Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Να Πανεπιστήμιο της Évora Είναι ένα από τα κορυφαία πανεπιστήμια στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα της Πορτογαλίας και, ως εκ τούτου, έχει ως καθήκον

  • Η παραγωγή γνώσης μέσω της επιστημονικής και της καλλιτεχνικής έρευνας, του πειραματισμού και της τεχνολογικής και ανθρωπιστική ανάπτυξη?
  • Η κοινωνικοποίηση της γνώσης, παρέχοντας την παραδοσιακή φοιτητικού πληθυσμού και η ενεργός πληθυσμός, η ακαδημαϊκή αναγνώριση στο πτυχίο, μάστερ και διδακτορικό, ad hoc προγράμματα κατάρτισης και της άτυπης εκπαίδευσης σε όλη τη ζωή?
  • Η μετάδοση της γνώσης στην κοινότητα με στόχο την καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων, καθώς και τον εκσυγχρονισμό των δημόσιων υπηρεσιών και την κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη της κοινότητας στο σύνολό της?
Evora

Θέα

Το Πανεπιστήμιο της Évora προβλέπεται για την περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται, Alentejo, επιλέγοντας ως την προτιμώμενη στόχο της προσπάθειάς σας κοινωνικοποίησης της γνώσης, η Ευρωπαϊκή κοινότητα με την οποία μοιράζεται τις ίδιες ανθρώπινες αξίες, πολιτιστικές και επιστημονικές, σε γειτονικές περιοχές με την οποία καθιερώσει κυρίως στρατηγικές συνεργασίες, και πορτογαλόφωνες χώρες που επιδιώκουν να επεκτείνουν την αποστολή της, χωρίς να ξεχνάμε την ίδια στιγμή που η προετοιμασία των μαθητών θα πρέπει πάντα να λαμβάνει υπόψη την «κόσμο» συνολική ζούμε σήμερα.

τιμές

Το Πανεπιστήμιο της Évora υιοθετεί την αρχή της ελεύθερης εξέτασης, όπως ορίζεται Ανρί Πουανκαρέ, κατά την άσκηση των καθηκόντων που απορρέουν από την αποστολή του «η σκέψη δεν θα πρέπει να υποβάλει ούτε ένα δόγμα, ούτε ένα κόμμα ούτε ένα πάθος ή συμφέρον ούτε προκατειλημμένοι, ούτε οτιδήποτε άλλο εκτός από τον εαυτό του, διότι, για να υποβάλει, θα είναι το ίδιο με το να πάψει να υπάρχει "

Είναι ακόμα εγγενείς αξίες του Πανεπιστημίου της Évora:

  • Σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας?
  • Η ακαδημαϊκή ελευθερία?
  • Η ατομική αξία?
  • Η ακρίβεια στην εκτέλεση των οποιωνδήποτε καθηκόντων?
  • Η βασική δημοκρατική απόφαση?
  • Η απουσία κοινωνικών διακρίσεων, εθνοτική ή θρησκευτικών.
Evora

ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΕ

Να Πανεπιστήμιο της Évora Ήταν η δεύτερη πανεπιστήμιο να καθιερωθεί στην Πορτογαλία. Μετά την ίδρυση του Πανεπιστημίου της Κοΐμπρα το 1537, έχει γίνει αισθητή η ανάγκη για ένα άλλο πανεπιστήμιο για να εξυπηρετήσει το Νότο.

Évora, εκκλησιαστική μητρόπολη και προσωρινή κατοικία του Δικαστηρίου, προέκυψε αμέσως ως η πιο κατάλληλη πόλη. Αν και η αρχική ιδέα της δημιουργίας του δεύτερου Πανεπιστήμιο Βασίλειο, ανήκε στον Ιωάννη III, δόθηκε από τον Καρδινάλιο Henry εφαρμογή της. Ενδιαφέρον για εκπαιδευτικά θέματα, άρχισε με την ίδρυση του Κολλεγίου του Αγίου Πνεύματος, αναθέτοντας τον στην τότε νεοσύστατη Εταιρεία του Ιησού. Ακόμη και οι εργασίες του κτιρίου προήλθε και ζήτησε Καρδινάλιος της Ρώμης μετατροπή του Κολλεγίου στην πλήρη Πανεπιστήμιο. Με την έγκριση του Πάπα Παύλου IV, που εκφράζεται σε ταύρο Cum Nobis Απρίλιο 1559, το νέο πανεπιστήμιο δημιουργήθηκε, με το δικαίωμα να διδάξει όλα τα θέματα εκτός από την ιατρική, αστικού δικαίου και της ασκήσεως της προσφυγής του Κανονικού Δικαίου.

Η επίσημη εγκαίνια έγιναν την 1η Νοεμβρίου του ίδιου έτους. Ακόμα και σήμερα, η ημέρα αυτή σηματοδοτεί την επέτειο του Πανεπιστημίου, με την τελετή της επίσημης έναρξης του ακαδημαϊκού έτους.

Τα κύρια θέματα που διδάσκονται ήταν η φιλοσοφία, ηθική, Γραφή, Κερδοσκοπικές Θεολογία, Ρητορική, Γραμματική και Ανθρωπιστικές Επιστήμες, τα οποία εισέρχονται πλήρως αυτό το πανεπιστήμιο στο παραδοσιακό πλαίσιο κατά της ρεφορμιστικής Ευρωπαϊκή Καθολική ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι περισσότερες από τις οποίες, παρεμπιπτόντως, που ελέγχεται από τους Ιησουίτες .

Στην εποχή του Dom Pedro II, ήταν να εισαχθεί η διδασκαλία των Μαθηματικών, που καλύπτουν ποικίλα θέματα όπως η γεωγραφία, φυσική, ή Στρατιωτική Αρχιτεκτονική.

Το κύρος του Πανεπιστημίου της Évora κατά τη διάρκεια των δύο αιώνων της πρώτης φάσης ύπαρξή του συγχέεται με το κύρος και την επιστημονική αξία των δασκάλων του. Για να το είχαν συνδεθεί σχετικές ονομασίες στα πορτογαλικά και τα ισπανικά ο πολιτισμός, η οποία είναι σημαντικό να τονίσουμε, πρώτα απ 'όλα, Luis de Molina, θεολόγος και ηθικολόγος της δημιουργικότητας και της Ευρωπαϊκής φήμη. Σε Évora, PhD ήταν ένα άλλο φωτιστικό της Ιβηρικής καλλιέργειας του εν λόγω χρόνου, η ιησουίτη Francisco Suárez, τότε καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Κοΐμπρα. Εδώ δίδαξε για λίγο Pedro da Fonseca, θεωρείται το πιο σημαντικό φιλόσοφο της Πορτογαλίας δέκατο έκτο αιώνα, γιόρτασε την προσπάθεια των νεο-σχολαστική ανακαίνιση της αριστοτελικής σκέψης.

Παρά τις προσπάθειες εκσυγχρονισμού και το άνοιγμα σε νέες επιστημονικό πνεύμα που χαρακτηρίζουν το πανεπιστήμιο του δέκατου όγδοου αιώνα, θα πρέπει να αναγνωριστεί, ωστόσο, ότι το παράδειγμα της μεγαλύτερης αδελφής του, της Κοΐμπρα, οι προσπάθειές του δεν μεταφράζονται σε πραγματικό άνοιγμα των μυαλών στις ανάγκες των νέα εποχή. Παρά την υψηλή ατομική αξία πολλών δασκάλων, το εκπαιδευτικό σύστημα στο σύνολό του, αποδείχθηκε απροσάρμοστος και ξεπερασμένη. Évora συμμετείχε έτσι την παγκόσμια τάση γυρίζει πίσω για να Transpirenaica Ευρώπη που χαρακτήρισε την πλειοψηφία των ελίτ και Ιβηρικής πολιτιστικά ιδρύματα του παλαιού καθεστώτος.

Όταν το πολιτικό και πολιτιστικό κλίμα μέσα του δέκατου όγδοου αιώνα άρχισαν να αποκαλύπτουν εχθρική προς τους Ιησουίτες, δεν είναι περίεργο ότι το Πανεπιστήμιο της Évora έχει εύκολα να γίνει ένα στόχο της μεταρρύθμισης και της συγκεντρωτικής πολιτικής της Pombal. Την 8η Φεβρουαρίου 1759 - Δύο εκατό χρόνια μετά την ίδρυσή - το Πανεπιστήμιο περιβαλλόταν από ιππικό στρατό, ως αποτέλεσμα του διατάγματος απέλασης και εξορία των Ιησουιτών. Μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στη φυλακή κάτω από τα όπλα, οι πλοίαρχοι τελικά ελήφθησαν στη Λισαβόνα, όπου πολλοί φυλακίστηκαν στο περιβόητο Fort Junqueira. Άλλοι με συνοπτικές διαδικασίες απελάθηκαν στο παπικό κράτος.

Από το δεύτερο μισό του δέκατου ένατου αιώνα, εγκαταστάθηκαν στην ευγενή κτίριο Henrique για το Λύκειο της Évora, στην οποία η βασίλισσα Dona Maria II χορηγείται το προνόμιο της χρήσης του «μανδύα και ράσο», σύμφωνα με πανεπιστημιακή παράδοση της πόλης και το κτίριο .

Το 1973, με απόφαση του τότε Υπουργού Παιδείας, José Veiga Simão, δημιούργησε το Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο της Evora, που έπρεπε να καταργηθεί το 1979, για να ανοίξει ο δρόμος για το νέο Πανεπιστήμιο της Évora.

ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ IIFA

Τα σχολεία, που αποτελείται από Τμήματα και το Ινστιτούτο Προηγμένης Έρευνας και Κατάρτισης είναι οργανικές μονάδες του Πανεπιστημίου

Σχολή Καλών Τεχνών

  • Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
  • Τμήμα Παραστατικών Τεχνών
  • Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Σχεδίου
  • Τμήμα Μουσικών Σπουδών

Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας

  • Τμήμα Βιολογίας
  • Τμήμα Αθλητισμού και Υγείας
  • Τμήμα Αγροτικής Μηχανικών
  • Τμήμα Φυσικής
  • Τμήμα Φυτικής Επιστημών
  • Τμήμα Γεωεπιστημών
  • Τμήμα Πληροφορικής
  • Τμήμα Μαθηματικών
  • Τμήμα Κτηνιατρικής
  • Τμήμα του τοπίου, Περιβάλλοντος και Χωροταξίας
  • Τμήμα Χημείας
  • Τμήμα Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής

Σχολή Κοινωνικών Επιστημών

  • Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
  • Τμήμα Φιλοσοφίας
  • Τμήμα Διαχείρισης
  • Τμήμα Ιστορίας
  • Τμήμα Γλωσσολογίας και Φιλολογίας
  • Τμήμα Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης
  • Τμήμα Ψυχολογίας
  • Τμήμα Κοινωνιολογίας

Σχολή Νοσηλευτικής του Αγίου João de Deus

Τμήμα Νοσηλευτικής

Ινστιτούτο για την Έρευνα και την Ειδική Εκπαίδευση

Προγράμματα που διδάχθηκαν:
  • Portuguese (Portugal)

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Μαθήματα Διοικητικών Στελεχών

Universidade de Évora

Το Τμήμα Ιστορίας του Πανεπιστημίου της Évora, με άλλα Τμήματα του Ιδρύματος, προσφέρει από το ακαδημαϊκό έτος 2006/2007 ένα Μεταπτυχιακό στη Διαχείριση και Αξιοποίηση τη ... [+]

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Το Τμήμα Ιστορίας του Πανεπιστημίου της Évora, με άλλα Τμήματα του Ιδρύματος, προσφέρει από το ακαδημαϊκό έτος 2006/2007 ένα Μεταπτυχιακό στη Διαχείριση και Αξιοποίηση της Ιστορικής και Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Στόχος αυτού του Master είναι να αυξήσει τις επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις στην ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά που σχετίζονται με τις μεθοδολογίες και τις τεχνικές απογραφής, διατήρησης, αξιοποίησης και διαχείρισης της κληρονομιάς. Σκοπεύει επίσης να παρέχει επιστημονικά όργανα που να επιτρέπουν την αναγνώριση της αξίας των διάφορων τύπων κληρονομιάς, μέσω της μελέτης της ιστορικής της συσχέτισης και των διαφόρων μορφών αξιοποίησης που υπάρχουν στις σύγχρονες κοινωνίες. Με βάση ένα πολυδιάστατο και ενοποιητικό όραμα, το μεταπτυχιακό αυτό μάθημα επιδιώκει να τονώσει και να απολαύσει την ιστορική και κληρονομιά της περιφέρειας, τοποθετώντας τα στην υπηρεσία της ανάπτυξής τους. Το μάστερ αυτό, που εξασφαλίζεται από εκπαιδευτικούς με εμπειρία στους τομείς της Πολιτιστικής Κληρονομιάς, της Ιστορίας, της Ιστορίας της Τέχνης, της Μουσειολογίας, του Τοπίου, του Περιβάλλοντος και του Σχεδιασμού, επιδιώκει να εξασφαλίσει την κατάρτιση ειδικών ικανών να διαφυλάξουν και να διαχειριστούν την Ιστορική και Πολιτιστική Κληρονομιά στο Σύγχρονο Κόσμο, καθώς και να στοιχηματίσετε στην κληρονομιά ως μορφή διαρκούς ανάπτυξης και πολιτιστικής προβολής διαφόρων περιοχών και χωρών.... [-]

Πορτογαλία Evora
Οκτώβριος 2019
Πλήρης παρακολούθηση
3 εξάμηνα
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Universidade de Évora

Ο δεύτερος κύκλος στην Μηχατρονική Μηχανικού έχει ως στόχο να ενδυναμώσει τους μαθητές της με 3 επίπεδα δεξιοτήτων. ... [+]

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Ο δεύτερος κύκλος στην Μηχατρονική Μηχανικού έχει ως στόχο να ενδυναμώσει τους μαθητές της με 3 επίπεδα δεξιοτήτων:

γενικές 1.Competências - Επαγγελματισμός στη Μηχανική, ικανότητα εργασίας σε ομάδα και την ηγεσία? ικανότητα ανάγνωσης και κατανόησης των επιστημονικών και τεχνικών αντικειμένων? αποτελέσματα της ανάλυσης της ικανότητας? δυνατότητα να προτείνουν νέες πρωτότυπες λύσεις στο πλαίσιο της ανάπτυξης ή της έρευνας? χρησιμοποίησης της παραγωγικής ικανότητας αποκτήσει γνώσεις για την επίλυση σύνθετων και άγνωστα προβλήματα στην διεπιστημονική πλαίσια? ... [-]

Πορτογαλία Evora
Οκτώβριος 2019
Portuguese (Portugal)
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Universidade de Évora

Το Master in Βιοχημείας έχει ως κύριο στόχο να προετοιμάσει τους επαγγελματίες σε θέση να ασκήσει τα καθήκοντά στον τομέα της βιοχημείας, που εφαρμόζεται για το περιβάλλο ... [+]

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Ο MSc στη Βιοχημεία Κύριος στόχος της να προετοιμάσει τους επαγγελματίες σε θέση να ασκήσει τα καθήκοντά στον τομέα της βιοχημείας, που εφαρμόζεται για το περιβάλλον, τη διατήρηση της παραγωγής και των τροφίμων, την ανάπτυξη και την γήρανση των ζωοτροφών, της υγείας και της διατήρησης και αποκατάστασης των περιουσιακών στοιχείων στην τεχνική επαγγελματική σταδιοδρομία, ακαδημαϊκό ή ερευνητικό , δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προγραμματίσουν τις εμπειρίες, καθορίζουν στρατηγικές και να εφαρμόσουν τα πρωτόκολλα για καινοτόμα έργα της επιστημονικής και τεχνολογικής έρευνας. Οι μαθητές πρέπει να αποκτήσουν προηγμένη εκπαίδευση σε: Σχεδιασμός και εργαστηριακή πρακτική, Βιοπληροφορική, μοριακής μοντελοποίησης και προσομοίωσης? Αυτο-μάθησης και της αυτοαπασχόλησης, καθώς και την έρευνα των πληροφοριών που ισχύουν για την προετοιμασία των εκθέσεων και επιστημονικών εργασιών, που απευθύνονται σε ειδικούς στη βιοχημεία ή άλλους. Εξειδικευμένο εργαστήριο διδασκαλίες με βάση τα βλαστικά γραμμές της δράσης ινστιτούτα, ερευνητικά κέντρα και εργαστήρια (ICAAM, ΤΠΕ, EQC και Lab. Ηρακλής).... [-]

Πορτογαλία Evora
Οκτώβριος 2019
Portuguese (Portugal)
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Universidade de Évora

Η εκπαίδευση αυτή συμπληρώνει την γεωπονικής εκπαίδευσης και των σχετικών 1ο κύκλο, εισάγοντας περισσότερα υλικά που σχετίζονται με την τεχνολογία που εφαρμόζεται σε Γεωπ ... [+]

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Η εκπαίδευση αυτή συμπληρώνει την γεωπονικής εκπαίδευσης και των σχετικών 1ο κύκλο, εισάγοντας περισσότερα υλικά που σχετίζονται με την τεχνολογία που εφαρμόζεται σε Γεωπονικών Επιστημών, και Γεωργικής Υδραυλικής και Αγροτικής Κτίρια και εμβάθυνση των περισσότερων γεωργικών υλικών στους τομείς της Χόρτο-καλλιέργεια φρούτων, Φυτοπροστασίας και Βιοτεχνολογίας. Ο φοιτητής θα είναι καλά προετοιμασμένοι για την κατανόηση των τεχνολογικών και περιβαλλοντικών προβλημάτων που παρουσιάζονται στον εκσυγχρονισμό της γεωργίας, είναι σε θέση να μελετήσει, το σχεδιασμό, την προώθηση και την κατευθύνει την εφαρμογή των συστημάτων και των δραστηριοτήτων που αποτελούν τις καλύτερες λύσεις για την επιτυχία της γεωργικής δραστηριότητας.... [-]

Πορτογαλία Evora
Οκτώβριος 2019
Portuguese (Portugal)
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Universidade de Évora

Το μάθημα αυτό έχει ως κύριο στόχο της, να παρέχει στους φοιτητές με επαρκή και σταθερή επιστημονικό υπόβαθρο? ενισχύσει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων? αναπτύξει τη ... [+]

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Το μάθημα αυτό έχει ως κύριο στόχο της, να παρέχει στους φοιτητές με επαρκή και σταθερή επιστημονικό υπόβαθρο? ενισχύσει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων? την ανάπτυξη της ικανότητας επιχείρημα? Την προώθηση της δημιουργίας της αυτοαπασχόλησης? τόνωση της διεπιστημονικής σκέψης? ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας ικανότητα? ανάπτυξη της ικανότητας για την εφαρμογή και χρήση της στήριξης για τη διαχείριση των ΤΠΕ? αναπτύξουν δεξιότητες στην αυτο-κατευθυνόμενη ή αυτόνομη λειτουργία εκμάθησης. Diponíveisl έχει τους εξής τομείς εξειδίκευσης (κάθε χρόνο σημειώνονται αυτοί εργάζονται): Χρηματοοικονομικά, Μάρκετινγκ, Λογιστική, Οργάνωση και Πληροφοριακών Συστημάτων, την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, της Γενικής Κυβέρνησης, Ανθρωπίνων Πόρων.... [-]

Πορτογαλία Evora
Οκτώβριος 2019
Portuguese (Portugal)
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Universidade de Évora

Αυτό το Master συμπληρώνει τη γνώση που λαμβάνεται στο 1ο κύκλο στην Επιστήμη των Υπολογιστών, προσφέροντας προηγμένη εκπαίδευση σε διάφορους τομείς της Πληροφορικής, την ... [+]

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Αυτό το Master συμπληρώνει τη γνώση που λαμβάνεται στο 1ο κύκλο στην Επιστήμη των Υπολογιστών, προσφέροντας προηγμένη εκπαίδευση σε διάφορους τομείς της Πληροφορικής, την τόνωση της προσαρμογής στις νέες τεχνολογίες, αναπτύσσοντας την ικανότητα να σχεδιάζει καινοτόμα προϊόντα χρησιμοποιώντας τις τρέχουσες τεχνικές και την ενθάρρυνση της απόκτησης δεξιοτήτων, όπως η έννοια κρίσιμες, τη δημιουργικότητα και την ομαδική εργασία. Οι απόφοιτοι έχουν μια υποχρεωτική εκπαίδευση που περιλαμβάνει μαθήματα στους ακόλουθους τομείς: Τεχνητή Νοημοσύνη, Συστήματα Πληροφοριών και Κατανεμημένα Συστήματα και Πολυμέσα και Διαχείριση? η οποία συμπληρώνεται με μαθήματα Πληροφορίες περιοχής. Η Διατριβή είναι ατομική και πρέπει και μπορεί να γίνει με την έρευνα ή την ανάπτυξη στο πανεπιστήμιο ή σε εταιρείες που εφαρμόζουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έχουν ήδη αποκτήσει την εδραίωση τους και την απόκτηση νέων. Οι απόφοιτοί μας επιδίωξη επαγγελματικές λειτουργίες στους ακόλουθους τομείς των πληροφοριών: Παροχή υπηρεσιών συμβούλου και τον έλεγχο, τη διαχείριση και την ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων, τη διαχείριση και την ανάπτυξη εφαρμογών και έρευνας και ανάπτυξης. Βάζουν τις δημόσιες υπηρεσίες, εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες, οι ελεγκτές, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, μεταξύ άλλων.... [-]

Πορτογαλία Evora
Οκτώβριος 2019
Portuguese (Portugal)
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Universidade de Évora

Το Master of Music έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους μουσικούς να αναπτύξει μια ανεξάρτητη και επαγγελματική σταδιοδρομία υψηλού επιπέδου καλλιτεχνική απαίτηση, είτε σόλο ... [+]

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Ο Master of Music Έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους μουσικούς να αναπτύξει μια ανεξάρτητη και επαγγελματική σταδιοδρομία υψηλού επιπέδου καλλιτεχνική απαίτηση, είτε σόλο, ή να ενσωματωθεί σε ιδρύματα ή ομάδες? αναπτύξουν ικανότητες έρευνας και λαχτάρα για την ανανέωση του ρεπερτορίου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο? την προώθηση των σχέσεων μεταξύ ερμηνευτή και συνθέτη? προώθηση της έρευνας, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα και τις πρακτικές? επιτρέπουν την απόκτηση ειδικών δεξιοτήτων για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και την κατάρτιση του 3ου κύκλου. Τομέας εξειδίκευσης: Σύνθεση και Ερμηνεία και ειδικά σχηματισμούς: ακορντεόν? τούμπα? ευφώνιο? γωνία? φλάουτο? όμποε? κλαρίνο? φαγκότο? γραφείο? γαρύφαλλο? τρομπέτα? τρομπόνι? κέρατο? κιθάρα? Πορτογαλική κιθάρα? κρουστά? πιάνο? σαξόφωνο? βιολί? βιόλα? τσέλο? μπάσο? Τζαζ: Φωνητική? φλάουτο? κλαρίνο? τρομπέτα? σαξόφωνο? τρομπόνι? κιθάρα? πιάνο? βιμπράφωνο? μπάσο? Ηλεκτρικό Μπάσο? Μπαταρίας.... [-]

Πορτογαλία Evora
Οκτώβριος 2019
Portuguese (Portugal)
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Universidade de Évora

πρόγραμμα σπουδών του μεταπτυχιακού διπλώματος στη σχεδίαση ενισχύει την επιστημονική και επαγγελματική αυτονομία του μαθητή, με έμφαση στη γνώση και τις δεξιότητες σε με ... [+]

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Το πρόγραμμα σπουδών Μεταπτυχιακό στο Σχεδιασμό Αυτό ενισχύει την επιστημονική και επαγγελματική αυτονομία του μαθητή, με έμφαση στη γνώση και τις δεξιότητες σε μεγάλο βαθμό στηρίζεται στην εξερεύνηση των μεθόδων σχεδιασμού και της επιστημονικής έρευνας. Αυτό το πρόγραμμα συνδυάζει νέα πρότυπα κοινωνικής σχεδιασμό, την επιχειρηματικότητα, βιομιμητική και της οικολογίας, που καλύπτει δυνητικά κάθε πλευρά Σχεδιασμός Προϊόντων θέλει να ρίξει το σχεδιασμό Σύνταξης, ανάλογα με το ειδικό συμφέρον εκπαίδευση του μαθητή.... [-]

Πορτογαλία Evora
Οκτώβριος 2019
Portuguese (Portugal)
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Universidade de Évora

Ο Δάσκαλος στις Καλλιτεχνικές πρακτικές στις Εικαστικές Τέχνες έχει ως στόχο να μελετήσει τα ζητήματα που προκύπτουν από τη σύγχρονη σκέψη για την τέχνη και την καλλιτεχν ... [+]

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Ο Δάσκαλος στις Καλλιτεχνικές πρακτικές στις Εικαστικές Τέχνες έχει ως στόχο να μελετήσει τα ζητήματα που προκύπτουν από τη σύγχρονη σκέψη για την τέχνη και την καλλιτεχνική πρακτική. Η έρευνα εστιάζεται στην ανάπτυξη μιας δημιουργικής εξερεύνησης του τι είναι η τέχνη σήμερα και πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα θεωρητικά εργαλεία, την εννοιολογική πλαισίωση, τα τεχνολογικά μέσα και την πρακτική δράση για την παραγωγή αντικειμένων τέχνης. Η εκπαίδευση σχεδιάζεται γύρω από τρεις τομείς: γνώση της θεωρίας της τέχνης, κριτική και ιστορία, πρακτικές δεξιότητες για τη δημιουργία, το σχεδιασμό και την ανάπτυξη έργων. Ο φοιτητής αποκτά ικανότητες για να διαχειριστεί ερωτήσεις μέσω διαφόρων κλάδων: Θεωρητικά μαθήματα που αποσκοπούν στην προετοιμασία της καλλιτεχνικής πρακτικής του μαθητή. Θεωρητικοί και πρακτικοί κλάδοι που συνδυάζουν την καλλιτεχνική πρακτική, την παραδειγματοποίηση και τη συζήτηση των θεωρητικών θεμάτων που υπονομεύουν την καλλιτεχνική πρακτική. Εργαστηριακά μαθήματα τεχνικής πρακτικής και τεχνολογίας, που επιτρέπουν στον μαθητή να χρησιμοποιεί εργαλεία απαραίτητα για την καλλιτεχνική απόδοση. Οι πληροφορίες που παρέχονται και η στρατηγική των σεμιναρίων στοχεύουν στα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα των σπουδαστών που επιδιώκουν να ενισχύσουν τον επίσημο πειραματισμό και την εικονογραφική εφεύρεση που ταιριάζει στις παραμέτρους και τις κατηγορίες του σύνθετου εδάφους της σύγχρονης τέχνης.... [-]

Πορτογαλία Evora
Οκτώβριος 2019
Πλήρης παρακολούθηση
3 εξάμηνα
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά

Μεταπτυχιακό Τεχνών (MA)

Universidade de Évora

Το μάστερ στα Οικονομικά έχει ως στόχο να παρέχει ουσιαστικά ένα σύνολο γνώση του τομέα Οικονομικών να επιτρέψει πλήρη σχηματισμό του πρώτου κύκλου, ενισχύοντας έτσι τις ... [+]

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Το μάστερ στα Οικονομικά έχει ως στόχο να παρέχει ουσιαστικά ένα σύνολο γνώση του τομέα Οικονομικών να επιτρέψει πλήρη σχηματισμό του πρώτου κύκλου, ενισχύοντας έτσι τις προοπτικές απασχόλησης και μελλοντική σταδιοδρομία των μαθητών σας. Το μάθημα είναι δομημένο σε τρεις κλάδους: Οικονομική Ανάλυση, Περιφερειακή Οικονομία και Τοπική Ανάπτυξη και διεθνοποίησης και της ανταγωνιστικότητας. Ο Κλάδος Οικονομικής Ανάλυσης στοχεύει στην παροχή γενικών δεξιοτήτων Οικονομικών, ενθαρρύνοντας πιο άμεση ερευνητική δραστηριότητα και την εξέλιξη να αποφοιτήσουν μέσα από μια στενή συνεργασία με το πρόγραμμα σπουδών PhD στα Οικονομικά. Υπογραμμίζει, επίσης, την ευελιξία του προγράμματος σπουδών του κλάδου, όπου τρία από τα οκτώ μαθήματα του συστατικού letiva είναι προαιρετικό χαρακτήρα. Τα υποκαταστήματα της Περιφερειακής Οικονομίας και Τοπική Ανάπτυξη και διεθνοποίησης και της ανταγωνιστικότητας που προορίζονται για την εκχώρηση εξουσιών που εστιάζουν κυρίως σε αυτούς τους τομείς της οικονομίας μέσω της μετάδοσης της γνώσης εφαρμόζονται κατ 'εξοχήν σε συνδυασμό με μια σταθερή θεωρητική συνιστώσα. Αυτά τα καταστήματα απευθύνονται κυρίως σε αποφοίτους που εκτελεί ή σκοπεύει να προβεί επαγγελματικών καθηκόντων σε αυτές τις περιοχές, αποσκοπούν στην εμβάθυνση θεωρητικές ή / και να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους στην ακαδημαϊκή και τεχνική κατάρτιση. Στα τρία καταστήματα που προορίζονται για κυρίως: - να συμβάλει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων που βοηθούν τον εντοπισμό, την ανάλυση και την επίλυση των προβλημάτων οικονομικής φύσης? - να τονωθεί και να αναπτύξουν ενδιαφέρον για οικονομικά θέματα έρευνας και, κατά συνέπεια, να ασκούν τους υποψηφίους σε ερευνητικά προγράμματα που αναπτύσσονται στο πλαίσιο του κέντρου μελέτης ΕΕ-CEFAGE και να προωθήσει την εξέλιξη τους σε διδακτορικά... [-]

Πορτογαλία Evora
Οκτώβριος 2019
Portuguese (Portugal)
Πλήρης παρακολούθηση
2 έτη
Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη)
Διαβάστε περισσότερα στα Αγγλικά
Location address
Universidade de Évora | Largo dos Colegiais 2,
Evora, Évora District, 7000 PT
Social Media