Μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ
ISEG - Lisbon School of Economics & Management
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Lisbon, Πορτογαλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 6.750 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Φοιτητές της Ευρωπαϊκής Ένωσης: 6750 € φοιτητές εκτός ΕΕ 8500 €
Εισαγωγή
Στόχοι
Το Master έχει τους ακόλουθους κύριους στόχους: να εκπαιδεύσει προσωπικό με υψηλές τεχνικές ικανότητες στο μάρκετινγκ και με άριστη γνώση σε διάφορους τομείς εξειδίκευσης. παρέχουν μια πρώτη προσέγγιση στην επιστημονική έρευνα στο μάρκετινγκ.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Οργάνωση
Το μεταπτυχιακό είναι οργανωμένο σε τέσσερα εξάμηνα, συνολικού ύψους 120 πιστωτικών μονάδων. Τα τρία πρώτα εξάμηνα συμπληρώνονται πλήρως με το διδακτικό στοιχείο, αποτελώντας συνολικά 78 πιστωτικές μονάδες. Το τέταρτο και τελευταίο εξάμηνο είναι αφιερωμένο στην εκπόνηση του TFM (τελική μεταπτυχιακή εργασία) - διατριβή ή εργασία έργου - σε σύνολο 42 πιστωτικών μονάδων (εκ των οποίων οι 12 μονάδες αποκτώνται στο 3ο εξάμηνο).
Εκθεσιακός χώρος
Κατάταξη
Κατάταξη nº36 Top 100 Best Masters Regional Ranking στο μάρκετινγκ
Ιδανικοί μαθητές
Παραλήπτες
Το μεταπτυχιακό προορίζεται ουσιαστικά για την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου εκπαίδευσης που παρέχεται από πτυχίο στη διοίκηση, τα οικονομικά, τα οικονομικά, τη μηχανική, την επικοινωνία και άλλους συναφείς τομείς. Αυτό είναι ένα επαγγελματικό μεταπτυχιακό, με σκοπό να διασφαλιστεί ότι οι φοιτητές που ολοκληρώνουν αυτό το μάθημα βελτιώνουν την απασχολησιμότητα και τις μελλοντικές προοπτικές σταδιοδρομίας τους.