Πανεπιστήμια στη Μποτσουάνα

Οι Καλύτερες Σχολές & Πανεπιστήμια στη Μποτσουάνα 2018

Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να ψάξετε για τα πανεπιστήμια, κολέγια και σχολές διοίκησης επιχειρήσεων στη Μποτσουάνα. Θα βρείτε εύκολα όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα κορυφαία πανεπιστήμια κατετάγη στη Μποτσουάνα. Κάντε κλικ στο "Διαβάστε περισσότερα " για μια λεπτομερή περιγραφή του πανεπιστημίου και μια επισκόπηση των προσφερόμενων προγραμμάτων σπουδών.

Βρείτε πανεπιστήμια της Μποτσουάνας και να περιηγηθείτε μέσω των προγραμμάτων τους για να βρουν αυτά που σας ταιριάζει καλύτερα. Πάρτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις διάφορες επιλογές σπουδών στη Μποτσουάνα και να συγκρίνουν τα δίδακτρα και τη διάρκεια της μελέτης. Μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και τα πανεπιστήμια επαφής στη Μποτσουάνα άμεσα: συμπληρώστε το "Αίτηση δωρεάν πληροφορίες " μορφή, που θα σας φέρει σε επαφή με το γραφείο εισαγωγών.

Ξεκινήστε την αναζήτηση για το μέλλον της εκπαίδευσης σας αμέσως!

3 Τα αποτελέσματα σε Μποτσουάνα

Botho University

Μποτσουάνα Γκαμπορόνε Λεσότο Λεσόθο σε απευθείας σύνδεση Μποτσουάνα απευθείας σύνδεση

Πανεπιστήμιο Botho ιδρύθηκε το 1997 και έχει γρήγορα εξελίχθηκε με τα χρόνια για να γίνει μια κορυφαία διεπιστημονική υψηλής ποιότητας πάροχο τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Botho ήταν ένα από τα πρώτα τοπικών ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Μποτσουάνα πρέπει να είναι διαπιστευμένα από το Συμβούλιο Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (ΕΠΑΚ). Όλα τα προγράμματα που εγκρίθηκαν από την Μποτσουάνα Qualifications Authority (BQA) και το Συμβούλιο για την Ανώτατη Εκπαίδευση … [+] (CHE) στο Λεσότο. Πανεπιστήμιο Botho προσφέρει σήμερα προγράμματα μέσα από τέσσερις σχολές και συγκεκριμένα Σχολή Επιχειρήσεων και Λογιστικής, Σχολή Πληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Εφαρμοσμένων Επιστημών και η Σχολή Επιστημών Αγωγής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Όλα τα προγράμματά μας έχουν αναπτυχθεί με εισροές από τη βιομηχανία έτσι οι πτυχιούχοι μας είναι έτοιμο να χτυπήσει το έδαφος τρέχει. Προς το παρόν προσφέρουμε προσόντα από το επίπεδο του πιστοποιητικού στο επίπεδο Μάστερ με σχέδια για τα προγράμματα διδακτορικών σπουδών να ξεδιπλώσει πολύ σύντομα. Με πάνω από 6000 φοιτητές και σχεδόν 500 μέλη του προσωπικού και την ανάπτυξη, το Πανεπιστήμιο Botho είναι ένα δυναμικό και συναρπαστικό μέρος για να είναι. Πανεπιστήμιο Botho προσφέρει επίσης ένα ευρύ φάσμα των προγραμμάτων για τους επαγγελματίες και τις οργανώσεις σε υπηρεσία. Σύμφωνα με το Τμήμα Εκπαίδευσης και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, υπάρχουν πάνω από 200 βραχυπρόθεσμα προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του πελάτη. Πανεπιστήμιο Botho έχει επίσης forayed σε προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με την πρώτη μας παρτίδα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης οι μαθητές αρχίζουν μαθήματα τον Φεβρουάριο του 2015. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε τέσσερις διαφορετικές πανεπιστημιουπόλεις που βρίσκονται στη Μποτσουάνα - Γκαμπορόνε, Francistown και Maun - και Λεσόθο - Maseru. στρατηγική εστίαση Πανεπιστημίου Botho είναι να αυξήσει την ποικιλομορφία των φοιτητών με την προσέλκυση ξένων φοιτητών. Εκτός από τη Μποτσουάνα και το Λεσότο, έχουμε ήδη έναν αριθμό φοιτητών από άλλες χώρες της περιοχής, όπως η Νότια Αφρική, τη Ναμίμπια, τη Ζιμπάμπουε, τη Ζάμπια, Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, την Αιθιοπία και μεταξύ άλλων. Πανεπιστήμιο Botho έχει επίσης μια σειρά από διεθνείς συνεργασίες με γνωστά διεθνή ιδρύματα όπως το Πανεπιστήμιο της Venda στη Νότια Αφρική, το Πανεπιστήμιο Teesside στην Αγγλία, Πανεπιστήμιο του Οχάιο, Black Hills State University και το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο Wayne στις ΗΠΑ, Indian School of Mines και Manipal Πανεπιστήμιο στην Ινδία. Οι φοιτητές που σπουδάζουν με το Πανεπιστήμιο Botho έχουν μια τεράστια ευκαιρία να επωφεληθούν από αυτές τις διεθνείς συνεργασίες μέσω των προγραμμάτων ανταλλαγής φοιτητών μας. Οι μαθητές μας έχουν αποδυθεί σε πρωτοποριακή έργα πρακτικής άσκησης στην Ινδία και ταξίδεψε στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο κερδίζει διεθνή έκθεση, όλα είναι μέρος της τεράστιας εστίασή μας για την απασχολησιμότητα των αποφοίτων. Πανεπιστήμιο Botho πιστεύει ακράδαντα στην παροχή στους φοιτητές με μια ανώτερη μαθησιακό περιβάλλον. Έχουμε συνεχώς επενδύσει σε άριστη υποδομή και την τελευταία τεχνολογία με γνώμονα μαθησιακών πόρων. πανεπιστημιούπολη μας σε Γκαμπορόνε είναι γνωστό για την ύπαρξη διεθνών προτύπων και πολλές εθνικές και διεθνείς εκδηλώσεις έχουν πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις μας λόγω της ποιότητας των εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένων των αναγνωρισμένου κύρους Αφρικής Αγώνες Νέων το 2015. επερχόμενη πανεπιστημιούπολη μας στο Francistown έχει ήδη κάνει πρωτοσέλιδα για τους σωστούς λόγους και τα σχέδια βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο για να οικοδομήσουμε μια πανεπιστημιούπολη στο Maun, καθώς και. Ακαδημαϊκή αυστηρότητα σε συνδυασμό με την αριστεία σε όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες, εξασφαλίζει ότι οι απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Botho διαθέτουν ένα ισχυρό συνδυασμό των δεξιοτήτων. Είμαστε ένα από τα κορυφαία αθλητικά ιδρύματα στην Μποτσουάνα, έχοντας κερδίσει όλα τα κορυφαία βραβεία και πρωταθλήματα στη χώρα. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι έχουμε εκτεταμένες αθλητικές εγκαταστάσεις για μπάσκετ, βόλεϊ, βόλεϊ, ποδόσφαιρο και το σκάκι. Πανεπιστήμιο Botho οδηγείται από τις βασικές αξίες της αριστείας, την ηγεσία, και της καινοτομίας, και έχει ως στόχο να καταστεί κέντρο αριστείας στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ένας οδηγός για τη θετική κοινωνική αλλαγή. Η εστίασή μας στην ποιότητα έχει οδηγήσει σε Πανεπιστήμιο Botho γίνει το μόνο πανεπιστήμιο στη Μποτσουάνα με BOS πιστοποίηση ISO 9001: 2008. Με μια άψογη φήμη για την ποιότητα στην αγορά, οι απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Botho οδηγεί τον τρόπο με τον μετασχηματισμό της οικονομίας. ΔΗΛΩΣΗ ΟΡΑΜΑ Πανεπιστήμιο Botho φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα κέντρο αριστείας, την καινοτομία και την ηγεσία στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ένας οδηγός για θετικές κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές. Δήλωση αποστολής Που λειτουργεί με ένα ισχυρό επιχειρηματικό μοντέλο οικονομική και βιώσιμη, BU θα προσφέρει μια ποιότητα εκπαιδευτική εμπειρία, συνεχώς συγκριτικής αξιολόγησης σε εθνικό και διεθνές ακαδημαϊκά πρότυπα να παράγει καλά στρογγυλεμένη, απασχολήσιμοι αποφοίτων για την παγκόσμια αγορά. [-]


ABM University College

Μποτσουάνα Γκαμπορόνε

Το ABMUC ιδρύθηκε το 1989 και είναι ένας από τους πρωτοπόρους στην προσφορά ιδιωτικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Μποτσουάνα. Η ABMUC προσφέρει μια σειρά προγραμμάτων προσαρμοσμένα στις ανάγκες της βιομηχανίας και του εμπορίου. Η κύρια πανεπιστημιούπολη βρίσκεται στο Block 6, το Gaborone και η άλλη πανεπιστημιούπολη βρίσκεται στο Francistown με άλλες δορυφορικές πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις υποστήριξης, στην σχολή Mogoditshane του Τουρισμού Mogoditshane, Gapatshwa και Ma… [+] sunga. [-]


AFDA

Νότια Αφρική Γιοχάνεσμπουργκ Κέιπ Τάουν Durban Port Elizabeth Μποτσουάνα Γκαμπορόνε February 2018 +2 περισσότερα

ABOUT AFDA 5 FULLY EQUIPPED CAMPUSES | 2000 STUDENTS | 7 DEGREES | OVER 150 FULL-TIME ACADEMIC & ADMIN STAFF | OVER 200 INDUSTRY PROFESSIONALS AS VISITING LECTURERS | OVER 3600 ALUMNI the history. AFDA was founded in 1994 by Garth Holmes, Bata Passchier, and Deon Opperman. From its early beginnings of 6 students, a rented VCR, and broken TV it has become one of the leading institutions of its kind in the world today. AFDA has over 1200 students, a permanent staff of over… [+] 150 academics and administrators and 5 fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana. It has produced some of the top film-makers and actors in South Africa today and has made a significant contribution to developing a sustainable local entertainment industry. the overall goal. To develop a relevant educational institution that contributes to African nation building and rewards all stakeholders by providing a stimulating, rigorous and globally integrated learning experience that empowers students with productive innovative skills, enabling graduating learners to grow sustainable creative industries. the educational promise. To provide students with the conceptual, perceptual and concrete skills that will enable them to originate meaningful narrative concepts and human behaviors that are relevant to target audiences and to truthfully and accurately deliver these narratives through appropriate use of medium and aesthetic form and the employment of resources to accurately and economically produce and sell the completed production. AFDA educational objectives. To provide conceptual, perceptual and concrete skills that will enable students to originate meaningful narrative concepts and to understand why these might be relevant and the impact they may have on target audiences and society in general. To understand why human behavior and culture are the agents through which narratives are embodied and made emotionally relevant to target audiences. To understand how their chosen medium of expression can be considered and used to truthfully and accurately produce their narrative. To understand how aesthetic elements might be used to establish and produce the appropriate form of the world in which the narrative is set. To understand how to plan and employ resources to economically produce and sell a product to achieve a return on investment. Why AFDA? AFDA is the no. 1 film, tv and performance school on the continent AFDA is a fully accredited institution with 20 years experience in the tertiary education landscape AFDA is an internationally recognized institution and is a full member of CILECT – an international organization that represents over 170 film and tv schools and includes USC (LA) and UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Chicago), La femis (Paris), GVIK (Russia) to mention but a few AFDA Alumni are award-winning skilled and networked. They continue to make a significant contribution to the growth of the local entertainment industry. AFDA is an Academy award winning institution and the first and only African film school to win the best foreign student film academy award in 2006 and runner-up as a finalist in 2013 AFDA employs a number of South Africa\’s top academics and practitioners. AFDA has a unique learning system that provides students with authentic undergraduate & postgraduate learning environments that are relevant to vocational opportunities both locally and abroad. AFDA students are trained to produce commercially viable entertainment products for local audiences and niche online global markets AFDA offers students a genuine opportunity to seek out their aptitude in order to discover their passion and on extension their successful vocational path The AFDA learning process encourages and rewards innovation, leadership, and entrepreneurship AFDA is one of the leading outcomes-based film schools in the world. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market In the course of a rich entrepreneurial history dating back to 1994, AFDA has earned a reputation as one of the leading institutions of its kind in the world today. Although our track record speaks for itself, we continually renew our commitment to facilitating an environment that develops high-quality human and intellectual property with the relevant skills to deal with the rigors of a fast-expanding and ever-changing entertainment industry. At our fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana, we train graduates to contribute to one of the largest growth industries in the world: entertainment. In the globalized economy, cultural exchange is a valuable currency. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market. Our students are educated not only to forge profitable and sustainable careers in this market but are encouraged to develop themselves as employment providers – the cultural entrepreneurs of the future. Our alumni have reinvigorated their industries with the quality of their intellectual property, skill, and talent. More than 90% of our Honours alumni are working and employed in their chosen field of specialization. AFDA films are exhibited at numerous international festivals and have been broadcast worldwide, winning many prestigious awards, including the Student Academy Award winner and Cannes festival finalist in 2006 and a SAFTA (South African Film and Television Award) in 2007. AFDA is a full member of CILECT – the International Association of Accredited Film and Television Schools. AFDA reserves the right to make changes or withdraw information or course offers without prior notice. Where possible, AFDA will endeavor to notify all persons and/or organizations affected as a result. Are you #MadeforAFDA? While AFDA is a unique institution, it caters and facilitates multiple intelligences. If we refer to Gardner’s multiple Intelligence tests – AFDA’s diverse spread of electives/disciplines caters for all these intelligence’s. Who are you? What makes AFDA unique? AFDA offers a learning system that utilizes a diverse number of learning strategies and methodologies which include tacit learning, learning by approximation, collaborative learning, scaffold learning and learning through socialization. The AFDA learning and assessment system caters to what Howard Gardner refined to as ‘Multiple Intelligence’s’. These diverse intelligence’s are: Visual-Spatial Bodily-kinesthetic Musical Interpersonal Intrapersonal Linguistic Logical-Mathematical The creative industries require diverse specialization (intelligence’s) that are able to collaborate in an economically viable manner to achieve high standards of production. AFDA students are given the opportunity to explore and discover their aptitude and by extension their career path. AFDA uses a learning system designed to deal with the opportunities and challenges of the knowledge economy and the future. It is a market-related learning system focusing on the audience and the target market. We offer an outcomes-based learning system which requires a heads on-hands on approach, focusing on leadership, creativity, innovation, and entrepreneurship. This mimics the industry and takes place in an authentic learning environment. AFDA focuses on the goals of the learner. AFDA students do not write traditional exams. Students are assessed on an individual basis and team/group focused research. An application of theory and research in the creation and exhibition of entertainment content or in development and monetization of entrepreneurial business and disruptive technologies is what primarily constitutes assessment at AFDA. AFDA’s learning process is highly effective and creates a network of skilled graduates who are able to forge careers in the entertainment, media and other creative industries. [-]