ΜΒ στη στρατηγική μάρκετινγκ και διαχείρισης
Limerick Institute of Technology
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Limerick, Ιρλανδία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 11.250 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αυτό το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε μαθητές που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα πολύ πρακτικό επίπεδο 9 προσόντων στην στρατηγική μάρκετινγκ και διαχείρισης. Το πρόγραμμα προηγείται από ένα υποχρεωτικό πρόγραμμα εισαγωγής μιας εβδομάδας. Αυτό το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών βασίζεται στις πρακτικές δεξιότητες του φοιτητή για στρατηγική μάρκετινγκ και διαχείρισης μέσω ενός συνδυασμού μαθησιακών προβλημάτων και άμεσης επαφής με τη βιομηχανία.
Το πρόγραμμα αυτό έχει δομηθεί για να μεγιστοποιήσει την πρακτική εξάσκηση των μαθητών και περιλαμβάνει εκτεταμένη ενεργή συμμετοχή φοιτητών. Για να διευκολύνει τη δραστηριότητα των μαθητών, το πρόγραμμα χρησιμοποιεί μια φιλοσοφία μάθησης βασισμένη σε προβλήματα (PBL). Αυτό σημαίνει ότι οι μαθητές διαρκώς αμφισβητούνται για να εφαρμόσουν τη μάθηση και τη θεωρία στις πραγματικές καταστάσεις και να επινοήσουν τις κατάλληλες λύσεις. Επιπλέον, οι εκπαιδευόμενοι παρουσιάζουν έργα και λύσεις σε πίνακες της βιομηχανίας. Στόχος του προγράμματος είναι να προετοιμάσει τους μαθητές για τις απαιτήσεις των θέσεων μάρκετινγκ και διαχείρισης σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη, βασισμένη στη γνώση οικονομία. Οι συμμετέχουσες εταιρείες επωφελούνται επίσης από την ανάλυση και την παροχή βοήθειας για την έρευνα.
Λουκάς / Pexels
Ποιες είναι οι απαιτήσεις εισόδου;
- Έχει τιμητική διάκριση στη διοίκηση επιχειρήσεων και / ή στο μάρκετινγκ με ελάχιστο βραβείο Βαθμού 2ης τάξης
Ή - Πρωτοβάθμια επιχειρηματική διαχείριση ή / και εμπορία Ή κατάλληλη επαγγελματική επαγγελματική κατάρτιση ΚΑΙ τουλάχιστον 2 χρόνια σχετικής επαγγελματικής πείρας / ευθύνης.
- Μια συνέντευξη μπορεί να αποτελεί μέρος της διαδικασίας επιλογής.
Ποιες ενότητες θα μελετήσω;
- Τίτλος: Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ (συμπεριλαμβανομένων των νέων μέσων)
Πιστωτικές μονάδες: 10 Credits - Τίτλος: Χρηματοοικονομική ανάλυση για αποφάσεις διαχείρισης
Πιστωτικές μονάδες: 10 Credits - Τίτλος: Μέθοδοι επιχειρηματικών ερευνών
Πιστωτικές μονάδες: 10 Credits - Τίτλος: Διατριβή
Πιστωτικές μονάδες: 20 Credits - Τίτλος: Σχεδιασμός, στρατηγική και καινοτομία
Πιστωτικές μονάδες: 20 Credits - Τίτλος: Συμπεριφορά καταναλωτών και διαχείριση σχέσεων
Πιστωτικές μονάδες: 10 Credits - Τίτλος: Branding και Διαχείριση Προϊόντων & Εμπορία
Πιστωτικές μονάδες: 10 Credits
Ποιες είναι οι προοπτικές σταδιοδρομίας;
Αυτό το πρόγραμμα θα ωφελήσει όλους όσους ενδιαφέρονται για μια σταδιοδρομία σε επίπεδο εκτελεστικών στελεχών στον τομέα της διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, του διαδικτυακού σχεδιασμού πωλήσεων και διαφήμισης, των κοινωνικών μέσων και του marketing με γνώμονα την αναζήτηση, της διαχείρισης καμπάνιας Pay-Per-Click και της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης, σχετικές περιοχές.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Μαδρίτη
- Barcelona, Ισπανία
- Madrid, Ισπανία
Master in Digital Marketing in Barcelona
- Barcelona, Ισπανία
Μεταπτυχιακό στις Επικοινωνίες και Μελλοντικό Μάρκετινγκ στη Μαδρίτη
- Madrid, Ισπανία