ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Finis Terrae University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Providencia, Χιλή
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Feb 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ποια είναι η κύρια πρόκληση για τις μάρκες σε περιόδους κρίσης; Ποιοι είναι οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι σύνδεσης, προσέλκυσης και διατήρησης πελατών; Η κρίση άλλαξε πώς συσχετίζουμε και πώς μαθαίνουμε. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός όχι μόνο επηρεάζει τις εταιρείες, αλλά επιταχύνει επίσης την ανάγκη απόκτησης νέων δεξιοτήτων, όπως η κοινωνική ακρόαση, ώστε να είναι σε θέση να ανακαλύπτουν πληροφορίες μέσω ψηφιακών συνομιλιών, οι οποίες επιτρέπουν τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών ευκαιριών.
Η ισχύς είναι υπέρ των καταναλωτών, είναι πιο απαιτητικές και χειρίζονται περισσότερες πληροφορίες. Υπάρχει όλο και λιγότερη αφοσίωση στις μάρκες, ξέρουν τι θέλουν και οι απαιτήσεις τους προσανατολίζονται σε προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και στις εμπειρίες και στα πρότυπα ηθικής και βιωσιμότητας των οργανισμών που τους παρέχουν. Αυτές και άλλες τάσεις τροποποιούν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και το προφίλ των επαγγελματιών που είναι ικανοί να αντιμετωπίσουν προκλήσεις μάρκετινγκ για να ανταποκριθούν στο τρέχον περιβάλλον και την αγορά και με τη δυνατότητα να συνδεθούν με τους πελάτες και να δημιουργήσουν ένα αποτελεσματικό δίκτυο πωλήσεων. Αυτό το πρόγραμμα εκπαιδεύει τους επαγγελματίες να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τις ικανότητες που απαιτούνται από τους Οργανισμούς.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master στο Digital Marketing
- Barcelona, Ισπανία
- Bangkok, Ταϊλάνδη
Μεταπτυχιακό στη Διεθνή Στρατηγική Μάρκετινγκ (IMS)
- Hasselt, Βέλγιο
- Diepenbeek, Βέλγιο
Μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ
- Lisbon, Πορτογαλία