Μεταπτυχιακό στη Σχεδίαση Προϊόντων
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Valencia, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 8.850 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Επίσημος τίτλος: Πτυχίο πανεπιστημίου στο σχεδιασμό προϊόντων
Διάρκεια / ECTS: 10 μήνες / 60 ECTS
Χώροι / Πανεπιστημιούπολη: 25 / Alfara
Δίδαξε στα ισπανικά
Μορφή: πρόσωπο με πρόσωπο
Κατευθύνω προς | συντονισμός | Ακαδημαϊκά τέλη και υποτροφίες |
Απόφοιτοι, Διπλώματα ή Πτυχιούχοι Βιομηχανικού και Γραφιστικού Σχεδιασμού, Βιομηχανικής Σχεδίασης και Ανάπτυξης Προϊόντων. Όπως και άλλοι υψηλότεροι ή μεσαίοι βαθμοί που σχετίζονται με τη δραστηριότητα. | Luis Calabuig | Ελέγξτε τις ακαδημαϊκές τιμές αυτού του Δασκάλου. Το Ίδρυμα Πανεπιστημίου San Pablo CEU είναι το εκπαιδευτικό ίδρυμα που διαθέτει τα περισσότερα χρήματα στην Ισπανία για επενδύσεις σε υποτροφίες και επιχορηγήσεις. |
Αυτό που μας κάνει διαφορετικούς;
1. 25 χρόνια εμπειρογνωμόνων επαγγελματικής κατάρτισης
Επί 25 χρόνια, η Ανώτατη Σχολή Τεχνικής Εκπαίδευσης έχει θέσει ως στόχο την κατάρτιση σχεδιαστών ικανών να αντιμετωπίσουν προκλήσεις ικανές να εξυπηρετούν τους χρήστες και να προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες που μας επιτρέπουν να κατανοήσουμε τις κοινωνικές ανάγκες, ικανές να ενταχθούν στην παραγωγική δυναμική και επιχειρήσεις στην αναζήτηση καινοτομιών, ικανές να κατανοήσουν την αγορά ως κάτι ζωντανό, μεταβαλλόμενο και μερικές φορές αβέβαιο.
Οι επαγγελματίες όπως οι Héctor Serrano, Miguel Herranz, Joaquín García, Alberto Cienfuegos, Inma Bermúdez, Xavi Calvo (Estudio Mint), José Aranda, Paula Aloy και Carlos Velasco (Enblanc), Clara del Portillo (Yonoh) , κλπ.
Η αξία της μελέτης του τίτλου του Πανεπιστημιακού Δασκάλου Σχεδιασμού Προϊόντος στην CEU UCH έγκειται σε αυτή τη διαφοροποίηση της εστίασης στην κατάρτιση, που συνδέεται στενά με τους επαγγελματίες και την επαγγελματική δραστηριότητα. Εκπαίδευση που επιτρέπει στον σπουδαστή να αναπτύξει έργα σε κάθε τομέα σχεδιασμού προϊόντων, τοποθετώντας τον φοιτητή απευθείας στην αγορά εργασίας και την επαγγελματική αγορά, κυρίως μέσω επαφής με ενεργούς επαγγελματίες και το επιχειρηματικό δίκτυο σε ολόκληρο τον κόσμο της εκπαίδευσής σας
2. Καθηγητές πρώτου επιπέδου
Το πανεπιστημιακό δίπλωμα στο σχεδιασμό προϊόντων θεωρείται ως δάσκαλος, μεταξύ άλλων: Héctor Serrano, Enrique Miñarro, Borja García, ODOSDESIGN, EnBlanc, Marcelo Alegre, Yonoh Estdio, Luis Eslava, Marcelo Martínez Lax και πολλά άλλα.
3. Παγκόσμιο όραμα
Ο σχεδιασμός είναι σήμερα μια περίπλοκη διαδικασία ενσωμάτωσης των γνώσεων και των εμπειριών, της γνώσης και των πολιτισμών, της τεχνολογίας και της ψυχολογίας, που επιτρέπει τη λήψη αποφάσεων για τη δημιουργία αντικειμένων, χώρων και υπηρεσιών κοντά στους ανθρώπους. Μια διαδικασία που στοχεύει στην εξυπηρέτηση της κοινωνίας. Και ταυτόχρονα, μια διαδικασία που στοχεύει στην εξυπηρέτηση των παραγωγικών και επιχειρηματικών τομέων που "χρειάζονται" να καινοτομούν στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, εξυπηρετώντας μια όλο και πιο περίπλοκη, παγκοσμιοποιημένη και ανταγωνιστική αγορά.
4. Επαγγελματικά συνέδρια και συναντήσεις
Ανάμεσα στις δραστηριότητες που αναπτύσσονται, τόσο σε συναντήσεις, διασκέψεις όσο και σε συνέδρια, αξίζει να σημειωθούν οι περίφημες 1000 ώρες σχεδίασης που διοργανώνει η Ανωτάτη Σχολή Τεχνικής Εκπαίδευσης εδώ και χρόνια, με επαγγελματίες στον κόσμο της σχεδίασης: Miquel Milá, Paco Bascuñan, Nacho Lavernia, Pepe Gimeno, Marisa Gallén, Juli Capella, Vicent Martínez, Lola Castelló, Mariscal και πολλοί άλλοι.
Τα τελευταία τρία χρόνια, το γυμνάσιο τεχνικής εκπαίδευσης διοργανώνει το συνέδριο OFF DESIGN με μια διεπιστημονική μορφή στην οποία το κέντρο της δραστηριότητας βασίζεται στη δημιουργικότητα: εργαστήρια, συζητήσεις και εργαστήρια για μια μικρή ομάδα μαθητών που για μια εβδομάδα είναι σε επαφή με μεγάλο αριθμό επαγγελματιών, μεταξύ των οποίων μπορούμε να τονίσουμε τους Luis Eslava, Nacho Carbonell, Miguel Herranz, La Granja, EnBlanc Graphic Mint κλπ., οι περισσότεροι από τους οποίους εκπαιδεύτηκαν στο σχολείο. και για την έκδοση του 2012: Inma Bermúdez, Belén Payá, Ramón Esteve, Xavi Calvo (MentaGráfica), Xavi Mañoso (Aparatu), με τη μοναδική συνεργασία της εταιρείας Gandía Blasco, όπου οι μαθητές θα αναπτύξουν ένα εργαστήριο με το Studio Banana.
5. Πρόγραμμα ηγεσίας ενσωματωμένο στο Master
Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα περιλαμβάνει το Πρόγραμμα Ηγεσίας του Κέντρου Δημιουργικής Ηγεσίας (CCL), ένα από τα κορυφαία ιδρύματα κατάρτισης ηγεσίας σε περισσότερες από 120 χώρες.
Η εκπαίδευση CCL έχει αναγνωριστεί μεταξύ των κορυφαίων 10 στον κόσμο από τους Financial Times. Στην Ισπανία, αυτό το πρόγραμμα μπορεί να ληφθεί μόνο στα μεταπτυχιακά μαθήματα CEU.
6. Τίτλος Δέκα Ενημέρωση
Αυτός ο κύριος ενσωματώνει την υπηρεσία Δέκα ενημερώσεις. Στο CEU UCH, ο φοιτητής που έχει ολοκληρώσει το πτυχίο Δέκα Ενημέρωση θα έχει ελεύθερη πρόσβαση, μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, στα ενημερωμένα περιεχόμενα του αναλυτικού προγράμματος μέσω του Intranet του, καθώς και σε ορισμένες δραστηριότητες, σεμινάρια, εργαστήρια και masterclass που εκτελούνται ως μέρος του κυρίου ή του ιδίου τίτλου. Κάθε μάθημα, το Πανεπιστήμιο θα ενημερώσει όλους τους πρώην μαθητές για τον τίτλο του νέου περιεχομένου και των διαθέσιμων δραστηριοτήτων.
Τι είναι Επίσημος ή Πανεπιστημιακός Δάσκαλος;
- Τα πτυχία του πανεπιστημίου (ή των επίσημων) έχουν επαληθευτεί και πιστοποιηθεί από τον αρμόδιο φορέα (Εθνική Υπηρεσία Αξιολόγησης και Διαπίστευσης της Ποιότητας, ANECA), στο Υπουργείο Παιδείας. Σε αντίθεση με το ίδιο το πτυχίο, το οποίο επαληθεύεται από το ίδιο το πανεπιστήμιο.
- Είναι επίσημο, είναι εγκεκριμένο και αναγνωρισμένο σε οποιαδήποτε χώρα του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης.
- Το επίσημο πτυχίο επιτρέπει μελλοντική πρόσβαση σε πρόγραμμα διδακτορικού επιπέδου.
- Ο Επίσημος Δάσκαλος απονέμει βαθμούς στους διαγωνισμούς ή στους διαγωνισμούς Δημόσιας Διοίκησης, ενώ οι Ιδιοί τίτλοι στίχοι ως Συνεχής Εκπαίδευση. Στην επιχείρηση, και οι δύο είναι εξίσου έγκυρες.
href = "https://www.uchceu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-producto
Διδακτέα ύλη
ικανότητες
γενικός
- CG1. Ότι οι μαθητές είναι σε θέση να αναλύουν και να συνθέτουν ιδέες και γνώσεις για τη λήψη αποφάσεων και την προσαρμογή στις αλλαγές στις διαδικασίες του έργου στον τομέα του σχεδιασμού και της γραφικής επικοινωνίας.
- CG2. Ότι οι μαθητές είναι σε θέση να εφαρμόζουν τεχνικές διαπραγμάτευσης και συναίνεσης για την ένταξή τους σε διεπιστημονικές ομάδες εργασίας που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη σχεδίων και γραφικών έργων επικοινωνίας.
- CG3.Ότι οι μαθητές είναι σε θέση να αναλύσουν, να αξιολογήσουν και να συσχετίσουν τους διάφορους τομείς γνώσης που συνδυάζονται στην επαγγελματική πρακτική του γραφίστα και του επικοινωνητή.
- CG4. Ότι οι μαθητές είναι σε θέση να επικαιροποιούν τις γνώσεις τους, να προσαρμόζονται τόσο στις τεχνολογικές αλλαγές όσο και στις νέες καταστάσεις, σταθερές στην επαγγελματική δραστηριότητα του γραφίστα και του επικοινωνητή.
- CG5. Ότι οι μαθητές επιδεικνύουν ηθική και επαγγελματική συνείδηση, καθώς και ενεργό σεβασμό, τόσο για τους ανθρώπους όσο και για το περιβάλλον, στην ανάπτυξη σχεδίων και γραφικών έργων επικοινωνίας.
- CG6. Ότι οι μαθητές αποδεικνύουν ότι είναι ικανοί να κατανοήσουν και να εκτιμήσουν την τρέχουσα κοινωνία και τον πολιτισμό, που είναι απαραίτητα στις διαδικασίες σχεδιασμού και γραφικής επικοινωνίας.
Ειδικός
Οι ειδικές ικανότητες που σχετίζονται με τον τίτλο είναι:
- CE1. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να γνωρίζει και να εφαρμόζει τις τεχνικές και τα εργαλεία λογισμικού που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη προτάσεων σχεδιασμού προϊόντων.
- CE2. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να κατανοήσει και να εφαρμόσει τη σύγχρονη οπτική κουλτούρα στον τομέα του σχεδιασμού προϊόντων.
- CE3. Ότι οι μαθητές είναι σε θέση να αναλύσουν και να εφαρμόσουν τις διαφορετικές θεωρίες του Design Culture που ισχύουν για το έργο σχεδιασμού προϊόντος.
- CE4. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να ενσωματώσει τις διαδικασίες σχεδιασμού με την επιχειρηματική στρατηγική μέσω της διαχείρισης σχεδιασμού.
- CE5. Ότι ο μαθητής μπορεί να εντοπίσει νέους τρόπους επιχειρηματικότητας, νέες αγορές και νέους τρόπους ανάπτυξης του επαγγέλματός του.
- CE6. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να προτείνει και να μεταδώσει πληροφορίες, ιδέες, έννοιες και λύσεις προσαρμοσμένες σε οποιοδήποτε πρόβλημα σχεδιασμού προϊόντος.
- CE7. Ότι ο σπουδαστής είναι σε θέση να ενσωματώσει και να εφαρμόσει τις βασικές αρχές του σχεδιασμού: θεωρητικές, λειτουργικές, αισθητικές, τεχνικές, πολιτιστικές, κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές, σε οποιοδήποτε έργο σχεδιασμού προϊόντος.
- CE8. Ότι ο σπουδαστής είναι σε θέση να εντοπίσει και να αναλύσει τους οικονομικούς, πολιτικούς και πολιτιστικούς παράγοντες που επηρεάζουν το περιβάλλον και το κοινωνικό πλαίσιο εφαρμογής του σχεδίου σχεδιασμού προϊόντος.
- CE9. Ότι ο μαθητής μπορεί να εφαρμόσει έννοιες, τεχνικές και δημιουργικά εργαλεία που του επιτρέπουν να αναπτύξει ιδέες.
- CE10. Ότι ο μαθητής μπορεί να εφαρμόσει τεχνικές επικοινωνίας και εργαλεία για την ανάπτυξη έργων.
- CE11. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να διαχειριστεί τη διαδικασία βιομηχανικής ανάπτυξης ενός προϊόντος, από τη φάση σύλληψης και καθορισμού, έως την επιλογή των υλικών και την προσαρμογή σε βιομηχανικές διαδικασίες.
- CE12. Ότι ο μαθητής μπορεί να αναγνωρίσει και να εφαρμόσει βιομηχανικές τεχνολογίες και διαδικασίες, σύμφωνα με κριτήρια παραγωγής και κόστους.
- CE13. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να γνωρίζει, να επιλέγει και να εφαρμόζει τεχνολογίες ταχείας δημιουργίας πρωτοτύπων.
- CE14. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να αναλύει και να χρησιμοποιεί διάφορες πηγές πληροφοριών για τη γνώση και την ανάπτυξη των αξιών των τάσεων.
- CE15. Ότι ο μαθητής μπορεί να εφαρμόσει μελέτες τάσεων για να δημιουργήσει καινοτόμες προτάσεις για νέα προϊόντα.
- CE16. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να γνωρίζει και να εφαρμόζει μεθοδολογίες έρευνας ειδικές για το σχεδιασμό νέων προϊόντων.
- CE17. Ότι ο μαθητής μπορεί να αναπτύξει έργα σχεδιασμού για παιδικά είδη και εξοπλισμό.
- CE18. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να αναπτύξει έργα σχεδιασμού για οικιακό εξοπλισμό.
- CE19. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να αναπτύξει έργα σχεδιασμού εξοπλισμού αυτοκινήτου.
- CE20. Ότι ο μαθητής μπορεί να αναπτύξει έργα σχεδιασμού εξοπλισμού για τον ναυτικό τομέα.
- CE21. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να αναπτύξει έργα σχεδιασμού φωτισμού.
- CE22. Ότι ο μαθητής μπορεί να αναπτύξει έργα σχεδιασμού εξοπλισμού για δημόσιους και ιδιωτικούς συλλογικούς χώρους.
- CE23. Ότι ο φοιτητής είναι σε θέση να αναπτύξει έργα επίπλων.
- CE24. Ότι ο μαθητής είναι σε θέση να αναπτύξει έργα σχεδιασμού προϊόντων.
Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
στόχοι
- Προετοιμάστε τον μαθητή για την είσοδο στο εργατικό δυναμικό του συγκεκριμένου βιομηχανικού τομέα.
- Ολοκληρωμένη εκπαίδευση Σχεδιασμού από την προοπτική των νέων αναγκών του κλάδου.
- Προώθηση της ανταλλαγής μεταξύ σχεδιαστών και σπουδαστών ενσωματώνοντας επαγγελματίες από τον κλάδο στη διδακτική πρακτική. Οι προσφερόμενες σπουδές είναι μεταπτυχιακές σπουδές αναφοράς στον βιομηχανικό τομέα στον οποίο προσανατολίζονται χάρη στη συμμετοχή κορυφαίων εταιρειών του κλάδου και των πιο έμπειρων επαγγελματιών τους. Το επαγγελματικό προφίλ είναι αυτό ενός σχεδιαστή που ειδικεύεται στον τομέα του σχεδιασμού και ανάπτυξης προϊόντων για διαφορετικούς βιομηχανικούς τομείς.
- Το πτυχίο παρέχει τη γνώση και την εξειδικευμένη εμπειρία έργου που είναι απαραίτητη για τις συγκεκριμένες διαδικασίες σε κάθε τομέα σχεδιασμού που αναλαμβάνει το πτυχίο.
- Ο σχεδιασμός προϊόντων περιλαμβάνει μια σχεδιαστική, τεχνολογική και δημιουργική δραστηριότητα. Είναι καθήκον του σχεδιαστή να ορίσει κάτι που στερείται φυσικής οντότητας για να παραχθεί με περιορισμένα τεχνικά και ανθρώπινα μέσα. Η γνώση που πρέπει να χρησιμοποιήσει ο σχεδιαστής κατά το σχεδιασμό καλύπτει αισθητικές, κοινωνιολογικές και πολιτισμικές πτυχές καθώς και οικονομικές, παραγωγικές και τεχνολογικές πτυχές.
- Οι σχεδιαστές αναλαμβάνουν την κοινωνική ευθύνη για τη δημιουργία και τη διαμόρφωση του υλικού μας περιβάλλοντος μέσω των αντικειμένων και των προϊόντων που μας περιβάλλουν (βιομηχανικό ή προϊόν σχεδιασμού), των μηνυμάτων που αντιλαμβανόμαστε (γραφικό σχέδιο ή οπτική επικοινωνία) και των χώρων που κατοικούμε (εσωτερικός σχεδιασμός). Είναι ένα επάγγελμα που συνδέεται με τη βιομηχανική παραγωγή και στο σημερινό πλαίσιο των παγκοσμιοποιημένων αγορών, η σημασία του αυξάνεται στο βαθμό που παρέχει προστιθέμενη και διαφοροποιητική αξία σε αντικείμενα και μηνύματα.
- Ο σχεδιασμός έχει καθιερώσει αρκετούς τομείς δράσης ή ειδικότητες που καθορίζουν επίσης το περιεχόμενο των ακαδημαϊκών πτυχίων που διδάσκονται στη Σχολή. Από την πλευρά του, το Product Design περιλαμβάνει το σχεδιασμό επίπλων, φωτιστικών, μεταφορών, παιχνιδιών, συσκευών, συσκευασιών, υποδημάτων κ.λπ., που θα αναπτυχθούν στο μεταπτυχιακό του πανεπιστημίου στο σχεδιασμό προϊόντων.
Ευκαιρίες καριέρας
Επαγγελματικές προοπτικές
Το επαγγελματικό προφίλ είναι αυτό ενός σχεδιαστή εξειδικευμένου στα προϊόντα, που είναι ικανός να λύσει έργα σε διαφορετικούς τομείς και, ως εκ τούτου, θα είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει ένα πιο σφαιρικό και ολοκληρωμένο όραμα του επαγγέλματος.
Υπάρχουν διαφορετικές και ποικίλες δυνατότητες άσκησης του επαγγέλματος του σχεδιαστή. Από τη μια, υπάρχει η επιλογή να εργαστείς ως ελεύθερος επαγγελματίας σχεδιαστής με το δικό σου στούντιο και από την άλλη, ως σχεδιαστής ενταγμένος σε τμήμα μιας εταιρείας.