Master of Science στο μάρκετινγκ
The University of Texas at Dallas
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Richardson, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 - 24 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
USD 18.276 / per semester
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
May 2024
Εισαγωγή
Το Master of Science στο μάρκετινγκ (MS Marketing) είναι ένα πρόγραμμα πτυχίου 36 ωρών εξαμήνου (12-24 μήνες) που έχει σχεδιαστεί για να προετοιμάσει τους μαθητές που αναζητούν θέσεις υψηλότερου επιπέδου στο μάρκετινγκ ή να ακολουθήσουν ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα για την περαιτέρω προώθηση των γνώσεων μάρκετινγκ:
- Δεν απαιτούνται προϋποθέσεις
- Δεν απαιτείται πτυχίο προπτυχιακών επιχειρήσεων (όλες οι προπτυχιακές εταιρείες είναι ευπρόσδεκτες)
- Το MS Marketing δεν είναι πρόγραμμα STEM. Μια επιλογή είναι να αποκτήσετε διπλούς βαθμούς MS, συνδυάζοντας το MS MKT με ένα πρόγραμμα STEM όπως το BUAN ή το ITM.
- Εστίαση στο μάρκετινγκ: ακολουθήστε 11 από τα απαιτούμενα 12 μαθήματα σε μια περιοχή μάρκετινγκ
- Κομμάτια στη Διαφήμιση & Επωνυμία, στην Ανάπτυξη Επιχειρήσεων, στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, στην Πελάτη και στο Analytics, στη Διαχείριση Προϊόντων και στη Διαφήμιση
- Διατίθενται διαδικτυακά μαθήματα, το πτυχίο μπορεί επίσης να γίνει εντελώς διαδικτυακά
- Η προηγούμενη εργασιακή εμπειρία είναι επιθυμητή αλλά δεν απαιτείται
- Αναπτύξτε συγκεκριμένες και σχετικές εμπορεύσιμες δεξιότητες
Γιατί να επιλέξετε το MS στο Marketing στο UT Dallas;
Σχέδιο ευέλικτου πτυχίου
- Προσφέροντας μια επιλογή από έξι κομμάτια και πάνω από 60 μαθήματα για να διαλέξετε.
Επικεντρωθείτε στις περιοχές ανάπτυξης σταδιοδρομίας
- Μάθετε δεξιότητες κατά ζήτηση: π.χ. πληροφορίες πελατών, ψηφιακά, αναλυτικά στοιχεία και άλλα.
Βρίσκεται στο Dallas Metroplex
- Βαθμολογήθηκε από το περιοδικό Forbes ως το # 1 "Best City for Jobs", 2018.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το πρόγραμμα πτυχίου Master of Science in Marketing έχει σχεδιαστεί ειδικά για να καλύψει τις ανάγκες των φοιτητών στη σημερινή αγορά, προετοιμάζοντας όσους αναζητούν θέσεις υψηλότερου επιπέδου στο μάρκετινγκ ή ακολουθώντας μεταπτυχιακό πρόγραμμα για να προωθήσουν περαιτέρω τις γνώσεις τους στο μάρκετινγκ.
Το συμβουλευτικό συμβούλιο της βιομηχανίας μάρκετινγκ έχει βοηθήσει με το σχεδιασμό του προγράμματος και παρακολουθεί συνεχώς τα μαθήματα για να διασφαλίσει ότι το πρόγραμμα σπουδών είναι τόσο σχετικό με τις εμπορικές επιχειρήσεις και δημιουργεί μελλοντικούς ηγέτες της βιομηχανίας με επιτυχημένες καριέρες. Τα τοπικά κεφάλαια της Αμερικανικής Ένωσης Μάρκετινγκ και της Αμερικανικής Ομοσπονδίας Διαφήμισης συμμετέχουν ενεργά με τα προγράμματα μάρκετινγκ και τη συμβουλευτική επιτροπή μας.
Το UT Dallas βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή του Ντάλας και είναι το σπίτι ή μια σημαντική βάση για πολλές κορυφαίες εταιρείες και διαφημιστικές εταιρείες με γνώμονα το μάρκετινγκ, όπως οι American Airlines, AT&T, The Container Store, Dr Pepper Snapple Group, Fossil, Frito-Lay, Kimberly- Clark, KBM-Wunderman, JCPenney, Pizza Hut (μάρκες YUM), MARC Research, Mary Kay, Razor, The Richards Group, Savitz Research, Southwest Airlines, TargetBase και TracyLocke. Επιπλέον, στο Telecom Corridor των επιχειρήσεων υψηλής τεχνολογίας που περιβάλλει το UT Dallas φιλοξενούνται επίσης πολλές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Alcatel, Cisco, Ericsson, McAfee, Texas Instruments και Samsung, οι οποίες απαιτούν επαγγελματίες ειδικούς σε αναλύσεις μάρκετινγκ, ανάπτυξη επιχειρήσεων, ψηφιακό μάρκετινγκ, και διαχείριση προϊόντων.
Πληροφορίες προγράμματος
Οι μαθητές μπορούν επίσης να αποκτήσουν διπλό πτυχίο MS και MBA λαμβάνοντας συνολικά 63 ώρες πίστωσης εξαμήνου (υποθέτοντας ότι πληρούν όλες τις απαιτήσεις πτυχίου και για τα δύο προγράμματα).
Απαιτήσεις για το πτυχίο
Το Master of Science στο Marketing (MS MKT) είναι ένα πρόγραμμα πτυχίων διάρκειας τουλάχιστον 36 εξαμήνων, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες των φοιτητών στη σημερινή αγορά με γνώμονα τα δεδομένα, στην οποία η εκθετική αύξηση των δεδομένων που δημιουργούνται από σαρωτές καταστημάτων και διαδικτυακές συναλλαγές, πλοήγηση, αναζήτηση και πιο πρόσφατα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, απαιτούν νέες δεξιότητες και γνώσεις μάρκετινγκ. Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν από οποιοδήποτε από τα κομμάτια που αναφέρονται παρακάτω ως μέρος του προγράμματος σπουδών τους.
- Διαφήμιση και διαχείριση σήματος
- Επιχειρηματική ανάπτυξη και επαγγελματικές πωλήσεις
- Ψηφιακή διαφήμιση και μάρκετινγκ
- Analytics μάρκετινγκ και πληροφορίες πελατών
- Διαχείριση Μάρκετινγκ
- Διαχείριση προϊόντων
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτό το πτυχίο, απαιτείται ένα πτυχίο (θεωρούνται όλα τα πτυχία). Οι μαθητές πρέπει να διατηρήσουν έναν μέσο όρο βαθμού 3,0 (ΣΔΣ) και στα δύο βασικά μαθήματα και σε όλα τα μεταπτυχιακά μαθήματα που λαμβάνονται στο πρόγραμμα πτυχίων, εξαιρουμένων των προαπαιτούμενων του προγράμματος για να πληρούν τις προϋποθέσεις για το πτυχίο MS. Μετά την ολοκλήρωση των 18 ωρών πίστωσης, ένας μαθητής πρέπει να ολοκληρώσει επιτυχώς μια πρακτική άσκηση ή ένα πρακτικό. Οι μαθητές μπορούν επίσης να αποκτήσουν διπλό πτυχίο MS και MBA λαμβάνοντας συνολικά 63 ώρες πίστωσης εξαμήνου (υποθέτοντας ότι πληρούν όλες τις απαιτήσεις πτυχίου και για τα δύο προγράμματα).
Προαπαιτούμενο
Οι μαθητές που παρακολουθούν το πτυχίο Master of Science στο μάρκετινγκ πρέπει να ολοκληρώσουν ένα εξάμηνο πιστωτικής ώρας για το μάθημα επαγγελματικής ανάπτυξης MAS 6102. Η πίστωση πτυχίου δεν κερδίζεται για τις προϋποθέσεις του προγράμματος, ωστόσο, ο βαθμός που επιτυγχάνεται στις προϋποθέσεις θα υπολογίζεται στον μέσο όρο βαθμού (GPA) του μαθητή. Όλες οι προϋποθέσεις του προγράμματος πρέπει να πληρούνται εντός του πρώτου εξαμήνου των μεταπτυχιακών σπουδών ως φοιτητής που αναζητεί πτυχίο.
Απαιτήσεις μαθήματος
Βασικά μαθήματα: 15 πιστωτικές ώρες εξαμήνου
- MKT 6301 Διαχείριση μάρκετινγκ
- MKT 6309 Ανάλυση και έρευνα δεδομένων μάρκετινγκ
- MKT 6310 Συμπεριφορά καταναλωτή
- MKT 6339 Capstone Λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ
- ή MKT 6350 Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ
- OPRE 6301 Στατιστική και Ανάλυση Δεδομένων
Εξειδικευμένα κομμάτια: 21 ώρες εξαμήνου
Επιλέξτε ένα από τα ακόλουθα τέσσερα εξειδικευμένα κομμάτια ή από το Track Management Marketing. Οι μαθητές μπορούν να αντικαταστήσουν μόνο ένα μάθημα επιπέδου master διάρκειας τριών εξαμήνων από οποιοδήποτε μάθημα / πρόθεμα χωρίς περιορισμούς που προσφέρεται στο JSOM ως δωρεάν επιλογή στο πρόγραμμα πτυχίων.
- MKT 6009 Μάρκετινγκ μάρκετινγκ (απαιτείται μαθήματα) *
Διαδρομή διαφήμισης και επωνυμίας
- Μαθήματα βασικής διαφήμισης και επωνυμίας (12 ώρες εξαμήνου)
- MKT 6321 Διαδραστικό και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Διαχείριση μάρκας MKT 6330
- MKT 6332 Διαφημιστική και διαφημιστική στρατηγική
- MKT 6343 Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων και πληροφορίες
- Μαθήματα επιλογής διαφήμισης και επωνυμίας (9 ώρες εξαμήνου)
- Έργα μάρκετινγκ MKT 6340
- MKT 6341 Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και διαχείριση καμπάνιας
- MKT 6342 Marketing Ανάπτυξη Insights Πελατών
- MKT 6349 Οικοσύστημα MarTech
- MKT 6350 Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ
- MKT 6352 Marketing Web Analytics και Insights
- MKT 6353 Ανάλυση πελατών και πληροφορίες
- MKT 6V98 Πρακτική Άσκηση
- MKT 6V99 Ειδικά θέματα στο μάρκετινγκ
- BUAN 6392 (MIS 6392) Αιτιολογική ανάλυση και δοκιμές A / B
- Επιλέξτε οποιοδήποτε μάθημα επιλογής προθεμάτων MKT τριών εξαμήνων πιστωτικής ώρας από οποιοδήποτε έτος πίστας ή καταλόγου.
Διαδρομή ανάπτυξης και επαγγελματικών πωλήσεων
- Βασικά Μαθήματα Ανάπτυξης Επιχειρήσεων και Επαγγελματικών Πωλήσεων (9 ώρες εξαμήνου)
- MKT 6334 Ψηφιακή στρατηγική πωλήσεων
- MKT 6382 Επαγγελματικές πωλήσεις I
- OB 6332 Διαπραγμάτευση και επίλυση διαφορών
- Επιλογές Ανάπτυξης Επιχειρήσεων και Επαγγελματικών Πωλήσεων (12 ώρες εξαμήνου)
- Επιλογή κατηγορίας I (πιο σχετικό με αυτό το κομμάτι)
- MKT 6321 Διαδραστικό και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- MKT 6331 Δημιουργία και διαχείριση επαγγελματικών οργανώσεων πωλήσεων
- MKT 6338 Διαχείριση πελατειακών σχέσεων με το Salesforce
- MKT 6341 Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και διαχείριση καμπάνιας
- BPS 6360 Διοικητικές και οργανωτικές συμβουλές: Θεωρία και πρακτική
- OB 6332 Διαπραγμάτευση και επίλυση διαφορών
- Επιλογή κατηγορίας II
- MKT 6342 Marketing Ανάπτυξη Insights Πελατών
- MKT 6V98 Πρακτική Άσκηση
- MKT 6V99 Ειδικά θέματα στο μάρκετινγκ
- BPS 6332 Στρατηγική ηγεσία
- Επιλέξτε οποιοδήποτε μάθημα επιλογής προθεμάτων MKT ή ENTP προθεσμίας τριών εξαμήνων από οποιοδήποτε πρόγραμμα πτυχίου, διαδρομής ή έτους καταλόγου.
Ψηφιακή διαφήμιση και μάρκετινγκ
- Μαθήματα Ψηφιακής Διαφήμισης και Μάρκετινγκ (12 ώρες εξαμήνου)
- MKT 6321 Διαδραστικό και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- MKT 6343 Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων και πληροφορίες
- MKT 6349 Οικοσύστημα MarTech
- MKT 6352 Marketing Web Analytics και Insights
- Μαθήματα επιλογής ψηφιακής διαφήμισης και μάρκετινγκ (9 ώρες εξαμήνου)
- Επιλογή κατηγορίας I (πιο σχετικό με αυτό το κομμάτι)
- MKT 6332 Διαφημιστική και διαφημιστική στρατηγική
- MKT 6334 Ψηφιακή στρατηγική πωλήσεων
- MKT 6341 Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και διαχείριση καμπάνιας
- MKT 6353 Ανάλυση πελατών και πληροφορίες
- MKT 6V99 Ειδικά θέματα στο μάρκετινγκ
- BUAN 6392 (MIS 6392) Αιτιολογική ανάλυση και δοκιμές A / B
- Επιλογή κατηγορίας II
- MKT 6338 Διαχείριση πελατειακών σχέσεων με το Salesforce
- Έργα μάρκετινγκ MKT 6340
- MKT 6342 Marketing Ανάπτυξη Insights Πελατών
- MKT 6350 Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ
- MKT 6V98 Πρακτική Άσκηση
- IMS 6314 Global E-Business Marketing
- Ιδρύματα βάσης δεδομένων MIS 6320
- Επιλέξτε οποιοδήποτε μάθημα επιλογής προθεσμίας τριών εξαμήνων MKT, BUAN ή MIS από οποιοδήποτε πρόγραμμα πτυχίου, πίστας ή καταλόγου.
Παρακολούθηση Analytics και μάρκετινγκ πελατών
- Βασικά μαθήματα Marketing Analytics και Customer Insights (9 ώρες πίστωσης εξαμήνου)
- MKT 6353 Ανάλυση πελατών και πληροφορίες
- BUAN 6320 Βάσεις δεδομένων βάσεων για Business Analytics
- ή MIS 6320 βάσεις δεδομένων
- OPRE 6332 Μοντελοποίηση υπολογιστικών φύλλων και Analytics
- Μαθήματα επιλογής Marketing Analytics και Customer Insights (12 ώρες πίστωσης εξαμήνου από μία περιοχή εστίασης)
- Εστίαση στο Analytics (12 ώρες πίστωσης εξαμήνου)
- MKT 6337 Predictive Analytics χρησιμοποιώντας SAS
- Έργα μάρκετινγκ MKT 6340
- Έργο MKT 6347 Marketing Analytics
- MKT 6V98 Πρακτική Άσκηση
- MKT 6V99 Ειδικά θέματα στο μάρκετινγκ
- BUAN 6312 Εφαρμοσμένη Οικονομετρία και Ανάλυση Χρονικών Σειρών
- BUAN 6320 Βάσεις δεδομένων βάσεων για Business Analytics
- BUAN 6335 Οργάνωση για πλατφόρμες Business Analytics
- BUAN 6340 Προγραμματισμός για την Επιστήμη των Δεδομένων
- BUAN 6341 Εφαρμοσμένη μηχανική εκμάθηση
- BUAN 6345 Ανάλυση υψηλής απόδοσης με SAP
- BUAN 6346 Big Data
- BUAN 6347 Advanced Big Data Analytics
- BUAN 6357 Advanced Business Analytics με R
- BUAN 6398 Προκαταρκτική ανάλυση
- BUAN 6390 Analytics Practicum
- HMGT 6334 Healthcare Analytics
- MECO 6312 Εφαρμοσμένη Οικονομετρία και Ανάλυση Χρονικών Σειρών
- Αποθήκευση επιχειρηματικών δεδομένων MIS 6309
- MIS 6356 Business Analytics με R
- MIS 6334 Advanced Business Analytics με SAS
- MIS 6357 Advanced Business Analytics με R
- Οπτικοποίηση δεδομένων MIS 6380
- OPRE 6359 Προηγμένες Στατιστικές για την Επιστήμη των Δεδομένων
- Προαιρετικό Analytics OPRE 6398
- Επιλέξτε ένα τρίμηνο πιστωτικής ώρας MKT ή BUAN ή MECO ή MIS ή OPRE επιλεκτικό μάθημα από οποιοδήποτε πρόγραμμα πτυχίου, πίστας ή καταλόγου έτους.
- Ή
- Focus Insights Focus (12 ώρες εξαμήνου)
- MKT 6321 Διαδραστικό και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- MKT 6334 Ψηφιακή στρατηγική πωλήσεων
- MKT 6336 Ανάλυση τιμολόγησης
- MKT 6338 Διαχείριση πελατειακών σχέσεων με το Salesforce
- Έργα μάρκετινγκ MKT 6340
- MKT 6341 Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και διαχείριση καμπάνιας
- MKT 6342 Marketing Ανάπτυξη Insights Πελατών
- MKT 6343 Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων και πληροφορίες
- Έργο MKT 6347 Marketing Analytics
- MKT 6349 Οικοσύστημα MarTech
- MKT 6352 Marketing Web Analytics και Insights
- MKT 6V98 Πρακτική Άσκηση
- MKT 6V99 Ειδικά θέματα στο μάρκετινγκ
- BPS 6360 Διοικητικές και οργανωτικές συμβουλές: Θεωρία και πρακτική
- MECO 6303 Οικονομικά των επιχειρήσεων
- BUAN 6392 (MIS 6392) Αιτιολογική ανάλυση και δοκιμές A / B
- Ιδρύματα βάσης δεδομένων MIS 6320
- Οπτικοποίηση δεδομένων MIS 6380
- OPRE 6362 Διαχείριση Έργων στη Μηχανική και τις Λειτουργίες
- Επιλέξτε ένα τρίμηνο πιστωτικής ώρας MKT ή BUAN ή ENTP ή MIS προθέματος προαιρετικό μάθημα από οποιοδήποτε πρόγραμμα πτυχίου, διαδρομή ή έτος καταλόγου.
Διαδρομή διαχείρισης προϊόντων
- Βασικά μαθήματα διαχείρισης προϊόντων (9 ώρες εξαμήνου)
- MKT 6329 Νέα ανάπτυξη προϊόντων
- Διαχείριση μάρκας MKT 6330
- MKT 6336 Ανάλυση τιμολόγησης
- Μαθήματα επιλογής διαχείρισης προϊόντων (12 ώρες εξαμήνου)
- Επιλογή κατηγορίας I (πιο σχετικό με αυτό το κομμάτι)
- BPS 6360 Διοικητικές και οργανωτικές συμβουλές: Θεωρία και πρακτική
- Τεχνολογία ENTP 6375 και ανάπτυξη νέων προϊόντων
- ENTP 6388 Διαχείριση καινοτομίας εντός της εταιρείας
- Διαχείριση έργου MIS 6360 Agile
- MKT 6331 Δημιουργία και διαχείριση επαγγελματικών οργανώσεων πωλήσεων
- MKT 6342 Marketing Ανάπτυξη Insights Πελατών
- MKT 6380 Στρατηγικές εισόδου στην αγορά
- OPRE 6362 Διαχείριση Έργων στη Μηχανική και τις Λειτουργίες
- Επιλογή κατηγορίας II
- ENTP 6360 Εκκίνηση εκκίνησης I
- ENTP 6370 Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα
- ENTP 6390 Επιχειρηματικό μοντέλο καινοτομίας
- Διεθνές μάρκετινγκ IMS 6310
- MKT 6332 Διαφημιστική και διαφημιστική στρατηγική
- MKT 6334 Ψηφιακή στρατηγική πωλήσεων
- Έργα μάρκετινγκ MKT 6340
- MKT 6341 Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και διαχείριση καμπάνιας
- MKT 6350 Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ
- MKT 6V98 Πρακτική Άσκηση
- MKT 6V99 Ειδικά θέματα στο μάρκετινγκ
- Επιλέξτε οποιοδήποτε τρίμηνο πιστωτικής ώρας MKT ή BPS ή ENTP ή OPRE προθετικό μάθημα επιλογής από οποιοδήποτε πρόγραμμα πτυχίου, πίστας ή καταλόγου.
Διαδρομή διαχείρισης μάρκετινγκ: πιστωτικές ώρες 21 εξαμήνου
Αυτό το κομμάτι δεν έχει βασικά μαθήματα. Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν οποιαδήποτε πιστωτική ώρα 21 εξαμήνου από τα παρακάτω μαθήματα. Ωστόσο, τουλάχιστον 9 ώρες πίστωσης εξαμήνου πρέπει να προέρχονται από μαθήματα με το πρόθεμα MKT.
Μαθήματα Περιοχής Μάρκετινγκ (τουλάχιστον 9 ώρες εξαμήνου)
- MKT 6321 Διαδραστικό και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- MKT 6329 Νέα ανάπτυξη προϊόντων
- Διαχείριση μάρκας MKT 6330
- MKT 6331 Δημιουργία και διαχείριση επαγγελματικών οργανώσεων πωλήσεων
- MKT 6332 Διαφημιστική και διαφημιστική στρατηγική
- MKT 6334 Ψηφιακή στρατηγική πωλήσεων
- MKT 6336 Ανάλυση τιμολόγησης
- MKT 6337 Predictive Analytics χρησιμοποιώντας SAS
- MKT 6338 Διαχείριση πελατειακών σχέσεων με το Salesforce
- Έργα μάρκετινγκ MKT 6340
- MKT 6341 Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και διαχείριση καμπάνιας
- MKT 6342 Marketing Ανάπτυξη Insights Πελατών
- MKT 6343 Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων και πληροφορίες
- MKT 6349 Οικοσύστημα MarTech
- MKT 6350 Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ
- MKT 6352 Marketing Web Analytics και Insights
- MKT 6353 Ανάλυση πελατών και πληροφορίες
- MKT 6380 Στρατηγικές εισόδου στην αγορά
- MKT 6382 Επαγγελματικές πωλήσεις I
- MKT 6V98 Πρακτική Άσκηση
- MKT 6V99 Ειδικά θέματα στο μάρκετινγκ
- Έργο MKT 6347 Marketing Analytics
- Επιλέξτε οποιοδήποτε μάθημα προθέματος MKT από οποιοδήποτε κομμάτι ή μελλοντικά έτη καταλόγου.
Μαθήματα περιοχής μη μάρκετινγκ
- ACCT 6301 Χρηματοοικονομική Λογιστική
- ACCT 6305 Λογιστική για Διευθυντή
- BPS 6332 Στρατηγική ηγεσία
- BPS 6360 Διοικητικές και οργανωτικές συμβουλές: Θεωρία και πρακτική
- BUAN 6312 Εφαρμοσμένη Οικονομετρία και Ανάλυση Χρονικών Σειρών
- BUAN 6320 Βάσεις δεδομένων βάσεων για Business Analytics
- BUAN 6324 Business Analytics με SAS
- BUAN 6335 Οργάνωση για πλατφόρμες Business Analytics
- BUAN 6340 Προγραμματισμός για την Επιστήμη των Δεδομένων
- BUAN 6341 Εφαρμοσμένη μηχανική εκμάθηση
- BUAN 6345 Ανάλυση υψηλής απόδοσης με SAP
- BUAN 6346 Big Data
- BUAN 6347 Advanced Big Data Analytics
- BUAN 6357 Advanced Business Analytics με R
- BUAN 6398 Προκαταρκτική ανάλυση
- BUAN 6390 Analytics Practicum
- ENTP 6360 Εκκίνηση εκκίνησης I
- ENTP 6370 Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα
- Τεχνολογία ENTP 6375 και ανάπτυξη νέων προϊόντων
- ENTP 6380 Στρατηγικές εισόδου στην αγορά
- ENTP 6388 Διαχείριση καινοτομίας εντός της εταιρείας
- ENTP 6390 Επιχειρηματικό μοντέλο καινοτομίας
- ENTP 6392 Επιχειρηματικότητα στον κοινωνικό τομέα
- FIN 6301 Οικονομική διαχείριση
- HMGT 6334 Healthcare Analytics
- Διεθνές μάρκετινγκ IMS 6310
- IMS 6314 Global E-Business Marketing
- IMS 6360 Διεθνής στρατηγική διαχείριση
- MECO 6303 Οικονομικά των επιχειρήσεων
- MECO 6312 Εφαρμοσμένη Οικονομετρία και Ανάλυση Χρονικών Σειρών
- Αποθήκευση επιχειρηματικών δεδομένων MIS 6309
- Ιδρύματα βάσης δεδομένων MIS 6320
- MIS 6324 Business Analytics με SAS
- MIS 6334 Advanced Business Analytics με SAS
- MIS 6356 Business Analytics με R
- MIS 6357 Advanced Business Analytics με R
- Διαχείριση έργου MIS 6360 Agile
- MKT 6343 Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων και πληροφορίες
- BUAN 6392 (MIS 6392) Αιτιολογική ανάλυση και δοκιμές A / B
- Οπτικοποίηση δεδομένων MIS 6380
- ΟΒ 6301 Οργανωτική Συμπεριφορά
- OB 6332 Διαπραγμάτευση και επίλυση διαφορών
- OPRE 6332 Μοντελοποίηση υπολογιστικών φύλλων και Analytics
- OPRE 6359 Προηγμένες Στατιστικές για την Επιστήμη των Δεδομένων
- OPRE 6362 Διαχείριση Έργων στη Μηχανική και τις Λειτουργίες
- Προαιρετικό Analytics OPRE 6398
- Επιλέξτε οποιοδήποτε τρίμηνο πιστωτικής ώρας BPS ή ENTP ή IMS ή MECO ή MIS ή OPRE προθέματος από οποιοδήποτε πρόγραμμα πτυχίου, πίστας ή καταλόγου.
* Οι φοιτητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν 6009 MKT μόνο για την πρώτη τους πρακτική άσκηση και κάθε επιπλέον πρακτική πρέπει να ολοκληρωθεί ως MKV 6V98 (3 ώρες εξαμήνου πίστωσης το πολύ). Οι φοιτητές μπορούν επίσης να υποκαταστήσουν τα 6009 MKT με 6V98 MKT ή 6321 MKT ή 6399 MKT ή 6340 MKT ή 6343 MKT ή 6350 MKT ή 6347 MKT (Marketing Analytics Project) για να εκπληρώσουν την απαίτηση πρακτικής άσκησης.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι του προγράμματος αναζητούν θέσεις ως επικεφαλής μάρκετινγκ και αντιπρόεδροι, διευθυντές ή αναλυτές σε λειτουργικούς τομείς όπως η διαφήμιση, η επωνυμία, η ανάπτυξη επιχειρήσεων, οι γνώσεις πελατών, η ανάλυση μάρκετινγκ, η ψηφιακή (ΔΕΗ, SEO, αυτοματοποίηση μάρκετινγκ, αναλύσεις ιστού, UX) , διαχείριση μάρκετινγκ ή διαχείριση προϊόντων.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.