UNC Charlotte - School of Architecture

Εισαγωγή

Διαβάστε την Επίσημη Περιγραφή

Καλώς ήλθατε στη Σχολή Αρχιτεκτονικής

Ο Σχολή Αρχιτεκτονικής στο UNC Charlotte είναι αφιερωμένο στην εμπλοκή μαθητών σε μια ενεργητική μελέτη του πώς η αρχιτεκτονική επηρεάζει - και διεγείρει - καθημερινότητα μας. Για να σπουδάσει αρχιτεκτονική συνεπάγεται ότι θα γίνει ένας εμπειρογνώμονας στην κατασκευή σχεδιασμό και την κατασκευή? εφαρμογή της στρατηγικής σκέψης για τα περιβαλλοντικά προβλήματα? και να μάθουν τις δεξιότητες ηγεσίας για να εργαστούν στην κοινότητά σας.

Ο Η αποστολή της Σχολής Αρχιτεκτονικής (SOA) είναι να παρέχει πνευματική, ηθική, και καινοτόμο ηγεσία στον τομέα της αρχιτεκτονικής και αστικού σχεδιασμού μέσω της αριστείας στη διδασκαλία, επιστημονική έρευνα, δημιουργική αρχιτεκτονική πρακτική, όσο και σε κοινοτικό ακτιβισμό.

Καθηγητές και φοιτητές κατά τη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Δεσμευόμαστε για τη δημιουργία ενός ανοιχτόμυαλη και δημιουργική ατμόσφαιρα για να συνεχίσει τις έρευνες, να εξερευνήσουν νέες μορφές δόμησης, και να ανακαλύψουν συνεργατικές πρακτικές που καλλιεργούν το ανθρώπινο δυναμικό. Οι απόφοιτοί μας να κατανοήσουν όπου η γνώση προέρχεται και πώς να ενσωματώσουν τη φωνή τους με τους άλλους να επηρεάσουν την τέχνη και την επιστήμη της αρχιτεκτονικής. Η Σχολή Αρχιτεκτονικής δημιουργεί ευκαιρίες για τους σπουδαστές μέσω διεπιστημονικών προγραμμάτων, κοντά συμμαχίες με το επάγγελμα, και των ενεργητικών προγραμμάτων στην κοινότητα.

Η δημιουργία της αρχιτεκτονικής είναι εγγενώς πολύπλοκη, απαιτεί σχεδιασμό όραμα και τις ικανότητες? αποτελεσματική οπτική επικοινωνία και την παιδεία? πολιτιστική, ιστορική και θεωρητική σκοπιά? τεχνολογικής γνώσης? περιβαλλοντικής ευθύνης? εξελιγμένα δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων? και δημιουργική ηγεσία. Οι αρχιτέκτονες πρέπει να διαθέτουν γνώση της επιστήμης και φιλελεύθερες τέχνες, την ηθική, την κριτική σκέψη και μεθόδους έρευνας. Αρχιτέκτονες κατανοήσουν την αξία της οικοδόμησης ενός Πνευματικού Ιδρύματος που αγκαλιάζει το ευρύτερο δυνατό φάσμα των γνώσεων και των ιδεών.

Στούντιο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Να είναι παρόντες. Να σέβεστε τους. Να είναι υπεύθυνος. Να Είσαι Έξυπνος. Είναι καταπληκτικό.

Να είναι παρόντες.

  1. Τελικά, είναι η συνεργασία μεταξύ των μαθητών και η σχέση μεταξύ καθηγητών και φοιτητών που καθορίζει το ήθος της Σχολής. Για να συμμετάσχουν στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη της κοινότητας SOA, οι μαθητές θα πρέπει να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες να παρακολουθήσουν διαλέξεις, συμμετέχει σε ειδικές εκπαιδευτικές εκδηλώσεις, και να κάνουν τη φωνή τους να ακουστεί μέσα από τις φοιτητικές παρατάξεις της Σχολής.

  2. Όλοι οι φοιτητές έχουν την ευθύνη να συμβάλει στην επιτυχία των συμμαθητών τους και να συμμετέχουν ενεργά με το ένα το άλλο σε όλα τα επίπεδα του έτους.

  3. Επειδή εμείς δεν λειτουργούν σε κενό, όλοι καθηγητές και οι μαθητές έχουν την ευθύνη να αγκυροβολεί το έργο τους στο ευρύτερο πλαίσιο της τοπικής και περιφερειακής κοινότητας, επαγγελματική πρακτική, και τα παγκόσμια γεγονότα.

Να σέβεστε τους.

  1. Η διαφορετικότητα εμπλουτίζει κάθε ρύθμιση. Σχολή ή παρενόχλησης φοιτητή με βάση το φύλο, τη φυλή, την εθνικότητα, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, τις θρησκευτικές πρακτικές, και / ή σωματική ικανότητα, είτε άμεση είτε έμμεση, δεν θα γίνει ανεκτή στην κοινότητα SOA.

  2. Οι περιορισμοί των οικονομικών συνθηκών ενός μαθητή δεν πρέπει να επηρεάζει τη συνολική αξιολόγηση του ή καθημερινά στέκεται στο στούντιο είτε με τους καθηγητές ή τους συνομηλίκους. Οι μαθητές πρέπει να ανακοινώνουν τα εμπόδια με τον καθηγητή αν αυτά τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν τα υλικά ή τις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα συγκεκριμένο έργο.

  3. Μια επαγγελματική συμπεριφορά αναμένεται από όλα τα μέλη του SOA για την αντιμετώπιση κάθε μαθητής, καθηγητής, ή φιλοξενούμενος του SOA. Η πρόθεση και το ύφος του κάθε κριτική από την πλευρά τόσο των φοιτητών όσο και των διδασκόντων πρέπει να είναι εποικοδομητική και θα πρέπει να καλέσει τη συζήτηση.

  4. Όλοι οι φοιτητές έχουν δικαίωμα σε ένα περιβάλλον στο οποίο μπορεί να λειτουργήσει άνετα. Κανένας σπουδαστής δεν πρέπει να πρέπει να ζητήσει από τους άλλους να χαμηλώσουν τις φωνές τους, χρησιμοποιούν ηλεκτρικά εργαλεία έξω, γυρίστε τη μουσική τους κάτω, αφαιρέστε προσβλητικό γραφικά, αποφύγετε γλώσσα που μπορεί να είναι προσβλητικό για τους άλλους, κ.λπ.

  5. Οι μαθητές και το διδακτικό προσωπικό όσο θα πρέπει να διατηρήσει τις εξαιρετικές εγκαταστάσεις της Σχολής μέσω της ορθής χρήσης των υπολογιστών, την κριτική, στούντιο, βιβλιοθήκη και εργαστήριο χώρους.

  6. Οι μαθητές και οι καθηγητές είναι υπεύθυνοι για γνωρίζοντας των κατευθυντήριων γραμμών για την ασφάλεια του SOA. Όλα τα μέλη της κοινότητας του SOA πρέπει να προωθήσουν την ευαισθητοποίηση της ασφάλειας και της προστασίας σε όλο το σχολείο και τις εγκαταστάσεις του.

Να είναι υπεύθυνος.

  1. Σχολή είναι υπεύθυνη για τη λήψη διδακτικούς στόχους και τις μεθόδους κατάλληλες συνθήκες διαφάνειας για τους μαθητές τους, εξηγώντας ορολογία και πλαίσια αναφοράς τους, προωθώντας έτσι την μεγαλύτερη κατανόηση των σπουδαστών, ερωτήσεις και συμμετοχή.

  2. Η αποτελεσματική μάθηση απαιτεί την περιοδική αξιολόγηση κάποιου είδους. Επειδή βαθμούς παρέχουν ένα περιορισμένο εύρος και το βάθος της ανατροφοδότησης, σε άλλες μορφές αξιολόγησης, όπως η ειδική γραπτή ή προφορική ανατροφοδότηση, πρέπει να χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τους βαθμούς. Οι μαθητές θα πρέπει επίσης να κατανοήσουμε ότι οι κριτικές γραφείο και κριτικών στούντιο είναι μορφές της αξιολόγησης καθώς και ανατροφοδότηση. Η έγκαιρη και κατάλληλη μορφές αξιολόγησης - που προσφέρονται από τη Σχολή αρκετά νωρίς το εξάμηνο για να επιτρέπουν στους μαθητές να ανταποκριθούν αποτελεσματικά - χρησιμεύουν όχι μόνο για την αξιολόγηση των επιδόσεων, αλλά και την τόνωση της πνευματικής ανάπτυξης.

  3. Εκτός από τις πιο επίσημες αξιολογήσεις, όπως ενδιάμεση ή τελική κριτικές, φοιτητές και το διδακτικό προσωπικό θα πρέπει επίσης να προχωρήσει σε εσκεμμένη και συνεχή διάλογο σχετικά με κάθε στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού.

  4. Όλες οι κριτικές θα πρέπει να διεξάγεται με οργανωμένο και επαγγελματικό τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της κατάλληλης προετοιμασίας των ενόρκων και την επικαιρότητα εκ μέρους τόσο των φοιτητών όσο και των διδασκόντων. Μορφές κριτική θα πρέπει να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των μαθητών όσο το δυνατόν συχνότερα και όποτε κρίνεται απαραίτητο.

  5. Όλα τα στούντιο σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο έτους θα πρέπει να συντονιστούν προκειμένου να είναι ομοιόμορφη σε στόχους και κριτήρια αξιολόγησης, με παρόμοια φόρτο εργασίας και ειδικές απαιτήσεις για τα σχέδια και τα μοντέλα.

  6. Διδάσκοντες και οι μαθητές είναι υπεύθυνοι για διαδραματίζει ενεργό ρόλο στο στούντιο, είναι παρούσα για συζητήσεις, καθοδήγηση και διδασκαλία, και να είναι προσεκτικοί όσον αφορά τις ώρες μαθημάτων.

Να Είσαι Έξυπνος.

  1. ΔΕΠ και φοιτητές θα πρέπει να κατανοήσουν και να ανταποκριθούν στο γεγονός ότι η εργασία των μαθητών βελτιώνεται με την ευκαιρία να πάρει μια λογική ποσότητα του ύπνου κάθε βράδυ, να τρώνε υγιεινά γεύματα, και να ασκείστε τακτικά και να συμμετέχουν σε άλλες πτυχές της πανεπιστημιακής ζωής. Διαχείριση του χρόνου θα πρέπει να διδάσκονται και να διαμορφωθεί από τη σχολή.

  2. Ούτε η σχολή ούτε οι μαθητές θα πρέπει να επικεντρωθεί σε στούντιο εις βάρος των άλλων μαθημάτων, είτε εννοιολογικά είτε όσον αφορά την χρονική υποχρέωση που απαιτείται. Όλα θα πρέπει να αναγνωρίζει και να σέβεται τη σημασία των μαθημάτων μη-στούντιο μέσα στο σχολείο και μη αρχιτεκτονικής μαθημάτων εντός του μεγαλύτερου Πανεπιστημίου.

  3. Αριστεία σε ένα αρχιτεκτονικό εκπαίδευσης εξαρτάται από την πραγματοποίηση συνδέσεων τόσο σε όλον τον αρχιτεκτονικό πρόγραμμα σπουδών και μεταξύ αρχιτεκτονικής και άλλων κλάδων στην πανεπιστημιούπολη. Σχολή αναμένεται να στηρίξουν τους μαθητές δίνοντας χρόνο για την εργασία τα μαθήματα αυτά απαιτούν μέσω του συντονισμού με άλλα μαθήματα που προσφέρονται στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών αρχιτεκτονικής.

  4. Οι μαθητές επωφελούνται από τις εμπειρίες της ζωής που έχει αποκτηθεί μέσω εξωσχολικών δραστηριοτήτων, τόσο εντός όσο και εκτός του Πανεπιστημίου ρύθμιση, όπως πολιτιστικές εκδηλώσεις, συμμετοχή σε κοινοτικά ακτιβισμό, η συμμετοχή των φοιτητικών οργανώσεων, κ.λπ. Οι μαθητές πρέπει να κάνουν προσεγμένες επιλογές ως προς το πώς να περάσουν αυτή τη φορά επικερδώς, και το διδακτικό προσωπικό πρέπει να εμπιστευτούν οι μαθητές να το κάνουν, δίνοντας χρόνο για αυτά τα είδη των δραστηριοτήτων εμπλουτισμού.

  5. Μαθαίνοντας δεξιότητες συνεργασίας είναι απαραίτητο για την επίτευξη μια εξαιρετική αρχιτεκτονική εκπαίδευση. Οι μαθητές και το διδακτικό προσωπικό όσο θα έπρεπε να είναι πρότυπα προς μίμηση, μέσω της ανταλλαγής των προϊόντων έργο τους και τη διαδικασία σε επίσημες και ανεπίσημες ρυθμίσεις με τους συνομηλίκους τους και μεταξύ τους. Η σημασία αυτής της πρακτικής είναι να επεκτείνει την ουσιαστική φύση της εργασίας τους, αξιοποιούν τις ιδέες και την εμπειρία των άλλων, ασκεί τη σαφήνεια της γραπτής και προφορικής επικοινωνίας, και το μοντέλο μια ισχυρή ηθική εργασίας.

Είναι καταπληκτικό.

  1. Όλοι οι φοιτητές έχουν την ευθύνη να οδηγήσει - σε εκπλήξει και να εμπνεύσει τόσο τους καθηγητές και τους συμμαθητές τους μέσα από την δημιουργικότητα των ιδεών τους, η τέχνη του τους, την καθαρότητα και την οργάνωση των ιδεών τους, τόσο λεκτική και γραπτή, και / ή το βάθος και την καταλληλότητα των ερωτημάτων τους. Ο καθένας είναι σε θέση της ηγεσίας, και ο καθένας αναμένεται να αναπτύξουν και να ασκήσουν τις δεξιότητες ηγεσίας, το καθένα σύμφωνα με τις ειδικές δυνάμεις του.

Η SOA έχει δεσμευθεί να προωθήσει ένα περιβάλλον σεβασμού και της ακαδημαϊκής αριστείας. Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να εγείρει ανησυχίες, συγκρούσεις, και ερωτήσεις σχετικά με αυτή την πολιτική με τα μέλη ΔΕΠ τους. Μπορεί να ζητηθεί πρόσθετη στήριξη μέσω του Γραφείου Διευθυντή Προγράμματος του SOA και του διευθυντή.

Σχολή Αρχιτεκτόνων Διαφορετικότητα και ενσωμάτωση Πόρων

Ο Σχολή Αρχιτεκτονικής στο UNC Charlotte εκτιμά την ποικιλομορφία και έχει ως στόχο να αναγνωρίσει τις πολλές πτυχές της ανθρώπινης διαφορά που συμβάλλουν στην συμμετοχικότητα και την αριστεία. Διαφορετικότητα, έτσι, περιλαμβάνει μια ποικιλία χαρακτηριστικών και των εμπειριών που περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε αυτά, την εθνικότητα, τη φυλή, το φύλο, την ηλικία, την εθνική καταγωγή, το γενετήσιο προσανατολισμό, τη φυσική ικανότητα, την πολιτιστική ταυτότητα, οικονομικές διαστάσεις, και θρησκευτικές πεποιθήσεις.

Όπως UNC Charlotte, η Σχολή Αρχιτεκτόνων προσπαθεί να οικοδομήσει ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς εκπρόσωπος της κοινότητας που υπηρετεί μέσα από τις προσπάθειές του προγράμματος σπουδών, προβολής, τις προσλήψεις, την εγγραφή, και προσλήψεις. Η Σχολή, ως εκ τούτου, είναι σκόπιμα ανοιχτή σε μια ποικιλία προοπτικών, προσεγγίσεις, και οι άνθρωποι που ασχολούνται με την επιδίωξη της αριστείας στο σχεδιασμό και διαχείριση του δομημένου περιβάλλοντος.

Διαπίστευση

Ο Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών διατηρεί διαπιστευμένο κατάσταση, μέσω του Εθνικού Συμβούλιο Διαπίστευσης της Αρχιτεκτονικής, η οποία εξετάζει τους πόρους του προγράμματος σπουδών, εγκαταστάσεις, καθηγητές, και το πρόγραμμα σε ετήσια βάση. Επιπλέον, η NAAB διεξάγει ένα εντατικό επιτόπου επίσκεψη κάθε έξι χρόνια. Η Σχολή έχει διατηρηθεί πλήρως τα πρότυπα πιστοποίησης, όπως προβλέπεται από την παρούσα σκάφους και περιλαμβάνει τα ακόλουθα απαιτείται δήλωση: Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι περισσότεροι πίνακες καταχώριση απαιτούν ένα βαθμό από διαπιστευμένο επαγγελματικό πρόγραμμα σπουδών ως προϋπόθεση για την άδεια. Το Εθνικό Συμβούλιο Διαπίστευσης της Αρχιτεκτονικής (NAAB), η οποία είναι ο μοναδικός οργανισμός εξουσιοδοτημένος να διαπιστεύσει επαγγελματικά προγράμματα σπουδών στον τομέα της αρχιτεκτονικής που προσφέρονται από τους φορείς με τον Αμερικανό περιφερειακό διαπίστευσης, αναγνωρίζει τρεις τύπους βαθμούς: Το Bachelor of Architecture, το Master of Architecture, και ο γιατρός του Αρχιτεκτονική. Ένα πρόγραμμα μπορεί να χορηγηθεί σε οκτώ χρόνια, τρία χρόνια, ή διετούς θητείας της διαπίστευσης, ανάλογα με το βαθμό συμμόρφωσης της με καταξιωμένους εκπαιδευτικούς πρότυπα.

Διδάκτωρ Αρχιτεκτονικής και Master of προγράμματα σπουδών Αρχιτεκτονικής μπορεί να απαιτήσει preprofessional πτυχίο στην αρχιτεκτονική για την εισαγωγή. Ωστόσο, η preprofessional βαθμός δεν είναι, από μόνη της, αναγνωρίζεται ως ένα διαπιστευμένο βαθμό.

Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας στο Charlotte, Σχολή Αρχιτεκτόνων, προσφέρει τα ακόλουθα NAAB διαπιστευμένων πτυχιακά προγράμματα:

  • B. Arch. (158 προπτυχιακό πιστώσεις)
  • Μάρτιος. (Preprofessional βαθμό + 60 μονάδες μεταπτυχιακών)
  • Μάρτιος. (Μη-preprofessional βαθμού + 96 credits)

Επόμενη επίσκεψη διαπίστευσης για όλα τα προγράμματα: 2016

Αυτή η σχολή προσφέρει προγράμματα σε:
  • Αγγλικά

Δείτε μεταπτυχιακά προγράμματα »

Προγράμματα

Η σχολή αυτή επίσης προσφέρει:

Master

πλοίαρχος της αρχιτεκτονικής

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 2 - 3 χρόνια September 2017 Ηνωμένες Πολιτείες Charlotte +1 περισσότερα

Οι σπουδαστές που επιδιώκουν αυτό το ακαδημαϊκό εύρος του προγράμματος από εκείνους που αναζητούν μια αλλαγή σταδιοδρομίας σε όσους ήθελαν να ακολουθήσουν μια φιλελεύθερη τέχνες προπτυχιακό ακαδημαϊκό πρόγραμμα πριν να προβούμε σε αρχιτεκτονικές μελέτες. [+]

Επισκόπηση προγράμματος Ο Μάρτιος πρόγραμμα Ι είναι ένα NAAB διαπιστευμένο επαγγελματικό πτυχίο σχεδιαστεί για όσους έχουν ολοκληρώσει ένα πτυχίο σε μια πειθαρχία, εκτός από την αρχιτεκτονική (όπως Επιχειρήσεων, Μηχανικών, Πολιτικών Επιστημών, κλπ). Οι σπουδαστές που επιδιώκουν αυτό το ακαδημαϊκό εύρος του προγράμματος από εκείνους που αναζητούν μια αλλαγή σταδιοδρομίας σε όσους ήθελαν να ακολουθήσουν μια φιλελεύθερη τέχνες προπτυχιακό ακαδημαϊκό πρόγραμμα πριν να προβούμε σε αρχιτεκτονικές μελέτες. Ο Πρόγραμμα M.Arch ΙΙ είναι ένα NAAB διαπιστευμένο επαγγελματικό πτυχίο σχεδιαστεί για μαθητές οι οποίοι έχουν ήδη ολοκληρώσει ένα τετραετές προπτυχιακό ΒΑ ή BS στην Αρχιτεκτονική. Διδακτέα ύλη Οι μαθητές γίνονται δεκτοί στο πρόγραμμα Μαρτίου I ολοκληρώσει ένα πλήρες ωράριο, τρία συν το χρόνο, 96-πιστωτικό πρόγραμμα σπουδών που αρχίζει στη δεύτερη σύνοδο του θερινού εξαμήνου. Κατά το πρώτο έτος του προγράμματος Μαρτίου I, οι μαθητές αποκτούν τις βασικές αρχές της οπτικής και χωρικό σχεδιασμό, σύλληψη, την επίλυση προβλημάτων, καθώς και το υλικό και τις επιδράσεις του περιβάλλοντος. Εκτός από το σχεδιασμό στούντιο, οι μαθητές λαμβάνουν εισαγωγικό μαθημάτων στην αρχιτεκτονική ιστορία και θεωρία, τεχνολογία κτίριο, και την εκπροσώπηση. Κατά το δεύτερο έτος οι μαθητές ενταχθούν εισερχόμενους φοιτητές Μαρτίου II για την ολοκλήρωση ενός προγράμματος σπουδών αποτελείται από ένα ολοκληρωμένο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του έργου, η οποία περιλαμβάνει ένα προηγμένο στούντιο σχεδιασμού σε συνδυασμό με μαθήματα στη σύγχρονη θεωρία, τεχνολογία κτίριο, υπολογιστικές μεθόδους, μεθοδολογία σχεδιασμού και αρχιτεκτονικής μαθήματα. Κατά το τρίτο έτος, οι φοιτητές ολοκληρώσουν ένα στούντιο απόφοιτος του σχεδιασμού με γνώμονα την έρευνα, καθώς και μια διατριβή της έρευνας ή του σχεδιασμού που βασίζεται, σε συνδυασμό... [-]

πλοίαρχος του αστικού σχεδιασμού

Στο Πανεπιστήμιο(πανεπιστημιούπολη) Πλήρης παρακολούθηση Μερική παρακολούθηση 12 μήνες September 2017 Ηνωμένες Πολιτείες Charlotte +1 περισσότερα

Ο Master of Αστικός Σχεδιασμός (MUD) πτυχιακό πρόγραμμα είναι μια εφαρμοσμένη πτυχίο έρευνας και σχεδιασμού για τους φοιτητές που ολοκληρώνουν πτυχίο στην αρχιτεκτονική, το σχεδιασμό, το τοπίο, ή άλλο συναφών κλάδων. [+]

Ο Master of Αστικός Σχεδιασμός (MUD) πτυχιακό πρόγραμμα είναι μια εφαρμοσμένη πτυχίο έρευνας και σχεδιασμού για τους φοιτητές που ολοκληρώνουν πτυχίο στην αρχιτεκτονική, το σχεδιασμό, το τοπίο, ή άλλο συναφών κλάδων. Μια πολιτική ευρεία και περιεκτική εισαγωγές χρησιμοποιείται για να προσελκύσει ένα διεπιστημονικό ομάδα φοιτητών που επιδιώκουν επαγγελματικούς και ακαδημαϊκούς ευκαιρίες καθώς και στη βελτίωση μέσα της σταδιοδρομίας, και να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση για τεχνογνωσία στον αστικό σχεδιασμό με την παγκόσμια αστική κοινωνία. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τόσο πλήρους και μερικής απασχόλησης σπουδαστές. Ο Πρόγραμμα MUD έχει ως στόχο να εμπλακούν τα πολύπλοκα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος πόλεις, οι οποίες μεταμορφώνονται από δημογραφικές μεταβολές, η παγκόσμια πρωτεύουσα, της τεχνολογίας των πληροφοριών, καθώς και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Το πρόγραμμα λάσπη βασίζεται στην παραδοχή ότι πολεοδομικός σχεδιασμός είναι μια συγχώνευση των στρατηγικών φυσικό σχεδιασμό, και την εφαρμογή πολιτικής. Θα μεσολαβεί στις επαγγελματικές ειδικότητες της αρχιτεκτονικής, της πολεοδομίας, της αρχιτεκτονικής τοπίου, της ανάπτυξης, και της μηχανικής που μαζί διαμορφώνουν το αστικό μας περιβάλλον. Έτσι κατασκευάζει συνεργασίες μεταξύ των ειδικών και των πολιτών που πλήττονται από την αστική ανάπτυξη και ανάπλαση. Το πρόγραμμα MUD παίρνει τη μητροπολιτική περιοχή Charlotte ως εργαστήριο, ενώ ταυτόχρονα την επανεξέταση θεμάτων σχετικά με τα εθνικά και παγκόσμια κλίμακα, μέσω μιας ολοκληρωμένης καλοκαίρι ταξιδιωτική εμπειρία σχεδιασμού στο εξωτερικό. Το πρόγραμμα στεγάζεται στο κέντρο της πόλης Κτίριο του Πανεπιστημίου σε Uptown Charlotte, που είναι επίσης το σπίτι στο UNC Charlotte Urban Institute και το δικό της σχολείο Πόλη Κτίριο Εργαστήριο Αρχιτεκτονικής, η οποία παρέχει... [-]

Βίντεο

Disjunctions: Bernard Tschumi in the SoA