Master of Science στο μάρκετινγκ
Linnaeus University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Växjö, Σουηδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
SEK 220.000 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
03 Sep 2024
* δίδακτρα για φοιτητές εκτός ΕΕ / EES / Ελβετία: 220.000 SEK
Μαθητική Συνεδρία
Η μετακόμιση σε μια νέα χώρα, η έναρξη σπουδών και μια νέα ζωή είναι ένα μεγάλο βήμα. Ευτυχώς για εσάς, οι μαθητές μας έχουν ήδη περάσει από τη διαδικασία! Ως εκ τούτου, θα ήθελαν να σας προσκαλέσουν σε ένα διαδικτυακό σεμινάριο για φοιτητές από φοιτητές.
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα προσφέρει σε μαθητές από όλο τον κόσμο την ευκαιρία να αναπτύξουν την αναλυτική σκέψη και την εμπειρία τους στο μάρκετινγκ. Ο κύριος τομέας της μελέτης είναι η διοίκηση επιχειρήσεων, με εξειδίκευση στο μάρκετινγκ
Οι παραδοσιακοί ρόλοι των εμπόρων εξελίσσονται σε γενικότερες λειτουργίες διαχείρισης. Οι έμποροι προσλαμβάνονται πιο συχνά σε θέσεις CEO. Πιστεύουμε ότι θα υπάρξει μεγάλη ζήτηση για αυτόν τον νέο τύπο ειδικευμένων πτυχιούχων επιχειρήσεων στο εγγύς μέλλον. Τα μαθήματα του προγράμματος είναι σχετικά λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, όπως η υψηλότερη ζήτηση για τη διαχείριση της καινοτομίας, τη διαχείριση ηλεκτρονικού εμπορίου και τη διεθνή στρατηγική μάρκετινγκ. Δεδομένου ότι οι παραγωγοί ανταγωνίζονται παγκοσμίως μεταξύ τους, οι εταιρείες πρέπει επίσης να έχουν διεθνή σκέψη στις εμπορικές τους δραστηριότητες.
Το πρόγραμμα ξεκινά με ένα μάθημα που ονομάζεται εφαρμοσμένη ανάλυση μάρκετινγκ, ένα μάθημα στο οποίο θα ασκήσετε έρευνα μάρκετινγκ και την εφαρμογή θεωριών διαχείρισης μάρκετινγκ. Ακολουθεί ένα μάθημα που ονομάζεται διεθνής στρατηγική μάρκετινγκ. Κατά τη δεύτερη περίοδο, θα μελετήσετε τη διαχείριση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας, ακολουθούμενη από ένα μάθημα μεθοδολογίας έρευνας. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου έτους σας, θα μελετήσετε τη σύγχρονη έρευνα μάρκετινγκ, καθώς και τη διαχείριση ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. Το 2ετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα ολοκληρώνεται με ένα πρόγραμμα πτυχίων 30 πιστώσεων. Τα προσεκτικά επιλεγμένα μαθήματα σάς παρέχουν τη γνώση που θα είναι χρήσιμη όταν γράφετε τη μεταπτυχιακή διατριβή και θα ενθαρρύνετε τις δεξιότητες που απαιτούνται για την επίτευξη των στόχων της σταδιοδρομίας.
Αυτό είναι το Linnaeus University
Linnaeus University είναι ένα σύγχρονο, διεθνές πανεπιστήμιο που πήρε το όνομά του από τον Carl Linnaeus - έναν παγκοσμίου φήμης σουηδό επιστήμονα που γεννήθηκε στην περιοχή Småland όπου βρίσκεται το πανεπιστήμιο. Περισσότερα στοιχεία για το Linnaeus University :
- Ιδρύθηκε το 2010 μέσω συγχώνευσης μεταξύ του Πανεπιστημίου Kalmar και του Πανεπιστημίου Växjö.
- Βρίσκεται στο Kalmar και στο Växjö.
- 44.000 εγγεγραμμένοι φοιτητές.
- 2.000 εγγεγραμμένοι διεθνείς φοιτητές.
- 6ο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο στη Σουηδία όσον αφορά τον αριθμό των φοιτητών.
- 780 συνεργαζόμενα πανεπιστήμια σε περισσότερες από 80 χώρες ·
- Προγράμματα 100 μοιρών σε επίπεδο πρώτου κύκλου, 8 από τα οποία διδάσκονται στα Αγγλικά.
- Προγράμματα 80 μοιρών σε επίπεδο δεύτερου κύκλου, 35 από τα οποία διδάσκονται στα Αγγλικά.
Καριέρα
Οι παραδοσιακοί ρόλοι των εμπόρων εξελίσσονται σε γενικότερες λειτουργίες διαχείρισης και οι έμποροι προσλαμβάνονται συχνότερα σε θέσεις CEO. Με μεταπτυχιακό, η απασχολησιμότητά σας είναι πιθανό να αυξηθεί σημαντικά και μετά την αποφοίτησή σας θα έχετε πολλές διαφορετικές ευκαιρίες σταδιοδρομίας. Σήμερα, μερικοί από τους προηγούμενους μαθητές μας εργάζονται ως, για παράδειγμα, ειδικοί μάρκετινγκ, συντονιστές μάρκετινγκ και επικεφαλής επικοινωνιών. Μπορείτε επίσης να εργαστείτε ως λέκτορας σε πανεπιστήμιο και να διδάξετε. Μια άλλη πιθανότητα είναι να γίνει διδακτορικό. υποψήφιος και κάνει έρευνα.
Βαθμός
Master of Science ή Master of Science στην επιχείρηση και τα οικονομικά (120 μονάδες) με εξειδίκευση στο μάρκετινγκ (Κύριο πεδίο σπουδών: Διοίκηση επιχειρήσεων)
Διεθνείς ευκαιρίες
Η γλώσσα διδασκαλίας είναι η αγγλική. Με αυτόν τον τρόπο, θα προετοιμαστείτε όχι μόνο για μια καριέρα στη Σουηδία αλλά και για μια καριέρα σε διεθνή πλαίσια. Το πρόγραμμα δέχεται μαθητές από όλο τον κόσμο, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχετε διεθνείς και πολυπολιτισμικές εμπειρίες σε όλο το πρόγραμμα.
Växjö
Περίπου 15 λεπτά με ένα ποδήλατο από το κέντρο της πόλης, θα βρείτε την Linnaeus University . Είναι σαν μια μικρή κοινωνία με το πανεπιστήμιο, τη φοιτητική διαμονή και τη φοιτητική ζωή. Εδώ γίνετε μέρος ενός δημιουργικού περιβάλλοντος γνώσης.
Τι θα συναντήσετε σε μια εκδρομή στο Växjö - την πόλη των αντιθέσεων; Θα βρείτε καλά εστιατόρια, μια διάσημη ομάδα χόκεϊ και άνετα καφέ όπου μπορείτε να απολαύσετε ένα latte με γεύση lingonberry. Στο Växjö, η όμορφη φύση είναι πάντα πολύ κοντά. η πόλη περιβάλλεται από λίμνες και δάση. Στους μαθητές αρέσει ο συνδυασμός του κέντρου της πόλης και της ενεργού φοιτητικής ζωής στην πανεπιστημιούπολη. Το όνειρό σας για το μέλλον ξεκινά εδώ!
Προυποθέσεις εισόδου
Γενικές απαιτήσεις εισόδου για σπουδές δεύτερου κύκλου και ειδικές απαιτήσεις εισόδου: Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, με τουλάχιστον 30 μονάδες στο Marketing English B / 6 ή το αντίστοιχο.
Ευκαιρίες καριέρας
Οι παραδοσιακοί ρόλοι των marketers εξελίσσονται σε πιο γενικές λειτουργίες διαχείρισης και οι έμποροι προσλαμβάνονται συχνότερα σε θέσεις CEO. Με ένα μεταπτυχιακό, η απασχολησιμότητα σας είναι πιθανό να αυξηθεί σημαντικά και μετά την αποφοίτησή σας θα έχετε πολλές διαφορετικές ευκαιρίες σταδιοδρομίας. Σήμερα, ορισμένοι από τους προηγούμενους μαθητές μας εργάζονται, για παράδειγμα, ως ειδικοί μάρκετινγκ, συντονιστές μάρκετινγκ και υπεύθυνοι επικοινωνίας. Μπορείτε επίσης να εργαστείτε ως λέκτορας σε ένα πανεπιστήμιο και να διδάξετε. Μια άλλη δυνατότητα είναι να γίνετε Ph.D. υποψήφιος και να κάνεις έρευνα.
Διεθνείς ευκαιρίες
Η γλώσσα διδασκαλίας είναι η αγγλική. Με αυτόν τον τρόπο, θα προετοιμαστείτε όχι μόνο για μια καριέρα στη Σουηδία αλλά και για μια καριέρα σε διεθνή πλαίσια. Το πρόγραμμα δέχεται φοιτητές από όλο τον κόσμο, πράγμα που σημαίνει ότι θα αποκτήσετε διεθνείς και πολυπολιτισμικές εμπειρίες σε όλο το πρόγραμμα.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Οι παραδοσιακοί ρόλοι των marketers εξελίσσονται σε πιο γενικές λειτουργίες διαχείρισης. Οι έμποροι προσλαμβάνονται συχνότερα σε θέσεις CEO. Πιστεύουμε ότι θα υπάρξει μεγάλη ζήτηση για αυτόν τον νέο τύπο πτυχιούχων επιχειρήσεων στο εγγύς μέλλον. Τα μαθήματα του προγράμματος είναι σχετικά λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, όπως η υψηλότερη ζήτηση για διαχείριση καινοτομίας, διαχείριση ηλεκτρονικού επιχειρείν και διεθνής στρατηγική μάρκετινγκ. Δεδομένου ότι οι παραγωγοί ανταγωνίζονται μεταξύ τους σε παγκόσμιο επίπεδο, οι εταιρείες πρέπει επίσης να έχουν διεθνή σκέψη στις δραστηριότητες μάρκετινγκ τους.
Διδακτέα ύλη
Το πρόγραμμα ξεκινά με ένα μάθημα που ονομάζεται εφαρμοσμένη ανάλυση μάρκετινγκ, ένα μάθημα στο οποίο θα εξασκήσετε την έρευνα μάρκετινγκ και την εφαρμογή των θεωριών διαχείρισης μάρκετινγκ. Ακολουθεί ένα μάθημα που ονομάζεται διεθνής στρατηγική μάρκετινγκ. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, θα μελετήσετε τη διαχείριση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας, ακολουθούμενο από ένα μάθημα στη μεθοδολογία έρευνας. Κατά το δεύτερο έτος, θα μελετήσετε σύγχρονη έρευνα μάρκετινγκ, καθώς και ηλεκτρονική διαχείριση επιχειρήσεων. Το 2ετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα ολοκληρώνεται με ένα έργο πτυχίου 30 πιστωτικών μονάδων. Τα προσεκτικά επιλεγμένα μαθήματα σάς παρέχουν τις γνώσεις που θα είναι χρήσιμες κατά τη σύνταξη της μεταπτυχιακής διατριβής και θα ενισχύσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για την επιδίωξη των στόχων της σταδιοδρομίας σας.