πλοίαρχο σε εξειδικευμένη εκπαίδευση και ένταξη στο σχολικό πλαίσιο - AEE

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Διαφορικά γκολφ

Το μάθημα έχει ως στόχο να προωθήσει επαγγελματίες της εκπαίδευσης: τους εκπαιδευτικούς της κανονικό δωμάτιο, τα δωμάτια ESA (Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας Specialist), Διευθυντές, μεταξύ άλλων, οι συζητήσεις είναι σε θέση να τους επιδοτεί στις παιδαγωγικές πρακτικές που συμβάλλουν στην ένταξη, με την ανάπτυξη, την αυτονομία και την εκμάθηση άτομο με ειδικές ανάγκες, παρέχοντας μια κατανόηση του ρόλου του δασκάλου του Specialist Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας και της σχέσης της με διάφορες αναπηρίες στο πλαίσιο του σχολείου. Για το σκοπό αυτό, είναι αναγκαίο να καταρτίσουν τα σχέδια κλήση από την αναγνώριση του τύπου της αναπηρίας και των υφιστάμενων δεξιοτήτων? τον εντοπισμό, την ανάπτυξη, την παραγωγή και οργάνωση των μαθησιακών πόρων, την προσβασιμότητα και τις στρατηγικές, λαμβάνοντας υπόψη το είδος της αναπηρίας, ώστε να οικοδομηθεί ένα σχέδιο δράσης σύμφωνα με τις ανάγκες που παρουσιάζονται και να κατανοήσουν τη σημασία της υποστηρικτικής τεχνολογίας στη διαδικασία ένταξης του ατόμου με αναπηρία και ΑΕΕ .

Γενικός στόχος • Το μάθημα έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τους επαγγελματίες της εκπαίδευσης: τους εκπαιδευτικούς της κανονικό δωμάτιο, τα δωμάτια του ΕΟΔ (Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας Specialist), διευθυντικά στελέχη, μεταξύ άλλων, οι συζητήσεις είναι σε θέση να τους επιδοτεί στις παιδαγωγικές πρακτικές που συμβάλλουν στην ένταξη, με την ανάπτυξη , την αυτονομία και την εκμάθηση άτομο με ειδικές ανάγκες.

Ειδικοί στόχοι • Δώστε μια κατανόηση του ρόλου του δασκάλου του Specialist Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας και της σχέσης της με διάφορες αναπηρίες στο πλαίσιο του σχολείου? • Ανάπτυξη σχεδίων κλήση από την αναγνώριση του τύπου της αναπηρίας και των υφιστάμενων δεξιοτήτων? • Προσδιορισμός, ανάπτυξη, παραγωγή και οργάνωση των μαθησιακών πόρων, την προσβασιμότητα και τις στρατηγικές, λαμβάνοντας υπόψη το είδος της αναπηρίας, ώστε να οικοδομηθεί ένα σχέδιο δράσης, όπως παρουσιάστηκε σε χρειάζεται? Να κατανοήσουν τη σημασία των υποστηρικτικών τεχνολογιών στη διαδικασία της ένταξης των ατόμων με αναπηρία και την Α.Ε.Ε.

ΚΟΙΝΟ

Άδεια και παιδαγωγούς οι οποίοι μπορούν να ενεργούν στη βασική εκπαίδευση.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Η μεθοδολογία της διδασκαλίας είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε καθηγητή, η οποία μπορεί να υιοθετούν διαφορετικές στρατηγικές διδασκαλίας, που ορίζονται στα αντίστοιχα εκπαιδευτικά προγράμματα (Εκπαίδευση Προγράμματα), ευνοώντας περιπτωσιολογικές μελέτες? παιχνίδια και προσομοιώσεις? συνέδρια? διαλέξεις? σεμινάρια? κατευθύνεται μελέτες? ομαδική εργασία? πρακτικά μαθήματα στο εργαστήριο? συζητήσεις και ανταλλαγές εμπειριών και την ανάγνωση κειμένων προηγουμένως διαθέσιμες.

Τελευταία ενημέρωση Νοέμβριος 2016

Σχετικά με τη Σχολή

Developing the society through quality services related to education and culture.

Developing the society through quality services related to education and culture. Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη