Ακαδημαϊκό Master στην Επικοινωνία Μόδας & Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Accademia Costume & Moda
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Rome, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Το Master in Fashion Communication & Art Direction απευθύνεται σε πτυχιούχους ή/και επαγγελματίες που επιθυμούν να παρακολουθήσουν ένα μάθημα που προσφέρει την ευκαιρία να εξερευνήσουν την πολιτιστική εικόνα και την πρακτική εμπειρία σε αυτόν τον τομέα.
Αυτό το μάθημα βασίζεται σε μια πολιτιστική και επιμελητική προσέγγιση, ανθρωπολογία και κοινωνιολογία και ιστορία της μόδας, προκειμένου να εμβαθύνει πολιτισμικά τη γνώση των παγκόσμιων πολιτισμών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του κοινωνικού και οικονομικού συστήματος. Τεχνολογικά όπως η AI, το Internet of Things, τα Big Data, το Blockchain απαιτούν κατανόηση τόσο από τη δημιουργική όσο και από την τεχνική πλευρά για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, την αγορά μοντέλων και, κυρίως, τις στρατηγικές επικοινωνίας. Ομοίως, το στυλ, η κινηματογραφική δημιουργία, η ψηφιακή γραφική επικοινωνία καθώς και η γραπτή αφήγηση, η τέχνη της γραφής και της αφήγησης που είναι αποτελεσματική σε έναν κόσμο που θα γίνεται όλο και πιο εικονικός και όλο και περισσότερο αναλογικός. Δομή Μαθήματος.
Διάρκεια
Η διάρκεια του μαθήματος είναι ένα ακαδημαϊκό έτος και η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική. Ωστόσο, για να γίνουν αποδεκτοί στις τελικές αξιολογήσεις, οι μαθητές πρέπει να έχουν τουλάχιστον 80% αποδεδειγμένη συμμετοχή.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το μάθημα αποτελείται από διάφορα στοιχεία: Ανθρωπολογία, Ιστορία της μόδας, Κοινωνιολογία, (για να πλαισιώσει το πολιτιστικό πλαίσιο), Γραφικά Υπολογιστών, Φωτογραφία, Στοιχεία εκδοτικής επικοινωνίας (για να συγκεκριμενοποιήσει τη θεωρία και την πράξη και να παρέχει τα λειτουργικά εργαλεία του κλάδου), Επαγγελματισμός, (στην οποία θα αναλυθεί η σχέση μεταξύ νέων τεχνολογιών, μάρκετινγκ και επικοινωνίας).
Οι δραστηριότητες του έργου, στη Μεθοδολογία της οπτικής επικοινωνίας, εμπλέκουν τις πιο σχετικές εταιρείες και ιδρύματα του κλάδου με στόχο τον συνδυασμό τεχνικών δεξιοτήτων, εννοιολογικής έρευνας, πειραματισμού και ανάπτυξης του τελικού προϊόντος (είτε πρόκειται για ταινία, επιμέλεια έκθεσης, ένα συντακτικό έργο, μια ψηφιακή στρατηγική, κ.λπ.). Για κάθε έργο, ορίζονται θεωρητικές και θεωρητικές-πρακτικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων συγκεκριμένων συνοπτικών πληροφοριών που στοχεύουν να παρέχουν στους μαθητές μια πιο λεπτομερή επεξήγηση των έργων που πρόκειται να υλοποιηθούν.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Το Master in Fashion Communication & Art Direction απευθύνεται σε όσους έχουν ήδη μια βασική προετοιμασία, που έχουν αποκτήσει Ακαδημαϊκό Δίπλωμα 1ου Επιπέδου (DAPL), πτυχιούχους ή προπτυχιακούς φοιτητές της Academy of Fine Arts, Architecture, DAMS – Discipline Arti Musica Spettacolo ( DAMS – Art Music Entertainment Disciplines), Επιστήμες Επικοινωνίας ή ισοδύναμα προσόντα, σε όσους θέλουν να ολοκληρώσουν ή/και να εμβαθύνουν την πολιτιστική και επαγγελματική τους κατάρτιση στον τομέα της επικοινωνίας μόδας.
Ευκαιρίες καριέρας
Στο τέλος του Master in Fashion Communication & Art Direction οι φοιτητές θα μπορούν να ακολουθήσουν μια επαγγελματική σταδιοδρομία στις βιομηχανίες μόδας και δημιουργικότητας ως Digital Manager, Communication Manager, Event Manager, Stylist, Δημοσιογράφοι, Art Directors. Θα μπορούν επίσης να λειτουργούν ως σύμβουλοι εικόνας και να δημιουργούν νέες επιχειρήσεις στον τομέα της πολυκαναλικής επικοινωνίας.