Master of Play Therapy
Centre for Specialization in Development and Education (Centro de Especialidades en Desarrollo y Educación)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Chihuahua, Μεξικό
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jul 2023
Εισαγωγή
Η συναισθηματική και σχεσιακή ζωή στον άνθρωπο γίνεται ακρογωνιαίος λίθος για την επιτυχία σε κάθε τομέα στον οποίο αναπτύσσονται επαγγελματικά ή κοινωνικά.
Το οικογενειακό περιβάλλον στο οποίο αναπτύσσονται τα παιδιά από τη στιγμή της σύλληψής τους θα αφήσει ένα σημάδι στη διαδικασία του να γίνει άτομο, καθώς όλα τα ερεθίσματα που λαμβάνονται ή δεν λαμβάνονται, θα καθορίσουν τον τύπο του ανθρώπου που θα γίνει. Οι μεγάλες πιέσεις που αντιμετωπίζουμε στον σημερινό κόσμο μας κάνουν να ξεχνάμε ότι η ζωή είναι μια τρομερή εμπειρία από την οποία δεν ξέρουμε πάντα πώς να αντλήσουμε όλο τον πλούτο της.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του ανθρώπου είναι η προβολική του όψη, δηλαδή η ικανότητα εκτέλεσης έργων. Και, όχι μόνο αυτό, αλλά ουσιαστικά, η ικανότητα να φτιάξεις ένα έργο της δικής σου ζωής. Δεν είναι εύκολο να οργανώσουμε τη ζωή μας. Από τη μια πλευρά, το νεκρό βάρος της ρουτίνας και της άνεσης οδηγεί σε τελετουργικές και σχεδόν μηχανικές επαναλήψεις και, από την άλλη, μια ορισμένη απάθεια και κομφορμισμός μας οδηγεί στην παθητικότητα και μας απομακρύνει από τόσο υγιείς προοπτικές όπως η χρήση της φαντασίας μας και η ανάπτυξη των ιδεών μας. δημιουργικές ικανότητες. Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά δοκιμάζουν τον κόσμο και μαθαίνουν για αυτόν. Επομένως, το παιχνίδι είναι απαραίτητο για την υγιή ανάπτυξη. Για τα παιδιά, το παιχνίδι είναι ένα σοβαρό θέμα και έχει έναν συγκεκριμένο σκοπό μέσω του οποίου αναπτύσσονται ψυχικά, σωματικά και κοινωνικά.
Το παιχνίδι είναι η μορφή αυτοθεραπείας του παιδιού, μέσω της οποίας συχνά μπερδεύονται σύγχυση, αγωνίες και συγκρούσεις. Μέσω της ασφάλειας του παιχνιδιού, τα παιδιά μπορούν να δοκιμάσουν τους νέους τρόπους ζωής τους. Το παιχνίδι αντιπροσωπεύει μια ζωτική λειτουργία για το παιδί. Είναι πολύ περισσότερο από την επιπόλαιη, ανέμελη και ευχάριστη δραστηριότητα που γενικά θεωρούν οι ενήλικες. Το παιχνίδι (επίσης) χρησιμεύει ως συμβολική γλώσσα. Τα παιδιά βιώνουν πολλά από αυτά που δεν μπορούν ακόμη να εκφράσουν στη γλώσσα και επομένως χρησιμοποιούν το παιχνίδι για να διατυπώσουν και να αφομοιώσουν αυτό που βιώνουν.
Το παιχνίδι που χρησιμοποιείται καλά χρησιμεύει στους ειδικούς ως ένα απαραίτητο εργαλείο που επιτρέπει την καλύτερη γνώση του παιδιού, είναι θεμελιώδες στοιχείο της διαδικασίας διδασκαλίας-μάθησης και κυρίως αντιπροσωπεύει την εξέλιξη, την προσαρμογή και την αυτοεπιβεβαίωση του παιδιού. Το παιχνίδι μπορεί να μειώσει τα τρομακτικά και τραυματικά γεγονότα, ανακουφίζοντας το άγχος και την ένταση.
Το παιχνίδι είναι συνήθως ένα εργαλείο για να μάθετε να αξιολογείτε την κοινωνική αλληλεπίδραση, να μάθετε να αντιμετωπίζετε διαφορετικές συναισθηματικές αντιδράσεις και προσωπικά συναισθήματα. Το καλά προγραμματισμένο παιχνίδι τείνει να αυξήσει την προθυμία του παιδιού να εμπλακεί και με τη σειρά του, να είναι πιο προετοιμασμένο για νέες προσπάθειες. Το παιδί επικοινωνεί παίζοντας, επομένως, είναι απαραίτητο να μιλήσει στη γλώσσα του
Μέσα από το παιχνίδι, το παιδί απομακρύνεται από τον πραγματικό κόσμο και μπορεί να καταλάβει αυτόν τον κόσμο διαφορετικό από τον δικό του: τον κόσμο του «ενήλικα», ο οποίος με τη σειρά του θα διαμορφώσει τη δική του προσωπικότητα.
Εξ ου και η θεμελιώδης σημασία του παιδικού παιχνιδιού, ένα παιδί που έχει παίξει με τον κατάλληλο τρόπο θα είναι ένας ενήλικας που ενσωματώνεται εποικοδομητικά και δημιουργικά στην πραγματικότητά του. Μέσα από το παιχνίδι, το παιδί εγκρίνει τον εαυτό του σωματικά και ψυχικά, και αυτό του επιτρέπει να αποκτήσει αυτονομία και να επιβεβαιωθεί.
Το παιχνίδι είναι απαραίτητο για τον άνθρωπο ανεξάρτητα από την ηλικία του, αφού οι αλλαγές και οι διαδικασίες που κάνει το παιδί συνεχίζουν να ισχύουν ως πρότυπα για τους νέους και τους ενήλικες, ακόμη και για τους ηλικιωμένους.