Master στο μάρκετινγκ και τις διεθνείς επιχειρήσεις
Autonomous University of Durango (UAD)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Durango, Μεξικό
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jul 2023
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ο απόφοιτος αυτού του Master χαρακτηρίζεται από την κύρια πηγή ευκαιριών μάρκετινγκ, προσδιορίζοντας σε εταιρείες αυτές τις επικερδείς αγορές για τη σωστή λειτουργία τους, επιτυγχάνοντας καλά και καλύτερα οφέλη για τις εταιρείες, και επιτυγχάνοντας καλή συμμετοχή στις τρέχουσες αγορές και διεθνείς.
Ο απόφοιτος του Μεταπτυχιακού στο Μάρκετινγκ και στις Διεθνείς Επιχειρήσεις πρέπει να συμμορφώνεται με τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις που καθορίζονται παρακάτω:
Γνώση στα ακόλουθα πεδία:
Μια γεννήτρια ερευνητικών έργων, σχηματίζει συνδέσμους για την εμπορευματοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών, την παγκόσμια γνώση του εθνικού και του διεθνούς πεδίου, δημιουργεί τακτικές επικοινωνίας με αγορές σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στις Διεθνείς Επιχειρήσεις στην Κίνα (MIBC)
- Milan, Ιταλία
Μεταπτυχιακό στις Διεθνείς Επιχειρήσεις
- Kajaani, Φινλανδία
Μεταπτυχιακό στη διεθνή επιχειρηματική δραστηριότητα με εξειδίκευση στη διαχείριση των εξαγωγών
- Riga, Λετονία