Μεταπτυχιακό στην Επιστήμη των Υπολογιστών: Καινοτομία για την Αλλαγή στην Ψηφιακή Κοινωνία
Malmö University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Malmö, Σουηδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
SEK 275.000 / per course *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
02 Sep 2024
* πλήρη δίδακτρα
Εισαγωγή
Θέλετε να συνδυάσετε τις τεχνικές πρακτικές της επιστήμης των υπολογιστών με την εστίαση στην καινοτομία, τις επιχειρήσεις και τη διοίκηση;Επιστήμη των υπολογιστών: είναι ένα διετές πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών που ενσωματώνει αυτούς τους διαφορετικούς κλάδους για να εκπαιδεύσει μελλοντικούς ηγέτες καινοτομίας σε μια ψηφιακή κοινωνία.
Η ψηφιοποίηση έχει σημαντικό αντίκτυπο στην κοινωνία, τη βιομηχανία και τα άτομα και συνοδεύεται από πολλές ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις. Η πλήρης αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων και η επιτυχής αντιμετώπιση των προκλήσεων σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο απαιτεί τόσο καινοτόμες τεχνικές λύσεις όσο και εξειδικευμένους ηγέτες επιχειρήσεων που κατανοούν και μπορούν να αντιμετωπίσουν τις ταχείες και συνεχείς αλλαγές που χαρακτηρίζουν την ψηφιοποιημένη κοινωνία.
Αντί να επιδιώκει μόνο προηγμένες δεξιότητες στην επιστήμη των υπολογιστών, το πρόγραμμα συμπληρώνει τις προαπαιτούμενες γνώσεις των φοιτητών με την έμφαση που δίνει στις δεξιότητες καινοτομίας, επιχειρήσεων, αλλαγής και διαχείρισης της βιωσιμότητας. Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στην καινοτομία με επίκεντρο τον χρήστη και τη διαχείριση της αλλαγής σε νέους και υφιστάμενους οργανισμούς και αγορές. Οι απόφοιτοι του προγράμματος θα βρουν ευκαιρίες απασχόλησης είτε ως φορείς αλλαγής σε οργανισμούς, είτε ως επιχειρηματίες στον τομέα των νεοφυών επιχειρήσεων, είτε ως ερευνητές στον ακαδημαϊκό χώρο.
Για να επιβιώσουν από την ταχεία αλλαγή της ψηφιοποίησης, οι οργανισμοί χρειάζονται σήμερα νέες ικανότητες και δεξιότητες σε τομείς όπως η μηχανική λογισμικού, η ανάπτυξη επιχειρήσεων, η καινοτομία, η διαχείριση της τεχνολογίας και η ηγεσία. Ως εκ τούτου, οι οργανισμοί αναζητούν άτομα που κατανοούν τόσο τις τεχνολογίες όσο και τις επιχειρηματικές και διαχειριστικές πτυχές. Ενσωματώνοντας προηγμένες γνώσεις πληροφορικής με δεξιότητες στην καινοτομία και τις επιχειρήσεις, καθώς και στη διαχείριση της αλλαγής και της βιωσιμότητας, το μεταπτυχιακό πρόγραμμα προετοιμάζει τους φοιτητές για μελλοντική σταδιοδρομία ως οδηγοί καινοτομίας. Το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για φοιτητές που έχουν σπουδάσει πληροφορική στο πλαίσιο των προπτυχιακών τους σπουδών.
Συνεργασία με τη βιομηχανία και την έρευνα
Το πρόγραμμα βασίζεται στα ερευνητικά περιβάλλοντα του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών και Τεχνολογίας Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του ερευνητικού κέντρου για το Διαδίκτυο των Πραγμάτων και των Ανθρώπων, του Κέντρου Λογισμικού και του νέου ερευνητικού προγράμματος για την Κοινωνία των Δεδομένων: Προώθηση των μελετών ψηφιοποίησης. Το διδακτικό προσωπικό περιλαμβάνει εμπειρογνώμονες στους τομείς της μηχανικής λογισμικού, των επιχειρήσεων και της καινοτομίας, της ψηφιακής καινοτομίας, των ερευνητικών μεθόδων και του σχεδιασμού. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ανώτερους ερευνητές, οι οποίοι συμμετέχουν κυρίως ως καθηγητές κατά το πρώτο έτος και ως επόπτες κατά το δεύτερο έτος.
Προετοιμασμένοι για μια καριέρα ως παράγοντες ψηφιακής αλλαγής
Οι σπουδαστές του προγράμματος έχουν πολλές ευκαιρίες για αλληλεπίδραση και συνεργασία με εξωτερικούς εταίρους και οργανισμούς-πελάτες, για παράδειγμα, μέσω πτυχιακών εργασιών και πρακτικής άσκησης. Οι απόφοιτοι θα είναι καλά προετοιμασμένοι για εργασία σε οποιονδήποτε αριθμό βιομηχανιών που υφίστανται σήμερα έναν ταχύ ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς και για συνέχιση των διδακτορικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Μάλμε ή σε άλλα πανεπιστήμια.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Πρόγραμμα σπουδών βασισμένο σε πρόκληση και περιπτώσεις πραγματικού κόσμου
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές μαθαίνουν θεωρίες και πρακτικές στις τεχνολογίες λογισμικού, την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και την ψηφιοποίηση. Υπάρχει ειδική εστίαση στην οργανωτική θεωρία, τη διαχείριση της αλλαγής και βιωσιμότητας, τη βιωσιμότητα και την ηθική. Μια συνολική παιδαγωγική προσέγγιση που βασίζεται σε προκλήσεις επιτρέπει στους μαθητές να εργαστούν με πραγματικές υποθέσεις από οργανισμούς πελατών καθώς και με τα επιχειρηματικά τους έργα.
Τα τέσσερα εξάμηνα του προγράμματος οργανώνονται γύρω από μια σειρά διαδοχικών μαθησιακών στόχων, ξεκινώντας από τα βασικά μαθήματα κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου. Το θέμα του δεύτερου εξαμήνου περιλαμβάνει πρακτικά μαθήματα και ευκαιρίες για εφαρμογή διαφορετικών θεωριών. Το τρίτο εξάμηνο εστιάζει στην εξειδίκευση, προσφέροντας επιλογές μαθημάτων επιλογής στους τομείς ενδιαφέροντος του φοιτητή. Το τρίτο εξάμηνο περιλαμβάνει επίσης ένα ερευνητικό μάθημα για την προετοιμασία της μεταπτυχιακής διατριβής, το οποίο είναι το επίκεντρο του τέταρτου εξαμήνου.
Οργάνωση
Ο μαθητής εμβαθύνει τις γνώσεις του στην επιστήμη των υπολογιστών με έμφαση στην καινοτομία για αλλαγή σε μια ψηφιακή κοινωνία. Επιπλέον, ο μαθητής εμβαθύνει τις γνώσεις και τις δεξιότητές του σχετικά με τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται στην έρευνα και ανάπτυξη στο πεδίο. Το πρόγραμμα συνδυάζει τη θεωρητική κατανόηση με την πρακτική εφαρμογή δουλεύοντας με εφαρμοσμένα έργα κατά τη διάρκεια της περιόδου σπουδών.
Το πρόγραμμα εστιάζει στις σύγχρονες και αναδυόμενες τεχνολογίες στην επιστήμη των υπολογιστών και ο μαθητής αναπτύσσει την ικανότητά του να χρησιμοποιεί κατάλληλα εργαλεία και μεθόδους για την καινοτομία και την αλλαγή εργασίας σε μια ψηφιακή κοινωνία. Αυτό συμβαίνει την ίδια στιγμή που αναλύονται και λαμβάνονται υπόψη κοινωνικές, οικονομικές και οικολογικές πτυχές. Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, ο μαθητής αναμένεται να είναι καλά προετοιμασμένος να κατανοήσει, να ξεκινήσει, να αξιολογήσει και να διαχειριστεί διαφορετικούς τύπους καινοτομιών σε ψηφιακό πλαίσιο στη μελλοντική του επαγγελματική σταδιοδρομία.
Σχόλιο
Το μάθημα, Αναδυόμενες Ψηφιακές Τεχνολογίες 15 μονάδων, ξεκινά στο τελευταίο μέρος του 1ου εξαμήνου και συνεχίζει το πρώτο μέρος του εξαμήνου 2.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Γνώση και κατανόηση
Για να ολοκληρώσει ένα μεταπτυχιακό στην Επιστήμη των Υπολογιστών ο φοιτητής πρέπει:
- Να αποκαλύψει τη γνώση και την κατανόηση της επιστήμης των υπολογιστών, ενσωματώνοντας ευρεία γνώση στον τομέα καθώς και ουσιαστικές εξειδικευμένες γνώσεις σε ορισμένες πτυχές της καινοτομίας σε μια ψηφιακή κοινωνία και επίσης να επιδείξει εμπεριστατωμένη εικόνα των σχετικών εργασιών έρευνας και ανάπτυξης. και
- Επίδειξη σε βάθος γνώσης μεθοδολογιών στην επιστήμη των υπολογιστών
Αρμοδιότητες και δεξιότητες
Για να ολοκληρώσει ένα μεταπτυχιακό στην Επιστήμη των Υπολογιστών ο φοιτητής πρέπει:
- Επιδεικνύουν την ικανότητα να ενσωματώνουν κριτικά και συστηματικά τη γνώση και να αναλύουν, να αξιολογούν και να χειρίζονται περίπλοκα φαινόμενα, ζητήματα και καταστάσεις, ακόμη και με περιορισμένες πληροφορίες.
- Να επιδεικνύουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν και να διατυπώνουν ερωτήματα κριτικά, ανεξάρτητα και δημιουργικά, να σχεδιάζουν και να εκτελούν – χρησιμοποιώντας κατάλληλες μεθόδους – προηγμένες εργασίες εντός συγκεκριμένων προθεσμιών και έτσι να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της γνώσης και να αξιολογούν τέτοιες εργασίες.
- Να επιδείξει την ικανότητα τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές περιβάλλον να περιγράφει και να συζητά προφορικά και γραπτά τα συμπεράσματά του/της και τις γνώσεις και τα επιχειρήματα στα οποία βασίζονται, σε διάλογο με διαφορετικές ομάδες· και
- Επιδεικνύουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη συμμετοχή σε εργασίες έρευνας και ανάπτυξης ή για ανεξάρτητη εργασία σε άλλες ειδικευμένες δραστηριότητες
Αξιολόγηση και προσέγγιση
Για να ολοκληρώσει ένα μεταπτυχιακό στην Επιστήμη των Υπολογιστών, ο φοιτητής θα:
- Να επιδεικνύουν την ικανότητα στην επιστήμη των υπολογιστών να κάνουν αξιολογήσεις σχετικά με σχετικές επιστημονικές, κοινωνικές και ηθικές πτυχές, καθώς και να επιδεικνύουν επίγνωση των ηθικών θεμάτων στις εργασίες έρευνας και ανάπτυξης,
- Επιδεικνύουν διορατικότητα σχετικά με τις ευκαιρίες και τους περιορισμούς της επιστήμης και της καινοτομίας, τον ρόλο τους στην κοινωνία και την ανθρώπινη ευθύνη για τον τρόπο χρήσης τους και
- Επιδεικνύουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν τη δική τους ανάγκη για περαιτέρω γνώση και να αναλαμβάνουν την ευθύνη για την ανάπτυξη της γνώσης τους