IED – Istituto Europeo di Design Rome

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Μια Πρωτεύουσα Cross-media.

Πρώτη πόλη στον κόσμο για το εύρος της πολιτιστικής της κληρονομιάς, σε 30 αιώνες της ιστορίας υπήρξε η πρώτη και η μεγαλύτερη μητρόπολη του κόσμου. Κουλτούρα του έχει επηρεάσει την κοινωνία, τη λογοτεχνία, την τέχνη, την αρχιτεκτονική, τη θρησκεία, τη φιλοσοφία, το δίκαιο καθ 'όλη τη Δύση. Η ίδια η ιδέα του δικτύου οφείλεται στην αποτελεσματική οργάνωση της ρωμαϊκής χρήση και διάδοση της αριστείας στον τότε γνωστό κόσμο.

Η μοντέρνα και σύγχρονη Ρώμη είναι επίσης ένα απαραίτητο περιβάλλον για την υψηλή μόδα, το σχεδιασμό και την επικοινωνία όλων των μορφών σχεδιασμού για την κατασκευή των λεγόμενων άυλων αγαθών και υπηρεσιών. Γραφικά, εικαστικές τέχνες, τον κινηματογράφο, την τηλεόραση, τα πολυμέσα, διαδίκτυο, το περιεχόμενο και το video art είναι, μαζί με τη διδασκαλία για την παροχή υπηρεσιών πολιτιστική κληρονομιά και το σχεδιασμό με στόχο τον τουρισμό, ο πραγματικός "μοναδικό" εδώ. Σπουδές στη Ρώμη είναι μια εξαιρετική εμπειρία και τη ζωή των εκπαιδευτικών.

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά
  • ιταλικός

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

Master στη διαχείριση της μάρκας

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 11 μήνες March 2018 Ιταλία Ρώμη

Το Master στη Διοίκηση Μάρκα ενισχύει την ευαισθητοποίηση του μάρκετινγκ και των επαγγελματιών επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη το εμπορικό σήμα ως τον καλύτερο τρόπο για μια επιτυχημένη επιχείρηση. Η μάρκα ενσωματώνει το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον μιας επιχείρησης: με την ανάλυσή της γνωρίζετε την ιστορία της εταιρείας και κατανοείτε τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την αξιοποίηση του δυνητικού και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. [+]

Ο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκας Ενισχύει την ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη το εμπορικό σήμα ως τον καλύτερο τρόπο επιτυχίας μιας επιχείρησης. Η μάρκα ενσωματώνει το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον μιας επιχείρησης: με την ανάλυσή της γνωρίζετε την ιστορία της εταιρείας και κατανοείτε τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την αξιοποίηση του δυνητικού και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το Master παρέχει τα εργαλεία και τις τεχνικές που επιτρέπουν στους νέους διαχειριστές μάρκας να συμβάλλουν σημαντικά σε μια ανάλυση μάρκας, στον σχεδιασμό και στη διαχείριση στρατηγικών μάρκετινγκ και διακυβέρνησης διαδικασιών. Ταυτόχρονα, οι συμμετέχοντες χειρίζονται τη συγχώνευση μεταξύ των λειτουργικών ρόλων, κατανοώντας, αξιολογώντας και ενισχύοντας τις ενέργειες. Ευκαιρίες καριέρας - Διαχειριστής Brand, Στρατηγικός Σχεδιασμός, Λογαριασμός, Διευθυντής Marketing, Διαχειριστής Επικοινωνίας, Διαχειριστής πωλήσεων, Διαχειριστής εκδηλώσεων, Διευθυντής Γραφείου Τύπου, Διαχειριστής έργου, Διαχειριστής περιεχομένου, Media Planner, Social Media Manager, Art Director. Ο Δάσκαλος είναι επίσης ο σωστός δρόμος για όσους θέλουν να εργαστούν ως Σύμβουλος Ελεύθερων Επαγγελματιών ή Εταιρειών, καθώς και για τους ίδιους τους επιχειρηματίες. Στόχος - Το Master στη Διοίκηση Μάρκα απευθύνεται σε φοιτητές με πτυχίο ή ισοδύναμο ακαδημαϊκό τίτλο. Δομή και Μεθοδολογία - Ο Δάσκαλος έχει μια τυπική επιχειρηματική προσέγγιση. Η μεθοδολογία της διδασκαλίας, πρακτικό και λειτουργικό, περιλαμβάνει διαλέξεις, άμεση σύγκριση με επαγγελματίες και εμπειρογνώμονες του κλάδου, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις, ανάλυση της υπόθεσης ιστορίες, διοργάνωση εκδηλώσεων, επισκέψεις σε επιχειρήσεις και εργασίες του έργου. Η μεθοδολογία διδασκαλίας του πολιτιστικού χώρου εισάγει στον ειδικό τομέα του πολιτιστικού μάρκετινγκ, εισέρχεται στους τομείς των ΜΜΕ, της κοινωνιολογίας της πολιτιστικής κατανάλωσης,... [-]

Master στο σχεδιασμό κοσμημάτων

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2018 Ιταλία Ρώμη

Ο στόχος του Master στη σχεδίαση κοσμημάτων εκπαιδεύει τους επαγγελματίες να εισέλθουν και να πετύχουν στον περίπλοκο κόσμο του κοσμήματος, έναν τομέα που αλλάζει διαρκώς τις τελευταίες δύο δεκαετίες και που απαιτεί την πλήρη κατανόηση όλων των πτυχών του. [+]

Ο στόχος της Μάστερ στο σχεδιασμό κοσμημάτων εκπαιδεύει τους επαγγελματίες να εισέλθουν και να επιτύχουν στον περίπλοκο κόσμο του κοσμήματος, έναν τομέα που αλλάζει διαρκώς τις τελευταίες δύο δεκαετίες και που απαιτεί πλήρη κατανόηση όλων των πτυχών του. Ο Jewel Designer πρέπει να είναι σε θέση να λειτουργεί σε διαφορετικές περιοχές του κοσμήματος, δηλαδή ρολόγια, κοσμήματα, πολύτιμους λίθους, αξεσουάρ μόδας και μέταλλο, με απεριόριστη προσφορά τόσο για δημιουργικές όσο και για λειτουργικές πτυχές. Το Master προσφέρει επίσης ένα ευρύ και στρατηγικό όραμα για τις τάσεις και τις εξελίξεις της αγοράς, προκειμένου να ερμηνεύσει και να δώσει μια πρωτότυπη προσωπικότητα στις συλλογές, σύμφωνα με τα μελλοντικά σενάρια. Ευκαιρίες καριέρας - Ο σχεδιαστής κοσμημάτων μπορεί να εργαστεί ως ελεύθερος επαγγελματίας, ανοίγοντας ένα ανεξάρτητο στούντιο ή συνεργάτη σε μικρές, μεσαίες και μεγάλες εταιρείες στον τομέα ή σε δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς. Αυτός ο επαγγελματίας είναι σε θέση να αναπτύξει και να διαχειριστεί ένα έργο - σύμφωνα με τις διαφορετικές απαιτήσεις του πελάτη - και να υποστηρίξει τα βήματα της έρευνας και της παραγωγής. Στόχος - Το Master στην Σχεδίαση Κοσμήματος καλεί τους σπουδαστές με πτυχίο Honors Σχετικά με το σχεδιασμό και τη μόδα. Είναι επίσης η κατάλληλη εξειδίκευση για επαγγελματίες και τεχνίτες που αναζητούν εμβάθυνση στις τεχνικές πτυχές καθώς και εκείνες που σχετίζονται με τη διάδοση της αγοράς και των προϊόντων. Μεθοδολογία και δομή - Το Master στη σχεδίαση κοσμημάτων είναι δομημένο για να δημιουργήσει την προετοιμασία σε στρατηγικούς τομείς του κοσμήματος, καθιστώντας τους συμμετέχοντες έτοιμοι να ανταποκριθούν σε διαφορετικές ευκαιρίες στην αγορά.... [-]

μεταπτυχιακό δίπλωμα στην εμπειρία του έργου του σχεδιασμού των τροφίμων

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 6 μήνες January 2018 Ιταλία Ρώμη

Το μάθημα έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους σχεδιαστές που έχουν τις ικανότητες κρίσιμη σχεδιασμού να είναι σε θέση να διαχειριστεί ανεξάρτητα τις επαγγελματικές και διευθυντικές σχέσεις, την ανάπτυξη την τάση για καθοριστικός παράγοντας της καινοτομίας στον καθορισμό διαφορετικών οραμάτων των συστημάτων στα οποία δρούμε. Όντας η φιγούρα του σχεδιαστή σε συνεχή εξέλιξη, ο σχεδιαστής των τροφίμων πρέπει να αποκτήσουν τη γνώση που θα τον την ευελιξία να ασχοληθεί με διαφορετικούς τομείς του σχεδιασμού, αλλά συνεχόμενα, στην οποία να εφαρμόσουν τις δεξιότητές του σχεδιασμού τους επιτρέπουν, με ιδιαίτερη έμφαση στη συμμετοχή των χρηστών στον ορισμό μονοπάτια ανάγκες και τις προσδοκίες. [+]

ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «διδάσκεται στα ΙΤΑΛΙΚΗ Σε ποιους απευθύνεται: Το μάθημα είναι ανοιχτό σε όσους έχουν στην κατοχή τους τον τίτλο της ακαδημαϊκής μελέτης του πρώτου επιπέδου, διάρκειας τουλάχιστον τριών ετών σε τομείς που σχετίζονται με την αρχιτεκτονική, να σχεδιάσει, να εσωτερικό σχεδιασμό, οπτική επικοινωνία, την Επιστήμη Τροφίμων ή άλλων συναφών κλάδων απευθύνεται στην πορεία. Θα επαληθεύσει την ικανότητα να αντιμετωπίσει ανεξάρτητα τόσο κερδοσκοπικές δραστηριότητες που εκτελεστική εξουσία. Το μάθημα περιλαμβάνει θεωρητικό και πρακτικό μάθημα που περιλαμβάνει τους φοιτητές σε πρακτική έρευνα και το σχεδιασμό. Το Master παρέχει προσομοιώσεις και συγκεκριμένα έργα, σε συνεργασία με φορείς και ιδιωτικές εταιρείες, όπου για να εφαρμόσουν τις θεωρητικές αρχές, τις τεχνικές, τα εργαλεία και μεθοδολογίες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Το πρόγραμμα Master είναι δομημένη για να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, την προετοιμασία τους επαγγελματίες σε θέση να σχεδιάσει και να εφαρμόσει την καινοτομία, να ανταποκριθεί στις τεχνολογικές και στρατηγικές προκλήσεις των επόμενων ετών σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο κλάδο. Το φαγητό δεν είναι μόνο μια πρωταρχική ανάγκη, αλλά μια εμπειρία των αισθήσεων. Εμπειρία που πρέπει να δει σε όλες τις πτυχές της, από τη χρήση των πρώτων υλών για τον ορισμό των προτύπων κατανάλωσης. Η αδιάκοπη ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας και στρατηγικών αναγκών των επιχειρήσεων απαιτούν την ικανότητα να επικοινωνεί ο σχεδιαστής, ανάλογα με την περίπτωση, με εμπειρογνώμονες από την εμπορία και την τεχνική περιοχή με τους μηχανικούς, με τους συμβούλους εταιρική εικόνα και με το ' γραφικών δημιουργική συσκευή, με τους σχεδιαστές της επικοινωνίας και όσων συμμετέχουν στη δημιουργία... [-]

Μεταπτυχιακό στη διαχείριση των τεχνών

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 11 μήνες February 2018 Ιταλία Ρώμη

Το μάστερ μαθήματος στο Arts Management είναι ένα 11-μηνών διεπιστημονικό μάθημα πλήρους εμβάπτισης, το οποίο χαρακτηρίζεται πραγματικά από μια μοναδική φιλοσοφική φόρμουλα. Το σχέδιο σπουδών λαμβάνει χώρα σε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες, όπως η Φλωρεντία, η Ρώμη και η Βενετία, για να συμμετάσχουν οι σπουδαστές σε μια μεγάλη περιοδεία της σύγχρονης τέχνης, με έμφαση στις θέσεις εργασίας του μέλλοντος. [+]

Ο Μάστερ στη διαχείριση τέχνες Είναι ένα διεπιστημονικό μάθημα πλήρους εμβάπτισης 11 μηνών, το οποίο χαρακτηρίζεται πραγματικά από μια μοναδική πλασματική φόρμουλα. Το σχέδιο σπουδών λαμβάνει χώρα σε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες, όπως η Φλωρεντία, η Ρώμη και η Βενετία, για να συμμετάσχουν οι σπουδαστές σε μια μεγάλη περιοδεία της σύγχρονης τέχνης, με έμφαση στις θέσεις εργασίας του μέλλοντος. Το μάστερ Master αναπτύσσει μια κεντρική φιγούρα για τη ζωή των πολιτιστικών ιδρυμάτων που ασχολείται με τη διαχείριση έργων τέχνης. Αυτός ο επαγγελματίας είναι ικανός να εντοπίζει καινοτόμο περιεχόμενο, να διαμορφώνει ένα ολοκληρωμένο χρονοδιάγραμμα εκδηλώσεων, να σχεδιάζει και να αναπτύσσει εκδηλώσεις συγκέντρωσης χρημάτων και διαχείριση πόρων. Ευκαιρίες Καριέρας - Στο τέλος του μαθήματος, οι μαθητές θα μπορούσαν να εργαστούν σε τέχνες και πολιτιστικές επιχειρήσεις και ιδρύματα, σε εθνικούς και διεθνείς πολιτιστικούς οργανισμούς και κερδοσκοπικούς ή μη κερδοσκοπικούς πολιτιστικούς οργανισμούς. Μπορούν επίσης να εργαστούν στους τομείς που σχετίζονται με τη σύγχρονη τέχνη και με τις επιχειρήσεις που επενδύουν στην πολιτιστική αγορά όπως τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες, εταιρείες διαχείρισης εκδηλώσεων, εμπορικές εκθέσεις, ιδρύματα τέχνης, εταιρείες έκθεσης παραγωγής ή εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κόσμο της επικοινωνίας. Οι συνεργασίες με πολιτιστικά ιδρύματα όπως το Fondazione Palazzo Strozzi, το MIBAC, η Federculture και η συλλογή Peggy Guggenheim εξασφαλίζουν μια μοναδική εμπειρία στον τομέα της τέχνης. Στόχος - Αυτή η διαδρομή μελέτης απευθύνεται σε πτυχιούχους ανθρωπιστικών και καλλιτεχνικών τομέων που προέρχονται από όλο τον κόσμο και επιθυμούν να αναπτύξουν την καλλιτεχνική τους γνώση μέσα από μια περιοδεία μελέτης που αγγίζει τις κύριες ιταλικές καλλιτεχνικές πόλεις. Μεθοδολογία και δομή -... [-]

πλοίαρχος στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος March 2018 Ιταλία Ρώμη

Το Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα στοχεύει να διαμορφώσει επαγγελματίες που μπορούν να καλύψουν στρατηγικούς και λειτουργικούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. [+]

Ο Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα Στοχεύει στη δημιουργία επαγγελματιών ικανών να καλύψουν στρατηγικούς και επιχειρησιακούς ρόλους, να συντονίσουν την οργάνωση της επικοινωνίας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα των συλλογών και να δώσουν αποτελεσματικότητα στις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ που επηρεάζουν τον κύκλο παραγωγής. Οι ειδικοί στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ προσδιορισμό των μελλοντικών τάσεων όσον αφορά την κοινωνικο-πολιτιστικές πτυχές και τις συνθήκες της αγοράς, μέσω τεχνικών και επιχειρησιακών δεξιοτήτων τυπικό της βιομηχανίας της μόδας. Ο Δάσκαλος τους επιτρέπει να κατανοήσουν τα εργαλεία για να μπορούν να λειτουργούν αμέσως, σε κατώτερες θέσεις σε κάθε είδος επιχείρησης, από το Atelier of haute couture έως τις έτοιμες για να φορούν εταιρείες, μέχρι τα αθλητικά και casual συλλογές. Ευκαιρίες καριέρας - Το Master εκπαιδεύει τα επαγγέλματα που είναι έτοιμα να ασκήσουν σταδιοδρομία σε διάφορους κλάδους της βιομηχανίας, όπως ο επικεφαλής της εκδήλωσης μόδας στο παρασκήνιο ή στο front office, επικεφαλής του λιανικού εμπορίου, δημιουργικός σχεδιαστής διαφημιστικής καμπάνιας, Media Planner, Product or License Manager. Στόχος - Το Master στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ για τη μόδα επιδιώκει να προσλάβει σπουδαστές που έχουν σχετική πτυχίο Honours ή ισοδύναμο ακαδημαϊκό προσόντα στη διαχείριση, επικοινωνία, μάρκετινγκ, ανθρωπιστικές επιστήμες και κοινωνιολογικές επιστήμες και επαγγελματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδίκευση στον τομέα του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας Τη βιομηχανία της μόδας. Μεθοδολογία και δομή - Το μάθημα αναλύει όλα τα στοιχεία του μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας μελέτες περιπτώσεων και εργαστήρια. Από τη μελέτη του ρόλου της επικοινωνίας και των κύριων μορφών της στο μίγμα επικοινωνίας, από τη δημιουργία... [-]

Πλοίαρχος στο εσωτερικό σχεδιασμό - Master Di Primo Livello

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση 1 έτος January 2018 Ιταλία Ρώμη

Ο στόχος του Master in Interior Design είναι η προετοιμασία του επαγγελματία για την ανάπτυξη των διαφόρων βημάτων ενός έργου, που κυμαίνονται από την ιδέα μέχρι την ολοκλήρωση ενός προϊόντος (από το βιομηχανικό σχεδιασμό στο χώρο διαβίωσης), αξιολογώντας όλες τις πτυχές ενός έργου. [+]

Ο στόχος της Μεταπτυχιακό στην Εσωτερική Διακόσμηση Προετοιμάζει τον επαγγελματία για να αναπτύξει τα διάφορα στάδια ενός έργου, από την ιδέα έως την ολοκλήρωση ενός προϊόντος (από το βιομηχανικό σχεδιασμό έως τον ζωτικό χώρο), αξιολογώντας όλες τις πτυχές ενός έργου. Η μεθοδολογία της διδασκαλίας ξεκινά από την ιστορία του σχεδιασμού και της αγοράς (στρατηγική και επιχείρηση) με την έννοια ενός έργου που χαρακτηρίζεται από μια ισχυρή ταυτότητα και την πραγματική πιθανότητα να πραγματοποιηθεί. Ευκαιρίες καριέρας - Ο σχεδιαστής μπορεί να ασκεί το επάγγελμά του ως ελεύθερος επαγγελματίας ή να εργάζεται σε εταιρίες σχεδιασμού, στο δημιουργικό τμήμα εταιρειών ή σε πρακτορεία επικοινωνίας, να είναι σε θέση να διαχειριστεί την πολυπλοκότητα και να συντονίσει το σχεδιασμό του έργου μέσω μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης που περιλαμβάνει δημιουργική, πολιτιστική, παραγωγική, πτυχές. Το μάθημα αναγνωρίζεται ως πτυχίο 1ου επιπέδου (60 μονάδες ECTS), το οποίο είναι διαπιστευμένο από το ιταλικό Υπουργείο Παιδείας, Πανεπιστημίων και Έρευνας (MIUR). Στόχος - Ο πλοίαρχος της Interior Design είναι η σωστή εξειδίκευση για πτυχιούχους στο σχεδιασμό, την αρχιτεκτονική ή συναφείς τομείς, που θέλουν να εμπλουτίσουν την εμπειρία τους στο σχεδιασμό, αλλά και για επαγγελματίες με αποδεδειγμένη εμπειρία. Μεθοδολογία και δομή - Η μεθοδολογία του Master in Interior Design βασίζεται στο πρόγραμμα, με τη συμμετοχή εταιρειών και επαγγελματικών εταιρειών, οι εκπρόσωποί τους των οποίων δουλεύουν ως τμήμα της σχολής του μαθήματος. Το Master in Design προσφέρει ένα πρόγραμμα κατάρτισης που, με την ενσωμάτωση των μεθοδολογικών, τεχνικές και σχεδιαστικές πτυχές, δίνει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να ενισχύσει μια ολοκληρωμένη επαγγελματική προσέγγιση, κλίτος και ισχύει... [-]

Βίντεο

Master in International Media and Entertainment

Superfare

Cinema e New Media | Showroom dei lavori degli studenti

FRAMES | Video con interviste

Επικοινωνία

Istituto Europeo di Design

Διεύθυνση IED Moda / IED Management e Comunicazione Via Giovanni Branca 122 00153
Ρώμη, Ιταλία
Ιστοσελίδα http://www.ied.edu/
Τηλέφωνο +39 06 571 7651