ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ο κύριος στόχος της Master in Sport Marketing & Χορηγίες είναι να σας συνοδεύσει στην πορεία σου σαν ένα μάρκετινγκ αναπόσπαστο σπορ και τη χορηγία επαγγελματικές, και να σας εκπαιδεύσει στη χρήση των εργαλείων μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στον αθλητισμό για να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, να χαραχθούν στρατηγικές στις δημιουργικές βιομηχανίες, προβλέπουν τις αλλαγές, τη βελτιστοποίηση των πόρων και ανάλυση πληροφοριών πόρους με σύνεση.

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Έχετε τη δυνατότητα να μελετά το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Sport Marketing (27 ECTS) και το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη χορηγία (27 ECTS), ή μπορείτε να πάρετε ενότητες του Master ξεχωριστά και εξειδικευμένα μαθήματα. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να κερδίσετε πιστώσεις προς απόκτηση του μεταπτυχιακού τίτλου σε μια μέγιστη περίοδο 3 ετών από την έναρξη της πρώτης ενότητας.

Αυτό το Master είναι για σας εάν: Είσαι ένα (πρώην) αθλητής και ψάχνουν για εξειδικευμένη εκπαίδευση σε αθλητικού μάρκετινγκ και τη χορηγία για να δώσει την επαγγελματική σας σταδιοδρομία μια ώθηση. Εργάζεστε στο μάρκετινγκ και θέλουν να εμβαθύνουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις σας στο μάρκετινγκ και τη χορηγία εφαρμόζονται στον αθλητισμό. Θα θέλατε να ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή σας με ένα εξειδικευμένο μεταπτυχιακό στην αθλητικού μάρκετινγκ και τη χορηγία για να δημιουργήσουμε ένα μέλλον για τον εαυτό σας μέσα στον κλάδο του αθλητισμού.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  • Για να ξέρει το λειτουργικό περιβάλλον των αθλητικών οργανώσεων, λειτουργικές περιοχές και αναλυτικά εργαλεία.
  • Για να κατανοούν, να αναλύουν και να εφαρμόσουν το μάρκετινγκ και τη χορηγία στρατηγικές, στρατηγικές ανάπτυξης, καθώς και την έναρξη και την τοποθέτηση νέων προϊόντων.
  • Για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με τα συστατικά του προϊόντος, την τιμή, τη διανομή και την επικοινωνία.
  • Για να κατανοήσουμε την ποιοτική και ποσοτική ανάλυση και διαγνωστικά εργαλεία για την έρευνα αγοράς του αθλητισμού.
  • Για να καταλάβετε, να αναλύσει και να αξιολογήσει το ρόλο των ψηφιακών κοινοτήτων και κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης σε αθλητικές οργανώσεις.
  • Για να αναλύσει και να αξιολογήσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ για τη διεθνοποίηση των αθλητικών δραστηριοτήτων.
  • Για να χρησιμοποιήσετε τεχνολογικών εργαλείων για την αξιοποίηση των επιχειρηματικών πόρων μέσω αθλητικού μάρκετινγκ.

ΟΦΕΛΗ

  • Μαθαίνοντας 3.0: ευέλικτα ωράρια, διαφορετικά μάθηση και τεχνολογικά περιβάλλοντα.
  • Παγκόσμιας κλάσης σχολή: αλληλεπίδραση με τους καθηγητές των εμπειρογνωμόνων και των επαγγελματιών του κλάδου.
  • Συνεργατικά εργαλεία, ομαδική εργασία, επικοινωνία και συζήτηση.
  • Αθλητισμός βιομηχανία προσανατολισμένη: προσεγγίσεις κατάρτισης από τον επιχειρηματικό τομέα στον κλάδο του αθλητισμού.
  • Μαθαίνοντας με βάση την εμπειρία: αποσκοπούν στη βελτίωση του επαγγελματισμού.

Επαγγελματικές ευκαιρίες

  • Sports Marketing και η χορηγία (ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις).
  • Διαφήμιση και Brand Development / Branding (διαφημιστικές εταιρείες και οργανισμούς μέσων μαζικής ενημέρωσης).
  • Αθλητισμός Ανταγωνισμός (επαγγελματικά αθλητικά σωματεία και τους διοργανωτές των εκδηλώσεων).
  • Ηγεσία και Διοίκηση (ομοσπονδίες, αθλητικά σωματεία, ΜΚΟ και ιδρύματα).
  • Αθλητικά Consulting (ιδιωτικές επιχειρηματικές πρωτοβουλίες). Αθλητική Δημοσιογραφία (οργανισμούς μέσων μαζικής ενημέρωσης και των μέσων μαζικής ενημέρωσης).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το πρόγραμμα σπουδών του Master στο Marketing & Αθλητισμός Χορηγίες Αποτελείται από 2 υποχρεωτικά μαθήματα και ένα προαιρετικό εκπαιδευτική μονάδα. Κάθε μονάδα έχει έναν αριθμό διδακτικών μονάδων (UD) και το καθένα αποτελείται από μια δοκιμή συνεχούς αξιολόγησης, στην οποία θα διαδραστικά εφαρμόσει τη θεωρία, η οποία συμπληρώνεται με την επίλυση ασκήσεων και πρακτικών περιπτώσεις. Το Master οριστικοποιηθεί με την ολοκλήρωση του τελικού σχεδίου που περιλαμβάνει την ανάπτυξη της εμπορίας και της χορηγίας σχέδιο ενός οργανισμού.

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Sports Marketing

  • Αθλητισμός εργαλεία μάρκετινγκ και των πόρων
  • Δομές διαχείρισης και τα περιουσιακά στοιχεία στον κλάδο του αθλητισμού
  • Δικαιώματα, εγκαταστάσεις και οργανωτικές πλατφόρμες για αθλητικές εκδηλώσεις
  • Οικονομική δομή και αθλητικών επιχειρηματικό μοντέλο

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΧΟΡΗΓΙΑ & ΑΙΓΙΔΑ

  • Χορηγίες / επικοινωνιακή στρατηγική
  • Χορηγία από την περιουσία, τη μάρκα, το γραφείο και τα μέσα ενημέρωσης
  • Τακτική: υλοποίηση και ενεργοποίηση χορηγία: Μέτρηση και ανάλυση
  • Υποστηρικτής

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: * εσείς θα μπορέσετε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω αιρετό ενότητες:

  • Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και επιχειρηματικές στρατηγικές
  • Αναγνώριση Ευκαιρία
  • Viral Marketing
  • Web 3.0
  • το branding
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ
  • Οδός μάρκετινγκ
  • Χορηγία εκδηλώσεων εξαιρετικού δημοσίου συμφέροντος

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: MASTER τελικό σχέδιο

  • Η άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας που σχετίζεται με το μάρκετινγκ και αθλητικές χορηγίες, διαχείριση εγκαταστάσεων, διοργάνωση εκδηλώσεων, χορηγίες, κλπ, μπορεί να αναγνωριστεί ως αιρετό πιστώσεις.

Προϋποθέσεις Εισαγωγής

Για να γίνουν δεκτοί, πρέπει να πληρούν μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Έχουν πτυχίο, πτυχίο πανεπιστημίου ή ισοδύναμο.
  • Έχουν τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εμπορίας ή / και τη χορηγία.
  • Έχουν αναπτύξει μια καριέρα ως επαγγελματίας αθλητής.
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Αγγλικά

Κοιτάξτε3 περισσότερα μαθήματα αποJohan Cruyff Institute »

Το μάθημα αυτό είναι Διαδικτυακό
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 16, 2019
Duration
13 Μήνες
Μερική παρακολούθηση
Τιμή
7,800 EUR
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 16, 2019
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Σεπτ. 16, 2019

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη