MSc στο Διεθνές Μάρκετινγκ
Heriot-Watt University Dubai
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Academic City, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 - 24 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
AED 78.750 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* όλα τα δίδακτρα συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το MSc in International Marketing παρέχει λεπτομερή γνώση των σύγχρονων εννοιών μάρκετινγκ σε συνδυασμό με το πεδίο εξειδίκευσης.
Υπάρχουν οκτώ μαθήματα που διδάσκονται, χωρίζονται εξίσου σε δύο εξάμηνα, ακολουθούμενα από μια διεθνή διατριβή μάρκετινγκ στο 3ο εξάμηνο. Οι φοιτητές μερικής φοίτησης εγγράφονται για δύο μαθήματα ανά εξάμηνο και προχωρούν στη διατριβή στο τέλος του δεύτερου έτους τους. Η αξιολόγηση έχει σχεδιαστεί ειδικά για την ανάπτυξη επαγγελματικής ετοιμότητας σταδιοδρομίας και περιλαμβάνει πολλά έργα συνεργασίας με εταίρους του κλάδου.
Τα υποχρεωτικά μαθήματα παρέχουν βασικές έννοιες διεθνούς μάρκετινγκ (Διεθνές Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Σύγχρονη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Επωνυμία και Επικοινωνίες, Αειφόρο Μάρκετινγκ, καθώς και εξειδικευμένες γνώσεις μάρκετινγκ (Μετρικές μάρκετινγκ).
Οι φοιτητές μπορούν να επιλέξουν επιλογές δύο μαθημάτων ως μέρος του προγράμματός τους - ένα για κάθε εξάμηνο. Αυτά περιλαμβάνουν την ψηφιακή τεχνολογία Σύγχρονη επιχειρηματική τεχνολογία, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, την επιχειρηματικότητα και τη δημιουργικότητα και την οικονομία των επιχειρήσεων. Για όσους επιθυμούν να αναλάβουν μια πιο λεπτομερή εισαγωγή στην πρακτική μάρκετινγκ, υπάρχει επίσης μια επιλογή στο Μάρκετινγκ.
Οι φοιτητές θα αναλάβουν επίσης ως υποχρεωτικό μάθημα την Έρευνα Φιλοσοφίας και Πρακτικής, που θα θέσει τις απαραίτητες βάσεις για μια επιτυχημένη ερευνητική διατριβή.
Στο 3ο εξάμηνο, η διατριβή για το Διεθνές Μάρκετινγκ είναι το μάθημα ορόσημο όπου οι μαθητές «βουτούν σε βάθος» στον επιλεγμένο τομέα έρευνας. Οι μαθητές θα επιδείξουν την κυριαρχία τους στη θεματική περιοχή αναπτύσσοντας νέες ιδέες από την ανάλυση πολύτιμης πρωτογενούς έρευνας.
Το International Marketing MSc αντανακλά το γεγονός ότι το Heriot Watt είναι ένα πραγματικά παγκόσμιο πανεπιστήμιο με πανεπιστημιουπόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Ντουμπάι και τη Μαλαισία. Στόχος μας είναι να σας δώσουμε τη δυνατότητα να γίνετε ένας πολίτης του κόσμου με υψηλή δυνατότητα απασχόλησης.
Ένα MSc με ζήτηση του κλάδου
Οι απόφοιτοι MSc International Marketing έχουν προχωρήσει στην απασχόληση σε γραφεία διαχείρισης επωνυμίας και επικοινωνίας τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και διεθνώς (οι οργανισμοί περιλαμβάνουν τις AIG, Capri Sun, GAP, Russell and Bromley, Lorenz Snack-World).
Οι εργοδότες αναζητούν τον κρίσιμο συνδυασμό διεθνούς τεχνογνωσίας στο μάρκετινγκ και επαγγελματικών δεξιοτήτων που παρέχει αυτό το πτυχίο. Κατά τη διάρκεια των σπουδών σας, θα αποκτήσετε εμπειρία σε διαδικτυακή συνεργατική εργασία, μορφές επιχειρηματικής επικοινωνίας και σύνθεση διαφορετικών πηγών πληροφοριών που εκτιμώνται στον χώρο εργασίας παγκοσμίως.
Τα μαθήματα σε αυτό το πρόγραμμα μοιράζονται με φοιτητές από μια σειρά προγραμμάτων MSc και εθνικοτήτων, παρέχοντας ευκαιρίες για επαγγελματική δικτύωση που θα είναι επωφελής στην επαγγελματική ζωή. Οι μαθητές μπορούν επίσης να συμμετάσχουν στην Heriot-Watt Marketing Society, μια φοιτητική εταιρεία που φιλοξενεί ομιλητές από τη βιομηχανία και διοργανώνει κοινωνικές εκδηλώσεις.
Το MSc είναι διαπιστευμένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM) στο πλαίσιο των προγραμμάτων Graduate Gateway. Αυτό παρέχει στους αποφοίτους πίστωση για προηγούμενη μάθηση μετά την ολοκλήρωση του πτυχίου τους ή την επιλογή της αυτοεκπαίδευσης για τίτλο σπουδών CIM κατά τη διάρκεια του προγράμματος σπουδών τους. Αυτό θα απαιτούσε εγγραφή σε ένα επιπλέον εκπαιδευτικό πρόγραμμα CIM για την απόκτηση πιστοποιητικού CIM ή δύο επιπλέον μαθήματα για την απόκτηση διπλώματος CIM.
Η έρευνά μας: κινητήρια δύναμη για νέα γνώση
Διευθυντής MSc International Marketing Program στο Ντουμπάι είναι ο Dr. Ross Curran και επικεφαλής της Ομάδας Marketing είναι ο Dr. Paul Hopkinson. Το MSc International Marketing αποτελεί μέρος του χαρτοφυλακίου προγραμμάτων του Ομίλου Μάρκετινγκ, το οποίο περιλαμβάνει το MSc International Marketing with Consumer Psychology, το MSc Digital Marketing, το MSc International Business Management with Marketing και το MSc International Fashion Marketing.
Το Marketing Group κατατάσσεται επί του παρόντος στην 1η θέση στη Σκωτία και στην 4η θέση στο Ηνωμένο Βασίλειο από την έρευνα National Student Satisfaction 2020, υπογραμμίζοντας την υψηλή αξία των προγραμμάτων σπουδών.
Η σχολή που συνεισφέρει σε αυτό το πρόγραμμα είναι ενεργοί ερευνητές, που δημοσιεύουν σε διεθνείς εκδόσεις υψηλής κατάταξης. Η Ομάδα Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Heriot-Watt βασίζεται επίσης στην εμπειρία του κλάδου των μελών της ομάδας για να ενημερώσει τα προγράμματά της.
Διαπίστευση
Αυτό το πρόγραμμα είναι διαπιστευμένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM), αναγνωρίζοντας ότι η διδασκαλία και η αξιολόγησή μας πληρούν τα αυστηρά πρότυπα του CIM όσον αφορά το περιεχόμενο, το εύρος και τα μαθησιακά αποτελέσματα.
Ως αποτέλεσμα αυτής της διαπίστευσης, όλοι οι απόφοιτοι από το International Marketing MSc αποκτούν εξαίρεση από δύο ενότητες CIM: την ενότητα Μάρκετινγκ επιπέδου πιστοποιητικού και την ενότητα Στρατηγικού μάρκετινγκ επιπέδου Διπλώματος CIM. Αυτή η εξαίρεση παρέχεται χωρίς επιπλέον χρέωση και μειώνει το κόστος για την απόκτηση αυτού του αναγνωρισμένου επαγγελματικού τίτλου έως και 400 £ (περίπου 2000 AED). Δίνεται επίσης η ευκαιρία στους μαθητές να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις δικτύωσης CIM όπου είναι διαθέσιμο.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Εξάμηνο 1 Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου | Εξάμηνο 1 Ιανουαρίου - Απριλίου |
Σύγχρονοι Καταναλωτές | Branding και Επικοινωνίες |
Διεθνές Στρατηγικό Μάρκετινγκ | Έρευνα Φιλοσοφίας και Πράξης |
Μετρήσεις Μάρκετινγκ | Βιώσιμο Μάρκετινγκ |
Επιλέξτε ένα από μια σειρά που περιλαμβάνει: | Επιλέξτε ένα από μια σειρά που περιλαμβάνει: |
Σύγχρονη επιχειρησιακή τεχνολογία | Social Media Marketing |
Εμπορία | Οικονομικά των Επιχειρήσεων |
Επιχειρηματικότητα και Δημιουργικότητα (παροχή αποκλεισμού) | - |
Στη συνέχεια, η διατριβή MSc αναλαμβάνεται μεταξύ Μαΐου-Αυγούστου
Σύγχρονοι Καταναλωτές
Εξάμηνο 1 (υποχρεωτικό)
Αξιολογήστε κριτικά τη συνάφεια των διαφορετικών προοπτικών για την κατανόηση των διεθνών καταναλωτών του 21ου αιώνα. Εξερευνήστε τις βασικές προκλήσεις διαχείρισης που αντιμετωπίζονται για την ανταπόκριση στους καταναλωτές σε διεθνή πλαίσια.
Στρατηγικό Μάρκετινγκ
Εξάμηνο 1 (υποχρεωτικό)
Παρέχει κατανόηση των θεωρητικών και πρακτικών προοπτικών των διεθνών στρατηγικών διαχείρισης μάρκετινγκ, καθώς και εξετάζει πώς χρησιμοποιούνται οι στρατηγικές μάρκετινγκ και πώς δημιουργούν αξία για την επιχείρηση.
Marketing Logistics
Εξάμηνο 1 (υποχρεωτικό)
Παρέχει κατανόηση σχετικά με τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού και τις πρωτοβουλίες logistics σε παγκόσμιο πλαίσιο και τη σχέση της με τη διαχείριση μάρκετινγκ.
Branding και Επικοινωνίες
Εξάμηνο 2 (υποχρεωτικό)
Παρέχει κατανόηση των βασικών αρχών της διαχείρισης επωνυμίας από κοινωνικο-πολιτιστικές, ψυχολογικές και ανθρωπολογικές προοπτικές, αντί να βασίζεται μόνο στη γνωστική προσέγγιση του branding. Προσδιορίζει το σκεπτικό και τα εμπόδια για την υιοθέτηση ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ.
Έρευνα Φιλοσοφίας και Πράξης
Εξάμηνο 2 (υποχρεωτικό)
Παρέχει κατανόηση της ερευνητικής διαδικασίας των κοινωνικών επιστημών, καθώς και της θεωρίας και των προσεγγίσεων της έρευνας. Αναπτύσσει πρακτικές δεξιότητες (π.χ. ποσοτικές και ποιοτικές τεχνικές) στην ανάλυση δεδομένων για να μετατρέψει τα ακατέργαστα δεδομένα σε πληροφορίες που καθοδηγούν τις αποτιμήσεις διαχείρισης μάρκετινγκ.
Ευκαιρίες καριέρας
Ένα MSc με ζήτηση του κλάδου
Οι απόφοιτοι MSc Digital Marketing θα εισέλθουν σε μια αγορά εργασίας με αυξανόμενη επιλογή εξειδικευμένων ρόλων ψηφιακού μάρκετινγκ, που παρέχουν επαγγελματική κινητικότητα και καλές προοπτικές προώθησης. Οι αναφορές αναφέρουν ότι, κατά τη διάρκεια του lockdown για τον COVID-19, οι ψηφιακές δεξιότητες επέτρεψαν σε πολλές επιχειρήσεις να συνεχίσουν να λειτουργούν και ενίσχυσαν την καταναλωτική συμπεριφορά στο διαδίκτυο. Όταν υπάρχει ένα ταραχώδες επιχειρηματικό περιβάλλον, οι οργανισμοί πρέπει να αναλάβουν διευθυντικούς ρόλους με υποψηφίους που έχουν προηγμένες ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και κριτικής σκέψης – δεξιότητες που αναπτύσσει και δοκιμάζει η μελέτη σε επίπεδο πλοιάρχου.
Το Heriot-Watt είναι ένα παγκόσμιο πανεπιστήμιο και τα μαθήματα μοιράζονται με φοιτητές από μια σειρά προγραμμάτων MSc και εθνικοτήτων, παρέχοντας ευκαιρίες για επαγγελματική δικτύωση που θα είναι επωφελής στην επαγγελματική ζωή. Οι μαθητές αποκτούν εμπειρία σε διαδικτυακή συνεργατική εργασία, δημιουργία επιχειρηματικών παρουσιάσεων, σύνταξη εκθέσεων και τεχνικές επιχειρηματικής έρευνας. Οι μαθητές μπορούν επίσης να συμμετάσχουν στην Heriot-Watt Marketing Society, μια φοιτητική εταιρεία που φιλοξενεί ομιλητές από τη βιομηχανία και διοργανώνει κοινωνικές εκδηλώσεις.
Το MSc είναι διαπιστευμένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM) στο πλαίσιο των προγραμμάτων Graduate Gateway. Αυτό παρέχει στους αποφοίτους πίστωση για προηγούμενη μάθηση μετά την ολοκλήρωση του πτυχίου τους ή την επιλογή της αυτοεκπαίδευσης για τίτλο σπουδών CIM κατά τη διάρκεια του προγράμματος σπουδών τους. Αυτό θα απαιτούσε εγγραφή σε ένα επιπλέον εκπαιδευτικό πρόγραμμα CIM για να αποκτήσετε ένα πιστοποιητικό CIM ή δύο επιπλέον μαθήματα για να αποκτήσετε ένα δίπλωμα CIM.