Αρχείο μαθημάτων

  • Είδος μαθήματος: Μικτός κύριος
  • Γλώσσα: Αγγλικά
  • Σχολή: Μόδα
  • Πιστωτικές μονάδες IED: 60
  • Ημερομηνία έναρξης: Ιανουάριος 2020
  • Διάρκεια: 11 μήνες
  • Χρονοδιάγραμμα: Πρωί-απόγευμα Μονάδα επιτόπου: Δευ-Παρ, από τις 9:30 έως τις 13:30 και από τις 15:00 έως τις 18:00
  • Συμμετοχή: αναμειγνύεται
  • Προϋπόθεση: Ιδιωτικό / Ένα ιδιωτικό πιστοποιητικό θα εκδοθεί στο τέλος του μαθήματος.
  • Σκηνοθεσία: πτυχιούχοι ή πτυχιούχοι στον τομέα της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ, της μόδας, της δημοσιογραφίας και του σχεδίου, που θέλουν να ανακατευθύνουν την επαγγελματική σταδιοδρομία τους στον ψηφιακό χώρο. Η επαγγελματική εμπειρία θα εκτιμηθεί.
  • Διαδικασία εισαγωγής: Επιστολή / χαρτοφυλάκιο βιογραφικού σημειώματος / χαρτοφυλακίου (max 3Mb) / Web / Προσωπική συνέντευξη όπως κρίνει απαραίτητη η ομάδα ακαδημαϊκού συντονισμού
  • Ποσοστό εγγραφής: 2500 €
  • Χρέωση μαθήματος: 9400 €

Μπορούμε να μιλήσουμε σήμερα για το Fashion 2.0; Ποιος είναι ο αντίκτυπος του Διαδικτύου στην πραγματικότητα των εμπορικών σημάτων και των στρατηγικών επικοινωνίας τους; Πώς αλλάζουν οι κανόνες με τη νέα κοινωνικότητα, τη συμμετοχή και την επικοινωνία;

Το φαινόμενο της μόδας ανταποκρίνεται στην ψηφιακή πρόκληση που αντιμετωπίζει η αναπροσαρμογή των κανόνων της. Οι κοινωνικές αλλαγές, οι νέες τεχνολογίες, τα κοινωνικά δίκτυα, η εξέλιξη των καταναλωτών και ο εκδημοκρατισμός της μόδας οδήγησαν τις μάρκες να επανεξετάσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ τους. Για πολλούς, αυτή η «ψηφιακή εποχή» ήταν μια ευκαιρία να αναγγελθούν, να τοποθετηθούν ή και να ανακαλυφθούν. Η ταυτότητα ενός εμπορικού σήματος αποτελεί βασικό παράγοντα για τον καθορισμό μιας ολοκληρωμένης και συνεκτικής στρατηγικής, όχι μόνο στο σχεδιασμό κάθε συλλογής αλλά και στο επιχειρηματικό μοντέλο, τα είδη προϊόντων ή το κοινό-στόχο του.

Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας όλα τα τμήματα να επιδιώξουν έναν ενιαίο στόχο και να δώσουν στις αναγνωρίσιμες και κοινές αξίες της μάρκας, ενισχύοντας έτσι τη θέση της σε ένα δυναμικό και αλληλεπιδραστικό περιβάλλον όπως το σημερινό. Στη βάση, εάν αυτή η προϋπόθεση κατανοήσουμε τη σημασία των καλών στρατηγικών επικοινωνίας σε οποιαδήποτε επιχείρηση μόδας και τρόπου ζωής, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τη θέση. Είτε ανήκει στον τομέα λιανικής πώλησης λιανικής είτε σε μια μικρή βιοτεχνική επιχείρηση, χρειάζεται μια ταυτότητα.

Γνωρίζουμε όλοι τη σημασία των μέσων μαζικής ενημέρωσης και της δύναμης επιρροής που έχει φτάσει σε αυτόν τον τομέα, εξ ου και η σημασία του Μικτού Δασκάλου στη Μόδτα Ψηφιακής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, η οποία προσφέρει ένα ολοκληρωμένο όραμα, από τα θεμέλια της παραδοσιακής επικοινωνίας με την τρέχουσα (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest κλπ.), εργαλεία διαχείρισης και ανάλυσης κλπ., παρέχοντας στους φοιτητές με τις δεξιότητες που απαιτούνται για να γίνουν αποτελεσματικοί και πολυεπιστημονικοί επαγγελματίες.

Στόχοι

  • Στερεά θεμέλια στον τομέα της επικοινωνίας και, ειδικότερα, στις ιδιαιτερότητες της βιομηχανίας της μόδας
  • Κατανοήστε την αλληλεξάρτηση των διάφορων τομέων που εμπλέκονται στη σχέση μεταξύ μόδας και ψηφιακής επικοινωνίας
  • Κατανοήστε το ψηφιακό περιβάλλον και τον αντίκτυπό του, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες από την πλευρά της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ
Διαχειριστείτε, οικοδομήστε και μετριάστε τις κοινότητες που δημιουργούνται στο διαδίκτυο γύρω από ένα εμπορικό σήμα και τον τρόπο ζωής με τις απαραίτητες δεξιότητες για να διαχειριστείτε ένα στρατηγικό σχέδιο για τα κοινωνικά μέσα
Κατανοήστε και ελέγξτε μεγάλα ψηφιακά εργαλεία, συσκευές και πλατφόρμες
Μάθετε τις τεχνικές του e-marketing της μόδας

Επαγγελματικές Ευκαιρίες

  • Υπεύθυνος επικοινωνίας σε εταιρεία μόδας, ομορφιάς και lifestyle
  • Σύμβουλος επικοινωνίας και ψηφιακού μάρκετινγκ σε επικοινωνίες, εκδηλώσεις και πρακτορεία PR
  • Μόδα και μέσα ενημέρωσης επαγγελματίες
  • Επικεφαλής της επικοινωνίας σε ιδρύματα ή ιδρύματα στον τομέα της μόδας και του τρόπου ζωής
  • Διευθυντής Ψηφιακής Επικοινωνίας
  • Διαχειριστής κοινωνικών μέσων
  • Στρατηγικός Κοινωνικών Μέσων
  • Digital Manager
  • Διευθυντής της κοινότητας
  • Διαχειριστής περιεχομένου σήματος
  • Διαχειριστής Επικοινωνίας σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας
  • Διαχειριστής Web Store
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
Αγγλικά

Κοιτάξτε31 περισσότερα μαθήματα αποIED – Istituto Europeo di Design Madrid »

Τελευταία ενημέρωση June 11, 2019
Το μάθημα αυτό είναι Διαδικτυακά και στην πανεπιστημιούπολη συνδυαστικά
Ημερομηνία έναρξης
Ιαν. 2020
Duration
11 Μήνες
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
11,900 EUR
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ιαν. 2020
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ιαν. 2020

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη