Master Marketing
IMC Krems University of Applied Sciences
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Krems an der Donau, Αυστρία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Ανάμεικτο
Διάρκεια
4 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 6.900 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
15 Apr 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* για μέλη ΕΕ/ΕΟΧ, Ελβετία ή χώρα για την οποία ισχύει το Personengruppenverordnung | 3.900 ευρώ/εξάμηνο για μη μέλη της ΕΕ
Εισαγωγή
Μετατρέψτε σε έναν ειδικό επικοινωνίας μάρκετινγκ
Η διαχείριση μάρκετινγκ αναφέρεται στον προγραμματισμό, τον συντονισμό και την παρακολούθηση όλων των εταιρικών δραστηριοτήτων που στοχεύουν στην κάλυψη των τρεχουσών και μελλοντικών αναγκών των πελατών. Αυτό απαιτεί λεπτομερή κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, διαφόρων εργαλείων μάρκετινγκ, καθώς και δημιουργικών προσεγγίσεων για την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών. Οι καινοτόμες στρατηγικές μάρκετινγκ είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας εταιρείας, ειδικά στους τομείς του τουρισμού, της μόδας, του τρόπου ζωής και του λιανικού εμπορίου.
Μαθαίνετε πώς να σχεδιάζετε, να εκτελείτε και να αξιολογείτε δραστηριότητες μάρκετινγκ, με ιδιαίτερη έμφαση στην επιχειρηματική πρακτική. Τα βασικά θέματα περιλαμβάνουν τη στρατηγική και τη διαχείριση επωνυμίας, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τις επικοινωνιακές δεξιότητες και την έρευνα αγοράς. Επιπλέον, αποκτάτε πρακτική εξειδίκευση στο σχεδιασμό ιστοσελίδων και την αφήγηση ιστοριών, ενώ τα εξειδικευμένα μαθήματα επικοινωνίας σας δίνουν τα εργαλεία που χρειάζεστε για να χειριστείτε παρουσιάσεις και καταστάσεις διαχείρισης.
Με μια ματιά
- Διάρκεια: 2 έτη/ 4 εξάμηνα (120 ECTS)
- Μορφή: Πλήρης απασχόληση
- Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλικά
- Ακαδημαϊκό πτυχίο: Master of Arts in Business (MA)
- Πρόσληψη: ετησίως, κάθε χρόνο τον Οκτώβριο
Ιδανικοί μαθητές
Ομάδα-στόχος
Σας ενδιαφέρει η προκλητική διαχείριση των επικοινωνιών μάρκετινγκ; Ειδικά στοχεύετε να εργαστείτε στον κλάδο: Τουρισμός, Μόδα και Lifestyle ή Λιανικό εμπόριο;
Τότε το Marketing Master μας είναι κατάλληλο για εσάς. Κάντε αίτηση και επιλέξτε ένα από τα κύρια κομμάτια μας:
- Τουρισμός & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
- Μάρκετινγκ μόδας και τρόπου ζωής
- Retail & Shopper Marketing
Το πρόγραμμα είναι συμβατό με μερική απασχόληση.
Εγγραφείτε στο Newsletter μας
Λάβετε τις πιο ενδιαφέρουσες ειδήσεις, προσκλήσεις για εκδηλώσεις και ιστορίες απευθείας στο γραμματοκιβώτιό σας. Μείνετε ενημερωμένοι με το ενημερωτικό δελτίο IMC Krems .
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Λεπτομέρειες προγράμματος
Στην αρχή των σπουδών σας, εμβαθύνετε τις επαγγελματικές σας δεξιότητες στο μάρκετινγκ και τις διεπιστημονικές ενότητες. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, μπορείτε να εξατομικεύσετε το πρόγραμμα σπουδών σας επιλέγοντας την εξειδίκευση της επιλογής σας. Κατά τη διάρκεια της εργασίας σας για τη μεταπτυχιακή διατριβή, πραγματοποιείτε ανεξάρτητα ακαδημαϊκή ανάλυση ενός προβλήματος που σχετίζεται με το εκλογικό σας, επινοώντας λύσεις που πληρούν τις πρακτικές επιχειρηματικές απαιτήσεις.
Σημαντικά σημεία/Κύρια κομμάτια
- Μάρκετινγκ Τουρισμού και Υπηρεσιών
- Μάρκετινγκ μόδας και τρόπου ζωής
- Marketing λιανικής και αγοραστών
Εκθεσιακός χώρος
Δίδακτρα προγράμματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Δυστυχώς το πανεπιστήμιό μας δεν χορηγεί υποτροφίες για μειωμένα δίδακτρα. Ωστόσο, κάθε φοιτητής με άριστο ακαδημαϊκό ιστορικό (επίδοση σε εξετάσεις και άλλες αξιολογήσεις) έχει την ευκαιρία να λάβει μια αξιοκρατική υποτροφία κατά τη διάρκεια του προγράμματος σπουδών του.
Ακριβώς όπως οι φοιτητές στα παραδοσιακά αυστριακά πανεπιστήμια, μπορείτε επίσης να υποβάλετε αίτηση για φοιτητική βοήθεια ή άλλες κρατικές ή ιδιωτικές υποτροφίες.
Ευκαιρίες καριέρας
Ως πτυχιούχος, θα είστε σε θέση να αναλάβετε ευθύνες στρατηγικής διαχείρισης μάρκετινγκ, καθώς και να σχεδιάζετε, να εφαρμόζετε και να αξιολογείτε εκστρατείες μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης και στο διαδίκτυο. Θα έχετε εξειδικευμένες γνώσεις για την ανάπτυξη εφαρμογών ιστού και κινητών, κοινωνικών μέσων και καμπανιών μάρκετινγκ με επιρροές. Σε βάθος επικοινωνία, παρουσίαση και οργανωτικές δεξιότητες θα σας επιτρέψουν να αναλάβετε διευθυντικές ευθύνες και να επιβλέπετε την επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές.
Οι επαγγελματικοί τομείς που είναι ανοιχτοί στους πτυχιούχους περιλαμβάνουν:
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
- Διαχειριστής καναλιών
- Σύμβουλος
- Διευθυντής προορισμού
- Υπεύθυνος εκδηλώσεων
- Διευθυντής ηλεκτρονικού εμπορίου
- Βασικός διαχειριστής λογαριασμών
- Υπεύθυνος Πολιτιστικού Χώρου
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Υπεύθυνος μάρκετινγκ λιανικής
- Διαχείριση τοποθεσίας
- Διευθυντής καταστήματος
- Διευθυντής Αλυσίδας Τροφοδοσίας
- Travel Manager