσεις και τα μελλοντικά σενάρια ιταλικού και διεθνούς σχεδίου. [+]

Ο Μάστερ στο σχεδιασμό εσωτερικών χώρων Στοχεύει στην παροχή στους φοιτητές του μεθοδολογικού πλαισίου, των στρατηγικών δεξιοτήτων και της απαραίτητης πειραματικής εμπειρίας ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες τάσεις και τα μελλοντικά σενάρια ιταλικού και διεθνούς σχεδίου. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, ο Σχεδιαστής Εσωτερικών είναι σε θέση να ασχοληθεί με το έργο όχι μόνο από τεχνική και τυπική άποψη, αλλά κυρίως από στρατηγική άποψη, εστιάζοντας στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και τις εξελικτικές ανάγκες του κλάδου. Αυτή η επαγγελματική μορφή είναι σε θέση να διατυπώσει λύσεις σχεδιασμού με έντονο συναισθηματικό και αισθητικό περιεχόμενο που βελτιώνουν τη χρήση του χώρου μέσω διαφορετικών τρόπων έκφρασης. Ευκαιρίες καριέρας - Μετά το μάθημα Master, ο εσωτερικός σχεδιαστής εισέρχεται στον επαγγελματικό κόσμο ως ελεύθερος επαγγελματίας, συνεργάτης στα στούντιο αρχιτεκτονικής ή σχεδιασμού ή υπάλληλος στις δημιουργικές βιομηχανίες, σε εκθεσιακούς χώρους, σε πρακτορεία επικοινωνίας ή σε εκδηλώσεις. Στόχος - Το μάστερ Master στο Interior Design είναι η σωστή εξειδίκευση για πτυχιούχους, Ιταλούς και αλλοδαπούς, στο σχεδιασμό, την αρχιτεκτονική ή σε συναφείς τομείς, που θέλουν να εμπλουτίσουν την εμπειρία τους στο σχεδιασμό, αλλά και για επαγγελματίες με αποδεδειγμένη εμπειρία. Μεθοδολογία και δομή - Στόχος του μαθήματος είναι η διδασκαλία της μεθοδολογίας σχεδιασμού που επιτρέπει στους μαθητές να αποκτήσουν ένα ποιοτικό συνδυασμό εμπειριών, αναλύοντας τους κώδικες έκφρασης και συμπεριφοράς του σύγχρονου καταναλωτή, την ταυτότητα του πελάτη, τις τρέχουσες τάσεις στο σχεδιασμό και την τεχνολογία των υλικών. Οι μαθητές μαθαίνουν να αναπτύσσουν τη δική τους εκφραστική γλώσσα και να την ενισχύουν με τη δημιουργικότητά τους. Δημιουργούν διατάξεις σχεδίασης ιδιαίτερα ακριβείς... [-]

Πλοίαρχος στη διαχείριση μάρκας και στην επικοινωνία (σε συνεργασία με το Landor)

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας αποτελεί επαγγελματίες σε θέση να δημιουργήσει, να αναπτύξει και να διαχειριστεί ένα αναγνωρισιμότητα του σήματος μέσω όλα τα εργαλεία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. [+]

Σήμερα ο διαχειριστής της μάρκας αντιπροσωπεύει ένα βασικό σχήμα της εταιρείας, και θα πρέπει να είναι γνώστης της μάρκας, ένα καινοτόμο προετοιμάζονται και αρμόδιο και ειδικευμένο οργανωτής. Το Master in Brand Management και Επικοινωνίας αποτελεί επαγγελματίες σε θέση να δημιουργήσει, να αναπτύξει και να διαχειριστεί ένα αναγνωρισιμότητα του σήματος μέσω όλα τα εργαλεία του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Οι μαθητές μαθαίνουν τα μυστικά της στρατηγικής της μάρκας (απτές αξίες της ποιότητας και τιμές απόδοσης και άυλων περιουσιακών στοιχείων που σχετίζονται με την εικόνα, τη φήμη, την προβολή και τη φήμη), προκειμένου να εξασφαλιστεί η επιτυχία ενός προϊόντος, τη δημιουργία επιχειρήσεων και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων του κεφαλαίου. Το Master είναι οργανωμένο σε δύο εκδόσεις, την πρώτη τον Νοέμβριο του στα ιταλικά, το δεύτερο τον Φεβρουάριο, στην αγγλική γλώσσα. Ευκαιρίες καριέρας - Στο τέλος του Master, ο φοιτητής μπορεί να εργάζεται σε εταιρείες ως Διευθυντής Μάρκας, Διευθυντής Μάρκετινγκ, Διευθυντής Προϊόντος και για Συμβουλευτικές Υπηρεσίες ως Διαχειριστής Έργου, Διαχειριστής Πελάτης, Στρατηγικός, Σύμβουλος Μάρκας. Άλλες ευκαιρίες είναι οι διαφημιστικές και επικοινωνιακές υπηρεσίες ως στρατηγικός σχεδιασμός, διαχειριστής λογαριασμών. Προυποθέσεις εισόδου - Το Master στη Διοίκηση Μάρκα και Επικοινωνίας χαιρετίζει πτυχιούχους στην επικοινωνία, το μάρκετινγκ, τις ανθρωπιστικές επιστήμες ή την κοινωνική επιστήμη, οικονομικών και επιστημονικών κλάδων? Πτυχιούχοι ιταλικών ή ξένων σχολών σχεδιασμού σε δημιουργικούς κλάδους · Επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στον τομέα. Μεθοδολογία και δομή - Το Master στη Διοίκηση Μάρκα και Επικοινωνίας, τώρα στην 15η έκδοση, παρέχει την εναλλαγή διαλέξεων, σεμιναρίων, περιπτωσιολογικών μελετών, εργαστηρίων και έργων σε εταιρικές σχέσεις με εταιρείες, ατομικά... [-]

πλοίαρχος στην ανακοίνωσή της μόδας και Styling

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Η επικοινωνία με τα περιεχόμενα της μόδας είναι ένα πολύπλοκο έργο που απαιτεί μια αντιδραστική προσέγγιση και την εφαρμογή στρατηγικών μέτρων σε μια μεταβλητή και ασταθή αγορά. Το Master in Fashion Communication και Styling αποτελεί βασικούς παράγοντες της μόδας που ασχολούνται με τη σχέση μεταξύ της αγοράς και της εξέλιξης των νέων μέσων ενημέρωσης και τον κρίσιμο ρόλο της οπτικής επικοινωνίας στον κόσμο σήμερα. [+]

Η επικοινωνία με τα περιεχόμενα της μόδας είναι ένα πολύπλοκο έργο που απαιτεί μια αντιδραστική προσέγγιση και την εφαρμογή στρατηγικών μέτρων σε μια μεταβλητή και ασταθή αγορά. Το Master in Fashion Communication και Styling αποτελεί βασικούς παράγοντες της μόδας που ασχολούνται με τη σχέση μεταξύ της αγοράς και της εξέλιξης των νέων μέσων ενημέρωσης και τον κρίσιμο ρόλο της οπτικής επικοινωνίας στον κόσμο σήμερα. Ο στιλίστας είναι εκείνος που προσθέτει αξία στην επικοινωνία των προϊόντων μόδας, η οποία δημιουργεί την εικόνα και είναι υπεύθυνη για την επιλογή των αντικειμένων και την επιλογή των συνδυασμών που παρουσιάζονται στη συλλογή. Ο στιλιστής είναι ένας πραγματικός ρεπόρτερ μόδας, ο σύνδεσμος μεταξύ του κατασκευαστή μόδας, των καταναλωτών και των αναγνωστών περιοδικών μόδας. Ευκαιρίες καριέρας - Οι σπουδαστές μπορούν να εργαστούν ως διευθυντές επικοινωνίας μόδας, συμβούλους εικόνας, fashion stylists, ερευνητές και ρυθμιστές τάσης, δημόσιους σχέσεις Διευθυντές σε γραφεία Τύπου, δημόσιες σχέσεις και οργανώσεις εκδηλώσεων, εκδότες (για εκτύπωση, web και TV) Σπίτια μόδας. Στόχος - Το Master απευθύνεται σε εκείνους τους αιτούντες, Ιταλούς και αλλοδαπούς, οι οποίοι έχουν ένα καλό πτυχίο πρώτου επιπέδου στη Μόδα, Επικοινωνία και Μάρκετινγκ, καθώς και σε νέους επαγγελματίες με τουλάχιστον δύο χρόνια εμπειρίας στον τομέα. Μεθοδολογία και δομή - Το επίκεντρο του Master in Fashion Communication και Styling είναι ο συνδυασμός των θεωρητικών περιεχομένων, της ανάλυσης και της μελέτης των κατασκευαστών των πιο επιτυχημένων μορφών και πρακτικών δραστηριοτήτων, που πραγματοποιούνται σε συνεργασία με εταιρείες και επαγγελματίες του κλάδου σε διεθνές πλαίσιο. Δεδομένου ότι η οπτική επικοινωνία της μάρκας έχει γίνει πλέον... [-]

πλοίαρχος στο Graphic Design

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 10 μήνες November 2017 Ιταλία Μιλάνο

Το γραφικό τομέα του σχεδιασμού είναι συνεχώς αναπτυσσόμενες. Οι επαγγελματικούς χώρους και ειδικότητες τους, η αγορά της επικοινωνίας και οι εταιρείες που εργάζονται σε, αυξάνονται και εξελίσσονται οι speedly αλλαγή, καθώς και την τεχνολογική σενάριο. [+]

Το γραφικό τομέα του σχεδιασμού είναι συνεχώς αναπτυσσόμενες. Οι επαγγελματικούς χώρους και ειδικότητες τους, η αγορά της επικοινωνίας και οι εταιρείες που εργάζονται σε, αυξάνονται και εξελίσσονται οι speedly αλλαγή, καθώς και την τεχνολογική σενάριο. Το Master εκπαιδεύει επαγγελματίες σε θέση να διαχειρίζονται σωστά μια ομάδα, αποτελεσματική στη διαχείριση μιας ολοκληρωμένης ροής εργασίας. Ένας επαγγελματίας που μπορεί να χτίσει, να διαχειριστούν και να ολοκληρώσουν ένα έργο οπτικής επικοινωνίας: από τη στρατηγική, να έννοια, μέχρι την πιο σωστή υλοποίηση για Τύπο ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ευκαιρίες Καριέρας - Το επάγγελμα αυτό δεν περιορίζεται σε μια ομάδα υπερ-εξειδικευμένων ατόμων που υπόκεινται στα μέσα αναφοράς. Οι άνθρωποι που εργάζονται στο σχέδιο σχεδιασμού προέρχονται από διαφορετικούς διαγωνισμούς και περιβάλλοντα, εργάζονται με ολοκληρωμένο τρόπο από την άποψη της ανταλλαγής και της συνεργασίας, εκφράζουν τις διαφορετικές δεξιότητες σύμφωνα με ένα σχέδιο στρατηγικής συνεργασίας και ενόψει ενός κοινού σχεδίου. Στόχος - Ως Μάλιστα, η πορεία Master απευθύνεται σε όλους εκείνους που μελέτησαν την επικοινωνία, τα γραφικά και το σχεδιασμό και ψάχνουν για μια προηγμένη εκπαίδευση για να εργαστούν στον τομέα των γραφικών με την ικανότητα και τον επαγγελματισμό. Μεθοδολογία και δομή - Το μάθημα Master - με διάρκεια 10 μηνών, 7 μήνες στην αίθουσα διδασκαλίας και 3 για το πρόγραμμα πρακτικής άσκησης / πεδίου και μερικής φοίτησης - εκπαιδεύει τους επαγγελματίες στον τομέα της επικοινωνίας, αναπτύσσοντας δεξιότητες διαχείρισης και καλλιέργεια έργων που έχουν τις ρίζες τους στην ιστορία του σχεδιασμού. Αλλά, πάνω απ 'όλα, παρέχει μια μέθοδο, μια δομή και μια διαδικασία οργανώνεται σε διευθυντική τρόπο.... [-]

Πλοίαρχος στο σχεδιασμό - καινοτομία, στρατηγική και προϊόν

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2018 Ιταλία Μιλάνο

Το Master in Design - Καινοτομία, Στρατηγική και Προϊόν στοχεύει στην προετοιμασία μιας νέας γενιάς σχεδιαστών έτοιμων να εξετάσουν κάθε μεταβλητή ως πρόβλημα σχεδιασμού, είτε μέσω μιας ανάλυσης της αγοράς και των αναγκών των σύγχρονων χρηστών, είτε φαντάζοντας μελλοντικά σενάρια, υπέρ Καινοτόμες λύσεις. [+]

Τα ιταλικά και διεθνή επιχειρηματικά μοντέλα απαιτούν από τους επαγγελματίες που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν το έργο όχι μόνο από τεχνική και παραγωγική προοπτική, αλλά κυρίως από στρατηγική και διαρθρωτική άποψη. Ο Master στη Σχεδίαση - Καινοτομία, Στρατηγική και Προϊόν Στοχεύει στην προετοιμασία μιας νέας γενιάς σχεδιαστών που είναι έτοιμη να εξετάσει κάθε μεταβλητή ως πρόβλημα σχεδιασμού, είτε μέσω μιας ανάλυσης της αγοράς και των αναγκών των σύγχρονων χρηστών, είτε φαντάζοντας μελλοντικά σενάρια, υπέρ καινοτόμων λύσεων. Σχεδιασμός έχει γίνει ένα όργανο ικανό να καινοτομεί των στρατηγικών στόχων των επιχειρήσεων. Η παραδοσιακή με επίκεντρο το χρήστη προσέγγιση (UCD) τροποποιεί την ιδέα από το "σχεδιασμό για" να "σχεδιασμό με« τους ανθρώπους, την προσαρμογή σημερινό κοινωνικο-οικονομικό και παραγωγικό σύστημα σε εξέλιξη. Ευκαιρίες καριέρας - Το Master in Design - Καινοτομία, Στρατηγική και Προϊόν προετοιμάζει επαγγελματίες με εξειδίκευση στους τομείς του σχεδιασμού και της καινοτομίας, που είναι σε θέση να εισέλθουν στο ρόλο του σχεδιαστή στο χώρο της δημιουργικής / σχεδιαστικής και στρατηγικής / διαχειριστικής, των γραφείων σχεδιασμού, των επιχειρήσεων, Πραγματικότητας και θεσμών της αυτοπαραγωγής. τίτλος βαθμός - Το μάθημα αναγνωρίζεται από το MIUR (Υπουργείο Παιδείας, Πανεπιστημίου και Έρευνας) ως ακαδημαϊκό Master Level I με βαθμολογία 60 μονάδων που επιτρέπει στους φοιτητές να προχωρήσουν περαιτέρω στις σπουδές τους στην Ιταλία ή στο εξωτερικό. Προυποθέσεις εισόδου - Ο Δάσκαλος πρέπει να περιλαμβάνει πτυχίο Honours στους τομείς της αρχιτεκτονικής, της μηχανικής, του σχεδιασμού, της οικονομίας ή των ανθρωπιστικών σπουδών τόσο για Ιταλούς όσο και για αλλοδαπούς φοιτητές. Μεθοδολογία και δομή - Η φιλοσοφία του μαθήματος,... [-]

Βίντεο

WORLD FOOD PROGRAMME

MOSTRA FOTOGRAFICA BOLLYWOOD FUORI E DENTRO AL SET IED TORINO

AMALIA - How it works (IED Milano) in collaboration with Swarovski Elements

Επικοινωνία

IED Moda

Διεύθυνση IED Design / Visual Communication / Management e Comunicazione via A. Sciesa, 4
20135 Μιλάνο, Ιταλία
Ιστοσελίδα http://www.ied.it/
Τηλέφωνο +39 02 583361

Διεύθυνση IED Fashion Via Pompeo Leoni, 3
20141 Μιλάνο, Ιταλία

Διεύθυνση IED Master Via Bezzecca, 5
20135 Μιλάνο, Ιταλία