Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

1Τεχνολογικό Ινστιτούτο Mapua Ιδρύθηκε στις 25 Ιανουαρίου 1925, το Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Mapua παραμένει ο κορυφαίος τεχνολογικός ακαδημαϊκός φορέας και η μεγαλύτερη σχολή μηχανικών στις Φιλιππίνες. Προβλέπει να γίνει ένα παγκόσμιο κέντρο αριστείας στην εκπαίδευση. Για να εξασφαλίσει την επαγγελματική ετοιμότητα των σπουδαστών της, ενέκρινε την προσέγγιση που βασίζεται στα αποτελέσματα στην εκπαίδευση, το πρώτο ακαδημαϊκό ίδρυμα της χώρας για να το κάνει. Επιδίωξε επίσης και πέτυχε να πάρει τα δέκα προγράμματα μηχανικής και πληροφορικής που έχει διαπιστευθεί από αναγνωρισμένο φορέα διαπίστευσης - τον ABET με έδρα τις ΗΠΑ. Το Mapua είναι το πρώτο σχολείο στις Φιλιππίνες και στη Νοτιοανατολική Ασία για να λάβει τη διαπίστευση ABET για τα προγράμματά του. Με τα ισχυρά συστήματα και διαδικασίες, τις παγκόσμιες προοπτικές της εκπαίδευσης, τα προγράμματα σπουδών παγκόσμιας κλάσης, τους άρτια καταρτισμένους καθηγητές και τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, η Mapua προσφέρει απαράμιλες ευκαιρίες και αποφασισμένο πλεονέκτημα στους αποφοίτους της./>

Μια παράδοση αριστείας Για σχεδόν εξήντα δεκαετίες αριστείας στην τεχνική διδασκαλία, το MIT έχει γίνει η μεγαλύτερη σχολή μηχανικών των Φιλιππίνων, με τουλάχιστον 15 προπτυχιακά και 18 μεταπτυχιακά προγράμματα μηχανικής. Οι εγγεγραμμένοι του φοιτητές αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 16% του συνολικού πληθυσμού των φοιτητών στο BS στις χημικές (ChE), πολιτικές (CE), υπολογιστές (CpE), ηλεκτρικές (EE), ηλεκτρονικές (ECE), περιβαλλοντικές και υγειονομικές (EnSE) IE) και Μηχανολόγων Μηχανικών (ME) από τα 10 κορυφαία μηχανολογικά σχολεία της χώρας, με βάση τα στοιχεία εγγραφής της Επιτροπής για την Ανώτατη Εκπαίδευση (CHED) 2010. Οι προσφορές προγραμμάτων του MIT σε άλλους τομείς σπουδών έχουν επεκταθεί, ιδιαίτερα στην Αρχιτεκτονική και Σχεδίαση, Πληροφορική (IT), Επιχειρήσεις και Διαχείριση, Πολυμέσα Τέχνες και Επιστήμες, Κοινωνικές Επιστήμες και Επιστήμες Υγείας. Οι προσπάθειες του MIT για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης του ήταν αξιοσημείωτες. Για την απόδειξη υψηλών προδιαγραφών στην εκπαίδευση στην τάξη, την έρευνα και την επέκταση, η CHED δήλωσε το Ινστιτούτο ως Εθνικό Κέντρο Ανάπτυξης για προγράμματα CE, CpE, CS (Computer Science), EE, ECE, IE, IT και ME. Η βιομηχανική εταιρική σχέση έχει επίσης δοθεί μεγαλύτερη έμφαση τα τελευταία χρόνια από το Ινστιτούτο. Επί του παρόντος, έχει δεσμούς με εκατοντάδες τοπικών και διεθνών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, οργανισμών και εταιρειών για την ανάπτυξη της ικανότητάς τους, συνεργαζόμενους ερευνητές και πρακτική άσκηση σπουδαστών. Αυτές οι προσπάθειες επέτρεψαν στο MIT να παράγει συνεχώς κορυφαίες ετικέτες στις εξετάσεις αδειοδότησης. Οι ηγέτες του Ινστιτούτου έχουν φτάσει σχεδόν στα 300 από το 2002. Το MIT προχωρά στην τελειοποίηση των προτύπων διδασκαλίας με μια σειρά διαπιστευτηρίων. Η PICUCOA επιβεβαίωσε τα υψηλά πρότυπα του Ινστιτούτου σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες, παρέχοντας τη διαπίστευση επιπέδου IV στο πρόγραμμα CE και τη διαπίστευση επιπέδου III στα προγράμματα CpE, EE, ECE, EnSE και IE . Από το 2010 έως το 2011, το MIT έχει αποδείξει ότι είναι ίσο με άλλα πανεπιστήμια πρώτης τάξεως σε όλο τον κόσμο, όταν η ABET, Inc. χορήγησε την πρώτη της σφραγίδα πιστοποίησης σε όλη την Ανατολική Ασία στα οκτώ Τεχνικά Προγράμματα της (ChE, CE, CpE, EE, ECE , EnSE, IE και ME) και δύο υπολογιστικά προγράμματα (BS Computer Science και BS Information Technology), τοποθετώντας τα μπροστά από τα υπόλοιπα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας. Μηχανική για το περιβάλλον Παράλληλα με την επιδίωξή του για ακαδημαϊκή αριστεία, το MIT προσπαθεί επίσης να αποτελέσει μέρος της επίλυσης του παγκόσμιου ζητήματος της κλιματικής αλλαγής. Το MIT έχει από καιρό υποστηρίξει τη διατήρηση του περιβάλλοντος και τη μηχανική για το περιβάλλον, ξεκινώντας με το άνοιγμα του προγράμματος BS Environments and Sanitary Engineering (EnSE) το 1958, ακολουθούμενη από το άνοιγμα του Master of Science στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής μηχανικής το 2001 και Ph .ΡΕ. στο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Μηχανικής το 2004. Το πρόγραμμα σπουδών της EnSE περιλαμβάνει σήμερα τρία μαθήματα τριών μονάδων που σχετίζονται με την προστασία και τη συντήρηση και την τεχνολογία για το περιβάλλον. Επιπλέον, το Ινστιτούτο έχει συμπεριλάβει επίσης μαθήματα περιβαλλοντικής μηχανικής και περιβαλλοντικής επιστήμης σε όλα τα προγράμματα μηχανικής και μη-μηχανικής, αντίστοιχα. Το MIT πιστεύει ότι αυτά τα μαθήματα είναι αρκετές εισαγωγές για όλους τους μαθητές να κατανοήσουν την πραγματική κατάσταση του περιβάλλοντος. Πιστεύεται επίσης ότι αυτά τα μαθήματα επαρκούν για την εκπαίδευσή τους ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να εφαρμόσουν βιώσιμες λύσεις σε περιβαλλοντικά προβλήματα. Για να συμπληρώσει τις οδηγίες του, το MIT συμπεριέλαβε στις πρωτοβουλίες του 2010-2020 τη μείωση του αποτυπώματος του άνθρακα. Για να ξεκινήσει μια θεσμική προσπάθεια μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα (CFR), το Ινστιτούτο σχημάτισε μια κεντρική ομάδα με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Τμήματος Χημικών Μηχανικών (CHE), Δρ Alvin R. Caparanga. Ορισμένοι μαθητές του ChE ανατέθηκαν να πραγματοποιήσουν μια αρχική μελέτη για τον υπολογισμό του συνολικού αποτυπώματος άνθρακα του Ινστιτούτου. Μετά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων, η επιτροπή CFR συγκάλεσε να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να αναληφθούν από το Ινστιτούτο για τη μείωση του αποτυπώματος του άνθρακα, το οποίο παράγεται κυρίως από την κατανάλωση ενέργειας, νερού και χαρτιού. Μαζί με τα διάφορα σχολεία και γραφεία, η επιτροπή CFR έχει συγκεντρώσει τις βέλτιστες πρακτικές για τη διατήρηση των πόρων της. Το MIT έχει μετακομίσει για να αντικαταστήσει όλους τους λαμπτήρες του με πιο ενεργειακά αποδοτικούς. Αυτό θα ακολουθηθεί αμέσως από την αντικατάσταση του σχολείου από τις μονάδες κλιματισμού του. Ο όμιλος CFR βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη διαδικασία καθορισμού στόχων και κατευθυντήριων γραμμών παρακολούθησης για την προσπάθεια αυτή, με στόχο την πλήρη εφαρμογή του το 2012. Εκτός από τις εσωτερικές του προσπάθειες, το MIT διαθέτει επίσης υπηρεσίες επέκτασης που απευθύνονται στην αντιμετώπιση περιβαλλοντικών προβλημάτων μέσω της εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο του Προγράμματος Κοινωνικού Προσανατολισμού και Συμμετοχής της Κοινότητας (SOCIP), το Ινστιτούτο πραγματοποίησε σεμινάρια για την ανακύκλωση, τη διατήρηση της ενέργειας και τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. πληροφορίες για την υπερθέρμανση του πλανήτη και τη ρύπανση στην κοινότητα. καθώς και σχέδια για τη φύτευση δένδρων και καθαρά και πράσινα σε συνεργασία με την κυβέρνηση και τις μη κυβερνητικές οργανώσεις.

Προγράμματα που διδάχθηκαν:
  • Αγγλικά

World-class education in the heart of Manila

Start Realizing Your Big Dreams Here